במקור: Freddy Vs. Jason
במאי: רוני יו
תסריט: דמיאן שאנון, מארק
סוויפט
שחקנים: רוברט אנגלנד, קן
קירזינגר, מוניקה קינה, ג'ייסון
ריטר, קלי רולנד
סיפור האהבה של פרדי קרוגר עם תושבי רחוב אלם ארוך ומפותל: פעם הוא היה סתם רוצח מן השורה, שהתמקד בילדות קטנות. אבל תושבי העיירה שבה גר לא אהבו את הרעיון, לקחו את החוק לידיים ועשו מפרדי על-האש. פרדי לא ויתר, וחזר לעסוק בתחביבו מההתחלה, עם רגש. באין לו גוף ממשי, בחר פרדי להתחזק מהפחד של הילדים, עד שהם החלו לחלום עליו. ומרגע שמישהו מהם יצא לטייל בחלומות – הוא היה נשאב אל החלום, ושם נרצח על ידי פרדי. לתושבי רחוב אלם אמנם נמאס מהר מאוד מהשטויות של קרוגי, אך הפעם לקח להם שבעה סרטים כדי להפטר ממנו אחת ולתמיד: אם פרדי ניזון מהפחדים של הילדים, הם חשבו, הכי קל זה למנוע מהם לזכור את מר קרוגר. הפתרון שלהם היה להפסיק להשמיע את שמו של מר קרוגר ברבים, וכן לסמם נערים מועדים לפורענות במטרה למנוע מהם לחלום (אם כי להערכתי, צפיה יומית בטלטאביז היתה משיגה אותו אפקט, וללא אמצעים כימים). כל זה, אתם יכולים לנחש, מבאס את פרדי לאללה.
האנטי שמפגינים כלפיו התושבים רק עורר לפרדי את בלוטות הטעם, והוא הוגה רעיון איך יוכל לחזור ולהיות בשליטה: הוא נכנס לחלומו של ברנש אחר שחזר מן המתים, ושולח אותו לרחוב אלם המרוחק. חמוש במסיכת הוקי ובמצ'טה מאיימת, ג'ייסון וורהיס, הילד המגודל, טובח בנערי – ונערות – רחוב אלם. בעיקר אלו מהם שהיו רעים. השוטרים המבוגרים בטוחים שהם יודעים מי אחראי לרציחות, אבל לא מוכנים לחלוק את המידע על ההוא-שאין-להזכיר-את-שמו עם הדור שלא ידע את יוסף. הרי רק זה חסר להם: דיבורים מובילים לפחד, פחד מוביל לחלומות רעים, וחלומות מובילים לצד האפל, זה שממנו מריחים את הפרחים מלמטה.
כשפרדי חש כי זרע מספיק בהלה ופחד בתושבים ומבקש לחזור לרצוח בעצמו, ג'ייסון, שמגלה כי ניתן לעשות קריירה גם מחוץ לקריסטל-לייק, המגרש הביתי שלו, מפגין עצמאות ומסרב לפנות לו את הבמה. זה קצת מעצבן את פרדי-בייבי, כי עכשיו הוא צריך ללמד לקח גם את ג'ייסון, וג'ייסון הרי לא מתרשם ממש מהדאווינים שלו.
תיאור העלילה היה עשוי להיות לא רלוונטי כלל לענייננו אלמלא היו אלה החלקים הטובים יותר בסרט. ובהגדרה "טובים" אין הכוונה ממש ל"טובים", אלא יותר עניין של "רעים פחות". כי הרי קרב בין שני ענקים כפ. קרוגר וג'. וורהיס אמור היה להיות קרב טיטאנים – הקרם שבפחזניה. סמיאגול נגד גולום. נינט טייב נגד שירי מימון. רק מה, במקום זאת התקבל סרט שאינו שונה בהרבה מכל סלאשר ממוצע: רציחה פה, שיסוף שם, פרדי מקשקש משהו וג'ייסון שותק, ושניהם משפריצים הרבה מים צבועים אדום כשנחה עליהם הרוח. אפילו תקציב לקטשופ לא היה.
