אתמול בערב, בשביל הספורט, ניסיתי לראות מה שלומו של "מהיר ועצבני 7" בבתי הקולנוע בארץ. הסדרה הזאת מצליחה בכל העולם, אבל מצליחה בארץ במיוחד. "מהיר ועצבני 6" היה אחד משני הסרטים המצליחים ביותר בארץ בשנת 2013. צפו בו כאן יותר מחצי מיליון צופים – מספר נדיר מאוד בשביל הארץ. יותר מ"הנוקמים", יותר מ"משחקי הרעב", יותר מכמעט הכל. אני מניח שחלק מהסיבה להצלחה של הסרט היא הגאווה המקומית, גל גדות: סרטים עם קשר ישראלי נוטים להצליח פה יותר. אבל גדות לא מופיעה ב"מהיר ועצבני 7" למשך יותר מ-1.4 שניות, אז אין לסרט קשר כזה. אז איך הולך?
התברר שהולך טוב מאוד. ביום שבת בשעה 19:40, כשבדקתי את לוחות ההקרנות בקומפלקסים הגדולים, נותרו לסרט עוד 16 הקרנות בסינמה סיטי גלילות, ו-28 הקרנות ביס פלאנט ראשל"צ. וההקרנות האלה היו מלאות, שעות מראש. ברור שהסרט מצליח מאוד מאוד. היתה לי הרגשה שמדובר בשיא. אבל לא ידעתי עד כמה.
מבירור עם גלובוס מקס, הבוקר, התברר שכן – זה באמת חסר תקדים. מגלובוס מקס מוסרים ש"מהיר ועצבני 7" מכר במהלך סוף השבוע 150,000 כרטיסים. כמובן, זה הרבה יותר מכפי שרוב הסרטים מוכרים בארץ לאורך כל חייהם. זאת גם עליה לעומת "מהיר ועצבני 6", שמכר בסוף השבוע הראשון שלו 125,000 כרטיסים. כמובן, לכל המספרים האלה צריך להוסיף "כ-"; נתונים רשמיים לא מתפרסמים, והמפיצים לא מפרסמים מספרים מדויקים או בדיקים. אבל מראיה של המצב בבתי הקולנוע אתמול, אין לי כל סיבה לפקפק במספרים האלה. אין לנו בוקס-אופיס-מוג'ו ישראלי, אבל ככל הידוע לי, זאת הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם לסרט בארץ. דרך אחרת להסתכל על זה: קצת יותר מאחוז אחד מסך כל הצופים של כל הסרטים בכל בתי הקולנוע בארץ במשך שנה הגיעו לסרט הבודד הזה במהלך סוף שבוע אחד.
מתברר שהמצב בבתי הקולנוע היה עוד יותר מטורף ממה שחשבתי: ביס פלאנט ראשל"צ יש 24 אולמות; אתמול, ברגע מסוים, 22 מבינהם הקרינו את "מהיר ועצבני 7". הצלחה כזאת לא היתה אפשרית טכנית בעבר: כשסרטים הוקרנו מפילם, היה מספר מסוים של עותקים שנשלחו לכל קולנוע – וזהו. היום, כשהעותקים הם דיגיטליים, אם קולנוע נוכח לביקוש יוצא דופן לסרט כלשהו, הוא יכול בקלות לפתוח עוד אולם ועוד הקרנה לאותו סרט. או כמו במקרה הזה, עוד ועוד ועוד ועוד אולמות.
גם בארה"ב מצבו של "עצבני 7" לא רע בכלל, גם אם שם הוא לא שובר את שיאי כל הזמנים. הסדרה נמצאת במגמת עליה עוד מ"מהיר ועצבני 4", כשכל סרט משיג פתיחה גדולה יותר מקודמו. "מהיר ועצבני 6" פתח עם 97 מיליון דולר; היה צפוי שהסרט החדש יגיע אל מעל 100 מיליון, אבל לסרט הזה היה גם את "אפקט הית' לדג'ר" – הסקרנות שמעוררת עובדת מותו של אחד השחקנים הראשייים – וסביר שזה מה שסייע לו לקפוץ הרבה יותר גבוה. ביום שישי לבדו הסרט הכניס 67 מיליון דולר (סכום דומה להכנסות הסופ"ש הראשון כולו של "מהיר ועצבני 4"), וההערכות כרגע, על פי Deadline, היא שהכנסותיו בסופ"ש יהיו בין 142 ו-147 מיליון דולר – מה שיצניח אותו למקום התשיעי ברשימת הפתיחות הגדולות של כל הזמנים.
ובכל זאת, כשמדובר בפתיחות בארה"ב, כדאי לא להתלהב יותר מדי, כי "הנוקמים 2" מגיע עוד פחות מחודש.
לא התייחסת בכלל לזה שעכשיו חופשת פסח.
כלומר, צריך השוואה לשוברי קופות אחרים שיצאו בארץ בתקופת חג הפסח, ולראות האם בשבוע הבא תהיה ירידה דרסטית או לא.
וואלה, זה הופך את העסק לעוד יותר מרשים
ביום שישי היה ליל הסדר, ובו (כמעט) אף אחד לא הולך לקולנוע. הסרט למעשה הגיע להישג הזה בתוך שני ערבים במקום שלושה.
אף אחד לא הלך לקולנוע בשישי
מן הסתם הם בתי הקולנוע היו סגורים.
גל גדות. גל גדול זה משיר אחר.
(ל"ת)
יש לי שאלה
כשבתי הקולנוע קונים סרט להקרנות, האם הם משלמים מחיר קבוע לא משנה כמה הקרנות ביום יקרינו אותו ובכמה אולמות או שהם קונים רישיון שמוגבל נניח ל-10 עותקים לבית קולנוע ואם יש דרישה גדולה לסרט הם צריכים להרחיב אותו?
הם משלמים למפיץ אחוזים מכל כרטיס שנרכש.
כלומר, כשמדובר בהקרנות מסחריות. בהקרנות סינמטקיות ומיוחדות המצב שונה.
אוי ווי, עכשיו קלטתי מה הולך להיות פה בארץ מ"באטמן נגד סופרמן"...
(ל"ת)
מעניין כמה וונדר וומן ירוויח.
(ל"ת)
אני תוהה אם גל גדות ממש תשווק את וונדר וומן בארץ.
כאילו, ראיונות בחו״ל ופרימיירות ברחבי העולם זה דבר שבטוח יהיה, אבל השאלה אם גם אנחנו נהיה חלק רציני במסע הפרסום שלו.
