במקור: Ghost Rider
תסריט ובימוי: מארק סטיבן ג'ונסון
שחקנים: ניקולס קייג', אוה מנדז, פיטר פונדה, ווס בנטלי, סאם אליוט
לו הייתי בעליו של בית קולנוע, הייתי מציב ארגז קרמבו-תפוז על הרצפה ביציאה מהקומפלקס. ככה, כשאנשים היו יוצאים מההקרנה של 'גוסט ריידר', הם היו נזכרים שקיים משהו מיותר אפילו יותר מהסרט שהם ראו כרגע, וזה היה משנה את כל הפרספקטיבה שלהם. אולם רצה הגורל ואני לא מנהל בית קולנוע, לכן במקום לרהט אולמות בארגזי קרמבו, אשתף אתכם ברשמי מסרט הקומיקס החדש של מארבל.
מתברר שבשאול יש תפקיד מסורתי של "גוסט ריידר" – פרש רפאים מקולל, שמטרתו לאסוף נשמות עבור הבוס הגדול של העולם התחתון. לפני 150 שנה היה אחד כזה, שהיה אמור להביא לשטן חוזה שמן במיוחד, הכולל אלפי נשמות חוטאות. אבל הרוכב התגלה כסרבן, וברח עם החוזה.
שנים לאחר מכן, ג'וני בלייז הוא אופנוען צעיר שעובד כפעלולן בקרנבל, אי שם במערב ארצות הברית. לילה לפני שהוא אמור לברוח עם אהובתו רוקסן למרחבים הפתוחים, נודע לו שאביו חולה במחלה סופנית. באותו לילה, מגיע לקרנבל השטן בכבודו ובעצמו (פיטר פונדה) ומציע לבלייז עסקה מפתה: פאפא בלייז יחזור לקו הבריאות, אם רק יאות בלייז ג'וניור למסור לשטן את נשמתו. גיבורנו מסכים, ובכך מקבל על עצמו חיים של נדודים ובדידות.
הזמן חולף, וג'וני בלייז גדל להיות ניקולס קייג'. את העבודה בקרנבל הוא החליף בחיי ידוען והופעות, עם האופנוע לצידו. בינתיים, בגיהנום מתחוללת מריבה משפחתיות: בנו של השטן, "לב שחור", מורד בהוריו ועולה אל פני הארץ. מטרתו להשיג את החוזה האגדי ולפדות אותו, מה שיגרום, אם אני לא טועה, להשמדה כללית של היקום. כדי לבלום את הבן הסורר, השטן מחליט להשתמש בנשמה שרכש פעם, ומלהק את בלייז לתפקיד הגוסט ריידר. התפקיד תובעני: בכל לילה, בנוכחות רשע, הופך בלייז ליצור מגודל בעל גולגולת חשופה ובוערת, ובעל יכולת להפוך כל חפץ שהוא נוגע בו לכסוף ומצועצע, וכל אדם שהוא מביט בעיניו לצלוי היטב.
לרעיון יש, אם להודות על האמת, פוטנציאל. על הנייר, גוסט ריידר הוא גרסה פחות מלוקקת של אחיו לובשי הגטקעס, והשילוב של תיאולוגיה עם גיבורי-על מושיעים מתבקש. אלא שבשביל סרט טוב, צריך תסריט שלא מעלה באנשים הנחשפים אליו מחשבות בנוגע להישכבות מעל פסי רכבת. התסריט של 'גוסט ריידר', למרבה הצער, שייך לסוג האחר. על כן, בדיעבד, אני יכול רק להודות לאלוהים על כך שפרויקט רכבת-מודיעין לא הושלם.
