האן, כרגיל, ירה ראשון:
J.J Abrams' name is actually Jar Jar.
— Han Solo (@hansolo) January 25, 2013
יאפ. עכשיו כשהאן אומר את זה, זה נראה כל כך ברור מאליו. קבלו את ג'אר ג'אר אברמס.
כצפוי, התגובות להכרזה על ג'יי. ג'יי. אברמס כבמאי של "מלחמת הכוכבים: פרק 7" היו דו-קוטביות. יש כאלה ששונאים אותו, יש כאלה שמעריצים אותו. אנשים זוכרים לו לרעה את האהבה המגוחכת שלו לבוהק עדשה ואת "אבודים" (למרות שהקשר שלו לסדרה די מינימלי), ואחרים מציינים לטובה את ההחייאה של "סטאר טרק" והעבודה המצוינת שהוא עשה בשיחזור הסגנון הספילברגי ב"סופר 8".
צריך לציין שאברמס מגיע לפרויקט בתור במאי להשכיר. כבר יש תסריטאי (מייקל ארנדט), וסביר מאוד שיש כבר כיוון מוגדר שבו אנשי דיסני ולוקאספילם החליטו לקחת את הסדרה. בתור במאי, תהיה לו הרבה השפעה כמובן, אבל היא לא תהיה מוחלטת. הוא לא הופך עכשיו לג'ורג' לוקאס 2.
כמובן, הרשת התמלאה מיד בתגובות, בעד ונגד. יש כבר, כמובן, עצומה שדורשת מדיסני להעיף אותו. לעומת זאת, כמה מהבלוגרים המובילים בגיקיספרה דווקא בעד: דווין פרצ'י חושב שג'יי. ג'יי. הוא תקוותנו האחרונה. גם דרו מקוויני חושב כך. אליסה רוזנברג חושבת שזה רעיון רע, וגם כאן מסכימים איתה.
מ-José David Ortiz בטוויטר (דרך AICN) הגיעה עוד בדיחה צפויה אבל נחוצה, הלוגו החדש של "מלחמת הכוכבים":
אז מה אתם חושבים?
ג'יי. ג'יי. אברמס יביים סרט בסדרת מלחמת הכוכבים. תגובתך?
- הידד! הכח חזק איתו. (51%, 208 קולות)
- הו לא! יש לי הרגשה רעה בקשר לזה. (49%, 199 קולות)
מס' מצביעים: 407
מה?! אברמס?!
אבל הוא הכחיש! רק לפני שבוע!
אני ארכוש כבוד לבמאי הזה כל עוד הוא ימשיך את הטרילוגיה הישנה ושלא יבזבז את סרטים 7,8,9 על משהו כמו " ילדותו של אובי וואן קאנובי " או כל דבר שטותי אחר.
לא מת על האיש
הדבר היחיד שאהבתי באמת אצלו היה סופר 8. אבל בחייכם, הוא כלכך רציני! מלחמת הכוכבים לא נועדה להיות סרט כזה, היא תמיד הייתה סדרה קלילה וכיפית.
אני מקווה שלהסתכל על הטריילר של הסרט העתידה לא יהיה כמו להסתכל על הטריילר של "האויב בתוכנו – סטארטרק" (השם עדיין משעשע ומפגר למדי).
אגב, אם כבר מזכירים עברות שמות, צריך לאסור את הבנאדם שאחראי לזה לפני שישנה את "מלחמת הכוכבים" ל-"הכוכבים בתוכנו – מלחמות" או ל"המלחמות בתוכנו – כוכבים!" בטכניקת הסוויץ' המפגרת שלו.
הטריילר של סטאר טרק 2 נראה רציני באופן תהומי רק כי זה הטרנד עכשיו בטריילרים: סצינות חורבן בקנה מידה לא הגיוני, נבל שמאיים להרוס כל דבר שהגיבור מנסה להגן עליו וכמובן החבר'ה הטובים שעומדים במבחן האולטימטיבי נגד כוחות הרוע ומסתכנים לאבד הכל.
אבל בסטאר טרק הראשון היו הרבה סצינות הומוריסטיות מוצלחות. אני לא הרגשתי שמדובר בסרט רציני מדי. היו בו מספיק אתנחתות קומיות והומור. גם בכל סרט אחר של אברמס.
