"הפלאש" עבר דרך לא פשוטה עד לפה – הוא נדחה שוב ושוב, החליף במאים כמו גרביים, וגילה במהלך כל הדרך שהיקום שהוא אמור להיות שייך לו בכלל עבר אתחול. אך לאורך כל הדרך, דבר אחד השאיר את הסרט בחיים – האמון הבלתי מתפשר של האולפן שלו בו. גם אחרי שעזרא מילר הואשם בשלל פשעים בשלל מדינות שונות בארה"ב, גם אחרי שהבוסים התחלפו, כולם הסכימו על דבר אחד – יש בסרט הזה משהו. האם זה ביטחון עודף או הערכה נכונה שיש להם להיט בידיים?
דרך אחת, שממשיכה להראות את הביטחון הזה – הוא בטרום בכורות ברחבי הארץ לסרט בסינמטקים, מוקרן לצד סרטי איכות מרחבי העולם. וטרום בכורה אחת ספציפית שמגיעה עם שלל פרסים היא טרום הבכורה בסינמטק הרצליה, ויותר נכון שתי טרום בכורות כי יש לנו הקרנה ביום שלישי ה-13.6 גם בשעה 19:00 וגם בשעה 21:45. וכמובן, זה מגיע עם קוד הנחה – fisheye – שיקנה לכם כרטיס ב-25 שקלים ולא יותר.
אבל רגע! אל תלכו! יש לנו אפילו עוד דברים לתת לכם!
הראשון הוא חוברות קומיקס שמגיעות עם הקרנת הסרט, ושבשביל להשיג אותן, צריך ללכת לפוסט של סינמטק הרצליה ולעקוב אחר ההנחיות שם – אתם יודעים, דברים רגילים של פייסבוק – שיתוף, תגובה וכאלה. קל, פשוט, איכותי, אבל ממש לא הכול.
השני, והייחודי יותר, הוא בובת פופ של הסרט, שעבורה נאתגר אתכם להמציא לנו כאן בתגובה באתר סיפור מולטיוורס ישראלי בכיכוב גיבור תרבות כלשהו (אמיתי, בדיוני, חי, מת, שהמצאתם עכשיו). התגובה עם הכי הרבה לייקים תזכה בבובת הפופ (שתצטרכו לאסוף מהסינמטק – בהקרנת טרום הבכורה, או אחר כך).
הסיפור המופלא של כוח צביקה
יום כיפור, שבת, 6 באוקטובר 1973. סרן צביקה גרינגולד חוזר מבית הכנסת בקיבוץ לוחמי הגטאות לכיוון ביתו. יש אי שקט מסביב וחושיו של איש הצבא קוראים לו לעלות לבסיס נפח. הוא הצליח לארגן כוח של שני טנקים (עם חגי צור) – כח צביקה – וקיבל פקודה לצאת מזרחה לחכות לסורים. בדרך, הם רואים את הפליטים וכוחות מנהלה ישראלים שנסוגים ומבינים שהסורים כבר מתקיפים בכח גדול. לאחר שטנק אחד נפגע, ממשיך הטנק של צביקה גרינגולד לחזית שם הוא מבחין בכמה עשרות טנקים סורים. הוא עולה על התל הקרוב במטרה לבצע את תירגולת השיריון של עליה על תל, צליפה וירידה מהתל. גם הוא מבין שסביר שאחרי היריה הראשונה יזהו אותו וישמידו אותו.
קאט לטיימליין מקביל. כמה ימים לפני מלחמת יום כיפור. אמ"ן ברשות אלוף אלי זעירא מתעקשים שאין אינדיקציות למלחמה קרבה, אבל ראש אג"ם ישראל טל ואחרים לא משתכנעים. ישראל טל בונה כח משימה מיוחד בראשות הפיזיקאים יואל רקח, עמוס דה שליט ויקיר אהרונוב ונמהנדסים המוכשרים עוזי גל וישראל גלילי. המטרה – פיתוח נשק המבוסס על עקרונות תורת הקוונטים שיוכל לשרת את השריון הישראלי. ביום הניסוי המכריע עולה המפקד הצעיר סרן צביקה גרינגולד על הטנק הניסיוני בבסיס נפח. בהתחלה מפעילים את הנשק כל 50% יכולת ויש הצלחה גדולה. המהנדסים והמפקדים מחליטים לעשות ניסוי ב 100% יכולת. בנתיים החדר השני, התאורטיקאים יושבים ודנים על המשמעות הפיזיקלית על עבודתם שפתאום הם מבינים שיכולות להיות לה השלכות מאוד לא צפויות. עמוס דה שליט רץ לחדר הניסוי רק כדי לראות את הטנק משתכפל פעם ופעמיים ואז נעלם.