גודש הקלישאות נראה כמו אחלה נקודת פתיחה להסברים: נער מאוהב שחורט על עץ את שם אהובתו לצד שמו, זר מסתורי יודע כל, רשע ששואג "אתה עוד תשלם על זה!", גיבור על שנאלץ לוותר על אהובתו – הכול שם, מסודר ומרוכז. גם חוסר ההגיון של הסרט פוגם בו: למה בעצם אנחנו אמורים להעדיף שהשטן ישלוט בגיהינום מאשר הבן שלו? למה השטן לא מנסה למצוא את החוזה בעצמו? איך בלייז לא מבין מיהו אותו קברן מסתורי, שמספר לו כל מה שהוא צריך על המקצוע? ולמה אנחנו אמורים להיות מופתעים כשהוא כן מגלה, אם ספגנו את המידע הזה בשניה הראשונה של הסרט? בעיה נוספת היא אפיון דמויות דלוח. מילא שבשיחה קולחת בין ארבעה דרי גיהינום, מקפיד כל אחד מהם, בלי סיבה, להדגים את הכוח המיוחד שלו לפני שהוא אומר את המשפט שלו. אבל הניסיון לשוות לבלייז מאפיינים ייחודיים מביך, וכולל בעיקר את חיבתו לסוכריות ג'לי.
.לזכותו של הסרט ייאמר שהוא מכיל מספיק הומור ואירוניה, כדי להבהיר שהוא מכיר במגבלותיו. לחובתו של הסרט יאמר שאותו הומור, באופן אבסולוטי, לא מצחיק. הסרט רצוף בדיאלוגים כמו:
"יש מלאך ששומר עליך"
"אולי… ואולי זה משהו אחר…"
או, לחילופין:
"מה שלומך?"
"בסדר, חוץ מזה שאני מרגיש כאילו הגולגולת שלי בוערת".
או:
"אולי יש לו את הנשמה שלי, אבל הוא לעולם לא יקבל את הנפש שלי!"
כל אלה כנראה נחשבים למשפטים שנונים במימד מקביל כלשהו, פרט למשפט האחרון, שאני חושד שנאמר ברצינות גמורה.
בכל זאת, אף אחד מצופיו של 'גוסט ריידר' לא מצפה לקבל סרט מקורי או חכם, אלא מפלצת ששורפת לרעים את הצורה. ככה שהחטא הבלתי נסלח באמת של 'גוסט ריידר', הוא שהוא פשוט לא מגניב. האשם העיקרי הוא, יש להניח, מארק סטיבן ג'ונסון, הבמאי. ג'ונסון כבר ביים סרט על גיבור-על – 'דרדוויל' – וגם אז זה היה מגניב כמו שיעור אזרחות. אלא ש'דרדוויל' בכל זאת עסק באיש עיוור שלובש טייץ אדום עם אזניים מחודדות תפורות בילט-אין, כך שהעדר הקו?ליות עוד איכשהו היה מובן. 'גוסט ריידר', לעומתו, עוסק בשלד מהגיהינום שרוכב על אופנוע בוער. מבחינה הסתברותית, הסיכויים ליפול על הבמאי האחד בהוליווד שלא יכול להפוך את זה למגניב, הם כמעט בלתי נתפסים. ובכל זאת, מארק ג'ונסון הצליח. גוסט ריידר מופיע מעט מדי בצורתו המפלצתית, וכשהוא נאות לעשות כן, הוא עושה את זה תוך געיות צחוק פתטיות. אמנם האנורקט מספק מספר סצינות אקשן ואפקטים חביבות, גם אם לא גדולות מהחיים: בריחה מהכלא פה, נסיעה לאורך בניין שם, ואפילו כמה רגעים מגניבים למהדרין, כמו "המבט המסגף", שהורג חוטאים בלי לגעת בהם. אולי הייתי מסתפק בקטעים המעטים האלה – אך בסוף כל אחד מהם מתגשמים על המסך פניו של ניקולס קייג', והורסים את כל האשליה.
