מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר
Star Wars: Episode IX
סוף סוף נדע מה קרה אחרי הקליפהאנגר של פרק 8.
תאריך הפצה בארה"ב: 20/12/2019
תאריך הפצה בישראל: 19/12/2019
כתבות העוסקות בסרט זה
- מצאנו באינטרנט 20: ילדים שהם בעצם יצורי ים חדשות 25.1.2021
- מצאנו באינטרנט 3: באטמן? באטמן. חדשות 23.2.2020
- דוח קופות שבורות 9.2.20: ציפורי הטרף וההכנסות המאכזבות חדשות 12.2.2020
- דוח קופות שבורות, 02.02.20: סוף שבוע של סוף רבול חדשות 5.2.2020
- דוח קופות שבורות, 26.1.20: סוף שבוע רגוע חדשות 28.1.2020
- מצאנו באינטרנט 1: אוי אלוהים, בבקשה בלי צלופחים מצווחים חדשות 22.1.2020
- המועמדים לאוסקר 2020 חדשות 13.1.2020
- דוח קופות שבורות, 12.1.20: המלחמה הגדולה חדשות 8.1.2020
- דוח קופות שבורות, 5.1.2020: טייני טינה חדשות 8.1.2020
- דוח קופות שבורות, 29.12.19: נשים קטנות, קופות גדולות חדשות 31.12.2019
- דוח קופות שבורות, 22.12.19: עלייתו הקצת מאכזבת של סקייווקר חדשות 24.12.2019
- ביקורת: מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר ביקורות 19.12.2019
- אחרוני הג'דיי, שנתיים אחרי הגיגים 17.12.2019
- טריילר: מלחמת הכוכבים פרק 9 וידאו 13.4.2019
- לאיזה סרט אתם הכי מצפים בשנת 2019? סקרים, סקרים ראשי 27.12.2018
- הזוכים בפרס האופיר, ועוד קצרצרים חדשות 7.9.2018
- ספיידר-קצרצרים, ספיידר-קצרצרים, עושים מה שקצרצרים עושים חדשות 24.7.2018
- קצרצרים: מעבר ליקום חדשות 14.11.2017
- עכשיו גם קולין טרברו עף מסטאר וורז, וזה מתחיל להיות חשוד חדשות 6.9.2017
- קצרצרים, אפריל 2017: תכניות לטווח רחוק חדשות 29.4.2017
- D23: פיקסאר, דיסני, מלחמת הכוכבים חדשות 15.8.2015
- האן סולו: הסרט, עם הבמאים של לגו חדשות 7.7.2015
- ריאן ג'ונסון יביים את מלחמת הכוכבים - פרקים 8 ו-9 חדשות 20.6.2014
- ג'ורג'TV חדשות 24.4.2005
- תצפית: מלחמת הכוכבים, פרק 3: נקמת הסית' חדשות 24.11.2004
62 תגובות פתח ספוילרים
תגובות מקבילות
זה באמת יוצא ב-17.5.19?
לא ראיתי מידע על זה בשום מקום מלבד פה.
זה משנה? :)
(ל"ת)
זאת השערה מלומדת
וכמו שאמרו לפני, בשלב הנוכחי, זה באמת משנה?
ו... קולין טרברו בחוץ
http://www.comingsoon.net/movies/news/885089-breaking-colin-trevorrow-is-out-as-star-wars-episode-ix-director
חידה: באיזה שיר של פינק פלויד יש הופעת אורח של דארת' ויידר?
(ל"ת)
Darth side of the moon?
(ל"ת)
לא:) רמז: מופיע באלבום ההוא מ-1979.
(ל"ת)
מצטרפים לקאסט: קרי ראסל (בתפקיד לא ידוע)
ובילי די ויליאמס (כנראה בעקבות התגובות החיוביות ללאנדו שגילם דונלד גלובר).
https://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/star-wars-billy-dee-williams-returning-as-lando-calrissian-xi-1125818
גם בקאסט: קארי פישר. רגע, מה?
