זהו, חודש דצמבר המוזר ביותר בתולדות האתר עומד להסתיים. בתחילת החודש עלה, עם הרבה תקווה ושקשוק, קמפיין התרומות שלנו ב"מימונה". היום הוא היום האחרון לקמפיין; בחצות הלילה, עוד 13 שעות נכון לכרגע, הוא יסתיים. זה הזמן לפוש האחרון: אם אתם מעוניינים להצטרף ולהיספר ולהיות חלק מזה – עשו את זה עכשיו. לא שההישגים שלנו עד עכשיו לא היו מרשימים, אבל בואו נראה כמה רחוק נוכל לקחת את זה בשעות שנשארו. אנחנו עכשיו ב-56,621. יש מצב שנגיע ל-60 אלף היום? האם אפשר לתאר מצב שברגע האחרון נחצה אפילו את ה-70,000, מה שישלח אותי למסע ברחבי הזמן?
את זה שהקמפיין עומד להצליח הבנו בתוך שעות בודדות מעלייתו, אבל את המספרים שאליהם הגענו עד סוף החודש – אף אחד לא ניחש. יש הטוענים שזה אחד ממבצעי מימון-ההמון הטובים שנעשו בארץ, אבל בתכלס, זה לא היה הקמפיין, זאת היתה הקהילה: לא משנה כמה מגניב היה הסרטון שלנו ואיזה פרסים היינו מציעים, אין שום מצב שהיינו מגיעים למספר כזה אם לא היו כל כך הרבה אנשים שאוהבים את האתר ואכפת להם ממנו. מה שהביא להצלחה של הקמפיין הזה לא היה עבודה של חודש, אלא של שנים, ולא רק של צוות ההסרטה וההקמה של עמוד התרומות (אני ולונג ג'ון), אלא גם של אורן איזמירלי, השותף באתר בשנתיים וחצי האחרונות, שבלעדיו עין הדג כפי שאתם מכירים אותו לא היה. ובעיקר, זה בגלל האנשים שחוזרים לאתר שוב ושוב, ושהוא מספיק חשוב להם כדי שיעשו את מה שכל מומחי הרשת טוענים שאף אחד לא עושה: לשלם על תוכן. אז כן, במקרה הזה אני מרגיש חופשי להשתמש בקלישאה: זה לא אנחנו, זה אתם. לגמרי.
אל דף הקמפיין של עין הדג ב"מימונה"
ולסיום: זוכרים שהבטחתי פספוסים מסרטון ההתרמה? אז הנה.
אגב: אף שהקמפיין עוד לא הסתיים רשמית, חלק מהתורמים כבר קיבלו את התגמול שהובטח להם – חסות על דף סרט, חולצות או כניסה לאחד מאירועי האתר. אחרים עדיין לא שמעו מאיתנו, אבל אל תדאגו: כולכם רשומים, ואנחנו נפנה אל כולכם כדי שתקבלו את מה שביקשתם.
חתול!
למקרה שלא שמת לב
אגב, למרות שזו הייתה רק בדיחה הפעם,
למה לא באמת להכניס קצת פרסום סמוי?
זה יהיה פשוט במיוחד בסרטוני הוידיאו הצפויים. אם יהיה איזה בקבוק קולה או מעדן חלב ברקע, וכל עוד זה לא משהו שעלול להשפיע על האובייקטיביות של הביקורות (נניח, פוסטר של סרט מסוים ברקע), אז זה יכול להכניס קצת כסף בלי לפגוע בשום דבר.
יש כבר פרסום סמוי
יש אזכור לספרייט בתחתית העמוד. ואני בטוח שהאתר עושה מזה מיליונים!
"שום חיה לא נפגעה במהלך צילומי הסרטון."
אני לא בטוח שאפשר לומר את זה על הסרטון הזה…
תודה לנו? תודה לך
אז נכון, תמיד אמרו שאי אפשר להרוויח מתוכן איכותי באינטרנט אפילו כאן באירועים שונים אבל כניראה שלפחות פעם בשנה אפשר לפחות לשבור קופה בינונית . כל הכבוד על מעבר ה300 % וזה יכול להיות משהו שנתי שיכול לעבוד בתקווה והוא ייתן לאתר יותר כח ולדג הראשי קצת מנוחה.
עין הדג היא הקהילה הכי טובה הכו לנו בשכם.
ועכשיו קדימה, ריקדו את ריקוד הדגים
ואני הייתי בטוח
שאת מדברת על ריקוד הדגים הזה.
סמרטוט זה לא חכמה
נראה אותך תופס את החתול עם הדלי
פתאום יש לי חשק לא מוסבר לקולה
שיט! הכל נשפך לי על המקלדת!
כבר תרמנו :) (הרגע)
חשבתי על רעיון בהקשר לקמפיין
במידה ולא נגיע עד חצות ליעד של 70,000 ,
האם ניתן יהיה לחשוב מחדש על חלוקת היעדים והכסף?
למה אני מתכוון?
ב37,00 המטרה הייתה הסרת פרסומות גוגול מהאתר.
ב50,00 המטרה הייתה יצירת סדרת תכני וידאו.
ב70,000 המטרה היא "מסע ברחבי הזמן".
