1. נתחיל עם הסיפור המטומטם ביותר של התקופה האחרונה: הסניידר קאט. מאז צאת "ליגת הצדק" אי אז ב-2017, ישנם מעריצים שבטוחים שיושבת באיזו כספת גרסה של הסרט שהיא לא התוצא הסופית (שילוב בין חזונם של וידון וסניידר) אלא 100% סניידר, וגם, למרות מה שנאמר במשפט הקודם, שהיא כל כך טובה שחייבים ומוכרחים להתקיף ולהציק לאחים וורנר עד שהם ישחררו את אותה גרסה מיתולוגית.
יש להגיד שלעגו לאותה קבוצה שנים על העקשנות שלהם, אבל כעת הם בהחלט מוזמנים להפנות את האצבע ולצחוק על מי שצחק עליהם עד כה, כי הנה, הפלא ופלא: וורנר מוציאים את גרסת הסניידר ל"ליגת הצדק". זה אומנם יעלה להם עוד 20-30 מיליון דולר, ולא ברור אם זה יהיה סרט ארוך (מאוד) או סדרת טלוויזיה, וזה בכלל ייצא בסטרימינג ב-HBOMax, אבל סניידר קאט זה סניידר קאט.
השאלה היא רק מה יקרה אם גם הסניידר קאט יאכזב – האם מעריצים יבקשו את ה"דיפ סניידר קאט" למשך כמה שנים, עד שהאולפנים שוב פעם יתרצו ואז בעצם כל מה שזאק סניידר יעשה עד יום מותו הוא גרסאות חדשות וארוכות יותר לסרט לא כזה נחוץ מלכתחילה? כי אני בעד, בסך הכל.
2. עוד סערה קטנה באינטרנט הייתה הקדמתו והגעתו לסטרימינג של סרט קטן. אפילו לא סרט באמת – סתם איזה תיעוד מופע. של המילטון. עם הקאסט המקורי.
עכשיו, עבורנו זה אומר מעט מאוד: הסטרימינג שאליו המילטון עולה (דיסני+) לא זמין בארץ ולא עתיד להיות זמין בארץ בזמן הקרוב, אבל עבור אנשים עם גישה לשירות הסטרימינג של העכבר, אפשר לסמן ביומנים את ה-3 ביולי, רגע לפני יום העצמאות האמריקאי, כתאריך בו תוכלו לראות את המופע.
3. אבל מי בכלל צריך את האמריקאים האלה! גם לנו יש קאלט משל עצמנו, בדמות מבצע סבתא. ולכבוד 20 שנה לצאת ה(בערך )סרט, אספו את כוכבי הסרט – הן השחקנים והן האנשים שעליהם מבוססים הדמויות בסרט לשיחה שבה מגלים את כמות ההגזמות שהתרחשו בסרט, שהיא, כך מסתבר: מעטה מאוד.
4. "טיק טוק" הוא הלהיט החדש של הרשת (או משהו), ואני בסדר עם זה, כי זה בסך הכל Vine, אבל מוצלח יותר (ולא מוגבל ל-7 שניות. שזה, כאמור, מוצלח יותר), אפילו אם אין לי מושג מה הולך שם.
אתגר אחד שכן זלג ממנו החוצה הוא "אתגר המכות": אתגר שבו נראה כאילו שלל אנשים הולכים מכות, למרות שכל אחד צילם את עצמו לבד בתוך הבית שלו: גרסת כוכבות האקשן זכתה להרבה תהודה, אבל אין ספק שגרסת האנימציה של לייקה היא המנצחת הגדולה באתגר הזה.
5. ההכרזה על פריקוול ל"מקס הזועם" שיתמקד בדמותה של פיוריוסה עוררה שמחה, (למרות ששרליז ת'רון לא תחזור) שכן מדובר בחדשות מגניבות למדי. אם כי אולי כדאי לחכות עם השמחה, וללכת לקרוא את המאמר המקיף על "מקס הזועם" ואיך הוא התגבש (שימו לב: הוא נמצא מאחורי חומת רישום) בניו יורק טיימס. אחרי שמבינים כמה סיוט היה להרים את הסרט הראשון, הייתי מחכה עם השמפניות עד שממש נראה את הסרט.
