דוויין ג'ונסון הוא האנטי-גיבור של D.C.
תאריך הפצה בארה"ב: 21/10/2022
תאריך הפצה בישראל: 20/10/2022
כתבות העוסקות בסרט זה
- מהו סרט גיבורי העל הגרוע ביותר? סקרים, סקרים ראשי 28.3.2024
- סיכום 2022: פסקולי השנה הגיגים 4.1.2023
- דוח קופות שבורות, 18.12.2022: דרכו של הכסף! 2! סוף שבוע קופתי בקופות! חדשות 20.12.2022
- דוח קופות שבורות, 11.12.2022: אזהרת ספוילר - אף אחד לא מרוויח יותר מדי חדשות 13.12.2022
- דוח קופות שבורות, 4.12.2022: לילה רווחי חדשות 6.12.2022
- דוח קופות שבורות, 27.11.2022: ותודה על התעלומות המוזרות והכול חדשות 30.11.2022
- דוח קופות שבורות, 20.11.2022: מסעדת יוקרה חדשות 23.11.2022
- דוח קופות שבורות, 13.11.2022: כסף לנצח חדשות 15.11.2022
- דוח קופות שבורות, 06.11.2022: חתיכה אחת חדשות 8.11.2022
- דוח קופות שבורות, 30.10.2022: אור (השטן) עולה בבוקר חדשות 1.11.2022
- יום קולנוע (לא ישראלי) ב-10 שקלים 2022: חלק ב' חדשות 30.10.2022
- דוח קופות שבורות, 23.10.2022: כרטיס לבלאק אדם חדשות 26.10.2022
- ביקורת: בלאק אדם ביקורות 23.10.2022
- סתיו-חורף: כל הסרטים שיצאו בתקופה הקרובה חדשות 31.8.2022
- ג'ונגלים, עולמות חדשים, עיבודים לא נחוצים (ועוד טריילרים) וידאו 12.6.2022
- מצאנו באינטרנט 34: הדבר הכי טוב בעולם זה מטורף איך לא ראית??? חדשות 15.10.2021
- מצאנו באינטרנט 11: מה שלדעתי זה קצת רמאות אבל בסדר חדשות 8.10.2020
- טריילרים: מימד העטלף וידאו 25.8.2020
55 אחוז בעגבניות וציון ממוצע של 5.5 גם כן.
לא מאד מפתיע.
אבל אומרים שמתייחס קצת למצב במזרח התיכון והסכסוך הישראלי-פלסטיני
אז כן קצת מעניין, עדיין לא בטוח שאלך כי שונא את כל המעורבים.
זה דווקא מה שמוריד אצלי את מידת העניין בסרט
אני מצפה מסרט כזה שיתן לי אסקפיזם טהור ומהנה ולא שיתחיל להסביר לי כמה ״הכיבוש משחית״.
אם הייתי רוצה לשמוע מסרים נגד ״הכיבוש״ וכמה הוא נורא, הייתי פשוט הולך לראות סרט ישראלי.
גם הבנתי שיש לו גם מסר גרוע
שמחזק את מה שחושבים על המזרח התיכון, מתחיל מהפילטר הצהוב וממשיך לזה שהם שמחים שהם קיבלו סופרהירו שהורג.
כנראה תהיה הקבלה קטנה
DC תמיד העדיפה מדינות וערים בדיוניות עם דמיון מרומז למציאות.
זו לא הפתעה שהסרט כשלון ביקורתי
דה רוק אולי עם שאיפות גדולות לDC, אבל הוא פשוט לא דמות קומיקס, כי המנעד שלו מוגבל וכבר ראינו כל מה שהוא יכול להציע. אני לא רואה אותו כאף דמות קומיקס, כל דמות שהוא ישחק יוריד ישר את האמינות של היצירה לפח.
יש לי הרגשה שזה הולך להיות כישלון קופתי, השאלה כמה בשבוע הראשון? צריך לראות כמה מעריצי הסניידר וורס חזקים בקופות, יש לי הרגשה שהם יותר חזקים בטוויטר. אחרי הכול אפילו גרסת סניידר לא הייתה עם הכי הרבה צפיות בHBOM.