זה נמדד יותר לפי שווי השוק מאשר ברמת הפרוביניציאליות של אחד מהשחקנים
כלומר יש מצב, אבל נהיה הרבה אחרי סין רוסיה ושאר מדינות עולם ראשון.
רגע, אז "הנוקמים 2"
לא מאיים לעבור את F&F גם אצלנו? כמה הרוויח פה "הנוקמים" בסופ"ש הראשון? (אם יש דרך לבדוק את זה…)
2,858,519 שקל
(אם כי יש לציין שהיום הראשון שלו היה חופש ל"ג בעומר).
http://www.boxofficemojo.com/intl/israel/?yr=2012&wk=19¤cy=local&p=.htm
והפעם היום הראשון הוא חופש יום העצמאות
בקיצור, יהיה מעניין.
שזה בחלוקה למחיר הכרטיס הממוצע כ-70 אלף צופים.
בסטנדרטים של הארץ זה הרבה, אבל זה לא קרוב אפילו למהיר ועצבני (גם לא לקודם), וסביר שגם "הנוקמים 2" לא יעקוף אותו.
צפויים בלבולים ברחבי עין הדג
כאשר יגיע היום שבו נחפור על F&F
ובאותו הזמן על FF
מעניין מה זה אומר לגבי "הנוקמים 2".
אם אני לא טועה כש"הנוקמים" הראשון פתח הוא היהה הבלוקבסטר הגדול הראשון של אותה שנה, מה שעוד יותר הוסיף להתלהבות והדחף של אנשים לראות אותו, במקרה הזה אבל "מהיר ועצבני 7" יצא קודם ונראה שגנב לנוקמים מהמומנטום. אני תוהה איך זה ישפיע על נתוני הפתיחה של הסרט, האם הוא יצליח להביא פתיחה שתשתווה לזו של הראשון או שהוא ירוויח פחות? אם לא היה את מהיר ועצבני החדש אולי היה לו סיכוי אפילו לעקוף את הפתיחה של הראשון אבל עכשיו אני פשוט לא רואה את זה קורה.
זה לא ישפיע בשום צורה או אופן.
אף אחד לא מחליט לוותר על "הנוקמים 2" רק בגלל שהוא ראה סרט אחר לפני חודש, ובכל מקרה, גם ל"הנוקמים 1" היה להיט סופר-ענק שיצא חודש לפניו – "משחקי הרעב" הראשון.
אני די בטוח ש"משחקי הרעב" יצא במרץ, חודשיים לפני "הנוקמים" הראשון
קצת יותר מרווח נשימה לאנשים אבל מהיר ועצבני 7 יצא רק חודש לפני הנוקמים 2, או במקרה של כמה מדינות ואנחנו ביניהם שבועיים וחצי לפני.
לדעתי כן יכולה להיות לזה השפעה.
"משחקי" יצא בסוף מרץ, "מהיר" יצא בתחילת אפריל.
הרווח המעשי בינהם הוא שבוע. ולא, זה לא משפיע. הקיץ תמיד מלא בסרטים גדולים מאוד. אני לא בטוח שהיתה פתיחת סופר-ענק אחת שלא יצאה בטווח של חודש מאיזשהו להיט גדול אחר.
לא מפתיע. שילוב של שלושה גורמים:
1. כי זה מהיר ועצבני. סרט הנוער מפוצץ ההורמונים האולטימטיבי.
2. מותו של פול ווקר.
3. חול המועד
ועם זאת אפילו אני הופתעתי מהפופולריות. אני וחבר לקחנו הקרנה סינמה סיטי של שעה 1:20 לפנות בוקר.
האולם היה מלא עד אפס מקום! רוב העולם היו כמובן, נערים, נערות ואנשים צעירים שאל עוברים את גיל 30.
הקטע של כביש שש בהתחלה, הוציא מחיאות כפיים צוהלות ושריקות מחרישות אזניים. היה שמח באולם. הרגשתי כמו בספארי לאורך כל הסרט.
עוד אנקדוטה משעשעת/עצובה על קופות שבורות בארץ הקודש
צפיתי בהקרנה מלאה עד אפס מקום (הם מכרו יותר כרטיסים ממה שהיו מושבים), באולם האיימקס בקריון, בשעה 02:00 בלילה שבין שישי לשבת, בסופ"ש הבכורה של "2012".
מאוד אהבתי את האווטאר שלך
כלומר, הוא דרש ממך לגשת לאתר של האווטארים ובאופן אקטיבי ממש, להניח שם תמונה שכולה מסמלת "למשתמש זה אין אווטאר".
קצת כמו אלו שקמים ב6 בבוקר כדי לעשות לעצמם ""bed hair"".
מגניב, חכם. באמת.
חשבתי אשכרה להסביר למה באמת שמתי את התמונה הזאת
ואז חשבתי לכתוב משהו מתחכם כמו "יש לי bed hair גם ב-6 בערב"
ואז חשבתי לכתוב משהו שכנראה ימחק תוך זמן קצר
ואז הבנתי שאני סתם מבזבז את הזמן שלי
מספרים עצבניים לסופ"ש הראשון
(מצטער, זה היה מתבקש…. )
143 מיליון דולר בארה"ב, ו-384 מיליון דולר סה"כ ברחבי העולם. הסרט הזה כמובן מנפץ לרסיסים את השיא הקודם לחודש אפריל, שנקבע רק שנה שעברה עם "קפטן אמריקה : חייל החורף", שפתח עם 95 מיליון.
http://www.boxofficemojo.com/news/?id=4054&p=.htm
384 מיליון בסופ"ש אחד זה מרשים בכל קנה מידה.
זה יותר מההכנסות הכוללות בכל העולם של כל אחד מארבעת הסרטים הראשונים בסדרה.
וכל זה עוד בלי מחוזות גדולים כמו - סין, יפן, או רוסיה.
נראה לי שמצאנו את המיליארדר הראשון השנה.
שמסתבר יהיה הסרט הראשון של יוניברסל
שמכניס יותר ממיליארד דולר ברחבי העולם. אפילו גנוב על המיניונים לא זכה לכבוד הזה (אם כי היה מאד קרוב עם 970 מיליון דולר).
ולמרות הכל, "מהיר ועצבני 8" עדיין לא קרוב.
