מיס מארוול
Ms. Marvel

קמאלה קאן, נערה מוסלמית מניו-ג'רזי, מקבלת כוחות-על.

תאריך הפצה בארה"ב: 08/06/2022
תאריך הפצה בישראל: 16/06/2022

101 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. טוב, אחרי הפרק הראשון,

    שלמקו GRAS

    זה כמאלא.

  2. ניסיתי, ויתרתי אחרי 20 דקות

    עידן אחר

    נראה שמארוול מכוונים לקהל הרבה יותר צעיר, משהו כמו גילאים 10-16. לי זה הרגיש מאוד ילדותי, מתאמץ הרבה יותר מדי ובעיקר מאוד משעמם.

  3. באמת ילדותי

    מארוול

    למרות הביקורות המאוד חיוביות(כי גבוה מבין כל הסדרות של דיסני +) אני חושב שבינתיים הסדרה היא ביזיון לMCU
    באמת מצפים ממעריצים בוגרים לצפות בתוכנית הזאת?

    • כבר מהטריילר היה ברור שהסדרה מכוונת לילדים

      esh

      לכן אני לא חושב שמצפים ממעריצים בוגרים לצפות בה.
      קחו זאת בחשבון כשאתם מבקרים אותה (או קוראים ביקורות).
      זו ממש סדרת דיסני, בעולם של מארוול.

  4. כנראה שמישהו שתה ועישן הרבה לפני ...

    ליאור עמירם

    לא ארחיב יותר מדי , לא מבין את הביקורות החיוביות ,
    סדרה מאוד ילדותית ברמה של פרק בניקולודאיון, חיכיתי שדרייק וגו'ש יופיעו או זאק וקודי ….
    לא מתאים לMCU למארוול , היה עדיף שהיו עושים סדרה על דמויות אחרות ..
    מה נסגר אם כל המפיקים של הסדרות והסרטים , נכון שכל אחד לעצמו אבל אמור להיות משהו קטן שמקשר או לפחות משהו שלא יעשה חורים בסרטים/סדרות אחרות כי מרגיש שכל אחד עושה מה שבא לו ואז אתה שואל אבל למה זה קרה כי בסדרה/סרט היה ככה וככה וכו'

    • תגובה שמכילה ספוילר למיס מארוול ודוקטור סטריינג בממדי הטירוף מאת עומר
  5. בחורה מבית טוב צריכה להיות תמימה, ולשתוק הרבה

    למה הסדרה (והקומיקס כנראה גם( מנסה לגרום לנו לחשוב ש-""המרד"" של קאמלה זה משהו רע, ושהמשפחה שלה צודקת באיזשהו אופן?

    לא נראה שהיינו רואים כזאת סימפטיה למשפחה אם הם היו אוונגליסטים ולדמות הראשית היו קוראים קיילה.

    • תגובה שמכילה ספוילר לפרק 1 מאת הצב-לא-שב
  6. אמרתי זאת פעם אחת ואגיד זאת שוב

    אבי3

    דיסני פלוס הוא לא רק לאנשים בוגרים
    ולא רק ״לכל המשפחה״
    לא כל סדרה של מארוול תתאים בו לאנשים בוגרים
    צריך להבין ולקבל שיהיו סדרות יותר ילדותיות שיתאמו לילדים קטנים יותר
    אני לא רואה עם זה בעיה
    אף אחד לא זוכר שדיסני עשו במשך שנים סדרות אנימיצה של הנוקמים או סטאר וורס לערוץ דיסני וזה היה ממש ממש ילדותי? מה הבעיה עם זה?

    1
    Morin ?
    • כי הMCU חיזרו באופן מובהק אחרי בני נוער ומעלה אז זה כן עלול להפריע לחלק גדול מהקהל השבוי שלהם שיצפה בכל התכנים שלהם.

      רנדל

      לא חושב שאנשים התכוונו לשירות הסטרימינג דיסני פלוס או אפילו למותג מארוול אלא לMCU. סדרות האנימציה של הנוקמים אינם כלולים בחבילה למיטב ידיעתי.

      • אני חושב שאז אמרו שכל סדרות דיסני צאנל גם יהיו

        אבי3

        כולל ספיידמרן מכל השנים.
        אז אני מניח שגם זה, כמובן שאני לא יודע ואני לא מחכה לזה.
        אבל נניח הסדרה החדשה של ספיידרמן גם תכוון לבני נוער ומטה אני מניח, לא?
        לגבי החלק הראשון- אני מסכים שזה עלול להפריע למי שמקווה שהכל יהיה בוגר יחסית אבל אני כן חושב שצריך להבין שלא הכל יהיה כך.
        אולי כדאי לחברת דיסני להכוון לפי הטריילרים או משהו לאיזה סוג קהל כל סדרה מכוונת.
        אגב אם זה יהיה חלק מהיקום בהמשך אז בהחלט לא בסדר

        • אז מה? דיברתי על תכני MCU, לא על תכני דיסני צאנל או מארוול בכללי.

          רנדל

          לא אכפת לי מהסדרה הזאת במיוחד, פשוט אני מנסה להסביר לך את הציפיות של האנשים. אתה טוען שהציפיות שלהם חסרות בסיס מפני ששמת את הסדרה הזו תחת מטריית דיסני פלוס ומארוול. אבל המותג הספציפי שמיס מארוול שייכת אליו הוא MCU, מה שמבדיל אותה מסדרות מארוול מצויירות אחרות, גם אם הן שייכות לדיסני פלוס.

          1
          יבגני טרבנוב ?
          • אני חילקתי את התשובה שלי לשני חלקים

            אבי3

            חלק ראשון- אני חושב שיהיו סדרות אנמיציה או של דיסני צאנל בכללי בדיסני פלוס
            חלק זה היה תשובה לזה שאמרת לזה שאולי האנמיצה של הנוקמים לא תיהי בשירות הנל
            אולי היא לא תיהי אני לא יודע רק אמרתי שאני לא שולל זאת
            חלק שני- הסכמתי איתך שאכן הגיוני שזה עלול לבלבל ולכן כדאי אולי לדיסני להבהיר זאת יותר טוב

            • ועוד הוספתי בסוף שאם הסדרה תיהי חלק מהעולם העתידיי של היקום של מארוול אז אני חושב שזה לא במקום

              אבי3

              ככה שאתה בהחלט אמור להיות מרוצה מהתשובה שלי

              • האם אני מרוצה מתגובתך?מממ לא נראה לי.

                רנדל

                דבר ראשון, אני ממש מתקשה להבין מה הכוונה שלך. דבר שני, הטונים מעט תוקפניים לטעמי ולא בצדק. ולעניין, "מיס מארוול" חלק מהיקום הקולנועי (שהוא כבר ממש לא רק קולנועי) של מארוול לכל דבר, היקום של קווין פייג אם תרצה, לכן העובדה שהיא כנראה ילדותית באופן ניכר משאר התכנים של MCU (שהם בעצמם לא בדיוק בוגרים) יכולה להוות בעיה עבור צופים שהתרגלו אחרת. לא התכוונתי שהאנימציה של הנוקמים לא תהיה בשירות, המילה חבילה התייחסה לMCU.

