-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
צהובות
Yellowjackets
חברות בקבוצת כדורגל נאלצות לשרוד בשממה הקנדית לאחר שהמטוס שלהן מתרסק.
תאריך הפצה בארה"ב: 14/11/2021
בימוי
יוצרים
תסריט
סדרה נחמדה שלא עמדה בציפיות הראשוניות שלי.
קיוויתי לבעל זבוב מוגבר ל-11, כנראה שאקבל כמה עונות של מריחה בין התחלה וסיום מוצלחים (יותר או פחות) לכל עונה עם דגש על קו זמן ההווה במקום העבר המעניין בהרבה.
שני הפרקים הראשונים והשניים האחרונים היו מהודקים, מותחים, ומאוד מהנים. בין לבין זה הרגיש לי טיפה כמו העונה השנייה של המתים המהלכים. לאור כך שהנערות שהו בישימון כשנה וחצי, ולאור כך שהכותבים מתעתדים לכתוב 4 עונות נוספות, קשה לי לדמיין איך הם יצליחו לשמור על קצב ומתח מוצלחים בקו זמן העבר, או אפילו יצליחו להמשיך להציג אותו כנדבך מרכזי בסדרה.
לא שהשאלה כיצד טראומה מתמשכת בתקופת זמן כה משמעותית משפיעה על נשים עשורים לאחר מכן אינה מעניינת, אך לאור כך שהסדרה דוגלת יותר בנוסחה של אבודים וכו' מאשר בזו של, נגיד, מר רובוט, ספק שאוסף השחקניות המצוינות יזכה לתסריט בשרני במיוחד.
הסדרה מקבלת נקודות זכות רבות לאור הייצוג המגוון, מתן תפקידים לשחקניות מבוגרות יותר יחסית, ובכלל הדגש על סיפור שכלל הדמויות המשמעותיות בו הן נשים. אך כל זה הוא מטא, ולפחות עבורי לא משפיע יותר מדי על כמה אני נהנה או מעוניין לצפות בתוכן כזה או אחר, להוציא מתי שהוא משפיע רעה. לשמחתי, מלבד זה שבערך כל הגברים בסדרה מטומטמים טורבו, אין משהו שמסיח את הדעת ומזכיר לי שאני צופה בסדרה שאמורה לאותת כך וכך באקלים תרבותי כזה או אחר. בפרט, שמחתי מאוד שאותו ייצוג מגוון לא הרגיש מאולץ לרגע.
אולי מתישהו בעתיד מישהו ייקח את ההבטחה בסצנת הפתיחה המצוינת, או בסצנות מעולות דומות בפרקים התשיעי והעשירי, וייצור מיני סדרה או סרט בסגנון. רק חבל לי שעד אז אלה פרנל (שאיכשהו הצליחה להתעלות על קאסט שמלא בשחקניות מעולות) בטח תהיה מבוגרת לשחק נערה.
איך נהניתי מהעונה הראשונה!
אחת העונות פתיחה הכי כיפיות ומוצלחות מהשנים האחרונות, מבחינתי.
קודם כל, הסדרה נשמעה לי מעניינת כשהיא רק עלתה, אבל חיכיתי להתחיל לצפות בה עד ששמעתי שחודשה לעונה שנייה + התגבר הבאז סביבה ( ), וירד החשש שהיא תבוטל טרם זמנה. ככה יצא שראיתי את כל הסדרה בשבוע שלפני שידור הפרק האחרון. קצת מבאס שהפסדתי ככה את הכיף שיש בדיונים שבועיים ואת הפאנדום שהלך ונבנה סביבה, אבל יש לי תחושה שזה רק יתעצם בעונות הבאות.
בכל אופן, בלי להיכנס לספוילרים, מבחינתי העונה הראשונה שמרה על רמה גבוהה לכל אורכה, עם שני פרקים אחרונים מוצלחים במיוחד שרק השאירו לי טעם לעוד. השחקניות מעולות כולן, ומצליחות לגמרי לשכנע שמדובר באותן דמויות על פני 25 שנים. אני מאוד מאוד אוהבת את זה שהיוצרים מצליחים בינתיים להישאר אמורפיים לגביי האם יש אלמנט על-טבעי או לא. אני מקווה שזה יישאר ככה כמה שיותר זמן, ואם זה אפשרי, יישאר בסימן שאלה ופתוח לפרשנות גם בסוף הסדרה.
