חשבתם שבגלל שעולים רק שני סרטים השבוע אז נוותר על הפינה? לא ולא!
אז כן, בתי הקולנוע חזרו, אבל במתכונת לא מאוד ברורה כרגע. נראה שלו"ז ההפצות עובד משבוע לשבוע ולא ממש ברור מה יוצא מתי ("חמישה לילות אצל פרדי", שהיה אמור לעלות היום, נדחה למועד לא ידוע), אז תסלחו לנו מראש אם יהיו קצת בלבולים בעתיד הקרוב.
בכל מקרה, בסופ"ש הזה עולים רק שני סרטים, ושניהם לא בדיוק סרטים "רגילים": אחד הוא סרט הופעה של אחת הזמרות הפופולריות בעולם והאחר דוקו תת-ימי בצרפתית. אם הם פחות ספל התה שלכם, תמיד אפשר לנצל את ההאטה הזאת בקולנוע כדי להשלים את "ברבי" או "העיר הזאת". בחייאת, תשלימו את "העיר הזאת".
כמו כן, במקרה שפספסתם, החלטנו לנסות משהו חדש-ישן בערוץ היוטיוב של האתר: לפני זמן מה היו עולים לעמוד הפייסבוק סרטונים של קטעים קצרים מהפרקים החדשים של הפודקאסט. עכשיו זה חוזר, רק שבמקום פייסבוק זה עולה ליוטיוב. אנחנו קצת בפיגור שם, אבל בתקווה נשלים גם את העונה של "הוליווד על הוליווד" לפני שתתחיל עונת הפודקאסט הבאה. וכן, גם לסרטונים האלו יש כתוביות.
העיר הזאת מצויין
מצטרפת להמלצה להשלים אותו למי שעוד לא יצא.
אה והסרט הופעה של טיילור סוויפט מוצלח מאוד
אני לא סוויפטית מושבעת, ומכירה תכלס רק את הלהיטים שלה, אבל זה מופע סופר מושקע שסוקר את רוב הקריירה שלה, והוא מופק לעילא ומתועד בצורה מאוד מקצועית ומוצלחת. לא בטוחה כמה זה יהיה משכנע בצפייה ביתית, אבל על מסך גדול זה הרגיש הכי קרוב ללהיות בהופעה מבלי לשלם את העלויות שכרוכות בכך.
יותר טוב מלפגוש אנשים זה קל?
(ל"ת)
אתה מבקש ממני ברצינות
להשוות הופעה של רדיוהד להופעה של טיילור סוויפט?
ולשאלתך – לא ראיתי.
לפגוש אנשים זה קל זה לא סרט הופעה. גם קטעי ההופעות שהוא מציג צורמים בכוונה.
(ל"ת)
אז מה אתה רוצה?
(ל"ת)
לשאול על איכות הסרט.
(ל"ת)
לא. אתה רוצה להטריל
וזה לא חמוד או משעשע.
ממש, ממש לא.
אמרת שהסרט מוצלח מאוד, אז שאלתי איך הוא בהשוואה לסרט שנחשב לאורים ולתומים של סרטי תיעוד סיבובי הופעות של אמנים ולהקות, גם אם הוא (בכוונה, ברור שבכוונה) נמנע מלהציג הופעה שלמה, או כמה כאלה. כתבתי און טופיק לגמרי. איפה פה ההטרלה אני באמת לא רואה.
כאמור, לא ראיתי
אבל הסרט של סוויפט הוא מופע אחד ארוך. הוא מתעד את ההופעה, ורק את ההופעה, מתחילתה ועד סופה. אין שום בסיס להשוות בינו לבין סרט שסוקר סיבוב הופעות תוך התמקדות באספקטים מחוץ למה שקורה על הבמה. אז חוץ מזה שההשוואה בין סוויפט לרדיוהד נשמעת תלושה, גם ההשוואה בין הסרטים עצמם לא ממש הגיונית. זה כמו להשוות תפוחים למכוניות.
היא... לא כזאת לא הגיונית.
