פוסט זה אינו כולל ספוילרים ל"עלייתו של האביר האפל". מי שראה את הסרט יכול להשלים לעצמו את הספוילרים.
זוהי שמועה. המידע לא הופיע בשום מקום רשמי. אבל הוא מעניין, והוא מגיע מדרו מקוויני ב"HitFix", שלא מפרסם כל שמועה טפשית שרצה ברשת. הטענה היא כזאת: ג'וזף גורדון לויט יגלם את באטמן בסרט "ליגת הצדק", התשובה של גיבורי DC ל"הנוקמים", שאמור לצאת ב-2015**.
יותר מזה – ייתכן שנראה אותו בתפקיד עוד קודם: מקוויני מעלה את הרעיון שאם גורדון-לויט באמת כבר חתום על הגלימה והאזניים, יהיה הגיוני מצד חברת וורנר לבנות את העולם של "ליגת הצדק" בהדרגה – שוב, בדומה למה שמארוול עשו – וכצעד ראשון, "איש הפלדה" – הסרט של סופרמן שייצא בשנה הבאה, עשוי להכיל הופעת אורח, סטייל ניק פיורי, של באטמן החדש. זאת ספקולציה מוחלטת, אבל זה הגיוני. וזה מעלה שאלות מעניינות בנוגע לקשר בין העולם של "ליגת הצדק" לבין באטמן של כריסטופר נולאן.
הפוסט המקורי ב-HitFix (זהירות, הלינק כולל ספוילרים ל"עלייתו של האביר האפל")
* התמונה למעלה היא חלק מפוסטר-מעריצים של "עלייתו של האביר האפל" שנפוץ מאוד ברשת. אני לא יודע מי היוצר שלו; אם מישהו יודע, אשמח אם תספרו לי כדי שאוכל לתת לו קרדיט כמו שצריך.
** 2015 נראית כרגע כמו הסינגולריות של הסרטים הגיקיים. ייתכן בהחלט שדברים עוד ישתנו, אבל על פי הידוע לנו עכשיו, הסרטים הבאים אמורים לצאת במהלך 2015: "הנוקמים 2", "ליגת הצדק", "אווטאר 2", ופאקינג "מלחמת הכוכבים, פרק 7" וייתכן שאפשר להוסיף לאותה ליגה גם את הסרט האחרון בסדרת "משחקי הרעב". טבלת שיאי הקופה של כל הזמנים צפויה להתרסק לחתיכות קטנות.
אי שם בארץ, פייפר צורחת מהתרגשות.
אני ממש מקווה שהשמועה נכונה.
לא סתם כל הדברים האלו קורים ב-2015...
2015 היא השנה בה מרטי מקפליי מגיע לעתיד!
ובכל זאת, "מלתעות 19" נעדר באופן משונה.
(ל"ת)
צריך לארגן תלייה פיראטית של כרזות על בתי-קולנוע. (בלי האפקטים המיוחדים, למרבה הצער.)
למה למרבה הצער?
הכריש עדיין נראה מזוייף.
אני סופר את הימים
http://www.october212015.com/
צריך לארגן לו קבלת פנים.
פרחים, בלונים ומעודדות עם פונפונים.
אני כבר כמה שנים בעיצומן של ההכנות.
אני יודעת שאני אעשה מרתון, אבל יהיה מגניב אם יהיה משהו במסגרת של האתר.
טוב, זה קצת מוקדם לתכנן את זה, לא כולם מקדישים לזה כל כך הרבה מחשבה כמוני.
שלוש פעמים
פעם אחת קלארק קנט החליף אותו, וזה היה משעשע.
בוודאי שהוא הוחלף
אבל לזמן קצר (יחסית), והמעריצים ידעו שברוס ויין יחזור לתפקיד. איך הם ידעו? כי זה באטמן. כי בשלב מסויים יצא סרט, או סדרת טלוויזיה, או משחק מחשב חדש שבו ברוס ויין הוא באטמן, ומתוך תקווה שהמעריצים של המשחק / סרט / סדרה יתחילו לקנות את הקומיקס ויהם תעצבנו מאוד אם יגלו שבקומיקס שהם קנו באטמן הוא צרפתי רצחני עם חרב שעולה באש (זה, גבירותי ורבותי, משהו שקרה באמת!) ולא ברוס ויין.