בנתיים בטיימליין המקורי, כח צביקה עולה על התל ומתכונן ליריה כאשר פתאום על התילים שמסביב מופיעים עוד שלושה טנקים זהים. ביחד הם משמידים את הכח הסורי. לאחר מכן הם מבינים שכולם הם בעצם אותו טנק עם אותו מפקד (הכנס בדיחות צביקה). הכוח המשולב לומד איך לעבוד ביחד ולהפעיל את הנשק בקוונטי החדש – המאפשר להם להתאחד ולהתפצל, ןהעלם במקום אחד ולהופיע במקום אחר ולירות קרן מרוכזת המפוררת את מי שנפגע.
הכח המשולב ממשיך קדימה ומשמיד כוחות אויב סורים, רק כדי לגלות שהסורים ביחד עם הרוסים עבדו גם הם על נשק שיריון על משלהם: כלי שיריון שיכולים לעבוד בנפרד אבל גם להתאחד לטנק על מבוצר וכמעט בלתי ניתן להשמדה. הסורים משתמשים בנשק להשמדת ישראל והרוסים משתמשים בו במקרה זה כניסוי לראות ה אם יוכלו להשתמש בו נגד ארצות הברית ונאט"ו. לאחר קרב אפי, כח צביקה מביסים את האויב הסורי-רוסי, אבל פגיעה בשניה האחרונה במצבר הקוונטי פותחת תפתח ששולח את כח צביקה הקוונטי חזרה לטיימליין שלו.
צביקה וצוות הטנק שלו נותרים לבד כשמסביב עשרות טנקים סורים מושמדים. מישהו אומר "אף אחד לא לא יאמין לנו שהשמדנו את כל הכוחות האלו לבד" ואז עונה לו צביקה "שזה סיפור יותר אמין ממה קרה באמת – לזה אף אחד לא יאמין".
הסרט יעסוק בשאלות של שואה ותקומה, זהות לאומית ואישית הכח ומגבלותיו.
מציאות שבה בלוחמי הגטאות יש בית כנסת היא באמת אלטרנטיבית
(ל"ת)
יש לי סיכוי
אביתר בנאי מותש.
יש לו כביכול את כל מה שהוא רוצה, המשפחה שלו מאושרת, המוזיקה שלו מצליחה.
אבל הוא כבר לא אוהב את המוזיקה שהוא יוצר. המוזיקה שלו בשנים האחרונות משקפת את האדם שהוא שואף להיות ופונה לקהל רחב, אבל הוא לא מוצא את עצמו בתוכה. מעל כל זה מרחף הענן של הצלחת האלבום הראשון, האלבום שכל כך הרבה אנשים נשבעים ששינה את חייהם, זה שאנשים שלא נולדו בכלל כשהוא יצא מגיעים להופעות שלו בתקווה שיבצע יותר משלושה שירים מתוכו. אבל זה גם האלבום שמכיל את המטענים הכבדים של עברו, האלבום שמכיל שירים שהוא לא מסוגל לשיר במלואם.
האלבום מזכיר לו את החיים הקודמים שלו, את הבחירות הגרועות שלו שהובילו לדברים נפלאים אבל להרבה כאב עבורו.
אביתר מתענה במחשבה על מה הוא יכול היה לעשות אחרת והאם הוא במקום נכון בחיים שלו.
בלילה קשה אחד, אביתר יוצא לנסיעה לילית לשום מקום ומתפלל בלב להיות מסוגל לדעת מה היה קורה אם היה פועל אחרת בצעירותו.
הוא מגיע לחוף מבודד, כאשר לפתע מגיחים שלושה אביתרים נוספים:
אביתר אחד מגיע מחויט ומלא חשיבות עצמית, אחד עם קוקו ארוך ושרוואל ואחד בלבוש תל אביבי אופנתי ועם מספר קעקועים בולטים.
