"מרדף לוהט" הוא אחד הסרטים האלה שגורמים לך לתהות איך זה שאף אחד לא עצר אותו בזמן. היו אנשים על הסט, אנשים ראו מה קורה שם. ריס ווית'רספון וסופיה ורגרה מככבות בסרט, ושתיהן מופיעות גם ברשימת המפיקים. ווית'רספון, שחקנית זוכת אוסקר, כבר היתה בסרטים טובים והיתה בסרטים מצחיקים. לא יכול להיות שהיא לא קראה את התסריט ולא שמה לב כמה הוא עצלני וממש לא מצחיק. לא יכול להיות שהיא נכחה בזמן הצילומים ולא אמרה: חבר'ה, אתם לא רציניים, נכון? היא היתה יכולה בקלות לעצור את הסרט בזמן ולחסוך לעצמה את הכתם האפל בפילמוגרפיה.
אבל זה לא קרה. הסרט הזה הושלם ויצא, כך שתוכלו להגיע לבתי הקולנוע ולראות בעצמכם כמה עלובה יכולה קומדיה להיות.
זאת קומדית-באדיז שנראית כמו כל קומדית צמד-מוזר-שלפחות-אחד-מהם-שוטר-ואנשים-יורים-עליהם-אבל-זה-מצחיק אחרת. ריס ווית'רספון היא שוטרת, קמוצה, מרובעת ומשעממת, שמדקלמת לעצמה קודים משטרתיים כדרך להרגיע את עצמה. היא גם נמוכה. זה ממש מצחיק שהיא נמוכה, או לפחות ככה יוצרי הסרט חושבים, כי בערך חצי מהבדיחות בסרט מבוססות על העובדה הזאת: היא מנסה להגיע לאיזה חלון, והיא קופצת, אבל לא מגיעה כי – קבלו את זה – היא נמוכה! החצי השני של הבדיחות בסרט הוא על כך שסופיה ורגרה היא קולומביאנית, עצבנית ומדברת ספרדית. לדבר ספרדית זה מצחיק. אם כי לא מצחיק כמו לראות אישה נמוכה.
ווית'רספון נשלחה ללוות את ורגרה, אשתו של ברון סמים, להעיד נגד איגוד הפשע שבו היה חבר – אבל אז בעלה מחוסל, ויש שוטרים מושחתים, והשתיים נמלטות מהחוק ומהמאפיה וקשורות לפעמים באזיקים זו לזו וכאלה. את העלילה אתם מכירים, אבל זה לא אמור לשנות. סרטים כאלה לא מסתמכים על עלילה מקורית, אלא על תסריט מצחיק ובעיקר שחקנים מצחיקים עם כימיה בינהם. זוכרים את "עצבניות אש"? העלילה היתה לא חשובה, אבל סנדרה בולוק ומליסה מקארתי היו ממש מצחיקות! אה, אתם לא זוכרים את הסרט הזה כי לא ראיתם אותו. אז לכו תשיגו את הסרט הזה ותצפו בו במקום לבזבז כסף על "מרדף לוהט".
בכל אופן: ריס ווית'רספון וסופיה ורגרה נשמעות, על הנייר, כמו צמד מוצלח. אבל הן לא מצליחות להחיות את הסרט הזה. בקרדיטים כתוב שאת הסרט ביימה אן פלטשר ("ההצעה", "אמא מלווה"), וזה תמוה, כי מצפיה בסרט, קשה מאוד להאמין שבאמת ביימה אותו אישה. הסרט הזה נראה כאילו נכתב, בוים והופק על ידי אנשים שמעולם לא פגשו אישה, אלא רק שמעו שמועות על הזן הנדיר הזה, או קראו מאמרים אודותיו באינטרנט. נשים הן כאלה מוזרות! יש להן מחזור! הן אוהבות נעליים! לפעמים הן לסביות ואז הן מתנשקות כל הזמן!