6. לצערנו, לא מעט אנשים מתו בתקופה האחרונה (שמות בולטים: פרד ווילארד, ג'רי סטילר), ואחת מהן היא הבמאית לין שלטון, שמתה לפני שבוע וחצי בערך. למי שרוצה ללמוד עוד על הבמאית ועבודתה, אינדיוייר מציגים מדריך סטרימינג לסרטים ופרקים בטלוויזיה שהיא ביימה (שימו לב שלא הכל זמין בארץ).
7. טוב, הצלחנו עד כה להתחמק מאזכור הנגיף ששיתק את רוב העולם המערבי בחודשיים האחרונים (כולל את המדור הזה, בעצם) אבל אי אפשר להתעלם ממנו לעד, אז הנה כמה דברים שקרו בגללו, וננסה להתמקד בדברים נחמדים. נתחיל מהסרטון מלא האהבה של ספייק לי לעיר האהובה עליו (ניחוש אחת מי היא) שעדיין, נכון לשעה זו, בסגר.
8. נמשיך עם שרשור טוויטר של בן אדם שחילק וסיווג את כל שירי דיסני ל-18 קטגוריות, כולל הסברים מפורטים על כל קטגוריה. הקשר לנגיף אינו ישיר, ואין קטגורית שירי "קורונה", אבל בחייאת: נראה לכם שמישהו היה יכול לעשות דבר שכזה לולא הוא היה מסתגר בבית למשך כמה שבועות?
nobody:
me: in the history of disney animated movies there have been exactly 18 types of songs, and i'm going to tell you about each of them
— Justin McElroy (@j_mcelroy) May 18, 2020
9. עוד אדם שניצל את הסגר לתקופת עבודה פוריה הוא סטיבן סודרברג שכתב שלושה תסריטים בבידוד, כולל המשך לסרט הפריצה שלו: "סקס, שקרים, ווידאו טייפ". בראיון הוא מתאר את התקופה האחרונה כ"תקופה הכי פרודקטיבית שלו מאז שנות השמונים".
10. ומה אתם עשיתם בבית? ישבתם וראיתם סרטים? אז יש לנו חדשות טובות עבורכם: MUBI, ספריית קולנוע לחובבי הקלאסיקות והסרטים הזרים פתחה סוף סוף את הספרייה שלה, מה שמאפשר ליהנות מכל היופי שיש לה להציע – ויש שם בהחלט יופי. מוזמנים להציץ בעצמכם.
11. ונסיים עם משהו שטותי וחביב (שאיתו בעצם גם התחלנו, כי אחד מהם נמצא בראש הפוסט) – פוסטרים בעיצובים של אמנות ימי הביניים, של האמן רנו גרסייה. בקישור ניתן לראות את כל השאר.
קצת באיחור: דיסני עובדים על סדרה של פרסי ג'קסון
דיסני הכריזו לאחרונה שהם מעבדים את סדרת הספרים פרסי ג'קסון לסדרה שתעלה בדיסני פלוס.
למי שלא זוכר, מדובר בסדרת ספרי נוער פופולרית ומוצלחת.
בשנת 2010 יצא עיבוד קולנועי ראשון מהבמאי כריס קולומבוס, הידוע כהבמאי שביים את סרטי הארי פוטר הראשונים.
להגיד שהסרט לא עקב אחרי הספר זה עלבון. הוא שחט אותו לחלוטין. כל פעם כשמישהו אומר לי שסרטי הארי פוטר שחטו את הספרים, אני מיד אומר לו ש(לא) יראה את פרסי ג'קסון.
אפילו ריק ריירדן, מחבר הספרים, הביע את דעתו. הוא כל כך לא אהב את התסריט, שעד היום לא ראה את הסרטים בכלל.