ניקולס קייג' לא מתאים לתפקיד ג'וני בלייז יותר משהוא מתאים לתפקיד רוקסן אהובתו. הוא מבוגר מכדי שאוכל להאמין שהוא ואווה מנדז באמת מאותו שנתון, הוא נראה קלולס לחלוטין, והמשחק שלו אקסצנטרי מדי, כולל הצחוק המטורף והמניירות מ'לב פראי'. הוא לא נראה בשום רגע כמו מי שבאמת ביצע את פעלול האופנוע שנעשה זה עתה, או עבר מטמורפוזה לשלד ענקי.
חבל, כי דווקא באתי אל 'גוסט ריידר' בכוונות טובות. אני חובב סרטי אקשן מטופשים מכל סוג, אבל יש הבדל בין לאכול ג'אנק פוד נטול כל ערך קלורי, ובין פשוט לאכול זבל. 'גוסט ריידר' הוא זבל, ואתם יכולים לוותר עליו בקלות.
- האתר הרשמי
- אתר ישראלי
- הקומיקס
- אנציקלופדית גוסט ריידר
- גוסט ריידר האמיתי
- גוסט ריידר – ביקורת המשחק
אוי, האכזבה.
ואני רציתי קצת אקשן טיפשי עם גולגולת בוערת. ~מניד ראשי בעצב~
מה שאמרת לגבי השיחה הקולחת בין השדים הזכיר לי את קוסם האש (טים) מ"מונטי פייתון והגביע הקדוש", שכל פעם לפני שהוא אומר ולו מילה אחת הוא מרגיש צורך לפוצץ או לשלח כדור אש במשהו. זאת הרמה?
בכל מקרה, אכן בעסה. נבדוק את הקומיקס, אולי הוא שווה משהו.
חותם על כל מילה.
פשוט סרט רע. אפשר וכדאי לוותר.
כואב הלב על ניק קייג', פעם גיבור ילדות (?) אהוב והיום שחקן מזדקן ונלעג עם בחירת תפקידים שערורייתית (מי הסוכן שלו למען השם? פיני זהבי?).
חותם על כל מילה.
אכן עצוב ,זה כבר כישלון שלישי רצוף,אחרי "איש הקש" ו"מגדלי התאומים"
כבר אמרו את זה קודם בצורה מצויינת
קטע נפלא שמסתובב ברשת:
"How To Tell If Youre Watching A Bad Nicolas Cage Movie"
http://www.thejay.com/2007/02/09/bad-nicolas-cage-movie/
ארמדילו מה אני יגיד
הביקורות שלך מעולות והם מצחיקות אותי כל פעם…
הקטע עם הקרמבו תפוז קרע אותי XD
הביקורת הזו גרמה לי להעלות באוב שאלה
שהתחבטתי בה רבות פעם. ספיידרמן לימד אותנו שעם כוח גדול באה נטיה מיותרת לנסות לנסח אמירות סמי-פילוסופיות בשקל. אבל הרבה סרטי אקשן אחרים מגיעים עם הסאבטקסט שגורס שעם אפקטים מיוחדים ועלילה מופרכת מגיעה מודעות עצמית, שאמורה איכשהו להציל את הסרט מלהיות מגוחך. והשאלה שלי היא מה גורם לזה לעבוד? מתי סרט טפשי עם מודעות עצמית הופך להיות סרט סבבה ומתי הוא פשוט נשאר סרט טפשי עם (או בעצם בלי) מודעות עצמית?
לא ראיתי את 'גוסט ריידר', ואני בספק אם אני אי פעם אעשה את זה (אחלה ביקורת, אגב. בהחלט חיזקה את ההחלטה שלי). מהביקורת עולה שכאן המודעות העצמית, או המודעות העצמית לכאורה, לא מצליחה להציל את הסרט. כדי להבהיר על מה אני מדבר, אני יכול להביא את 'הסופר אקסית שלי' בתור דוגמא לסרט שכן ראיתי וגם בו המודעות העצמית לא עושה את העבודה. לעומתו, דוגמא לסרט שלדעתי עושה את זה מצויין, ואני יודע שאני מסתכן כאן בהוקעה פומבית, היא הסרט 'מר וגברת סמית'. גם אקשן מופרך, גם דיאלוגים שנונים יחסית, גם טונות של מודעות עצמית וגם דיון על מלחמת המינים בשביל מי שמתעקש לחפש אותו. תענוג.
