דדפול, אבל עם (ככל הנראה) רפרנסים לקורונה, דיסני, מלחמת רוסיה-אוקראינה וה-MCU.
תאריך הפצה בארה"ב: 26/07/2024
תאריך הפצה בישראל: 25/07/2024
כתבות העוסקות בסרט זה
- דוח קופות שבורות, 06.10.2024: אגדת העל כספי חדשות 8.10.2024
- דוח קופות שבורות, 29.09.24: מגה-רובוט-רוז-פוליס חדשות 1.10.2024
- דוח קופות שבורות, 22.09.24: רובוטריקופות: לא לשחרר הכנסה חדשות 24.9.2024
- דוח קופות שבורות, 15.09.24: אל תוציא כסף חדשות 18.9.2024
- דוח קופות שבורות, דוח קופות שבורות, 08.09.24 חדשות 11.9.2024
- דוח קופות שבורות, 01.09.24: רייגן מפחד חדשות 4.9.2024
- דוח קופות שבורות, 25.08.2024: העורב לא יוצא מזה עם כסף חדשות 28.8.2024
- דוח קופות שבורות, 18.8.24: רומוזמנימולוס חדשות 22.8.2024
- דוח קופות שבורות, 11.08.2024: בורדרנגמר חדשות 15.8.2024
- דוח קופות שבורות, 04.08.2024: מלכודת קופות חדשות 7.8.2024
- דוח קופות שבורות, 28.07.2024: דדקופות ושבורברין חדשות 30.7.2024
- מה עולה השבוע: מהדורת פסטיבל רעבה במיוחד וידאו 26.7.2024
- ביקורת: דדפול & וולברין ביקורות 24.7.2024
- מדרדוויל ועד רוי קנט: האורחים שאנחנו מקווים לראות ב"דדפול & וולברין" וידאו 22.7.2024
- קיץ 2024: כל 123 הסרטים שיוצאים בתקופה הקרובה חדשות 30.6.2024
- מצאנו באינטרנט 86: תעריכו את ההשקעה חדשות 30.4.2024
- טריילרי סופרבול בנוהל וידאו 12.2.2024
- לאיזה סרט אתם הכי מצפים בשנת 2024? סקרים, סקרים ראשי 24.12.2023
- מצאנו באינטרנט 74: סוף סוף כאן כדי להוכיח שוואלה צדקתם חדשות 16.7.2023
- מצאנו באינטרנט 73: כמיטב המסורת, מה-שמו גנרי תורן חדשות 4.7.2023
- מצאנו באינטרנט 59: הגרסה החדשה והאלימה חדשות 17.10.2022
- מצאנו באינטרנט 58: מריח את הבדיחות מקילומטרים חדשות 6.10.2022
- מצאנו באינטרנט 19: כל הכבוד להם שהם לא מוותרים חדשות 13.1.2021
- מצאנו באינטרנט 15: מה עם איזו סדרת המשך לאלכס חולה אהבה חדשות 3.12.2020
& זה לא בעברית
כאילו, אני מבין ש"ווולברין" זה הרבה ו', ובכל זאת – & זה לא בעברית. מה רע ב"+" או משהו אם לא מוכנים להשתמש בו'?
דדפול / וולברין
תנו לכותבי הפאנפיק להנות ממשהו
דווקא בעיני זה פיתרון מתאים
אם לא היה את הבעייה עם הו״ו לא הייתי תומך בזה, אבל במצב הקיים זה מרגיש לי כמו פיתרון נהדר.
״דדפול + וולברין״ נראה רע במיוחד, כמו איזה תרגיל מתמטי או מתכון כלשהו, זה פשוט לא מרגיש כמו שם טוב לסרט.
אז כן, & זה לא בעברית, אבל כל אחד יודע איך לקרוא את זה, כך שאני לא רואה את הבעייה בזה (וזה לא שהסימן + הוא סימן תקני בשפה העברית).
