אחרי שהפתיע את פסטיבל ונציה עם זכייה היסטורית בפרס הגדול, בקרוב "ג'וקר" יצא לבתי הקולנוע ויהיה זמין לצפייה גם לבני-תמותה שלא יוצא להם להגיע לפסטיבלים. אבל איפהשהו ביניהם לבין אנשים שרואים את הסרט בהקרנות רגילות, יש את אלו שיצפו בו בהקרנה מוקדמת, שבועיים לפני ההפצה המסחרית. ולכם יש סיכוי להיות בקבוצה הזאת. אבל לפני כן, אם רק עכשיו חולצתם מבונקר ששימש כבית לכת אפוקליפטית או שחזרתם ממשימה בחלל, הנה טריילר:
כדי להגיע להקרנה, תצטרכו לבצע משימה קטנה: אחרי הצלחה כה אדירה, לא מופרך להאמין שהאולפנים ירצו סרט המשך. בואו נעזור להם לחשוב על רעיון. כן, אני רוצה שתעשו לי פיץ' ל"ג'וקר 2" לפני שצפתים ב"ג'וקר". לאן אפשר לקחת את הסיפור אחרי סרט כזה? האם הוא יפגש עם באטינסון? האם נראה אותו משתף פעולה עם נבל אחר שטרם הופיע על המסך הגדול? האם זה יהיה עיבוד (מוצלח) לסיפור המפורסם "Mad Love"? מוזמנים להציע כל מה שעולה לכם לראש.
יש לנו שלושה כרטיסים זוגיים לחלק להקרנה שתתקיים ביום שלשי, ה 24.9 בשעה 21:30 ביס פלאנט ראשל"צ. התגובות שיקבלו הכי הרבה פישלייקים עד יום ראשון ה-22.9 בחצות (כלומר, 23:59 של ה-22.9) יזכו בכרטיסים. מי שסתם רוצה לזרוק הצעה ולא רוצה כרטיסים יותר ממוזמן – רק אנא לציין זאת.
"ליצן עצוב" - מערבון בסגנון "לוגאן" על הג'וקר בימיו האחרונים
הג'וקר כבר עייף, עובד בתור ליצן בבתי אבות קטנים, ומוצא ילדה שמזכירה לו אותו בילדותו ורק רוצה לחייך. באטמן הרשע (הטוב?) מחליט לרדוף אותה, אך הג'וקר מאמץ אותה וביחד הם יוצאים לקרב אחרון.
בסוף הסרט אחרי קרב מול באטמן הילדה ניצלת והג'וקר מת, היא קוברת אותו, לוקחת את הצלב ומעקמת את המוט המקביל לקרקע לצורה של חיוך. שיר של ג'וני קאש לסיום.
ספוילרים ל"לוגאן"!
סליחה, שכחתי לסמן.
הג'וקר vs פניוויז vs רונלד מקדונלד
הסרט שישים סוף לוויכוח הנצחי, מיהו הליצן מספר אחת בעולם?
I started a joke
יום אחרי שכולם הבינו שמחלות נפש הן סיפור רציני וההפגנות עשו את שלהם, הממשל מתחלף באחד שמשקיע בבריאות הנפש
מאחר וג'וקר לא יודע מה לעשות הוא מתחתן מחדש (אחרי שאישתו הראשונה מתה ומשאירה אותו בסרט הקודם כמוביל של מהפיכת בריאות הנפש בגותהאם)
החיים החדשים שלו טובים אבל לא מובילים לשום מקום וכך הוא מוצא את עצמו בוהה ומתאהב בחברה של הבת שלו ובמערכת יחסים מוזרה עם השכן יוצא הצבא והגיי בארון שלו
בסופו של דבר, החיים הבורגניים מכריעים אותו והוא מתאבד רגע לפני שאישתו החדשה יורה בו
The Two Jokers
אם כבר מעבדים את סקורסזה, אז בואו נעשה מזה סדרת סרטים שלמה.
הארווי הוא נהג מונית בגותהאם – עיר מטונפת, מלאה בזונות וחסרי בית, שהפשע משתולל ברחובותיה. הוא סובל מהפרעה דו-קוטבית בעקבות שירותו הצבאי באפגניסטן וחי בצורה מתבודדת וסגפנית.
