-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
הצלצול 3
Rings
המשך לסדרת סרטי האימה "הצלצול", על קלטת הוידאו שכל מי שצופה בה מת.
רגע, מה?
עושים המשך (או רימייק לפי מה שקראתי בכמה אתרים) ל"צלצול"? למה זה טוב?!
זה לא
(ל"ת)
אוי, לא
עזבו שהסרט הזה לא נחוץ. הוא גרם לי להזכר ב"צלצול" ואז ב"מת לצעוק" וחשבתי על זה שהרבה זמן כבר לא שמענו מסלצר ופרידברג אז הלכתי לימד"ב ומסתבר שהם עדיין עובדים על פרודיות מפגרות ויש להם שתיים בקנה – אחת בשם "Superfast" (פרודיה על 'מהיר ועצבני') ואחת בשם "Who the F#@k Took My Daughter" (נחשו).
עקיבא גולדסמן?
עקיבא פאקינג גולדסמן?! כמה גרוע הם רוצים שזה יהיה?
זה מעבר ל"רוצים"
כנראה שזה פשוט לא מעניין אף אחד עד כמה טוב זה יהיה, וזה לא מפתיע כשמדובר בסרט ששמעתי עליו רק הרגע, השלישי בסדרה ששמעתי רק הרגע שיש בכלל (לא היה לי מושג שיש "הצלצול" [האמריקאי] 2. הראשון אגב, של ורבינסקי, מעולה לדעתי). הוחלט להפיקו משום מה, ואולי פשוט מגייסים את הכי זולים שיש.
פלאשבק ל-2005
מה הלאה? המשך ל'עיר החטאים'?
יש קלטת וידאו שהורגת כל מי שצופה בה.
ומישהו עדיין מחזיק אצלו מכשיר וידאו שאפשר לראות אתו קלטות כאלה? זה לא אימה, זה אפילו לא מדע בדיוני, זו פנטסיה.
ואגב, במסגרת המגמה העכשווית של סרטים עם שמות שמרימים להנחתה של המבקרים
אני מניח שאפשר לצפות להרבה מאוד שימוש בביטוי "רעש וצלצולים" בביקורות לסרט הזה…
אני מניח שבגרסה הזו תהיה הודעת ווטסאפ שכל מי שפותח אותה מת.
ובסרט, תוך שלושה ימים אוכלוסיית ישראל נמחקת.
נראה לי יותר הגיוני וידאו ויראלי.
אם כי היה כבר רעיון כזה עם אתר רצחני (באיזה סרט מחריד מסוף שנות ה-90/תחילת ה-2000), אז זה לא יהיה בדיוק קונספט חדש.
טוב, כשקראו לזה "הצלצול" הבנתי למה.
אבל באמת? "צלצולים"? עכשיו זה לגמרי איבד את הפואנטה, אלא אם במקום טלפון אחד, כל הטלפונים בסביבה של אותו אדם חסר מזל יצלצלו. זה היה הגיוני לתרגם "הצלצול" במקום "הטבעת", אבל זה היה תקף כל עוד זה המשיך להיקרא ככה, כמו "הנוסע השמיני".
שם הסרט בעברית - "הצלצול 3"
(ל"ת)
שם טוב יותר
הצלצול 3: הצלצול הגואל
3 צלצול 3 גואל
(ל"ת)
לא יוצא אף פעם.
נכון הוא צריך לצאת עוד חודש? אז לא.
בסך הכל דחייה אסטרטגית.
הם דחו גם את הרימייק ליום שישי ה-13.
נוראי כסרט אימה, מעולה בתור קומדיה
ככה נפתח הסרט הזה, ואני רציני לגמרי:
*בחור ובחורה שלא מכירים יושבים זה ליד זו במטוס. הוא נראה לחוץ*
היא: "זה מעצבן כשלא מצליחים להרדם."
הוא: "ספרי לי על זה."
היא: "לפעמים עוזר לדבר על זה."
הוא: "אוקיי. אז לפני שבוע ראיתי קלטת ואז קיבלתי טלפון שאני אמות תוך שבעה ימים."
הקטע הזה לבד העלה לי כל-כך הרבה שאלות וזו רק הדקה הראשונה של הסרט. וזה רק משתפר משם. הדיאלוגים מגוחכים, המשחק איום ואין אפילו רמז לשבב של היגיון. החוקיות של סרטון המוות הזה והצפייה בו מאוד לא ברורים. סרט כל-כך מגוחך וגרוע שהוא קורע מצחוק. לא יכול להגיד שהוא מצדיק תשלום על כרטיס אבל מצד שני ממש נהניתי.
אני מסכים עם רוב מה שאתה אומר
חוץ מדבר אחד: הפתיחה הזאת היתה *מצוינת*. מתכתבת עם קטעי הפתיחה של סרטי "הצלצול" האחרים, רק שהיא כבר מניחה שאתה מכיר את הקלישאות של הסרטים היטב, אז היא מקצצת את רוב הבולשיט, שמה אותו ב- setting לא שגרתי, שגורם לך לתהות איך בדיוק מה שאמור לקרות יקרה עכשיו, וכשזה קורה זה גרנדיוזי יותר ומצולם ומעוצב נהדר (האימג' של המוניטורים במטוס שמתחילים להציג את הבאר בזה אחר זה מעולה).
כל מה שבא אחר כך נע בין "בולשיט מוחלט" ל"סתם גרוע", וחיסל את מעט הרצון הטוב שהסרט הראשון בסדרה יצר ונשאר אצלי עד עכשיו. אבל יש מצב שהפתיחה הזאת היא אחד הרגעים הטובים של 2017 מבחינתי. :-)
לא לא לא לא
פתיחה לא יכולה להיות מצוינת לא משנה כמה היא "מתכתבת עם הסרטים הקודמים" אם היא כתובה ממש ממש ממש ממש גרוע, לא מתקשרת לכל הסרט שבא אחריה, ומרגישה גנובה מ"יעד סופי" (תחליף "ראיתי קלטת" ב"היה לי חיזיון").
לא מבין מאיפה האבסולוטיות הזאת מגיעה.
מאוד נהניתי ממנה, אז מן הסתם אני מוצא בה דברים שמפצים על הרשימה האבסולוטית שלך של חטאים שהורסים פתיחות. ובעוד שאני לא הולך להגן על איכות הדיאלוג (למרות שזה אפשרי), אני לא מבין למה מידת הקשר לסרט שאחר כך רלוונטית. היא מכינה את הבמה. בדיוק כמו שהיא עושה את זה בסרטים הקודמים בסדרה, רק שהיא מבהירה לנו מה נקודת הפתיחה, שהיא חשובה למה שקורה בסרט אחר כך: הקלטת עדיין קיימת, אבל הידע לגבי איך מתחמקים ממנה הוא לא כזה מסתורי. חוץ מזה שהמוות של הבחור זו הדרך שבה הפרופסור משיג את הקלטת. :-)
אבל זה שטויות, באמת. אני לא באמת רוצה להגן על ההיגיון והעלילה של הסרט. ויזואלית ורעיונית, זו סצינה מצוינת. זה לוקח את מה שאנחנו כבר יודעים (איך סמארה הורגת אנשים) והופך את זה למסתורי ומותח מחדש. ואם בהשוואה ל"יעד סופי" הכוונה היא ל"סצינות מוות מטומטמות אבל עשויות היטב", אני בסדר עם זה.