אז אני מניח שאבשלום קור והאקדמיה ללשון עברית לא יאהבו את זה, אבל מצד שני מעטים שמות הסרטים בעברית שהם יכולים לאהוב.
דז'ה וו
https://www.fisheye.co.il/movies/holmes_and_watson/
דז'ה וולברין
(ל"ת)
דז'ה & וולברין
(ל"ת)
אמריקאים יקרים
אם אתם מחליטים שהשם של הסרט שלכם יכלול שמות של שתי דמויות שאחת מהן מתחילה ב-W, בבקשה מכם שימו בהתחלה את השם שמתחיל ב-W, זה יחסוך לנו את כל הבלאגן הזה.
אז מה עם שרלוק יותר חשוב מווטסון ודדפול יותר גיבור ראשי מוולברין, למי אכפת? מה שאמור לשנות לכם זה איזה מהשמות מתחיל ב-W, זה ורק זה.
אחרי הכל, אני לא מבקש יותר מדי. אני סך הכל מבקש שתקריבו את השם של הסרט, שיש לו חלק משמעותי ביותר ביכולת של הסרט להרוויח, על מנת להתחשב במדינה קטנטנה שקשה לראות במפה ושמביאה לכם אולי איזה אחוז מהרווחים. מה הבעייה לעשות את זה? תהיו נחמדים.
אנטישמים אגואיסטים
(ל"ת)
וזה למרות שהם יהודים ברובם
מהרסיך ומחריביך וכו׳
;-)
אולי זו אשמתנו
לא שלחנו להם סלסילת לביבות על הבחירה בשם המתחשב "וונדה-ויז'ן".
בשם אמריקה כולה, אני מקבל את הצעתך
מעכשיו ייקרא שמו של הסרט:
Wolverine & Wade Wilson
דוקסינג!
(ל"ת)
מה הסיכוי שג'וש ברולין יופיע?
ואם כן, באיזה תפקיד\ים?
כן
(ל"ת)
טריילר חדש
ופחות טוב מהקודם:
https://www.youtube.com/watch?v=73_1biulkYk
ב"פחות טוב", הכוונה "האם זה אותו סרט?!"?
(ל"ת)
חולק עלייך
הטריילר הזה גם נראה טוב ומושך, אני דווקא אהבתי את השינוי בדמות של וולברין שהוא יותר דינמי וקצת יוצאת מהקופסא,
מעניין אותי לראות איך יתייחסו לTVA ולאיזה נקודת זמן כי אנחנו מכירים את מוביוס/לוקי כבר כמה עונות.
אני מאוד סקרן לגבי הסרט ואופטימי לגביו,
דמויות שמצטרפות אלינו
קלי הו – ליידי דת'סטרייק
ג'ייסון פלמניג – עזאזל
וכמובן הנבלית קסנדרה נובה שלטעמי נראת נבלית מלידה.
מה יוצא מהקופסא בוולברין הזה?
אין בטריילר הזה משהו חדש לגביו ואני מבטיח שגם בסרט המלא לא.
תלבושת. צהובה.
(ל"ת)
לצאת מהקופסא זה להשתמש באחת החליפות הכי אייקוניות שלו מהקומיקס וסדרות הטלוויזיה?
(ל"ת)
כן כי הגרסא של ג'קמן לא נראית כאילו תרגיש נוח בצהוב
(ל"ת)
טיזר חדש
ורואים שגם ליידי דדפול תופיע ביחד עם ג'אגרנוט מרגיש סרט עמוס דמויות, מעניין
כשחושבים על זה, לוולברין יש 4 סוגים של כוחות על שלא באמת קשורים זה לזה.
1. הטפרים שיוצאים לו מכפות הידיים.
2. כושר ריפוי עצמי מופלא מכל דבר כמעט, החל מכדור בראש וכלה בפיצוץ גרעיני.*
3. הזדקנות מואטת.
4. היכולת לגרום לזקן שלו להיעלם כשהוא עוטה את חליפת הספנדקס הצהובה שלו (מוזר לראות עכשיו את סדרת האנימציה הישנה עם המידע הזה בראש…).