בדרך כלל, בשלב הזה – שבו הסרט כבר יצא ועשה מלאנתלפים כסף – מוכרז הסרט הבא. אבל זה לא המקרה הפעם. "מהיר 8" בטח עוד יגיע, אבל זה כנראה ייקח עוד זמן.
http://www.hollywoodreporter.com/news/fast-8-nowhere-starting-line-787045
הצורך בבהירות
זה אולי ישמע מפתיע, אבל להחליף את הנורה של מקרנת איימקס זה קצת יותר מסובך מלהחליף את הנורה בסלון שלכם.
"ניד פור ספיד" היה סרט בנאלי, שטחי ומשעמם, שלידו "מהיר ועצבני" נראה כמו "האביר האפל". אבל עכשיו יש אנשים בסין – שם הוא הרוויח סכום מכובד בקופות – שרוצים לעזור לממן לו סרט המשך, כנראה בעקבות ההצלחה האדירה של "מהיר ועצבני 7". אני חוזה כבר עכשיו עוד כישלון מהדהד.
דניאל רדקליף במו"מ לככב בסרט "Grand Theft Auto". וכן, זה קשור למשחקים, אבל לא איך שאתם חושבים. רדקליף יגלם את סאם האוזר, הנשיא ואחד המייסדים של חברת "רוקסטאר", שמוכרת בעיקר בזכות סדרת המשחקים הנ"ל. הסרט יבוסס על אירועים אמיתיים ויתמקד בתקופה בה האוזר ניהל מאבק משפטי עם ג'ק תומפסון, עורך דין שהתנגד קשות להצגה של תכנים אלימים ומיניים במשחקי וידאו. את הסרט יביים אוון האריס, שביים בין היתר פרק של "מראה שחורה" וכמה פרקים של "Misfits".
וההכרזה הלא מפתיעה של היום – דיסני ממשיכה עם ההכרזות על עיבודי לייב-אקשן לסרטיה הקלאסיים, והפעם – "פינוקיו". *הכניסו כאן איזו בדיחה על אולטרון*
מכיוון שסדרת "משחקי הרעב" עומדת להגיע אל קיצה עוד כמה חודשים, חברת "ליונסגייט" והבמאי פרנסיס לורנס כבר התבייתו על פרוייקט חדש – עיבוד ל"אודיסאה" של הומרוס.
ג׳ניפר לורנס/קייט בלאנשט לתפקיד פנלופה ויפה שעה אחת קודם!
(ל"ת)
לורנס צעירה מדי,
היא אמורה לחכות לו איזה ארבעים שנה, לא? אבל בלאנשט, בהחלט.
כן, פשוט הזיהוי עם פרנסיס לורנס היה כל כך אינטואיטיבי שלא יכולתי להתאפק.
אבל האודיסאה לא נופלת בייצוג נשי – היא תוכל להיות קירקה או קליפסו בלי בעיה. לא יכולתי שלא לדמיין את בלאנשט בתור פנלופה בשיעור ספרות בזמנו.
הווווו לורנס בתפקיד קליפסו
זה בטח לא חוקי בכמה מדינות
ועוד קצת אוף טופיק
זה יחסית ישן אבל רק עכשיו ראיתי את זה- מיוז שחררו שיר מהאלבום החדש. למה זה משנה בעין הדג? כי אני זוכר שפעם שנאוצר פרסם תגובה בה כתב שהמוא חושב שמיוז יקליטו את השיר החדש של ג'יימס בונד, ובאמת לפי עיצוב הקליפ ניתן לראות שיש דמיון. נקווה שזה יהיה השיר של ספקטר. (הכל בגדר השערות, כן? פשוט התזמון, העיצוב והמילים נראים יותר ממקריים).
https://www.youtube.com/watch?v=aTcJWhmdzpg
אני לא חושב שזה השיר של ספקטר, מכמה סיבות
1. השיר הזה הוא מתוך האלבום החדש של מיוז שייצא מאוחר יותר השנה, אמנם לא שמעתי את השיר עדיין, אבל מיוז סיפרו שהאלבום יהיה אנטי-מלחמתי ושהקונספט הזה חל על כל השירים בו. אני לא חושב ששיר אנטי-מלחמתי יתאים לסרט של ג'יימס בונד.
2. השיר יצא עוד במרץ, וזה רחוק מדי מתאריך יציאת הסרט. אם זה היה יוצא סביב הטריילר הרשמי הראשון, עוד הייתי חושד, אבל הטריילר הראשון עוד לא יצא, אלא רק טיזר-טריילר. לשם השוואה, סקייפול של אדל יצא בתחילת אוקטובר, כשסקייפול הסרט יצא בסוף החודש, וזה מביא אותי לנקודה הבאה:
3. כשהשיר הרשמי של ספקטר ייצא, אנחנו נדע – כי זה יהיה אירוע. השיר של מיוז יצא די בשקט ולא עשה הרבה רעש. השיר של ג'יימס בונד לא ייצא בלי לעשות רעש – כשאדל הוציאה את סקייפול, שוב לשם השוואה, היא הכריזה עוד לפני שהיא הולכת להקליט שיר בשביל הסרט, וגם התאריך בו היא הוציאה אותו – היום בו יצא "ד"ר נו", היה בעל חשיבות גדולה לסרט.
לדעתי מוקדם מדי להגיד מה יהיה השיר של ספקטר ומי יהיה מעורב בו, אבל אני לא חושב שאפשר להניח ששירים שיוצאים בימים אלה, בלי קשר מוצהר לסרט, יהיו בסופו של דבר השיר של ספקטר.
איזה יופי, עוד פינוקיו
אז עכשיו כבר יש שלושה כאלה בתכנון.
וין דיזל והמשפחה לא עוצרים באדום
12 ימים בלבד לחודש אפריל והסרט כבר עומד על 800 (!!!) מיליון דולר ברחבי העולם. מטורף, אין מילה אחרת.
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=fast7.htm
קו המיליארד כבר הפך לעניין ודאי של שבוע או שניים.
דניס קווייד מתחרפן על הסט
אמיתי? מזוייף? הומאז' לכריסטיאן בייל? לא ברור…
https://www.youtube.com/watch?v=aOjUSjghGI8
הסרט הרוויח ביום הפתיחה שלו בסין יותר ממה שהוא הרוויח ביום הפתיחה בצפון אמריקה
זה פשוט מטורף. הצפי הוא שהוא יעבור את רובוטריקים 4, שהרוויח 310 מיליון דולר בקיץ הקודם, ויהפוך לסרט הכי מרוויח בהיסטוריה של הקולנוע בסין. לשם השוואה, מהיר ועצבני 6 הרוויח רק 68 מיליון דולר לפני שנתיים.
http://www.hollywoodreporter.com/news/china-box-office-furious-7-788559
ובגזרת הטריילרים
טריילר חדש לביופיק על חייו של בריאן ווילסון, החל מהקלטות האלבומים ועד הפרעות האישיות. נראה שפול דאנו הוא ליהוק מדויק לוילסון הצעיר, אבל פספסו בענק עם ג'ון קיוזאק בתור וילסון המבוגר, ג'ף ברידג'ס דומה בצורה מגוכחת לוילסון של ימינו.