הוכרז הקאסט הרשמי של הסרט, שכולל את מי שהייתם מצפים שיכלול – דמויות מהסרט הקודם + בילי די וויליאמס שחוזר לגלם את לאנדו. קרי ראסל המוזכרת הנ"ל לא כלולה ברשימה. אבל כן יש בה את…קארי פישר. לפני שתיבהלו, נראה שאין תכנון להשתמש בשיטת ה"פרצוף ממוחשב על שחקן אחר" שהייתה ב"רוג אחת". אברמס אומר שפשוט יוכנסו לסרט קטעים שלא השתמש בהם מהצילומים של "הכוח מתעורר". אה, ומארק האמיל גם חוזר.
עוד מעט Star Wars Celebrations
מה שאומר שכנראה – עוד לא אושר, אני מדגיש! – נקבל טריילר ראשון ושם למלחמת הכוכבים פרק 9.
מבחינתי, A New Order יכול להיות שם מצוין.
מה שכן, הם יצטרכו להביא טריילר מרשים מאוד כדי להחזיר את ההייפ.
אגב, אחת ממתיחות אחד באפריל הייתה שריאן ג'ונסון חוזר למלחמת הכוכבים פרק 9. בתור אחד שמאוד אהב את פרק 8, לא הייתי מתנגד…
טייזר ראשון
https://www.youtube.com/watch?v=adzYW5DZoWs
אז הטריילר ממש מחשמל?
(ל"ת)
עליית הגג
(ל"ת)
גם אני מ'מעריצי הסדרה'
ואני אזעם אם יזרקו את התובנות המדהימות של פרק 8 לפח האשפה בגלל כמה טרולים. שונאי 'אחרוני הג'דיי' הם לא יותר ממיעוט קולני.
אבל בינתיים פורסם פוסט על הטריילר, אז אפשר להתווכח שם.
צודק לגמרי
אחרוני הג'די מהאהובים עלי. בייחוד בזכות כל החדשנות שלו.
מקווה שלא ינסו "לתקן" את כל האירועים שלו.
וכמובן, כל שונאי הסרט הם קהל מאוד רועש אבל קטן. תראה את כל הטרולים על קפטן מארוול, זה מנע ממנו לעבור את המיליארדר דולר?
אז אני איתך באותה סירה. אל תהרסו את מה שהיה בפרק 8…
אני לא מצליח להבין
מאיפה הטענה שזה מיעוט קולני מגיעה. כניסה לmetacritic מראה ציון מאוד לא מחמיא ושרוב הציונים של המשתמשים הם שליליים. אתה יכול להגיד שזה לא מדד, אז מה כן מדד?
הדירוג של הסרט ברוב האתרים הושפע על ידי קבוצות שהורידו אותו
בצורה שיטתית ומכוונת. "עגבניות רקובות", למשל, הודה בכך.
מה שאומר שצריך ללכת למקומות שבהם יש מספר מספיק גדול של אנשים כך שגם השיטתיות הזאת תלך לאיבוד – ימד"ב שם הבקושי 10 אלף של מטאקריטיק מצטמק לעומת ה-400 אלף של ימד"ב. שם הוא עם 7.1. נמוך יחסית לאחרים? אולי (לא בדיוק נכון, אבל נניח) אבל בטח לא נמוך.
בדיוק נכון.
"אחרוני הג'דיי" קיבל ציון נמוך יותר מכל אחד מסרטי הטרילוגיה המקורית, ומכל אחד מהסרטים החדשים מלבד "סולו" המושמץ-שאיתו הוא כמעט בפקאינג תיקו. אם משווים אותו לטרילוגיית הפריקוולים-בין הסרטים השנואים בתולדות הקולנוע-הוא מדורג באמצע (!).
אני לא שונא את הסרט, אבל אני מבין לחלוטין את מי שכן. בפני עצמו הוא סרט לא משהו, אבל כסרט "מלחמת הכוכבים", וכסרט אמצעי בטרילוגיה, הוא מחורבן ממש. אם הייתי מעריץ של סטאר וורס כנראה הייתי מתעב אותו. אני בטוח שהיו קבוצות שהתארגנו ודירגו אותו 1 כי ברוך הבא לאינטרנט, אבל להגיד שבגלל זה הציון הנמוך של הסרט זה לא רציני. הציון נמוך כי זה סרט שנוא על ידי הרבה אנשים ומסיבות לגיטימיות, זה כמו שאני אגיד שהציון ה"אמיתי" אמור להיות הרבה יותר נמוך אבל פאן בויז של הסרט דירגו אותו 10. וכנראה שאם אני אגיד את זה זה עדיין יהיה יותר נכון ממה שאתה אמרת.
