-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
הואלס האחרון
Take This Waltz
אישה נשואה באושר מתאהבת באמן שמתגורר מעבר לרחוב.
תאריך הפצה בארה"ב: 29/06/2012
תאריך הפצה בישראל: 23/08/2012
מישל וויליאמס מתעקשת לשחק מעולה בסרטים קצת מדכאים. יפה, אמין ועצוב.
מישל וויליאמס מחייכת, סת' רוגן עושה תפקיד (יחסית) דרמטי
סרט שובר ליהוקים :)
תגידי, את מטומטמת?!
מספיק אני צריך לראות אותך משתרללת עם כל קייפסייד בדוסון קריק ב-VOD, עכשיו אני גם צריך לראות איך את מעמידה פנים שלחיות עם פאקינג סת' רוגן זה פחות כיפי מאשר עם איזה אומן שרירי? לכי לכי. אני איתך גמרתי עוד מאז "שאטר איילנד" בכלל. אני לא מבין למה אני טורח עם האישה הזאת. או עם הדמויות שלה.
לא להיות that guy...
אבל ו' עיצורית באמצע מילה = הוואלס, לא הואלס.
אני.
גבר יציב ומצחיק תמיד עדיף בעיני על פלרטטן שה"גבריות" משתמפרצת ממנו.
אבל בעלי הרבה יותר מצחיק מסת' רוגן.
אז מה רצית להגיד בעצם?
חוץ מלהשוויץ במערכת הזוגית הנפלאה שיש לך עם בעלך? דיברתי פה על סרט, לא עליך…
אמרת "תראו לי אישה אחת"
הראיתי לך אישה אחת. אם הטענה שלך היא שהסרט לא ריאליסטי בגלל זה, אז הטענה שלך נופלת.
עדיין לא ברור לי מה את רוצה
אני טוענת שאני יכולה להבין מה מקור המשיכה של הגיבורה ללוק קירבי לעומת סת' רוגן, במסגרת הסרט. אני חושבת שזה די ברור ש"תראו לי אישה אחת" נאמר בבדיחות הדעת ולא צריך להילקח פשוטו כמשמעו… לא ממש חיפשתי דוגמאות מהמציאות כי אני לא הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. עדיין לא ברור לי מה הקשר בין זה שבעלך מצחיק יותר מסת' רוגן לעין הדג. הרי היית יכולה לסיים אחרי המשפט הראשון שלך שהיה רלוונטי לנושא הסרט שהוא קונפליקט של אשה נשואה בין המציאות האפרורית של חיי נישואין עם בחור משעמם לעומת הפנטזיה שלה על גבר שיסחוף אותה, אבל עכשיו, תודה לאל, כל קוראי עין הדג יודעים שבעלך גבר יציב ומצחיק שהגבריות לא משתרפצת ממנו. תודה על המידע החיוני… אנחנו צריכים לדעת עוד משהו על בעלך?
הוספתי 6 מילים מבודחות לתגובה עניינית כדי להפוך אותה למשעשעת יותר, אולי גם להוסיף פרספקטיבה רלוונטית (זו דעתה של אישה נשואה ולא גבר רווק). לא צחקת – חבל. להתעצבן בגלל זה? צר לי, נראה לי כמו בזבוז אנרגיה.
אם היית מוסיפה 6 מילים ניחא
אבל הוספת 7 מילים! עברת כל גבול!!!!
הי, היא חסכה.
היא כתבה סת' רוגן במקום "לא ג'ונה היל".
לא, לא, זה עובד רק בכיוון אחד
סת' רוגן בא קודם. לכן ג'ונה היל הוא "לא סת' רוגן".
אבל אם יש לך נטייה להתבלבל,
עוזר גם לדעת שסת' רוגן הוא לא ג'ונה היל. לדעתי יש הצדקה מלאה לכנות את סת' רוגן "לא ג'ונה היל או ג'סי אייזנברג או מייקל סרה או כל חנון הוליוודי מתולתל אחר מלבד סת' רוגן".
שעמום!
צילומים עלק אומנותיים, פסקול כאילו מאגניב. אפס עלילה, דמויות חסרות אישיות ומישל ויליאמס אחת עם המניירות הקבועות שלה – חצי ילדה חצי אישה בעלת איי קיו מוגבל.
עדיף כבר לראות צבע מתייבש.
אמין?!
אולי אני טועה. אולי אני לא יודע על מה אני מדבר. אולי הבעיה היא עם הנסיון שלי, אבל הדמות שלוק קירבי מגלם היא אחת הדמויות הכי מבולשטות שראיתי מעודי. אין לה רצונות או חולשות משלה, ולמעשה סדר היום האקסצנטרי שלה בנוי ככה שאין לה מה לעשות חוץ מלהשתתף בגחמות של וויליאמס או לקדם את העלילה. הדמות הזו כל-כך מונפצת ובלתי אפשרית, שכל דמות שבאה איתה במגע נידונה לאבד את האמינות שלה תוך כדי.
וגם בלעדיו, יש לסרט הזה חתיכת תסריט עצלני. עצלני כל-כך שהוא ממחזר תובנה שנאמרת כעשר דקות מתחילת הסרט בתור מוסר ההשכל המפתיע בסיומו. עצלני כל-כך שלמרות הקצב האיטי שמאפיין את רובו, הוא פשוט מדלג על רגעי מפתח, או דוחס תהליכים נפשיים למונטאז' הזוי, כדי להימנע מהצורך לתאר אותם בצורה משכנעת.
מה שאני מנסה לומר כאן, הוא שלא אהבתי את 'הואלס האחרון'.
(למען ההגינות- יש בסרט הזה סצינה יפה אחת, לדעתי. זו בקרוסלה. אבל מאוד הצטערתי שאחרי שהוידיאו הרג את כוכב הרדיו, הוא לא סיים את מלאכתו והרג גם את שני המטומטמים האלה).