-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
ההיא שחוזרת הביתה
בת שלושים פלוס אחרי פרידה חוזרת לדירת הוריה ומעבירה את זמנה בשינה, עד שהיא מתאהבת במנהל התיכון המקומי, גבר בן 50.
תאריך הפצה בישראל: 13/03/2014
אני לא חושב שנכון להתייחס אל הסרט במונחים של סרט טוב או רע
אבל התחושה שלי היא שאם על הסרט היה חתום במאי ולא במאית, קרוב לוודאי שהוא היה מועלה על מוקד ע"י קבוצות מסוימות וזה כשלעצמו מטריד יותר מכל סצנה מטרידה שיש בסרט.
סרט לא רע
'ההיא שחוזרת הביתה' של מיה דרייפוס נראה כמו אוסף סקיצות מקסימות ונועזות על דיפרסיה ונרקיסיזם. השפה הייחודית של דרייפוס מאפשרת לה לבנות דמות ראשית (טלי שרון המופלאה) מתוסכלת והססנית הנדחקת ע"י מציאות קופחת שאינה חסה על מבזבזי הזמן. ההומור הארסי והבוטה של הסרט ממתיק במעט את מצבה והיא מנצלת את הפנאי המאולץ, מרחיקה לכת ומהרהרת בקול ובמעשים על מקומה כיוצרת, כאישה. וכמוה, החתרנות היצירתית של הסרט לא זקוקה להדרכה חיצונית, אז לא תמצאו פה מוסר השכל חנפני. הכללים של דרייפוס רוצים רק לעורר הזדהות בקרב כל מי שמכיר איך זה מרגיש כשהניכור נוזל ונמרח לך על כל הקיום.
פמיניזם רדיקלי - הסרט.
מיה דרייפוס קולנוענית שנונה מאוד, וטלי שרון וליאורה ריבלין עושות עבודה יוצאת מן הכלל, אבל למען השם, גם אם טלי שרון הייתה נעמדת באמצע הפריים ומתחילה לדקלם את "המסתורין הנשי" זה היה פחות בוטה ממה שהלך שם. סצנות הסקס(?) האגרסיביות לא הפריעו לי כמו ההרגשה שדרייפוס עשתה קורס במגדר והחליטה לשפוך לתוך התסריט הראשון שלה את כל מה שהיא למדה בו. הדמות הראשית נוהגת בכביש, ומנהל בית ספר שחוזר ממילואים בעודו לבוש מדים ושמו זאב נתקע בה מאחורה. הפשט מציף את הדרש לעיתים כל כך קרובות לפעמים שבא לך פשוט לזרוק משהו על המסך. יש בו משהו מהנה מאוד, ואני בהחלט ממליץ עליו (אולי 40 שקל בפעם הבאה שהוא יוקרן בסינמטק תהיה הוצאה קצת פזיזה, במיוחד בשביל סרט בלי סוף, אבל אני לא מתחרט שקניתי אותו ב-VOD), אבל הוא מאוד פגום. כשמשווים אותו לסרט הביכורים הנשי הישראלי האחרון שיצא פה, הוא די נופל.