אה, אתה לא שונא את הסרט, הוא סתם מחורבן. הבנתי.
מיעוט קולני, קוים לדמותו.
אוי לא, אתה מאלה.
שמע, אני מציע שאם אתה רוצה להתייחס למה שכתבתי, תתייחס. אבל אם אתה רוצה להשליך עלי אישית בגלל שפגעתי בסרט שאתה מעריץ בוא ניפרד כידידים. מצטער, אבל אני לא בא לעין הדג בשביל לריב עם פאן בויז. בשביל זה יש לי את רדיט.
גם אני לא כאן כדי לריב עם מקטרגים
שדורשים פירוט במקום בו הם עצמם לא נותנים אותו (התייחסתי לקטילה שלך לסרט עצמו, לא לנתונים שהבאת. ואתה מאד פירטת בענין, אין ספק).
*אני* מאלה, הא? היה שלום.
ביי.
(ל"ת)
לא, לא נכנס לזה שוב
העובדות בשטח הן *שהיו* קבוצות שניסו להוריד את הציון ו*שלא היו* קבוצות שניסו להעלות את הציון.
להגיד שרק בגלל שהן היו אז לא צריך להתייחס אליהן זה בהחלט טיעון מקורי.
כל זה לא אומר שאין קבוצה אורגנית שבטח לא התלהבה מהסרט. זה לא ביטול של כל מי שלא אהב את הסרט לאיזה טרול מושמץ שמקומו לא איתנו. אבל הוא בהחלט צריך לדעת שלצידו בדעתו הלגיטימית יש אנשים שהשנאה שלהם הטריפה אותם על דעתם, והם חיבלו במצג בכל האתרים שמדרגים ציונים בכוונה על מנת להראות שהסרט שנוא יותר ממה שהוא. ועל זה נאמר – קבוצה קטנה קולנית. או, אם רוצים, הקק"ק ( ).
איזה עובדות בשטח שלא היו קבוצות שניסו להעלות את הציון?
עשית מחקר? ובכלל, מה הטיעון שלך? אם הוא נטו שהיו התארגנויות להוריד את הציון של הסרט, אני מוכן להסכים איתך בלי לבדוק אפילו. זה האינטרנט, כאמור. אבל אם אתה אומר שהציונים הנמוכים של הסרט הם לא תוצאה של סרט לא אהוד, אלה של אותן התארגנויות הנ"ל-זה מרגיש לי יותר כמו משאלת לב.
לא, אני אוהב לדבר מהתחת שלי
כן, עשיתי מחקר .
צריך להיות מאוד ראש בקיר עם גם יש קבוצות שלוקחות קרדיט על הנסיון (לינק שני) להוריד את הציון וגם יש הודאה של האתר (לינק שלישי) שהסרט חווה "נסיונות רציניים" להורדה של הציון.
שוב, זה לא מבטל את הדעות של אנשים על הסרט. הדיון הוא לא על טיב הסרט. אפשר לנהל אותו, אבל גם את זה עשיתי, ואני מבין בהחלט למה אנשים ששונאים אותו שונאים אותו – אבל זה לא העניין. וזה שיש שמוקים אחרים ששנאו את הסרט לא הופך אף אחד ששנא את הסרט לשמוק. אבל זה כן אומר שקבוצת האנשים ששנאו את הסרט קטנה יותר מהרושם שיש שם בחוץ.
אוהב אותך מאוד, אבל צערי נראה שאכן דיברת מהתחת,
כי אני לא רואה בשום לינק ראיות שלא היו קבוצות שניסו להעלות את הציון, שזה , אם לא שמת לב, מה ששאלתי אותך (הערה-עברתי ברפרוף. מצטער, אבל אם אתה מקשר לי שלוש מאמרים שלמים אשמח אם תפנה לפסקאות ספציפיות או תצטט. יש גבול).