אתה יכול להחליף את גרין לנטרן – זה חלק מהקונספט, אתה יכול לשים בסרט של אקס מן כמעט כל וריאציית מוטנטים שתרצה כי העניין זה הקבוצה ולא החברים האינדיבידואלים (אלא אם שמם הוא וולברין*).
עד שרוברט דאוני גו'ניור הגיח למסך הכסף מבחינת רוב האנשים איירון מן זה פשוט תחפושת (בהנחה שהם אפילו ידעו מי זה ומה זה איירון מן) ואין לשם טוני סטארק שום משמעות. אבל באטמן הוא ברוס ויין – וזה יודע כל ילד בגנון וכל סבא בבית אבות (וכל מי שביניהם), הוא אייקון. אם די.סי / ורנר באמת חושבים שהסיידקיק מהגרסה של נולאן לדמות הזאת זה שם שימשוך יותר קהל מ"באטמן"… שיהיה להם בבקשה. אני חושב שהם טועים.
* ובקרב קבוצות מסויימות, כאלו שגדלו עם ערוץ 2 בשנות התשעים, גמביט.
Oui oui, mon ami!
גמביט הוא מלך היקום.
מה היית עושה במקומם?
שמעת איך כולם זועמים על הריבוט המוקדם של ספיידרמן, תלהק באטמן חדש כשהאחרון רק ירד מהמסכים לפני רגע? ועוד אחרי שנולאן הגדיר מחדש את הדמות ואת כל הנבלים שלה?
והאוונג'רז נושפים בעורפך, הסיקוול כבר בדרך, מארוול מוציאים סרטי סולו בשרשרת ומצליחים, כשאתה עוד מתנצל על גרין לנטרן.
יש לך פיתרון יותר טוב?
אני לא אומרת שזה מושלם, זה ליהוק נועז ושנוי במחלוקת, אבל לוורנר וDC אין הרבה ברירות כרגע. הם חייבים לעבוד עם מה שיש, וזה קצה החוט הכי טוב שיש להם.
לעשות ריבוט זו הבחירה הקלה.
כי זו האופציה הכי סבירה ומתבקשת.
אבל איזה ריבוט ישרוד את זה? הסדרה של נולאן הגדירה מחדש את באטמן ואולי את סרטי הקומיקס בכלל. קל יותר לעשות ריבוט אחרי סדרה פושרת שנגמרה גרוע כמו ספיידרמן. בלתי אפשרי לעשות עכשיו ריבוט לבאטמן שלא יסבול מההשוואה.
ולמה שהם ירפו מבאטמן? זה המותג הכי רווחי שלהם, והם תחת לחץ עצום מכיוון מארוול. אז אם הם לא יכולים לזנוח את באטמן והם לא יכולים לאתחל אותו, הם יעשו את הדבר היחיד שנשאר- גם אם הם יחטפו על הראש מהמעריצים וגם אם יש לזה סיכוי גבוה להיכשל.
ריבוט פשוט של סדרת הסרטים ("היי, הנה הסרט החדש של באטמן בו הוא נלחם בג'וקר") כל כך מהר הוא כנראה רעיון רע (אנשים צריכים קצת זמן כדי להתרגל לגרסת באטמן ששונה משל נולאן), אבל לקחת את הדמויות מהעולם של נולאן ולתקוע אותם לתוך ייקום של ליגת הצדק זה רעיון אפילו יותר גרוע – אי אפשר להכניס בלוק מרובע לחור מעוגל* – אלא אם אתה הולך לעשות גרסה סופר ריאליסטית / מינימליסטית / א-פנטסטית של ליגת הצדק (ואני בהחלט מקווה שהם לא הולכים לעשות את זה).