בהתחלה הרגשתי שחמש עונות זה אולי ארוך מדי לקונספט כזה, אבל בסוף העונה הראשונה יש לי הרבה יותר אמון ביכולת של היוצרים לספר סיפור שלם וקוהרנטי בפרק זמן שהקציבו לעצמם. רוב התלונות שראיתי לגביי העונה הראשונה היו בסגנון של ״איך עדיין לא אכלו מישהו״ או ״איך לא פתרו את כל השאלות מהפרק הראשון״, אבל זה מרגיש לי כמו תלונות של צופים שהתרגלו מדי לאנתולוגיות ומיני סדרות, וחושבים שהכל צריך להיפתר תוך עונה. מבחינתי אם התכנית היא חמש עונות, העונה הראשונה קידמה אותנו בדיוק במידה הנכונה מבחינת זמנים, ועדיין הצליחה להציב ולפתור כמה עלילות קטנות יותר ולהכין את הדרך להמשך הנראטיב הגדול יותר שנבנה – גם בעבר וגם בהווה.
אני מאוד מאוד מחכה לעונה הבאה, ורק מקווה שיצליחו לשמור על הרמה, ושההצלחה הגדולה לא תגרום לרשת ללחוץ עליהם להזדרז מדי בהפקה ו/או להאריך את הסדרה מעבר לתכנית הקיימת.
חשבתי לעשות סוג של ביקורת מתגלגלת בתגובות,
אבל מהתגובה שלך נשמע שזאת סדרה שצריך להתייחס אליה כעונה שלמה ולא כפרק-פרק.
היא דווקא שוחררה כסדרה שבועית
ובנויה ככזו, לעומת סדרות כמו דברים מוזרים שלגמרי מזמינות אותך לעבור מפרק לפרק ברצף.
אני חושבת שדווקא שווה לתת לה קצת זמן נשימה, ואם אכן תעשה ביקורת מתגלגלת בתגובות אני בשמחה אעקוב, כי זו עדיין אחת הסדרות שהכי כיף לי לקרוא ניתוחים שלה, גם כמה חודשים מאוחר יותר.
להפך
מדובר בהחלט בסדרה שיש להתייחס אליה כ'פרק-פרק'. אני ראיתי אותה פרק בשבוע ואני חושב שכך היא הייתה הרבה יותר אפקטיבית מאשר בבינג'.
ועכשיו עם שלל מועמדויות לאמי
אחת ההפתעות הנחמדות בקרב המועמדויות השנה – מועמדת גם לסדרת דרמה, גם לשחקנית ראשית (מלאני לינסקי) ומשנה (כריסטינה ריצ׳י), גם לכתיבה וליהוק ובימוי ועוד שלל קטגוריות.
בשורה התחתונה, Yellowjackets אחת הסדרות הכי מועמדות השנה, וזה לא מובן מאליו עבור סדרת ז׳אנר עם לא מעט אלמנטים של אימה ועל טבעי.
מאוד משמח לראות שהיא מקבלת הכרה כזו, וזה רק גורם לי לצפות יותר לעונה הבאה, לראות לאן היא תמשיך מכאן.
ובחדשות ליהוק שהן גם ספויילר
את התפקיד של וואן המבוגרת תגלם לא אחרת מאשר לורן אמברוז. וו-הו!
האמת, מבחינתי זה לא ספויילר ממש כי היה לי די ברור שהדמות הזו חיה, וגם הליהוק לא מפתיע בכלל כי המון אנשים ניחשו אותו בחודשים מאז שהעונה הראשונה הסתיימה. אבל זה בעיקר בגלל שמדובר בליהוק די מושלם.
אם זה בכלל אפשרי, אני עוד יותר מתרגשת לקראת העונה הבאה.
