-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
בחורים טובים
A Few Good Men
אף אחד לא יודע להתמודד עם האמת.
תאריך הפצה בארה"ב: 11/12/1992
עכשיו, באמת, איך הסרט?
(ל"ת)
חכה כמה ימים תהיה תשובה
(ל"ת)
באמת?
(ל"ת)
הוא רוצה לספר לך
אבל חושש שלא תוכל להתמודד עם האמת.
ועכשיו ברצינות, סרט די טוב. בדירוג ששת יצירות המופת של ריינר הוא כנראה יהיה אחרון, אבל בחייאת, תראו איזה תחרות יש לו.
עכשיו בא לי סקר רוב ריינר
(ל"ת)
בוא אני אחסוך לכולם את המאמץ:
הנסיכה הקסומה
מעריך את הסנטימנט וסיכוי נמוך מאוד שהוא לא יהיה מקום ראשון
אבל מבחינתי זה "כשהארי פגש את סאלי" עד הסוף. לא רק הקומדיה הרומנטית הגדולה אי פעם אלא אחד הסרטים הטובים בתולדות הקולנוע.
הנסיכה הקסומה כנראה באמת יזכה בסוף
אבל אני אהיה שם להילחם עד זוב דם למען "אני והחבר'ה"
תכלס אם נעשה סקר רוב ריינר (וזה רעיון לא רע)
כנראה שפשוט נוריד את "הנסיכה הקסומה" ונכריז על הסקר פשוט כ"חוץ מהנסיכה הקסומה, מה הסרט הכי טוב של רוב ריינר"?
אפשר לתת 2 אופציות לבחירה כדי שיהיה ייצוג יותר טוב
מה שמעניין אצל רוב ריינר זה שהקריירה שלו התחילה עם 6-7 סרטים קלאסיים כמעט ברצף, ומאז הפילמוגרפיה שלו נעה בין גרועה לזניחה, נדיר לראות נפילות כאלה חדות. ככה שלמרות שהוא עובד די ברצף עד היום בסקר יהיה אפשר להסתפק באמצע שנות ה80 עד אמצע שנות ה90 (אולי פיספסתי משהו. כמו שאמרתי, זניח).
לא יודע אם נדיר
טים ברטון אני מוצא בשלוף
אבל בטוח יש עוד הרבה גדולים שנפלו מהר.
אגב לצערי אם נולאן ממשיך ככה הוא מצטרף לרשימה הזו בקרוב
רוברט זמקיס לצערי הרב
(ל"ת)
לא חסר
וודי אלן לגמרי ירד ברמה במאה הנוכחית (אבל זה אחרי 3 עשורים של עשייה מרשימה)
ויש את כריס קולומבוס, בארי לוינסון, אוליבר סטון
אפילו ספילברג כבר לא מה שהיה פעם (עדיין אחלה במאי, אבל כבר לא עושה סרטים ברמת "מלתעות" או "שודדי התיבה האבודה").
מעולה, אך קלישאתי
אני לא חושבת שהוא היה קלישאתי כשהוא יצא.
אני חושבת שפשוט כל מה שהיה מעניין שם מוחזר למוות ב30 שנים (סיריאסלי? פאק אני זקנה), מאז שהוא יצא.
ולמרות זאת – עדיין עושה את העבודה לטעמי.
הסרט הזה כמדומני, בדיעבד, חוץ מזה שהוא סרט מצויין,
פתח ז'אנר שלם של 'אנשי הפרקליטות הצבאית שהם מה-זה-גיבורים לא ראיתם דבר כזה', שמתגלה בהמשך עם JAG ובמידה מסויימת (שם זה משטרה צבאית, אבל אותו רעיון) ספרים של לי צ'יילד.
הגדולה של התסריט היא שמדובר אמנם, כפי שיצא לכל מי שנתקל פעם בפרקליטות או במ"צ לדעת, בסרטים מז'אנר הפנטזיה, ובכל זאת זה עובד.