פאלם ספרינגס (Palm Springs)
אני לא רוצה להרוס את ה"טוויסט" של הטריילר, אז אני אפציר בכם לראות אותו, שכן מדובר בקלות בטריילר הכי טוב שיצא כבר הרבה מאוד זמן, והוא יותר טוב ככל שיודעים עליו פחות.
איזה טריילר נהדר. לא מגלה יותר מדי, אבל מוכר לך את הסרט; מצחיק, אבל לא נראה כאילו הוא מגלה את כל הבדיחות הטובות; ערוך באופן קצבי, עם שיר נהדר ולא חרוש ובקיצור – בלי טריילר גימיק מיוחד כלשהו, שבכל זאת מקפיץ את הסרט לראש טבלת הסרטים שאני רוצה לראות. איזה כיף לגלות שהסרט מגיע ב-10 ליולי.
עוד דבר שמעניין, אגב, הוא המיני קאמבק של סרטי לולאת זמן. מה שהתחיל ככמה סרטים בודדים שפוזרו להם אחרי (וטכנית גם לפני) "לקום אתמול בבוקר" הפך ממש לגל קטן של סרטים (וסדרה). מעניין יהיה לראות לאן זה מתפתח. כמו כן: האם זה יהיה הסרט הראשון שאינו של הלונלי איילנד שבו אנדי סמברג מככב והוא אשכרה מעניין? כלומר, אין הרבה תחרות במקצה הזה, אבל מפתיע שזה לא קרה עדיין.
שתייה רצופה/ עוד סיבוב (Druk/ Another Round)
הקולנוע הדני לא נודע בימינו כקולנוע שצריך לעקוב אחריו קרוב מדי – אחרי שרוב האוויר יצר מבלון "לארס פון טרייר" לא ממש קם קול קולנועי מעניין שם, אבל כן מגיע פעם בכמה זמן סרט קטן שכולם שמים לב אליו. סיפור ההצלחה הגדול ביותר מבין הסרטים מהסוג הזה הוא כנראה "ניצוד", עליו כבר לכלכתי קלות בפרוייקט 250 שלי. עכשיו, 8 שנים אחרי אותו סרט, מדס מיקלסן ותומאס וינטרברג מתאחדים בשנית. העלילה: ארבעה חברים מחליטים לבדוק האם החיים שלהם ישתפרו אם הם יבלו את כל הימים שלהם (בדגש על ימים, ולא לילות) תמיד עם 0.5 אחוז אלכוהול בדם (ומעלה).
האם באמת הסרט יהיה קומדיה מוזרה על ארבעה אנשים שמחליטים יום אחד להיות, דה פקטו, אלכוהוליסטים? כי אני בעד, אבל חושש שוינטרבג מחביא בחלק השני של הסרט איזה דרמה קורעת לב שהרבה פחות מעניינת אותי. הסרט, אגב, היה אמור להתחרות בקאן במסגרת כלשהי, אבל, נו, קורונה וזה.
חצי אי (Peninsula)
למרות אהבתי הרבה לקולנוע הקוריאני, לא נפלתי מ"רכבת לבוסאן". לא שנאתי אותו או משהו, ויש שם דמות אחת שאני מחבב מאוד עד היום, אבל כסרט הוא עבר לי נטו כ"סרט זומבים סטנדרטי, אבל בקוריאנית". סרט ההמשך, "חצי אי" (כנראה יתורגם ל"פנינסולה") – כבר נראה כמו משהו אחר לחלוטין.
בכנות, אין לי מושג כבר מה קורה פה. בשלב הזה זה בקושי מזכיר סרט זומבים – יש כאן, אם אני סופר נכון, סרט שודים, סרט אקשן, וסרט פוסט אפוקליפטי כאשר הזומבים פשוט מגיעים לבקר מדי פעם בכל אחד מהז'אנרים האלה. אני לא בטוח שכל זה יהיה טוב, אבל אין ספק שזה לחלוטין לא "סטנדרטי".
7,500 / היית צריך לעזוב
ונסיים עם שני סרטי בידוד, לנוכח המצב. האחד מחזיר לנו את ג'וזף גורדון לוויט למסך, והשני מחזיר (אם אפשר להחזיר משהו שלא הלך) נישואים של גבר ואישה עם פער גילאים עצום (וספציפית אמנדה סייפריד, שזה מתחיל להיראות כמו תפקיד שהיא נופלת אליו יותר מדי).