מכל מקום, עכשיו הוא מעורב רציני בהפקה, כמעט בכל שלב ושלב. מקווה שזה באמת יהיה שילוב טוב ולא כמו ג'י. קי. רולינג עם חיות הפלא.
כך או כך, בתור אחד שקרא בזמנו את הספרים ומאוד נהנה מהם, אני סקרן לראות איך יילך העיבוד החדש, ומקווה שהפעם יעבד את הספרים בכבוד.
https://deadline.com/2020/05/percy-jackson-series-in-the-works-at-disney-1202934985/
מה הסיבה ששרליז ת'רון לא תחזור לתפקיד?
(ל"ת)
כי חוזרים אל הדמות בצעירותה, דבר ששרליז' שלנו כבר לא כל כך
(ל"ת)
תודה
(ל"ת)
לי זה די ברור שאין שום קשר בין מה שייצא בHBOMax לבין מה שהמעריצים חשבו שקיים כל השנים
זה נראה לי כמו מקרה קלאסי שבו הם סתם רצו להוציא עוד גרסא של הסרט כי הם חשבו שזה יהיה רווחי, וקישרו אותה לסיפור הSnyder Cut כאמצעי שיווקי.
לכאורה, המעריצים קיבלו בונוס על מה שרצו
יש, ככל הנראה כמו בכל סרט, סצנות שירדו בעריכה כי הם האטו את הקצב וכו' וכו'. אבל לבדן הן לא היו יכולות להיות סרט, ולכן הם בעצם מצלמים מחדש חלקים ויוצרים סניידר קאט שלא מורכב ממלא סצנות שנפלו עם CGI מחופף.
הכרזה על פריקוול ל'כביש הזעם'
זה זמן מתאים שאנשים יסבירו לי סוף-סוף במילים פשוטות מה הם אהבו בסרט ה… מוזר הזה (ובלי להזכיר את המילים 'גיטרה' ו'אש')
אקשן מעולה, דמויות ברורות ומנומקות
ויזואליה מרהיבה, פסקול סוחף. ושרליז ת'רון, כמובן.
זה מה שאני מצאתי בו, בכל אופן.
וגם גי- אממ, אממ,
גיבורים מאוד מעניינים!
גיבורים מאוד מעניינים?
אי-אפשר לדעת עליהם כלום, לא קורה להם כמעט כלום (מבחינה רגשית), והכמעט שכן הוא גנארי לחלוטין. חוץ מזה, הם בקושי אומרים משהו.
'דמויות ברורות ומנומקות' זה פחות או יותר ההבדל היחיד בין מקס הזועם למהיר ועצבני. טוב, גם הפסקול ושרליז ת'רון. אבל למהיר ועצבני יש יתרונות משלו – גיוון ברקעים, למשל
מסכימה! זה סרט אקשן, אף פעם אין עומק מוגבר בדמויות של סרטי אקשן
בתוך חוסר העומק, אפשר לדעת המון על הדמויות וזה מוערך אפילו יותר משום שהן לא מדברות את האיפיון שלהן, אלא לומדים אותו מתוך ההתרחשויות על המסך. כלומר, המעט שיש במסגרת אקשן גם כתוב טוב.
התסריט הוא לחלוטין צד חזק של דרך הזעם - כל הצדדים של דרך הזעם חזקים
הדמויות מביעות את כל מה שהן, את הרצון שלהן, את השנאה שלהן, את ההתפתחות שלהן, במעשים ולא במילים.
ויותר מידי אנשים חושבים שתסריט טוב או דמויות טובות נמדדות בכמות המילים החכמות שנכתבות. "דרך הזעם" נמצא כפסע מסרט שקט (ובאמת, התלונה העיקרית שלי לגבי "מהדורת הכרום" היא שהם היו צריכים ללכת עד הסוף ולהפוך אותו לסרט סטייל באסטר קיטון עם כתוביות שקופצות מידי פעם ומוזיקת פסנתר מהירה בזמן המרדף), וכמו ש-"נוספרטו" של מורנאו מצליח להעביר במלואו תחושה של עולם ושל דמויות עם כמות מינימלית של מילים ככה "דרך הזעם" עובד. הוא חותך כל מילה מיותרת ומשאיר לנו משהו 'טהור' כמעט בדרך ההצגה שלו.