סליחה, התכוונתי לג'ף דניאלס
(ל"ת)
וטיזר טריילר לסופרג'סטיות
הידוע גם בשמו "המועמדות ה20 של מריל סטריפ" שנראה במפתיע הרבה יותר כמו סרט אקשן דיסטופי מאשר דרמה תקופתית. או אולי זה רק אני? טיזר.
מיליארד דולר ב-17 ימים !
וכן, הסרט הזה עשה את מהר יותר מאווטאר והסרט הראשון של הנוקמים !
http://screenrant.com/furious7-box-office-gross-worldwide/
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=fast7.htm
יש למישהו הסבר לטירוף הזה?
ויותר ספציפי-מה קרה אחרי הסרט השלישי בסדרת "מהיר ועצבני", שבאותו זמן נראה שהרג את הסדרה, לרביעי שהפך אותה לסדרת שוברי קופות? ואיך הגענו למצב שסדרת אקשן זניחה בלי כוכבים רציניים גדלה לסדר גודל שמאיים לשבור שיאי כל הזמנים? אני לא מצליח להסביר לעצמי את התופעה הזו בשום דרך.
במונחים של היום, אוואטר השיג את ההכנסות שלו מאוד מאוד לאט
אבל הוא רץ הרבה יותר זמן מכל בלוקבאסטר של ימינו.
אם הוא היה יוצא קצת יותר מוקדם אולי היה לו סיכוי לעבור את "הנוקמים" הראשון
לא יודע אם את "טיטאניק" אבל היה לו סיכוי לעבור את הנוקמים, אבל עכשיו הנוקמים 2 יוצא והוא יוריד את ההכנסות של מהיר ועצבני 7 נורא מהר.
סיפור בשקל תשעים
בערוץ של סרטי שובל פורסם טריילר ל"ניו יורק, סיפור אהבה" (במקור "Five Flights Up" ולפני כן "Ruth & Alex"), סרט שבטוח יגיע לקולנוע "לב" בו מורגן פרימן ודיאן קיטון מגלמים זוג שמנסה לעבור דירה (נחשו באיזו עיר. זה קשה, אני יודע). הטריילר מתורגם, הכל טוב ויפה…עד שמגיעה השקופית עם שם הסרט.
כאילו…מה? א. עד עכשיו לתרגם למטה עבד בסדר גמור, לא יכלתם לקחת פשוט את שקופית השם מהטריילר המקורי ולכתוב למטה את שם הסרט, כמו בדרך כלל? ב. מי לעזאזל עשה את זה, ילד בן 10 עם movie maker?! לא, אפילו ילד בן 10 יודע לעשות משהו יותר מושקע. בפרסומות הכי פשוטות בטלוויזיה יש יותר השקעה מזה! לפחות הייתם עושים משהו עם לב או ניו-יורק, שלפחות יראה איך שהוא קשור לשם העברי (הלא קשור) הזה. במקום זה הם פשוט כתבו את השם וזרקו אותו לתוך האפקט הראשון שהם ראו בפאוור-פוינט.
אני מאוד מקווה שהיוצרים של הסרט לעולם לא יתקלו בטריילר הזה…
ובהמשך למגפת הטריילרים
יש טריילר חדש לפארק היורה 4. אבל איפה שאחרים מתלהבים, אני מוצא אותו מדאיג אותו מאוד. גם העובדה שהופכים את הדינוזאור החדש למעין מוביל מהפיכה נגד בני האדם, וגם העובדה שהגיבור שלנו יוצא במסע ציד נגד הדינוזאורים, שזה בדיוק מה שהאנשים הרעים עשו בסרטים המקוריים של שפילברג וקרייטון. זה פשוט מרגיש לא נכון.
מבין בדיוק מה אתה אומר.
אבל אני חושב שאחרי שפארק היורה 3 כבר "חילל את הקדושה" של הסדרה, אני אצליח להתנתק ולהינות מהסרט בפני עצמו. בחלק מסדרת פארק היורה הוא לא עושה רושם טוב, אתה צודק. אבל בפני עצמו זה נראה אחלה סרט.
Fun fact
שלושת סרטי מהיר ועצבני האחרונים הכניסו יותר משלושת סרטי איירון מן
כנ"ל
שלושת סרטי עידן הקרח האחרונים הרוויחו יותר משלושת סרטי איירון מן.
מה אתה בעצם רוצה להגיד עם ההשוואה הזאת?
שום דבר מיוחד
סתם משהו שהפתיע אותי ורציתי לחלוק, כי הוא די נוגד את האינטואיציה.
(Choose your own adventure (movie
ג'רמי סקוט, הקול שמאחורי סרטוני Cinema Sins, פרסם בערוץ שלו ראנט נוקב, כנה ובעיקר מדכא על גסיסתה של המקוריות בסרטים. ואני לא יכול שלא להסכים איתו. יש היום יותר מדי סרטים שהם רימייקים / ריבוטים / מבוססים על משהו. לא צריך להפסיק לעשות סרטים שמבוססים על דברים, אבל גם לא צריך לעשות עיבוד ל"פו הדב" או "סינדרלה" בפעם ה 100. צריך לתת יותר הזדמנויות לדברים מקוריים להתפתח. אולי המחיר על כך יהיה שזה יהיה גרוע ויכשל בקופות, אבל לפחות זה יהיה מקורי!