נכון
אכן יש סצנות כאלה. אבל אתה באמת חושב שלמרות הכל הוא מתאים למלחמת הכוכבים? מלחמת הכוכבים די צריכה מקוריות שנינות ויצירתיות. מה שקשה לי לראות אצל אברהמס..
אני חושב שאברמס יכול לשחזר בצורה לא רעה את הקסם שהיה בטרילוגיה המקורית, תוך כדי החדרת הדברים החדשים שלו לפרנצ'ייז. אברמס הוא במאי טוב לטעמי, וזה נכון שהוא לא הכי מקורי בעולם. השאלה היא כמה המעריצים רוצים סרט סטאר וורס מקורי? מאיפה הדרישה הזאת למקוריות התחילה בהקשר של הפרנצ'ייז הזה? הרושם שלי תמיד היה שאנשים רוצים לחזור לסרטים הישנים.
האם הייתם רוצים לראות סרטי סטאר וורס כאלה:
א. דרמת נעורים על האקדמיה לג'דיי?
ב. ג'דיי שאשתו הסודית נטבחה בידי הסית' נוטש את האמונה ויוצא למסע נקמה אישי?
ג. שני חברי ילדות שהופרדו באיזה מלחמה שנפגשים כעשר שנים לאחר מכן, האחד הוא ג'דיי והשני סית'?
ד. סאגת פשע על משפחתו של ג'אבה דה הט?
ה. סרט שמספר על עולם ציידי הראשים?
ו. סרט על מלחמת המשובטים מנקודת מבט של חייל פשוט ועייף שרוצה לחזור הביתה?
ז. ווקי קטן שאבד בג'ונגל וסיפור ההישרדות שלו?
עד כמה בעצם אנשים רוצים לרענן את העולם הזה של סטאר וורס? אני בכיף הייתי רוצה לראות סרט במותג שמספר סיפור יותר אישי ופחות גרנדיוזי, אבל אני חושש שלא יהיה באמת ביקוש למוצר כזה.
תראה, יש איזון מסוים שצריך לשמר בין מקוריות וחדשנות, מול ביסוס על הז'אנר והעולם הישן כביכול של מלחמת הכוכבים. אני מאמין שביכולתו של אברהמס לחדש ולייצר דבר חדש (אם כי לא יצירתי ומקורי ע"פ טעמי, כי אני לא חושב שאברהמס מקורי כלכך), לעומת זאת אני לא מאמין שהוא יידבוק כל כך במשהו מהסדרה והז'אנר הישן (שזה הדבר שאני רוצה לראות ומקווה שיקרה). אם אברהמס לא ימצא את האיזון הזה ייצא לנו סרט בסגנון ותר מדיי "מלחמת הכוכבים" (כולל כל החסרונות שנלוות לו), או סרט חלל שלא עד כדי כך מתקשר לסדרה עצמה. אני לא אופטימי לגבי הבחירה הזאת של דיסני, אבל ימים (שנים יותר נכון לומר) יגידו :)
לא כל כך רלבנטי ההצעות שלך
למרות שבהחלט אפשר יהיה לשלב אותן בסרטי ההמשך, לא מדובר כאן על "סרט שמתרחש בעולם סטאר וורס", אלא על "סרט חדש בסדרת סטאר וורס". כלומר, המשך ישיר ל"שובו של הג'די", במבנה המוכר והידוע: כמה קווי עלילה מטופשים ביותר שמתרחשים במקביל ברחבי היקום, שניים/שלושה קרבות חלל, שני קרבות לייטסייבר, אחד ספינת ענק שעוברת לאורך המסך, וסוף לא רע אבל אולי מלנכולי קצת (האם ילכו על אפליותרבוגריותר? איש אינו יודע) שיכין אותנו לשני הסרטים הבאים.
זה בדיוק מה שניסיתי להוכיח.
אנשים לא מחפשים רוח מקורית בסרט הבא של סטאר וורס.