הארווי עובד באזורים הגרועים ביותר של העיר ומסיע במונית שלו טיפוסים מפוקפקים, אך אף אחד אינו מפוקפק כמו הליצן שעולה למונית של הארווי יום אחד עם הארלי, ילדה בת 12 אליה הארווי מתחיל לפתח אובססיה.
כשהארווי מתחיל להסיע יותר ויותר את הליצן ולבצע עבורו עבודות מזדמנות, הוא נשאב לחיי הכנופיות של גותהאם ונקרע בין האובססיה שלו להארלי ולנאמנותו ההולכת וגוברת לליצן, וכשמערבולת הפשע סוגרת עליו והפרעתו הנפשית מתגברת —
בקיצור, זה טו-פייס פוגש את טקסי דרייבר כסרט המשך לג'וקר. יו גט דה ג'יסט.
Joker: Into the Joker-Verse
הג'וקר נקלע לטווח הקרינה של ניסוי של לקס לותור בחציית עולמות מקבילים. כתוצאה מכך, מגיעים לעולמו הג'וקר של ג'ק ניקולסון, הג'וקר של הית' לדג'ר והג'וקר המצוייר של מארק האמיל (על ג'ארד לטו אפשר לוותר).
הג'וקר המצוייר יוצר קשר עם הג'וקר של פיניקס, לאחר שהוא חטף את הארלין קווינזל, שעדיין לא הפכה להארלי קווין בעולם הזה, ואת ברוס וויין, שבעולם הזה הוא סתם פלייבוי עשיר ומעצבן, שכן הוריו לא נהרגו בשוד ומתו בשיבה טובה. הגו'קר המצוייר מסביר לפיניקס שהוא רוצה להביא לעולם הזה את הארלי קווין שלו, ושהוא מציע לפיניקס בתמורה לעזרתו יריב ראוי שיספק לו שעשוע בלתי פוסק – באטמן.
סקרן וללא דבר להפסיד, פיניקס עוזר למצוייר. אולם, לשני הגו'קרים הנוספים ישנן תוכניות אחרות;
לדג'ר פוצח בשלל אירועי טרור שמשתקים את גות'הם ומקשים על המשימה, בעוד שניקולסון מכריז על עצמו כג'וקר היחיד והאמיתי ומנסה להרוג את שאר הג'וקרים.
במהלך מסעם, פיניקס נכנס לראש של הארלין והם מתחברים לאט לאט.
לאחר שהצליחו להביס את ניקולסון ולהגיע ללות'ור, בוגד פיניקס בג'וקר המצויר והורג אותו.
פיניקס אומר להארלין שהוא רוצה שהיא תהיה היחידה ושהיא תחבור אליו, ומציע לה שינסו את בכל זאת להביא את באטמן, ואולי הם יהנו מזה.
הארלין זורמת איתו ויחד הם מפעילים את המכשיר של לות'ור ישירות על ברוס. כתוצאה מכך, מגיעים לעולם שלושה באטמנים: מייקל קיטון, כריסטיאן בייל והגרסא המצויירת.
עם שלושה באטמנים, שני ג'וקרים והארלי קווין אחת בגות'הם, יש חומר לג'וקר 3.
הג'וקר vs פניוויז vs רונלד מקדונלד
הסרט שיכריע בשאלה שמעסיקה את העולם כולו, מיהו הליצן מספר אחת?
האביר האפל
התיאור ממש מפורט וקצת ארוך צדי לתגובה אז שמתי לינק:
https://archive.org/stream/TheDarkKnightScriptByJonathanNolanAndChristopherNolan/The+Dark+Knight+Script+by+Jonathan+Nolan+And+Christopher+Nolan_djvu.txt
הג'וקר נגד בנות הפאוורפאף
(ל"ת)
הרשו לי להפליג בדימיוני ולקוות
ש"ג'וקר" יהפוך לטרילוגיה. זה אפילו סביר מאוד – הוליווד כבר מתכננת סדרה בת חמישה סרטים לפאקינג "חיות הפלא", אז למה לא לעשות טרילוגיה על דמות מצליחה כמו הג'וקר? ואין דרך יותר טובה לסיים את הסרט השלישי מאשר עם הסיום של הסיפור "The Killing Joke" (באטמן לוכד את הגו'קר, הגו'קר מספר לו בדיחה וצוחק, באטמן לשם שינוי צוחק יחד איתו אך מיד תופס אותו. פה הסיפור מסתיים, והדעות חלוקות אם באטמן הרג את הג'וקר או לא).