לכן זה מכעיס אותי במיוחד שלפעמים לא רק עושים סרטים לא מקוריים, עושים אותם פעמיים וממש צמוד (ע"ע שלגייה, הרקולס, ספר הג'ונגל העתידיים וכו'). אבל מסתבר ששניים זה עוד כלום. מסתבר שכרגע יש – I shit you not – ארבעה(!!!) סרטים שונים מאולפנים שונים בתכנון על אותה דמות. פאקינג ארבעה! מי היא הדמות שזוכה לכבוד הזה, אתם שואלים? רובין הוד. הא? פאקינג רובין הוד? העיבוד האחרון לרובין הוד שיצא זה הסרט הזניח הזה עם ראסל קרואו מלפני כמה שנים, שגם אם תאיימו עלי עם אקדח אני לא אצליח להיזכר בדבר אחד נוסף לגביו חוץ מזה שראסל קרואו היה שם. עכשיו ימד"בתי וגיליתי שרידלי סקוט ביים אותו. גם את זה לא זכרתי. אז מה לעזאזל? למה רובין הוד סחורה כל-כך חמה פתאום? באמת שאני לא יודע.
הפרוייקט החדש הוא של וורנר ברוס, ועליו עוד לא ידוע כלום חוץ מכך שיכתוב אותו וויל ביל ("יחידת גנגסטרים", "אקווה-מן" העתידי). יש את הגרסה של סוני, שאמורה להיות – אלא מה – יקום משותף של סרטים של רובין הוד וכנופייתו. יש גרסה של דיסני, שנקראת כרגע Nottingham & Hood ואמורה להיות משהו דומה ל"שודדי הקאריביים". ולסיום, גרסה של ליונסגייט שנקראת Robin Hood: Origins שתהיה, כמובן, בסגנון הקודר של "באטמן מתחיל".
כמובן שלא בטוח שבאמת כל הסרטים האלה יצאו לפועל, ובטח שלא כולם באותה שנה. למרות שאם לאולפנים האלה יש ביצים (או חוש הומור) מה שהם צריכים לעשות זה להוציא את כל הסרטים האלה באותו יום בדיוק, ולתת לקהל להצביע. מה הוא הכי אוהב. אבל זה סתם wishful thinking.
אבל עיבודים מרובים הם לא בלעדיים רק לאגדות, אלא גם לאירועים אמיתיים. עוד אירוע שמקבל שלוש(!) גרסאות הוא משחק טניס שהתרחש ב 1973 בין בובי ריגס ובילי ג'ין קינג. לאחר שריגס הביס שחקנית אחרת קודם לכן וזלזל בנשים המשחקות טניס, קינג החליטה להתמודד מולו במה שכונה "Battle of the Sexes". זה גם השם של אחד הפרוייקטים שעושים על המקרה, בכיכוכבם של אמה סטון וסטיב קארל ובהפקתו של דני בויל. חברת HBO Films עושה גרסה משלה עם פול ג'יאמטי ואליזבת' בנקס. בגרסה השלישית וויל פרל יגלם את ריגס, וגם יפיק.
בחדשות אחרות, "גלקסי קווסט" עומדת להפוך לסדרה.
ולסיום: "אני לא יכול לחכות לסרט הבא של מ. נייט שאמלאן!" – אף אחד בעשור וחצי האחרון.
יש בעייה
אתה שוכח שהמטרה של סרטים היא קודם כל כסף
לא אומר את זה כדבר שלילי זה המציאות ותמיד היתה. מה שאנכנו יכולים לעשות זה לנסות שסרטים כמו רובוטריקים לא יגרפו את כל הקופה.
עד שזה יקרה להאשים א הוליווד זה סתם ילדותיות
אני לא שוכח. *זו* בדיוק הבעיה. וזה *כן* דבר שלילי.
אני לא מאשים את האולפנים ברצון שלהם להרוויח כסף, אבל כעושים סרט צריכה להיות לזה עוד אג'נדה חוץ מכלכלית. זה מרתיח אותי שבמקום לקחת דברים מקוריים הם בוחרים לעשות עוד עיבודים לפרוייקטים שעובדו שוב ושוב ושוב, רק בשביל כסף. הוא גם אומר את זה בסרטון:
"There is no reason for Winnie the Pooh. You saw Paddington come out and you saw your live-action adaptations for other movies come out and you saw dollar signs. And it breaks my heart that not one person in Disney stopped along the way and said 'but is it a good idea artistically?' ".
המטרה של סרטים צריכה להיות *גם* כסף, לא *רק* כסף. אתה מוזמן להמשיך לקרוא לי ילדותי ולהצדיק את כל זה בשם הכסף. אבל אל תתפלא אם עוד זמן ממש קצר מבחר הסרטים שלך יהיה "רובוטריקים 17" / "אוונג'רס 8" / "Fa$t and Furious" / "צעצוע של סיפור – הסיפור האמיתי", בלי משהו מקורי או יצירתי אחד.
This too shall pass
צריך לזכור שלמרות שכסף הוא מניע מעצבן, הוא גם מניע עם תועלת: האולפנים יפסיקו עם השטויות האלה כשהם ייראו שהקהל לא בעניינים. ראשי האולפנים מנותקים קצת, כן ופוחדים לקחת סיכונים ולכן מעדיפים לעשות עוד "מיניונים" על פני "אנא-ערף-לא-חשבתי-על-סרט-ילדים-בזמן-שכתבתי-את-זה" אבל בשנייה שהקהל יפסיק לבוא אליהם הם יפסיקו לעשות אותם.
הרי רק שנה שעברה ראינו סרטים מקוריים כמו "קצה המחר", ולפני שנתיים "פסיפיק רים" (יש עוד דוגמאות, אבל נראה לי שהקונצנזוס על שניהם מספיק בשביל לא לדבר על האיכות בהפקה בין הסרטים השונים) והם פשוט לא הצליחו להשתוות לזכיונות הענקיים. גם כאשר האולפנים ממש מנסים ומשקיעים – האנשים לא באים באותה מידה כאשר האוזניים שלהם קולטות את הנוקמים. עובדה, אני הולך לנוקמים מחר ואני בכלל לא כזה נלהב לזה. את קינגסמן, לעומת זאת, החלטתי לדחות לצפייה ביתית (בערך. כמעט הלכתי אבל אז לא הכניסו אותי עם האחים הקטנים שלי.).
הרי הסיבה היחידה שיש סינדרלה עכשיו ולא איזה העתק לג'ופיטר בעלייה זה בגלל שאחד הצליח ואחד נכשל. הקהל רוצה מה שהקהל רוצה, אז לאולפנים שרוצים להיות רלוונטים אין ברירה אלא להישאר במשחק. אז השאלה היא לא "מה האולפנים מוציאים" אלא "למה האנשים הולכים?".