                • לגבי האינמיצה אם זו הייתה כוונתך אז כן ברור שהם לא ביקום

                  אבי3

                  לגבי כוונתי
                  אני אומר רק דבר אחד
                  אם הסדרה היא חלק מהיקום של מארוול(הזה שאנו מכירים כמובן, אם הם יחליטו לעשות יקום לילדים זה משהו אחר)
                  אז אני חושב שהם לא יכולים פתאום להביא תוכנית לילדים וכולם צריכים לקבל את זה
                  זה לא הגיוני לדעתי .
                  מה שאמרתי בהתחלה היה שבעיקרון יכולות להיות סדרות מארוול לילדים גם אם הם עם בני אנוש אמיתיים ולא אנמיציה
                  אם זה לא המקרה הנוכחי אז בעיה (ואמרתי זאת כמה פעמים)

                  • זה לא ״אם״

                    אחד

                    הסדרה היא חלק מהיקום הקולנועי. נקודה.
                    אין פה שאלה של אם.
                    מארוול כבר לא מפיקים סדרות לייב אקשן מחוץ ליקום הקולנועי, כך שכל סדרת לייב אקשן של מארוול שיוצאת היא חלק מהיקום של מארוול.
                    בעיקרון, כל מה שמופק ע״י אולפני מארוול (mavel studios) בהפקת קווין פייגי שייך ליקום הקולנועי של מארוול. כך שאם מופיע בהתחלה הלוגו של אולפני מארוול, זה אומר בוודאות שזה חלק מהיקום הקולנועי.
                    תכני מארוול שאינם חלק מהיקום הקולנועי לא מופקים ע״י אולפני מארוול ולכן בתחילתם לא מופיע הלוגו של אולפני מארוול אלא הלוגו של חברת מארוול.

                    • מצטער אם יצא לי קצת תוקפני

                      אחד

                      פשוט רציתי לחדד את הנקודה הזאת, מאחר והרבה פעמים הזכרת את זה כ״אם״.
                      אבל באמת שלא התכוונתי לזה בצורה תוקפנית, ועכשיו כשאני קורה את זה אני מבין שזה אולי נראה ככה, אך זו לא הייתה הכוונה.

                    • ךא ראיתי את הסדרה אז לא התעסקתי בלוגו וזה

                      אבי3

                      אמרתי ״אם״ ו״אם״ ו״אם״ רק בגלל שאני לא ראיתי ואני באמת לא יודע.
                      אבל זה פחות העניין מהבחינה שלי .
                      האזור שלי היה שונה
                      הסדרה הזו לא יכול להיות מהיקום של מארוול ולכוון לקבל אחר- בדיוק כמו שאמרת לא רק לילדים ולא רק למבוגרים
                      יש פה קהל של שנים ואתה ךא יכול פתאום לשנות כיוון לכאן או לכאן ולצפות שנכיר את הסדרה של מיס מארוול או סדרות אחרות אם הן לא מכוונות לקהל הרגיל שלך .
                      ואל תדאג לגבי הטון אני לא נעלב (:

                      1
                      אחד ?
                      • מה שלא ברור למה המשכת לכתוב אם ואם אחרי שציינו בפניך כמה פעמים עובדה.

                        רנדל

                        ובנוסף לכך, למה מלכתחילה להביע דעה על אנשים שהתלוננו שהיא ילדותית בלי לבדוק שהסדרה כלולה בmcu, פרט קריטי ביחס והציפיות של אנשים כלפיה.

                        • בהצלחה בהמשך!

                          אבי3

                          (ל"ת)

                • אגב, אותו הדבר נכון גם הפוך

                  אחד

                  אתם טוענים שסדרה שהיא חלק מהיקום הקונועי של מארוול לא יכולה להיות סדרה לילדים בלבד ויש לזה בהחלט היגיון, אבל זה נכון גם הפוך: לא ניתן להכניס תכני R לתוך היקום של מארוול, ולפי מה שנראה כרגע גם זה יכול להיות שיקרה, בין אם בדדפול 3 או בעונה החדשה של דרדוויל.
                  יקום קולנועי אמור להכיל תכנים שכולם פונים לאותם אנשים ואותה שכבת גיל, על מנת שניתן יהיה לצפות בכל התכנים שבסופו של דבר קשורים האחד לשני.
                  היקום הקולנועי של מארוול הוא במוצהר יקום של PG-13 וכזה הוא צריך להישאר, בלי לרדת ל-PG ובלי לעלות ל-R.

        • עידן אחר

          אין שום בעיה עם העובדה שמארוול פונים לקהל צעיר יותר, זה אפילו הגיוני. ועדיין, שלוש הערות:

          1. הסיבה שניסיתי את הסדרה היא בעיקר הביקורות המהללות שהיא מקבלת, מהן נראה שכולם נהנים ממנה, כולל כמובן מבוגרים.

          2. לא חסרים תכנים "לילדים" או "גם לילדים" שאני נהנה לצפות בהם, סרטי דיסני ופיקסאר המונפשים למשל. כאן כאמור זה לא עבד לי. כשאני חושב על זה, הסדרה הזאת מאוד מזכירה לי את אדומה אש, סרט שבאופן אישי לא אהבתי והפסקתי לצפות בו באמצע

          3. ממה שאני מבין, השלב הבא של מיס מארוול הוא להשתלב ביקום הקולנועי בסרט הבא של קפטן מארוול, לצד ברי לארסון. באופן אישי לא ממש אפכת לי מהסרט הזה, ועדיין לאור החיבור העתידי ליקום הקולנועי, נראה לי מוזר שהסדרה מרגישה כל כך "צעירה".

          3
          שופל, יבגני טרבנוב, lazarobbie ?
          • אבי3

            שמע בהחלט יש נטייה לתת ביקורות טובות מידי לסדרות מארוול לדעתי ללא קשר לסדרה הזו
            אין שום פסול אבל לנסות ולא לאהוב ולהפסיק הכל הגיוני ומקובל.
            שלא תחשוב שאני אומר ״היית אמור לדעת שזה לילדים איך בכלל חשבת אחרת״ אני בהחלט מבין את החשיבה שאולי כדאי לצפות
            לגבי 2- כן אני חושב שיש הבחנה בין סרטים של דיסני ו פיקסאר שהם ״לכל המשפחה״ ויש דברים שהם ממש לילדים זה ההבדל , לא יודע אם זו הכוונה הייתה כאן אבל יש מצב לזה
            לגבי 3-כמו שאמרתי קודם אם זו סדרה לילדים ובכל זאת היא תיהי חלק מהיקום המלא של מארוול זו בעיה לדעתי ומעשה שלא במקום

  7. לא מבין את התלונות לגבי הילדותיות של הסדרה.

    שלמקו GRAS

    זאת סדרה שהגיבורה שלה היא ילדה. ילדה מבית מסורתי, במיוחד. ברור שמה שמתרחש מסביבה יתאים לה – חשבתם שעל הפרק הראשון היא תפגוש את הומלנדר?