שווה להתעכב על הנקודה האחרונה. האנשים שכתבו את "מרדף לוהט" ראו הרבה סרטים שבהם יש שני אנשים שבורחים מהמשטרה או המאפיה או משהו, אבל אז הרעים באים לחפש אותם, וכדי לא למשוך תשומת לב הם מתנשקים. זה פשוט דבר שקורה בסרטים, אז הכניסו סצינה כזאת בסרט. איש אחד מאיים על השוטרת והעצירה באקדח, אז הן מחליטות יעני-להתנשק. למה? בשביל מה? באיזו צורה, אופן או מובן הפעולה הזאת היתה אמורה לשפר את מצבן? לא משנה, צופים יקרים וטפשים, הנה נשים עושות כאילו הן לסביות! זה מצחיק, כי לסביות!
אין בסרט הזה אף בדיחה טובה, אף פיתול עלילה שלא תוכלו לזהות מגיע מקילומטרים ואף דמות שאינה מעצבנת. ובסוף יש לקט של פספוסים. אולי צריך לחוקק חוק שלפיו רק לסרטים משעשעים במידה כלשהי מותר להכניס לקט פספוסים בסוף הסרט. אם הג'אנק הזה הוא הדבר הכי טוב שיצא לכם בטייקים המוצלחים, למה לעזאזל שנרצה לראות את הטייקים הכושלים?
פורסם במקור בוואלה
בדרך כלל לא אכפת לי ללכת לסרטים גרועים,
כי החוויה של הקולנוע (במיוחד בVIP) מפצה על זה, אבל הטריילר של הסרט הזה נראה כל כך גרוע, וסופיה ונג'ורה כל כך מעצבנת אותי שהחלטתי בסוף ללכת למרדף לילי.
אני חושב שבחרתי במרדף הנכון.
לא ש"מרדף לילי" הוא כזה מציאה גדולה, אבל כן.
(ל"ת)
זה רק אני או שלליאם ניסן
יש בדיוק תפקיד אחד ?! ראיתי באטמן מתחיל (בפעם המי יודע כמה) וכל פעם שראו אותו דמיינתי את ראס אל גול עם אקדח 2.0 ובגדי ה"אני אבא רווק שמגן על המשפחה שלו"
עוד סיבה להעריך את נולאן
גאל אותנו מתסמונת 'ליאם ניסן'
בלילה שמקס הזועם יצא אתה כותב על מרדף מסרט אחר?!
#אין_אמון_באנושות
לקט פספוסים בסוף סרטים זה אחד המנהגים הכי מגונים בעיניי
הרי השקעתם מיליונים בליצור עולם, זרקתם כפילים מגורדי שחקים, השקעתם עשר שעות כל יום באיפור כדי שיראה אמיתי(טוב, אולי לא בסרט הזה), חזרתם על אין ספור טייקים בגלל שהבום נכנס לפריים,שייפתם את התסריט שוב ושוב כדי שהשורות ישמעו הגיוניות ולא יהיו חורים בעלילה שיגרמו לצופים להגיד שהסרט הזה ממש לא אמין, או בקיצור – עשיתם הכל כדי שהעולם של הסרט יהיה שלם ומהודק ואטום לחדירה ולו המיזערית ביותר של העולם האמיתי בו יש 50 אנשי הפקה שעומדים מסביב לכל שני שחקנים שעושים סצנה אינטימית, ואז שנייה אחרי שכתבתם ״סוף״ אתם מרסקים את העולם הזה בשביל כמה דחקות מפגרות..בעיני היה טוב אם המנהג הזה היה עובר מהעולם
לקט פיספוסים הוא מחווה כנה לצופה
שבאה להראות, היי גם אנחנו אנושיים, גם אנחנו נופלים ולא מצליחים.
ג'קי צ'אן הפך את זה לחלק אינטגרלי מהסרטים שלו ואין בכך שבירת עולם או פנטזיה.
אתה לא מצפה מהשחקנים מהחתונה האדומה להפסיק להופיע בכלל ???
הנקודה היא שכשאני רואה סרט יותר דחוף לי להאמין לדמות שהשחקן משחק מלראות שהשחקן אנושי. אני יכול להתודע לאנושיותו בכל רגע שהוא מחוץ לגבולות הזמן שבו האורות כבים ועד שהם נדלקים שוב, ויש אין ספור דרכים ותוכניות וכו שעוסקות בזה.
