1. בדומה לבמאית המועמדת לאוסקר סלין סונג, גם יורגוס לנטימוס לא מחכה עד אחרי האוסקר כדי לעבוד על הסרט הבא שלו, סרט שבו תככב (אתן לכם ניחוש אחד) רזיה ישראלי. סתם נו, אמה סטון, אלא מי? ואם אתם אומרים לעצמכם "כן רם, אנחנו יודעים שהוא כבר סיים לצלם את 'Kinds of Kindness', ותתבייש לך שאף פעם לא דיווחת על כך בפינה הזו" (טוב לא צריך לעקוץ מה יש לכם?), אז לא, מדובר בעוד סרט – הפעם רימייק לסרט הקוריאני מ-2003 "הצילו את הכוכב הירוק!" שיהונתן ממליץ עליו בחום.
הסרט המקורי עוסק בבחור שחוטף ומענה בחור אחר כי הוא משוכנע שמדובר בחייזר שישתלט על העולם, ואז העניינים יוצאים משליטה במספר דרכים מפתיעות. סטון, על פי הדיווחים, מגלמת את הנחטפת בעיבוד. עוד אין תאריך יציאה, מן הסתם, אבל סביר להניח שעד שהסרט יגיע לאקרנים יהיו ללנטימוס עוד חמישה סרטים שהוא סיים לצלם עם אמה סטון.
2. טריילר ל"בורדרלנדס" על פי סדרת משחקי הווידאו המפורסמת (אוגוסט בבתי הקולנוע).
לא יצא לי לשחק בבורדרלנדס, אבל מעולם לא קיבלתי את הרושם שמדובר ביחידת המתאבדים עם הרבה חול ובדיחות פיפי. למרות הקאסט שמכיל כמה שמות מרשימים כמו זוכות האוסקר קייט בלאנשט וג'יימי לי קרטיס והשחקן המוכשר והקורע מצחוק ג'ק בלאק (אה, וגם קווין הארט פה), אני מודה ששום דבר פה לא מעורר בי חשק לראות את זה מחוץ לבית (או אי פעם).
אולי אתבדה, אבל כרגע מסתמן שאם רוצים להפיק עיבוד טוב למשחק וידאו (ע"ע "האחרונים מבינינו", "Twisted Metal") עדיף לדבוק במדיום הטלוויזיה.
לחלופין: מדיום שירי ההייקו. לא נדע עד שלא ננסה.
3. נראה שטום קרוז הולך בדרכי רוברט דאוני ג'וניור: כוכב האקשן שאנשים נוטים לשכוח שהיה פעם גם שחקן דרמה לא רע בכלל יככב בסרטו הבא של אלחנדרו גונזלס אינאריטו ("אהבה נושכת", "האיש שנולד מחדש", "סרט ה-VR ההוא שזכה באוסקר ואף אחד לא ראה").
הפרויקט החדש מאחד אחרי קרוב לעשור את אינאריטו עם התסריטאים השותפים של "בירדמן", ומעבר לכך הפרטים על העלילה נשמרים בסוד ותכלס אין לנו הוכחה שזה לא הסרט הבא של "משימה בלתי אפשרית" או סרט ההמשך ל"כמו יום ולילה".
הסרט עצמו הוא חלק ממערכת היחסים החדשה והמלבבת בין טום קרוז ואולפני וורנר, ואני מניח שזה רק הגיוני לצוות שחקן מטורף ובלתי צפוי לאולפן שאותו מנהל אדם מטורף ובלתי צפוי.
4. קמרון דיאז עתידה להצטרף לקיאנו ריבס בסרט הקומדיה החדש "Outcome" עבור אפל +TV, סרט שאותו יביים ג'ונה היל שחרף שתי האשמות על הטרדה מינית והתנהגות מיזוגינית איכשהו עדיין עובד בהוליווד (טוב, לא שאי אפשר לצפות לזה מבית אפל שעדיין מוציאים סרטים של ג'ון לאסיטר).
הייתם אומרים מה איתך רם, תפריד בין האומן ליצירה, אבל כזה, לא נראה שתקציר הסרט בעצמו לחלוטין מאפשר את זה: ריבס יגלם כוכב הוליוודי פגום שמוכרח לצלול אל תוך נימי נפשו ולהתמודד עם שדים מעברו, לאחר שהוא נסחט בגלל סרטון ישן. בסדר ג'ונה, נניח. זה כמו שאני אביים סרט על כותב באתר קולנוע שכל הזמן דוחה את הדדליין שהוא בעצמו הציב ולבסוף דווקא כשהוא חולה הוא מתיישב לכתוב פינת חדשות ומקווה שימחלו לו על הדיליי.
5. עקרונית, לא הייתה סיבה טובה לקשר לעמוד היוטיוב של "מלכים א' ומלכים ב'" – צמד ראפרים שהתחילו לפני 7 שנים עם סרטון מהסוג שאתה נתקל בו בלילה בשיטוטי יוטיוב עמוקים ומגלה משהו ששני ילדים בני 15 העלו ושכחו למחוק עכשיו שהם רצים לראשות עיריית קריית מריו אבל מאז מעלים סרטונים בקצב די גבוה, כולל פינה חדשה שבועית שנקראת "יצרנו שיר ממילה אקראית בעברית"; מה שמוביל אותנו לסיבה הטובה לקשר, כי השבוע המילה הייתה "במאי", ואנחנו עדיין אתר קולנוע, בפעם אחרונה שבדקתי.