אחרי שהוא יוצא קצת מהשוק, אביתר מדבר עם שאר האביתרים ומבין מה הסיפור שלהם.
המחויט הוא אביתר בעולם בו הוא החליט לגנוז ברגע האחרון את האלבום הראשון שלו מתוך פחד ובושה להחשף בצורה הזו, וחתך ללמוד משפטים ונהיה שופט כמו אביו. הוא גר ברחביה ונשוי לפרופסורית למשפטים ויש להם ילד שבדיוק השתחרר מצה"ל. אביתר השופט מאותגר מקצועית והוא אוהב את אשתו אבל לא מצליח להגיע לבנו, שרוצה להיות מוזיקאי. הוא רואה בבנו את עצמו, עם כל הכאב אבל עם התעוזה שלו לא הייתה. התשוקה של בנו למוזיקה גורמת לו לפקפק תמיד בבחירה שלו לעזוב את העולם הזה, והייצוגיות של עבודתו כשופט רק מדגישה את הצורך שלו להיות "בסדר" ומכובד.
האביתר עם הקוקו הוא אביתר בעולם בו הוא מעולם לא חזר באמת מהטיול בהודו שאחרי יציאת האלבום הראשון שלו. אותו אביתר מחלטר לפרקים בהודו רק כדי לקיים את עצמו, מגיע לארץ רק לחתונות של קרובי משפחה ולא נמצא בקשר קרוב עם כמעט אף אחד. הניתוק בהודו נתן לו חופש מחשיפה, גם ציבורית אבל בעיקר אישית. החוויה של לחשוף את הרגשות שלו בפני כל כך הרבה אנשים באלבום ובהופעות שאחריו צילקה אותו והודו נותנת לו מפלט. הוא בודד, הוא יודע להגיד את זה, אבל הוא גם לא בטוח אם הוא רוצה בחברה.
האביתר המקועקע הוא אביתר בעולם בו המחזה שכתב לפני האלבום הראשון יצא לפועל בסוף, רמי הויברגר לא ויתר עליו, ואביתר הפך לאיש תאטרון מפורסם ומעולם לא הוציא את האלבום הראשון. אותו אביתר חיי את החיים הבוהמיים, נישא והתגרש 3 פעמים והקשרים שלו עם הילדים שלו רעועים. המחזות שלו ידועים בפרסונליות שלהם, בעומק החשיפה שלהם, הוא הופך כל דבר בחיים שלו לבידור לקהל האינטלקטואלי. הפידבק הטוב מאכיל את האגו שלו והוא כבר מכור לחשיפה, אבל הוא בעצמו לא מתרגש בכלל מהמחזות שהוא כותב ומעלה, ותוהה אם במוזיקה הוא היה מוצא את עצמו יותר.
אחרי שיחות ארוכות של כל האביתרים כל הלילה, אביתר בנאי שלנו מבין שמערכת היחסים המורכבת שלו עם חשיפה אישית מלווה אותו בסופו של דבר בכל חיים שהוא היה יכול לחיות, ושהלבטים שהוא מרגיש על מקומו בעולם היצירה ובחיים שלו עצמו הם אינהרנטיים לאופי שלו ולא משהו שאפשר לברוח ממנו.
אביתר חוזר לביתו, ולמחרת מחליט להופיע שוב עם אלבומו הראשון ולהוציא אותו מחדש, כמה חודשים אחר כך הוא מוציא "בחזרה לאלבום הראשון".
(כמובן שזו פרשנות אישית ומאוד חופשית שאני מקווה שלא נכונה לגבי אביתר בנאי ושהוא שלם עם עצמו ועם היצירה שלו וכו' אבל זה מה שעלה לי לראש. איזה כיף שחזרתם לעשות תחרויות כאלה)
מקסים
(ל"ת)
הבלש העוקצני
הסרט מתחיל עם זירת רצח. שני השוטרים שעומדים מעל הגופה עוסקים בחצי סמול טוק, חצי שיחה על נסיבות הרצח, חצי דיון לאיזו שווארמיה ילכו מחר. השוטר הטירון שואל "למי אנחנו מחכים?", והסמלת הותיקה עונה "קראו כבר לבלש, הוא עוד מעט יבוא. הוא הכי טוב שיש לנו."
