-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
שכונה על הגובה
In the Heights
בואו לראות את המחזמר של היוצר של "המילטון" שהוא לא "המילטון", על שכונת מהגרים בני יורק.
תאריך הפצה בארה"ב: 11/06/2021
תאריך הפצה בישראל: 01/07/2021
תקצירים באתר, לאחרונה
לאחרונה, במקום תקצירים שנותנים איזושהי אינפורמציה לגבי עלילה / סוגה, אתם יותר ויותר מעדיפים לתת שורות מחץ שלא אומרות הרבה. יופי שיש לכם מה להגיד על בחירת השם / אזכורים לסרטים אחרים / רפרנסים מתוחכמים כאלו ואחרים – אבל בבקשה, תנו מידע שהוא בעל ערך גם למי שרק רוצה לדעת בקצרה ובכלליות על מה הסרט.
מגמה כללית באתר בשנים האחרונות...
יש המון דברים טובים ועדכונים וחדשות אבל האובר מתוחכמות מעיק לפעמים
זה דיון שניהלתי (נראה לי) בעבר
חוץ מזה שאני חושב שזאת לא ממש "מגמה" או "לאחרונה" (זה בהחלט קורה מדי פעם, אבל באופן ספורדי ועל סרטים ספציפיים. אף אחד לא מחפש בכוח להתחכם, וזה לא "מתגבר"), אין לי משהו חדש להוסיף.
בתקצור: מעבר לשאלת הכן מצחיק/לא מצחיק/ מתחכם מדי/בדיוק במידה הנכונה/לא בכלל (שזה מאוד סובייקטיבי, מצטער), דפי הסרט, בסוגיית ניהול האתר, הם בהחלט החלק ה"מטלתי" יותר. מילא החלק של שחקנים-תאריכים-תמונות-טריילרים. הרבה מהסרטים קשה מאוד לתקצר לשני משפטים ואתה מסתכן בלהגיד מעט מדי או הרבה מדי, בייחוד כשמדובר בסרטים שלא ראית עדיין אז אין לך מושג אפילו אם התיאור שרץ ברשת הוא הנכון.
אז זה לא עניין של איזה רצון לצאת מצחיקולים מגניבים בעיני עצמנו ואפילו לא תמיד ניסיון לעקוץ את הסרט (אין לי שום דבר נגד "בשכונת ההייטס", נניח) – זה עניין של להפיג קצת כיף בעבודה מעט מונוטונית, והרבה פעמים בחירה הרבה יותר פשוטה מלנסות לתקצר את הסרט.
בשורה התחתונה: לקחתי לתשומת ליבי. לא יודע אם הייתי מצפה לשינוי גדול (כאמור, אני לא מאמין שזה ממש איזה חלק ממגמה), אבל נלקח.
אבל...אבל
תקצירים עם שורות מחץ/ רפרנסים מתוחכמים הם חלק מה-DNA של האתר עוד בשיא תקופתו של דורון פישלר (ולונג ג'ון).
ראו:
https://www.fisheye.co.il/movies/alexander_and_the/
https://www.fisheye.co.il/movies/twilight/
https://www.fisheye.co.il/movies/princess_lillifee_2/
https://www.fisheye.co.il/movies/sammy_2/
https://www.fisheye.co.il/movies/fast_and_furious_8/
https://www.fisheye.co.il/movies/paddle_pop_adventures_3/
וממש לא התאמצתי למצוא, מבטיחה.
מהשוטטות הפסיבית שלי באתר במהלך (לפחות) העשור האחרון NOOB ו-יוסיפון הם שמות שזכורים לי, אז מוזר לי שזה מרגיש לכם מגמתי כשלי זה מרגיש לגמרי טבעי.
מצד שני לא הייתי פה הרבה זמן אז מי יודע.
תקציר אינפורמטיבי - מוגש כשירות לקהל הגולשים
קורותיהם של תושבי שכונה ענייה בניו-יורק, המאוכלסת במהגרים מארצות אמריקה הלטינית, מלוות בשירים של לין מנואל מירנדה.
(הנה, לא היה קשה בכלל.)
יפה
עכשיו תעשי את זה משהו בין 20 ל-60 פעם בחודש, מדי פעם בלחץ זמן, תמיד בעומס אחר, כמעט תמיד שיש עוד שלושה דברים באתר שצריכים לקרות, ואז תתחילי לדבר איתי על ענייני קושי.