אם הם מתעקשים לעשות סרט של ליגת הצדק (ואני לא בטוח שהם צריכים (זאת אומרת – צרכים יצירתית, לא כלכלית)) ולשים בו את באטמן זה לא באמת יכול להיות באטמן של נולאן, בעיקר כי מי שהיה הבאטמן של נולאן אמר שלא בא לו (וזה למה אנשים מזכירים עכשיו את הסיידקיק**).
דווקא צריך להיות קל יחסית לאתחל את באטמן בהקשר של ליגת הצדק – העובדה שהוא מופיע ביחד עם חייזר שלבוש בטייטס צבעוני תקל על הקהל להבין שזה באטמן שונה מהבאטמן שהם קיבלו מנולאן. למעשה – העובדה שבאטמן הוא כבר דמות מוכרת תאפשר לו להיות המקבילה שלהם לניק פיורי שמופיע בסוף הסרט כדי לגייס את סופרמן לליגת הצדק*** – לא צריך להציג לקהק של ימינו את באטמן, רק צריך להגיד "זה באטמן" והם יבינו את כל השאר
* ותנו לי כבר עכשיו לעצור את מי שהולך לטעון ש"אפשר אם החור המעוגל גדול מהמרובע" – אתם יודעים למה התכוונתי.
** אם התגובות על ההודעה הזו יהיו חיוביות מספיק אני לא אתפלא אם נשמע שמועות שאשת החתול צפויה להופיע בליגת הצדק.
*** ככל שאני חושב על זה יותר אני פחות ופחות אוהב את הרעיון של סרט לליגת הצדק – בטח שלא את הגרסה הנמהר-להוציא-משהו-עכשיו-כל-עוד-קבוצות-גיבורים-זה-פופלארי שדי.סי מאיימים איתה עכשיו. הנוקמים היה בהחלט מהנה לצפיה (ובניגוד לרוב המגיבים פה גם אהבתי את רוב הסרטים שקדמו לו) אבל לא הייתי רוצה שהוא ייצור אחידות בכל סרטי גיבורי העל בעתיד הקרוב – מדובר בז'אנר נרחב שיכול להציע הרבה סוגים של סיפורים, לא הייתי רוצה לראות אותו טובע בים של חקייני ווידון.
אתה אופטימי (או נאיבי)
"הוא אחד ממתי מעט גיבורי על מפורסמים מספיק כדי שהציבור הרחב ידע עליהם הכל גם בלי לקרוא קומיקס אחד בחייו" – כשיצא "האביר האפל" לא היה לי מושג שזה סרט על באטמן בכלל. נאמר שצריך לצפות ב"באטמן מתחיל" אז צפיתי. לא היה לי מושג שהוא ברוס ויין, לא היה לי מושג שהוא לא באמת גיבור על (כלומר שאין לו כוחות) ולא היה לי מושג על הילדות שלו. וזה אחרי שצפיתי (מתישהו בנעוריי) בבאטמן של טים ברטון (וממש לא התלהבתי) אבל כל מה שזכרתי מהסרט ההוא זה את החליפה ואת החיוך המעצבן של ג'ק ניקולסון. אני לא קוראת קומיקס אבל אני גיקית. אני מכירה עוד הרבה אנשים (שהם ציבור הרבה יותר רחב ממני) שלא היה להם מושג יותר ממני. אז… אתה קצת אופטימי. אולי האמריקנים יודעים יותר, אבל רוב הציבור הרחב? הבאמת רחב (ההורים שלי, נגיד)? שום מושג. מבחינת הציבור הרחב "באטמן" הוא זה עם החליפה שיש עליה ציור של עטלף.