אור פנס מרפרף על שני השוטרים, "הגופה כאן!" אומרת הסמלת. המצלמה פונה לראות את אור הפנס שמאחוריו צללית של הבלש. הוא מתקדם לאיטו, עד שמגיע אל עיגול אור שמטיל פנס רחוב בודד מלמעלה. הוא נכנס אל האור ואנחנו מקבלים הצצה ראשונה ברגליו. הן מכוסות בנעלי בד משובצות. המצלמה עולה למעלה וחושפת פנים אנושיות ולא אנושיות כאחד, באמצע ראש עטור בתסרוקת שנראית כמעט, כמעט כמו זר קוצים.
"אז מה יש לנו כאן?" פונה אל השוטרים הבלש פקד בן-קיפוד.
פייד לשחור.
המסך נדלק בצבעים בהירים וחמים. מוזיקה שמחה ומוכרת מתחילה להתנגן. המצלמה יורדת משמיים כחולים אל תוך רחוב מפותל ברחב בתוך עיר ישראלית גנרית למראה. המצלמה עוברת לאורך מספר בניינים ואתרים, על פניהן של חבורות ילדים שמתרוצצות ברחוב (עם טלפונים שלופים, במשחק חפש את המטמון וירטואלי), עד שהמצלמה מתמקדת בכניסה למאפייה שכונתית. מאחורי הדלפק עומד האופה, כשמתוך כיסוי הראש שלו בורח קוץ סורר.
"וככה, ילדים, אפשר לראות איזו עוגה מכילה יותר סוכר ואיזו עוגה יותר בריאה." מסיים קיפי את המשפט, ומביא רוגלך מעורר תיאבון לשני ילדים שעומדים ליד הדלפק. הם אומרים לו "תודה רבה" בטון מנומס והולכים.
מאחורי הדלפק, קיפי האופה מסתכל על המאפייה אותה רכש מנתן לפני עשרים שנה ופונה ללכת אל החדר האחורי, כשלפתע…
פיצוץ עז מחריד את השכונה. קיפי פונה אל הכניסה ומתחיל לרוץ לצד השני של הרחוב. מתחת לעמוד עשן מיתמר עומד רכב שראה ימים טובים יותר, ומתוכו יוצאת דמות מדובללת בחלוק לבן.
"מה קרה עכשיו, דוקטור אופניק?"
"קיפי, קיפי, קיפי. לא קרה כלום. סתם נתיך שהצלתי ממחזור והחליט לגמול לי רעה תחת טובה."
"אתה יודע, מוישה, יש לך פרס בטחון ישראל, אתה יכול להרשות לעצמך לקנות ציוד חדש מהמפעל. אתה לא רואה אותי הולך ואוסף שמן מהפלאפליה של זואי בשביל הסופגניות."
"כן, אבל אז אני אגיע למפגש המשפחתי הקרוב, ודוד אוסקר לא יסתום על זה לרגע. כבר אמרתי לך שיש לו את אימפריית המחזור הגדולה ביותר בכל צפון אמריקה ופנמה?"
"רק בכל פעם שאתה יושב אצלי על קפה ומאפה."
"טוב, בסדר. אם אתה כבר כאן…"
"וגם אתה, בחתיכה אחת…"
"מה דעתך לראות על מה אני עובד?"
דוקטור מוישה אופניק פותח את דלת המכונית שלו, ואנו מלווים את קיפי כשהוא נכנס דרכה אל מעבדה תת קרקעית רחבת ידיים.
"וזה, מר בן קיפוד," מצביע אופניק, "הוא המחשב הקוואנטי רב המימדים החדש של ה-", הוא מביט מסביב ופונה לקיפי בלחישה, "של השין -בית-כף".
אותיות גדולות וצהובות מופיעות באוויר ליד ראשו של מוישה. הוא מנפנף בידיו בפאניקה עד שהן מתפוגגות.
"מחשב קוואנטי רב-" מתחיל קיפי לומר בקול. מוישה מהסה אותו וקיפי מתחיל מחדש בשקט "מחשב קוואנטי רב מימדי?"