לא, אם אתה רוצה לקרוא, אז תקרא
אני מביא מהמאמרים את החלקים הרלוונטים בתגובות שלי ומגבה אותם. לא מאמין לי? תקרא. זה לא עבודה אקדמית שאני צריך לשים פה ביבליוגרפיה רלוונטית.
ואם אתה טוען שהיו קבוצות שהעלו את הציון, אתה צריך למצוא אותן – לא אני. אני לא צריך להוכיח שאין לי אחות כשיש לי עדויות חזקות מאוד להתנהלות פסולה מהצד השני כי אולייייי הייתה התנהלות פסולה גם מצד אחר שאף אחד מעולם לא הוכיח. הטענה הזאת של "היו קבוצות שניסו להעלות" חוזרת הרבה פעמים, לא רק בדיון איתך, והיא נחמדה, אבל אם רוצים שאתייחס אליה ברצינות שמישהו יביא לי את הקבוצה שארגנה את זה.
אני עד כה הוכחתי עם הוכחות מוצקות שהיה נסיון מאורגן להוריד את הציון. לא ספוקלציה. אתה רוצה לטעון שהיו קבוצות שניסו להעלות את הציון? תפאדל – תביא ראיות והוכחות. עד אז אתה מתפלפל לשווא.
מוזר, כי לפני שניה אמרת שיש לך ראיות.
לא טענתי שהיו קבוצות שהעלו ציון. לא התווכחתי איתך שהיו קבוצות שניסו להוריד את הציון. אתה לא מבין מה שאני אומר, או לחלופין לא קורא.
הדיון הזה נגמר.
טענתך: "להגיד שבגלל זה הציון הנמוך של הסרט זה לא רציני"
הטענות שלי, מגובות בעובדות: זה בהחלט רציני, כי האתרים עצמם שעושים את הניתור מדברים על המקרה הזה כחריג.
יש אנשים ששונאים את הסרט הזה? שנינו מסכימים שכן.
השאלה היא האם ניתן לסמוך על המצג באתרים כמו אצל סרטים אחרים. והנקודה היא, שבמקרה הזה, כפי שאפשר לראות – לא.
כן, בהחלט יעשה טוב לכולנו לגמור את הדיון הזה.
מה שכן:
אין לי מושג מה אחוז המיעוט הנ"ל מ"מעריצי מלחמת הכוכבים" ההארדקור. בהחלט יכול להיות שמתוך קבוצת המעריצים המושבעים המיעוט הנ"ל הוא קבוצה גדולה, או שככל שמדובר במעריץ יותר מושבע אז גדלים הסיכויים שהוא מצטרף לצד המאוכזב עד שונא בדם.
אז אם הדיון הוא האם שונאי הג'דיי הם מיעוט או לא בקרב מעריצי סטאר וורס – פה אין לי את הנתונים לעזור לאף אחד עם זה. אבל בקרב הקהל הרחב (ועם סרט שכזה וההכנסות שלו הוא מאוד רחב) – בהחלט יש אפשרות לקבוע שמדובר במיעוט קולני.
זה לא הדיון. בשום שלב לא קבעתי שהשונאים הם רוב,
ואני גם לא חושב ככה (7.1 זה לא ציון גרוע). אבל מיעוט קולני זה ביטוי שנשמע כאילו הוא אומר שמדובר בכמות זניחה, בעוד שלי ברור שזה אחד הסרטים השנואים ביותר מאז הפריקוולים (ולמעשה כולל אחד מהם).
אבל הדיון לא התנהל רק מולך (ראה תגובה מטה)
וכלומר, בהתחשב בכך שמדובר בסדרת סרטים בעלת 10 סרטים שיצאו רק 4 מאז הפריקוולים, זה לא הישג מאוד משמעותי להיות "הכי שנוא מאז".