אני איש ואני מחפש
אני אפילו לא גיק ממוצע של 'מלחמת הכוכבים' (למרות נטייה לעשות קולות של לייטסייבר כשאני מטאטא ולנסות לפתוח דלתות בכח המחשבה) ואני מכיר כמות די גדולה של סיפורים מהפרנצ'ייז שהם לא המשך ישיר או המשך בכלל ל'שובו של הג'דיי'. כל סיפורי 'knights of the old republic', או סיפורי 'jedi academy' למיניהם. וזה עוד לפני שהתחלת לבחוש בכמות העצומה של הקומיקסים וכו'
לוקאס בנה בסיס ליקום עצום שקיבל חיים משל עצמו (הרבה יותר מהיקום של 'מסע בין כוכבים' אם תשאל אותי) בזכות המעריצים, חנונים ולא חנונים. אם לאבראמס יהיו מספיק ביצים לדעת שהוא לא פונה רק למגה גיקים ולא להדבק לקאנוניות, יש פה פוטנציאל אדיר.
יקום עצום
עם חיים משל עצמו זה לא מספיק בדרך כלל בשביל סיקוולים לטרילוגיות. אפילו במדיום שהוא לכאורה יותר פשוט – עולם הספרות – ועם אותו סופר בדיוק, זה בדרך כלל כושל. הדוגמה הקלאסית היא נסיונותיו של אייזק אסימוב לסקוול – ואף לפרקוול כמדומני – את טרילוגיית המוסד המיתולוגית שלו עצמו, שלא התקרבו לאיכות של הספרים המקוריים. גם זילאזני כשל לסקוול את חמישיית אמבר.
אבל זה בדיוק העניין
למה להיצמד לתבנית של סיקוול או פריקוול? יש יקום עם חוקים ומבנה. יש מיליון סיפורים שאפשר לספר בתוך היקום הזה שלא קשורים בכלל לסיפור המקורי (אם כי אני אישית הייתי שמח לראות את הסיפור של 'the force unleashed' מסופר על מסך גדול).
טוב,
לפחות רעיון ה. מתוכנן להפוך לסרט.
מסתבר שדיסני מתכננים להפיק הרבה סרטים בעולם של סטאר וורס במקביל לסדרה החדשה שאמורה להיות המשך לשובו של הג'דיי. חוץ מסרט על בובה ועולם ציידי הראשים מתוכנן גם סרט סולו על האן סולו הצעיר (בבקשה לא שיה לה-בלוף).
מקור:
http://insidemovies.ew.com/2013/02/06/star-wars-spin-offs-young-han-solo-movie-boba-fett/
דורון לך לישון
"העבודה המצוינת שהוא עשה בשחזור הספילברגי…" אתה כנראה תחת השפעה של ברוקולי או מה שלא עושה לך את זה, הבן אדם הוא גנב שוטים מדופלם והוא לא שיחזר הוא גנב רמס דרך ופירק את הסגנון השפילברגי רק כדי שגיקים בקצה העולם ישתחוו. אתה יכול להתרומם, זה בלוף.
לא מתלהב
אני לא מעריץ מושבע של ג'י ג'י אברהמס. 'משימה 3' ו'סטארטרק' היו סרטים טובים אבל לא יצירות המופת שעשו מהם, מ'סופר 8' ממש לא התלהבתי ומ'אבודים' התייאשתי אחרי 2 עונות. הייתי מעדיף שמתי'ו ווהן יביים את הסרט החדש. אבל לפחות זה יהיה מהתסריטאי של 'צעצוע של סיפור 3'.
הייתי בטוח שזה ג'יי ג'ונה אברמס...
שוב, לא ראיתי אף "מלחמת הכוכבים", אבל אני אוהב את הסרטים של אברמס, ולדעתי הוא יעשה את העבודה. וחוץ מזה, אני מעדיף שהבמאים שאני יותר אוהב (ווהן, סניידר, טראנק וכו') יתעסקו בדברים אחרים.
אגב, עכשיו כשאברמס יושב מאחורי המצלמה של שני פרנצ'ייזים גלקטיים….טוב, הזהירו אותי שעלולים לחנוק אותי עם הפורס אם אני אגיד את זה, אז אני אזרוק את המילה לחלל (חה!) ואברח לבונקר עם 7 דלתות…….קרוס-אובר?