סרטים לא מצליחים או נכשלים בגלל פאן בייס
סרט לא יכול להצליח באמת אם הוא מתבסס בעיקר על קהל מעריצים. זה עניין של מספרים: תמיד יש מעט מידי מעריצים.
לכן כל סרט שהוא תמיד מכיל סצנות שמכוונות לקהל המזדמן. זה נכון לאנימה, גיבורי על או כל מותג שהוא.
יוצאי דופן המדגימים את הכלל:
סטארוורס הוא הדבר הקרוב ביותר ללהיות מותג ידוע בכל בית, בארה"ב.
ספיידרמן של טום הולנד הביא מעט מאוד הסברים (סיפור מקור). כנראה בנו על הסמיכות לסרטים קודמים (ושזה המותג החזק בעולם).
לכן, סניידר משהו לא באמת מזיזים מספרים לפה או לא שם.
ספיידרמן של טום הולנד משך הרבה אנשים שלא ראו את השניים הראשונים, משום מה
כך שלא בטוח שאפילו הוא דוגמה לסרט יוצא דופן מהבחינה הזאת. כל החברים שלי שבחיים לא ראו אף סרט 'ספיידר-מן' (גם לא את של ריימי) פתאום התלהבו ללכת לראות את 'אין דרך הביתה'. כך שאפילו הוא הכיל לא מעט דברים שמכוונים לקהל מזדמן, ותאכלס הוא די ברור ומובן (והכי חשוב – מהנה) גם בלי סיפור רקע.
כנראה גם העלילה גרועה
אם הסרט ייכשל בקופות, הסניידריסטים יטענו שהוא להיט בדיסקים/סטרימינג, ושאם סניידר היה מביים אותו הוא היה עוקף את אווטאר.
יש לא מעט דמויות קומיקס, במיוחד מעולם גיבורי העל, שאין להם יותר מדי מנעד.
אז לא חושב שזו התכונה של דה רוק שהייתי פוסל אותו על פיה. בכל מקרה אני לא סובל את דה רוק בסרטים ואין לי סבלנות לפרסונת הילד מתוק בגוף של הר אדם שרירי. והטריילר לסרט נראה ממש רע ולא מלהיב. אם הייתי די סי הייתי מנסה לכבול את מאט ריבס לכמה שיותר זמן.
הם כבר כבלו אותו.
חתמו איתו על חוזה לעוד כמה סרטים, סרטי ספין אוף ולהרבה שנים. היה חשוב להם להראות אחרי הפרישה של נולאן שהם מסוגלים לאמץ טאלנט עם חזון ולתת לו לעשות פחות או יותר מה שהוא רוצה. הם סוג של זורמים על הזיות עם טוד פיליפס אבל אני מניח שלריבס יש קצת יותר מעמד.
תהיה ביקורת?
כי כרגע אני די מתלבט אם ובאיזה תכיפות לראות את הסרט, ואולי ביקורת תעזור לי בהכרעה.
כמובן שאשמח אם הביקורת תתייחס לאזכור לסכסוך הישראלי-פלשתיני. מעניין אותי אם מדובר באיזה רמיזה קטנה או משהו מעבר.
תהיה
(ל"ת)
זאת אפילו לא רמיזה
זאת אנלוגיה שאפשר לעשות לגבי צד אחד, וגם זה יהיה מאולץ בטירוף. אבל בטירוף.
בקיצור, גם הקטע הזה שהתפרסם משום מה שטחי כמו כל הסרט הזה.
השאלה שלי היא כמה זה עשוי להיות מורגש / להפריע לצופה הישראלי
כי כמו שכתבתי למעלה, אין לי חשק לראות סרט עם מסרים נגד הכיבוש, ולכן משנה לי עד כמה זה יורגש לצופה הישראלי.
אם זה משהו לא מורגש שצריך לנתח את הסרט כדי לשים לב אליו, אז מבחינתי זה טוב.
לדעתי, לא מורגש בכלל
אבל זה לא סרט שצריך לראות, מסיבות אחרות ופרוזאיות הרבה יותר.
הביקורת הולכת להיות שלך?
(ל"ת)
הצופים דווקא מחבבים איכשהו
עם 89% בRT ו7.4 ב-IMDB.