    זה פרק ראשון מתוך שישה. הוא מציג בצורה מוצלחת את הגיבורה, הרבה יותר מאשר מון נייט הצליחה. באופן ברור העלילה רק התחילה בסוף הפרק.
    מצד שני, אם לא אהבו את הפרק הראשון, זה דווקא אופטימי בעולם הטלוויזיוני של הMCU.

    10
    Morin, UriK, הצב-לא-שב, online, יצחק בארי, לה לה, paladin, , idoma98, קיו ?
  8. ממרומי שנותיי

    online

    אתאר אותה כ"נעורית", לא "ילדותית".

    2
    UriK, ?
  9. תגובה שמכילה ספוילר למיס מאוורל מאת ליאור עמירם
  10. כי היא הגיבורה, כאילו?!

    esh

    פעם הייתי מסספנד לעצמי דברים באופן הבא:
    בטח שהסיפור שאני רואה הוא זה שבו רודפים דווקא אחרי הגיבור / לא ירו לו בראש מייד / ממש במקרה יצא שנפגשו הדמויות – הרי אם זה לא היה קורה, לא היה סיפור מעניין! וסיפורים לא מעניינים לא טורחים לספר.

    אבל כשהתבגרתי גיליתי שזה לא נכון: בכל יום אני שומע מלא סיפורים לא מעניינים. אפילו מספר כאלו בעצמי…

    • זו הייתה תגובה לליאור

      esh

      (ל"ת)

    • כן אבל לא הבנת את השאלה

      ליאור עמירם

      היו לפניה המון דמויות בעלי כוחות , השאלה שלי למה דווקא בה התמקדו לתפוס ולרדוף ולשלוח אחריה רובוטים

      למה זה קרה עם כל הגיבורים לפני ? כאילו מה השתנה שהתחילו לרדוף ? הרי זה אותו יקום שהוא מפוצץ בגיבורים
      לא ראיתי שמנסים לצוד את ספיידרמן או מון נייט / אלק / אנט מן / וכו' וכו'

      • נשמע כמו הגרסה התורנית

        online

        לשאלות "למה הגיבורה ההיא לא מתערבת?", "למה לא ציינו עד עכשיו שזה קיים ביקום?", "איפה הצוות?"

        1
        UriK ?
        • תגובה שמכילה ספוילר למיס מאוורל מאת ליאור עמירם
  11. אחרי 2 פרקים

    הצב-לא-שב

    זאת כנראה הסדרה עם ההתחלה הכי חזקה במארוול בעיניי. היא לא מקורית במיוחד כשלעצמה, אבל היא משב רוח מרענן מאוד בתוך כל הסרטים והסדרות ב-MCU, יש לה סגנון ויזואלי מובהק, שיכול אמנם להתיש בהיפראקטיביות שלו (במיוחד בפרק הראשון, בשני זה טיפה נרגע), אבל הוא צבעוני, מבדר ומשקף בצורה מעולה את עולמה הפנימי של הדמות הראשית. מעין "סקוט פילגרים" פוגש את "Never Have I Ever" של נטפליקס (שדווקא לא אהבתי). אפילו הרפרנסים לאוונג'רס כל 3 שניות שיכלו לעצבן בהקשר אחר עושים איזשהו היגיון במסגור הספציפי של הסדרה, למרות שאני מודה שכרגע נדמה שגיבורי על זה בערך תחום העניין היחיד שנתנו לקמאלה, אולי חוץ מסרטים בוליוודים. כמו כן, יש אזכורים לדברים כמו קוקאין, ווסת, שכרות וקולוניאליזם, לא בקטע אדג'י אלא פשוט מתוך הבנה שזה חלק מעולם התוכן והשפה של הדמויות בסדרה ושאלה נושאים שלפעמים פשוט עולים בשיחה. נשאר רק לקוות שהרמה החזקה תשמר כשהעלילה היותר מארוולית תתפתח.

    3
    paladin, , idoma98 ?
  12. תגובה שמכילה ספוילר לפרק 3 מאת שלמקו GRAS
    • הסדרה הזו מדהימה לא יודע מה יש כאן לאנשים

      Roy

      3 פרקים מצוינים הכי טובים של מארוול סטודיוס. מבוגר או לא אני לא מבין מי לא יכול להזדהות עם קמאלה? והשחקנית לא מהעולם הזה! אי אפשר לא להתאהב בה! ללא רואה בסדרה בכלל דווקא לגיל הצעיר. סוף סוף גיבורה שמתחילה מאפס. אז מה גם ספיידרמן הומקומינג הוא לילדים? הסדרה הזו בין הפרוייקטים הכי אותנטיים שראיתי ממארוול ביי פאר.

      • טוב בערבון מוגבל

        מארוול

        אומנם הסדרה משתפרת מפרק לפרק ברמת הרמה העלילה והאקשן אבל מכאן ועד לציון 98% ברוטן טומיטוס זה מוגזם לחלוטין כי לא מדובר כאן באיזה סדרה או סרט אלמוניים שאתה יכול להגיד לא רע זה טוב מדובר פה על אולפני מארוול ולהגדיר את זה כתוכנית הכי מצליחה שלהם זה טעות מוחלטת

    • טוב, אחרי חצי שנה של פרספקטיבה, ובמיוחד אחרי הענקה הירוקה,

      שלמקו GRAS

      אני עדיין רוצה שפייגי יאשר סדרה על מחלקת בקרת נזקים, אבל הפעם רוצה שייתייחס אליה ברצינות וישים שם אנשים שיודעים מה הם עושים, וגם זה אחרי שהוא יבין מה הוא עושה עם הטלוויזיה של מארוול.

  13. פרק 4

    יצחק בארי

    פשוט… לא ברור. אימאן ולאני ממשיכה להיות הדבר הכי סימפטי ביקום הידוע (בחיי, איזו דמות כיפית), אבל התסריט והעלילה מבולגנים להחריד. הבימוי, לראשונה העונה, גם היה פשוט גרוע: בסצינת המרדף והאקשן הגדולה היה ממש קשה להבין מה בדיוק קורה.

    מה שכן, הסוף אפקטיבי. אני ממש רוצה לראות לאן זה הולך כעת.

    2
    UriK, idoma98 ?
  14. תגובה שמכילה ספוילר למיס מארוול וסטריינג החדש מאת ליאור עמירם
    • תגובה שמכילה ספוילר לאנדגיים מאת רנדל
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת שלמקו GRAS
  15. הסדרה הכי טובה של מארוול עד כה

    אבי3

    ראיתי עד פרק 4 כרגע אבל סדרה ממש טובה
    אבל באמת ילד בשם ברונו? 😒

    1
    ?
    • ששש... לא מדברים עליו!

      esh

      (ל"ת)

      3
      אחד, שופל, idoma98 ?
      • או שמשתיקים אותו!

        online

        (ל"ת)

        4
        אחד, Aldo raine, שופל, idoma98 ?
  16. סליחה, אבל לא

    התגובות פה פשוט טועות ומטעות*.