זה קצת מוזר לטעון
שאתה חושב שהוא יעשה את העבודה כשלא ראית אף סרט מהסדרה.
כלומר, כן, ברור שאתה יכול לטעון שמבחינה קולנועית/סיפורית/בימוי הוא יעשה עבודה טובה כי הוא במאי טוב וכו'. לגיטימי לגמרי. אבל הדיון "אם הוא יעשה את העבודה או לא" חייב במקרה הזה להיות גם עם זיקה לסדרת הסרטים, ואיך מר אברמס יעשה מה שיעשה בהתייחס לסדרה הקיימת. זה לא יכול להיות דיון אקדמי מנותק על עבודת הבימוי הפוטנציאלית של אברמס תוך התייחסות לג'וב הזה שהוא קיבל כמו כל ג'וב אחר.
איפה האפשרות "היה יכול להיות טוב יותר, אבל אין בעיה"?
נכון, גם אני הייתי מעדיף את מת'יו ווהן או בראד בירד או גיירמו דל טורו, ואומנם לא ראיתי את "סטארטרק", אבל תיארתי לא פעם את "משימה בלתי אפשרית 3" ככנראה סרט האקשן האהוב עליי (בדרך כלל זאת תחרות בינו לבין טרמינייטור 2. כל חודש מישהו אחר לוקח את התואר), ואולי פה נמצאת בדיוק נקודת התקווה שלי – מה שחשוב לי שיהיה טוב בסרט חדש של מלחמת הכוכבים הוא התסריט יותר מאשר הבימוי. אפשר להגיד הרבה דברים רעים על העבודה של לוקאס בסרטים החדשים, אבל לדעתי הבימוי הוא לא אחד מהם, הבעיה בסרטים האלה הייתה התסריט המזוויע ב-2 הסרטים הראשונים והתסריט הפגום-לעתים של השלישי. JJ אומנם לא הרשים אותי ככותב ויוצר עולמות, אבל בתור במאי, אני חושב שהוא מצויין ומספיק מתאים. ועל התסריט, למזלינו, מופקד מייקל ארדנט, הכותב הנורא נורא מוכשר של "מיס סנשיין הקטנה" ו"צעצוע של סיפור 3", כך שתכלס – אני לא דואג יותר מדי.
"הבימוי הוא לא אחד מהם"?!
בסרטים האלה שיחקון סמואל ל. ג'קסון, ליאם ניסן, נטלי פורטמן. אלה שחקנים טובים. הם שיחקו זוועה. הבימוי בסרטים האלה, אם הוא בכלל קיים, הוא איום ונורא.
בימוי שחקנים זה רק תת-קטגוריה.
ואני מסכים שבה הוא לא הצליח יותר מדי (אבל התגובות האלה עדיין מוגזמות. באמת? "זוועה"? קצת אקסטרימי לטעמי. וחוץ מזה, הבעיה הייתה, שוב, בתסריט המזעזע שלא ממש דרש מהם להראות רגש כלשהו מאשר הבימוי. אם לוקאס אשם במשהו, זה בתסריט), אבל אם מתייחסים לדברים אחרים – כמו איך הוא מביים את הכוריאוגרפיה של הקרבות, את סצינות האקשן, ותשומת הלב לפרטים קטנים – הוא עושה את זה לא רע בכלל. הבמאי הכי טוב בעולם לטרילוגיה של עצמו? לא. האם הוא הלארס אולריך של עולם הקולנוע כמו מה שעשו ממנו? גם לא.
נ.ב.
נראה שבשנתיים הקרובות, ככל שיותר ויותר מידע ייחשף על הסרטים הבאים, אנשים ישימו לב שאני אגן הרבה פעמים על הטרילוגיה החדשה, או יותר נכון, על חצי ממנה (כי "נקמת הסית" נהדר לדעתי, וב"מתקפת המשובטים" דווקא יש דברים טובים. "אימת הפנטום" כבר מזעזע בצורה בלתי ניתנת לתיאור) לפני שמישהו יגיד שאני מדבר ככה בגלל שאני צעיר ולא נחשפתי לסרטי הטרילוגיה המקורית קודם – אז אני כן. ראיתי את הטרילוגיה הישנה הרבה לפני שראיתי את החדשה.