סופייה ורגרה
היא " rel="nofollow">אנושית ???
:)
היא כן, הפילטרים לא
(ל"ת)
גם אני לא מת על פספוסים בסוף הסרט
אבל יש יוצאי דופן- פיקסאר. זה לא בדיוק פספוסים כי הם מבויימים כדי להיראות כמו פיספוסים (והשקיעו בהם שעות רבות של העברה לאנימציה) אבל פשוט יש בהם בדיחות כל כך נהדרות והם עשויים בצורה כ"כ אינטליגנטיות (כלומר הן לא סתם החלקות או שחקנים שצוחקים באמצע הסצינה, למרות שגם יש מעט כאלו). הנה כמה מהם: צעצוע של סיפור 2, באגס לייף, מפלצות בע"מ (האהובים עלי), מכוניות (יותר טוב משאר הסרט) וצעצוע של סיפור 3 (כולל הביצוע הכי טוב לyou've got a friend בספרדית).
עבורי מה שכתבת נכון רק לגבי דרמות/ סרטי איב"י.
בקומדיות, בטח שכאלו שלא לוקחות את עצמן יותר מדי ברצינות, לפעמים הפספוסים טובים לפחות כמו ואף יותר מהסרט והן בונוס נחמד. חוץ מזה, להוסיף אותן לא גורע כלום ממי שלא רוצה לראות אותן כיוון שהן לא מופיעות מייד בתחילת הכתוביות, לפחות ע"פ זכרוני.
למשל, את הפספוסים של breaking bad ממש לא רציתי לראות בהתחלה. רק חודשים אחרי הצפיה השניה פתאום התחשק לי. פספוסים של freinds לעומת זאת הרבה יותר הגיוני לראות.
אז "מרדף לוהט" או "צילי"?
(ל"ת)
לא תחרות.
"מרדף לוהט" סרט מאוד גרוע, מאוד, אבל הוא סרט. כל סצינה בודדה בו מושקעת יותר מ"צילי" כולו. ככל שהסרט הזה עלוב, יש לו עלילה, יש בו תסריט (גרוע) וניכר שאנשים שיצירת סרטים הוא מקצועם עבדו עליו, גם אם זה לא ייחשב לשיא הקריירה של אף אחד מהם. "צילי" לעומת זאת הוא חוויה דומה לבמאי שלוקח לך את הכסף, יורק לך בפרצוף והולך.
קצת הגזמתם לא?
הלכתי לסרט עם אשתי אחרי שבוע מתיש ומעייף והסרט הזה היה בדיוק מה שאנחנו צריכים, משעשע כיף וקליל, לדעתי זה לא סרט שצריך להסתכל עליו בעיניים כל כך בוחנות, אלא לשבת לצחוק קצת וליהנות… והאמת היה ממש כיף…גרוע? אני לא בטוח, לא רואה הבדל בינו לבין כל שאר סרטי הקומדיה הקלילים האחרים….
בטוח אצפה בסרט!!! אהבתי את הטריילר
הסוג הזה של שתי בנות כוכבות ולא מספיק שכיח לטעמי. או יותר נכון להגדרה- נדיר.
עצבניות אש אכן מעולה וקורע (THE HEAT, מי המתרגם לעזעאזל)
תלמה ולואיז מרגש
גם פרוזן יכול להחשב
וזהו , לא עולים לי עוד סרטים.
אפס ביחסי אנוש- בעיקר על שתי בנות- יכול להיכלל בקטגוריה?
Bridesmaids גם יכול להיכלל? בעקרון שתיים הן הראשיות אבל בעצם כל החבורה עושה לנו שמח אז לא.
חמים וטעים?
אין יצור יותר שקרן בעולם כמו
טריילרים !!!
מייקל ביי וזאק סניידר יכולים להעיד בשבילי.
קצת כבוד לתשדירי המפלגות לקראת בחירות
ככה לקחת להן את התואר?
חחחח
הביקורת מצחיקה יותר מהסרט.