לגבי כמות זניחה – שוב, השאלה היא בקרב מי ומה המדד שלנו. בקרב הציבור הרחב – בהחלט כמות זניחה. בקרב מעריצי מלחמת הכוכבים – אולי פחות. בכל מקרה מדובר בציבור שמציג מצג שווא שהוא גדול יותר ממה שהוא (ראה דיון למעלה) ושהוא קולני מאוד ויוצר רושם גדול לעומת האנשים שחשבו שהוא סבבה (לא אהבו אותו). רוצה "ציבור לא גדול ולא שקט"? אפשרי. השאלה איך למתג את הקבוצה פחות חשובה לי.
אחוז האנשים ששונאים את הסרט (דירוג 4 ומטה),
מתוך הקהל הרחב, הוא מעל 15 אחוז. אם זה זניח בעיניך-סבבה.
כלומר
התגובה הזאת מתעלמת לחלוטין מהעובדה שאי ניתן לסמוך על הנתונים האלה, כי כמו שאמרתי למעלה, יש קבוצות שניסו אקטיבית להוריד את הציון בצורה מאסיבית, אז זה כנראה רחוק מ-15%, אבל, כן, למה לא.
כמה אנשים הם היו?
(ל"ת)
זאת שאלה כנה או התחכמות?
כי אם אתה חותר ל"אם אין לך מספק מדויק אז אין לך באמת הוכחה" – אז שוב אם, כשמנהלי האתרים מודים שהיו מספיק מהם כדי להטות את הציון בצורה משמעותית (אחרי שהם ניסו להציג תמונת מצג של "לא לא הכל כרגיל" בהתחלה) זה לא הוכחה, והדבר היחיד שהוא הוכחה בעיניך זה ה-IP של כל בוט ובוט אז כאילו, בהצלחה עם זה.
כל דיון איתך תמיד הופך לחסר משמעות.
אני מנסה להגדיר את המושגים שאנחנו מתווכחים עליהם (מה זה "משמעותי" רבאק) אבל אתה רק הולך ונהיה יותר ויותר כללי. אני חושש, ואני לומד את זה על בשרי אחרי הרבה נסיונות, שבכל מה שקשור לסרט הזה אין לי דרך לנהל איתך דיון רציני.
בוא נפסיק פשוט.
הולך ונהיה יותר כללי?
אין לי שום בעיה לא לנהל את הדיון הזה, אבל ראבק, אני לחלוטין משאיר אותו באותם תנאים שהם תמיד היו בו. אם כבר, אני מצמצם אותו מתגובה לתגובה.
אבל להפסיק אז להפסיק.
אבל בעיקר
דחיל ראבק, גם אם נמוך יחסית לאחרים, 7.1 של 400 אלף אנשים זה ממש ממש רחוק מ"סרט שרוב האנשים שנאו". אפשר לדון בגודל המיעוט, אין ספק, אבל בהחלט שרוב האנשים אהבו את הסרט הזה, לכל הפחות במידה של שלוש וחצי כוכבים מתוך 5, שזה ציון חיובי.
מי אמר שזה סרט שרוב האנשים שנאו?
אני מסכים לחלוטין ש7.1 זה ציון ראוי לסרט הזה-בינוני פלוס.
מה כל הדיון הזה הוא על הטענה של הראשון מהסוף
ששונאי הסרט הם לא מיעוט קולני אלא קבוצה גדולה ולכן המדדים באתרים הם שליליים ברובם.
הערת רגל סטטיסטית.
ממוצע הוא מדד סטטיסטי שידוע ברגישותו ל-outliers – קרא "קבוצות קטנות קולניות וקיצוניות".
ויש שיטות פשוטות יחסית לנטרל את זה, למשל – לחשב את הממוצע אחרי שהוצאת את ה-5% הקיצוניים מכל צד וחישוב ממוצע מחדש.
בכל שערוך פרמטרים סביר זה נותן תוצאות הרבה יותר יציבות ומתארות את ה'מציאות'.
מצד אחד זה נשמע כמו דרישה טכנית מדי מאתרים פופולריים, מצד שני, בעולם שבו אנשים עוקבים באדיקות אחר הכנסותיהם של שוברי קופות בשעה, יום וסופשבוע ראשונים, כולל קצבי עלייה, ירידה, ושונות בין מדינות, זה נשמע לי פחות מופרך לרצות מדדים יותר אמינים שדורשים מעט מאד מאמץ נוסף.
