או: איך למדתי להפסיק לפחד ולאהוב את הפטיש.
תאריך הפצה בארה"ב: 08/07/2022
תאריך הפצה בישראל: 07/07/2022
כתבות העוסקות בסרט זה
- בפרקים הקודמים של היקום הקולנועי של מארוול וידאו 19.11.2023
- דוח קופות שבורות: סיכום 2022 הגיגים 9.1.2023
- סיכום 2022: פסקולי השנה הגיגים 4.1.2023
- סיכום 2022: הפחות הטוב הגיגים 28.12.2022
- דוח קופות שבורות 04.09.2022: חוזרים לאקשן חדשות 7.9.2022
- דוח קופות שבורות, 28.08.2022: הזמנה לחתונה חדשות 31.8.2022
- דוח קופות שבורות, 21.08.2022: דרגון בול סופר כסף חדשות 24.8.2022
- דוח קופות שבורות, 14.08.2022: קופות קופות קופות חדשות 16.8.2022
- דוח קופות שבורות, 07.08.2022: צ'ו צ'ו קצ'ינג קצ'ינג חדשות 9.8.2022
- דוח קופות שבורות, 31.07.2022: ליגה חדשות 3.8.2022
- דוח קופות שבורות, 24.07.2022: יש מצב חדשות 26.7.2022
- דוח קופות שבורות, 17.07.2022: שירת סרטני המזומן חדשות 19.7.2022
- דוח קופות שבורות, 10.07.2022: אהבה וכסף חדשות 10.7.2022
- ביקורת: תור - אהבה ורעם ביקורות 8.7.2022
- חומוס, אהבה, נקמת מוות, ואפור: אפילו עוד טריילרים וידאו 25.5.2022
- אביב-קיץ: כל הסרטים שיצאו בתקופה הקרובה חדשות 29.4.2022
- טיזר: תור - אהבה ורעם וידאו 18.4.2022
- מצאנו באינטרנט 45: בינתיים האינטרנט התנהג כמו האינטרנט חדשות 13.4.2022
- לאיזה סרט אתם הכי מצפים בשנת 2022? סקרים, סקרים ראשי 24.12.2021
- מצאנו באינטרנט 25: כדברי ג'ון אוליבר חדשות 17.5.2021
- מצאנו באינטרנט 20: ילדים שהם בעצם יצורי ים חדשות 25.1.2021
- מצאנו באינטרנט 14: מתן והשטויות שלו חדשות 15.11.2020
- קצרצרים: ובחדשות שלא קשורות למארוול... חדשות 21.7.2019
- מארוול מציגים: השנתיים הקרובות חדשות 21.7.2019
חשבתי שנטלי פורטמן הכריזה שהיא לא רוצה להשתתף יותר
מצד שני, זה יכול להיות כיוון מעניין שאולי קצת יאוורר את הדמות של ת'ור (למרות שאני דווקא מחובבי המסוורת' ככלל, ורגנרוק בפרט, על אף מגרעותיו) ולא ירגיש כאילו כולנו תקועים עדיין עם אותן דמויות
אני גם זוכר משהו כזה
ואני מניח שגם היא, אבל אני מניח שהיא גם זוכרת את החוזה המחייב ההוא שלה שאין לה ממש דרך לצאת ממנו.
זה כנראה קשור
להעברה של אייק פרלמוטר מאחריותו על הMCU בעקבות העימותים עם פייגי.
זה נשמע מעניין, יכולה בבקשה להרחיב קצת?
(ל"ת)
לא קשה למצוא בכל גיגול של השם שלו
אבל הוא שמרן-במובן-האמריקאי שחשב שאף אחד לא ירצה לראות סרט על סופר גיבורה, או על גיבור שחור, ולכן עיכב את קפטן מארוול ואת הפנתר השחור; הוא גם אמר שאף אחד לא ישים לב שהחליפו את טרנס האווארד בדון צ'ידל כי "כל השחורים נראים אותו דבר" https://mobile.twitter.com/micahlucas_/status/1153157146881736710 (שים לב שהיה איזה הסכם ששולם ל3 הנשים השחורות שעזבו את ההפקה).
העזיבה של פאטי ג'נקינס ונטלי פורטמן את הפנצ'ייז יוחסה לו בכל מיני מקומות, לא ידוע לי על מקור רשמי, אבל זה נשמע מאד מתאים לאופי שלו. לא חסרים סיפורי זוועה על הקמצנות שלו בכל מה שנוגע לשחקנימות, כמו זה על הגבלת הכיבוד שלהם באירועי קידום לסרטים שנמשכו שעות.