יש הרבה קווי דמיון בין רדיוהד לטיילור סוויפט, גם אם לא מוזיקליים טהורים. נתחיל מזה שגם רדיוהד וגם טיילור סוויפט הם יקירי מבקרים, ובנוסף על כך לשניהם יש עדות מעריצים קנאיות במיוחד שלא מאפשרות לשום ביקורת עליהם שהיא פחות ממושלמת לעבור, למרות שמוזיקלית כאמור, אין מקום להשוואה. בנוסף על כך, את הטריק של טיילור סוויפט של להחביא מסרים סודיים ורמזים בארטוורק ובקליפים רדיוהד התחילו לפחות 14 שנה לפניה. אפשר למתוח את זה אפילו עוד יותר ולהגיד שככל שהמוזיקה של שניהם נעשתה יותר אלקטרונית ככה הקהל של שניהם התרחב וכן ההערכה הביקורתית כלפי שניהם גדלה, אבל זה כבר נתון לוויכוח. זה כבר הסרט השלישי של טיילור סוויפט ורדיוהד לא מתכוננים להוציא עוד סרט, לא בסגנון של לאז"ק ולא אחר, אבל כשמישהי מחלקת מחמאות לסרט מוזיקלי תיעודי אז כן, בהחלט יש מקום לשאול האם זה סרט מוצלח כמו אחד הסרטים שנחשבים להכי מוצלחים בז'אנר למרות ההבדלים ביניהם או שיש כאן אפקט שרק או אפקט סוויפט; בדיוק כמו שאם היה יוצא עכשיו סרט מלחמה כלשהו (לא אמרתי שעל המלחמה הנוכחית בהכרח) ומישהו כאן יקרא לו "סרט מלחמה מוצלח מאוד, אחד הטובים והמהנים שיצאו" בהחלט יהיה מקום לשאול אותו האם הסרט החדש הזה יותר טוב מלהציל את טוראי ראיין.
בוא נעשה את זה פשוט
הסרט של טיילור סוויפט הוא סרט הופעה.
הסרט של רדיוהד, ואני מצטטת פה אותך ״זה לא סרט הופעה״.
אני סיימתי.
לא להאמין כמה עשורים הבדיחות האלה של אסי וגורי מחזיקות מעמד.
(ל"ת)
למה להקליט באלפא?
האקוסטיקה בתא נהג של התומת לא עדיפה?
כמו כן, ד2ב כאן חצי כבד, תפסיק לדבר בקשר, מנסים לנהל פה אש.
חצי כבד כאן ד2ב
קודם כל, דברים שהאקוסטיקה בתא נהג של התומ"ת עדיפה עליהם:
1. להקליט בבלנדר
שנית כל, מה אני מפק"צ
שלישית, אם יש לכם זמן לראות סרטוני יוטיוב תוך כדי ניהול אש אני לא בטוח אם אתם במטרת אש מבאסת במיוחד או מפנקת במיוחד.
רביעית, נא תמסרו מה יריתם בסוף שנדע לשלוח לדו"ח תחמושת.
איכס, תשיגו חדר במחנה יפתח או משהו.
(ל"ת)
צוריה, חדל קשקשת ברשת!
(ל"ת)
גרמת לי לצחקק בקול עכשיו
(ותשמור על עצמך!)
טריילר לסרט החדש של גוסלינג ואמילי בלאנט
The Fall Guy
לא ידעתי על קיומו של הסרט הזה עד היום, ועכשיו אחרי שראיתי את הטריילר שלו, זה אחד הסרטים שאני הכי מצפה להם בשנה הבאה. זה נראה פשוט כיף, וכרגע זה בדיוק מה שאני מחפשת בקולנוע שלי.
הסרט הזה זה מה שקומדיות האקשן של נטפליקס היו רוצות להיות.
(ל"ת)
מה הקטע עם טריילרים לסרטים עם אמילי בלאנט שחושפים יותר מדי מהעלילה?
גם בטריילר של "קצה המחר" זה היה ככה.
מתברר גם שזו גרסה קולנועית לסדרה עם לי מייג'ורס ששודרה פה בשנות ה-80. מהמעט שאני זוכר, הדימיון למקור לא גדול, אבל זה לא שהסדרה ההיא היתה איזו קלאסיקה או יצירת מופת.