אמנם לא מדובר בגריעות יוצאת דופן יחסית לז'אנר (או יחסית לשלל סרטי 'יום שישי ה-13', שהופקו בתקציב נמוך למדי), אך קשה היה לי להכנס לאווירת הסרט כשרמת המשחק הזכירה בעיקר טלנובלות ישראליות, בהן לשחקנים אין זמן לערוך חזרות לפני הצילומים. אם שמים מולי שני רוצחים מטורפים, הייתי מצפה שאפחד בזמן הסרט, אפילו קצת. אלא שהמקסימום שהגעתי אליו היו צחקוקים לנוכח משפטי מפתח שלא ברור היה אם היו אמורים להיות פארודיה, או דוקלמו ברצינות תהומית ("ג'ייסון מת במים, פרדי מת באש. אולי נוכל להשתמש בזה").
בכלל, נראה שלא רק בארץ פרדי קרוגר מוכר יותר מאשר חברו לנשק. רוב הזמן הסרט מתמקד בפרדי, וג'ייסון נמצא שם רק לקישוט, ומספק לפרדי תירוצים להנחית עוד כמה מהלומות עם כפפת-הסכינים המיוחדת שלו, כשהוא מלווה את עצמו בעוד שני צחוקי "הא! הא!" מטורפים.
למעשה, אני חשה כי אין טעם לכתוב את הביקורת הזו: למי שאינם מעריצים מושבעים של הסדרה (כל אחת מהן) ממילא אין סיבה מספיק טובה ללכת דווקא לסרט הזה, והמעריצים – נו, הם לא צריכים את הביקורת הזו כדי לדעת שהסרט מכיל הרבה דם, קרביים והומאז'ים לסרטים הקודמים. הם ילכו, סביר שיתלהבו, ואולי ינסו לבצע בי מעשה פרדי בג'ייסון. פיו, מזל שאין הרבה כאלה.
לא מבין
למה לחבר בין שתי דמויות מסרטים שונים,גם הרעיון של החיבור בין הטורף למיפלצת מהנוסע השמיני הוא דיי חלש ויהרוס לדעתי את ההמשך הטוב שיכול להיות לנוסע השמיני.
גם אני לא מבינה.
ומה שאני יותר לא מבינה (ועלול להוות ) הוא למה לקחת שתי דמויות מתות להלחם. הן הרי לא יכולות למות פעם נוספת, כך שיוצא שסרט שלם מורח קרב שברור שלא ניתן יהיה להכריע. די דבילי, לדעתי.
חיסול
משטרו של סדאם חוסיין לא פתר שום בעיה??? מאמריקאי או ארופאי אפשר עוד לשמוע את זה, אבל מישראלי? התעלמות כה עמוקה מהמציאות ראויה לציון. למה אתה הולך לסרטים? אתה הרי חי באחד…
-האשף הדגול
התלבטתי אם לענות
על השאלה, אז אני שולח אותך למהדורות החדשות שמדווחות חדשות לבקרים על החיילים האמריקאים ההרוגים, סוגיה שמתחילה להתיש את אזרחי ארצות הברית. יש רושם, לפחות בדיווחים השוטפים מעיראק, שנמאס להם.
חיסול משטרו של סאדם חוסיין זה עניין אחד, השאלה היא מה יהיה אחרי שהאמריקאים יצאו משם.
כפי שכבר העיר פה מישהו בפתיל אחר,
יש הגיון ויש הגיון.
יש הגיון פנימי של סרט, ויש הגיון חיצוני. 'טומב ריידר' ו'המלאכיות של צ'ארלי', למשל, די עקביים בקטעים של הגיון פנימי מבחינת היכולות של הדמויות. כנ"ל ב'פרדי נגד ג'ייסון'.
אבל הבעיה שלי ב'פרדי נגד ג'ייסון' נוגעת דווקא להגיון החיצוני (בדיוק כמו הבעיה שהיתה לרד עם 'הענק', או כמו הבעיות שיש לכמה אנשים עם 'הטורף נגד הנוסע השמיני'), או יותר נכון, הבעיה שלי היא עם נקודת המוצא של הסרט: יש דמות שאי אפשר לנצח אותה. אם ככה, למה לעשות סרט?