ואם הסרט השלישי מסתיים בכך שהג'וקר צוחק רגע לפני המוות שלו, לדעתי הסרט השני צריך להסתיים בכך שהוא מאבד את היכולת, או הרצון, לצחוק. זה אחד הסממנים הכי מובהקים שלו, ולראות אותו מאבד אותו יהיה רגע שובר לב. ומה יכול לגרום לכך? הנה כמה רעיונות:
1. הארלי קווין נפרדת ממנו או בוגדת בו
2. באטמן חושף את הזהות שלו, מה שהורס את ה"כיף" בשביל הג'וקר, כי הוא לא מעוניין בזהותו של האיש מאחורי המסכה אלא רק באביר האפל עצמו
3. בקרב אפי בין השניים, גו'קר מצליח לפצוע אנושות את באטמן, ובאטמן נעלם. הוא מחליט לנצל את ההזדמנות הזאת ומפסיק להופיע ברחובות גות'האם לזמן מסוים ובכך מעמיד פנים שהג'וקר הצליח להרוג אותו. למה? כי הוא מכיר את יריבו הוותיק, וצופה את תגובתו בדיוק מושלם: הג'וקר מבין שחיי פשע ללא באטמן הם הרבה פחות כיפיים, וזה מונע ממנו לצחוק, ולבסוף הוא גם מאבד את החשק לפשוע. עד הסרט השלישי, כשהוא יגלה את האמת…
*לא מעוניין בכרטיסים*
אולי אפילו יעשו את Injustice בחלק האחרון
לדעתי אין מנוס מזה
אחי, איפה הקריסטל מת?
הג׳וקר הגריאטרי נוסע למסע שורשים בפוסט-אוקראינה בשנת 2056. מגיע לעיי החורבות הרדיואקטיביים של העיר ברודי, שם רוחו של אבי-סבו, הסופר היהודי הדגול יוזף רוט, נגלית לו והופכת לבת לוויתו הנאמנה. יחדיו הם יוצאים למסע מסוכן דרך מרחבי השממה של אירו-אסיה, אלי בוסן הקרת, שם ייערך טורניר השאמנים הגדול. בדרכם הם נלחמים במפלצות בתר-אנושיות, אופנוענים חרדים (הקבוצה הדמוגראפית היחידה, בחסד השם ומר"ן, שלא נוגעה בעקרות כמעט מוחלטת באירועי אוגוסט 2022) ומרווין החייזר – הדרוויש הזורואסטרי האחרון. בפאתי פיונגיאנג הם פוגשים באליהו הנביא שמגניב אותם לפגישה סודית בין אהרימן לאורמוזד לז׳אן פול גוטייה, ובצותתם לשלושת שועי עולם אלה גיבורינו מגלים כי העולם הזה נכתב על ידי גבר רוסי בן 27 הלוקה בנפשו. הם בוקעים מתוך המסך, חונקים אותי למוות ומתדבקים בדונאלד טראמפ. כדונאלד טראמפ הם חושפים לעולם רבתי את קיומן של בריות תבוניות במצולת מריאנה שקבעו את שגרירותן באזור 51. בתגובה בני הט׳לקטיקוטלק-ש משגרים מתחתית המצולה עשרות אלפי טילי אבולה ומשמידים את כל חיי היבשה בכדור הארץ. ואז ישו המשיח חוזר לעולם החרב ומאזין במשך 20 דקות למיקסטייפ של שירי פולק-רוק טטארי שהוא הרים מגופה מגואלת בדם באחד מרחובות קזאן השמה. Fin. תרמו ל-Patreon שלי כדי שאוכל להמשיך להיות מובטל.
