-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
אנג'ל
Angel
סדרת ספין-אוף של "באפי קוטלת הערפדים", העוקבת אחר סוכנות הבילוש של אנג'ל וחבריו בלוס-אנג'לס.
תאריך הפצה בארה"ב: 05/10/1999
בימוי
יוצרים
תסריט
היי אני ראשונה
את אנג'ל ודמויותיה דווקא חיבבתי רוב הזמן.
הצלת נפשות יותר אישית ופחות אפוקליפטית, דמויות ישנות משודרגות ודמויות חדשות מעניינות.
עונות 3 ו-5 היו הכי טובות.
כן אבל אין שם מספיק פרקי גימיק. (צחוק בצד.)
(ל"ת)
אבל מה המקגאפין?
המשכורת של קורדיליה?
כיילב וג׳זמין הם הנבלים הכי מפחידים מבאפי ואנג׳ל, בהתאמה.
(ל"ת)
נכון, אבל
השחקנית שמשחקת את ג'סמין עושה עבודה מעולה, והדמות עצמה מצוינת ומעוררת אימה. היא מעמידה את הדמויות בפני דילמה בלתי אפשרית, בין רצון חופשי לשלום עולמי (במחיר של כמה גופות פה ושם), לפחות עד שהם נסוגו מהדילמה והראו לנו מה קורה לעולמות שג'סמין שולטת עליהם, שזו בעיניי פחדנות. תשאירו אותנו עם הדילמה, עם האפשרות שאתם טועים. מאוחר יותר הם תיקנו חלקית עם ההצטרפות לוולפראם אנד הארט, "בזכות" זה ששברו את האוטופיה שהתגבשה.
הדרך לג'סמין לא הייתה טובה. כל הסיפור של "החיה", התפקיד של קורדיליה, מה שקורה עם קונור, הכול היה מלודרמטי מדי, לעתים קרובות קרינג'י, בסדרה שתמיד ידעה לאזן את הדרמה. אני מסכים עם אונליין, שאולי היה צריך להישאר עם הרמה האישית ולא האפוקליפסה הגלובלית. גם במחיר של לוותר על ג'סמין או לעשות לדמות התאמות.
למשל להפוך אותה למנהיגת כת שהולכת וצוברת כוח ב-LA, ומאיימת להשתלט על כל העיר. בשלב מסוים יתגלה מה שגילינו על ג'סמין ואז האיום יהפוך לרציני. אבל עדיין בקנה מידה עירוני-אנושי. לא צריך את כל הממבו ג'מבו לפני כן. רוצים לערב את קורדיליה? תגרמו לה להיסחף אחרי ג'סמין, להפוך ליד ימינה, ואז להתחרט ולהקריב את עצמה למען האחרים. זה הסוף שהיה מגיע לקורדיליה, מתוק-מריר. סוף של גיבורה, אבל כזו פגומה, כמו שתמיד הייתה. כמו שכל הדמויות באנג'ל היו.
נשמע כמו אחלה פנפיק. אשמח לקרוא.
(ל"ת)
"העונות המאוחרות" - 4-5?
(ל"ת)
בעיקר עונות 3.5-4
ב-5 קורדיליה הייתה בתרדמת והופיעה לסצנה אחת בלבד, שבה היא הזכירה לנו את הפער בין הדמות המקורית לדמות המדוללת שקיבלנו, שכל יעודה לשרת את אנג'ל.
כן, אני זוכרת
עוול לדמות ולשחקנית, ובגידה בצופות.
למה סצינה אחת?
היא מופיעה בפרק שלם המרוכז סביבה. כמה וכמה סצינות.
האחרונה שוברת את הלב
מקבל את התיקון
היא מופיעה בפרק שלם, אבל זה לא משנה את המהות של מה שכתבתי. הלב שלי נשבר מהאופן שבו נפרדנו מדמות מצוינת ומה שהפכה אליו.
הפרק היה אחד הטובים
היחס המחפיר אליה היה לפני הפרידה, נמשך הרבה זמן והיה הדבר הכי גרוע בעונה הגרועה.
יותר גרוע.
הרי ג׳וס ממש הבטיח לקרפנטר שקורדיליה לא תמות, אבל אז בסוף הוא הרג אותה בכל זאת. למה? כי הוא מניאק ושמוק נרקיסיסט. זאת גם הפעם היחידה בכל הסדרות שלו שבה הוא הרג דמות בניגוד מוחלט לרצונה של השחקנית.
תודה על הספוילר
(ל"ת)
מתנצל, אתה צודק
אני מחמיר בדרך כלל. חשבתי שבגלל שזו סידרה שהסתיימה ב-2004, מי שייכנסו לכאן הם מי שכבר צפו, ומי שלא צפו עד עכשיו גם לא רוצים לצפות. אבל אתה צודק. שיקול דעת לא נכון.