אני באמת חושב שלקראת סוף 2020 נראה הימאסות כללית מזיכונות על וגיבורי על, ותחילת התרסקות קופתית של חלק מהזכיונות ואז הוליווד תיכנס לתכנון מחדש. התקווה האישית שלי: חזרה לסרטי שנות ה40. לא רימייק או משהו. פשוט הם מוציאים את כל קטלוג סרטים שנות ה40 מחדש ומקווים שהקהל לא ישים לב.
גלקסי קווסט -
בדיוק מה שכתוב בפסקה הרביעית בלינק. עולם מוזר.
היי, הסרט של סטון וקארל מבויים על ידי החברה של מיס סאנשיין הקטנה
זה מעלה אותו מעל כל שאר הפרוייקטים שנזרקו פה באוויר.
בנוסף – איך אותו בן אדם אמיתי אמור להיות מגולם על ידי שלושה שחקנים שנראים מאוד שונה אחד מהשני? ואותה בת אדם על ידי שני שחקניות בגילאים שונים שנראות שונה? אני מניח שזה לא באמת משנה, אבל זה עדיין מוזר לי.
(האנשים האמיתיים נראים,אגב, בול כמו ?w=1024&h=773" rel="nofollow">וודי אלן ודיאן קיטון בשנות ה70. פספוס. )
אני אשמח אם תענו לי
יש סרטי שאני זוכרת אותו בשם קדימה תזיז אחורה. אני לא מוצאת עליו שום מידע באינטרנט תחת שם הזה אז מסתבר שזה לא השם שלו. העלילה היא על שני חברים שעובדים בספריית וידיאו כושלת, כל הסרטים נמחקים והם מתחילים לצלם גרסאות של הסרטים בעצמם. בבקשה תעזרו לי איך קוראים לסרט?
היית קרובה מאוד. הסרט נקרא בעברית "קדימה תריץ אחורה"
ובמקור: Be kind, rewind.
וואו זה היה מהיר תודה!
(ל"ת)
ג'וני דפ גנגסטר.
ג'וני דפ מנסה לחזור לאהבת הקהל, או לפחות לסרטים לא גרועים. הנה הטריילר לסרט החדש איתו שבו הוא בכלל לא לבן! או עושה פרצופים מצחיקים! מדהים. אה, מה זה, הוא עדיין עושה את שודדי הקאריביים 5? באסה. הוא עצמו נראה עצוב מהמחשבה הזאת לא פחות מאיתנו.
רק השם קצת נשמע לא קשור בכלל לתוכן הטריילר. "מסה שחורה" נשמע כמו סרט מד"ב, לא גנגסטרים.
בתרגום לעברית הכוונה היא ל"מיסה שחורה", לא "מסה שחורה",
(ל"ת)
שחקנים אינדיאנים נוטשים את הסט של אדם סנדלר
כי הם חשים שהסרט גזעני, ולא מכבד את תרבותם
ועכשיו עם לינק?
מtmz
מצד אחד, זה ככל הנראה לא יהרוג את הסרט, והיוצרים יעדיפו כנראה למצוא ילידים אחרים או לחלטר עם שחקנים צבועים מאשר לשכתב את הבדיחות. מצד שני, גם קצת שמחה לאידו של הסנדלר זה משהו.
זה קצת מעבר, לדעתי
יצא לי לתהות לא מעט אל מול פרסומות\קומדיות שהציגו איזה אבטיפוס כדי לצחוק על קבוצה שלמה איך אותו שחקן הסכים להשפלה הזו, האם הם עד כדי כך נואשים לכסף? או שפשוט לא אכפת להם? הדוגמה האחרונה שאני זוכרת היא הפרסומת למשקפי שמש עם בר רפאלי בסטרפטיז רכבת – שהתחלפה, כשהצופה הרכיב משקפיים, בבחורה שמנה "דוחה".
אז לקרוא על מקרה כזה בו השחקנים החליטו שזה לא שווה את זה משמח, גם אם הסרט לא יפגע כהוא זה (בטח יעשו רדפייסינג)
שאלה לאנשי YES בקהל:
מי אחראי לכך שההקרנה של "הפלאים" במסגרת פסטיבל הקולנוע האיטלקי היא אירוע סגור למנוי הסינמטק בלבד? החלטה של מארגני הפסטיבל/אנשי הסינמטק או וטו של הגוף בעל זכויות הפצה/שידור? מה ההגיון לארגן מיני פסטיבל לקהל הרחב אבל להשאיר את הקהל הרחב מחוץ להקרנה של הסרט הכי מסקרן ומדובר בתכנייה? כאילו, חוץ מלנסות לגרום לי לקנות מוצר שאני לא באמת צריך כדי לקבל גישה למוצר שאני חפץ בו.
הסבר
ההקרנה של הפלאים מוגדרת מול מפיצי הסרט כהקרנת יחצ, כלומר כזו שאסור לנו או לסינמטק לגבות עליה כסף (בדומה למה שהיה עם הבאבאדוק או הפשיטה). ההקרנה היא הראשונה מתוך סדרת הקרנות מתוכננת של סרטים ש-yes רכשו לשידור. שיתוף פעולה דומה מתקיים גם עם סינמטק ירושלים, כשההקרנה הראשונה תהיה "בסדר ההיעלמות" המצוין ביום ראשון.
הקרנות כאלה מאפשרות לסינמטקים לתת ערך מוסף למנויים שלהם, כאשר האלטרנטיבה היא לא להקרין את הסרט בכלל. זה לא שאפשר למכור כרטיסים ולא מאפשרים בשביל להכריח לקנות מוצרים נוספים. פשוט אין אפשרות כזאת.
אם אתה מעוניין בכרטיסים, שלח לי מייל ל idansegall בג'ימייל ואנסה לארגן.
תודה על ההתייחסות וההסבר
זה לא הופך את ה״הטעיה השיווקית״ של הסינמטק ליותר עניינית אבל זה בהחלט מסבר את האוזן.
תודה על הרצון הטוב אבל אני אוותר על שירותי התיווך. המטרה שלי הייתה לנסות להבין מה עומד מאחורי ההחלטה ולמה דווקא ההגבלה היא על הסרט הכי מסקרן בתכנייה (ואחרי דגימה של ארבעה סרטים אחרים מההיצע, כנראה גם הכי טוב) ופחות לנסות לחפש מסלול עוקף. תודה.
כפי שכתב קרקר כפול מעלי...
יצא טריילר ל"מסה שחורה", סרט גנגסטרים. עם ג'וני דפ. שלפי רוב התגובות הולך להיות ממש טוב (יש כאלה שלוקחים את זה אפילו לאוסקר).