רק בישראל
דוגמאות גם אני יכול להביא (אח שלי לא קרא קומיקס מימיו ויודע בדיוק מי זה ברוס ויין, אותו דבר כמות נכבדת מחברי הפחות חנוניים). אבל בוא ניתן למספרים לדבר:
מאז 1989 (השנה בא יצא הסרט הראשון של ברטון) באטמן הופיע ב:
1. 7 סרטי קולנוע – כולם היו הצלחה כלכלית (כולל זה שכולם זוכרים כגרוע)
2. 4 סדרות טלוויזיה לילדים (והחמישית בדרך) – כולן רצו במשך מספר עונות ונפסקו רק אחרי שהוחלט להעלות סדרה חדשה (וזה בלי להזכיר הופעות בסדרות בהן הוא חלק מאנסמבל).
3. הופיע ביותר מעשרה סרטי די.וי.די
4. הופיע בעשרות משחקי מחשב
5. הופיע במופעי תיאטרון, ספרים, ספרי אודיו, סט לגו, חולצות, מגבות, צעצועים וכל דבר אחר.
6. והוא גם דמות קומיקס (החלק הכי קטן באימפריה של הזיכיון הזה נראה לי).
באטמן הוא אחת הדמויות הבדיוניות המפורסמות ביותר בעולם. כן, לא כל האנשים שקונים חלק מהמוצרים המצויינים למעלה מכיר את כל הסיפור מאחרוי הדמות, אבל מאחר והמקור שלו הוא חלק מבערך כל הצגה סיפורית של הדמות ומאחר וההצגות הסיפוריות הללו נוטות להיות נורא פופלאריות (אחרת לא היו ממשיכים להפיק אותן) קשה לי להאמין שאנשים לא מכירים אותן.
היי עד שראיתי עליה את הפוסט באין הדג לא ידעתי מי זאת אדל – אבל זה לא מנע ממנה להיות די מפורסמת גם בלעדי.
זו נשמעת
מסוג ההחלטות שיעצבנו גם את המעריצים של הקומיקס וגם את אלה של הטרילוגיה של נולאן, אבל זה יכול לצאת טוב.
כתבה מעולה בנושא
http://www.ign.com/articles/2012/11/30/hero-worship-why-jgl-as-batman-would-be-a-mistake
השחקן שאנו ראויים לו, אבל לא זה שאנחנו צריכים כרגע.
5 סופר אקסטרא להיטי ענק בתוך שנה זה מוגזם מאוד
עד כמה ש-2015 נראית מגניבה, יש לי הרגשה שכמה מלהיטי הענק הצפויים (שכוללים את 'אווטאר 2', 'ליגת הצדק', 'איוונג'רס 2', 'מלחמת הכוכבים 7' ו'משחקי הרעב' האחרון) יידחו בשנה שנתיים (אולי אווטאר וליגת הצדק, אבל זו תחושה שלי). בנוגע לנאמר בידיעה, עד כמה שזה נשמע מגניב הייתי מעדיף שזה לא ייקרה. הטרילוגיה נגמרה באופן מרשים ומספק ואין צורך להמשיך אותה. זה כמו עם 'צעצוע של סיפור 4', זה נגמר וזהו.
בנוגע ל"אווטאר 2" ו"ליגת הצדק"
עוד לא היתה שום הכרזה רשמית על כך שהם באמת עומדים לצאת ב-2015. הגיוני בהחלט שהם יידחו. אפילו אם מתעלמים מכל המגה-להיטים בפוטנציאל האחרים, ייתכן מאוד שוורנר לא ירצו ללכת ראש בראש מול "הנוקמים 2" באותו קיץ.
היה מפתיע אותי לראות את אווטאר 2 ב-2015
מדברים פה על ג'יימס קמרון, בן אדם שלא הספיק לדדליין מאז שקרים אמיתיים, והוא גם לא נהיה יותר צעיר. עד שהצילומים לא יתחילו, לא הייתי בונה על תאריך הפצה לסרט – וגם אז, בעירבון מוגבל.
2015 זה כבר "אחרי הדדליין"
במקור דובר על כך שהסרט ייצא ב-2014, אבל כבר בשנה שעברה הובהר שלפני 2015 זה לא יקרה. שלוש שנים מלאות אמורות להיות די והותר בשביל להביא את הסרט (שכבר נמצא בפיתוח זמן רב) לקו הגמר, ובכל זאת, גם אני לא אתפלא אם הוא יידחה עוד יותר.