דוגמה לסרט שהבין את זה – 'ג'נטלמנים מובחרים'. בקצרה מאוד, ומבלי לספיילר, יש שם שתי דמויות שמתחילות להלחם. ואז אחת מהן אומרת "שנינו בלתי מנוצחים. אין טעם לקרב הזה", והן מפסיקות את קרב המכות הרגילות כי באמת אין טעם בזה.
אז נניח קרב אחד של כמה דקות. אבל סרט שלם?!
נכון, את צודקת,
נקודת המוצא של הסרט היא מאבק הטיטאנים, אני לחלוטין מסכים איתך. אנשים שבאים לסרט הזה רוצים לראות את שני החבר'לעך, שלא מתפגרים לעולם, הולכים מכות, חותכים אחד את השני בכל מיני דרכים – בקיצור, שמח!
זה מזכיר מאוד את WWF, שם הכל הצגה אחת רעשנית, אין באמת אלימות לשמה אבל יש פורקן של רגשות אלימים.
מה שאני מנסה לומר שההגיון לא קיים כאן בכלל, ב"פרדי נגד ג'ייסון" המציאו עלילה שתספק את הסחורה עבור המעריצים ובסופו של דבר, זה ממש לא משנה אם הם חיים או מתים או קופצים בנג'י.
WWF זה דוגמה מצוינת.
זה בדיוק מה שהסרט הזכיר לי. חסר פואנטה ומשעמם באותה מידה בדיוק. מי שנהנה מ-WWF אולי יהנה גם כאן. למי שעבר את השלב הזה (ומעדיף להנות מדברים ברמה גבוהה קצת יותר גבוהה, כמו 'פוקימון') אין שום טעם בסרט הזה.
אני מצטער בשבילך
אתה פשוט לא יודע להנות מסרטים גרועים!
אני בהחלט יודע להינות מסרטים גרועים,
אבל אני לא אטען שהם טובים בגלל זה.
אני לא כתבתי שבגלל
שסרט הוא גרוע זה הופך אותו לטוב, ולא כתבתי ש"פרדי נגד ג'ייסון" הוא סרט טוב כי הוא גרוע, אפילו לא כתבתי שהוא סתם טוב. הדבר היחיד שכתבתי הוא שבעיניי הוא כייפי (על טעם ועל ריח… לה-די-דה). בקיצור, אתה לא מתעניין בסרטי "סיוט ברחוב אלם" או בWWF, וחושב ש"פנג" משעמם וחסר פואנטה. כנגד יש מישהו אחר שמוצרי התרבות הללו מהווים חלק כלשהו מהזהות שלו כבן אדם. הוא אוהב את הדברים הללו, בונה אתרי אינטרנט שעוסקים בהם וכו'
אתה לא
אבל גונזו, למטה, טען שהסרט טוב. אני טוען שהוא גרוע, ואני חובב ידוע של סרטים גרועים (נהניתי מאוד ב'פיתוי', אני לא אוותר על 'ג'יגלי' וקניתי את 'מאנוס'. בכסף) אבל בסרט הזה בעיקר השתעממתי. אולי הייתי נהנה ממנו יותר אם הייתי מגיע אליו בידיעה ברורה שמדובר בסרט גרוע במקום לצפות למשהו טוב יותר ולהתאכזב. כמה מהרגעים המוצלחים ביותר בסרט הם בקטגורית כל-כך-רע-שזה-טוב, כמו אותו משפט ידוע לשמצה על אש לגמרי לא ברור לי האם הוא היה פארודיה עצמית מכוונת או מצחיק (מאוד) שלא בכוונה.
אם הייתי חושב שפרדי הוא חלק מהזהות שלי כאדם, או משהו, אני חושב שהייתי נעלב מהסרט הזה, שלוקח דמות עם פוטנציאל גדול ולא עושה איתה שום דבר יותר מעניין או מתוחכם מקרב איגרוף.
אם המשחק היה קצת פחות גרוע?
כשזאת הדרישה העיקרית משחקנים בסרטי פרדי?
אם תעשה סקר בין התסריטאים והבמאי, אף אחד מהם לא לוקח את השורה הזאת (או את התסריט כולו!!) ברצינות.
