-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
אל תוך היער
Into the Woods
מחזמר המערב דמויות ממספר סיפורי האחים גרים, בינהם כיפה אדומה, רפאנזל, ג'ק והאפונים וסינדרלה.
תאריך הפצה בארה"ב: 25/12/2014
תאריך הפצה בישראל: 19/02/2015
השירים חוזרים על עצמם ולא קליטים, העלילה היא בלגן לא מעניין, ועל מה בדיוק מריל סטריפ מועמדת לאוסקר?
זה לא אמור להיות סרט מעניין?
ברמה של טריילר נוסף, תגובות, משהו?
ששש אם יהיה טריילר אנשים יבינו שזה מיוזיקל
(ל"ת)
יש סיבה שזה נדחה בחודשיים?
זה לא נראה כמו סרט שמכוון לאוסקר או משהו, למה המפיצים דחו אותו כל כך? אם זה היה סרט אוסקרים הייתי עוד מבין.
הוא כן מכווון לאוסקרים, זה הקטע.
(ל"ת)
פול מטאל בייקר'ס וויף
אל תוך היער בסדר כזה. המוזיקה של סודנהיים נחמדה, אבל הסגנון מחזות זמר של שירה-משולבת-דיאלוג תמיד הפריע לי ומנע ממני להבדיל ממש בין שיר לשיר, ובכך מנע משיר מסוים להיתקע בראש ממש כמו מחזות זמר יותר "קלאסיים". התפאורה בהחלט מצועצעת, אבל עובדת בדרכה המשונה, ודווקא הצילום והאפקטים הם נקודת התורפה של הצדדים הטכניים. זה מצער בכל סרט, אבל בייחוד מצער כאשר לרגע אחד הסרט מראה מה קורה כשבמקום אפקטים נשענים על דמיון ויוצרים משהו הרבה יותר טוב מעוד קצת אפקטים ממוחשבים.
לגבי העלילה – לא ראיתי או שמעתי את המחזמר לפני, אז באתי ללא ידיעה – ומשהו בחלק השני הרגיש נורא.. פתאומי. בעוד שבחלק הראשון (והמוצלח יותר) כל הדמויות היו מנומקות, עם הסברים ומלאות בחלק השני הרבה מהדמויות נעלמות במשיכת כתפיים תסריטאית, או מקבלות מוטיבציות נורא לא ברורות. זה לא משהו שמפריע מאוד אבל אחרי הסרט, כשקראתי שהעלילה של החלק השני שונתה קלות – התבאסתי. השינויים לא הרסו את הסרט אבל הסרט בהחלט יכל ליהנות מהיצמדות למקור.
לגבי המשחק – עבודה טובה של כל השחקנים אבל לא משהו יוצא דופן מרובם. קיוויתי להופעה טובה של מריל סטריפ אבל היא באמת מועמדת השנה סתם כי היא מריל סטריפ ולא בגלל שהיא שיחקה נהדר. וזה מבאס, כי אמילי בלאנט לידה הייתה מעולה ולחלוטין מחקה ממנה את הפול מטאל ביץ' של קצה המחר. אני מבין שלמנהלי קמפיין האוסקר היה יותר ברור מאליו לשים את סטריפ בשביל לקבל מועמדיות אוסקר, אבל חבל לי שהם לא הימרו על בלאנט. אני בטוח שהיא הייתה יכולה לקבל מועמדות – ההופעה שלה בהחלט שווה את זה. בכלליות, היא והאופה היו הדבר הכי טוב בסרט – וזה הגיוני כתור הדמויות הראשיות (בערך).
למעריצי ג'וני דפ (יש כאלה עוד?) כדאי לדעת שהמפרסמים עשו כאן מעשה "סקיי קפטן" – דפ מופיע לחמש דקות מקסימום.
סרט חמוד אבל אני די בטוח שכבר עכשיו שכחתי את כל השירים שלו, וראיתי אותו לפני שעה בערך.
מה זאת אומרת על מה בדיוק מריל סטריפ מועמדת לאוסקר? על מה שהיא רוצה.
(ל"ת)
וכקונטרה, יאיר רווה חושב שזה סרט מבריק:
http://cinemascope.mako.co.il/archives/20463
מריל סטריפ היא מריל סטריפ
מריל סטריפ יכולה להופיע בסרט של אדם סנדלר, בסצינה אחת, שבה היא נכנסת, מפליצה ויוצאת ואז לזכות על זה באוסקר.
אולי זה לא באמת האתר לכתוב בו את זה, אבל אני מוכרח לציין
שהפוסטרים העבריים לסרט כוללים את אחד מעִברוּתיי הלוגואים הנוראיים שראיתי מיימי. באמת קשה לי להאמין שגרפיקאי ישב וחשב שהדבר המזוויע הזה דומה באיזושהי צורה ללוגו המקורי.
אני ממש לא אטען שזה עברות מצוין או משהו,
אבל בהחלט אין איתו שום בעיה.
לראיה: " rel="nofollow">לוגו עברי
כן, גם אני לא רואה מה נורא בזה.
(ל"ת)
מעניין, מבחינתי הראייה שלך מראה בדיוק עד כמה העברות נורא.
סגנון האותיות ואופיין שונים במובהק – בעוד האות בלוגו האנגלי סטנדרטית (מעבר לטיפולים שנעשו בה כמובן), האות שנבחרה ללוגו העברי מצועצעת ומקומרת בהרבה. זה אמנם מסתכם במשפט אחד, אבל לטעמי זה יוצר כאוס טיפוגרפי.
מריל סטריפ לא מועמדת בהתאם לתקנות החוק בקליפורניה?
באמת למה מריל סטריפ הייתה מועמדת? אני עדיין מתקשה להבין. יש תור של נשים שהייתי מעמידה לפניה ועם כל הערכתי לאישה.
בכל מקרה, דיי מסכימה עם הנאמר. הסרט היה ארוך מידי עם שירים מייגעים למידי, לא קליטים בעליל והחלק העצוב ביותר היה שהם שרו כל חמש שניות וחצי. באמת שהרגשתי באופרה.
וחבל, כי הבסיס טוב ובברודוואי אני עדיין אשמח לראות את זה