כן, היא די הדדפול של החבורה.
(ל"ת)
ועוד חדשות ליהוק
והפעם שני מצטרפים חדשים לקאסט:
אלייז׳ה ווד יצטרף בתפקיד שככל הנראה ישים אותו בעיקר מול מיסטי. נראה לי שהשילוב שלו עם כריסטינה ריצ’י יהיה נהדר.
סימון קאסל מצטרפת בתור לוטי המבוגרת (ספויילר לסוף העונה הראשונה).
היא שחקנית פחות מוכרת אז נראה לי שהשם שלה בפני עצמו לא מסגיר יותר מדי.
בכל אופן, נראה על פניו כמו ליהוק מוצלח, ומעודד שהם הלכו על דיוק מבחינת הדמות, על פני שם גדול יותר.
עונה 2 עולה ב-24 למרץ
יש לי קצת זמן להשלים את הראשונה.
מקור
וו-הו! מוקדם משחשבתי.
ושתהיה לך צפייה מהנה!
אני חושב שזה הקאסט האהוב עלי בטלוויזיה כרגע (חוץ מהיורשים ובארי)
היה לי קשה לראות את כריסטינה ריצי בתפקיד כפוי טובה בוונסדיי הדלוח, הבו לי את מיסטי בבקשה.
וגם חודשה לעונה שלישית
מקור
וופ-וופ! איזה יופי
סימן טוב שחידשו אותה כבר עכשיו ולא חיכו לעליית העונה השנייה.
לא מזיק שהיא כנראה הלהיט הכי גדול של שואוטיים כרגע, ובכל זאת, זה מעלה לי את הציפיות לקראת החזרה שלה במרץ.
מקווה שאולי כשהעונה הבאה תעלה, יהיו פה באתר כבר יותר אנשים שיצפו ויעקבו אחריה. זו אחת הסדרות הכי כיפיות שעלו בתקופה האחרונה, וכנראה הסדרה שהכי התחשק לי לדבר עלייה עם אנשים, והתחושה הייתה שכמעט אף אחד כאן לא צופה בה.
יצא טיזר לעונה 2
https://m.youtube.com/watch?v=_-c6jOGa9Fc
חייב לתת צל"ש
עדיין לא לעונה כולה, למרות שאחרי 8 פרקים מתוך 10 אני נהנה ואין לי תלונות בגדול. אבל עבודת הסאונד בסדרה הזאת נפלאה. לא רק ההלחנה המוצלחת, אלא גם הפסקול שמלא ב bangers ולהקות שלא שמעתי מזמן כמו דה פרודיג'י וג'יין'ס אדיקשן. מה שכן, השיר הכי פחות מוצלח לדעתי הוא זה שבפתיח, שאחרי הפעם הראשונה כבר התחלתי לדלג עליו, פחות עבד בשבילי. אבל שאר השירים? נשיקת השף.
איזה כיף שאתה משלים אותה לפני עונה 2
מחכה לשמוע מה חשבת אחרי שתסיים את כל העונה.
ולגמרי מסכימה לגביי המוזיקה. אין הרבה סדרות שגורמות לי לחפש אם קיים אוסף של השירים שמופיעים בהן, אבל זה בהחלט קרה בסדרה הזו.
אני דווקא מחבבת את השיר פתיחה, בעיקר בגלל שהשילוב שלו עם הפתיח, ואיך שהוא משתמש בשיבושים של קלטת וידאו ישנה, יוצרים אפקט מאוד unsettling שמכניס אותי לראש של הסדרה. מאוד 90s, אבל בקטע מטריד ומלחיץ.
מוי כיף!
