אז, מה דעתכם על המועמדויות לאוסקר האלו, הא? לא מאמין ש[להוסיף כאן הערה אקטואלית אחרי פרסום המועמדויות] [ולא, אל תשאיר את הסוגריים האלו כמו שהן בתור איזו בדיחת מטא, באמת תוסיף משהו] [אני מתכוון לזה, אני לא רוצה להכנס לפוסט הזה מחר ולראות שהסוגריים האלו עוד כאן].
כרגיל, מוזמנים לבקש דפים לסרטים וסדרות שאין להם. את הדפים הקודמים אפשר למצוא בתגית סיכום דפים.
סרטים
אגדת אלוף הג'ודו (בעבר. קראטה קיד מי?)
אהבה בלתי צפויה (כשיהיה בתי קולנוע? מהתקציר זה דווקא נשמע צפוי למדי)
אינטרסטלה 5555 (בעבר. הלהקה שנודעה בעבר בתור "דאפט פאנק")
אלו שרוצים במותי (בעתיד. סרטו החדש של טיילור שרידן)
בלוז ערבי (כשיהיה בתי קולנוע? מהסרטים האלה שעכשיו בטרום בכורות בלב עד שהוא יהיה מוכן לפתוח כמו שצריך)
גלי האוקיינוס (בעבר. כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים)
דני קרוון (כשיהיה בתי קולנוע? אמנות או נמות)
האויב שבפנים (בעתיד. רימייק ל"האויב שבפנים", כי זה מה שהעם דרש)
המאוריטני (כשיהיה בתי קולנוע? באמת עבר קצת זמן מאז הפעם האחרונה שקמברבאץ' גילם אדם אמיתי)
המתרגמים (כשיהיה בתי קולנוע? תשעה מתורגמנים תקועים בבונקר מפואר)
חזיר באוויר (בעבר. אמור להיות "החזיר האדום", אבל איך אפשר להתלונן על שם כמו "חזיר באוויר")
טעם רע (בעבר. סרטו הראש והדל תקציב של פיטר ג'קסון)
יש לה את זה (בעבר. סרטו הראשון והדל תקציב של ספייק לי)
כוכב אפל (בעבר. סרטו הראשון והדל תקציב של ג'ון קרפנטר)
לא ממושמעת (כשיהיה בתי קולנוע? סרטו הר-אה, לא משנה, הסרט החדש של קיירה נייטלי)
לאן את הולכת, אאידה? (כשיהיה בתי קולנוע?. מתורגמנית נקלעת לסיטואציה בלתי אפשרית באמצע מלחמה)
מחיר האמת (בעבר. מר ג'ונס נוסע לאוקראינה)
ממשלת ארה"ב נגד בילי הולידיי (לא מזמן. מי צריך את "גודזילה נגד קונג"?)
סיפור חיי (כשיהיה בתי קולנוע? סרט עם קתרין דנב)
עוד סיבוב (כשיהיה בתי קולנוע? הסרט שיעזור לכם להיגמל מבירות או ידרדר אתכם לאלכוהוליזם. אחד מהשניים)
פחד ראשוני (בעבר. סרט על הרגע הזה שמקבלים את המבחן ורואים שהשאלות הן בדיוק על הפרק הזה שהחלטת לדלג עליו)
צבא המתים (בעתיד. זאק סניידר שוב עושה סרט זומבים)
צל בענן (לא מזמן. קלואי מורץ VS חייזרים)
קונאן הברברי (בעבר. דוקומנטרי על הרגעים הפחות זוהרים של קונאן או'בריאן)
קרונוס (בעבר. גיירמו דל טורו רוצה לחיות לנצח)
קשורות (בעבר. קצת לפני שניאו בישר לעולם שהוא יודע קונג-פו)
רק אתמול (בעבר. אישה צוברת זכרונות כמו נמלים)
שטח קרב (בנטפליקס. רגע לפני שהוא חובר אל אדם עם איברים רובוטיים, אנתוני מאקי מגלם אחד כזה בעצמו)
כתבות שאולי פספסתם
מכת בכורות – יהונתן צוריה ותום שפירא בפודקאסט חדש שחוזר אל הסרטים הראשונים של במאים מוכרים.
גאוות ודעות קדומות – שני אוירבך משווה בין העיבודים השונים של משפחת בנט.
כשגבר פוגש אישה – רבבה שץ ממליצה על מעלליו של ג'יי ברושל בעולם הדייטינג.
צעירה מבטיחה – נעמה רק על המאבק של קארי מוליגן ב"בחורים נחמדים".
מחיר האמת – טווידלדי מדווח על הניסיונות של מר ג'ונס מנסה לספר את סיפורם של הביצים השבורות
סיפור הפרברים – בזמן שהסרט החדש של ספילברג מתבשל במיצים של עצמו למשך שנה, יהונתן חזר אל הקלאסיקה משנות השישים
מלחמת הסטרימינג: דוח מצב – אלינה מסכמת את המלחמה שתכריע מה שנראה על המסך בשנים הקרובות
כשגבר פוגש אישה – היטלר, טרולים, ועוד בסדרה של סיימון ריץ'
Shadow in the Cloud ו-Locked Down – יהונתן ורז יוצאים להגנתם של שני סרטים של שנת 2021 שקיבלו ביקורות מעורבות.
אוף טופיק.