סיכום מעניין, אבל מרדיט:
https://www.reddit.com/r/marvelstudios/comments/86s3ms/can_someone_explain_the_ike_perlmutter_and_kevin/
קודם כל מעניין, תודה!
דבר שני – פטי ג'נקינס זה לא הבמאית של וונדר וומן?
דבר שלישי – אם אני לא טועה גם הפיטורים של ג'יימס גאן יוחסו אליו, לא? או שאני מדמיינת את זה?
בשמחה!
כן, פטי ג'נקינס היתה אמורה לביים את ת'ור 2, והסיבה הרשמית שעזבה היא "חילוקי דעות יצירתיים". אחרי ש(הו)עזבה, עברה לביים את וונדר וומן.
וכן, גם הפיטורין של גאן יוחסו אליו, או לצוות שלו.
אז מסתבר שזה הסרט הראשון בו שומרי הגלקסיה משתתפים שג׳יימס גאן לא שותף להפקה שלו
ג׳יימס גאן ביים את שני סרטי שומרי הגלקסיה (וגם את השלישי שעתיד לצאת בשנה הבאה) והיה בין המפיקים של הנוקמים מלחמת האינסוף וסוף המשחק, כך שהוא היה מעורב בכל סרט שכלל את שומרי הגלקסיה.
עכשיו, בפעם לראשונה, שומרי הגלקסיה יצאו מהידיים של ג׳יימס גאן והוא לחלוטין לא מעורב בהפקה.
מעניין אם זה ישפיע ביאזושהי צורה על האופי של שומרי הגלקסיה (והרי טאיקה וואיטיטי ידוע כמי שנהנה לשנות אופי של דמויות).
אגב, עכשיו אני שם לב גם שמייקל ג'אקינו הולך להלחין
פיצוי הולם בשבילו על כך שפוטר ממולטיוורס הטרוף.
זה כבר גיבור העל השלישי במארוול שמייקל ג'אקינו מלחין לו והראשון מביניהם שכבר יש לו סרטים קודמים שהולחנו ע״י אחרים (מעניין אם ג׳אקינו ישתמש בנעימות קודמות או שהוא יעשה בדיוק את מה שאלפמן עשה לו עכשיו בדוקטור סטריינג׳).
מעניין שסדרת סרטי תור מכילה 4 סרטים שכל אחד מהם הולחן ע״י מלחין אחר (פטריק דויל הלחין את הראשון, בריאן טיילר את השני, מארק מות'רסבו את השלישי ועכשיו מייקל ג׳אקינו את הסרט הזה) וכמובן שכל מלחין נתן נעימת נושא חדשה וזנח את הקודמת, כי למלחינים כיום לא אכפת מהמשכיות אם זה לא המשכיות של מה שהם הלחינו.
ג׳יאקינו קיבל אצלי קצת נקודות אחרי הבאטמן,
אבל מבאס אותי שמארק מות׳רסבאו לא יחזור…
גם לי חבל על כך
הפסקול של תור ראגנארוק הוא באמת פסקול מצוין (אם כי, מכיוון שאני לא ממש אוהב את הסרט עצמו, אני מצליח להרגיש את הגדולה של הפסקול בעיקר כשאני מאזין לו בנפרד מהסרט).
אבל אני גם די אוהב את הפסקולים של ג׳אקינו, כך שאני גם בסדר עם זה.
מה שמעניין, אגב, זה שהסגנון של ג׳אקינו לא דומה בשום צורה לסגנון המאוד אלקטרוני של מות׳רסבו בפסקול לסרט הקודם.
בעיני הסגנון האלקטרוני של תור ראגנארוק מתכתב עם הסטייל הכללי שטאיקה וואיטיטי נתן לסרט, כך שמוזר לי שאותו במאי מעונין לשנות סגנון בפסקול באופן ניכר.
מייקל ג׳אקינו לא מלחין מוזיקה אלקטרונית, בוודאי לא כזאת בסגנון של תור ראגנארוק, כך שמעניין אותי מה זה אומר על הסגנון הכללי שוואיטיטי הולך להביא בסרט הזה וכמה זה יהיה שונה מהסרט הקודם.
היו לי שני חלומות ברצף על גיבורי על אמש.
באחד מהם כריסטיאן בייל היה אחיו הגדול והלא מוכר של ת'ור.