בקשר למוניקה קינה, השחקנית (אם אפשר לקרוא למה שהיא עושה שם "משחק") היא הייתה מאוד רצינית כשהיא דיקלמה את השורה הזאת (או כל שורה שהיא מהתפקיד שלה!!). אז תוציא את השחקנית הזאת (בעצם את כולם) מהסקר, היא שחקנית גרועה והדבר היחיד שבאמת טוב בה הוא שיש לה נוכחות מרשימה מספיק לסצנות שבהן היא צריכה לרוץ, בהילוך איטי.
אם המשחק היה קצת פחות גרוע?
אגב הילוך איטי, העריכה של הסרט היתה העריכה המזעזעת ביותר שראיתי בזמן האחרון, באופן הכי מעצבן שאפשר.
אם עוד חשבתי שהמשפט הנודע על האש והמים היה בדיחה מצויינת, בא העורך ושם סלואו מושן על כל קטע של אש או מים, ובאופן חובבני, מוגזם וגרוע שגרם לי לחשוב שלאף אחד שעשה את הסרט הזה לא היה אכפת ממנו (וזה גם כולל את המונטאז' הנוראי בהתחלה, שמן הסתם, נראה כאילו הודבק ע"י שהאולפנים).
חוץ מזה, הסרט היה די כיפי, גם אם הוא יותר חומר של היישר לוידאו, שם אגב, נראה לי שהוא יהיה יותר כיפי.
בקשר למונטאז'
אתה יודע אם הוא הודבק שם בוודאות?
בעיניי כל ההתחלה הייתה די מיותרת. באף אחד מהסרטים בסידרה לא הייתה כזאת אקספוזיציה, שמספרת מיהו פרדי קרוגר (בקשר לג'ייסון אין לי מושג. לא ראיתי את יום שישי ה-13 בכלל – אבל בוא נסכם שזה סרט של פרדי, בקו התחת), זה מקסימום הוזכר בכמה שורות. איכשהו חוסר הידיעה מעצימה את האפקטיביות של הסרטים, הוא התהלך כמן שד ללא עבר וללא עתיד בחלומות של ילדי רחוב אלם.
בקשר לעריכה הגרועה – לא שמתי לב
באף אחד מסרטי פרדי הקודמים
לא היה צורך להסביר מיהו ומהו פרדי, מכיוון שאף אחד מהם לא בא אחרי הפסקה של 10 שנים מהסרט שלפניו.
מה?! זה לא מסביר את עניין הצגתו
של פרדי בפתיחה, אלא אם כן אתה סתם צוחק עליי.
למה שאני אצחק עליך?
בין 84 ל-94 יצאו שבעה סרטים של פרדי, ופחות או יותר כולם היו מצליחים למדי. באותה תקופה כולם ידעו מי זה פרדי קרוגר, גם אם הם לא ראו אף סרט שלו. אבל מאז עברו תשע שנים בלי אף סרט, אנשים אולי הספיקו לשכוח מי זה בדיוק פרדי ומה הסיפור שלו. רוב קהל היעד של הסרט החדש אפילו לא נולד כש'סיוט' הראשון יצא, ויכול מאוד להיות שרבים מהם לא ראו אף סרט של פרדי ולא ממש יודעים מי זה. לכן יש צורך להסביר/להזכיר את זה בתחילת הסרט. מה הבעיה?
קהל היעד הוא בני נוער כמוני,
ואני לא ראיתי אף סרט של פרדי ורק יודע את השם שלו ויודע שיש לו סרטי אימה. ואני ראיתי די הרבה סרטים. חוץ מסדרות כמו: ג'יימס בונד, מלחמת הכוכבים, מסע בין כוכבים ובטח עוד כמה….
אבל בסה"כ אני רואה די הרבה סרטים ואני בטוח שרוב הילדים כמוני ראו אולי סרט או שניים מקסימום של פרדי.
ואל תשכח את ''ארנב חום''
שאני מצפה לו בכליון עיניים.
סאבטקסט של פרדי וג'ייסון
טוב, לא ראיתי את הסרט, אני מתייחס לסדרות בכללן.