אז מהו היסוד האלכימי החמקמק שעוזר למודעות העצמית לשדרג סרטי אקשן עתירי אפקטים ודלי היגיון ולהפוך אותם לסרטים טובים, או לכל הפחות טובים לסוגם?
לכאורה
אושן 12 אמור היה להיות סרט טפשי שמודעות עצמית מצילה אותו.
לדעתי זה לא עבד, אבל אין ספק שללא המודעות העצמית (או קתרין זיטה-ג'ונס) הסרט היה הרבה יותר דבילי.
באושן 11 זה דווקא עבד יופי.
לעומת זאת באושן 12 בהחלט לא.
ואגב, חבל לשמוע שהסרט אכן כזה. מאד רציתי לראות סרט אקשן מטופש וקלישאתי שיהיו בו דיאלוגים מביכים ואחלה קטעי אקשן.
אז גוסט ריידר לא עונה על ההגדרה. חבל.
אהבתי את הביקורת
ומסכים עם כל מילה. כל ה"טוויסטים" היו צפוים לחלוטין, ו.. פשוט שום דבר בסרט לא היה טוב. אני לא אחד שנמנע מסרטים טפשיים אם הם מהנים, אבל הוא לא היה מהנה.
אבל לפחות יש נקודת אור בסרטים גרועים – תמיד אפשר לחכות לקטילות באתר.
איזה הגיון דבילי...
יש שטן… וכנראה הוא לא אוהב שאנשים רעים וחוטאים מסתובבים להם אי שם על האדמה ועושים שמות, אז הוא החליט לקחת "גוסט ריידר" אחד שיהרוג אותם (כדי שלא יהיו רעים על פניי האדמה, ולא יעשו מעשים נבזיים ?) ולהכניס אותם מוקדם יותר לגהינום…
אה, למה ?
איזה הגיון דבילי...
כי הנשמות שמגיעות לגהנום מחזקות אותו?
זה עד כמה שהבנתי הגישה של הסרט
תאוריה שאני פיתחתי במהלך קריאת "בשורות טובות" היא שביום הדין האנשים שהלכו לגן עדן ילחמו באלה שהלכו לגהינום בזמן שהאנטיכריסט וישו קשישא ינהלו דו קרב משלהם עם הרבה פיצוצים וניסים/כוחות על/כישופים ואז הצד שינצח ישלוט על העולם ולכן כדאי לשני הצדדים שיהיו אצלם כמה שיותר מתים (חלק מזה זה גם הגישה של הספר אבל אני כבר לא זוכר איזה בדיוק)
קרמבו-תפוז?
נשמע יאמי.
איפה אפשר להשיג אחד כזה?
דרדוויל
אם כבר הזכרת את המסכה המגוכחת של דרדוויל, אז תמיד הטרידה אותי השאלה: אם הוא עיוור, למה הוא צריך חורים לעיניים? הא?
אבל אין לו חורים לעיניים
מארק סטיבן ג'ונסון לא רק ביים את דרדוייל, הוא גם כתב אותו ואת אלקטרה (הדחקתם זה נכון?).
מדובר בהשג יוצא דופן- כל סרט שלו נראה איום כל כך שקשה לדמיין משהו גרוע יותר. לפחות עד שהסרט הבא מגיע.
מדברים עכשיו שהוא יכתוב לסדרה עפ"י Preacher ואני חייב להגיד שיש לי איזו סקרנות מקאברית לדעת מה בדיוק יהיה שם.
נ.ב- אם על סרטים גרועים במיוחד אומרים שהם כמו תאונת מכוניות (אתה לא יכול להפנות את המבט אבל לא רוצה להסתכל), הרי שגוסט ריידר הוא מטוס שמתרסק על ספינה שמעבירה רכבות שמכילות משאיות תובלה בקרונות. הסרט הגרוע של 2007 בלי מתחרה רציני באופק.