    הפרק הראשון של הסדרה היה נחמד מאוד, עם שחקנית ראשית מוצלחת, צילום מגניב וסגנון ויזואלי יצירתי וחמוד. בשני הפרקים שאחר-כך היא איבדה גובה ונשארה ברמת ה"בסדר כזה". שום דבר גרוע במיוחד אבל בהחלט אין פה גם משהו שהוא "הכי טוב של מארוול".

    ואז הגיע פרק 4, ותסלחו לי, אבל זה פרק רע מכל בחינה. גם הכתיבה (הבאנטר של קמאלה וקארים בקרב היה מביך) ובעיקר הבימוי והעריכה. סצינות הקרב היו מאוד מבולגנות וסצינת המרדף בשוק בכלל הייתה קלאסטרפאק עריכה רציני. אם כבר מחלקים תארים, זה אחד הפרקים הגרועים ביותר בסדרות מארוול / דיסני+ עד כה.

    סיימתי עכשיו את פרק 5 שהיה שיפור לעומת קודמו אבל גם לא מאוד מלהיב, וכמו ב"מון נייט" קשה לי לראות איך סוגרים הכל בשבוע הבא באופן מספק. לא יודע לגבי הכותבים האחרים באתר, אבל אני ממש בסדר עם זה שאין לה ביקורת מתגלגלת, לחלוטין לא מצדיקה אחת.

    * – נא לא לקחת אותי ברצינות, אני אומר ליהונתן שהוא טועה ומטעה על בסיס שבועי. אם אתם נהנים, שמח בשבילכם.

    2
    זאב אימבר, UriK ?
    • גם אני מופתעת מהשבחים

      online

      הגיבורה שובת לב והפיילוט אפקטיבי. העלילה? בינונית ומטה.

      לא הרבה מתחת לממוצע שהיה למיני-סדרות MCU להציע עד כה, אבל הכי טובה?

      בינתיים הכי נהניתי מ"הוקאיי" הסתמית, כי היא סיפקה את מה שהבטיחה.

      "וונדה ויז'ן" ו"מון נייט" העלו את הציפיות ואכזבו.

      השאר בינוניות.

      בעצם, לכל סדרה בזמנה פרגנו יותר מדי, ולזאת עוד יותר מדי.

      1
      שופל ?
      • כנ״ל לגבי הוקאיי.

        Beetlejuice

        פשוט סדרה קטנה וחמודה, והיו בה הכי פחות בעיות קצב.

  17. אל תתייחסו לתגובות הסדרה הכי טובה של מארוול במובן ההתפתחות האישית של הגיבורה מלבד וונדה

    Roy

    סלחו לי אבל מי שלא שם לב, הסדרה שמה במרכז את הלב של קמאלה והיחסים שלה עם המשפחה שלה וזה קו העלילה העוצמתי סביב זה הוא בין האיכותיים שנראו במארוול. האם כל הנור ומסביב לו יכל להיות יותר בסדר? כן אבל סורי זה לא מעניין אותי כמו הסיפורי סבתא שלה ואכן בפרק 5 מספרים את סיפור הסבתא והסבתא רבא שלה והוא ריגש אותי מאוד. בסצנות האקשן לי הם היו מאוד ברורות בקלמזיות שלהם וזה היופי כי גם קמאלה היא גיבורה שרק מתחילה את דרכה ובעיקר קלמזית. זה מעולה. מבחינה קרפטית של סיפור המשפחה אין שני לה.

    העלילה הרגילה כביכול הייה נדרש יותר שיפור ויותר זמן. ואני כן חושב שדיסני+ הוכיחה שלפחות 80% מהסדרות לא עובדות בפורמט ה6 פרקים. זה נופל בין הכסאות לא סרט ולא סדרה, עם מבנה מוזר. זאת אומרת אם פרק שלם של מיס מארוול עוסק בפלאשבאק אז אנחנו בקושי עם הדמות הראשית שעתיים וחצי בסדרה בכולל. אני חושב שעוד 2 פרקים יתנו לכל הסדרות יותר לנשום ולהביא את המקסום של הסיפורים והעלילה בצורה יותר טובה. 8-10 פרקים יעשה מעולה לכל סדרות סטאר וורס ומארוול. ויכול להיות שהם מבינים את זה כי שי-האלק תהיה עם 9 פרקים שיתאימו לקומדיית חליפות/רומנטיקה 'היא מכוונת אליו. ואנדור כבר תהיה עם 12 פרקים. אני בעד שיתנו לכל פרוייקט את הפרקים שהוא צריך בלי איזו ספרה ידועה מראש וזה קשה כי הם מתכננים את הלוח שנה סביב יציאת הפרקים, מה יעלה לדיסני+ ואיך הוא לא יתקל עם הסרטים. גם עבור זה יש לי פיתרון, שבהתאם ישחררו מספר פרקים ביחד. זה עדיף על פני הטרלול העכשווי.

    • 6 פרקים הם לא תירוץ

      esh

      ברירת המחדל בטלויזיה בריטית היא 6 פרקים, וכמאמר השיר: " יש שם טלויזיה מצוינת". חוץ מזה, וונדה בכלל לא הייתה 6 פרקים.

      במארוול עדיין לא יודעים להפיק טוב סדרות. בהתחשב ברמת ההתערבות הגבוהה שההנהלה מקיימת לכל פרוייקט (היו מספיק דיונים על כך שבמאים מוגבלים במרווח ההחלטה האישית), האשמה מגולגלת לפתחם. הרי יכלו לקחת תסריטאים ובמאים עם נסיון ב 6 פרקים. אבל מה זה משנה אם ידיהם כבולות?

      אז כולנו יושבים וצופים בעקומת למידה של מפיקי מארוול…

      2
      online, יבגני טרבנוב ?
      • הסדרות האלה לא מרגישות לי כמו סדרות בכלל

        Beetlejuice

        אלא כמו סרטי מארוול רגילים שנופחו קצת כדי שאפשר יהיה לחתוך אותם לשישה חלקים.

        4
        זאב אימבר, esh, lazarobbie, קיו ?
        • ובגלל זה קנובי הסתיימה בצורה מוצלחת -

          שלמקו GRAS

          כי במקרה שלה אפילו לא היה צריך לנפח בשביל לחתוך.

          האמת, בהתחשב בכך שמארוול כבר הוציאו סרטים של שלוש שעות, ובניכוי הקרדיטים המאד מנופחים שיש לכל פרק, המיניסדרות האלו הן באמת סרט אחד שמחולק לכמה שבועות.

          • קנובי הסתיימה מזעזע בעיני

            Beetlejuice

            אבל בעיקר בגלל הבימוי. יכול להיות שעם בימוי טיפה יותר יצירתי היו סוחטים משהו טוב יותר מהפרמיס הזה.

            • כן, אבל זה עניין נקודתי

              שלמקו GRAS

              כלומר, זה עניין כללי בכך שלדיסני יש עדיין פער בין במאי הקולנוע לבין במאי הטלוויזיה, אבל פאברו ופילוני עושים עבודה נהדרת בטלוויזיה ככה שהפער הזה הוא לא בלתי עביר.