* בהתחשב בסעיף הזה, למה יצור בלתי-הריס כמוהו היה צריך בכלל שישתילו בו שלד אדמנטיום?
2 ו-3 כן קשורים אחד לשני
והכוכבית קשורה לכך לזה שלא ממש שאלו אותו ודי ניצלו את 2 כדי לשים לו כזה ולהפוך אותו לאפילו יותר יעיל.
הופה איזה הצצה הופצה
למי שראה את הצצה לסרט הקרוב, יש שם ספויילר מטורף ודימיון לסצנות של האנד גיים….
אפשר הסבר (בתגובה מסופליירת, כמובן) מה הספויילר המטורף ומה הדמיון לסצינות של אנדגיים?
כי לא זיהיתי שום דבר מזה בטריילר החדש, אולי בגלל שלא ראיתי אף אחד מסרטי מארוול – פוקס.
מה שכן זיהיתי, זה את הריק שבקצה הזמן מהסדרה לוקי, אבל לא יודע כמה הוא משהו מלהיב ברמה של אנדגיים.
הריק שבקצה הזמן הופיע כבר בטריילר הראשון
אני מניח שהוא מדבר על הופעת אורח מסויימת, אבל גם לי אין מושג איך זה רומז למשהו בסדר הגודל של סוף המשחק.
מה הופעת האורח?
זה בטח דמות מהיקום של פוקס, כי אני לא זיהיתי שום אורח מיוחד מהיקום של מארוול.
לעזאזל עם הקטע הזה של המולטיוורס, אפילו אי אפשר להיסגר על לאיזה סדרת סרטים שייך כל סרט.
אה, אוקיי
כמו שכתבתי קודם: לעזאזל עם המולטיוורס.
אני מחכה כבר לרגע שבו הסאגה הזאת תסתיים ולא יהיה יותר מולטיוורס ואי אפשר יהיה למזג יקומים אחרים עם היקום הקולנועי של מארוול וה-MCU יחזור להיות סדרת סרטים שרק הסרטים הרשמיים בה הם חלק ממנה.
בהתחשב בזה שארבעת המופלאים מתרחש ביקום מקביל, זה לא יקרה בעשור הקרוב.
(ל"ת)
מרגיש כמו סתם חיקוי ולא כמו משהו שבאמת יכול לשחזר את ההתרגשות שהייתה ברגע הזה באנדגיים
(ל"ת)
אז תפסיק לצפות ותתייחס לכל סרט בפני עצמו
זה לא הנוקמים זה דדפול/וולברין
תשפוט אותו בפני עצמו
תחשוב שמגיע צופה שלא ראה את האנד גיים, יש מצב שהוא יהנה בהרבה ממך כי אתה אולי כבר לעסת את הסצנה הזאת
שורה תחתונה נראה סרט מבטיח עם הרבה הומור ואקשן,
הדבר היחידי שמנקר לי בראש ולא מובן
בטריילרים רואים 3 סצנות של פורטלים
מי פותח להם את זה בדיוק ?
אני בספק כמה מצופי הסרט הזה לא ראו לפני כן את הנוקמים סוף המשחק
התחושה שלי היא שרוב מוחלט של אלה שעדיין לא ראו, אפילו פעם אחת, את הנוקמים סוף המשחק, הם אנשים שלא בקטע שלהם לראות סרטי קומיקס כמו הסרט הזה.
יש לי תחושה שלפחות 98%, אם לא יותר, מצופי דדפול & וולברין כבר ראו את הנוקמים סוף המשחק וישימו לב אם פתאום תהיה סצינה שנראית כמו חיקוי עלוב (דדפולים יוצאים מפורטל זה כל כך הרבה פחות מרשים מצבא של כל גיבורי העל הקיימים ביקום הזה שיוצאים מפורטלים אחרי שהיו נחשבים למתים במשך חמש שנים ועכשיו סוף סוף חזרו לחיים כדי לנקום בת׳אנוס. מה גם שהסצינה בנוקמים סוף המשחק הייתה מקורית ולא הרגישה כמו חיקוי של סצינה אחרת, לעומת הסצינה הזאת שמרגישה כמו ״נכון כולם התלהבו בסצינת הפורטלים? אז בוא נשחזר את זה״).
