-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
ונדל וויילד
Wendell & Wild
שני שדים נעזרים בקאט אליוט בת ה-13 על מנת לשוב לארץ החיים.
אורך: 1:45
תאריך הפצה בארה"ב: 28/10/2022
תאריך הפצה בישראל: 28/10/2022
יותר מדי וו בשם
אף אחד לא יצליח לקרוא את השם כמו שצריך.
תלונות ומענות יש להפנות לנטפליקס הקרוב לביתכם
(ל"ת)
הזכרת לי עכשיו את וונדה ויז'ן בווסטוויו
(ל"ת)
הביקורות כרגע סבבה, אבל נמוך מהמצופה
89% חיובי ו-7.1 בציון הממוצע זה סבבה כזה, אבל לא מספיק בשביל במאי כמו הנרי סליק.
מדובר בכמעט הסרט עם הביקורות הכי פחות חיוביות של סליק (עוקף אותו רק MONKEYBONE שקיבל ביקורות אולטרה שליליות).
מועמדות לאוסקר נראה שהסרט כבר לא יקבל.
״אפולו 10 1/2״ ו״המפלצת מהים״, שני סרטים שקרוב לוודאי לא יצליחו לקבל מועמדות, קיבלו ביקורות חיוביות יותר, מה שאומר שהסיכוי של הסרט הזה להיות מועמד נמוך עוד יותר משלהם.
מעריצי הנרי סליק המתינו 13 שנה שיוציא סרט חדש, כך שדי מאכזב שאחרי כל כך הרבה זמן אנחנו מקבלים סרט שסיכוי טוב שאפילו לא יהיה מועמד לפרס האוסקר לאנימציה.
זה לא ציון מאכזב בשום קנה מידה.
אם כבר להיפך – פותח את התיאבון. עם אוסקר או בלי.
זה בנטפליקס , נכון?
(ל"ת)
עוד לא, אבל יהיה
(ל"ת)
תודה (:
(ל"ת)
לא יודע, כמעריץ הנרי סליק
וכעוקב אוסקרים הדוק – לא ציפיתי לאוסקר ולא צריך את האוסקר. סליק היה במאי מדהים עוד לפני הקטגוריה, גם כשהפסיד אותה ל"למעלה", והוא יהיה גם אם לא יהיה מועמד. אפשרי שהסרט פחות טוב מהציפיות, אבל בכלליות, כמו תמיד – אלה האוסקרים שצריכים להעמיד את הסרטים האלה כדי שנתחשב בדעתם, לא הסרטים שצריכים את האוסקר כדי להיזכר לחיוב*.
* – כן, האוסקר עוזר לעשות איזשהו קאנון כלשהו למטורפים לדבר ויש סרטים שנזכרו היום רק בגללו, אבל לא נראה לי שזה העתיד שסליק שואף לעצמו.
אבל הנקודה שלי היא לא האוסקר
האוסקר רק משמש כראייה לנקודה האמיתית שלי, והיא שהסרט פחות הצליח מהמצופה.
עצם העובדה שמלבד סרט אחד ממש גרוע של סליק שאיש לא זוכר, כל יתר הסרטים של סליק (הסיוט שלפני חג המולד, ג׳יימס והאפרסק הענק וקורליין) קיבלו ביקורות חיוביות יותר, אומרת שיש פה אכזבה מסויימת.
עצם העובדה שסרטי אנימציה שלא הותירו הרבה חותם השנה ולא נחשבו ליצירת מופת של ממש (אפולו 10.5 והמפלצת מהים) בכל זאת קיבלו ביקורות חיוביות יותר, אומרת שיש פה משהו מאכזב.
ואולי 89% חיובי נראה הרבה, אבל כשרואים שהציון הממצוע הוא רק 7.1 מבינים שרוב המבקרים נתנו לו ציון של 7 מתוך 10 בערך, ובשביל במאי כמוהו זה נמוך.
נראה לי שאפשר יהיה לומר
אם הסרט הצליח יותר או פחות מהמצופה רק אחרי שהוא אשכרה ייצא בנטפליקס ותהיה לציבור הרחב הזדמנות לצפות בו ולחוות דעה.
אפשר אולי לומר שהוא קיבל ביקורות פחות נלהבות מהמצופה, אבל הן עדיין חיוביות באופן גורף אז, כאילו, זה מאכזב בעיקר אם הציפייה הייתה לביקורות מהללות ומשתפכות, שאז ״אחלה כזה״ זו אכן אכזבה.
בכל אופן, בעקבות הדיון פה הלכתי וקראתי את התקציר של כל הביקורות בדף הראשון ברוטן, ו…. וואלה, אני עוד יותר מחכה לצפות בסרט הזה עכשיו. בשורה התחתונה נשמע שהוא מאוד עמוס עלילתית, מוזר ואקסצנטרי, וגם עשוי לעילא מבחינת אנימציית הסטופ-מושן ומייצג בצורה מאוד נאמנה דילמות אמיתיות של הקהילה שבה הוא עוסק. נשמע לי טוב, מה אני אגיד.
אחרי צפייה: נפלא
עמוס מאוד, ואני חושב שאני יודע בדיוק מי הקהל שהסרט אולי לקח עבורו צעד אחד יותר מדי בשלב כלשהו (יש בסרט הזה מלא), ואפשרי שאולי עדיין יהיה "מקום רביעי" בפילמוגרפיה אבל זה לא בפער עצום מהאחרים.
מה שכן: אכן לא חושב שהאוסקר יקרה. זה סרט לחלוטין לא לילדים (כן לנוער), והקטגוריה הזאת מאוד מתעקשת להישאר ככל הניתן ידידותית לילדים (ואם לא, אז במובהק. ונדל וויילד כאילו משחק על הקו הזה).
אני לא חושב שדווקא זה מה שמהווה מכשול מבחינת הסרט
סרטי ה-CGI באוסקר הם אכן סרטים לכל המשפחה, אך בקרב סרטי האנימציה הידנית והסטופ-מאוושן ניתן למצוא לא מעט סרטי PG-13 ואפילו סרטי R (אנומליסה, לדוגמא).
כך שהיות ומדובר בסרט סטופ מאוושן, הוא ממילא מתמודד על המשבצת היותר ארטיסטית במועמדויות לאוסקר לאנימציה, ושם אין עניין דווקא בסרטים לכל המשפחה.
אם הסרט לא יהיה מועמד זה לא יהיה בגלל הסגנון שלו אלא יותר בשל העובדה שיש סרטי אנימציה עם ביקורות טובות יותר השנה שיתפסו לו את המקום.
לא, ביקורות זה לא העניין
או, נו – הביקורות ישקפו את מה שירתיע גם אצל המצביעים: זה סרט שהוא לא לילדים, אבל הוא לא "אמנותי" כמו "אנומליסה", והאווירת גם וגם ולא ולא היא כזאת שפשוט קשה בהרבה למכור.
אוווו זה נשמע מצויין. באסה שלא מוקרן פה בקולנוע.
(ל"ת)