זאת לא עונה מושלמת – אני לא חושב שהיא שומרת על אחידות לאורך כולה ולפעמים הקצב של הפרקים מרגיש קצת מוזר מבחינת עריכה וקפיצות בזמנים. אבל היא כן מהנה ברובה, יש לא מעט החלטות יצירתיות, פסקול נפלא, כאמור, ומעל הכל אנסמבל של כוכבות מאוד מוכשרות (הסצינה שבה הבת של שונה מנסה לסחוט אותה עם לחשוף את אדם היא בין הטובות שראיתי בשנה האחרונה בטלוויזיה)
אני מקווה שליוצרים יש תשובות מוכנות מראש לכל הדברים שהם מעלים וסקרן לראות לאן זה הולך. לא מתחייב לזה כרגע ב-100%, אבל יכול להיות שבסוף מרץ ניפגש לביקורות שבועיות.
איפה משודרת?
(ל"ת)
אני יודעת בוודאות שיש אותה ביס
אבל לא בטוחה אם היא נמצאת אצל ספקי תוכן נוספים בארץ.
הפסקול של עונה 2 מוצלח עוד לפני שהתחילה
נראה שנקבל קאבר של פלורנס אנד דה משין ל "I'm Just a Girl" של נו דאוט, משהו שלא ידעתי שאני צריך.
https://collider.com/yellowjackets-season-2-florence-and-the-machine/
אני יודעת שפלורנס מאוד אוהבת את הסדרה
וכנראה שמשם הגיע החיבור. לא נכנסת לקישור, כי אני מעדיפה לגלות את הפסקול בזמן הצפייה, אבל אחרי העונה הראשונה סומכת עליהם לגמרי שזו הולכת להיות חוויה מוזיקלית מהנה ביותר.
איזה כיף שהסדרה הזו עוד שנייה חוזרת, דרך מושלמת לעבור את ה-post season blues לאחר הסיום של Last of us. תזמון מושלם.
בינג' מאוד כיפי
ובטוח שיהיה הרבה יותר כיף בצפייה שבועית.
המון סדרות ושירותים מנסים בלי הפסקה לשכנע אותנו שהאירוע הטלוויזיוני הגדול הבא קורה אצלם עכשיו, ובינתיים Showtime נשכחו כמעט לגמרי כי הם לא ממש במשחק הזה ובלי שירות סטרימינג נפוץ ונוח. וחבל, כי יש להם הרבה סדרות מוצלחות, אבל יותר מזה – הסדרות שלהם בדרך כלל "יודעות מה הן". הרבה זמן לא ראיתי סדרה כזאת בלי יומרות שהיא הדבר הגדול הבא, ורק בזכות זה הצליחה להפוך בצדק לדבר הגדול הבא מבחינת הרבה א.נשים.
הסדרה הזאת בוחרת להישאר כיפית למרות שהנושאים שלה יכולים להישמע כבדים ורציניים בטירוף על הנייר, וככה היא הצליחה לשמור אצלי על עניין ב-10 פרקים באורך 55+ דקות כל אחד. הלב של הסדרה בקאסט והליהוק המושלם שלה. כל אחד מהליהוקים הכפולים לא רק מושלם ואמין בצורה כמעט מטרידה – לרוב הדמויות יש שחקנית בגיל תיכון שחקנית בגיל 40-50 שמצליחות לשכנע שהן אותה דמות ברמה מטורפת – זאת גם סדרה שמצליחה בצורה מצוינת לאזן בין הרבה דמויות ראשיות ובאמת לבנות אנסמבל שכל אחת מהדמויות שלו חשובות. זה גם מגיע עם בימוי חכם ושימוש טוב (ונדיר בסדרת טלוויזיה) ביחס מסך רחב וקולנועי, שהבמאיות והבמאים של הסדרה מנצלות כדי למלא את המסך בהרבה מהדמויות כל הזמן.