תשומת לב לפרטים הקטנים
זה משהו שתמיד אומרים כשרוצים להגיד עד כמה במאי הוא נפלא ונהדר.
אבל די ברור שיש דברים יותר רציניים לדאוג לגביהם, ובימוי שחקנים זה חצי מהעבודה של הבמאי.
בימוי המצלמה של הפריקוולים הוא נוראי
כל סצנת דיאלוג מבוימת ברמת מורכבות ואסטטיקה של אופרת סבון, ואמנם הכוריאוגרפיה בסצנות האקשן טובה, אבל הצורה שהן מצולמות וערוכות הורסת את כל זה. אני ממש לא מבין איך אפשר להגיד שהייתה ללוקאס תשומת לב לפרטים הקטנים (או אפילו לפרטים הגדולים).
אגב תשומת לב לפרטים...
אחד הקטעים שהכי משעשעים אותי בטרילוגיה החדשה – ב- 4:25 פה: http://www.youtube.com/watch?v=keBe6zKPDAI
אני אוהב את זה ששריטה אחת בגב הופכת את החולצה של נטלי פורטמן לחולצת בטן עם שרוולים קצרים.
אבל היה גם את היידן כריסטנסן...
אבל היה גם את היידן כריסטנסן שחירב להם כל סצינה משותפת (ובזה קשה להאשים את הבמאי)… לא פלא שהם שיחקו זוועה.
אם אברמס
הפוך את סטאר וורס לסרט מד"ב פילוסופי על עתידה של האנושות בחברה גלקטית וטכנוקרטית, זה יהיה די אירוני.
תודה לאל שזה לא מייקל ביי.
(ל"ת)
זה לא יכול להיות יותר גרוע מהפריקוולים
כל עוד אברמס לא מביא איתו את דיימון לינדלוף, כמובן.
רק לא לינדלוף!!!1
מסכים. האמת היא שכל הקטע של אברמס-יביים-סטאר-וורס גורם אצלי לחשש כבד שיצא מזה סרט בעייתי משהו. זה בלי להיכנס לזה שמטריד אותי שכל כך הרבה אנרגיה ומשאבים מתבזבזים על מיחזור של סדרה שנחפרה בכל מדיום אפשרי ושמיצתה את עצמה עם עודף יתר של מרצ'נדייז וסיפורים נלווים. לא שהיא לא הייתה טובה במקור (היא הייתה מאוד טובה) אבל עכשיו קשה לי להאמין שאפשר לחלץ אותה מתוך ענני האבק שהיא שקעה בהם (על עיקרון כל המוסיף גורע).
אני דווקא מתרגש.
התלונות הן שלאברמס אין את רוח ההרפתקנות, האהבה לפנטזיה ומדע בדיוני ואת חוש ההומור לעשות סרט שכזה. באמת? בסופר 8 יש המון רוח הרפתקנות, ילדות, נוסטלגיה ואהבה לסרטים. הוא החיה את מסע בין כוכבים ורואים שיש לו כבוד גדול מאוד לז'אנר ולמעריצים (לא משנה של מה). בהחלט יש לו חוש הומור (סטרטרק היה מאוד מצחיק, גם משימה בלתי אפשרית 3). אז מה הבעיה בעצם? הבזקי עדשה? זה מה שיהרוס לכם את הסרט? כמובן שיש עוד המון במאים אחרים שהיו יכולים להיות מעולים לסרט כזה, אבל ג'יי ג'יי אברמס הוא גם בחירה מעולה (אפילו מתבקשת), ואני מצפה מאוד לראות מה הוא יעשה עם הפרנצ'ייז.
מה שבטוח- זה לא יכול להיות יותר גרוע מאימת הפנטום.
שום דבר לא יותר גרוע מאימת הפנטום
גם אם מייקל בי יהיה הבמאי, דיימון לינדלוף יהיה התסריטאי, לסרט יהיה תקציב של 10 אגורות ו- r2d2 יהיה משוחק ע"י קרפדה עיוורת, הסרט עדיין יהיה יותר טוב מאימת הפנטום 3D (הדרך היחידה שצפיתי בסרט וחבל)
פלינקט אמר את דברו
https://www.youtube.com/watch?v=-e7Upf6i7dE
למה תמיד כל הסקרים בעין הדג כל כך צמודים?