ולא כותבים על זה כלום בעין הדג?
https://www.youtube.com/watch?v=CE3e3hGF2jc
עדכון: מקום 6 בכל הזמנים בכל העולם,
ועומד לעקוף את פרוזן :(
http://www.boxofficemojo.com/alltime/world/?pagenum=1&sort=wwgross&order=DESC&p=.htm
בארץ, בתחילת השבוע המפיצים דיווחו על 550 אלף צופים. מה שאומר שהסרט כנראה יעבור את ה-600 אלף ויהפוך לסרט המצליח ביותר בארץ ב-30 השנה האחרונות שהוא לא של ג'יימס קמרון.
עכשיו לשאלה הגדולה
האם הסרט יעקוף את הנוקמים הראשון?
האם הנוקמים השני יעקוף את הנוקמים הראשון?
ולמה כל כך הרבה אנשים ממשיכים לטעון שסטאר וורס החדש יעקוף את אווטאר?
כן, יותר משאלה אחת, נסחפתי.
בורסת ההימורים נפתחת
א. נראה שלא.
ב. דווקא יש מצב.
ג. כי אנשים חושבים שמה שמעניין אותם, מעניין גם את כל העולם. נראה לי סיכוי קלוש עד אפסי.
תשובות
א. לא, אבל העובדה שהוא בכלל הגיע לסביבה היא מפתיעה והישג ענק.
ב. שאלה קשה מאוד. הייתי אומר שלא, אלמלא נקודה אחת – סין. סין גדלה בקצב מטורף. הלהיט של כל שנה עושה בה יותר כסף מהלהיט של השנה שעברה. היא היתה גורם מכריע בכך ש"מהיר 7" הגיע לאן שהגיע. הפוטנציאל הסיני גדל במאות אחוזים מאז "הנוקמים" הראשון, ויכול לפצות על דעיכה קלה מאז הסרט הראשון בשאר העולם.
ג. כי אנשים לא באמת מכירים את המספרים. זה לא יקרה (ובכל זאת "מלחמת הכוכבים" החדש בטח יהיה גם הוא ענק).
ד. נכון שלא שאלת, אבל התשובה היא כן, 2015 בהחלט עומדת להיות השנה עם הכי הרבה סרטים שונים בעשיריה הגדולה של כל הזמנים אי פעם.
עקף את פרוזן וגם את הארי פוטר
מקום פאקינג רביעי.
ובלי תלת מימד.
(ל"ת)
טוב, שאלה קצת מוזרה.
אני מנסה לעבוד על סרט סטופ מושן מגזירי נייר (דיגיטלי) ואני צריך טיפה עזרה מקצועית.
מישהו יודע איך אפשר ליצור קשר עם גרגמל?
תנסה ליד כפר הדרדסים
חחח… סורי, לא יכולתי לעצור את עצמי.
הסרט החדש של וודי אלן
בהחלט נראה כמו הסרט החדש של וודי אלן. התחליף הוודי אלן-י הפעם: חואקין פיניקס. בתפקיד הנערה-הצעירה בעשרים שנה: אמה סטון. טריילר.
אלמנטים מעודדים: לא נראה על פי הקדימון שאמה סטון אשכרה תהיה מעורבת רומנטית בחואקין פיניקס. אני יודע שאין סיכוי שזה יחזיק עד הסרט, אבל אפשר לקוות.
כמה ידיעות:
תאריכים, רבותי, תאריכים – "אמריקן אולטרה", הסרט שכתב מקס לנדיס, יצא ב 21 לאוגוסט הקרוב. הוא מספר על "גבר סטלן שעברו שב לרדוף אותו כשמבצע ממשלתי יוצא לפועל שמטרתו היא לחסל אותו". מככבים ג'סי אייזנברג, קריסטן סטוארט ועוד.
הסרט "Criminal" יוצא ב 22 לינואר 2016 ומספר על פושע מסוכן שבמוחו מושתלים הזכרונות והיכולות של סוכן CIA שנפטר. מככבים ריאן ריינולדס, גל גדות, גארי אולדמן ועוד. מביים אריאל וורמן ("אייסמן").
"La La Land", הסרט הבא של דמיאן שאזל ("וויפלאש") יצא ב 15 ליולי 2016 ומספר על זוג שמתאהב דרך תחביב משותף, אך כשהם הופכים להיות מצליחים, הם ניצבים מול החלטות שמאיימות להרוס את הזוגיות שלהם. בסרט מככבים ריאן גוסלינג ואמה סטון.
ולסיום, הסרט של "פאוור ריינג'רס" נדחה ל 13 בינואר 2017.
נראה שלפיל לורד וכריס מילר יש מגע זהב. אחרי ש"סרט לגו" שלהם עומד לקבל המשך, ספין-אוף לבאטמן ועוד איזה ספין-אוף או שניים, עכשיו אותו דבר קורה גם ל"ג'אמפ סטריט". פורסם כי אולפני סוני מתכננים לעשות גם ספין-אוף לסרט עם נשים בתפקידים הראשיים וגם לעשות קרוס-אובר עם…"גברים בשחור". עצה שלי – למה לא לשלב אותם? הו, ועם נשים שחורות! ויקראו לזה "Jump Street: Back in Black". וללהק, למשל, את זואי סלדנה ורוזאריו דוסון. ואת קווין לטיפה בתור המפקדת שלהם (זה מתאים כי היא גילמה את אשתו של אייס קיוב ב"ג'אמפ 22"!). תזכרו איפה קראתם את זה.
ואיך אפשר בלי חדשות קומיקס. פורסמה תמונה מהסט של "אקס-מן: אפוקליפסה" של סופי "סנסה" טרנר ולאנה קונדור המגלמות את ג'ין גריי וג'ובילי הצעירות.
ומסט אחר – תמונות ראשונות של וויל סמית' כפלויד לוטון / דדשוט ב"יחידת המתאבדים" (התמונה באמצע הכתבה היא לא מהסרט הזה, אלא מ "Wild Wild West". אני באמת לא יודע למה היא שם..). לעזאזל אתכם, מתי תפרסמו כבר את התמונות המעניינות באמת?! כלומר, של מרגו רובי!
והנה הפוסטר האהוב עלי השבוע, כנראה. הסרט הוא על וירוס שתוקף בית-ספר יסודי והופך את הילדים לפראיים צמאי-דם.