נראה לי שהדרך הכי טובה להבין למה הסרט הזה כל כך מוערך היא לצפות במאמרי וידאו שנעשו עליו.
יוטיוב מלא בהם, וזה מראה שהאהבה כלפי הסרט קשורה למשהו קונקרטי בעשייה שלו שאפשר לנתח, ולא למשהו חמקמק וכללי כמו המגניבות הקיצונית שלו.
אני לא מבטיחה שזה יהיה במילים פשוטות, אבל אני ממליצה לחפש כאלה מהערוצים הגדולים והמבוססים. לינדזי אליס היא תמיד מקום טוב להתחיל בו.
לא יודעת אם זה רק אצלי
אבל ההטמעה של הטיקטוק של לייקה עושה אצלי דברים משונים לדף, כמו לגרום לו לגלול כלפיי מעלה בעצמו.
חוץ מהטרדה הקטנה הזו – מתה על הקטע המצויין הזה. איזה כיף לראות את הדברים היצירתיים שאנשים מוכשרים עושים עם הזמן שלהם.
אה ואני מחכה בקוצר רוח להמילטון ב-3 ביולי. סוף סוף בין שלל הדחיות והעיכובים בחסות הקורונה, יש גם משהו אחד שהוקדם ביותר משנה. יהיה בעיקר מגניב לראות את המופע עם הקאסט המקורי, כי הגרסה שאני ראיתי היא זו של הווסט אנד (שהייתה מעולה, ועדיין יהיה כיף לחבר את הפסקול שעליו חרשתי עם הפנים של מי שבאמת שרו בו).
גם אצלי הדף גולל את עצמו מטה
(ל"ת)
מתסכל. הורדתי את האימבוד, תעדכנו אם חזר לתקינות.
(ל"ת)
עכשיו תקין לי, אבל על מחשב אחר.
(ל"ת)
כן עכשיו תקין
באסה על הסרטון המוטמע, שווה בהחלט הקלקה על הלינק!
לישראלים שביננו
אני תוהה אם באמת נצטרך לחכות עד לשנת 2021, או שיש סיכוי שזה באופן כלשהו (חוקי או לא חוקי…) לארץ בכל זאת.
באופן לא חוקי, בוודאי
באופן לא חוקי יש גם גרסאות (גרועות) כבר עכשיו.
:סמיילי שורק:
מה? בוטלג של ההופעה המקורית של המילטון עם הקאסט המקורי שהוקלטה על ידי מישהו בקהל?
איפה???
אני לא ראיתי הופעה כזו מעולם, ובטח שלא ראיתי אותה בריפיט אינסופי כבר עשרות פעמים!
(וברצינות – הייתי מעדיפה לצפות בזה באופן חוקי, אבל כן, אם לא תהיה לזה גישה בארץ ותהיה לזה גישה לא חוקית לא רואה איך אני מצליחה להתאפק…)
אם דיסני פלוס באמת לא מגיע לישראל
אני בטוחה שהם ימכרו את זכויות השידור לגופים מקומיים.
מהמרת על יס.
נ.ב. כולי געגועים לאופציות צפייה לא חוקיות. אין מצב לזה בגרמניה.
כל מה שקשור לדיסני+ לא יכול להיות חוקי בישראל.
ובגלל זה, מכיוון שבניגוד לספקי תוכן אחרים, בדיסני+ אין שום דרך לצפות בארץ באופן חוקי, אין לי שום עכבות מוסריות מלצפות באופן פיראטי.