כן, היה אפשר ללכת לכיוון של "בעל זבוב" פי 20 עם אלימות וזוועות, או לקחת את קו העלילה של ההווה להתמודדות פסיכולוגית עם טראומה קשה, וזאת יכולה להיות סדרה מצוינת – אבל זאת גם תהיה סדרה אחרת, הרבה יותר רצינית וכבדה, שבטח תנסה לשכנע אותי שהיא חשובה כמו כל הסדרות שמעצבנות אותי היום. (ובלי קשר, היה רגע בפרק 10 שהלחיץ אותי יותר מהרבה סדרות אימה אחרות)
שמעתי את היוצרים אומרים שמכרו את הסדרה כ"טריפ נעורים" עם קבוצת דונר באמצע. אני הייתי מוסיף גם "אבודים", שהייתה הסדרה האהובה עליי לתקופה, וזה לגמרי מה שקיבלתי ונהניתי מכל רגע. מחכה מאוד לעונה השנייה. (שפאקינג תשודר במקביל לעונות הסיום של שתיים מהסדרות האהובים עליי היום, "היורשים" ו"בארי", ועדיין בטוח ש"צהובות" תעסיק אותי לא פחות. מזל ש-Showtime מעלים את הפרקים ל-VOD לפני השידור)
דווקא פחות אהבתי את הקטעים ה"אבודים"-ים
אולי זה קשור לעובדה שפרשתי מ"אבודים" אחרי כמה פרקים. בגלל זה גם כתבתי למעלה שאני מקווה שליוצרים יש איזה אנדגיים עם פתרונות מוכנים מראש ושהם לא מאלתרים דברים על הדרך.
אבל מסכים עם השאר, האספקט הבולט פה הוא בהחלט הליהוק המוצלח והאפיון של הדמויות והדינמיקות שלהן.
מהראיונות ששמעתי עם היוצרים
בהחלט התרשמתי שיש להם תכנית פעולה עם התחלה אמצע וסוף. נראה לי שהם מאוד מאוד מודעים להשוואה שעושים בינם לבין אבודים, ומהחשש של צופים מסדרה שמתחילה במיסתורין ואז לא יודעת איך לפתור אותו. זה שהם מראש דיברו על תכנית של חמש עונות בהחלט נותן תחושה שיש מאסטר פלאן.
החשש במקרים כאלה הוא כמובן ממצב שבו הסדרה לא תצליח מספיק בשביל לאפשר את הגשמת החזון (עם כמה שווסטוורלד התדרדרה לאורך השנים, זה עדיין ממש מתסכל שהיא בוטלה בעונה 4 מתוך 5). אבל Yellowjackets הייתה סיפור הצלחה גדול עבור שואוטיים בעונה הראשונה, ואני רוצה לקוות שהעונה השנייה רק תמשיך את המומנטום ותגיע לקהל גדול עוד יותר.
בהסתמך על העונה הראשונה החלטתי שאני פשוט סומכת על החזון של היוצרים ומקווה לטוב. הם לא איכזבו אותי עד כה, ועם קצת מזל והרבה כישרון, נראה לי שיש למה לצפות.
אה, ואיך שכחתי
שוחרר הטריילר לעונה השנייה (סוף סוף!):
https://m.youtube.com/watch?v=krFohHX8WeU
נ.ב. מספיילר לגמרי את סוף העונה הראשונה, אז לא רצוי לצפות למי שעדיין לא השלים.
בתור מעריץ של "אבודים" כולל הסוף שלה
הבעיה שלי עם "אבודים" הייתה המריחה המוגזמת, שגם היוצרים הביעו תסכול ממנה. היא הייתה 6 עונות לעומת ה-5 שמתוכננות פה, אבל עונות של סדרת נטוורק שהביאו אותה ל-120 פרקים. הרשת כל הזמן דחפה ליצור עוד ועוד פרקים ולשווק את הסדרה כאילו יהיה סוף עם הסבר רציונלי לכל פרט ופרט בפרק הבא ולא כסדרת פנטזיה ומסתורין, וזה התנגש עם החזון של היוצרים (שהיה לא מושלם מראש, אבל כזה שאני די אוהב).
פה לא רק נשמע שיש תוכנית פעולה, מדובר על 50-60 פרקים שזה פחות מחצי, ברשת כבלים שלא אמורה להתערב ואוהבת לתת לסדרות שלה לרוץ לנצח (קליפורניקיישן, דקסטר, שיימלס, הומלנד, ווידס…). אלא אם תהיה איזו השתלטות עוינת כמו בוורנר, קשה לי להאמין שהם לא יצליחו לבצע את החזון שלהם עד הסוף בלי הפרעות, וזה נשמע מדהים.