ואגב, קצת מצחיק שאתה אומר לי לשפוט את הסרט בפני עצמו ולא להשוות אותו לאנדגיים, כשתכל׳ס אתה היית זה שפתח בהשוואה לאנדגיים.
זה מן הסתם יהיה חיקוי מכוון ובוטה
ה"מודע לעצמו" כבר שחוק-סחוט-מאוס יותר מסצנה שראינו פעם אחת, אבל גם פחות ספציפי.
הביקורות חיוביות אבל לא יותר מדי
79% חיובי עם ציון ממוצע של 7.1, שזה נמוך מספיידרמן אין דרך הביתה (93% חיובי וציון של 7.9) והנוקמים סוף המשחק (94% עם ציון ממוצע של 8.2), כך שלפי המבקרים זה פחות אירוע קולנועי משני האירועים הללו.
בהשוואה לסרטי דדפול זה הסרט עם האחוזים החיוביים הנמוכים ביותר (הראשון החזיק על 85% והשני על 84%) אבל מבחינת הציון הממוצע זה אותו ציון ממוצע בדיוק בכל שלושת הסרטים.
מצד שני, לסרט הזה עוד עשויות להתווסף ביקורות ובדרך כלל הביקורות החיוביות באות יותר בהתחלה ובהמשך זה רק יורד.
לסיכומו של דבר: הצלחה ביקורתית לא רעה בכלל אבל עדיין זה מרגיש שזה פחות ממה שהסרט שאף אליו.
במטא הם בכלל יושבים על 54.
(ל"ת)
אני רואה שזה דווקא עלה מאוד
https://www.rottentomatoes.com/m/deadpool_and_wolverine
מאוד?
1%+ ואותו ציון ממוצע.
ועכשיו זה אפילו ירד מהתגובה המקורית שלי
79% עם ציון ממוצע של 7.0.
נכון לכרגע, הן מבחינת האחוזים והן מבחינת הציון הממוצע, זה סרט דדפול החלש ביותר בסדרה (אלא אם מחשיבים את ״היה היה דדפול״ שבסך הכל היה דדפול 2 ערוך לגרסת PG-13).
המבקרים לא עפו על הסרט הזה כמו הקהל, מה לעשות.
שמע אני לא מבין על מה אתה מדבר
סרט שובר קופות
הסרט לעצמו הוא אחלה סרט מהנה זורם כיפי אני אישית אהבתי מאוד ,
אני חושב שהוא יגיע ל1.5-1.6 מליארד
הביקורות עליו סה"כ חיוביות, ואני אומר לך את האמת ברגע שהסרט יעבור את המליארד אפשר להכניס את כל הביקורות אתה יודע לאן …
מה שחשוב בסוף זה רווחים וברגע שהם מתפוצצים למימדים כאלה הביקורות הופכות להיות משהו מאוד שולי,
מהיר ועצבני 7
עולה היורה מלך האריות הסרט ( 2019 )
אלה סרטים שהיו עליו ביקורות מאוד שניויות במחלוקת וחלקם אפילו יותר מדדפול
אבל שורה תחתונה אלה סרטים סופר רוויחים שוברי קופות וזוכרים אותם כהצלחות לא נורמליות.
אני לא מבין מה אתה רוצה
אני סך הכל דיברתי פה על הביקורות, לא על כמה הסרט ירוויח.
ציינתי שהמבקרים אוהבים את הסרט אך לא עפים עליו בטירוף, מה הקשר בין זה לבין ההצלחה של הסרט בקופות או העובדה שאתה ורבים אחרים אהבתם מאוד את הסרט?
לא באתי לטעון שהסרט כישלון, או כל דבר דומה לזה, אלא בסך הכל ציינתי שהמבקרים חושבים שזה סרט סבבה.