אגב, מעולם לא הבנתי את ההיגיון הפנימי של הפרק הזה ביחס לבניית העולם.
לאורך כל הפרק, קורדיליה חיה ונושמת ומקיימת אינטראקציות מלאות עם סביבתה, כולל גופניות. ספייק הרי מנסה לנשוך אותה בנקודה מסוימת. בסוף הפרק, אנג'ל מקבל שיחת טלפון ואז היא פשוט נעלמת, וכביכול היא הייתה מתה כל הזמן? איך זה ייתכן? (ביקום של ווידון, לא ביקום שלנו.) היא לא רוח רפאים, היא לא ערפד, היא לא הזיה, היא לא מקבילה של עצמה מיקום מקביל, אז מה היא בדיוק בפרק הזה עד שמתגלה שהיא מתה? מישהו פעם הסביר את זה?
התגלמות פיזית כלשהי
מתנה מהישויות המוזהבות?
Astral Projection (לא הרכב הטראנס)
זה ההסבר הטוב ביותר שהצלחתי למצוא.
אוסטרלית=אסטרלית? לאנגלית=לאנג'ל? אחלה תיקון אוטומטי.
(ל"ת)
כן... פעם ראשונה ואחרונה שאני כותב מהטלפון
(ל"ת)
לגבי קורדיליה-
ההסבר החוץ-תסריטאי הוא שהיום אנחנו יודעים שג'וס התנכל לכריזמה קארפנטר.
אבל ההסבר התסריטאי הוא שקבלת החזיונות שינתה בה משהו עקרוני, והפכה אותה ממלכת כיתה שטחית למישהי הרבה יותר עמוקה ואכפתית.
לא חושבת שמתאים לקורדיליה
לרצות לקבל את החזיונות ולא לנסות להיפטר מהם.
סבבה שהיא נעשית עמוקה ואכפתית יותר, אבל יש הבדל בין השלמה עם המצב לבין להקריב את עצמך מרצון, ולא רק לסבול מכאבים אלא גם לקבל מראה מעוות. היא אומרת לאנג'ל שהיא לא רוצה לוותר על החזיונות כי בלעדיהם היא לא תהיה חשובה לו ולמשימה.
היא ביץ', לא מתאימה לה הפוזה של קדושה מעונה.
"זוכה באנג'ל"
ממש מציאה.
יחסית לרוב הזכרים שהסדרה מציגה לנו אז כן
(ל"ת)
לקראת סיום העונה השלישית
הרמה של הסדרה צונחת פלאים.
לא שהיא אי פעם היתה מדהימה, אבל היה בה כיף ג'וס ווידוני שנהניתי ממנו. עכשיו היא פשוט מתייבשת כאילו ערפד מצץ ממנה את כל כח החיים והשאיר דמויות עייפות ותסריט יבש.
קונור מעצבן מהשנייה הראשונה.
כנראה שהבעיה העיקרית ב"אנג'ל" היא שהדמות הראשית (והשחקן הראשי) לא מספיק מעניינים כדי למלא את כל הסדרה, ולדמויות המשנה כבר אין משמעות. כל מה שמעניין אותם הוא לעזור לאנג'ל, איך אנג'ל מרגיש, מה הוא רוצה, לא משנה איך הוא מתנהג אליהן. לפני שני פרקים נכנס שד בפרד והיא כמעט מתה אבל לא נראה שהוא שם על זה יותר מדי. שלא לדבר על לורן שאנג'ל הרס לו את הפאב פעמיים ומאז הוא תכלס מובטל וכל שימושו הוא כשירות בייביסיטר\טכנאות לעת מצוא. אבל אם אנג'ל נפצע או סתם עגמומי כמובן שכולם מדברים על זה ושואלים מה שלומו.
די אין לי כוח לזה כבר.
ממש לא אכפת לי שאנג'ל שוב מצוברח\כועס ווטאבר, הדמות שלו לא מתפתחת, הוא נשאר אותו אידיוט שעושה מה שעל הזין שלו כשמתאים לו ומצפה מאחרים לעמוד בסטנדרט גבוה של מוסר שהוא עצמו ממש לא עומד בו.
ואף אחד לא מתעמת איתו על זה, כאילו הוא איזה קדוש.
למה אין דמויות משנה שיש להן רצונות וצרכים משלהן שלא כוללים את "אנג'ל איך אתה מרגיש?"
לא מרגיש שיש פה דמויות בכלל, רק דמות אחת.
כתיבה ממש גרועה שלא ברור לי איך היא יצאה מבית היוצר של ווידון.
יכול להיות שאתה צודק,
אבל כל האכזבה שהייתה לי מעונה 3 ומסיפור קונור נשכחה אחרי עונה 4.