"כן, קיפי. זה מחשב מיוחד שמבצע חישובים בכל היקומים במקביל ומאפשר לפתור בעיות שנראו בעבר בלתי אפשריות. פיצוח צפנים מרובי ביטים, סימולציות מדויקות של תהליכים גרעיניים, זיהוי מה מתוך אלו הוא לא כמו האחרים – הכל. הנה, תראה-"
מוישה מקליד משפט קצר על המקלדת, והמחשב מתעורר לחיים בתצוגת לד מהבהבת. "עכשיו אני אראה לך איך המחשב פותר את הבעיה של הדרך לרחוב סומסום…"
הבזק אור חד ונורה מתפוצצת במארז המחשב. קיפי קופץ קדימה לכבות אותה עם הסינר, כשלפתע הכל מחשיך.
קיפי פותח בזהירות את עיניו. מסביבו נעלמה המעבדה של אופניק. הוא נמצא עכשיו ברחוב. בלילה. מסביבו סרטי משטרה צהובים.
קיפי שומע כחכוח. הוא מפנה את ראשו לכיוונו, ורואה… כנראה מראה. את זר הקוצים שלו הוא מזהה בכל מקום. אבל משהו שונה… הכובע. זה כובע משטרה.
"שלום, ומי אתה בדיוק?" אומר פקד בן קיפוד.
סוף מערכה ראשונה.
סניידרסון קאט
פתיחה. מספר סצנות מהירות אשר מכניסים אותנו לאווירה המדכאת
השנה 1972, גידי גוב נפרד מחברו דני סנדרסון בסוף השירות הצבאי בלהקת הנח"ל ויוצא לחיים אזרחיים. הוא במשבר. הוא עצוב ומרגיש תחושה של דז'ה וו.
השנה 1976 – גידי גוב נפרד מחברו דני סנדרסון כאשר להקת כוורת מתפרקת. הוא במשבר. הוא עצוב ומרגיש תחושה של דז'ה וו.
השנה 1979 – גידי גוב נפרד מחברו דני סנדרסון כאשר להקת גזוז מתפרקת. הוא במשבר. הוא עצוב ומרגיש תחושה של דז'ה וו.
השנה 1981 – גידי גוב נפרד מחברו דני סנדרסון כאשר להקת דודה מתפרקת. הוא במשבר. הוא עצוב ומרגיש תחושה של דז'ה וו.
כותרת הסרט "בוקר, צהריים ולילה גוב" מופיעה על המסך. מוזיקה מלנכולית. הכל אבוד.
תקציר העלילה:
במהלך צילום הפרסומת לאינטרנט המהיר של בזק, גידי גוב המדוכא בן ה-70 נשאב ליקום מקביל תוך כדי טיסה בתוך הסיב האופטי. בתחילה, היקום נראה זהה ליקום ממנו הגיע, אבל כאן מגלה גידי את להקת כוורת.
במקביל במהלך צילום אותה הפרסומת גידי גוב המדוכא נשאב ליקום מקביל בו התוכנית זהו זה! משודרת.
במקביל במהלך צילום אותה הפרסומת גידי גוב המדוכא נשאב ליקום מקביל בו הכבש השישה עשר נכתב.
במקביל במהלך צילום אותה הפרסומת גידי גוב המדוכא נשאב ליקום מקביל בו חבר שלו, ישראל אהרוני, עובד בתור שף ולא בתור עורך דין.
גידי גוב מחליט ליצור יקום בו כל הדברים האלה קיימים: כוורת, גזוז, הכבש השישה עשר, לילה גוב, גידי ואהרוני הולכים לאכול, דודה, זהו זה!
הסרט מסתיים באיחוד מרגש של כל גיבורי התרבות מהעולמות השונים לסיקוונס מוזיקלי והומוריסטי עם עשרות הופעות אורח וכוכבים מוכרים מהיקום הקולנועי:
דני סנדרסון, אלון אולארצ'יק, יוני רכטר, קרן מור, יהונתן גפן, ישראל אהרוני, מוני מושונוב, רונה קינן, אבי קושניר, אפרים שמיר, דוב'לה גליקמן, יהודית רביץ, שלמה בראבא ועוד רבים…
משה היה אדם פשוט עד שנבחר על ידי אלוהים להוביל את בני ישראל ממצרים. הוא השתמש בכוחותיו כדי לחצות את ים סוף, להביס את המצרים ולהביא את בני ישראל לארץ המובטחת. אבל מסעו של משה לא הסתיים. עד מהרה הוא נקרא לנסוע למימדים אחרים כדי לעזור לאלו שזקוקים לכך ברחבי המולטיוורס.