לגבי הרווחים, לא אני ולא אתה יכולים לדעת לאיפה הסרט יגיע ברווחים, מאחר וכמו שכתבתי במקום אחר, אנחנו מתמודדים פה עם משהו שמעולם לא היה: סרט R שמשיג פתיחה ענקית בטירוף.
האם הפתיחה הענקית תוביל לרווחים סופיים ענקיים כמו שקורה בסרטי PG-13 או שהרווחים יבלמו בשלב מסוים הודות למגבלה של דירוג ה-R? לא אני ולא אתה ולא אף אחד אחר יודעים את התשובה ונצטרך לחכות ולראות.
אבל כל זה לא סותר את מה שכתבתי פה בשום צורה.
גם אם הסרט ירוויח 3 מיליארד זה לא ישנה את דבריי, מאחר ולא טענתי שום דבר פה על ההצלחה הקופתית של הסרט.
כל מה שדיברתי עליו פה היה על הביקורות של הסרט.
ואגב, את מלך האריות 2019 אני חושב שזוכרים בעיקר לרעה למרות ההצלחה שלו שנבעה פשוט מהערצה גדולה לסרט האנימציה מ-1994 ולא מהסרט החדש עצמו.
הצלחה ביקורתית הצלחה שמיקורתית
זה סרט פופקורן, המדד היחיד שרלוונטי פה זה הרווחים
...לא?
כאילו, אני לא חלק מהתמלוגים של הסרט. למה אכפת לי אך ורק מכמה הוא הרוויח ולא כמה הוא, נו, טוב?
טוב זה סובייקטיבי
כי כשזה נוגע לסרטי פופקורן אין יותר מידי קורלציה בין הצלחה ביקורתית לכיפיות?
מנגד אם הרבה אנשים טרחו לקנות כרטיס כנראה שהסרט מהנה?
אנשים קונים כרטיס לפני שהם רואים את הסרט, בעוד וביקורות נכתבות לאחר הצפייה בסרט
אז נכון שביקורות מפה לאוזן פוגעות הרבה פעמים ברווחים, אבל עדיין יש הרבה אנשים שהולכים לסרט כי השיווק שלו היה מוצלח בלי לשאול חברים שכבר ראו את הסרט איך הוא.
כלומר, גם מי שראה סרט מסוים ותיעב אותו נכלל ברווחים של הסרט כאילו הוא בין האוהבים של הסרט.
הצלחה של סרט היא הרבה פעמים תוצר של שיווק או של התוצרים הקודמים בסדרה מאשר תוצר של הסרט עצמו.
קל וחומר כשאנחנו מדברים על הסופ״ש הראשון בו רוב האנשים באים לסרט בלי לדעת לפני כן אם הוא יספק אותם או לא.
רוצה לדעת מה הקהל חושב? סבבה, יש מקומות שאפשר לעשות את זה בהם בצורה קצת יותר מדויקת, כמו דירוג ימד״ב ושאר המקומות שנותנים לקהל אפשרות לדרג את הסרט, אבל להסתמך אך ורק על רווחים כמדד שמעיד אם הקהל אוהב או לא אוהב את הסרט זה, איך נגיד, לא לגמרי מדויק.
אמנם במקרה הזה יש קורלציה בין דירוגי הקהל (8.2 בימד״ב, שזה מקום 195 בכל הזמנים כרגע) לבין ההצלחה הקופתית, אבל לא תמיד זה כך.
אליס בארץ הפלאות של טים ברטון הרוויח למעלה ממיליארד אבל כמעט כל מי שראה את הסרט שנא אותו, מה שהתבטא בכישלון של סרט ההמשך.
אני מאמין שאותו סיפור הולך להיות עם מלך האריות ומופאסה, אבל בשביל זה נצטרך לחכות ולראות.
בכל מקרה, העובדה שיש מקרים כאלה גורמת לכך שאי אפשר להסיק אוטומטית ״רווחים = אהבת קהל״, קל וחומר כשמדברים רק אחרי סופ״ש ראשון.