  18. תגובה שמכילה ספוילר לפרק 5 מאת ג'ק
    • תגובה שמכילה ספוילר למיס מאוורל מאת ליאור עמירם
  19. תגובה שמכילה ספוילר למיס מאוורל לפרק 6 !!!!!!!!! מאת ליאור עמירם
    • תגובה שמכילה ספוילר למיס מארוול והקומיקס שלה מאת Roy
      • תגובה שמכילה ספוילר לפרק 6 מאת online
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת Roy
          • טוב, היא בת נוער.

            שלמקו GRAS

            (ל"ת)

            • הכוונה כשקורה מה שקורה.

              Roy

              (ל"ת)

    • לא למדת כלום מוונדהויזן?

      esh

      כל מה שהסדרה עושה זה לנפח רקע לדמות או לספק סיפור אוריגין: הכל יצומצם לכלום וחצי ויתומצת בסרט שישתמש שוב בדמות. סדרות לא יהיו שיעורי בית לסרטים, רק תוספות.

      ממה שפורסם עד כה, כנראה שגם מונייט וגם לוקי לא ישפיעו רבות. הסדרות הן רק עוד חומר למי שרוצה יותר מהעולם הזה.

      4
      online, יבגני טרבנוב, איתי שלמקוביץ, קיו ?
      • במידה מסוימת בצדק

        online

        כלומר, הסדרות לא אמורות להיות מטלות והסרטים לא אמורים להסתמך עליהם.

        מצד שני, התחשבות בסדרות ותגמול לצופות המסורות כן אמורים להיות.

        3
        esh, חתול, idoma98 ?
      • כן, זה בדיוק מה שהסדרה עושה.

        שלמקו GRAS

        מספקת סיפור אוריג'ין למיס מארוול. וזה בסדר גמור – היה ברור שזה מה שהיא תהיה, והיא עשתה את זה נהדר (חוץ מהחלקים שהיו אוריג'ין לאוריגי'ן).

  20. תגובה שמכילה ספוילר לפייז 4 ובעיקר מיס מארוול מאת Tom
    • בשלב הזה נראה שיש רק ברירה אחת לאנדגיים של הפייז.

      Beetlejuice

      והיא סיקרט וורס.

      עכשיו, חלק מהבעיה היא שגם בקומיקס זה היה סלט לא קוהרנטי שיצאו ממנו כמה דברים חמודים ודי הרבה פילר.
      אבל כן, עד שנגיע לשם כנראה נראה כמה דברים עם אופי יותר סטנד אלוני שלא בהכרח בונה לשם.

      • אבל שיתנו טיזרים

        esh

        לא נותנים שום רמז מתגלגל. פעם היו רמזים לתאנוס שוב ושוב בסופים של סרטים. כמו תופים שיוצרים קצב שמתגבר עשור שלם.
        אני לא רואה שום רמזים שמתקשרים לרמזים קודמים: רק רמזים לכל הכיוונים.

        אם הנבל של לוקי אמור להיות משהו חשוב, למה הוא מוזכר רק שם (או בעוד מקום אחד, לא זוכר). הנבל של וונדה? משהו מסטריינג? באמת, כאילו החוזקה הייתה התחושה של ערפל המלחמה שמתפוגג מולנו וחושף את שדה הקרב של עשור של עבודה.

        אבל כמו שרשם ת/טום – אולי מטרת פייז 4 לעשות סלט וליצור באפר מול מותגים אייקוניים לשימוש עתידי: לדוגמא וולברין ופרופסור אקס הם אייקוניים מידי, נעליים גדולות מידי להיכנס כל כך מהר.

        • מצד אחד אני מבין את כל הטענות ואף חש אותם מצד שני

          Roy

          קודם כל פייז הראשון ואפילו השני לא היו כאלה רמזים בין הפייזים. ואני חושב שקווין מאמין או לחזור לנקודת ההתחלה או למשוך את זה בדומה להתחלה. הבעיה שזה מרגיש מוזר לקבל את פייז 4 כפייז ראשון אחרי פייז 3.

          זה כאילו קווין יודע שזה מה שמתבקש ממנו אז הוא משתמש בזה. דומה קצת לנואשות שהכניסו את המעריצים לטריילר של ספיידרמן עוד קצת עוד קצת ותקבלו מה שאתם רוצים ושוב שואלים את קווין נו אפשר כבר??? והוא 'עוד לא' זה לא הזמן.

          העניין הוא אחר לדעתי אם התגמול יעמוד בציפיה. דוקטור סטריינג' לא עמד בזה וגם הרבה יוצרים. לעומת זאת אם יוכרז שהאחרים רוסו חוזרים לביים את סיקרט וורס שהם מומחים במולטי פרנצ'ייז הזה, אז אני אוכל לישון בשקט שהכול הולך להיות שווה את זה.

          • לא רואה סיכוי שהאחים רוסו יחזרו למארוול

            אחד

            זה לא שהם הסתכסכו עם מארוול או משהו דומה לזה, אלא פשוט שכבר נראה לי שהם מיצו את השלב של מארוול בחייהם.
            הם הבמאים היחידים שביימו לא פחות מארבעה סרטים במארוול, ועוד מדובר על ארבעה סרטים מהארוכים של האולפן שאחד מהם הוא הארוך ביותר בתולדות האולפן.
            הם סיקרו בסרטים שלהם את כל גיבורי העל שהיו במארוול באותו שלב והם הציגו כל כך הרבה אספקטים של היקום הזה, כך שאני חושב שהם כבר מיצו את הקטע.
            הם כרגע רוצים להצליח גם מחוץ למארוול, מה שעוד לא הלך להם כרגע, כך שחזרה למארוול רק תקבע את המעמד שלהם כבמאים שמוצלחים רק כשהם במארוול, ואת זה הם מנסים לשבור (עוד שבוע יוצא הסרט החדש שלהם בנטפליקס שינסה לעשות בדיוק את זה).
            אבל מה אני יודע? אולי הם ימשיכו להיכשל שוב ושוב מחוץ למארוול עד שהם ירימו ידיים ויחזרו למארוול. מקווה שזה לא יקרה. אני רוצה לראות אותם מצליחים גם מחוץ למארוול, כי באמת שיש להם כישרון.

            • כמה שאתה טועה, תכתוב בגוגל Russo Brothers Secret Wars

              Roy

              מאז שנגמר אדגיים, כל הטיזינג שלהם סביב פרוייקט מסויים במארוול, לא סתם לחזור, כי לא הצליחו, אלא משהו שהם חולמים לעשות כי הם אוהבים את זה ונהנים לעשות אות וזה 'מלחמות סודיות' מהקומיקס.

              כבר ביולי 2019 שאנדגיים עדיין רץ:

              We’d love to work with Marvel again and maybe that’s on Secret War. That’s a favorite of ours when we were young, and I read it in a whole sitting when I was 12.”

              ביולי 2020:

              You know, I read [Secret Wars] when I was 10 or 11, and it was the scale of getting all of the heroes together. It was one of the first major books to do that – that was really event-storytelling to me at its finest. And what happens when you put all of those personalities together.

              "I also like the idea of villains having to team up with heroes. Anth and I like complicated relationships between heroes and villains, we like villains who believe they're heroes in their own stories, so it's all sort of built into this notion of Secret Wars. To execute something on the scale of Infinity War was directly related to the dream of Secret Wars, which is even larger in scale."