שתיהן היו בשיאן בשנות ה-80 השמרניות בארה"ב. כל מי שראה את צעקה יודע שאסור להזדיין מחוץ לנישואים בסרטי אימה כי אז יהרגו אותך. כלומר, מי שעבר על ערכי המשפחה של רייגן-בוש (כפי שאמרה אחת הביקורות – הנה צמד מפחיד!) צפוי היה לביקור מפרדי או ג'ייסון.
לפי מה שהבנתי, בקטע הזה הסרט החדש הולך בצעדי קודמיו.
לא מבין
מי יותר חזק סופרמן או קפטן מרבל.
בקרב בין וולברין לבאטמן מי ינצח?
האם אקוומן ישרוד כל קרב נגד… כל אחד בעצם
מסכים במאה אחוז
כל הקונספט נראה אדיוטי.
הלכתי לסרט עם אח שלי (בן ה-13 אחרי שהקופאית עיקמה את מבטה כשהצגתי תעודת זהות "בשביל שנינו").
הסרט לא אכזב אותי כי מראש ידעתי שהוא יהיה רע למדי.
המשחק הגרוע של הנרצחים גרם לי לחשוב על סרטי מת לצעוק 1+2
התחל
(במיוחד הקטע בו השוטר מראה לנרצחת תמונות של הקורבנות, והבחורה השחורה שמתחילה לדבר בסגנון אופרה ויינפרי לרוצח).
סיים
גם כל העניין "מי מנצח בקרב?" שעשו מזה, במיוחד צוות הכותבים של וואלה, נראה לי די אדיוטי.
אח שלי מצד שני די נהנה.
אופס...
השוטר לא יכול להראות לנרצחת תמונות. התכוונתי לחברה שלה, זאת שכמעט נרצחה בהתחלה.
אהרו''כ
לפי מה שאת מספרת הסרט לא שווה בכלל.
חבל דווקא רציתי ללכת אליו אבל עכשו הרסתי לי הכול.
למה הרסתי?
אם נראה לך שהסרט יהיה רע – חבל ללכת אליו, ואז הצלתי אותך מסרט גרוע.
אם את חושבת שבכל זאת תהני ממנו – אז את תהני ממנו, למרות שאני לא.
למה הרסתי?
אני אומרת בגלל שבפרסומות הסרט היה נראה יפה וממש רציתי ללכת לזה, אבל עכשו שקראתי את הביקורת (אני לא אומרת שדווקא הביקורת שלך הרסה לי את הסרט) אני לא מתכוונת לראות את זה.
יש טעם בביקורת
בחיים לא הייתי הולך לסרט כזה, אבל די עניין אותי מה קרה בו.
אולי אבל
בשביל לדעת מה מתרחש בסרט לא היית צריך את הביקורת אלא להיכנס לכל אתר סרטים בינוני פלוס.
אני לא מתכוונת ללכת לסרט הזה
אבל מי שראה את הסרט הזה, יכול להגיד לי מי מת בסוף? (אם מישהו אכן מת)
הניחוש שלי- ג'ייסון
בדיוק כמו שלונג כתבה,
מה זה בכלל משנה אם מישהו משניהם מת בסוף? ממתי להיות מת הפריע למישהו מהם?
בדיוק כמו שלונג כתבה,
אני לשמל סקרן לגבי מה קורה בסופו של דבר.
אתם מוזמנים לספיילר לי
בדיוק כמו שלונג כתבה,
כנ"ל.
בבקשה:
http://www.moviepooper.com/3/1095.html
בבקשה בבקשה
אני מתחנן, מבקש יפה, יורד על ארבע, קם שוב על שתים, חוזר ואומר, אל תעשו זאת, אתם חייבים ללכת לסרט.
אל תעשו מה?
זאת
אני אפילו לא מכיר אותה.
בקורת אלטרנטיבית
קראתי עכשיו את הבקורת לסרט אחרי שאתמול בלילה ראיתי אותו ואני ממש לא מבין את הלך הבקורת הזו והתגובות הנלוות אליה ולכן החלטתי להשתמש בקולי בכדי לתת את התגובה שלי לסרט שלפי דעתי הוא ה- (בה' הידיעה…) סרט הטוב ביותר בכל מה שקשור בסרטי אימה ב20 השנים האחרונות…
תשכחו מכל מה שאתם יודעים על סרטי אימה תשכחו מ"צעקה" , תשכחו מ"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" ודומיהם וקבלו במחיאות כפיים סוערות את "פרדי VS ג'ייסון"!!!