אין מה לדאוג
מאחר ודיסני חזרו מהחלטתם לשחרור השירות במזרח התיכון, ונכון לעכשיו אין בכוונתם לשחרר את השירות פה, מה שכן, הם ישחררו את התכנים לספקים שונים בארץ
זה מתקרב
ולין מנואל מירנדה literally gave two fucks so the kids could see it, כי דיסני…
האם זה אומר שאפשר עכשיו לפתוח לזה דף סרט?
אז זה לא *בדיוק* סרט, וזה לא שאין מליון מקומות אחרים לדבר בהם על המילטון, אבל הדיונים באתר הספציפי הזה הם תמיד קצת שונים ומגיעים למקומות הרבה יותר מעניינים.
יחידת המתאבדים - גרסת דיוויד אייר?
מאז ההודעה הרשמית על סניידר קאט, מעריצים מפנים את תשומת ליבם אל האפשרות הבאה: אייר קאט.
מי שלא זוכר, יחידת המתאבדים שלו נערך במספר גרסאות שונות, ובסוף מה שקיבלנו היה מלא עירבובים.
אז עכשיו מעריצים חושבים שיש מצב שוורנר ישחררו את גם את זה.
דיוויד אפילו דיבר על זה ואישר שהגרסה שלו קיימת ושהיא במצב יותר שלם משל סניידר.
https://variety.com/2020/film/news/suicide-squad-directors-cut-david-ayer-justice-league-snyder-cut-1234615885/
האם זה יקרה?
אני לא בטוח.
1. בניגוד לליגת הצדק, יחידת המתאבדים כן היה סרט מצליח (מבחינה קופתית לפחות)
2. בקיץ הקרוב יוצא יחידת המתאבדים של ג'יימס גאן. אם עכשיו ישחררו את הגרסה של אייר, זה לבטח יבלבל אנשים.
כמו כן, האם עכשיו הגענו למצב שכל סרט שעבר בעיות בהפקה מעריצים ידרשו את גרסת הבמאי המקורית?
כאילו…
ידרשו לראות את גרסאות הבמאי של מלחמת העולם Z, סולו, רוג אחת, או אולי… (צחוק) הגרסה מקורית של סוניק ?
מה ההבדל בין זה לבין סתם גרסאות במאי?
לפחות אם היו בעיות בהפקה, אתה יודע שהגרסה הסופית היא לא מה שהבמאי התכוון אליו. זה חוסך את השלב שבו הבמאי מתלונן ואז מאשרים לו להוציא את הגרסה שלו.
אוקיי, אבל
אם מעריצים יוכלו לבקש גרסאות במאי של סרטים טובים, זה יהיה נחמד.
נו באמת. באיזה עולם טיקטוק עדיף על ויין.
אולי בגלל הסרטון הזה של לייקה אבל לגמרי לגמרי זהו.
עבורי, בכל מקרה, הוא עדיף מאותה סיבה שכל פלטפורמה חברתית עדיפה על טוויטר:
הגבלות שרירותיות של צורה פשוט מרחיקות יוצרים מוכשרים מהפלטפורמה ומוסיפות מעט מאוד.
אבל אבל אבל
גם בטיק טוק יש מגבלה, אפשר להעלות לשם סרטונים של עד דקה, אבל לא חושב שהגבלות כאלה או של הטוויטר הן חסרון, הן רק דבר שמייחד ומבדל אותן מפלטפורמות אחרות. מי שבאמת יצירתי מוצא (וימצא) דרך להעביר את מה שהוא רוצה להעביר גם במגבלות הז׳אנר.
לא מסכים
כלומר, כן, גם יש מגבלה – אבל מן הסתם דקה היא ארוכה בהרבה משבע שניות.
אבל מגבלות כאלה ואחרות הן בהחלט חסרון, ולא ייחוד. כלומר, בויין וטיק טוק זה פחות משמעותי כי בכל מקרה רוב מה שקורה שם זה שטויות, אבל זה בדיוק בגלל המגבלה: ביוטיוב, רואים פריחה של הרבה יותר סוגי יצירות מרתקות כי אין אף אחד שיושב עלייך עם סטופר, וכך ניתן לעשות שם דברים יותר מגוונים.