              בדצמבר 2021:
              What can I say? Look, we love those guys. You know I can't say one way or the other, but I'd work with them in a heartbeat. It's the best working experience of our careers. They're like family to us and we love them, the material, and the fans.

              וממש היום! בראיון לDeadline בבכורה של גריי מן:

              “Our love for Marvel is based on the books that we read, and the books that we fall in love with the one series that you know,” Russo said. “We adored growing up with Secret Wars.”

              He added that he and his brother welcomed the challenge of creating something bigger than the incredibly ambitious two-parter that capped the Infinity Saga, but would still need some time to figure out the logistics of how to outdo themselves . He said. “[Secret Wars] is incredibly ambitious. It would be bigger than Infinity War and Endgame, but it’s a massive undertaking. And, you know, those two movies were, very, very hard to make.”

              “Trying to imagine making another two movies even bigger than those two? We’re gonna have to sleep on that,”

              כמו שאתה רואה, אלה לא תגובות שהיה נחמד סיימנו עם זה. הם היו שם מלכים, "החוויה הכי טובה של הקריירה שלהם", הם חושבים ש'מלחמות סודיות' הוא אירוע אבן דרך בקומיקס "סיפור האיוונט במצב הכי טוב שלו" שזה בדיוק ההגדרה של הMCU והם קיבלו את אהבת מעריצים הכי גדולה בהיסטוריה. הם אוהבים, הם מקבלים אהבה ויש להם שאיפה בתחום.

              העניין הוא כזה, שאני לא חושב ש2 סרטים יספיקו לאיוונט בסדר גודל שכזה, אז אני יכול לראות אותם מעורבים בסרטים וסדרות אחרים ברמת ההפקה. דבר נוסף, זה פשוט מוקדם מידי. כן קווין פייגי יכול להכריז סיקרט וורס בקומיקון בסוף החודש, אבל זה נראה שיש יותר מידי סיפורים לספר וקצוות לקדם לפני שנגיע לשם. השלב הקרוב הוא להכריז על מיני אוונג'רס לדעתי, שזה כולל: 'מידנייגט סאנס', 'תאנדבולט', 'יאנג אוונג'רס', 'פנטסטיק 4', 'אקסמן' וחלק קוסמי שיחליף את שומרי הגלקסיה כמו נובה ועוד. ואני לא חושב שנקבל סיקרט וורס לפני ת'ור 5 ודוקטור סטריינג' 3, קפטן אמריקה 4. ככה שאנחנו לא מדברים כאן לפני 2026 ואפילו 2027. ככה שסיום פייז 4 אמור לבסס את הדמויות החדשות, פייז 5 יעסוק בקבוצות החדשות שלהם ו6 כבר יעסוק בלכוון את כולם לסופר איוונט. ככה שהמעריצים יתחילו להיות מסופקים בסוף איוונט 4 עם טיזינג ל5 וב5 כבר יהיה ברור הסיפור הכללי של הקבוצות והנבלים שלהם. 6 כבר יהיה סביב המגה איוונט.

              • שגית בתחזיות שלך לגבי שני הסרטים האחרונים של מארוול, אז אולי לא כדאי לנסות לתת תחזית לשלב 6?

                אחד

                לא נראה לי שלקווין פיייגי עצמו יש מושג מה יהיה בשלב 6 ואם יהיה בכלל שלב 6 (אם היקום ימשיך בקצב הקריסה שלו, אין לי מושג אם ניתן יהיה להמשיך אותו. אם עכשיו סרטים פותחים בענק ואז נופלים בגדול בגלל אכזבת המעריצים, לא מן הנמנע שבשלב מסויים סרטי מארוול גם לא יצליחו לפתוח בענק, כי הם יאבדו את המעריצים).
                אנשים איכשהו ממשיכים להתייחס אל היקום כאל סדרה שהולכת לקראת אירוע ענק כמו סרטי הנוקמים שיאחד את הכל, כשבפועל נראה שהיקום של מארוול הוא כבר לא כזה.
                אנחנו כבר הרבה אחרי תחילת שלב 4 (לא מבחינת שנים, אבל כן מבחינת תוכן), כך שאמור להיות כבר ברור בשלב הזה מה הכיוון, והכיוון הוא של תוצרים נפרדים שמתרחשים באותו יקום ומכילים קישורים האחד לשני אבל ללא קו עלילה אחד שמאחד את הכל.

                הבהרה קטנה: לא ראיתי את תור אהבה ורעם ואת מיס מארוול.
                בנוגע לתור אהבה ורעם כבר נחשפתי לספויילרים ואני לא רואה איך הסרט סותר את הטענה שלי, אך בנוגע למיס מארוול אני נשמר מספויילרים, כך שהטענה שלי נוגעת לתכני שלב 4 עד מיס מארוול. אם כי קשה לי להאמין שדווקא מיס מארוול זה המקום שבו פתאום נחשף שהכל חלק מסיפור אחד גדול.

                • נראה לי נתקעת יותר מידי על התחזיות

                  Roy

                  ברור שסתם זרקתי באוויר תחזיות כלליות לפייזים. אגב לא שגיתי בכלל לגבי ת'ור ברמת התוכן. מיס מארוול אכן עושה צעד ענק בפייס 4.

                  אני חולק עליך ולא אמור להיות בשלב הזה ברור בהכרח לאן הולכים. יותר ברור הקבוצות הקטנות, קנג בווראציות שונות, שהטימליין נשבר שיש קריסות יקומים ואלים עם אינטרסים שונים. לדעתי פתיחה מעולה לפייז חדש ואני כן חושב שהזמן משחק תפקיד ולא כמות התוכן. שנתיים בסאגה חדשה שעוסקת בהרבה נושאים חדשים ודמויות חדשות אני לגמרי סבבה עם מה שקיבלנו. כמו שאמרתי הכול שאלה של תגמול, מה מחכה מעבר?

                  בנוסף, יש את הקומיקון בסוף החודש ומארוול תכריז על הפרויקטים הבאים. היקום של מארוול נשאר סינמטי, זה שלא קבלת איך הכול מתקשר על ההתחלה זו בחירה של היוצר וטובה שכזו.

                  • תגובה שמכילה ספוילר לתור אהבה ורעם מאת אחד
                    • חבל שלא ראית סרט מעולה!

                      Roy

                      בלי לתת ספויילרים, גם בתחזיות שלי ת'ור 4 היה לדוגמה איך סרט צריך להראות מגניב מושך ולכלול בתוכו דמות להטבית. בנוסף הזכרתי שזו תהיה הזדמנות בתקווה שיתנו לולקרי סיפור משמעותי סביבה ולא משהו בטעות או על הדרך. מה שיצא יצא, אבל בשום שלב לא אמרתי שזה מה שיקרה אלא שיש הזדמנות. דווקא בסרט הזה הדגשתי שלא איכפת לי מה יקרה בעלילה.