למותר לציין, אין לי צורך בכרטיסים או סיכוי לזכות בהם.
אחי גנבת לי את הרעיון
אחי
היית צריך להמציא ססמא מאובטחת יותר לאונה הקדם-מצחית שלך.
(ל"ת)
אחד הדברים הכי מצחיקים שקראתי
(ל"ת)
היי שלדי, יש לי שאלת אוף טופיק אליך
איך אפשר להשיג אותך מחוץ לעין הדג?
או לחילופין, המייל שלי בניק לינק, אודה אם תוכל ליצור קשר בזמנך הפנוי.
אפשר לעשות ריקאסט לפיניקס במסגרת הפיץ' הזה?
אני לא אגיד למי, אבל נראה לי שאתם יכולים לנחש.
My Own Private Joker
מפגש מרגש!
סרט שיפגיש שני סרטי מחווה ל"נהג מונית" של סקורסזה ("איידהו שלי" ו"ג'וקר")
וגם בעזרת טכנולוגית CGI מתקדמת יפגיש את חואקין עם אחיו המנוח ריבר פיניקס.
(פריקוול אפשרי: הג'וקר, אני והחבר'ה)
ג'וקר דו פרצופי וחד חידות
כאשר הוא מתמודד עם התקפים סכיזו-פסיכוטיים רציניים, הג'וקר מנסה לסדר את העולם בעזרת כאוס מוחלט. הוא נוטל את תרופות בנסיון לסדר לעצמו את המחשבות וכדי להבין מי אלה הדמויות החדשות שנכנסו למשחק – איש החידות ודו-פייס. גם הם, אגב, מעורערים בנפשם ומאופרים באופן כבד.
רגע השיא של הסרט מגיע כאשר הקהל מבין שכל שלושת הדמויות הן בעצם פיצולי אישיות של הג'וקר.
"הנסיך והמלך נגד הג'וקר"
המלכה נחטפה.
בסצנה אחרי הכתוביות עושים טיזינג לאס בסרט השלישי.
תחפושות
הג'וקר יחבור לקטוומן ובעצתה יחליט הפעם להטיל אימה על גות'האם כאשר הוא מחופש לעטלף.ברוס ויין אשר בשלב זה עוד לא הפך לבאטמן יכיר את הג'וקר לראשונה מקרוב וישתמש בתחפושת עטלף כדי להטעות את אנשיו של הג'וקר ולבסוף לנצח אותו
לאחר מכן הוא יבין שהוא זה שנועד להיות באטמן באופן קבוע
הטייק האנתולוגי.
חואקין פיניקס אמר שהוא לא יודע אם הוא ירצה לחזור לסרט וטוד פיליפס הציע לוורנר לייבל של סרטי קומיקס עם תקציב מרוסן וטייקים ייחודיים על דמויות שבדרך כלל לא זוכות לככב בתפקיד ראשי.
אז סרט המשך ללייבל הזה ברוח הג׳וקר יכול להיות סרט דרמה רציני על הארלי קווין (הרלין קווינזל).
אחד הדברים שהכי ביאסו אותי מאז ומתמיד זה שבדרך כלל כותבים אותה בתור דמות קומית ולא נותנים לה להיות רצינית מספיק, או לכל הפחות לחקור את העבר הטראגי שלה לעומק. הרי אפילו בקומיקס היא עוברת כמעט מיד מסיידקיקית במערכת יחסים מתעללת לדמות של אנטי גיבורה. ולפי מה שנראה, בירדס אוף פריי לא יחרוג מזה.
אז למה לא סרט שיראה את התהליך?
שם הסרט: הרלין.
הנה עוד כמה נקודות שיכולים להשתמש בהן הסרט מהסוג הזה:
א. קפיצות בזמן. מימיה של הארלי קווין כדוקטורנטית והתפתחות העניין שלה בקרימינולוגיה.
ב. הראיונות שלה עם הג׳וקר ומפגשים חטופים עם באטמן שמוצג בתור ישות טורפת ואורבת. האם גישת האגרופים היא הגישה הנכונה לטיפול באנשים כאלה? הסרט מקורקע בגרסא מעט ריאליסטית יותר של גות׳הם בה באטמן בהחלט עשוי להיתפס כאיום.