במימד אחד, משה עזר לקבוצת פליטים להיאבק בדיקטטור עריץ שניסה להשתלט על מערכת המשפט. במימד אחר, הוא עצר מלחמה בין שני גזעי חייזרים שהתווכחו איפה מנת הסביח הכי טובה ביקום (אצל עובד!).
יום אחד, משה נקרא למימד בו כולם היו כדורי פלאפל מדברים. כדורי הפלאפל ביקשו את עזרתו במאבקם נגד הפיתות הטורפות. משה השתמש בכישורי המשא-ומתן שלו והביא להסכם שלום תחת הכותרת 'פחמימות, לא מלחמות'.
הסוף.
בין שתי קריות
שומו שמיים! כה מוזרות הן תפניות הגורל, ובמיוחד בפינה הקטנה של העולם המתקראת ישראל! ובפינה זו, כה צפופה ומרובת אירועים, תארו לכם את ההשלכה של שינוי התרחשות אחת מהעבר המוכר לכם – כיצד הבדל כזה ייצר גלים שישנו מהלכי היסטוריה!
אך הסיפורים הטובים באמת, כך אומרים העוקבים אחרי היקומים המקבילים, הם לא הסיפורים על הגלים, אלא הסיפורים על האדוות, וכזה הוא סיפורנו הפעם.
ביקום 972, חרף התנגדותו המסויימת של בן גוריון* עבר בסיס המטכ"ל ממשכנו הזמני ברמת גן אל מתחם הקריה. אך מה היה קורה לו היה בן גוריון מקבל את מבוקשו?
ביקום אחר, בסיס המטכ"ל מבלה עוד מספר שנים ברמת גן, לפני שהוא מהגר אל קריה אחרת – מועצה מקומית דאז, ולעתיד העיר, שתיקרא קרית גת.
להחלטות מנוגדות אלה בשני היקומים גלי משנה כה רבים, ואלה יספרו סיפור של חברה ישראלית אחרת, של מלחמות אחרות ושל כלכלה אחרת. אבל לא באלה נעסוק.
האדווה שעליה יסופר נוגעת לחיילת מקרית גת, שביקום 972 שירתה בצבא כמש"קית תחזוקה בחיל ההנדסה הקרבית, ואילו ביקום 973 שירתה כמנהלת רשת בבסיס המטכ"ל. החיילת הצטיינה בתפקידה, ויכולותיה הטכניות ויחסי האנוש המעולים שלה בישרו על תחילתה של קריירה צבאית, שלימים תביא אותה לפקד על יחידת ממר"ם.
אך דרכה האחרת של סיפור ההצלחה של נינט טייב מבשרת על סיפור מסוג אחר לגמרי עבור יואב צפיר, עם ההודעה על ביטולה של "כוכב נולד" לאחר עונה אחת. לאחר שתר את הארץ בחיפוש אחרי כוכבים, מחליט צפיר לפגוש כוכבים מהסוג הישן, בנסיעה פרטית אל המדבר. לילה של התבוננות נפש, או כך הוא חושב. שכן ביקום 973, סכנות מסוג אחר שוכנות להן בנגב למתבודד המזדמן.
בודד במדבר, שוכן לו הנשק האימתני ביותר שנוצר על ידי האדם, העונה בישראל רק לשם "פרויקט ג'". צפיר חכם מספיק לעצור עם רכבו לפני השלטים המבשרים על שטח סגור צבאי, אך כאשר הוא רואה אדם צעיר לבדו במרחק מה מעבר לשלט, הוא אינו מסוגל לעמוד מנגד. הוא מצליח לחלץ את הצעיר מהאזור המסוכן, אך סופג את העוצמה המלאה של קרני הגמא, והופך לענק המדהים – נפש לא מובנת בגוף שיכול לנצח מאות אנשים בריאים בבת אחת.
זוהי רק אדווה אחת מני רבות שמפרידה את יקום 973 מיקום 972. אך, רק אולי, הם קרובים יותר מכפי שהייתם רוצים להאמין.
* האינטרנט כבר לא מוצא את זה, אבל זכור לי מכתב שבו בן גוריון רשם שהיה לא מרוצה מהרעיון
טוב, מה שהולך כאן מביך יותר מכל שאר הדברים שקשורים לסרט הזה.