                      ובתחזיות כלליות, אני חושב שאני ואתה מציגים 2 סוגי מעריצים, אחד לא רוצה לצפות יותר מידי בשביל לא להתאכזב כמוך ואחד כמוני, שנהנה מהציפיות, להתלהב לחכות וגם אם אתאכזב זה לא ימנע ממני לצפות הלאה. כל עוד אני מרגיש שאני יכול לסמוך על האולפן בכ60-70%. DC לדוגמה איכזבו אותי יותר מידי פעמים שאני לא יכול לסמוך על האולפן ושם אני באמת לא מצפה, חוץ מהארלי קווין המצויירת:)

                      לבנתיים בפייס הנוכחי אהבתי מאוד את שאנג צ'י ות'ור 4, איטרנלס ובלאק ווידוו חצי קלאש ודוקטור סטריינג' לא סבלתי אז אני ממש צריך שאני גם אוהב את בלאק פנתר 2. בסדרות מאוד אהבתי את וונדוויז'ון, לוקי ומיס מארוול. מונייט אהבתי אבל מעורב. פלקון, הוקאיי נחמדות ומה אם…? כמו מונייט מעורב כי לא אהבתי את הפייסינג אבל כן את הסיפור והיו בה 4 פרקים מעולים.

                      כן חסר לי יותר ההקשרים, אבל לבנתיים אני הרבה יותר סבלני מהאחרים כאן, כי אני מניח שבסך הכול אני נהנה.

              • עכשיו, כשאתה אומר את זה ככה,

                שלמקו GRAS

                וואלה אני מבין למה יש אנשים שהתעייפו ממארוול.

                2
                זאב אימבר, יבגני טרבנוב ?
                • לא משנה מה אני אומר, תמיד יהיו אנשים שיתעייפו מחומר מתמשך

                  Roy

                  העניין הוא, שגם יהיו תמיד מערצים חדשים, כמו שמיס מארוול מכוונת לדור חדש וצעיר, שלא ידע את הMCU ורוצה להתחיל משהו חדש ומגניב.

      • אופי סטנד אלוני יכול להיות נהדר, אבל הביצוע לא טוב

        Tom

        התוצאה כיום היא שיש רסיסים של רסיסים של יקום, כל חלק עובד עם חוקיות אחרת, עם דמויות אחרות, עם התפתחות עלילתית אחרת, וטיזרים אחרים שמובילים אליהם. וכל אלה סותרים לעתים קרובות את מה שמתרחש במקומות אחרים. אז התוצאה היא שיש באמת בליל לא קוהרנטי של דמויות ועלילות, עם אינסוף רמזים שלא מובילים לשום מקום, או שמטעים אותנו. גורמים לנו לחשוב שיש קשר בכוונה, ואז פשוט מתעלמים מזה, או סותרים את זה. כמו בשלבים הקודמים, רק שהפעם אין יד מכוונת, ואז נוצר גודש גדול כל כך שאפשר להיחנק.
        זה נמצא בכל מקום ובכל רמה. ככה ברמת המיקרו, ביקום המרכזי של סטריינג' אין דבר כזה אילומינטי, וביקום המרכזי של מיס מארוול יש משחק מילים על "אילומיאנטי", שכולם מבינים. כלומר, מדובר במושג שגור. וככה, ברמת המקרו, מציגים לנו כמה גרסאות אפלות של סטריינג' וגורמים לנו לחשוב שזו אותה גירסה בדיוק, עד ש…הפתעה, לא. זה אפילו לא מתוחכם. סתם שקר גלוי וברור, שנובע מכך שאין יותר מחויבות לכלום. אולי מלבד לאותה טרוליות שהזכרתי קודם, שריפת כל הגשרים המחברים לפרנצ'ייזים הישנים, ועדיין בלי ליצור משהו חדש במקום. יותר ויותר נדמה לי שספיידרמן האחרון הוא אנומליה, או לפחות שירת הברבור של העולם הישן. לא נראה יותר משהו כזה. המקסימום שאפשר לצפות לו זה הופעת אורח קצרה של דמות מרכזית, שתסתיים במוות אלים וגרוטסקי, בלי דמויות שיחליפו אותן, או הבטחה אמיתית יותר המתבססת על יותר ממשפט אקראי פה ושם לפרנצ'ייז חדש ונוצץ.
        אני מצפה שיזכרו שמדובר ביקום אחד, אפילו אם מדובר במולטיוורס, שכל חלקיו אמורים להתכתב ולדבר אחד עם השני בסוג של רב-קיום משותף. אני מצפה שיכבדו את המעריצים, ואם רוצים לסיים את הקשר עם הפרנצ'ייזים הישנים, שיעשו את זה טוב ובכבוד, כמו שעשו בספיידרמן, מתוך המשכיות ולא מתוך התרסה.

        2
        mip, לה לה ?
        • זאת בעיה מובנת.

          Beetlejuice

          כמובן שהכל תיאורטי אבל ההנחה שהולכים לסיקרט וורס היא בעיקר בגלל שיש רסיסים של יקום שלא ברור איך הם מתקדמים.
          אחר כך יעשו סלט מהכל וימסגרו את זה בצורה מסוימת – אבל המהות של סיקרט וורס היא בלאגן, באיוונט שמשלב שני יקומים ומכניס כמעט כל דמות אפשרית למיקס.

          הסיקרט וורס המקורי בקומיקס נחשב לקלאסיקה, והסיקרט וורס המחודש מ-2015 קיבל תגובות מעורבות אבל הגימיק שלו מכר טוב וזאת הסיבה שאנחנו כאן. בסופו של דבר קומיקס של מארוול ודיסי בימנו משמש כלי לבחינה של רעיונות בקבוצה מבוקרת (והאמת שגם סיקרט וורס המקורי היה איוונט שנוצר כדי לסגור דיל עם חברת צעצועים).

    • הסדרות של DC

      online

      השמידו את המולטיוורס בשביל אירוע פומפוזי, לא כדי לאתחל את העלילה.

      אתחולים בלייב אקשן של DC נעשים בדרך נקייה ושקטה: יוניוורס חדש וחופשי ממגבלות.
      הבאטמן בקולנוע. סדרות הסטרימינג, סטארגירל, סופרמן ולויס (שאגב רוי, צדקת, איבדה גובה מהר) בטלוויזיה.
      וזה עדיין מולטיוורס, אז תמיד נשאר פתח לקרוסאובר אם ממש רוצים.

      באנימציה של DC עשו אתחול אמיתי עם הפלאש, אבל אז עברו ליקום חדש במקום להמשיך מהאתחול…

      מה מכל זה פייגי יכול לעשות? כלום.

      • קבלי עוד בדיחה (אמיתית) על WB שממשיכה את זה שזו קומדיה שכותבת את עצמה

        Roy

        הדיבור עכשיו למכור את כל הCW ומה ההצעה? 0$!!! אמיתי לא שווה אפילו סנט חחח מהסיבה שמי שיקנה אותם לוקח את כל החוב של 100 מיליון דולר איתו.

        ובנשוא שכתבת, לא היה איכפת לי לטעות פשוט נכוותי יותר מידי פעמים ואין מה לצפות גם אם זה מתחיל סבבה ואפילו טוב.