לגבי טוויטר – זאת פשוט רשת חברתית שמקדמת, לדעתי, תרבות שיח קלוקלת. כלומר, היא לא מקדמת תרבות שיח – היא מקדמת ציוצים, ואין שום דרך נורמלית לנהל בציוצין דיון, אז כמעט ואין בה דיונים. במקרה הטוב התנצחויות ופאנצ'ים.
טיקטוק וויין פשוט הגדירו לעצמן מראש שהן רוצות להיות מקום של שטויות, אז לא נראה לי שהפסדנו משהו
נשאלת השאלה איפה השטויות יותר מוצלחות, ואני חושב שבגדול (וכרגע) התשובה היא ויין. ולא מעט בגלל הקיצור הנמרץ (אבל כנראה שגם בגלל הדי אן איי של ליפסינקים גרועים, שממש פלא שיש ממנו תקומה). בה בעת, כנראה שיוטיוב, עבורי, מוצלחת משתיהן. אז אני לא מדבר על איזה עיקרון כמו על החוייה שלי.
בקשר לטוויטר אני לגמרי מסכים. זה שכל השיח הפוליטי שלנו מתקיים בפלטפורמה כזאת, כמו גם כל מני שרשורים של אפידמיולוגים מחד וניתוחי דיסני מאידך זה לגמרי הזיה.
זה די עניין של (ציפיות ו)חוויה סובייקטיבית כנראה
אין לי עניין לחלוק על החווייה הסובייקטיבית שלך (כי למה לי להיות פרקליטו של השטן?) אבל אני כן אגיד שיש לך יכולת לעצב ולהשפיע על החווייה שלך בפלטפורמה. לטוויטר יש 99 בעיות, מגבלת התווים היא הפעוטה והשטחית שבהן. כאמור, ההגבלה היא לא באמת מגבלה כי יש דרכים לעבור את הקיר שהוא לא באמת קיר. כמו כן, להגדיר אותה כפלטפורמה של ״פאנצ׳ים והתנצחויות״ זאת הקטנה שמתעלמת מהמציאות או סתם מבוססת על חוויה מאוד מאוד ספציפית. גם פינג פונג של שניים שלושה משפטים כל פעם זה סוג של דיון, יש אנשים שזה יותר מתאים להם כי אין להם כוח לפורמט ״חופר״, זה לא בהכרח אומר שיש בזה פחות עומק. הכל עניין של צורך וציפיות.
לגבי טיקטוק, עד לפני שנתיים זאת הייתה אפליקציה סתם אפליקציה שהיה לה פונקציות די מצומצמות עם מגבלת אורך שהדבר הכי טוב שיצא ממנו הייתה אנה זק. ברגע שאנשים התחילו לשבור את מגבלות הז׳אנר והחלו לעשות שטויות קצת יותר יצירתיות שיצאו ממגבלות הפורמט המקורי (במקביל לרכישה של הסינים), האפליקציה הפכה למפלצת שהיא היום. היא לא באמת מאיימת על יוטיוב אבל היא די שואבת מאנשים הרבה אנרגיות שעד לא מזמן היו מושקעות בעיקר ביוטיוב.
זה קצת אומר שיש בזה פחות עומק
כלומר, כן, יש ציטוטים עם הרבה עומק שיכולים להיכנס לציטוט, אבל דיונים שהמטרה שלהם היא התעניינות כנה ואמיתית דורשים זמן להתמודד עם טענות, להעלות טענות, להבין מה בכלל הצד השני אומר – וזה אין בטוויטר. כן, זאת החוויה האישית שלי, ואשמח לראות שרשורים שבהם זה נפרץ, אבל טוויטר היא הפלטפורמה לאנשים שהחליטו מה הדעה שלהם הכי חזק, ואז הם לאט לאט מגבירים. וזה לא שפייסבוק היא איזה מקום של קבלת האחר ודיונים מכבדים, כן?