מצד שני קראתי את הביקורת של פבלו אוטין עכשיו, שדווקא בעד בגדול, אבל מתארת את הסרט כ"שעתיים אפקטיביות ומהנות". אני לא חושב יש אינדיקציה יותר טובה לסרט גרוע מתיאור שלו כ"אפקטיבי", ובאופן כללי נשמע שזה יפהפה ומשעמם. אז נוותר.
נשמע שיש פה שוב קטע כמו עם ונום הראשון.
(ל"ת)
ונום הראשון הוא אחלה (וגם השני, כמובן)
אם הסרט הוא כמו ונום הראשון, אז נראה לי ששווה לי ללכת אליו.
לדעתי,
הסרט היה דווקא מעניין עם כמה טוויסטים מוצלחים למדי. גם מבנה העלילה שהם בחרו לסרט היה מעניין – לכאורה הדמות של הסרט הוא הנבל של סרט אחר כשיש לו, כמובן מאליו, נבל משל עצמו. לפחות לשניים מגיבורי העל שהם בחרו היו כוחות על מעניינים למרות שניכר שהדימיון ל-'נוקמים' היה שיקול ביצירת הצוות. אני לא יודע אבל הסרט מציג יפה מאד שקיימת היררכיה בקרב גיבורי העל מבחינת כוחות על באשר הנבל של בלאק אדם חזק מדי עבור גיבורי העל שבאו לעצור אותו (אבל שקול לו מבחינת עוצמה.) גם העובדה שזה לא מתרחש בארץ מערבית היה גם מרענן למרות שהשאלה 'למה חברת הצדק לא הגיעה קודם' היא קצת מעבר לפופיק של הסרט הזה (זו שאלה מורכבת מעבר לשאלה האם להרוג או להרוג את אויביך. אם היו עושים את זה, הם היו צריכים לקבל החלטה ברמה של ממשלה עולמית. הסרט לא ממש דן בשאלה הזו.).
אופנועי האטרניום היו מגניבים. העובדה שלא נתנו לאינטר-גאנג פנים לאורך כל הסרט הייתה… מרעננת.
הדבר היחיד שלא אהבתי היה את ילד הכאפות.
היום אין לדעת
מאותה סיבה שיש משתמשים שדואגים לתת ציון נמוך ליצירות כמו שי-האלק ומיס מארוול עוד לפני שהם יצאו, אז זה אמור לעבוד גם הפוך. כנראה מה שמייצג עבורם גברי דארק, או שהם רוצים שDCEU יחזור אז הם מדרגים כבר גבוה. יהיה יותר מעניין לראות מה הציון בסינמה-סקור שם הדירוג יותר מאוזן.
+B
להשוואה, A ל"שהאזאם!", -A ל"איש הפלדה".
בהחלט לא אסון.
כאמור, זה הונום של 2022. סרט סביר בקושי שמשום מה הקהל אהב. לדיסי נותר רק לקוות שבמקרה הסרט יצליח, אבל אכן לא נראה שיצליח לעבור את שאהזם בקופות.
דווקא לדעתי זה ממש אסון
כאילו דה-רוק הוא הומלנדר וביקש מדור מתקדם של DALL-E להוציא לו סרט, שווט אחר כך שחררו בלי לשנות כלום.
אבל הקהל שראה איתי הסרט, שנראה בעיקר בגיל תיכון, די נהנה בזמן שאני נחרדתי.
בגלל זה אני אומר שזה לא אסון.
למרות שלא נראה שיש לאנשים כמונו מה לחפש בסרט הזה.
הם אומנם משחקים כמעט לאותו רעיון של סצנה לאחר הכתוביות
אבל בפועל לא נשכח שונום 2 עשה 500 מיליון לתקציב של 110 שהוא לגמרי כיסה. שאזם עשה 366 מיליון לתקציב של 100 ואפשר לומר שכיסה גם. התקציב של בלאק אדם הוא 200 מיליון! (וזה בלי תקציב פרסום שנראה שהושקע בו הרבה כסף אבל ניחא) לעשות 300 ומשהו כמו שזה נראה עכשיו יהיה ממש רע עבור הסרט הזה. לא יודע מה אתה מגדיר אסון אבל זה הפסד מאוד גדול שהמפיקים דיי יכולים להסיק ממנו לקבור את כל מה שתוכנן להמשך.