ומצד שני, הוא צריך להספיק לפני שהוא יוצא לחצוב אסטרואיד
(את שיטת הצילום המיוחדת שהוא ימציא לשם כך אני מניחה שנראה כבר רק באווטאר 3…)
עדכון קטן, אם כבר מדברים
ג'יימס קמרון אומר שהוא מתכנן להתחיל לצלם את שני הסיקוולים בסוף השנה הבאה, ושאולי הם ישתמשו בטכנולוגיית ה 48 FPS של "ההוביט".
או, או
שהוא ימציא טכנולוגיה חדשה. קטן עליו.
המממ
אם הצילומים באמת יתחילו בסוף 2013, זה אומר שסוף 2015 הוא תאריך סביר לחלוטין להפצת הסרט – אם זה היה כל סרט מלבד "אווטאר". כשמדובר בקמרון, ייתכן שהוא ירצה עוד שנה בשביל לעבוד על האפקטים. עדיין, נכון לכרגע דצמבר 2015 נראה לי ההימור הסביר ביותר.
הממ.. מקווה שזה לא נכון...
(ל"ת)
ציפיתי שמישהו יעיר על זה לפני...
מה הסיפור עם האוזניים של ג'וזף גורדון לויט בתמונה הזאת? זה נראה כאילו הוא לא הולך להיות באטמן, אלא איזה אלף בסרטי ההוביט. או שאולי הוא מעוניין בתפקיד מולוך אם מישהו יחליט לעשות עוד גרסה קולנועית ל-Watchmen? או לשחק את ספוק בגלגול הבא של "מסע בין כוכבים"?
מעולה!
אני ממש מקווה שהשמועה נכונה, ג'וזף גורדון לויט הוא כנראה השחקן האהוב עליי ואני אשמח לראות אותו בתפקיד באטמן.
ועוד ב"איש הפלדה" שאני גם מחכה לו? הלוואי שזה נכון.
פשוט אדיר.
מה קרה למייקל פאסבנדר?
אני מרגישה נבגדת.
*כנראה*
את יודעת, זה בטח ישתנה כשאני אראה סרט חדש של פאסבנדר.
אני אומר שניתן לבחור ניסיון.
בסופו של דבר, יש כמה יצירות מופת רציניות בקומיקס בהן באטמן הוא לא ברוס וויין.
הסייג היחיד כמובן, הוא היקום הריאליסטי יחסית של נולאן בהשוואה לזה הבדיוני והמוגזם לחלוטין. אבל אם אתם חוששים שזה יהרוס, בסופו של דבר אתם מוזמנים לא לצפות בליגת הצדק. מה שיפה בטרילוגיה של נולאן הוא שהוא יצר אותה ללא שמץ של קריצה ליקום של DC, ככה שהשלמות של העולם נשמרת.
בין אם השמועות נכונות או לא
אני בספק שעכשיו מישהו יצא מ"איש הפלדה" לפני סוף הקרדיטים
לגבי הפוסטר, לא הצלחתי למצוא את היוצר, אבל יש פה גלריה נחמדה שלהם (ספוילרים ל TDKR)
אווטאר 2??? האם 1 לא היה יותר מדי?
(ל"ת)
כן, של מי היה הרעיון המוזר
לעשות סרט המשך לסרט הכי מצליח בעולם אי פעם?
מעיון ברשימת 20 שוברי הקופות הגדולים בעולם
רק 2 הם לא סרטים שיצאו להם סרטי המשך / או סרטי המשך בעצמם. הראשון הוא ט"יטאניק" של ג'יימס קמרון, השני הוא "אליס בארץ הפלאות" של ברטון.
ברשימת עשרת הסרטים שאחזו בשלב זה או אחר בתואר "הסרט הכי רווחי בעולם" מצטיירת תמונה אחרת, שם ארבעה סרטים אינם ולא היו להם סרטי המשך: "לידתה של אומה", "חלף עם הרוח", "צלילי המוזיקה" ו"טיטאניק".