אבל פשוט שכשאני רושם פוסט של 10 ציוצים על נושא כלשהו, וכל איש מגיב על חלק אחר מהציטוט עם איזה משפט וחצי אחר – זה בלגן, לא דיון. הדרך היחידה מראש לנהל דיון היא לצמצם את הרעיונות שלך להגבלת התווים – שזה, כפי שאפשר להבין, משהו שאני בגדול נגדו.
רוצה לומר: ראיתי סיפורים מרתקים בטוויטר, ראיתי פוסטים מעמיקים (שכמובן שברו את הפורמט), ראיתי בדיחות קורעות בטוויטר, ראיתי דו קרב מלהיבים בטוויטר, אף פעם, אבל אף פעם, לא ראיתי שם דיון מעמיק.
אציין שני דברים, אגב:
1. בשלב מסוים, חלק מהעבודה שלי כללה המון זמן שהות בטוויטר, כולל מחוץ לאזורי הנוחות שלי. אפילו אם אני אגרד, מתישהו, איזה דיון מעמיק – הוא כלום ואפס לעומת רוב מה שקורה בפלטפורמה הזאת, בניגוד לפייסבוק, שגם לא להיט אבל בהחלט ראיתי (שוב, במקומות שמחוץ לאזור הנוחות שלי) דיונים רציניים מתפתחים.
2. לכן, זה יותר מ"לא, תראה, הנה הדיון המעמיק הזה והזה בין שני אנשים שמוכיח שכן היה "אי פעם" דיון מעמיק (דבר שאני מניח שיש, כי מה הסיכוי שלא)".
לא יודע לגבי פייסבוק כי לא הייתי שם שנייה
אבל ההגדרה ״פלטפורמה לאנשים שהחליטו מה הדעה שלהם הכי חזק, ואז הם לאט לאט מגבירים״ זאת די הגדרה שנכונה לכמעט כל מקום באינטרנט שבו אתה יוצר עם אינטראקציות עם זרים. לעיתים נדירות אתה מצליח לשנות משהו אצל הצד השני, אבל רוב הזמן זה לטחון מים ולהפרד עם ״נסכים שלא להסכים״ במקרה הטוב. לגבי השאר כנראה שנשאר חלוקים.
כן, אבל הטוויטר מרגיש כמו האינטרנט על סטרואידים
כלומר גם פורומים (כמו זה!) נוטים להגדרה הזאת אבל אני יודע בוודאות כאן למשל, שדיונים כאלה, גם אם לא בזמן אמת, שינו דברים אצל אנשים. בקווי ה-SJW/פוליטקלי קורקט, למשל, אתה מוזמן לראות אנשים ששינו את דעתם ב-180 מעלות מ"על מה אתן מדברות" ל-"אה, על זה", גם אם זה לא קרה בזמן הדיון עצמו.
טוב, אז כנראה שזה באמת עניין של חוויה סובייקטיבית
כי אנשים שמשתכנעים ומקבלים גם עמדות של אחרים ראיתי ורואה גם בפלטפורמה ההיא. אם כבר הגענו לזה אני חושב שבטוויטר דעות או עמדות זה דבר פחות משמעותי שם. מלבד אנשים שמקדמים אג׳נדות שקשורים לזהות שלהם ונצמדים לזה, יש לאנשים שם נטייה לשנות עמדה או דעה על נושא ספציפי לעתים תכופות יותר כי א. הכל שם אוטוסטרדה ואנשים מספיקים להתהפך בשנה מה שאנשים רגילים מספיקים להתהפך בחיים שלמים ב. עמדה או דעה מסוימת משרתת ומתלבשת יותר טוב על הפאנץ׳ שיש לו בקנה.