אוקיי B+ יכל להיות מעניין
אם הוא היה יותר קרוב לונום/2 בפתיחה אולי היה מה לדבר על רגליים ואהדה דומה. אבל הוא יותר קרוב לשאזם כמו שכתבתי למטה. אומרים שהסך הכול הסרט מפוצץ אקשן עם אפקטים טובים, אז הוא בטוח עושה משהו אחד טוב שיאהבו אותו, השאלה אם זה מספיק.
דוויין ג'ונסון היה צריך לשחק את שאזהם!
עם כל האהבה שיש לי כלפי זאקרי לוי עוד מימי "צ'אק", כשילד חלשלוש מפנטז על איך הוא יראה אם הוא פתאום יקבל כוחות על ו-100 ק"ג של שרירים – דה רוק הוא הדמות הראשונה שתעלה בראשו.
קפטן מארוול הוא לא הגשמת פנטזיה של ילד ולא אמור להיראות ככה.
מביך מכל בחינה
ערבוב של הדברים הכי גרועים מסרטי הקומיקס הכי גרועים של הזמן האחרון. ארחיב בתגובות לביקורת, בינתיים אתן לסרט הזה לריב עם "מורביוס" על תואר סרט הקומיקס הגרוע של השנה.
טוב עשיתי חישובים והסרט כנראה הולך להיכשל ובגדול
אם לא יהיה נס והההורים רואים בדוויין ג'ונסון עדיין סרט משפחתי, אפילו שהוא הורג. הוא הולך להגיע להכנסות בסגנון שאזם, שזה מצחיק כי הוא לא רצה אפילו להזכיר שהוא האוייב שלו.
במצב הטוב שלו על גבול הנס הוא מגיע ל60M בUS ו105M גלובלי. מה שאומר שכבר מתחת להשערות של 135 מיליון בכל העולם. איך אני מגיע לזה? מאוד פשוט בדרך כלל הפריוויוס כבר מעידים על הסופש ואפילו סוף הריצה. במקרה של הדומסטיק, הם בקושי 7.6M בהכפלה של 5 שזו הדרך כלל הנוסחה שעובדת לי במארוול הוא מגיע ל40. אם מורידים את הפריוויוס ומכפילים ב3 את ה25 מיליון הכוללים של שישי יוצא קרוב ל60, בקיצור ממוצע 50 מיליון.
לגבי מעבר לים, הוא עשה רק 14 מיליון. וגם כאן הנוסחה שעובדת לי זה פי 3 לאותו סופש. אז נגיד 45 מיליון גלובלי + 50 מיליון הוא בקושי יגרד את ה100 מיליון לפתיחה בכל העולם. שזה שליש ממה שעשה אהבה ורעם. אז אפילו מפרגן לסרט שהוא יעבור את ה300, בנס הוא יעבור את ה366 מיליון של שאזם. הוא בטח לא הולך להחזיר את התקציב של 200 מיליון.
ולסרט אין באמת אפילו זמן פנוי יש 3 שבועות עד שבלאק פנתר 2 מגיע ואף אחד לא יזכור את הסרט הזה יום אחרי.
אולי כשבלאק פאנת'ר יעלה בלאק אדם יעבוד כמוקבאסטר
סבתא שהנכד שלה ביקש לקנות לו כרטיסים לפאנת'ר תראה שנגמרו, אבל באולם צדדי נשאר בלאק אדם, פוסטרים של קומיקס, דווין ג'ונסון מככב, מה כבר ההבדל?
נראה לי בעיקר ההכרה
משפחות לוקחים את הילדים שלהם בממוצע לסרט בחודש. ההשערות עכשיו שבלאק פנתר יכניס בסופש הראשון כמעט 180 מיליון, שזה פי 3 מבלאק אדם. אז אני בטוח שחלק יעשו מה שאתה אומר אבל בגדול ילדים קטנים מידי לא בטוח ילקחו לבלאק אדם וכאלה עם קצת יותר מודעות כנראה ירצו לראות דווקא את בלאק פנתר בגלל השיח ברשת. וזה גם אם אני שם בצד את העניין שאני משער שבלאק פנתר יהיה סרט הרבה יותר טוב מבלאק אדם.