כחובב סרטי אימה מושבע אני חייב לציין שלהגיד שג'ייסון ניצב כמו בובה בסרט שבו פרדי הוא הדמות המרכזית זה לא להבין את המהות של סרטי יום שישי ה13 בכלל – ג'ייסון לא מדבר, ג'ייסון לא ניחן בהומור שחור ומרושע כמו של פרדי אבל הדמות שלו עוצמתית הרבה יותר מכיוון שהוא לא צריך מילים או חלומות כדי להפחיד ילדים אלא רק את המסכה שלו… הסרט הזה הוא הסרט הכי טוב שנעשה לפרדי מאז הסרט הראשון שלו והסרט הכי טוב שנעשה לג'ייסון מאז יום שישי ה13 מס' 3 ואמנם זה סרט שבא להכיר בפני צופים חדשים את פרדי וג'ייסון אבל יותר מזה הוא נעשה בשביל הצופים המכורים. אני מסכים שהמשחק של בני הנוער המיועדים לטבח בסרט הזה הוא לא משהו אבל הוא לא מה שצריך לשים לב אליו הרי הילדים בסרט הזה הם רק הסייד קיק לפרדי וג'ייסון עד שיגיעו לקרב בין שניהם (שלפי דעתי אחד הקרבות היותר מרשימים שנראו בקולנוע…) את הסרט הזה לא צריך להבין כמו "מטריקס" ולא צריך לנסות ולהבין מי הרוצח בסרט כמו ב"צעקה", בסרט הזה פשוט צריך לשבת ולהתמוגג מהחזרה של שני הענקים בגדול.
מומלץ בחום ולכל מי שלא אהב – כנראה ש"מטריקס" באמת יותר מתאים…
לא הבנתי.
אתה חושב שהסרט טוב, את זה הבנתי. עכשיו תנסה להסביר מה טוב בו.
לא הבנתי.
הכל – בייחוד איך שהסרט הזה הוא סרט אימה לא בסגנון שנות ה90 (שהיו מוגבלות בדם ועירום…) אלא שילוב של שנות ה80 ואפקטים חדשניים יותר…
חוץ מזה כל אחד מהדמויות – פרדי וג'ייסון מוצגת בסרט הזה במירב העוצמה שלא הוצגה באף סרט של כל אחד מהם…
זה מילה במילה טקסט הפרומושן
ששלחו המפיצים (ומה שהופיע באינספור אתרים, גם מילה במילה, כתיאור העלילה של הסרט). ובטח שזה לא ספוילר.
גם אני שמתי
איזה ג'יי?
ובוב השקט.
מעריצה.. אבל זה טיפשי!
אני מעריצה של פרדי מכיתה ה'..
אבל הסרט הזה ממש מטומטם..
ואם כבר יריב לפרדי.. אז שיקחו יריב אמיתי ולא את ג'ייסון! ועוד לקחו את אחת מהדסטניז צ'יילד לאחד התפקידים.. חה! בושה לסרטי פרדי קרוגר..
וידעתם שהם לא לקחו את השחקן הרגיל של ג'ייסון אלא שחקן אחר כי הם רצו שלג'ייסון יהיה יותר חום בעיינים?!
חום?! בעיניים של רוצח מת שהטביעו אותו שהיה בן 6? באמת.. תעשו לי טובה
איזה ''יריב אמיתי'' את מציעה? (...)
ערפאת
או בן-לאדן.
ממתי פרדי קרוגר נעשה חרמן כלכך?
בכל סצנה שהבמאי הצליח להכניס בה קטע סקס הוא עשה את זה!!!