הראשון, "7,500", הוא מסרטי ה"מקום אחד" שאיכשהו תמיד נוטים להיות מוצלחים: ג'וזף גורדון לוויט הוא טייס בטיסה שעליה משתלטים פושעים, והוא צריך לנהל את המצב (ולהטיס מטוס, אני מניח) מהקוקפיט הנעול שלו. זה נראה מסוג הסרטים שכל עוד הם ידעו לא למרוח אותו יותר מדי, הוא יהיה פגז.
השני נראה.. טוב, הוא נראה קצת כמו כל סרט "איש מתבודד בבקתה ואז משהו רע קורה" (ואכן, במאי הסרט עשה כבר סרט דומה: "חלון סודי", עם ג'וני דפ), אבל עם דגש על אימה פסיכולוגית-רגע מה קורה כאן-רגע מה-רגע מהההההה???? אני מודה שבאתי מאוד סקפטי לטריילר עם שם כזה קלישאתי וכמה רגעים מאוד.. בהיעדר מילה אחרת, נקרא להם "בלומהאוס"-ים, אבל ככל שהטריילר התקדם דווקא הסקרנות שלי עלתה. לכל הפחות, גם אם הסרט עצמו יהיה מעפן, לפחות יהיו לו כמה סצנות מגניבות ביותר. הבמאי, דייוויד קופ, הוא מהאנשים האלה שהיו מעורבים בחיים שלהם גם בסרטים נהדריםת (תסריטאי של "פארק היורה", "משימה בלתי אפשרית") אבל מצד שני גם בפאשלות רציניות ("צ'ארלי מורדכי", "המומיה" החדש, ועוד).
סליחה על האוף-טופיק
אך האם הולך להיות פה ביקורת לארטמיס פאול?
לא נסלח ולא נשכח
וכן, בתכנון
אתקצר לך על פי הטריילר בלבד
Its an abomination
לפעמים זה מרגיש לי כאילו אמבטיות (הפעולה, לא הכלי) זה מהדברים שקורים רק בסרטים וסדרות.
(ל"ת)
אין לך מושג מה אתה מפסיד.
(ל"ת)
אפיקלופטי זאת מילה מכוונת?
(ל"ת)
התגעגעתי לגג"ל.
ראיתי לאחרונה את בריק, ואלי הטוב, כמה שהסרט הזה תפס אותי בכל האיברים ולא הרפה. אני מודה שבשלב כלשהו הלכתי קצת לאיבוד עם כל מזימות הנגד, המניפולציות והמהלכים שכל דמות עושה כדי לבלבל את האויב, אבל עדיין, המסגרת הכללית הייתה ברורה למדי, המשחק מצוין, ההומור שחור כנפט, ורציתי להריע לברנדן באותה מידה שרציתי לחבק אותו.
הפרמיס של "פאלם ספרינגס" נראה לי יותר הגיוני
מהעובדה שאנדי סמברג נראה ככה בגיל אוטוטו-42. מה הסוד שלו?
כמו כן, כתבתי עוד בביקורת של "מז"ל טב" שלולאות זמן כבר נהיו ז'אנר בפני עצמו, וזה נהדר.
את הטריילר הכי שווה פספסתם
https://www.youtube.com/watch?v=6XelS6fQbuo
סדרה חדשה למנויי נטפליקס בלבד שמתרחשת בימי הביניים
זה נראה כל כך גנרי
שלא הייתי מתפלא אם היית אומר לי שבינה מלאכותית כתבה את זה
לא ידעתי שזאק סניידר מביים פרומואים לנטפליקס
(ל"ת)
לא יודעת, אם כבר סיפורי ארתור מפרספקטיבה פמיניסטית
אני מעדיפה את הסיפור של מורגן לה פיי ע"פ המופרעת שהתעללה בילדים ועזרה לבעלה הפדופיל (לא זוכרת איך קוראים לה).
המממ.. מצד שני, אולי עדיף שמישהו יכתוב סיפור חדש, עכשיו כשזה כל מה שאני זוכרת עליה אני לא באמת מצליחה להתנתק מהמחשבות האלו.
ערפילי אבאלון
כבר עשו על פיה מיני-סדרה שאף אחד לא זוכר ובצדק.
כן, היא סדרה גרועה
(ל"ת)
ציון של עגבניות רקובות כבר בטריילר?