נראה כמו הפסד
ובוודאות אכזבה.
"שהאזאם!" היה רווחי בגלל תקציב קטן במספרים של DCEU.
ב"בלאק אדם" השקיעו כפליים לפחות.
עוד נקודה מעניינת שזה הסרט השני
שמפוקס מעריצים של DC וספציפית DCEU (לא ברור אם יש מלחמה שם במעריצי סניידר אם הם מקבלים את זה או לא, אבל זה לא עצר אותם מלרצות עכשיו להחזיר את ז'אנר סניידר לסופרמן) ואולי WBD יסיקו מכאן שטוויטר זה לא העולם האמיתי. אחרי גרסת סניידר לליגת הצדק לא הביאה את הטראפיק הענק שציפו לHBOM ועכשיו בלאק אדם, עם קידום ממש אגרסיבי מצד דוויין ג'ונסון, הוא ממש הלך וסיפר כל מה שרצו לשמוע והעתיד.. וסופר סצנה של קרדיטים (אחרי שהוא עשה את כל השיחות ושכנע את המפיקים לתת לא להביא את 'ההפתעה' אפילו שוולטר חמדה היה נגד) וכל המאמץ והשינויים האלה רק בשביל לא להרוויח כמעט שום דבר ואולי אפילו להפסיד.
מעניין לאן ימשיכו מכאן. זה כזה, אם מארוול לא יציבה עכשיו אז רמת היציבות של DC יורדת אף יותר ושומרת על אותו יחס שהיה לפני. אולי בכל זאת עדיף למחוק הכול ולהתחיל מחדש.
אותי מעניין
מה הלקח שבוורנר יבחרו ללמוד מהפסד של סרט כזה.
אתחול הוא דוגמה אחת ללקח שגוי.
למה אתחול יהיה שגוי?
אם כבר ראינו שאתחול דווקא הכניס הכי הרבה, ג'וקר והבאטמן. אקוומן היה היחיד שקשור ליקום שעשה מליארד וזה היה כבר ב2018
אפשר גם להסיק מכך
שסרטים בודדים מצליחים יותר מסרטים ביקום קולנועי, וגם זאת מסקנה שגויה.
לי אין עניין לצפות בו למרות הקשר ליקום, ואני לא היחידה.
עוד לפני הביקורות, דוויין ג'ונסון והטריילר שהלהיבו צופות רבות – גם הרתיעו צופות רבות אחרות.
אם כבר, אז ג׳וקר והבאטמן הוכיחו דווקא משהו אחר
והוא שאפשר לוותר על הקטע הזה של יקום קולנועי ועדיין להצליח.
אמנם לא ראיתי את שני הסרטים, אבל ממה שהבנתי הם די עומדים בפני עצמם ולא שייכים ליקום קולנועי.
ג׳וקר רשמית הוא לא חלק מהיקום של DC והבטמן רשמית כן שייך ליקום אבל באטמן עצמו מגולם ע״י שחקן אחר, מה שמבדל את הסרט משאר היקום.
כל הסיבה ש-DC עושים יקום קולנועי זה רק כי זה מה שמארוול עושים, בלי להבין שלא כל מה שמתאים לאולפן אחד גם יהיה מתאים לאולפן אחר.
אין שום חובה שכל סרטי גיבורי העל יהיו מחוברים באיזה יקום קולנועי משותף, אין שום פסול בכך שלצד היקום של מארוול יהיו את סרטי DC שכל אחד עומד בפני עצמו.
DC עושים לפעמים סרטים טובים ולפעמים סרטים גרועים, כך שמה שמפריע להם הוא הצורך לחבר את הכל ביחד. הסרטים הטובים נפגעים בכך שהם צריכים להיות חלק מסדרה שמכילה גם את הסרטים הגרועים.
אבל אם הם יוותרו על היקום הקולנועי ויחזרו לסרטים נפרדים ונבדלים האחד מהשני, זה עשוי מאוד לעזור לאותם סרטים טובים.
יהיה לאנשים הרבה יותר נוח ללכת לראות סרט טוב של DC אם הם ידעו שהם לא צריכים לעשות ״שיעורי בית״ ולהשלים את הסרטים הגרועים שלא בא להם כלל לראות.