אגב, לא פעם אנחנו נעזרים בהחלט בתיקונים והצעות של אנשים בתגובות, כשהם אשכרה נחמדים לגבי זה.
כמו כן, זה לא תיאור משהו למחזמר.
יום טוב.
וקצת יותר מנומס:
אם את רוצה לעזור ולתרום, זה אחלה, ועוד לא נולדה התגובה שניסתה לעזור לאתר ויצאתי עליה.
אם את רוצה להתלונן ולהתקטנן בתוקפנות סבילה (נו, פאסיב אגרסיב. זה נשמע יותר גרוע בעברית), זה אחלה, אבל במקרה הזה דווקא נולדו כמה תגובות שכן יצאתי עליהן ועוד אצא עליהן.
את מוזמנת לבחור, כי כרגע האחד מבטל את השני. אם רצית להציע תיאור אחר, הסוגריים בסוף מקלקלים את הרצון הטוב, ואם רצית סתם "להראות שאפשר", אז התגובה שלי היא התגובה למעלה.
אישית, אני אשמח שנמשיך בדרך הנעימה יותר, ונראה לי שבגדול כולנו נרוויח, אבל אלה החיים שלך.
עבר לקיץ הבא
עד מתי קורונה
כבר לא "ניו-יורק על הגובה"
עכשיו רק שכונה.
וואו. וואו וואו וואו.
איזו חוויה מדהימה – השירים, הוירטואוזיות, העיצוב האמנותי, הכימיה בין הדמויות וההרגשה הגדולה מהחיים, הכל כאן פשוט נפלא (טוב, הסיפור עצמו טיפה לוקה בחסר; אבל זה הדבר הכי פחות חשוב פה). שעתיים ו-20 דקות שעוברות במצמוץ. הכי מפתיע אגב הוא אנתוני ראמוס שהיה חמוד ב-"המילטון", אבל כאן נוטף כריזמה וכישרון יוצא דופן. הבחור הולך להיות כוכב, אני מרגיש את זה.
קיצר לרוץ לראות, ואז לראות שוב כשייצא פה בקולנוע – כי מבין סרטי 2021 זה הסרט שהכי דורש מסך גדול (לצד גודזילה נגד קונג).
לא שלא נהנתי בסרט אבל שעתיים ו20 ממש לא עברו במצמוץ
אחרי השעה הראשונה בערך כבר איבדתי סבלנות כי הרפטטיביות התחילה להיות בלתי. בהחלט לא הסרט שיחזיר את המיוזקלס לאופנה.
למרותש כן עם כמות המיוזיקלס שיוצאים השנה
אולי הם כבר באופנה. מה שכן יש לי תחושה שכוחם הולכים להתרסק בקופות והשנה הזאת בעצם תקבור אותם לעוד כמה שנים.
אתה חושב שסיפורי פרברים של שפילברג לא יצליח?
(ל"ת)
זה תלוי בהגדרה שלך של הצלחה...
קשה לי להאמין שזה יהיה כשלון מוחלט, אבל לא יודעת כמה ילכו לקולנוע במיוחד בשביל זה.
אני מסכים .מעניין אם זה יהיה קלאסיקה כמו המקור בעוד 20 שנה ככה
(ל"ת)
חד משמעית לא
ספילברג כבר ממזמן לא שם נרדף לשוברי קופות (די בטוח שbfg היה פלופ רציני ואני חושב שגם שחקן אחד לא הצליח משהו) ופשוט אין הרבה קהל למחזות זמר. צעירים בכלל לא בקטע, ומבוגרים הולכים פחות לקולנוע (חוץ מפנסיונרים שגם הם לא משתגעים על מחזות זמר). חוץ מזה לסרטים האלו יש נישה כל כך צרה של חובבים, אפילו פלח החובבי קולנוע לא בהכרח בקטע של מחזות זמר. ועזוב את זה שסיפור הפרברים זה המחזמר הכי חרוש שהוא היה יכול לבחור (למרות שאנשים דווקא אוהבים סיפורים חרושים אז אולי זה לטובתו). בכל מקרה אני יודע שאני כנראה אוותר על צפייה בקולנןע,למרות שאני בטוח שהסרט ייראה מאד יפה.