ג. ימיה כסיידקיקית של הג׳וקר, הדברים שהוא גרם לה לעשות בזמן שהצד המתעלל שלו נחשף מהר ובצורה אגרסיבית מאד.
ד. נסיונות השיקום לאחר שנתפסה בידי באטמן.
ה. סצינת מפתח בסרט, ואולי אפילו סצינת הסיום, תהיה אחת המעידות של הרלין בתהליך הגמילה והשיקום שלה. היא מנסה לחזור לעולם הפשע ונחשפת בידי באטמן. באטמן אומר שהוא בדרך כלל לא נותן הזדמנות שניה, אבל לה הוא מוכן לוותר הפעם במידה והיא תלך הביתה מיד. האם היא תסכים לעסקה או שהג׳וקר השחית אותה לגמרי?
התמה המרכזית היא שטיפת מוח ואיך אישיות פסיכותית כריזמטית יכולה להוביל גם את האנשים הכי טובים. הרלין קווינזל היא לא הנבל כאן, ועדיין לא אנטי גיבורה. אבל היא נלחמת בכוח שמרגיש מאד אמיתי ויחד עם זאת חידתי על גבול העל טבעי.
אגב, הסיבה שהסרט צריך להיקרא ״הרלין״ זה דווקא כדי להראות את האדם מאחורי הפרסונה הנבלית. להוציא את הארלי קווין מהמקורות הקומיים שלה ולהראות את התהליך שהיא עוברת בתור בן אדם.
תיקון
יום רביעי זה ה-25/9. שלישי זה ה-24/9.
SON of JOKER
20 שנים לאחר סיום הסרט הראשון. כבר כמה שנים שהוא מנסה לברוח מהתקופה שבה היה אובססיבי להרס ולאנשים בחליפות של עטלף. מאז שהרג את הבאטמן הוא התחיל לשאול מחדש שאלות על עצמו ועל המהות שלו, אם יש כזו. אחרי עוד פיגוע אדיר מימדים שביצע בקולנוע של גות'אם, הוא הרגיש ריקנות שלא יכל להתמודד איתה. הוא הרגיש שאין טעם לכל זה, וגרוע יותר – הוא הרגיש שהוא פוגע באנשים. הוא החליט להרחיק ככל שאפשר מהעבר שלו ומגות'אם, כדי להתחיל את החיים שלו מחדש. כעת הג'וקר, שכמובן הפסיק כבר להתגלח וגידל זקן מרשים, מתגורר בבקתת עץ מבודדת בנורווגיה. הוא, והבן שלו.
המשפחה שלו בדיוק עברה אירוע נורא – מות האם. לאחר מאבק ארוך עם מחלה, האם עזבה את העולם והשאירה את ג'וקר והבן שלו לבד, עם בקשה אחת – לקבור אותה ליד הקברים של ההורים שלה, בבית הקברות Shady Acres, בגות'אם. כעת על הג'וקר לנסוע עם בנו, שלא יודע דבר על העבר המעוות של אבא שלו, עמוק אל תוך העבר הזה. איך השניים יתמודדו עם המסע הזה?
גו'קר והקלף האחרון
לאחר שהפסיד את כל רכושו במשחק פוקר,מחליט הג'וקר לסיים את חייו. כעבור שלוש שנים גאון משוגע
מחליט לבנות מכונת זמן במטרה לחזור לעבר ולרמות לטובתו של הג'וקר במשחק המכריע. הוא מצליח לחזור ונכנס למשחק, אך בסופו של דבר המשחק משתבש והוא מוצא את עצמו נרדף על ידי הג'וקר במרדף מותח ומצמרר,
שבסופו יהפוך לפוקר פייס- אויבו המושבע של הג'וקר!