א. איפה מפרסמים הודעות אוף טופיק? תודה.
ב. לפני כמה שנים פורסמה כאן באתר רשימת עשרת הפיצ׳רים הגדולים באנימציה בכל הזמנים, לפי איזה מגזין לא ישראלי, אולי וראייטי. במקום הראשון הופיע משהו מאיזה ארץ נידחת, אולי לבנון.
יש מצב שמישהו מלנקק אותי לאייטם ההוא? המון תודה, גם בלי קשר, לצוות האתר.
ג. אני מקווה שאת פרס פיצ׳ר האנימציה באוסקר ייקח השנה ״מעבר לירח״ ולא ״נשמה״. כמו שכבר נכתב כאן, כבר לא ברור בשביל מה הקטגוריה. פשוט שישלחו לתאגיד דיסני את הפסל כל שנה, בלי תחרות.
זה נכון גם לגבי מערכת הבחירות הנוכחית. בשביל מה הבחירות? פשוט שיחוקקו חוק שאומר שנתניהו ראש הממשלה לעולם.
העדיפות היא ב"מצאנו"
ויש הרבה רשימות "סרטי האנימציה הכי טובים", אז אני מודה שצריך איזשהו מיקוד.
במקום הראשון היה ואלס עם באשיר. במקום השני פנטסיה. היו שם גם קבר הגחליליות, למעלה, המסע המופלא וענק הברזל. סך הכל עשרה סרטים. מגזין וראייטי, או ואניטי פייר, או משהו כזה.
המון תודה
לגבי ג'
לא ראיתי את מעבר לירח, אבל ספק גדול אם הייתי בוחר אותו על פני מהלכות הזאבים או שון כבשון (שגם אותו לא ראיתי); האמת, אני מעדיף את הרשימות של פרס האנני (וילובי! קרודים!) אבל פרס המשחקול שלהם השנה על הפנים (כבר מספיקה הבושה שג'יימי פוקס לא קיבל מועמדות לשחקן ראשי באוסקר, איך גם באנני מתעלמים ממנו? וחוץ מזה, ניקולס קייג' אבל לא פיטר דינקלג'?!)
אנחנו רוצים לדבר על כל החיים לפניו? (החדש)
קיוויתי למצוא פה התיחסויות לסרט כי בעצמי לא החלטתי אם אהבתי או לא אהבתי. לא יודעת אם בשבילי שווה לפתוח דף סרט, לא בטוחה כמה יש לי להגיד.
לא ראיתי, למרות שאני כן כנראה אראה עד האוסקר
(ל"ת)
באיחור ניכר: אני לא רוצה לדבר
אבל אני לא אהבתי, והרגיש לי מאוד… טוב, בשלב הזה זה כבר קלישאה אפילו להגיד "סרט נטפליקס". איך אומרים סרט נטפליקס בלי להגיד סרט נטפליקס?
״סרט טלוויזיה״
(ל"ת)
באופן מעניין, דווקא רוב סרטי הטלוויזיה שיצא לי לראות היו די מעניינים
האחרון שבהם, Fail Safe של סטיבן פרירס, אפילו ראוי לשבחים מפה ועד הודעה חדשה.
כלומר, כן, יש הרבה בררה בטלוויזיה, אבל לרוב המונח מדבר יותר על גישה ויזואלית מוגבלת מאשר סרט שכבול בבינוניות ורואים (ויוצרים) בעיקר בשביל להעביר את הזמן. זה גם לא בדיוק גישת קאנון או סרטי "יאללה לדיוידי" אחרים, כי תמיד יש תחושה בנטפליקס של כמעט-איכות כזאת, שמדי פעם אפילו משתלטת על הסרטים הבאמת איכותיים שם ומורידה אותם מטה.
לא בטוחה שהבנתי נכון את ההגדרה שלך
אם הייתי רואה את הסרט בלי הרפרנס המקורי, יש סיכוי שהייתי אוהבת אותו יותר, או אם לא היו אומרים את הרפרנס בקול ונותנים למי שקרא לקלוט את הרפרנס בגלל השמות. הסיפור ממש לא אותו סיפור, זה חיסרון משום שהסיפור המקורי ממש מהמם והסיפור הזה סבבה לגמרי וזהו. המשחק טוב ממש, אבל בהשוואה לסיפור המקור קשה שלא למצוא שם גם בעיות.
אני לא מצטערת שראיתי אותו, אני לא חושבת שזה סרט לקולנוע אע"פ שלא הייתי נעצבת אם הייתי קונה כרטיס כדי לראות אותו על מסך גדול.
שווה צפיה, לא שווה ציפיות.
** לפחות זה מה שנשאר לי ממנו אחרי 4 חודשים
** וזה די הרבה כי בדיוק חשבתי שאת טנט ראיתי לפני חודש ולא זוכרת ממנו כמעט כלום
ההגדרה היא משהו כמו "סרט בינוני שכמעט ויש בו ערך אבל לרוב אין"
ראיתי את הסרט בלי להכיר את הספר, אבל כן עם להכיר את הסרט המקורי וההרגשה היא מעין תחושת פספוס. של מישהו שמכר לנטפליקס פיץ' ממש טוב אבל כשהגיע הזמן למוצר המקורי כולם לא עשו מאמץ מיוחד מדי להגיע לרמות של מה שהפיץ' היה יכול להיות אם היו משקייעם בו זמן.