לא כל כך מסכים
היו כמה וכמה רגעים מותחים ומעניינים
סאבטקסט
"לוק מיי אייז" (תמונה אחרת, אותו סרט. ספויילר לדאבל דייט)
אוי
הדבר הכי גרוע בסרט הזה הוא שאני צריכה לבחון את מערכות היחסים הקרובות שלי שוב. בן זוגי וחברו הטוב (שהביא לי שוקולד מחו"ל ולבעלי לא הביא כלום, מה שמעיד על מערכת היחסים העמוקה בינינו) אמרו שהסרט היה "ממש טוב".
אני סירבתי לראות את הסרט כי טענתי בתוקף שאני הולכת לישון. לפני שנרדמתי שמעתי את החבר הטוב אומר: "זה סרט ישן, נכון?" אני חושבת שזאת היתה התגובה הנורמלית היחידה שקיבלתי מהם לסרט זה, ושמעידה באופן מתומצת ביתר על רמתו האמיתית (דהיינו- הסרט נראה כמו בי מובי משנות השבעים).
העדויות היחידות לטובתם היו שהם ראו את הסרט אחרי סדר פסח, וסדר פסח עשוי לטמטם את הטובים ביותר.
אני ראיתי את הסרט היום…והדבר היחידי שאני זוכרת הוא הציצים של אווה מנדז. כלל בסיסי לזיהוי סרט רע: אם רואים את הציצים המעוכים של הגיבורה הנשית, למרות שהיא לבושה כל הסרט, זה סימן שהבמאי לא רצה שתשימו לב לשאר הדברים בסרט (נניח..העלילה, הצילום, וכדומה).
הבעיה עם הסרט שהוא פשוט משעמם. לא קורה בו שום דבר שאתה לא יכול לנחש אחרי הוויס אובר המביך ברמות שהיה בתחילת הסרט.
והיצור הנקניקי שאמור לשחק את ניקולס בגיל 17? אם לא שמנו לב שהוא לא דומה לניקולאש, הרי הצילום (הקלישאתי, אחד מיני רבים) של התמקדות בעיניו של הנקניק ואח"כ התמקדות בעיניו של ניקולאש (20 שנה לאחר מכן), כשברור שהאף זז מדמות א' לדמות ב' הדגיש כמה הבמאי לא מסוגל לעשות שום דבר טוב.
אני לא כותבת שום דבר על העלילה כי כבר במשפט הזה הכברתי עליה יותר מדי מילים.
סרט מיותר, ואני מקווה שלא יהיה סיקוול (כ"כ קיוויתי שניקולאש יחליט בסצנת הסיום לבחור בחירה אחרת, כדי שלא יהיה סיקוול!! אבל השטן כנראה עדיין משפיע עליו).
ניקולאש?
זה בכוונה?
ניקולאס קייג' –> ניקולאג' –> ניקולאז' (במבטא צרפתי) –> ניקולאש
זה כינוי מוכר או שאת משערת?
שם הקיצור ניקולאג' כבר התקבל פה לא מזמן בהתלהבות,
ומשם הדרך (המשוערת) לניקולאש קצרה.
תודה שזה קליט.
אכן קליט
אם כי המדרון הזה חלקלק. מה ימנע מכל פלוני לעשות את המסלול:
ניקולאש –> ניקוש –> קוש –> קושקוש?
ואיזה מין שחקן שמכבד את עצמו מסתובב עם שם כמו קושקוש? הלכה הקריירה, אין מבטא, אין פרסומות לשוקו, קשה קשה.
*הכותב לא אחראי לנזק שייגרם מבדיחות שפג תוקפן.
שום דבר לא ימנע מפרט מסוים לעשות את זה,
אבל גם שום דבר לא יגרום לגולשים האחרים לחשוב ש"קושקוש" הוא כינוי מתאים יותר מניקולאג'/ניקולאש, ולהשתמש בו. וחוצמזה, כולם יודעים שהקושקוש היחיד הוא .