ג'וקר בארץ הפלאות
עקב נסיבות מוזרות (שדה כוח או משהו קומיקסי כזה או אחר), ג'וקרנו האהוב מוצא את עצמו בארץ הפלאות של אליס, ומול האתגר הגדול ביותר בקריירה שלו: איך אתה יכול להתייחד כמטורף אם כולם סביבך מטורפים לא פחות ואולי אפילו יותר? מצד אחד, זה הופך את כולם לאויביו; מצד שני, לידידים בפוטנציה. הג'וקר נפגש עם הכובען המטורף, אליס המשנה צורה וגדלים, מלכת הלבבות המאיימת, הזחל, החתול הבלתי נראה, ודרך המון שיחות פילוסופיות מתודלקות בסמים והזיות הוא מאמץ לעצמו את העולם החדש והמשונה הזה, ומחליט להעלות מופע סטנד אפ שמבטיח לענות על השאלה "מה משותף לעורב ולשולחן כתיבה?" לא סרט גיבורי על או נבלי על, אלא סרט מהורהר וחלומי על שפיות וטירוף, צחוק ואושר, דיכאון ותהיות קיומיות, הלוצינציות ומציאות.
(לא מעוניין בכרטיסים)
ההמשך צריך להיות מבוסס על הנובלה הגרפית "ג'וקר"
יש בה משהו מאד ריאליסטי ומאד מתאים להמשך של הסרט הזה. אני לא רוצה להרוס למי שלא קרא אבל בגדול הג'וקר משתחרר מארקהם אסיילם חסר כל ומנסה לחזור לפסגת עולם הפשע בדרכים מדממות וחסרות פרופורציה. הסיפור מובא מנקודת מבטו של הנהג שלו וזה נותן לזה זוית מעניינת.
Joker, Two
בהתחלה של הסרט, בעקבות המאורעות של הסרט הראשון, ארתור פלאק (ג'וקר) נאסר בארקהם אסיילום לכמה שנים.
אף על פי שהוא מטופל שם, הוא עדיין מסרב להודות בפשעים שהוא עשה.
לאורך השנים חל שיפור במצבו הנפשי (כפי שמראים לנו), אך אסירים אחרים מארקהם עדיין מפחדים ממנו מסיבה לא ברורה.
מראים לנו שהוא יצר קשרים חזקים עם דמויות מהעולם של DC שיהפכו בעתיד לאויבים של באטמן, הקשר הכי חזק מן הסתם עם הארלין קווינזל שמטפלת בו.
במהלך המערכה הראשונה אנחנו רואים קטעים בטלוויזיה (שנמצא בחדר פנאי של ארקהם אסיילום) על פשעים אחרים שכביכול פשעי חיקוי של ג'וקר.
בהמשך מגיע לארקהם אסיילום עוד אסיר שמציג את עצמו כג'ק נפיאר, שטוען בשיחה פרטית עם ארתור שהוא הג'וקר האמיתי – הוא מגולם על ידי ליאונרדו דיקפריו, שדומה לגוק'ר של ג'ק ניקולסון מ-1989 עם פה יותר נורמלי.
הוא טוען שהוא אחראי על כל המאורעות של הסרט הראשון, וארתור פלאק סתם המציא שהוא אחראי – לאורך כל הסרט לא מגלים אם זה נכון או לא.
ג'ק משכנע את ארתור לקחת אחריות על כל הפשעים בשביל להוריד את החשד ממנו(מהסרט הראשון + לטעון שהוא אירגן עוד פשעים כשהיה אסיר בארקהם), ובתמורה ג'ק ימשיך את המהפכת הג'וקרים.
בעקבות שיחה דרמטית עם הארלין קווינזל (שארתור מאוהב בה כמו לא יודע מה, והיא כם מאוהבת כי היא מחרחמת עליו), ארתור מחליט לקחת אחריות על הכל.
ממש כמה דקות לפני שהוא אמור להיפגש עם מנהל של ארקהם אסיילום, ארתור רואה בטלוויזיה דיווח על בן אדם שלבוש כמו עטלף, שבלילה אחד הוריד כנופיה שלמה של Two-Face.
ארתור חווה הזיות חזקות על באטמן ועל המעורות מהסרט הראשון, בסוף ההתקף הוא חוזר להיות כפי שהיה בסוף של הסרט הראשון – מטורף ובלתי צפוי.
הוא תוקף והורג כמה סוהרים, ועושה איפור של ג'וקר מהדם והאיברים שלהם.