העדפה אישית שלי, אם אני צריך לבחור, הייתי מעדיף לראות את רעיון ה"מסע ברחבי הזמן" קורם עור וגידים,
יותר מאשר סדרת תכני וידאו. ובהקשר הזה גם יותר מאשר הסרת הפרסומות( שכמו ששמתי לב בתגובות-התרשמתי שלרבים הפרסומות לא ממש הפריעו).
בקיצור, במקרה ולא נגיע ליעד הסופי סופי, האם ניתן יהיה לקיים את מטרת "המסע בזמן"
במקום סדרת תכני הוידאו ו/או הסרת הפרסומות?
ברור לי שזה קצת מסובך, מכיוון שיש צורך באישור מצד כל מי שתרם לשינוי מטרות היעדים,
אבל מעניין אותי לשמוע מה דורון ואחרים פה חושבים על הרעיון.
הוספתי תרומה שניה של הרגע האחרון...
משהו שרציתי מהיום הראשון של הקמפיין, ולא היה לי אומץ להשקיע בו. אז עכשיו השקעתי.
אין איזו חברת הייטק גדולה שמחפשת עובדים ורוצה להשקיע 10K בפרסום באתר הזה? קטן עליהם סכום כזה, ויש כל כך הרבה קהל יעד פה. אחד כזה, וסביר שנעבור את ה 70K עד חצות.
כמה דברים
1. בד"כ אני מנצל הזדמנויות כאלה בשביל להחמיא לאתר, ועוד לא עשיתי את זה עד עכשיו, אז הנה. אני עוקב אחרי פישאיי כבר שנים, מאז הסקרים והקולה על המקלדת והאתר לקוקסינלים ונקבות ו.. עוד לפני זה, אבל אני לא זוכר דברים מצחיקים משם. בכל מקרה, אחד האתרים הטובים בישראל וברשת בכלל, שהוא מצחיק ומעניין גם לאנשים שלא מתעניינים בכלל בקולנוע, עם קהילה אדירה וכתבות אדירות, וכפרה על כולכם ותודה על הכל. באמת שאני לא יכול לחשוב על קמפיין תרומות שיהיה לי יותר ברור שאני תורם לו מאשר תרומות לעין הדג. עניינים חברתיים זה דבר מסובך, אבל עין הדג זה עין הדג.
2. הייתי בליל הטריילרים החיים האחרון והיה אדיר. תודה!
3. חתול. חתוווול.
4.גם אני מעדיף שפרויקט המסע בזמן יתממש ושיהיו פרסומות בכל זאת.
5. שנה שמחה לכולם, שנהיה לעין ולא לראש. של דג.
טוב, אם לא מכונת זמן
אז לפחות שיהיו עוד סרטוני פספוסים!
אגב
לאור הצלחת הקמפיין, חשבתי לנסות סוג חדש של תרמית. אני קורא לה "העוקץ העין דגי". לפתוח אתר עם ביקורות שנונות, להרים קהילה מגניבה ומשגשגת ולהשקיע בה במשך עשר שנים, ואז כשהם לא חושדים בכלום לבקש תרומות, להשיג עשרות אלפי שקלים ולברוח לחו"ל.
כמה אלגנטי, ככה פשוט.
ותחשבו על זה.
ועל זה איליין הייתה אומרת:
So. Mom and Pop's plan was to move into the neighborhood…establish trust…for 48 years. And then, run off with Jerry's sneakers.
הצעה - בתנאי שזה אפשרי טכנית
להוסיף קטגוריה בצד שמאל למעלה בחלק של דפי הסרט של כל דפי הסרט שיש להם ספונסר. אם אני רוצה לראות את דפי הסרט החדשים שנפתחו בזכות התרומות, אין לי דרך לדעת מה הם בכלל.
ועומדים להיות בסביבות 200 כאלה בסופו של דבר. זה עומד עכשיו על 193 ויכול להגיע עד 202.
אם זה אפשרי טכנית כמובן. אם יש שדה מזהה בדפי הסרט לשאלת הספונסר.
רק שלחתי וזה גדל ל 194
קנו חסויות אנשים! נותרו רק שמונה!
אני לא מצליחה! ניסיתי עם 2 כרטיסי אשראי שונים
לא יודעת למה זה נתקע.
שעה ו12 דקות, נשארו פחות מ7000 שקלים
האם זה אפשרי? הייתי אומר שלא אבל אחרי שהשגתם את הסכום הזה במהלך היום הכול יכול לקרות. קדימה אנשים, לתרום!
אוי, כבר אחרי חצות בארץ...
טוב, אז אין ברירה. התרומה השניה שלי תהיה באופן פרטי.
כמעט 64K זה מדהים!
אמנם לא הגיע בסוף ל 70 למרבה אכזבתי (ובאמת עשיתי מה שיכולתי למטרה), אבל זה לא צריך להפריע לך להתחיל בפרוייקט מנהרת הזמן – פשוט באופן לא מחייב, ולפרוש את זה על תקופה ארוכה הרבה יותר ועם אפשרות להפסיק מתי שנמאס לך ממנו.
התכוונתם- "תודג!"
(ל"ת)