רק מה, ניקולס לא מכבד את עצמו.
הוכחה: 'איש הקש' (2006. ומי שלא ראה את הסרט המקורי ואפילו ראה את הפיגור השכלי החדש, שישיג את המקורי מייד), או, ועל זה בכלל התכנסנו כאן, 'גוסט ריידר'.
אה, וגם 'אוצר לאומי' לא ממש עוזר לו.
אני דווקא נהניתי מ''אוצר לאומי''
ואמרתי לעצמי: בחור cool ניקולאש זה, לא לוקח את עצמו ברצינות, ומדי פעם מאפשר לעצמו להשתעשע בסרטים דביליים. אך אבוי, מתברר שטעיתי ולמעשה, ניקולאש הוא בחור דביל, שמדי פעם מאפשר לעצמו להתשעשע בסרטים רציניים.
בלעכס
ואני חשבתי שזה בגלל שהראש שלו עולה באש
ניקולאש הוא שם חיבה
מאז שהצטברו סרטים אלמותיים בכיכובו כגון מוכת ירח וקון אייר (לא סרט אלמותי, אבל ניקולאש משחק שם תפקיד כ"כ הזוי, שמגיע לו צל"ש עליו) זכה ניקולס קייג' לשמו החדש ניקולאש, וכך הוא יובחן לעד משחקנים אחרים ששמם הוא ניקולס (וכמובן שאיני יכולה להיזכר אפילו בשחקן אחד נוסף ששמו הפרטי הוא ניקולס)
נשבע נשבע
שזה הסרט הכי גרוע שראיתי בחיי.
ולחשוב שראיתי אותו מאיזור ה VIP ב MBK בתאילנד.
למה זה מגיע לי?
מה שאני אוהב בסרטים את האלה הם בעיקר השטויות שמריצים על הסרט, במהלכו.
אוי…זה היה סרט כ"כ גרוע!
נסה את סרטי אווה בול.
תאמין לי שלא משנה עד כמה גוסט ריידר גרוע (אכן, ראיתי את הסרט בסופו של דבר)- סרטי אווה בול אפילו יותר.
אני לא מצליח להבין,
איך עדיין נותנים לו לביים משהו…
לא נותנים לו
הוא לוקח לבד.
כלומר?
ואני אשאל פה שאלה רצינית בהקשר של אדון בול, איך הוא לוקח סרטים? הוא קונה זכויות הפקה בעצמו?
אני לא זוכר איפה כבר דיברנו על זה.
בכל אופן, כאן זה אוף-טופיק. בקצרה: אווי בול לא באמת עושה סרטים, הוא עושה מקלטי מס, והוא מגייס את הכספים עבורם בעצמו. ככל הנראה אין לו שום כוונה לגרום לסרטים האלה להרוויח.
למה שדוקטור בול ירצה שסרטיו ירוויחו?
סרטים המרוויחים כסף ממשי אינם מצמיחים אותו דרך פרצות בחוק הגרמני.
הבן אדם לווה בריבית מעצמו. הוא גאון.
מי לעזאזל
המפגר שבחר את ניקולס קייג' לתפקיד?!?!
מי לעזאזל
ניקולאש ששלנו הוא מעריץ קומיקס (ושל גוסט רידר) מימים ימיממה וככל הנראה ביקש את התפקיד.
שתי מסקנות עולות מגוסט רידר:
1. לא לתת למארק סטיבן ג'ונסון לביים/ לכתוב/ להשתתף/ להגיש קפה בסרטי קומיקס.
2. לא לתת לשחקנים שמעריצים גיבורים לשחק אותם (ראה מקרה בן אפלק-דרדוויל).
B-Movie עם תקציב גבוה
זה מה שאני חשבתי. אני כן חשבתי שהוא מגניב אבל הוא לא היה מגניב מספיק. Ghost Rider הוא סיפור קשה להעביר לסרט והם לא עשו אותו מספיק טוב. כל הנבלים המגניבים באמת מתים מהר מדי. השטן דיי עלוב. אפיון הדמות של ג'וני רע. אין מצב שמנדז וקייג' מתאימים.