יקום קולנועי זה דבר נחמד, אבל זה לא הכרח.
DC הוכיחו שיש להם יכולת ליצור סרטים טובים אך אין להם כלל יכולת ליצור יקום טוב, ועל כן הגיע הזמן שיוותרו על היקום, לא כולם צריכים להיות מארוול.
זה לא כזה פשוט
כן, נחמד שיוצאים סרטים בודדים, ולא כיף להכין שיעורי בית בשביל צפייה בסרט, אבל יש סיבה ש-DC לא מוותרים: יקום קולנועי מצליח תורם לרווחים מסרטים בינוניים ומקטין את הסיכון, ועדיין מאפשר להוציא סרטי סולו על עוד ועוד דמויות פחות מוכרות.
זה מושלם לחברה שיש לה זכויות על כל כך הרבה דמויות, ומחוץ ליקום מפחדת לצאת מאזור הנוחות של באטמן-סופרמן.
אבל בשביל זה הם צריכים להגיע לפס יצור ללא כשלונות של ממש
מארוול לא הוציאו עד היום אפילו סרט אחד שממש, אבל ממש, נכשל והיה נחשב לגרוע לגמרי.
אין להם אף באטמן ורובין או מורביוס, כל הסרטים במארוול נעים בין הבינוני לטוב.
וזה קורה הודות לכישרון של קווין פייגי שמצליח להמנע מליפול לכשלונות של ממש (נצחיים הוא הסרט היחיד שלהם שקיבל ביקורות שליליות, וגם הוא מחזיק בביקורות פחות שלילויות מהסרט הזה).
כדי להצליח ביקום קולנועי חייבים להמנע מסרטים גרועים, ולא כולם מסוגלים לזה.
דיסי כרגע במצב שלפעמים יוצא להם סרט מוצלח ולפעמים סרט גרוע, כך שניתוק של הסרטים זה מזה לפחות יכול לעזור לסרטים הטובים שלהם להגיע לפסגות שכרגע הם לא מגיעים אליהם כשהם מחוברים לסרטים הגרועים.
למה הכוונה
ב"סרטים גרועים"? לביקורות?
הביקורות פחות מעניינות את החברה.
מחוץ ליקום רוב הסרטים רווחיים בזכות באטמן וסופרמן.
בסרטי היקום יש הרבה יותר תעוזה ועדיין רובם רווחיים.
אני חושב שיש לביקורות בהחלט השפעה
הרבה מהסרטים של DC שנכשלו בביקורות, גם נחשבים לשנואים מאוד בקרב הקהל.
באטמן נגד סופרמן, יחידת המתאבדים הראשון, ליגת הצדק המקורי, כולם נחשבים לשפל בז׳אנר גיבורי העל על ידי הציבור הרחב.
ולדעתי כל זה משפיע על הסרטים הטובים, שלא מצליחים להתקרב לגבהים שמארוול מגיעים אליהם ברווחים.
מכל עשרת הסרטים שיצאו ביקום הקולנועי של DC, רק אחד עקף את המיליארד.
איך וונדר וומן לא הצליח להגיע למיליארד בעוד וקפטן מארוול הצליח?
האם וונדר וומן, שזכה להרבה אהבה מהקהל, לא היה יכול להרוויח הרבה יותר אם הוא לא היה מקושר לבאטמן נגד סופרמן ויחידת המתאבדים שיצאו לפניו? אני חושב שבהחלט כן.
ברור שיש לה השפעה
וברור ש-DC רוצים ביקורות חיוביות ורווחים נאים.
"וונדר וומן" קיבל ביקורות חיוביות יותר מ"קפטן מארוול" והרוויח פחות, ושניהם היו מרוויחים פחות מחוץ ליקומים.
"איש הפלדה", "באטמן נגד סופרמן", "וונדר וומן", "אקוומן" – בשורה התחתונה ארבעתם סרטים רווחיים ביותר.
DC יעדיפו לשלב סרטים נוספים ביקום הקיים מאשר לאתחל או להסתכן בסרט בודד בלי גב.
הניסיון לדרך ביניים בין אתחול לבין המשך – כן וונדר וומן ואקוומן, לא באטמן וסופרמן – נכשל ביקורתית וקופתית.