האם אתה מבין את ההבדל בין הרבה אנשים (כלומר לא מיעוט קולני)
לבין רוב (כלומר יותר ממה שאהב)? אתה בן אדם חכם, אז אני יודע שכן.
...
התגובה שהתחילה את הדיון: "מאיפה הטענה שזה מיעוט קולני מגיעה. כניסה לmetacritic מראה ציון מאוד לא מחמיא ושרוב הציונים של המשתמשים הם שליליים."
להלן, טענה שאומרת שרוב האנשים שונאים את הסרט. כתוצאה מכך, תגובה שלי שהיא לא.
יש פה קצת היתממות
אתה פוטר את התגובה שלך ב"אמרתי מיעוט", כלומר לא התחייבת על גודל המיעוט או האחוז שלו מכלל הצופים. סביר להניח שמדובר במיעוט, אבל גם 40% זה מיעוט.
לא יודע מה האחוז, אבל גם 20% מסרט שצפו בו מיליוני בני אדם זה לא אחוז מבוטל.
כן, לא
לא קרוב ל-20% (אם לחלוטין מאמינים לימד"ב אז אוליייי 15%, כמו שאמר למעלה – אבל כנראה קרוב יותר ל-7%) ורחוק מאוד מ-40%.
זאת לא היתממות, בטח לא יחסית לתחילת הדיון ובו הטענה היא ש"הרוב שונאים את הסרט הזה".
אוקי
אני לא אמרתי שום דבר על האם שונאים או אוהבים את הסרט. אני רק חושב שהוא לא בקונצנזוס כמו שאתה מצייר אותו
אוקיי,
וזאת טענה מגניבה שכרגע לא מגובה בנתונים, כמו שהראיתי.
מותר לך לחשוב את זה, כמובן. אבל במבחן התוצאה, כל הידע שיש לנו מצביע על כך שהוא די בקונצנזוס (לא אצל מעריצי "מלחמת הכוכבים", כמו שאמרתי, אלא בקהל הרחב).
אה
ואם אתה מרשה לעצמך להתייחס לתגובה שלי בתור תחילת הדיון אל תכניס לי מילים לפה בבקשה. אמרתי שרוב הציונים במטה קריטיק שליליים, לא אמרתי שרוב האנשים שנאו את הסרט או שום דבר אחר
אה, אז כל הזמן הזה שהגבת אלי דיברת למישהו אחר בכלל?
האמת שזה מסביר הרבה.
לא, כשהגבתי אלייך הגבתי אלייך
וכששאלת "למה אמרת מה שאמרת", הצבעתי לתגובה הראשונה שלי שלא הייתה מכוונת אלייך (אגב, אמרתי את זה במפורש לפני תגובה. לא יודע למה רק תגובה לאחר מכן נפל האסימון). אתה לא יכול גם להיכנס באמצע דיון שלי עם מישהו אחר ואז גם להיות מופתע שנכנסת לאמצע דיון שלי עם מישהו אחר.
או, אתה יכול, אבל כאילו, נו באמת.
במאי הסרט
אוקי, דבר ראשון, הייתה לי תחושה מההתחלה שקולין טרבורו לא יעשה את הסרט בסופו של דבר.
מתי זה התחיל? לא ממש זוכר, אולי כנראה אחרי שצפיתי בעולם היורה, והבנתי שלהביא את קולין טרבורו לעשות סרט המשך לסרט של ריאן ג'ונסון זו טעות גדולה.
כשהוא פוטר, היו בהתחלה שמועות שג'ונסון יחזור לסרט. אבל בסוף קיבלנו כמובן את ג'יי. ג'יי. אברהמס.
אני מוכרח להודות – הייתי מאוד לא מרוצה בהתחלה. לא שהוא במאי לא טוב, אבל בעקבות מה שהוא עשה בפרק 7 (רימייק לפרק 4), נלחצתי שהוא יעשה כאן רימייק לפרק 6.
אבל חקרתי קצת והבנתי משהו – לאברהמס היו מלא חיכוכים ומריבות בזמנו עם לוקאספילם. ולמה? כי מסתבר שגם הוא רצה דברים משלו, ואם להאמין לשמועות, נראה שלוקאספילם רצו שלא משנה מי יביים, זה יהיה סוג של רימייק לפרק 4.