וטריילר מצוין, גם מרגיש קצת שהתקציב של הסדרה גדל. מקווה שהביצוע של השיר יחזור עוד בסדרה.
מה שאמרת על שואוטיים ממש נכון
יש להם מעט סדרות יחסית לטירוף הסטרימנג אבל כל סדרה בובה
1)מיליארדים – עד עונה חמש הייתה אחת הסדרות שאני הכי אוהב, לצערי עונה 6ֶהייתה קטסטרופה אבל עדיין כערוץ הם שיחקו אותה
2)כבודו- עונה 2 לא סיימתי אבל עונה 1 מעולה
3)צהובות
4) בטח עוד שאני לא זוכר כרגע
אני מת על Black Monday שלצערי מעטים ראו
בודדות הסדרות שהצחיקו אותי כמוה ויש לה 3 עונות מושלמות של זהב קומי (עם אנדרו ראנלס האדיר, השחקן המקורי של אלדר קווין פרייס ב"ספר המורמונים" שגם היה המלך ג'ורג' ב"המילטון" לתקופה). גם On Becoming a God in Central Florida מצוינת ובוטלה מהר מדי, המיני סדרה Good Lord Bird של איתן הוק, Kidding של ג'ים קארי, וגם סדרות ארוכות מאוד כמו שיימלס, הומלנד… הרשת הזאת מפיקה בדרך כלל סדרות מצוינות, ורובן מתאימות לתבנית שאמרתי: אין להן אפיות מוגזמת או ניסיון לשכנע אותך שהן הדבר הכי חשוב כרגע, הן פשוט מהנות.
הלילה פרק ראשון של עונה 2
שכרגע יושבת על 100% ביקורות חיוביות ברוטן טומייטוז, כמו העונה הראשונה.
אני מנסה להימנע מספוילרים אז לא נכנסתי לקרוא ביקורות מלאות, אבל הרושם הכללי שקיבלתי מתגובות מבקרים הוא שהעונה השנייה ממשיכה את הקו של הראשונה באופן מושלם ורק מעלה את רמת המתח ואינטנסיביות. נשמע גם שלא נצטרך לחכות הרבה כדי לראות את התממשות ההבטחה לקניבליזם.
מה שממש נחמד זה שנראה שלא מעט אנשים מנצלים את ההזדמנות להשלים עכשיו את העונה הראשונה כדי להספיק להיות חלק מהחוויה של עונה 2 בזמן אמת. בעונה הראשונה קצת הרגשתי כאילו זו הסדרה הכי טובה שאף אחד כמעט לא רואה (כן, היא הייתה בתיאוריה להיט עבור שואוטיים, אבל לא הוקדשו לה פודקאסטים, לא היו לה סרטוני תגובה ביוטיוב, והייתה תחושה יותר של להיט קאלט ליודעי ח״ן מאשר משהו מיינסטרימי שהרבה אנשים מודעים לו). מרגיש לי שאם העונה השנייה טובה כמו שהביקורות מבטיחות, עונה 2 תהיה העונה שבה באמת כולם יתחילו לדבר על הסדרה הזו (במגבלות ההגיון, היא בכל זאת משודרת בשואוטיים/פראמאונט פלוס, ולא ב-HBO).
זה לא שבת בבוקר לפי שעון ישראל (וגרמניה)?
השידור הליניארי של Showtime בראשון בערב שעון אמריקה שזה שני לפנות בוקר אצלנו,
אבל הם תמיד מעלים את הפרקים כבר בשישי בערב שעון אמריקה שזה שבת בבוקר אצלנו.
גם ב-yes כתבו שהפרקים יעלו בשבת בבוקר.
(אפשר להסתכל נגיד על השידור של העונה השנייה של Your Honor שנגמר שבוע שעבר ולהשוות)
בכל מקום אני רואה רק 24.3 ולא מצאתי מקור נורמלי עם שעה (תמיד פשוט מניחים שזה 48 שעות לפני השידור הליניארי), יש מקור לזה שיהיה זמין קודם?