אלו היו שישים שניות על סרטי המשך וכדאיותם הכלכלית.
זו בעיה להכניס לרשימה סרטים שהסיפור בהם לא מאפשר המשך
כמו טיטאניק וצלילי המוסיקה.
אם תרצו אין זו אגדה
לא חסרים סרטים שלא צריך או קשה להמשיך ובכל זאת הצליחו להמשיך כך או אחרת…
שלא לדבר על טכניקות המשמשות להחזרת דמויות בסדרות מד"ב, פנטזיה וכמובן, אופרות סבון…
ת'כלס, מצידי שיעשו סרט טבע על פנדורה בתלת מימד,
ואני מוכן לשלם כסף טוב ולשבת באולם שלוש שעות כדי להנות מהעולם שוב פעם.
זה כזה מובן מאליו
שהסרט יתקיים באותו יקום של סרטי נולאן? אם כן, אז אני מסכים שזה רעיון נוראי, אבל מי אמר? זה שלקחו את אותו השחקן מהסרט הקודם לא אומר שהוא ישחק את אותה הדמות מאותו העולם, ואם "ליגת הצדק" לא יהיה קשור בכלל לטרילוגיה של נולאן, ויעשה ע"י האנשים הנכונים שיגרמו לסרט לא יהיה טפשי כמו שזה יכול להיות, אני לגמרי בעד.
עד עכשיו הנחת היסוד היתה
שהסרט *לא* יתקיים באותו היקום של סרטי נולאן.
אני יודע. התייחסתי לתגובות
שחשבות שהרעיון רע בגלל שהעולם של טרילוגיית נולאן מאוד שונה מהעולם של ליגת הצדק.
אם לא לקחו את גוז'ף גורדון לויט (אני יכול לכתוב גג"ט במקום? נורא ארוך לי) בגלל הקישור שלו לסרטים של נולאן אז אני לא מבין באמת למה. הוא שחקן טוב – אבל בהחלט לא הייתי חושב עליו לתפקיד באטמן – ואני לא חושב שהוא היה הבחירה הראשונה עד השישית של מישהו (מצד שני, גם לא חשבתי על הית' לדג'ר בתפקיד הג'וקר אז מה אני יודע).
זריז ה-RandomGuy הזה.
הנה תגובתו. סנל"לים לעלייתו של האביר האפל בתוך הקישור.
הוא סיכם די טוב את סוף הסרט, אבל טעה באחד הפרטים. חבל, ציפיתי ממנו ליותר.
בדיוק באתי לקשר לזה!
הקדמת אותי… במה הוא טעה?
אני לא מבין מה הבעיה לקשר בין היקום של נולאן לבין היקום
של ליגת הצדק? הם בקלות יכולים להגיד שהאירועים של הטרילוגיה של נולאן קרו לפני איש הפלדה וליגת הצדק.
כי עולם באטמן של נולאן מאוד ריאליסטי
אין בו מקום לאנשים מעופפים, טכנולוגיה חייזרית שהופכת את כוח הרצון לפעולה אמיתית, ונסיכות חייזריות עם כוחות על. זה לא עובד ביחד.
נסיכות חייזריות - התכוונת לוונדר וומן?
כי היא נוצרה ע"י האלים היווניים, או משהו כזה. בטח יש עוד סיפורי אוריג'ין, אבל לא זוכר שראיתי אחד שהזכיר חייזרים.
ובלי קשר, אני מסכים ב-100% עם מה שאמרת לגבי נולאן וליגת הצדק.
לידת הצדק חייבת להתאחד נגד חייזרים?
לא ראינו את זה כבר בנוקמים? מצד שני איזה אתגר מעניין ניתן להציב בפניי גיבורי על, משעממים בפנים עצמם, בעלי כוחות בלתי מוגבלים כמו סופרמן, גרין לנטרן ווונדר וומן? לעזאזל, אין לי מושג איך אפשר להוציא מזה סרט טוב.