במילים אחרות, הוא לא קיבל הזדמנות לספר את סיפור מלחמת הכוכבים שהוא רצה.
אבל עכשיו הוא חזר, וזה נראה שיש לו שליטה הרבה יותר גדולה מאשר פעם קודמת.
וזאת הסיבה שלאט לאט האופטימיות שלי עולה – וזה עוד לפני הטריילר. גם מה ששמענו על הסרט – שזה על קבוצה של גיבורים שביחד יוצאת להרפתקה, נשמע שונה מסרטים קודמים.
אז נכון, יהיו מלא פאן סרוויס, ומלא קריצות. אבל אם הוא יזכה לספר את מה שרצה ממש, כנראה נקבל משהו טוב.
וגם הייתי מאוד מרוצה מהטריילר, אז במילים אחרות, כרגע אני מאוד אופטימי.
פרטים חדשים על הסרט
המגזין Vanity Fair פרסם כתבה ארוכה מלאה פרטים חדשים על הסרט, כולל דמויות חדשות, מקומות, מאחורי הקלעים ועוד שלל דברים מעניינים.
אני לא חושב שזה מוגדר ספוילר (באותה מידה זה היה יכול להיות טריילר חדש), לכן לא סימנתי, אבל מי שלא רוצה לדעת שום דבר, שלא ייכנס לקישור.
כך או כך, קריאה מהנה!
https://www.vanityfair.com/hollywood/2019/05/star-wars-cover-story?verso=true
טריילר מלא
https://www.youtube.com/watch?v=8Qn_spdM5Zg
נראה שמגלה יותר מדי מהעלילה.
אבל אולי נופתע.
בנאדם שלא אף סרט במלחמת הכוכבים
ויבוא לראות את הסרט הזה. יבין משהו?
לא
אבל יש לו חודשיים להשלים.
(אפשר לוותר על הפריקוולים מתחילת שנות ה2000 וכל הספינאופים למיניהם)
סרט נחמד, ולא יותר מזה
הסרט הזה נראה כאילו הוא מונע מפחד היוצרים ממעריצים זועמים, סרט גנרי, שלא מצליח להפתיע למרות שהוא סוחף לפרקים. האקשן סביר והמשחק בסדר. הסרט הזה ניסה לעשות דבר אחד וזה הדבר היחיד שאפשר להעיד עליו שהוא הצליח לעמוד בו בכבוד, וזה לספק את המעריצים המושבעים, שנשארו זועמים מאז הסרט הקודם בטרילוגיה.
אני אמביוולנטי
וואו, יש לי המון בעיות עם הסרט הזה; בראשן, הניסיון המטומטם לרצות את ה'מעריצים' הפנאטים בכל דרך ופיתולי העלילה המוזרים שנגרמים כתוצאה מכך.
ואז, לפני שהחלטתי סופית שזה סרט רע, נאלצתי להודות שבעצם נהניתי ממנו והוא כן סיפר סיפור שלם. סיפור מטופש ובעייתי, ולחלוטין לא מה שהוא היה צריך לספר – אבל הוא בהחלט נתן תחושה טובה של סוף, למרות הכל.
אז להנמיך ציפיות, ואז להנות ממה שיש.
נ. ב. חובבי נולאן? לכו לראות את הסרט באיימקס, ותגיעו בזמן. לא רוצה להרוס אז אל תשאלו מה הקשר – פשוט תסמכו עליי.
לגבי הנ.ב.
שמעתי על הדבר הזה שעושים, לא ידעתי שיעשו אותו בארץ. בכל אופן, אני לא הולך לראות את סטאר וורס החדש כי לא ראיתי את שמונת האחרים, אז תוכל להגיד לי מה אתה חושב על הקטע שהראו? זה העלה לך את רמות ההייפ אל מעבר לקצה?
זה היה אפקטיבי מאד
אבל לא 'העלה את רמות ההייפ מעבר לקצה'. אולי בגלל שאני לא מחסידי נולאן – אבל דווקא העובדה הזו מראה יותר כמה הקטע היה טוב.