אני גם תהיתי
קודם נכנסתי לויקיפדיה של הסדרה והיה כתוב שם 26.3 ונבהלתי לרגע שזה נדחה, ואז הבנתי שהכוונה היא לשידור בערוץ הרגיל וזה כן עולה מחר בסטרימינג שלהם. השאלה היא באמת באיזו שעה, עם כל השירותי סטרימינג האלה נהיה קשה לעקוב מתי כל דבר עולה בכל אחד (וזה שעוברים לשעון קיץ היום בלילה לא עוזר לבלבול).
ראיתי בטוויטר עדכונים
משואוטיים וגם מפראמאונט פלוס, שלפיהם הפרק יעלה בשעה 00:01 בשישי, שזה תכלס חמישי בלילה, כלומר הלילה (מחר בבוקר שעון ישראל/גרמניה).
למיטב הבנתי הוא יהיה זמין בכל מקום שיש בו פרמאונט פלוס בשעה הזו, ולא לפי זמן מקומי (מה שהגיוני, כי אחרת הוא היה זמין באירופה לפני ארה״ב). יהיה גם שידור לינארי (כלומר טלוויזיוני) בארה״ב ביום ראשון בערב, אבל זה באותו זמן עם Succession אז נראה לי טוב מאוד שתהיה אפשרות לצפות עוד קודם בסטרימינג.
חחח, כמובן שיש אתר עם ספירה לאחור
בבקשה: https://countingdownto.com/?c=4618862
כרגע, עוד 14 שעות ו-40 דקות.
שימושי, תודה.
(ל"ת)
באמת עלה! כיף
מקווה שכל העונה תהיה בימי שישי. יאללה, לראות.
(ב-yes זה עדיין שבת)
כן, נראה לי שאין מנוס
מלעשות מנוי לפרמאונט פלוס לחודשיים הקרובים, שזה לא משהו שחשבתי שאעשה. אני יכולה בתיאוריה להתרחק מספוילרים ליומיים עד שהיא תגיע לשירותים האחרים שזמינים לי מכאן, אבל…. ממש ממש לא בא לי לחכות. 8 יורו לחודש. לא סוף העולם.
טוב, עדיין אין פרק בונוס
אבל השחקניות מהסדרה (גם הצעירות וגם המבוגרות) השתתפו בפרק האחרון של Celebrity Family Fued וזה היה משעשע וחמוד. אם אתם יכולים, מומלץ לבדוק.
סדרה שכנראה נשמעה מצויין כפיץ' למנהלים, אבל במציאות פשוט לא מתחברת
קודם כל, לפי דעתי החלק של ה-'25 שנה אחרי' מיותר לגמרי וגם מבוצע לא טוב. הכתיבה חלשה מאוד והמשחק של כל אחת מהצהובות המבוגרות פשוט לא מתחבר אחת לשניה. שלא לדבר על מלאני לינסקי שהיא פשוט גרועה ברמות בסדרה הזאת, אלוהים יודע למה היא מקבלת כל כך הרבה שבחים על התפקיד הזה בזמן שהשחקנים שלצידה (במיוחד אלו של הבעל והבת) הם אלו שסוחבים סצנות משותפות שלהם. הסוף של העונה השנייה הרגיש כמו סדרה אחרת עם כל השטויות שהלכו שם.
החלק של הצהובות הצעירות היה מעולה בעונה הראשונה, אבל בעונה השנייה זה כבר לא עבד. זה נראה שהיוצרים של הסדרה במודע לא חקרו מקרים אמיתיים של קבוצות שהתרסקו/אבדו בשממה ונאלצו להתדרדר לקניבליזם בכדי לשרוד. זה נראה לי שהיוצרים בחרו ב-זעזוע הצופים' כערך עליון במקום פיתוח דמויות ועלילה הגיונית.
תאריך לעונה 3
הסדרה חוזרת בולנטיינס דיי הקרוב עם שני פרקים.
לא חושבת שנשארו לסדרה הזו הרבה צופים, בטח שלא בארץ הקודש
(ל"ת)