האמת שטוויטר מפוצץ בthreads
ממוספרים, שמספרים סיפור ארוך בהגזמה בהמשכים. אז לא תמיד
שזה רק מקצין את המגוחכות
כי אם אתה צריך 10 פוסטים שונים בשביל להעביר את הנקודה שלך, הפורמט פשוט שגוי.
א. מה ששלמקו
ב. זה קצת מרגיש כמו חלק מתרבות הבינג', בצורה מוזרה – כאילו "לקרוא 500 מילים כבלוק טקסט רצוף? איכס! לקרוא 500 מילים מפוצלים ל-50 ציוצים שונים? להיט!"
ג. אבל בעיקר, מה ששלמקו.
אין לי ויכוח איתכם
מסתבר שטוויטר הוא הכרח מקצועי, אני עדיין מנסה להתרגל לפורמט (ולצבור עוקבים, לא סגורה על איך עושים כזה)
הפאקינג סניידר קאט
מה הקטע עעעעעאאא למה פור פאק סייק לבקש את זה??? מתי זאק סניידר עשה משהו טוב בחיים שלו? זה חרא של סרט אניווי ומעולם לא היה סרט טוב של מר סניידר. לא מאמין שוורנר התקפלו ואשכרה יוציאו את הזוועה הזאת, לסרט שנכשל כישלון מצלצל בקופות ויהיה בן 4 בשנה הבאה. סניידר החריב להם את כל היום על ההתחלה והנה קח מתנה כי האינטרנט אמר. וגם מה זה אומר על היקום שלכם כשמעריצים רוצים גרסאות אחרות לסרטים? בין אם זה הסניידר קאט או האייר קאט שמתחיל לצוף או הגרסה המורחבת של bvs. ומה זה אומר על כוחם של המעריצים? כי זה מתחיל לצאת משליטה.
סניידר עשה דברים נהדרים, כשהקאט שלהם היה מספר דקות חד ספרתי.
(ל"ת)
מחכה בקוצר רוח לתגובות המעריצים לגירסה החדשה
זה ינוע בין שכנוע עצמי מוחלט (כתבתי כל כך הרבה פוסטים על ה Snyder cut שבטוח שנהנתי מבהייה של 4 שעות בספק סרט, ספק מסך שחור) למציאת קונספירציה חדשה להיפגע ממנה (ה Snyder cut כל כך גרוע כי סניידר נבגד על ידי צוות העריכה של הסרט שנשלח על ידי האליטה הליברלית/סוכני מארוול releasetherealsnydercut#).
מישהו סיכם זאת כך:
The Snyder cut will elevate the justice league movie from incompetently bad to just bad
התגובות יהיו מעניינות
הכי מוזר לי, שכל המעריצים שב-2016 קיללו ושחטו ללא הפסקה את שמו של זאק סניידר ואת הסרטים שלו, מתנהגים עכשיו כאילו הסרט הזה הולך להיות יצירת המופת הגדולה ביותר EVER
אלה לא אותם מעריצים, מן הסתם…
פסטיבל הקולנוע העולמי אונליין??
כידוע הקורונה קצת ביטלה את כל הפסטיבל בעולם, אז במקום אנחנו מקבלים פסטיבל אונליין ביוטיוב:
http://www.weareoneglobalfestival.com/
הפסטיבל התחיל אתמול (29.5) ויימשך עד 7.6 עם סרטים מהתוכניות של כמה מהפסטיבלים הגדולים בעולם:
Annecy International Animation Film Festival, Berlin International Film Festival, BFI London Film Festival, Cannes Film Festival, Guadalajara International Film Festival, International Film Festival & Awards Macao (IFFAM), International Film Festival Rotterdam, Jerusalem Film Festival, Mumbai Film Festival (MAMI), Karlovy Vary International Film Festival, Locarno Film Festival, Marrakech International Film Festival, New York Film Festival, San Sebastian International Film Festival, Sarajevo Film Festival, Sundance Film Festival, Sydney Film Festival, Tokyo International Film Festival, Toronto International Film Festival, Tribeca Film Festival, and Venice Film Festival.