בשני אני עצמי הייתי באטמן-פטינסון ורדפתי אחרי הרידלר על גגות גות'האם, למרות פחד הגבהים שלי. הוא הצליח להתחמק בזכות קפיצה על גג משאית שחלפה בכביש המהיר, הסיר את החליפה שלו ונטמע בתוך קבוצה של היפים מנגני-גיטרה לצד הדרך. בשלב הזה הפכתי מבאטמן לצופה כל-יודע. וכאן התעוררתי.
מה שטוב בסרטים שמייקל ג׳אקינו מלחין, זה שאפשר להיות בטוחים שלפני שחרור הסרט ישתחררו הנעימות הראשיות ויתנו לנו הצצה לפסקול הצפוי
אז עלה קטע ראשון שהוא כנראה הנעימה של ג׳יין פוסטר וכמו תמיד (פחות או יותר) אצל ג׳אקינו, מדובר ברצועה נהדרת.
הרצועה מתחילה שקט עם סולו יפה של צ׳לו (וקל לקנות אותי עם סולו של צ׳לו. הכלי הזה פשוט מפיק צלילים מקסימים) ואז לקראת סוף הרצועה פתאום מתחילים לשים לב שמדובר בפסקול לסרט של וואיטיטי והקצב מתחיל לעלות וזה נהדר.
רצועה מצויינת שמעידה על אפשרות לפסקול מצויין.
ג׳אקינו הוא באמת משהו.
שאלה של בומרים שלא נמצאים בטיקטוק
גם להקרנות של תור צפוי להיות טרנד חליפות / שירת התקווה / וואטאבר?
כי אני ממש רוצה לראות את הסרט, רצוי בהקדם, אבל לא בא לי על כל זה ואני אעדיף לחכות קצת אם זה המצב.
הבט בחצי הכוס המלאה
לפחות הם לא יבואו לבתי הקולנוע (בהשראת תור) עם פטיש וגרזן.
תזהר, אתה עוד תיתן להם רעיונות
(ל"ת)
וכעת תשובה רצינית
לפי הכתבה הזו ב-Ynet של ילד בן 12, יש מצב. לדעתי יהיו נסיונות אבל זה לא יתפוס.
דברים כאלה מוציאים את החשק ללכת לקולנוע
גם בלי זה, הליכה לקולנוע היא חוויה שמלווה בלא מעט הפרעות מצד הקהל, אז עכשיו זה?
כיום, כשחלון ההפצה הקולנועי הולך וקטן וסרטים מגיעים הרבה יותר מוקדם להפצה ביתית (דוקטור סטריינג׳ 2, שיצא ביום העצמאות לקולנוע, כבר זמין בדיסני פלוס), אני מרגיש שפחות ופחות יש לי חשק ללכת לקולנוע ושעם הרבה מאוד סרטים אני כבר מעדיף להמתין קצת ולראות בבית בלי הפרעות.
אם עכשיו זה יהפוך לטרנד של הנוער, אני כבר בכלל לא יודע מה ימשוך אותי ללכת לקולנוע.
זה בושה
הקולנוע צריך למגר את התופעה הזו ועכשיו
ממש לא לתת להם הזדמנות לעשות את זה בעוד סרטים
מספיק שבסרטי מארוול מוחאים כפיים כל חמש דקות כאילו מה קרה
אבל תופעת המניונים זה הזייה לא נורמלית(מודה שלא הייתי בסרט הזה כי הוא לא מעניין אותי אבל אני מאמין לסיפורים). בתי הקולנוע בארץ חייבים לחשוב איך למגר את התופעה ועכשיו , אני לא יודע איך אבל הם צריכים לחשוב על זה
*ואולי זה באמת יוגבל רק לסרט המיניונים ואז אמנם המצב לא מקובל אבל חד פעמי, אני מקוה שזה המקרה
אני חושב שקצת מערבבים בין דברים בכל ההתייחסות לדבר הזה
קהל שבא בחליפות/תחפושות, ומרים לסרט עם כפיים (ושירים) תוך כדי ההקרנה בקטעים מתאימים – קרה לי ברמה כזאת או אחרת בכל הקרנת מארבל מאז "קפטן אמריקה", ולאחרונה גם בהקרנות של סרטים הודים, "הצעקה 5", "טופ גאן" ומי זוכר מתי עוד. ממה שהבנתי רוב ההקרנות של המניונים היו בסוף סתם כאלה, אולי ברמה קצת יותר גדולה מהרגיל (ואני בספק שזה נכון אם מכניסים הודים למשוואה).