(ל"ת)
האמת שזה הכל מבוים.
אף קול לא באמת משפיע, אבל ככה זה יותר מעניין ומותח.
אבל מי היית מעדיף שיביים?
(ל"ת)
אני לא עונה על זה
אלא אם זה מנוסח בצורת סקר (מבוים כמובן).
ת'כלס הדבר היחיד שמפריע לי בג'יי ג'יי
היא שיטת הצילום המעצבנת-טילים שלו. זה פשוט מסנוור. הוא אידיוט או שהוא עושה את עצמו? על מנת שתבינו – אני ממש סובלני בקטע הזה של שיטות צילום מוזרות. אני חושב ששיטת המצלמה הרועדת בסרטי אקשן זו צורת צילום ריאליסטית, אסטתית ומרשימה (אחת מהסיבות הגדולות שאני פשוט מת על טרילוגיית 'זהות'), לא מתלונן רוב הזמן בסרטי הfound footage וממש מת על סרטי תלת מימד טובים. אבל שיטת הצילום המסנוורת של ג'יי ג'יי פשוט עושה לי את המוות. מילא אם זה היה אסתטי! זה סתם רק מעצבן ומכוער.
חוץ מזה, נהנתי כהוגן משש עונות מרתקות של "אבודים" (שלא ממש קשורה אליו, עובדה שהצילום שם לא מפריע), מ"סטאר-טרק" ומ"משימה בלתי אפשרית 3". את "סופר 8" הרבה פחות אהבתי – העתקה גסה ולא מקורית לסרטי ספילברג. ואולי זה כי "אי.טי." הוא כנראה אחד מהסרטים הכי אהובים עליי אי פעם במרחב החלל והזמן, אז כל העתקה אפילו דומה במקצת מעצבנת אותי מאוד ומוציאה ממני נחירות בוז.
עוד קול לכוחות החושך (או שזה להיפך?)
וואו זה צמוד.
(אני הייתי הקול ה-121 לפסימים, מול 119 אופטימים)
אני חייבת לציין שאין לי שום דבר אישי נגד אברמס, פשוט גם לא הרבה בעד… מה שכן, אני לא מצליחה לחשוב על במאי אחד שהייתי שמחה לראות מצורף לפרויקט הזה, בין אם כי הם זוועה או כי הם במאים טובים שיתבזבזו על משהו שלא יצליח להשתוות למקור ורק יאכזב אנשים, ואני מעדיפה שיעבדו על פרויקטים מבטיחים יותר.
אולי בכל זאת זה רעיון טוב לתת את זה לג'יי-ג'יי, שאני כל כך אדישה כלפיו.
מה עם גור ורבינסקי?
מצד אחד במאי מוכשר מאוד, מצד שני הוא לא ממש עושה משהו עכשיו, אז למה לא לו?
כי הייתי מעדיפה משהו חדש ומפתיע ממנו.
כאמור.
מאוד אוהב את J.J אבל..
לדעתי לא מתאים לStar wars.
אולי טים ברטון יעשה גרסה בתלת מימד/שחור לבן עם ג'וני דף בתפקיד הבן הלבקן של יודה???!!!
אני דווקא שמח
כמעריץ סטאר וורס שראה מעט מאוד פרקים (ואולי סרט אחד מהישנים) של סטאר טרק, אבל מכיר את הנפשות הפועלות בעולם, ממש אהבתי את סטאר טרק של אברמס, בעיקר בגלל שהוא מאוד סטאר וורס-י, ואני מקווה שאברמס יצליח לשחזר את אותה האווירה גם במלחמת הכוכבים האמיתי.
ועוד סיבה שאני מתרגש היא שמייקל ארנדט (ליטל מיס סאנשיין, וצעצוע של סיפור 3) יכתוב את התסריט. זה כבר מבטיח שהדיאלוגים יהיו בכמה רמות מעל מה שהתרגלתי מהפרניצ'ייז הזה.