(ל"ת)
הספרייה הקסומה
פעם אחת, בעיר בישראל, התרחש אירוע מוזר שעורר את כולם מהשגרה היומיומית. בתוך ספרייה מרכזית מפוארת ומלאה בספרים מכל התחומים, התחילו לעלות רעשים מוזרים. הספרים התנוענעו, המדפים רעדו, וכל אנשי העיר פחדו להתקרב.
גיבור אחד העז לצעוד לעבר הספרייה, בחור צעיר בשם אסי. הוא היה אמיץ ומוכן להתמודד עם האתגר המוזר הזה. הוא נכנס לפתח הספרייה, אך תנועות הספרים התחזקו ככל שאסי קרב אליהן. לבסוף, אסי התקרב בזהירות והתיישב במרכז הספריה בשקט ובסבלנות.
ואז, אחד הספרים התפצל לשניים, מתוכו יצא אור חזק של יקומים, על האור הייתה מדובקת חללית, עם סקוטש, ואז החללית הסתובבה בצורה אליפסיסטית, ונחתה ליד אסי. ואז, עם שלוש קרן לייזרים, נחת גורי אלפי, שהיה 5,000 מטר גובה, בלי להגזים.
גורי התגבר באורח מופלא על תנועת הספרים המטרידה והסיר את הסכנה במהירות. הוא הסביר לאסי כי האור שבתוך הספרים היה חיבור עם עולמות אחרים, שבהם ישנם יקומים ויצורים מופלאים. האירוע המוזר קרה כדי להעיר את האנשים לאפשרויות הבלתי מוכרות הקיימות בעולם, ולגלות עולמות חדשים.
אסי וגורי נשארו חברים טובים ושותפים להרפתקאות נוספות, הם מגלים עולמות חדשים וממשיכים להביא שמחה לכל מי שהם פוגשים בדרכם. סיפורם המרתק ממשיך להזכיר לכולם כי בתוך הספרים נמצאים עולמות נפלאים, שמחכים רק להתגלות.
מושיע ישראל
ביבי מקבל שיגעון גדולה ומחליט שהוא צריך להיות ראש ממשלת ישראל בכל המולטי וורס על מנת להשמיד את האיום האיראני ברחבי המולטי וורס. לצידו עומדים: גברת מניפולציה – בעלת כוח מניפולציה ..
מולו ניצבים "האופוזיציה" ברשות קפטן ישראל הלא הוא יאיר לפיד – המנסה להלחם
מושיע ישראל
ביבי מקבל שיגעון גדולה ומחליט שהוא צריך להיות ראש ממשלת ישראל בכל המולטיוורס על מנת להשמיד את האיום האיראני ברחבי המולטיוורס. לצידו עומדים: גברת מניפולציה – בעלת כוח מניפולציה ..
מולו ניצבים "האופוזיציה" ברשות קפטן ישראל הלא הוא יאיר לפיד – המנסה להלחם בעזרת "כוח העיתונות" המצוי בידו ובעזרת בני גנץ הידוע כ"הרמטכ"ל". יחדיו הם מנסים להביס את ביבי על ידי מסעות בחירות ברחבי המולטיוורס שכן אם זה יקרה לא הוא יזכה בניצחיות על כס השלטון בישראל לנצח נצחים והם ידונו להיות באופיזציה לנצח נצחים!
חחחח משעשע יפה
אבל יש לי רעיון קצת אחר
ביבי מגלה שיש עולמות בהם הוא מפסיד וראש הממשלה הוא לפיד
והןא לא מוכן לתת לזה לקרות אז הוא עובר יקום יקום ורואה בכל יקום למה הביבי ביקום איקס לא מנצח
ואז הןא לוקח על עצמו ללמד את כל הביבי בכל הקיומים איך לנצח בבחירות (ואז אפשר לעשות שביקום אחד ביבי ממש לא כריזמטי, ביקום אחר ביבי צעיר וכו וכו)
חחח
אולי בפייז 2 הוא יבין שיש ביבים לא מוצלחים ואם הוא מחסל אותם הוא מתעצם בכוחו הפוליטי ויחל במסע חיסול של כל הביבים – אבל לא הריגה אלא הריגות פולטיות חחח
(התחרות נסגרה, אגב. אבל אני תמיד בעד עוד מולטיוורס)
(ל"ת)