אולי אשיג את ה-DVD אבל אני לא צופה לצפייה חוזרת בזמן הקרוב.
ניק קייג' מכר נשמתו לשטן מזמן
בהשוואה לניק קייג' – איכות המשחק של קיאנו ריבס נראית מופלאה ואדירה, שקספירית כמעט…
אוי, סרט מיותר.
ואודה ולא אבוש כי צפיתי בגירסא המורחבת. לא ברור לי למה עשיתי את זה. בטח שלא ציפיתי לסרט טוב. אבל קיוויתי שלפחות יהיה קצת אקשן ואפקטים.
אז בסדר, האפקטים היו בהחלט מוצלחים. השתלבו בצורה הרבה יותר טבעית בסרט הזה מאשר, למשל, האפקטים בספיידי 3 של החליפה של ספיידי (או של ונום) בקטעים שבהם רואים את הפנים של השחקן בתוך החליפה. חוץ מזה, כמה מהרעיונות לגבי האפקטים הזכירו לי לטובה את Spawn- שני הגיבורים יכולים לשנות חפצים מסביבם כך שייראו מספיק מגניבים בשביל לשמש כמרצ'נדייז.
עוד משהו שהיה נחמד בסרט – הדמות של Blackheart (שאגב, הוא הבן של מפיסטו ולא של •השטן•, למיטב ידיעתי וימד"בי), סיפקה כמה קטעים משעשעים בודדים בתוך ים של שעמום.
אז מה לא היה טוב בסרט? שאר חלקי הים (או לפחות רובם המכריע). הוא היה פשוט מיותר. לא מותח, לא מצחיק, לא משכנע, ובהחלט לא היה אקשן ראוי. תיקון: לא מספיק כסאח. אני לא חושב שזה ספוילר, אבל לטובת הרגישים מאוד שלא רוצים לדעת איך נראית סצינת טיפוסית בסרט, נשנה צבע ללבן.
סצינה טיפוסית בסרט הולכת בסגנון הזה:
1. ג'וני רוצה להרביץ לאיש רע.
2. פוף! גולגולת בוערת
3. ג'וני מסתכל לאנשים בעיניים
4. קטע מעבר פסיכדלי
5. איש רע מת.
פשוט גרוע. שלא לדבר על כך שכל הרעיון הבסיסי מעוות, כמו שנכתב בביקורת. לא הייתי מסכם את דברי בביטוי 'שומר נר"ן חי"ו ירחק', כי הסרט לא היה עד כדי כך נוראי, אבל הוא בהחלט היה דוגמא מיותרת לבזבוז זמן.
דבר מוזר קרה לי זה עתה
הקלקתי על שמו של הסרט הנ"ל בתיבת המתמשכים. בעוד אני מתפלא על כמות התגובות הגדולה מזו שזכרתי בפעם הקודמת בה ביקרתי בדף הסרט, הופתעתי גם מחריפות התגובות. לא זכרתי שזה סרט כל-כך גרוע.
אך ההלם האמיתי הכה בי רק בסוף התגובה האחרונה – אני נמצא בדף של גוסט ריידר, כאשר הייתי משוכנע כי הסרט המדובר הוא נקסט…
מעניין מה זה אומר על הקריירה של ניקולאש ידידנו.
(ומה שעוד יותר מוזר הוא שאת גוסט ריידר לא ראיתי בכלל)
ניקולס קייג..עשה עבודה טובה..
ראיתי את הסרט אלפי פעמים,וניקולס קייג עושה שם תפקיד נהדר..הוא עשה מהדמות הזאת משהו מיוחד.
אי היה אפשר לקחת מישהו אחר,נראה שהוא מאוד נהנה,והיה לו כיף לעשות את הסרט.
ברצינות,התפקיד הזה תפור עליו