שיילחמו בפקידי ביטוח לאומי
(ל"ת)
שיילחמו ב3D
(ל"ת)
וונדר וומן לא כזו חזקה...
הייתי משווה אותה לקפטן אמריקה:
– חזקה יותר מבני אדם רגילים, אבל לא ברמה של סופרמן, היא לא הולכת לתפוס בידיים מטוס מתרסק…
– פגיעה לנשקים רגילים, אבל עוצרת קליעים עם מגינים שיש לה על הזרועות (כמו הקפטן והמגן שלו).
– יש לה לאסו, אבל גם זה יחסית דומה לקפטן שזורק את המגן שלו (שניהם צריכים נשק עם טווח לפעמים, במיוחד אם יורים עליהם ממרחק).
– היא עפה, זה ההבדל העיקרי בכוחות, אבל אני חושב שיש גרסאות בהן היא לא עפה (אחרת למה יש לה מטוס? )
אבל סתם ניטפקתי קצת, סופרמן והלנטרן הם באמת אובר-גיבורים, והנקודה שלך תקפה.
מה לעשות, צריך פלישה מהחלל, או ממימד מקביל, או איזה אויב עתיק שמתעורר, כדי לספק להם אתגר. אני לא מתלונן, בטוח ינסו לגוון לאור העלילה של האוונג'רס.
(חלק) מהכוחות של ההתגלמות הנוכחית של וונדרוומן בקומיקס:
– ועוד איך חזקה כמו סופרמן, אחת מהדמויות החזקות ביותר (מבחינה פיזית) ביקום של DC. היא לא חסינה פיזית כמוהו, אבל יש לה עמידות פיזית רבה והיא מיומנת ומהירה מספיק בשביל להדוף כל התקפה עם הצמידים שלה, שכן חסינים פיזית (כלומר, בפרקטיקה היא כן בלתי-פגיעה). בנוסף, יש לה מהירות-על, שמיעה סופר רגישה וראייה טלסקופית, והיא מסוגלת לעוף.
– חוכמה ומיומנות שמגיעה מהאלים, ובזכותה וונדר-וומן יודעת לדבר מעל 12 שפות (כולל דיבור עם חיות ושפות חייזריות) ומחזיקה מאגר ידע עצום בראש שלה, על כל נושא בעולם בערך.
– לאסו קסום שמכריח את האדם הנתפס בו להגיד רק את האמת.
ואלה מעט מהכוחות שוונדר-וומן מקבלת לאורך הזמן. למעשה היא הדמות החזקה ביותר בעולם של DC, מאחר והאלים כל הזמן מצ'פרים אותה בעוד כוחות כשמתחשק להם (וכמובן שלכוחות שהם מעניקים לה אין גבולות – הם אלים).
ד"א, לאחר מחקר קטן בוויקיפדיה גיליתי עוד דבר מעניין – יש לה חלק מהכוח של זאוס, ומסתבר שמספיק ממנו כדי לקרוע לארטמיס (אלת הציד, די קשוחה וכל זה) את הצורה בפחות מחמש דקות. פאק, אם להחזיק בכוחו של מלך האלים זה לא overpowered, אני לא יודע מה כן.
לעניין – גם למארוול וגם לDC יש מספיק עלילות מוצלחות שסובבות את ליגת הצדק ואת הנוקמים. אם בנוקמים לקחו עלילה שהיא משעממת למדי, ואויב בנאלי מאוד, ועדיין הוציאו מזה סרט טוב – אני לא חושב שיש סיבה שבגללה החסרון של הסרט יהיה למצוא אתגר מעניין לגיבורים (כמובן שיש הרבה סיבות אחרות שבגללן ליגת הצדק תהיה גרועה, אבל זה כבר משהו אחר).
שיילחמו אחד נגד השני
כל הליגה נגד סופרמן והענק הירוק למשך שעה וחצי.
Problem?
ואם מישהו רוצה לראות
את הענק הירוק נגד סופרמן,
http://www.youtube.com/watch?v=BbizTBYs-rQ