-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
מלכודת
Trap
הבדיחות כותבות את עצמן.
תאריך הפצה בארה"ב: 02/08/2024
היי, הטריילר הזה ממש חביב
(ל"ת)
what a twist!
(ל"ת)
הסרט לא אמור לצאת ב-12.9?
(ל"ת)
נראה שכבר לא
(ל"ת)
פחות גרוע משציפיתי
כלומר, לקרוא לו "מוצלח" יהיה קצת מוגזם, הוא כנראה יתפוגג לי מהראש עוד כמה ימים. מבחינת בידור, הוא לא משתווה ל"זמן" מלפני כמה שנים, שהיה משעשע מכל הסיבות הלא נכונות, כשגם כאן מרתק לראות את הדברים ששאמלאן מחשיב בתור אינטראקציות רגילות בין בני אדם. מצד שני, מבחינת עשייה קולנועית וכתיבה, זה כנראה הכי אפקטיבי שהוא היה מזה שנים.
אה, ואם צפיתם בטריילר, הוא מכסה בערך את הרבע שעה הראשונה, כך ששום דבר לא ממש נהרס בצפייה (בניגוד ל"מתוקה רצח").
במקרה ראיתי באותו יום עם ״מלכה אפריקאית״
לכאורה הקלאסיקה של הפבורן, בוגארט וג׳ון יוסטון לא קשורה. אלא שלשני הסרטים ה,אכן מאד שונים, יש באופן מובחן וברור שלוש מערכות.
מערכה ראשונה של ״מלכודת״ – מעולה בעיניי. חבל שזה לא היה ארוך יותר (למרות שזה כנראה חצי סרט)
מערכה ראשונה של ״מלכה אפריקאית״ – גזענות בניחוח של פעם.
מערכה שניה של ״מלכודת״ – סבירה פלוס בעיניי. הבת של שמלאן בסדר גמור.
מערכה שניה של ״מלכה אפריקאית״ – קרינג׳ מתמשך בין שני כוכבים עם הכי מעט כימיה בהיסטוריה הקולנועית בערך.
מערכה שלישית של ״מלכודת״ – רע, כמו סרטים רבים שנופלים במערכה השלישית, אבל יחסית לנפילה של מערכה שלישית, המצב לא היה קשה כל כך (אם רוצים נפילה קשה, תראו את ״מקסין״).
מערכה שלישית של ״מלכה אפריקאית״ – דאוס אקס מכינה שאין דברים כאלה. מגוחך לחלוטין.
האחד זניח, השני קלאסיקה, אף אחד מהם לא סרט גדול (וכאמור מלכה אפריקאית הוא סרט די מחורבן בסך הכל) – אבל לי לפחות אין ספק מי מבין השניים טוב יותר, ובהרבה.
יש כאן חלוקה למערכות?
מבחינתי כל הסרט שומר על אותו הקו ואותו הטון, הוא עובר מבין סרט מתח קומי על רוצח מניפולטיבי (או שהוא היה כזה לולא המשטרה והעובדים היו נותנים לו להתחמק מבערך כל פעולה אסורה כעובר אורח) לסרט מטח קומי על אבא מביך שלא מצליח לתקשר עם העולם ("אף פעם לא שילבתי בין שני העולמות") לא ממש ראיתי שמשהו מהותי משתנה במהלך הסרט.
נדמה לי שזה היה די ברור שהחצי הראשון של הסרט מתרחש באולם
והשאר, אפעס, לא.
הסרט הכי כייפי של 2024 שראיתי
פשוט נהניתי מאוד. הבימוי של שמלאן בשיא מבחינת עבודת מצלמה ועריכה (למרות שאני מודה, לא ראיתי הרבה שלו), ג'וש הרטנט פשוט הברקה, מותחן מהודק שלא הייתי מוותר על אף רגע בו.
יש כאן לא מעט ממה שלרוב מעצבן אנשים אצלו – אנשים מדברים מוזר, דברים שקל מאוד לנטפק ולהגיד "זה בחיים לא היה קורה במציאות" – אבל זה לגמרי ביצוע מעולה של הדברים האלה בעיניי. מבין אנשים שינטפקו חלקים גדולים מהסרט הזה, אבל אני פשוט שקעתי במה שהוא מנסה להגיד על אנשים עם חלקים "רעים" באישיות שלהם והנסיבות הביאו את כל החלקים האלו לנקודת התנגשות.
זה היה צריך להיות בקולנוע.
בחיים לא יצאתי מסרט ככ נרגשת ממהוזיקה.
לא מדברת על נעימות הרקע אלא ממש על השירים של ליידי רייבן. הם מהמממים, גם בלי שום קשר לסרט. באתי לצפות באימתון וקיבלתי מחזמר…
זה ממש נראה כאילו נועה קירל היא ההשראה לליידי רייבן.
אני מודה שאני לא מכירה הרבה מוזיקה עדכנית (אני אוהבת בעיקר פאנק מהסבנטיז) אבל היא מאד הזכירה לי את קירל במניירות, מבטים מצועפים, בקול ובלוק הכללי. מעניין אם באמת שאלאמן שאב משם השראה או שהתבוננו בכוכבים אמריקאיים .
השני
(ל"ת)
אחלה סרט
לא מבין את הביקורות השליליות , סרט מאוד מבדר שהייתי בכיף הולך לראות אותן בקולנוע, יותר טוב מהרבה סרטים שיצאו השנה. ציפיתי להמון טוויסטים שיהרסו את העלילה בדומה לסרטים אחרים של הבמאי ,אבל הוא נמנע מטוויסטים מיותרים. ג'וש הארטנט היה מצוין והסרט באמת היה מותח לכל אורכו. זה אחת הפעמים הבודדות שהסרט היה ברמה של הטריילר.