אישית אני בעד, אבל גם יכול להבין אנשים שזה לא מתאים להם. לא מבין איך אותם אנשים לא קיבלו את זה בהקרנות מארבל בימים הראשונים עד עכשיו, ובספק שלא יקרה פה.
דיבורים בהגזמה, עלייה לבמה, העפת פופקורן באוויר, מכות ואלימות – זה באמת היה ב*כמות* קיצונית הפעם, אבל כמעט כל פעם שהלכתי או שמעתי על מישהו שחזר מסינמה סיטי היה סיפור דומה. יש בסינמה סיטי ראשון מכות כל הזמן, ראיתי תמונות של ילדים עולים לבמה כבר ב"לשחרר את שולי". ממש לא בטוח כמה מזה ספציפית בגלל מניונים ולא פשוט כי מלא ילדים באו לסינמה סיטי, שהוא בקלות הקולנוע עם הקהל הכי מחורבן בעולם, אולי חוץ מהסינמטק ביום רע.
ואנשים שמצלמים בטלפון במהלך הסרט – אמן שתיחנקו מהפופקורן ותברחו לשירותים כל הזמן בגלל הקולה. אתם דוחים אותי יותר מילדים שהולכים מכות. מהם ראיתי הכי הרבה במארבל עד היום, אז מאמין שיקרה גם מחר בהקרנות של תור.
הייתי בדוקטור סטריינג׳ 2 ביום הראשון שיצא
היו מחיאות כפיים ברגעים מתאימים וזה בהחלט היה נחמד, אבל מעבר לזה – כלום.
לא היו שירים (באיזה סיטואציה מתאים שהקהל יתחיל לשיר? אפילו בסרט מוזיקלי אני לא רואה שום היגיון שהשירים יהפכו לשירה בציבור. קל וחומר שאין שום היגיון להתחיל לשיר את התקווה באמצע סרט), לא היו פטפוטים ולא שום דבר שהפריע יותר מדי כמו הדברים שאני שומע שהיו פה.
אם כל העניין היה שהם באים בחליפות ומוחאים כפיים ברגעים המתאימים בסרט, אף אחד לא היה מדבר על זה כי אין פה שום דבר חריג במיוחד (אולי קצת מוזר הקטע של החליפות, אבל זה לא מספיק כדי שזה יהפוך לעניין מדובר כזה), מהדיבור על התופעה הזאת אני מבין שזה ממש לא היה רק זה.
בהקרנה שהייתי בא עכשיו לא היו שירים
אבל הקהל היה ממש נלהב. מחאו כפיים בהרבה סצנות, כולל כמה שלא ממש הייתה סיבה בהן. אבל הייתי צריך לדעת שזה מה שיקרה כשהם מחאו כפיים כשקפצו פרסומות של המיניונים לפני ההקרנה.
זאת אווירה שאני בא בשבילה לבכורה עקרונית, אז אני דווקא בעד. זה כיף כשהקהל נהנה. אבל נראה שהמגמה היא להתחיל לעשות צחוק מהחוויה באופן כללי וזה קצת מבאס. מקווה שהילדים ימצאו את האיזון.
אצלי הילדים היו סבבה.
בכללי, יס פלאנט ירושלים ממש סבבה תמיד. לא זוכר מתי היתה לי חוויה רעה שם.
אם הם רק לא היו מורידים את הבהירות… מדי פעם רואה סרט בפלאנט בראשל״צ וכל פעם מתבאס מההשוואה.
תמיד כשאני ביס פלאנט ירושלים אני נהנה
אבל זה כי בדרך כלל די ריק שם, גם בהקרנות איימקס "גדולות". זה כאילו אנשים שוכחים שהוא קיים.
בירושלים רוב התושבים פוקדים את הסינמה סיטי.
בכל מקרה, אתמול בת'ור היה מלא, ורועש אבל לא בקטע מוגזם.
אז מסתבר שביום דיסני פלוס (שיוצא ביום חמישי הקרוב)
הסרט הולך לעלות ביחד עם המאחורי הקלעים שלו.
לפחות מאז שדיסני פלוס הגיע לארץ, מדובר בפעם הראשונה בה סרט עולה במקביל למאחורי הקלעים שלו.
(אגב, גם מאחורי הקלעים של אובי וואן קנובי הולך לעלות באותו היום)