הקהל עדיין רוצה לראות את באטמן וסופרמן עם אותם שחקנים, רק עם במאיות טובות.
וונדר וומן
ממש לא בטוחה שהיתה מרוויחה פחות מחוץ ליקום.
לוונדר וומן היתה התחלה חלשה יחסית אחרי בטאמן וי סופרמן (מצד אחד היו מרוצים מההופעה של גל גדות, אבל היו מאוכזבים מהסרט בכללותו), אבל היו לו רגליים מאווווווד ארוכות, שנבעו מהקונספט של גיבורת על נשית שמבוצעת טוב. הרבה נשים צפו בסרט ועודדו נשים אחרות וילדות לצפות בו למרות החסרונות שלו ובגלל המסרים הפמיניסטיים שלו (בניגוד לקפטן מארוול ששם היה ברור שהדחיפה מבחינת רווחים היתה קשורה לזה שזה הסרט האחרון לפני סוף המשחק.
אני חושבת שההשפעה של היקום של די סי על הרווחיות של וונדר וומן לא היתה החלק המשמעותי.
עם זאת – בלי הרצון של דיסי לבנות יקום משותף, סיכוי סביר שבכלל לא היינו מקבלים סרט של וונדר וומן מלכתחילה…
אולי זו לא דוגמה טובה
וונדר וומן היא הספיידרמן של גיבורות-העל – במקום הראשון ובפער.
יצאו גם שני סרטי וונדר וומן מצוירים, זה שבתוך יקום מדשדש בתחתית רשימת המצוירים, וזה שמחוץ ליקומים – בטופ.
הקהל צמא לסרטים על גיבורות בכלל וגיבורות-על בפרט, ובעלות הזכויות יורות לעצמן ברגל בגלל דעות קדומות.
אם כבר סרטים מצוירים וגיבורות ומקבלי החלטות…
שני סרטים מצוירים מבוססים על "Superman & Batman":
אחד מעבד את הארק "Public Enemies"
ונקרא "Superman & Batman – Public Enemies"
השני מעבד את הארק "Supergirl from Krypton"
ונקרא…
"Superman & Batman – Apocalypse".
עשה 67, אז מניח שקרה נס.
פתיחה זהה לאקווהמן שגמר עם מיליארד דולר. מעניין.
דווקא אותי זה בכלל לא מפתיע
בהתחשב בביקורות הקהל בימד״ב ובפער המטורף בין הביקורות של המבקרים בעגבניות לאלה של הקהל, זה דווקא מאוד הגיוני שהסרט הולך להיות להיט קופתי שאהוב על הקהל באותה מידה שהוא שנוא על המבקרים.
אני רוצה רק להזכיר שהסרט השני ברווחים השנה, שהוא גם הסרט השלישי שהכניס מיליארד דולר מאז תחילת הקורונה, הוא סרט שקיבל ביקורות אפילו יותר שליליות מבלאק אדם.
לפעמים יש פער גדול מאוד בין מה שהקהל הרחב חושב למה שהמבקרים חושבים.
לא יודעת אם הייתי מרחיקה עד ״להיט קופתי״
67 מיליון לסופ״ש פותח זה אולי יותר טוב מהתחזיות המקדימות, אבל מדובר בסרט עם תקציב של 200 מליון דולר. הוא יצטרך רגליים מרשימות מאוד בשביל להיות רווחי עם פתיחה כזו. ועוד שלושה שבועות מגיע סרט אחר עם בלאק בכותרת לקצוץ לו את הרגליים.
חוץ מזה, לא ברור עד כמה הוא באמת אהוב על הקהל עדיין. ציון ברוטן טומייטוז זה נחמד, אבל הסינמה-סקור שלו ממש לא משהו. בעיני סביר להניח שהוא יהיה סוג של וונום 2, שהמבקרים שנאו, הקהל אהב קצת יותר, ועשה כסף אבל בסופו של דבר היה אכזבה קופתית לעומת הציפיות. מאמינה שיהיו וויכוחים על אם הוא כן או לא הצליח מספיק בשביל להצדיק סרט המשך, אבל הוא יקבל אחד בגלל השמות שמעורבים בו.