ארתור מתחיל לחפש את ג'ק, תוך כדי שהוא משחרר את כל האסירים והורג או פוצע את כל הסוהרים שעומדים בדרכו.
מראים לנו שהארלין קווינזל ראתה חלק מההריגות ואז הותקפה על ידי כמה אסירים (אולי אפילו מינית).
בסוף הוא נפגש לבד עם ג'ק ליד השערים של ארקהם, ויש ביניהם קרב סכינים בגשם באורך 10+ דקות (ארתור "השאיל סכין מ-Zsasz, ג'ק הבריח את הסכין איתו), במהלך הקרב שניהם מקבלים פצעים קשים.
בסוף ג'ק מצליח להגבר על ארתור, אבל לפני שהוא דוקר אותו, הארלין יורה לו בראש עם אקדח שהיא הרימה מגופה של אחד הסוהרים – ככל הנראה מקודם היא הרגה איתו את האסירים שתקפו אותה – לפי הבאת פנים שלה אנחנו רואים שהיא השתגעה.
כשארתור רואה אותה ואת הגופה של ג'ק, הוא מתחיל לצחוק, הצחוק שלו גובר כשהוא רואה שמהלך הקרב ג'ק חתך לו את הפה עם סכין עד הלחי.
ארתור הופך סופית לג'וקר – הוא מכריז שארתור מת וחותך לעצמו את החיוך של הית' לדג'ר, תוך כדי שהוא ממשיך לצחוק.
הוא לוקח את הארלין וגונב אחד הרכבים – היא לא מגיבה כשהוא מעלה אותו לרכב, הוא מבטיח לה שמכאן הכל יהיה יותר טוב.
לאחר הכתוביות אנחנו רואים משטרה מתכנסת ליד הכניסה לארקהם אסיילום, בזמן שבאטמן מסתכל אליהם מרחוק.
הסיקוול שאנחנו ראוים לו
אחלה
השקעת, כל הכבוד !
ג'וקר
השחקן הכי טוב של הג'וקר הוא סטן לי
חחחחח
לקום אתמול כג'וקר
שדרן טלוויזיה בשם ג'ק נפיאר, המפיקה שלו הרלין והצלם לארי נשלחים מטעם עבודתם בתחנת הטלוויזיה WPBH-TV9 לעיירה פונקסאטוני שבפנסילבניה לסקר את אירועי יום המרמיטה. לאחר החגיגות הצוות אמור לחזור, אך בדרכם חזרה, סופת שלגים חזקה מעכבת אותם ללילה נוסף בפונקסאטוני.
להפתעתו של ג'ק, למחרת בבוקר הוא מגלה שהוא קם לבוקר האתמול, באותה השעה, עם אותו שיר שמתנגן ברדיו ועם אותם אירועים שקרו אתמול. הוא גם מבין שהוא היחיד שיודע זאת ושיש לו זכרונות מהיום ה"קודם", וכך ממשיכים חייו יום אחרי יום בלולאת זמן, כשהוא מתעורר לאותו יום עצמו.
לאחר כישלונותיו החוזרים של ג'ק לצאת מהלולאה, הוא מאבד אט אט את שפיותו. ג'ק מאמין שהלולאה נועדה לתת לו הזדמנות לתקן את חייו, והדרך לצאת ממנה תהיה להוכיח כי הוא אינו ראוי להזדמנות זו. הוא מסביר זאת להרלין ומפציר בה לראות את הצד המצחיק בסיפור. ג'ק מתחיל להתאפר כליצן, ושאיפתו החדשה היא להשחית את נשמתו על ידי ביצוע של כמה שיותר מעשי עוולה תוך 24 שעות.
בסוף הסרט ג'ק רוצח את בני הזוג תומס ומרת'ה וויין בעזרתה של הרלין. הדבר מתיר את לולאת הזמן, אבל מותיר את ג'ק והרלין במצב נפשי מעורער. הם נלקחים על ידי לארי לאישפוז בבית החולים ארקהם.
סטן לי חי
באמבטיה עם מייקל ג'קסון ופרדי מרקורי
ברכותיי
כולכם כתבתם רעיון טוב יותר מהתוצאה הסופית