סרט שווה
הסרט הזה הוא מ-ה-מ-ם ואומרים שיצא לו אפילו המשך שקנראה יקרא "פרדי נגד ג'ייסון-חלק 2"
הוא בכלל לא מפחיד
ראיתי אותו בקולנוע והיו שם קטעים קורעים…
רק מי שצפתה איתי נגעלה…
חחחחחחח
אבל זה סרט סוף הדרך…
סרט שווה
סרט מ-ה-מ-ם??? נכון לא היה בו שום קטע מפחיד. וכן הסרט מבוסס על תחושת גועל בלבד.
אבל מפה עד לעשות לו חלק שני??? הוא בושה לסרטים אחרים שכן ראויים לכינוי סרטי אימה….
תגידו...
מי יודע מי עשה את הפסקול בפרדי נגד ג'יסון?!
הרבה אנשים.
את יכולה לראות את רשימת השירים ומבצעיהם ב'אמאזון':http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000ALFXD/ref%3Dnosim/fisheye-20/
הסרט הכי מדליק
ראיתי את הסרט הזה וזה היה הסרט הכי מדליק מפחיד (חוץ מפרדי והסיוט ברחוב אלם) ושווה ליראות אותו
חוץ מזה שאין טעם כול כך בקרב בין פרדי לגייסון הריי שניהם מתים הם לא יכולים למות עוד פעם!!!
הסרט הכי מדליק
ראיתי היום את הסרט "סיוט ברחוב אלם". אה, סליחה, *לצערי הרב* ראיתי היום את הסרט "סיוט ברחוב אלם". לא אהבתי אותו בכלל (חוץ מגרסת המיני מיני של ג'וני דפ שם…)
והוא הצליח להפחיד אותי כהוגן, אבל זה אולי בגלל שאני לא מחבבת סרטי אימה (בלשון המעטה)…
ראיתי עכשיו את הסרט, כל כך דבילי… הריי הם בחיים לא ימותו, גם אם יוציאו להם את הלב בעזרת יד חודרת. תמיד הם ימצאו דרך להמשיך ולחיות, גם עם ראש מלוק. אחד הקרבות הכי מיותרים שראיתי בחיי…
זה הסרט הכי מיותר שראיתי בחיי
סנל''ל
די,מה אתם רצינים?
הקטע בסרטים האלה זה לא מי ינצח ומי יפסיד!
זה מה שהם עושים במהלך כל הקרב הזה!!
זה שמפגישים שתי דמויות כ"כ חשובות בז'אנר האימה!
מי ומנצח ומי מפסיד זה ממש לא הקטע בסרטים האלה,כי כמו שאמרתם מין הסתם אף אחד לא יכול לנצח או להפסיד כי רובם כבר מתים:S
אז כל הקטע זה מה קורה לפני הקרב,מי בקרב ואיך הקרב מתרחש!
סרט מגוחך ברמות מפחידות.
טוב, מהסרט עצמו לא ממש פחדתי, אבל מרמת הטמטום כן.
אני חושב שהגיע הזמן שרוברט אנגלונד יתחיל לדבב את האנשים הרעים בסרטי אנימציה, ויעזוב אותנו בשקט.
הייתי גם אומר משהו רע על קן קירזינגר, אבל… מי שמע עליו?
והאפקטים בסרט כל כך לא אמינים שבא לרטש לרוני יו את האף! גרר…
כולכם טועים ובגדול.
קודם כל,לאדם שבחיים שלו לא ראה שום סרט "מסיוט ברחוב אלם ו/או "יום שישי ה-13",הסרט הזה ייחשב כסרט הכי מטומטמם שנעשה עם כמה מיליוני דולרים – ובצדק.
לעומת זאת,
לי,ולשאר חובבי פרדי/ג'ייסון/שניהם,הסרט הזה הוא סוג של סרט קדוש.
זה קשה להסביר –
צריך לאהוב את פרדי ואת ג'ייסון בשביל לראות סרט כזה-
לא כל אדם מתאים לבוא לסרט הזה.
בכלל – הסרט הזה הוא למתבגרים.
אני לא מבין מה אנשים בגיל 20-30 + מחפשים בסרטים עם פרדי וג'ייסון לעזאזל.
אני צפיתי בסרט כשהייתי בן 16
ואני חולה סרטי אימה בכללי ופרדי וג'ייסון בפרט.
וחשבתי שהסרט הזה מפגר, לא מעניין וגרוע.