חדשות טובות לגבי "אמריקן אולטרה" ו-"לה לה לנד"
(אגב, אם הבנתי נכון "לה לה לנד" אמור להיות מיוזקל), אבל קצת מוזר שתאריך היציאה של "אמריקן אולטרה" כל-כך קרוב ועוד לא ראו שום טריילר, שום פוסטר, שום דבר מהסרט הזה.
רשום בכתבה (לגבי לה לה לנד)
שזה "טייק מודרני על המחזמר ההוליוודי". וזה גורם לי להמון חוסר-נוחות.
קודם כל – ראיין גוסלינג במחזמר? אמה סטון בדיוק סיימה תקופה ב"קברט" בברודווי אבל מה בדיוק מכשיר את גוסלינג למחזמר?
אבל יותר מזה "טייק מודרני על המחזמר ההוליוודי" פשוט נשמע.. היפסטרי? פלצני? זה לא אומר בהכרח שזה יהיה ככה, ויכול להיות שמערכת היח"צ עושה עוול לסרט, אבל "טייק מודרני על המחזמר ההוליוודי" זה פשוט דבר שלא נשמע טוב.
בנוסף, אני לא יכול ממש לקחת ברצינות סרט שקוראים לו לה לה לנד אחרי הסדרה המדוברת, אבל זה נושא לזמן אחר.
קודם כל, תודה על הידיעות המעניינות!
לגבי הסרט עם הילדים והוירוס, עדיף לא להזכיר אותו כאן, כי רבים מהגולשים לא יעמדו בעוד סצינה שבה בעקבות השפעה חיצונית, אנשים חפים מפשע יירצחו באכזריות.
בקינגסמן זה כל כך הפריע כנראה, שרבים וטובים כאן קבעו שזה סרט רע.
(צודקים תכלס, מה זה לפגוע בחפים מפשע? זה לא בסדר!)
לא לסקול אותי, פשוט זה נראה לי לא ברור.
אם לא ברור לך למה לאנשים היתה בעיה עם הסצינה הזאת,
אתה יכול לשאול אותם. או לקרוא את מה שהיה להם להגיד בתגובות לביקורת. אני חושב שהושקעו לא מעט מילים בנסיון להסביר את זה.
אבל לבנות איזה איש קש מהטיעונים, ולנסות להשליך ממנו על חוויית הצפייה בסרט עתידי שלאף אחד מאיתנו אין מושג איך ייראה ומה תהיה האווירה שלו, זה מעשה וכחני ומטופש.
אל תסקול אותי, פשוט זה נראה לי לא ברור. בנוסף להיותו וכחני ומטופש.
א. דווקא קראתי את כל התגובות שם ואף הגבתי בעצמי.
ב. לבנות איש קש מטיעונים של אחרים שלא הבנתי, ולהשליך ממנו על סרט שלא ראיתי בכלל?
כלומר כמו בתגובה הזו:
http://www.fisheye.co.il/winters_bone//#target-comment-486442
?
אין לי עניין לריב או לפגוע, אבל לא נראה לי שייך לכנות מישהו או מעשים של מישהו כ״וכחני ומטופש״.
(אם בירידה שלי קודם על שונאי קינגסמן העלבתי מישהו שלא התחבר להומור שלי – אני מתנצל)
ב. סחתין. לא חושב שזו דוגמה טובה, אבל אני מעריך את ההשקעה.
א. בתגובה הקודמת שלך ניצלת אזכור לסרט אחד בשביל לדבר על סרט אחר, לחלוטין לא קשור, ולרדד טיעונים שהועלו ע"י מקטרגיו, בשביל מה בעצם? להצחיק?
אז צר לי, זה וכחני ומטופש. לטעמי.
וכחני, כי אתה משתמש בטריגר מאוד קלוש בשביל להעלות נושא, לנקוט עמדה ולרדת על אלו שלא מסכימים איתך; ומטופש, כי הרי אם קראת את הביקורת והתגובות, אמור להיות ברור לך שהביקורת על הסצינה עמוקה יותר מ"הם פוגעים בחפים מפשע", ומי שקבע שמדובר בסרט רע לא עשה זאת בהסתמך על הסצינה הזו בלבד. כך שמאוד קל להבדיל בין איש הקש שבנית לבין אדם אמיתי.
אוהבים טום הארדי?
קבלו מוצר חדש מבית הקולנוע : טום הארדי כפול.
בין זה למיסה שחורה/טקסים אפלים, נראה שסרטי גנגסטרים איכותיים מנסים לעשות קאמבק איטי. אני עדיין לא בטוח שהסרט הלהיב אותי ואני לא בטוח למה היה צריך טום הארדי כפול אבל בהחלט סוקרנתי.
אני מבין שלא יהיה יותר "מכסחי הקופות" אף פעם :(
(ל"ת)
ידיעה מעניינת:
עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) מנהלות משא ומתן עם אולפני Culver Studios האמריקניים, להקמת קומפלקס ענק של אולפני קולנוע וטלוויזיה בעיר. חברת האולפנים האמריקנית היא השלישית בגודלה בלוס אנג'לס והביעה התעניינות להקים את המיזם שישמש לצילום הפקות ישראליות וזרות. בין הסרטים שהפיקה החברה, המעוניינת להכניס דריסת רגל ראשונה בישראל, אפשר למצוא את השור הזועם, קיל ביל, מטריקס, לילה מוטרף במוזיאון, אני אגדה, ארגו ועוד.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4652500,00.html
מעניין, בזמן האחרון נהייתה התעניינות הרבה יותר גדולה בלצלם פה
יש את הסדרה "הרודן" שצולמה בארץ, וגם "דיג" שמרגישה כמו יותר כמו סדרה ישראלית מאמריקאית עם כל השחקנים הישראלים והעברית שיש שם.
אם האולפן באמת יוקם אני מקווה שזה אומר שנזכה לעוד הפקות גדולות ושחקנים גדולים בארץ, אולי אפילו של בלוקבסטרים הוליוודים.
WTF
זו בערך התגובה שלי לסרט הסטודנטים של אילי רות', אותו הוא פרסם היום ברשת. הסרט נעשה ב 1995 והוא הומאז' לטרנטינו, רק עם…דמויות מרשתות מזון מהיר. כנראה הדבר הכי מוזר שתראו השבוע. אולי אפילו החודש.
הוא מרגיש הרבה יותר כמו הומאז' למונטי פייטון
מאשר לטרנטינו.
והוא נהדר.
ג'ון וויק 2 - הוכרז רשמית על ידי האולפנים
https://twitter.com/JohnWickMovie/status/595311598605963264