זה לגמרי כריש.
יצא טריילר להמילטון
https://m.youtube.com/watch?v=DSCKfXpAGHc
ללא ספק חווית הצפייה שאני הכי מצפה לה בעתיד הנראה לעין (בהתחשב בזה שאין לי שום בטחון שסרט חדש כלשהו יצא למסכים בחודשים הקרובים).
מייקל קיטון חוזר לשחק את באטמן בסרט של פלאש
הסרט יהיה סוג של פלאשפוינט
זה אכן משהו שלא קורה
אלא אם יש איזה מקור אמין איפשהו באינטרנט שטוען אחרת.
ועכשיו צצים דיווחים שזה *אולי* יקרה
אז, כל הכבוד על זה, אני מניח.
הסרט של 'פלאש' החליף כבר שישה במאים בשנים האחרונות
כרגע נראה לי יותר ריאלי שמייקל קיטון ישים תחפושת של באטמן ויצא להלחם בפשע בעולם האמיתי מאשר שהסרט הזה יצא.
שלום שלום תראו מי חזר.
(ל"ת)
גג"ל! היה פעם מישהו כזה!
אז זה לא היה חלום אחרי הכל.
ובאוגוסט נראה אותו גם בסרט הנטפליקס Project Power
שהאטרקציה הגדולה בו היא ההזדמנות להתרשם מכישוריו של התסריטאי מטסון טומלין, שכתב גם את סרט באטמן שיצא בשנה הבאה.
יצא גם טריילר למוסד
הסדרה על פי ספריו של אסימוב, לא הסרט הישראלי.
https://youtu.be/xgbPSA94Rqg
בתור מי שמאוד אוהב את הספרים, וחושב שהם אפילו יותר רלוונטיים לזמננו מאשר בזמן שנכתבו, אני מאוד סקפטי לגבי העיבוד הזה. עוד לא היה אף עיבוד מוצלח של אסימוב לקולנוע (זכור לדיראון עולם הסרט שעשו על פי ״שקיעה״) והמוסד הוא אחד הספרים הקשים. לדעתי היו צריכים ללכת על סגנון ארון סורקין כזה – בספרי המוסד בעצם יש רק דיאלוגים, אבל נראה שכאן הם הולכים על שוטים ארוכים ודרמטיים ומין פומפוזיות לכל אורך הטריילר. ומה לעזאזל היה השוט עם המפלצת? איך זה קשור בכלל?
היו עיבודים מוצלחים לאסימוב, רק לא בהוליווד
היה עיבוד ל-"קץ כל זמן" שהופק ברוסיה לקראת סוף שנות ה-80; זה עיבוד נהדר שלוקח ספר של אחד מסופרי הז'אנר הכי אמריקאים שיש, ותוך נאמנות גבוהה למקור גם מתאים אותו לזמן ולנסיבות שבהן הוא נוצר (הקריסה המתקרבת והולכת של ברית המועצות). כתבתי עליו כאן:
https://www.sffplanet.com/space-oddities-end-of-eternity-andrei-yermash-1987/
היו גם כמה עיבודים טלוויזיוניים באנגליה בשנות ה-60; הרציתי עליהם באחד הכנסים לפני כמה שנים ואולי אני ארצה עליהם שוב באייקון הקרוב. גם העיבודים האלה התאימו את הסיפורים של אסימוב לתבנית שהיא מאוד בריטית (ספציפית, שקיעת מערכת המעמדות המסורתית של בריטניה).
לא ברור איך זה יעבוד
המוסד היא אנתולוגיה, סדרה של סיפורים לאורך זמן. הדמויות והנסיבות משתנות, אפילו התוכנית של סלדון לא תמיד עובדת, הדבר היחידי שקבוע הוא האנושות והמסע שלה לאורך הדורות.
אפשר לעשות מזה משהו, אבל זה יראה פחות כמו "סטאר וורז" ויותר "סטאר טרק"
ואו, זה מרשים כמה שטויות הצליחו לדחוף במשפטי הפתיחה
(ל"ת)
'דייוויד גוייר' הוא השואו-ראנר?
לא תודה. סבלתי מספיק מהתסריטאי של 'איש הפלדה'.
מתייחס לטריילר של הסדרה 'המוסד'
משום מה פתח שרשור חדש.
לפי המשתמע מהטריילר
הוא משמש בתור אות הפתיחה של הסדרה…