ואם לחדד כמה דברים שהרגשתי לגבי הסרט
אני יודע שהרבה אמרו שמה שמחליש אותו הוא הסיפור החסר בשר, high stakes, מתח או עניין מלבד כמה אמירות חברתיות שאומנם חשובות אבל לא מחדשות לי דבר ומרגישות בעיקר דידקויות. אבל אנשים לא מזכירים את המוזיקה הדי תפלה בסהכ.
כמעט לא יוצא לי שאני מוצא מסרט שמורכב כולו משירים ושום דבר לא נדבק למוח. אפילו עלובי החיים המושמץ מ2012 הדביק לי לא מעט שירים למוח (מת על at the end of the day). אני יודע שזה לא בהכרח אשמת הסרט אלא המקור מברודווי אבל מבחינתי הכל זה חבילה אחת. ובאמת שחבל כי גון צו יודע לביים סצינות מוזיקליות עם תשוקה וכישרון רוב, הכיאוגרפיה מרהיבה והכל משתלב נהדר אבל חסר לכל אלו איזו תנופה שתרים אותם, ולדעתי הכשל נמצא בדבר הבסיסי ביותר בכל העסק והוא כמובן המוזיקה.
גם אחרי "לה לה לנד",שאנשים מדי פעם אוהבים לרדת על חוסר המקצועיות של גוסלינג וסטון בתור זמרים ורקדנים, מצאתי את עצמי מזמזם להיטים וחורש על שירים בספוטיפיי.שלא לדבר על על הספיישל הענק של בו ברנהאם שכותש את הסרט הזה מבחינה מוזיקלית בלי מאמץ. זה לא שהמוזיקה בשכונה על הגובה גרועה פשוט היא נורא משעממת וגנרית וחסרת ייחוד. הקטעים המוזיקליים היחידים שהיו לי נחמדים היו קטעי הראפ של ראמוס וגם כאן זה בעיקר בגלל הכריזמה של הבחור.
בכלל ראמוס היה כל כך טוב בסרט עד שהוא פגע בו, כי כל סצנה שעברנו לדמות אחרת ישר הרגשתי ירידה חדה וחיכיתי לשובו. וזה לא כי ניתן לו חומר יותר טוב לעבוד איתו פשוט יש לו את הקסם הקולנועי והממגנט הבלתי מוסבר שלצערי אף אחד מהאחרים בסרט לא הפגין למרות הכישרון הרב שלהם. גם בסדרה "בטיפול" הרגשתי את זה בכל פרק שהוא נכח ואת הירידה בכל פעם שהוא נעדר (מזל שאוזו היא גם כוח טבע בפני עצמה). ייתכן והבחור טוב מדי והדרך היחידה להשתמש בו היא שהוא יהיה בכל פאקינג פריים.
כבר ירד מהמסמכים....
בקושי שבועיים שרד ולא הספקתי לצפות :(
מבאס מאד.
זה היה מהיר ולא מפתיע
באמת, כמות האנשים שיצאו מההקרנה שאני הייתי בה וששמעתי שיצאו מהקרנות אחרות היא פסיכית. הסרט הזה הוא פשוט קריפוטנייט לצופה הישראלי הממוצע (ואולי לא רק).
יפה שעוד היו אנשים כדי לצאת
בקולנוע שאני עובד בו כל ההקרנות שלו בוטלו כי אף אחד לא קנה כרטיס
בינתיים קניתי כרטיסים ל"לשחרר את שולי"
ורק אחר כך קראתי את הביקורות… נראה לי שדווקא בסרט הזה אני אצא באמצע 🤷
אבל... אבל...
אוף.
אז הוא בעצם היה בקולנוע אך ורק בשלושת השבועות. והוא מיוזיקל.
מעולם לא הרגשתי את צער החורבן כל כך חזק.
אתה עוד יכול להספיק
יש הקרנות עדיין בהמשך השבוע
איפה בדיוק? כי בצפון זה לגמרי ירד... א' - ש'
(ל"ת)
ובכן במרכז
למשל, יס פלאנט איילון, או סינמה סיטי גלילות (לא מלא הקרנות, אבל קיים)
יש הקרנות גם בסינמטק ירושלים החודש
כלומר, בינתיים אני רואה רק שתיים – ב 15.8 ו 16.8 – אבל…זה משהו?