ואגב, עד כמה שאני ראיתי, רוב שוברי הקופות הגדולים גם מחזיקים בביקורות חיוביות
חלקם בביקורות משתפכות.
בכל הנוגע למארוול, למשל, הסרטים המרוויחים בדרך כלל הם גם הסרטים המצליחים יותר ביקורתית.
וגם בסרט הזה צריך לזכור שהביקורות חיוביות. אמנם לא עפות על זה בטירוף כמו הקהל, אבל עדיין חיוביות.
בכל ההיסטוריה של היקום הקולנועי של מארוול היו רק שני סרטים שקיבלו ציון רקוב בעגבניות: נצחיים ואנטמן והצרעה קוואנטומניה, ובאופן לא מקרי גם הקהל לא התלהב על הסרטים הללו (חוץ ממני שדי מחבב את נצחיים. אבל אנטמן 3 הוא באמת סרט גרוע).
כך שכן, לרוב יש קורלציה בין הצלחה ביקורתית להצלחה קופתית (כלומר במסלול חד סטרי: זה שסרט מקבל ביקורות חיוביות לא מבטיח שהוא ירוויח טוב, אבל כשסרט מרוויח טוב זה בדרך כלל מלווה בביקורות חיוביות).
אני לא בטוח לגבי חוסר ההלימה שאתה מתאר
הרי מן הסתם מבקרים – בטח בימינו – לא נכנסים ל"דדפול" ומצפים ל-"12 שנים של עבדות". הצלחה ביקורתית של סרט פופקורן היא האמירה "נהנו ממנו כסרט פופקורן". כאמור, סרטים יכולים להצליח בלי זה – אבל לרוב כוחם התרבותי כן חלש יותר. תשווה את סדרת סרטי רובוטריקים וההשפעה והאהדה אליהם לעומת מארוול.
fair enough
סה"כ מסכים, הנקודה שרציתי להעביר בהתחלה הייתה שבסרטי "איכות" המטרה העיקרית (וכיוצא מזה הסיבה שיהיו עוד כאלה) זה הצלחה ביקורתית ובסרטי פופקורן המטרה העיקרית (וכיוצא מזה הסיבה שיהיו עוד כאלה) זה נטו הרווח
כל זה כמובן מבוסס על ההנחה הסמויה שמי שאכפת לו מהמדדים האלה מעוניין שיהיו עוד סרטים כאלה
אה, לא
תמיד הסיבה שיהיו עוד סרטים היא כלכלית. קולנוע, הרבה יותר מאומניות אחרות זה יצירה שההיבט הכלכלי מורגש בה באופן מודגש, וגם אם הבמאי מוכן להתנדב והשחקן הוא חבר טוב – כל העניין הזה עולה כסף, והכסף צריך לבוא מאיפשהו.
כן, המדד הכלכלי הוא מעט שונה בסרטי איכות – מדי פעם מדובר בסרטים שאולפנים לוקחים על עצמם בידיעה שלא יחזירו רווח גדול אבל כן יתנו להם הילה כלשהי. אבל גם זה במידה מסוימת, ואף אולפן לא שש לשים כסף שוב ושוב על במאי שהולך לאבד אותו.
מצד שני, כן יש חשיבות – מסוימת – למי שמצליח לייצר להיטים שגם מתקבלים ביקורתית יפה. אפילו בהוליווד הצינית והשורה התחתונה, יש עדיפות למי שמביא את הכסף ואת הכבוד.
לכן הוליווד, נניח, הייתה מוכנה להמשיך לעבוד עם ג'ורג' מילר למרות ש"כביש הזעם" לא היה להיט רווחי במיוחד.
הכוונה לעוד סרטים דומים, לא בהכרח של אותו יוצר
לצורך העניין oscar baits, וגם כאלה שברור שלא יהיו רווחים מידי (אם בכלל), נעשים וימשיכו להעשות