        • גם אני נכוויתי

          online

          והפסקתי הרבה פעמים באמצע, אבל לכל סדרה שאכזבה אותי הייתה סיבה אחרת.
          האיכות והסגנון בערוץ בכלל לא אחידים כמו שמציגים אותם.

        • לגבי החוב

          online

          לאיזו חברה נרשמים כל הרווחים מסטרימינג ודיסקים?
          ברור ששם רוב הצפיות ולא בברודקאסט עם הפרסומות.

      • בארוורס כן הייתה הבטחה להתחלה חדשה

        Tom

        מעבר לאירוע הפומפוזי, שלא היה פומפוזי כל כך בדיעבד, הייתה הבטחה מסוימת לאתחל את העלילה: דמויות קמו לתחייה, העלילה שוכתבה אחורה, עולמות אוחדו כך שהגיבורים של הסדרות מאז ומעולם עבדו ביחד. הייתה התחלה של התמודדות עם ההשלכות הנוראיות והקטסטרופליות של הרס המולטיוורס, למשל דרך הדמות של סיסקו. אפילו סופרמן ולויס התחילה בזכות אחד מהשינויים שהוביל אירוע השמדת המולטיוורס. כלומר, הייתה הבנה שמדובר באירוע שאי אפשר לחזור ממנו אחורה, והוא חורץ גורלות.
        בפועל שום דבר מזה לא קרה, הם התעלמו מהר מאוד ממה שקרה, והיה קל לשכוח את זה, בטח בסדרה הנוראית ביותר המשודרת בטלוויזיה כיום, הפלאש. בסופרמן ולויס התמקדו בשתי דמויות מרכזיות, שהושפעו מהאירוע, וזה הפך להיות חלק משמעותי מהעלילה מבחינה זו בשתי העונות. אבל גם שם, איכשהו שכחו שיש גיבורי על נוספים ביקום, וסופרמן נותר לבדו להתמודד מול איומים כלל יקומיים (ועוד משהו שקורה בעונה השנייה וסותר לחלוטין את מה שקרה, לא אזכיר פה מחמת ספויילרים)
        במאמר מוסגר, בנוגע לסופרמן ולויס, עם כל זה שהנבלה המרכזית של העונה השנייה לא טובה, והעלילה שלה מעט מביכה, הסדרה ממשיכה להיות מצוינת במה שחשוב: דרמה משפחתית קטנה, על משפחה שמסתירה סודות ושקרים, אבל גם מכילה אהבה גדולה. לויס היא אמא לא טובה, אבל משתדלת. קלארק הוא אבא די מרוחק, בלית ברירה, ולא תמיד יודע איך לדבר עם הילדים שלו, אבל הוא אבא טוב. התגובות שלהם אמיתיות בעיניי, מול סיטואציה בלתי אפשרית. בעונה הזו היו כמה רגעים מאוד יפים, שלא ראיתי הרבה מאוד שנים בארוורס, אז אני מסתפק בזה.

        • דרמה

          online

          נהניתי מהדרמה של סופרמן ולויס בעונה 1, מההשקעה בחיים האישיים של המשפחה הראשית והמשפחה של לאנה, וקיוויתי שבעונה 2 יהיו יותר אינטראקציות.

          לצערי, גם בגזרת הדרמה היא הידרדרה והצטמצמה ל"סופרמן וסופרבוי". אפילו על "סמולוויל" המיושנת היא לא מתעלה.

          בסתירה הכוונה לפרק האחרון? צפיתי את זה מאז הפרק הראשון, היה ברור שהשואראנר חותר לשם ומחכה לאישור מלמעלה. אם כבר, זה מפרק את כל הסתירות.

          • אפשר בבקשה הרחבה עם ספוילר?

            esh

            (ל"ת)

            • תגובה שמכילה ספוילר לסופרמן ולויס, יקום החץ מאת online
              • תגובה שמכילה ספוילר להארוורס מאת Tom
                • תגובה שמכילה ספוילר לסופרמן ולויס, יקום החץ מאת online
                  • תגובה שמכילה ספוילר לארוורס, סוכני שילד מאת Tom
                    • תגובה שמכילה ספוילר לסופרמן ולויס, באטוומן, יקום החץ מאת online
                      • ההפעלה האוטומטית של יוטיוב

                        online

                        דילגה לסרטון הבא. זה הסרטון הנכון:

                        https://www.youtube.com/watch?v=FExkgHrTDMQ

                        • לא הבנתי

                          esh

                          איך יכול להיות שהעולם של דום פטרול והעולם של הטיטאנים זה לא אותו עולם? יש איזה ילד נמר ירוק שהיה חלק משניהם… הדמויות של דום פטרול הוצגו לראשונה בסדרה של הטיטאנים – אהבו את זה ונתנו להם סדרת ספין אוף.

                          • ביקומים דומים

                            online

                            יש דמויות דומות.
                            דום פטרול נוצרה מראש ביקום משלה (שוב שואוראנר שרוצה עצמאות).
                            הקרוסאובר כיבד את ההפרדה והמשיך אותה במולטיוורס החדש.

    • תגובה שמכילה ספוילר לפרק 6 ושאר פייז 4 מאת הצב-לא-שב
  21. תגובה שמכילה ספוילר למיס מארוול מאת ליאור עמירם
  22. מישהו הבין את השקופית בתחילת הפרק האחרון? (או שאולי היה בכל פרק לא שמתי לב)

    ג'ק

    לפני הפרק הייתה שקופית בסגנון של "יש סצנות בסדרה שיטרידו חלק מהצופים." יש למישהו מושג על איזה סצנות מדובר?

    1
    UriK ?
    • תגובה שמכילה ספוילר לפרק 6 מאת Mad_Hatter
      • אני חשבתי דווקא

        יצחק בארי

        שזה קשור לפשיטה על המסגד.

  23. למה אף אחד לא מדבר על זה?

    מעוז

    שהשחקנית הראשית פשוט בלתי נסבלת, הצורה שבה היא מדברת, המימיקות בפנים, זה באמת לא בקטע רע, אני לא כל כך יודע להסביר עד הסוף למה, אבל המשחק שלה פשוט מגעיל אותי.
    נ.ב – שאר הקאסט מעולה.
    ע.נ.ב – עלילה חרא.

    • אולי אף אחד לא מדבר על זה כי אנשים דווקא אוהבים את המשחק שלה?

      אחד

      סתם מעלה אופציה.

      ואישית אני יכול להגיד שאני דווקא מאוד התרשמתי ממנה ושקמאלה קאן היא בעיני אחת מדמויות מארוול החדשות הטובות ביותר.
      בהחלט הייתי רוצה לראות אותה מתקדמת ביקום של מארוול ואולי אפילו מקבלת סרט(ים) משלה.
      לכל הפחות, מבין המארווליות שהולכות להתאחד בסרט שיצא ב-2023, היא המועדפת עלי בפער משתי האחרות.

      2
      יחמור פרסי, קיו ?
    • הנה, דיברת.

      שלמקו GRAS

      (ל"ת)

תגובות מקבילות

10
  תגובות נוספות בדף הביקורת של מיס מארוול
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)