לאלאלאלא
אברמס? סטאר וורס?? אז הוא החייה את סטאר טרק בהצלחה די מרובה. ישר לתת לו את אחת הסדרות הכי מצליחות ואהובות בהיסטוריה של הכל? גדול עליו. להכנס לנעליים של סטאר וורס זה לא רק כמה מידות מעליו, הוא עלול לטבוע שם. ולוקאס השאיר שם ג'יפה נוראית אחרי הטרילוגיה השניה אז חבל.
ג'יי ג'יי מגיב על טענות בוהק העדשה
בקומיקס הזה.
מה?
אם הקומיקס הזה ניסה לומר משהו, לא הבנתי.
מה שאני הבנתי:
ג'יי ג'יי אומר: בסדר אינטרנט. הבנתי אתכם. אתם לא רוצים בוהק עדשה, אז לא יהיה בוהק עדשה בכלל בסרט.
ובתור עונש, הרבה סצנות מגניבות שחשבתי לעשות יתבטלו, כמו סצנת ריקוד לוהטת באפס כבידה. ואתם יכולים לשכוח מחרבות אור!
כן, את הטקסט הבנתי.
אבל למה? מה זה אומר? זה פארודיה על משהו שג'יי. ג'יי. אמר פעם? על אופן ההתנהגות שלו? זה קשור למשהו בקשר אליו, חוץ מזה שהוא אוהב בוהק עדשה (מה שלא מופיע כאן כבדיחה אלא כציון עובדה)? זה מביע התנגדות לאובססיה של המעריצים באינטרנט לבוהק העדשה שלו?
או שזאת סתם בדיחה לא מצחיקה, גם אפשר.
מבחינתי מה שלא מצחיק כאן
היא שאף אחת מהסצנות המוצעות לא נשמעת אפילו טיפה מגניבה.
ניתוח די מעניין למה JJ לא מתאים לתפקיד
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/the-big-picture/6763-A-Disturbance-In-The-Force
אני מאוד מאוד חוששת שהוא צודק
(ל"ת)
אם ואם ואם
אם מתעלמים מההפרזה לגבי הכוח העצום שטמון בידיים של אבראמס מעכשיו (באמת? האפיפיור והדלאי לאמה? גיקים! קחו את עצמכם בידיים). אם מתעלמים מההגדרה של במאי של 'קיק-אס' כבעל חזון. אם מתעלמים מהניסיון להגדיר סרטים כמו 'הנוקמים' או 'ספיידרמן' כמשהו שהוא מעבר למסחטת כסף (הם אולי סרטים עם ערך בידורי גבוה, אבל עדיין ערמה של שום דבר מבחינת חזון עלילתי).
אם מתעלמים מכל אלה אבראמס עדיין טכנוקרט. עם זה אני מסכים.
דיסני כבר מתחילים להרוס את מלחמת הכוכבים
כמו שחששנו, דיסני מתייחסים אל סטארווס כמו היקום של מארוול ומתכננים לחלוב את הפראנצ'ייז את טיפת הכוח האחרונה. מי היה מאמין שהגיע היום בו נתגעגע אל לוקאס?
http://www.aintitcool.com/node/60757
בשבילי, היום הזה עדיין די רחוק
הבשורה הזו לא משמחת אותי יותר מדי, אבל אני גם לא רואה סיבה להתחיל להתגעגע ללוקאס. במיוחד בהתחשב בכך שכבר שנים שספרי ומשחקי היקום המורחב עושים למלחמת הכוכבים בדיוק את מה שדיסני מתכוונים לעשות.
אבל יש הבדל.
אם את "רק" חובבת קולנוע ולא שוקעת בביצת הספרים והמשחקים וכו', אז יכול לא להיות לך אכפת מה קורה שם. אפשר להסתדר יופי בלי זה ולחיות רק בבועה הקולנועית של סרטי סטארוורז, ששומרים על כבודם (לפי ההגדרה שלך).
לא שאני בטוח שהרחבת יריעת הסיפורים היא כ"כ רעה. זה יכול להיות מאוד מעניין (אם יעשו את זה טוב), אבל מה שברור הוא שאת רובו הגדול של הקהל זה יעניין כמו לדעת כמה מידי-כלוריאנים יש בגופו של מי שמגיע אחרון במרוץ הפודים (ככה קראו לזה?) ההוא.