-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
חדר מנוחה
Green Room
ארבעה חברי להקת פאנק, בסופו של סיבוב הופעות, מסיימים הופעה ומוצאים את עצמם לכודים בחדר המנוחה של המועדון, בליבה של זירת רצח.
תאריך הפצה בארה"ב: 15/04/2016
את מי צריך לשחד בשביל שהסרט הזה יצא בארץ?
(ל"ת)
טוב כמו הקודם של הבמאי, לא ממריא מעבר - כמו הקודם
משמע: מי שחושב שנקמה כחולה היה מעבר לסיפור יחסית מוכר אבל עם בימוי רענן ומושחז, יחשוב כנראה אותו דבר על הסרט הזה.
מאוד אהבתי, לא עפתי.
אין את המדרגה הנוספת שהופכת את הסרט ליצירה משמעותית שנשארת איתך אחר כך.
יש משהו שממש הפריע לי בסרט הזה למרות שהוא קטן.
נאמר בפירוש במהלך הסרט, בין חברי הלהקה, שהדמות של אנטון ילצ'ין יהודית. זאת כנראה אפילו הסיבה למה הוא בבירור חושש יותר מהמקום הזה אפילו יותר משאר החברים שלו. אבל מה, הסרט לא עושה עם זה כלום. יש כאן סיטואציה של דמות יהודית כלואה במעוז של נאו נאצים, והסרט לא מנצל אותה ולא מתייחס אליה בשיט. זה מאוד מאוד לא חכם.
אני חושב שזו יותר הייתה בדיחה ביניהם.
(ל"ת)
חוץ מזה גם אם זה נכון, מה רצית שיעשו עם זה?
אני לא חושב שהיה להם הרבה זמן לחקור מהי הדת של כל אחד ולהגיב בהתאם.
סרט אימה על יהודים שמנסים להילחם בנאו נאצים שלכדו אותם.
"המאמין" בהפוך על הפוך. למה לא?
כי אני לא אוהב את זה שכל פרט על דמות חייב בהכרח לשמש
ככלי או תירוץ עלילתי. אין שום סיבה שיעשו אם זה משהו משום שממילא הם נלכדו במועדון עוין, מה זה יעזור שאחד מהם יהודי. אם ישמעו שהוא יהודי הם עוד יותר ירצו להרוג אותו?
אממ, אתה עושה את עצמך תמים או סתם לא זוכר פרטים מהסרט?
כי… הם נאצים. ופעם אחרונה שבדקתי יהודים הם די גבוה ברשימת החיסול של הנאצים. אז התשובה היא חד משמעית כן.
ודווקא בגלל ש"נאצים vs יהודים" הוא קונפליקט קלאסי, הוא משעמם.
כל מה שהוא היה עושה הוא לדחוף את הסרט לכיוון של בי מובי רדוד.
אם אחד מחברי הלהקה היה נאצי בעצמו, אז זה היה פרט מעניין שראוי לפתח.
יהודים נגד נאצים זה אכן שחוק.
יהודים נגד נאו נאצים…? כמה סרטים בדיוק אתה מכיר שעוסקים בזה כבר, ועוד במסגרת שאמורה להיות בסופו של דבר לא יותר ממותחן טוב? "המאמין" אולי, ו… יש מצב שזהו. נאציזם ואנטישמיות בעידן המודרני זה משהו שהוליווד לא בדיוק נוגעת בו.
אני אשנה את הניסוח.
אני חושב שהם כל כך רוצים להרוג אותם, שזה שיש שם יהודי כבר לא משנה במבט הכולל. כלומר ברור שזה ימריץ, אבל למה צריך עוד תירוץ להניע אותם שכבר ככה הם באטרף. מה אפשר לעשות עם זה? איך זה ישפר את הסרט?
מעולה
קצת האחים כהן, קצת מי מפחד מהזאב הרע, קצת נבואי מדי בהתחשב בעובדה שאחד ממעריצי הנשיא הנבחר של ארה״ב הוא דיוויד דיוק ובעיקר – משהו מקורי ומרענן ומגניב לחלוטין בפני עצמו. מותח, שנון, מלחיץ מאוד, אלים בדיוק ברמה המספקת ביותר, ובעיקר – לא נמשך דקה יותר ממה שצריך. יהי זכרו של אנטון ילצ׳ין ברוך, ושאליה שווקאט, אימוג׳ין פוסט ופטריק סטיוארט ייבדלו לחיים ארוכים. מומלץ בחום והצפייה על אחריותכם בלבד.
אני בעמדת מיעוט מבאסת.
כל מקום שקראתי על הסרט הוא קיבל שבחים ובכל רחבי האינטרנט אנשים לא מפסיקים להלל אותו. בקושי תגובה רעה אחת מצאתי עליו. ושלא לדבר על זה שאנשים מפציצים את ג'רמי סולנייר בתארים החל מהיורש של טרנטינו עד לעתיד הקולנוע האמריקני. אבל משום מה נותרתי די אדיש לסרט. בתכלס על הנייר הוא נשמע כמו סרט שאני ממש יאהב אבל משהו בביצוע חסר לי. הדמויות משעממות קצת, אין באמת מתח, הסרט חוזר על עצמו בנקודות מסוימות והוא לא באמת מפיק את המקסימום מהסיטואציה. ופטריק סטיוארט נאו נאצי נשמע כמו נבל אגדי, אבל בתכלס הוא היה די סתמי. דבר נוסף שהפריע לי הוא הצילום. אני לא יודע אם זה היה מכוון, אבל לא הבנתי כלום ממה שמתרחש על המסך. הכל היה חשוך מדי ובסצנות עם הרבה התרחשויות נוצר על המסך בלגן שלם. אשמח לשמוע אם רק לי הפריע הצילום.
מסכים עם כל מילה שלך,
כולל האדישות והצליום הגרוע בהרבה קטעים שפשוט לא הצלחתי להבין מה קורה.
גם הסרט הזה וגם הקודם של הבמאי עשויים במקצועיות, מעניינים וריאליסטיים. אבל אף אחד מהם לא התרומם מבחינתי או היה זכיר במיוחד. הבמאי הזה פשוט עושה מותחנים זניחים אבל מביים אותם כמו דרמה ריאליסטית מועמדת לאוסקר.