עם זאת, ואם אנחנו כבר פה אז יהונתן היה רוצה להמליץ לכם על "מתכון לאסון", "נאחס", ו"שיר לשים ברקע". ומכיוון שהיום כולם צריכים לעשות את הסרטונים הקצרים האלה (מתי בערוץ יוטיוב שלנו, מתן?) נסיים בשטות אקראית שהם העלו ועכשיו בהצלחה עם להוציא את זה מהראש שלכם:
6. נראה שסם מנדס לא ינוח עד שהוא יביים סרט על כל אייקון בריטי ידוע, בין אם זה ג'יימס בונד, שוחות מלחמת העולם הראשונה או הביטלס. "אה, ביופיק אחד על הביטלס?" אתם שואלים? ובכן, לא. לא אחד, לא שניים, לא שלושה, גם לא ארב… אה רגע, כן ארבעה. אז אכן, סם מנדס יביים ארבעה (!) סרטי ביופיק על חברי הביטלס, כל סרט אודות חבר אחר (אמן כל החלק של רינגו יהיה על הצילומים של סרט איש המערות בכיכובו).
עכשיו אם עוצרים רגע ולוקחים צעד אחורה, בהחלט. בתור פרויקט קולנועי זה נשמע מטורף. אבל אם היינו שומעים שמדובר בסדרת טלוויזיה עתירת תקציב ב-HBO אף אחד לא היה מניד עפעף. הרי זה לא שמנדס מביים ארבעה סרטים במקומות שונים ובזמנים שונים: הכל חלק מאותה הפקה, כמו סדרת טלוויזיה יקרה שבמקרה יוצאת בקולנוע (בהפצת סוני שחטיבת המוזיקה שלה מחזיקה בזכויות על שירי הביטלס). נשאלת רק השאלה האם נהיה מוכנים להיגרר לקולנוע ארבע פעמים בשנה (כרגע 2027, על פי הדיווח) בשביל הביטלס.
סם מנדס? יותר כמו סם מאדנס! הבנתם כי מאד… היי, חברה, יש לי רעיון לאפילו עוד ביופיק.
7. טריילר לסרט החדש של דרימוורקס. לפני שאתם מדלגים, זה בסגנון החדש והאיכותי הזה שהם מנסים ושעובד להם לא רע, לא דרימוורקס של פעם. או במילים פשוטות יותר – זה דרימוורקס של "החתול של שרק: משאלה אחת ודי", לא של "מדגסקר 2".
מהמם, באמת. כמעט בכיתי רק מהטריילר עצמו. היופי הוויזואלי, הצבעים, המוזיקה, הרעיון. הכול פשוט מושלם. "The Wild Robot" מסתמן כמקבילה הקולנועית למדיטציה, ואם הוא לא עתיד לקבל מועמדות באוסקר הבא בפרס סרט האנימציה של השנה, זה יהיה מפתיע מאוד (בעיקר כי ממילא לא תהיה לו ממש תחרות, אלא אם אתם סבורים ש"מואנה 2"' גארפילד" ו"הקול בראש 2" כולם יהיו יצירות מופת).
כמו כן, ייתכן שאחריו לא נראה יותר סרטים טובים מבית דרימוורקס שכן זה הפרויקט האחרון שלהם שמונפש באולפני הבית, משום שאחרי "The Wild Robot", דרימוורקס עוברים בלעדית למודל של מיקור-חוץ (בשת"פ עם אולפני האנימציה של סוני. שזה משעשע, כי דיסני בדיוק הודיעו שסוני תפיץ מעתה את סרטי הבלו ריי שלהם. האם סוני הם ה"שרגא" של הוליווד?").
ולא שזה מפתיע: הבעלים של דרימוורקס, יוניברסל, מחזיקה כיום בשני אולפני אנימציה גדולים ויקרים (אילומיניישן הוא השני) ולא נראה שעוד משתלם לה לתחזק שני אולפנים גדולים ויקרים כל כך. פשוט חבל שמבין שני האולפנים, דווקא האולפן שעדיין לוקח סיכונים מדי פעם (ואולי כנראה בדיוק בגלל זה) הוא שחוטף את המכה.
הסרט, עם קולותיהם של לופיטה ניונגו, פדרו פסקל, קתרין אוהרה, ביל ניי, סטפני שו, מארק האמיל ומאט בארי (בבקשה בבקשה בבקשה שכולם רק יעשו קולות של חיות יער) עתיד לצאת לאקרנים בספטמבר.
8. יש סדרה אחת בלבד שאני צופה אדוק בה מאז 2002 כשהייתי בן 13 ועד שנה שעברה (וגם זה רק משום שהיא יצאה, לראשונה בתולדותיה, לפגרה ארוכה): נארוטו (ונספחותיה).
אתם מוזמנים לגחך רק בתנאי שתאזינו להרצאה בת 4 שעות שלי שתסביר מדוע העולם והדמויות של נארוטו הם בעלי רבדים היסטוריים, תמתיים ועמוקים יותר מאלה של "שיר של אש ושל קרח". ואם זה לא מספיק, אין סרט על בסיסה שלא ראיתי (ויש אחד עשר כאלה) ואין פרק מנגה שלה שלא קראתי. האם היא מושלמת? לא, כמובן שלא. יש לי עיניים. אבל ברגעיה הטובים, ויש הרבה כאלה, היא עושה צ'יבאקו טנסיי לכל סדרות האנימה האחרות בסביבה, ולפני שהן מבינות מה קרה להן היא מנחיתה עליהן סוסאנו לקינוח. ואם הבנתם מה אמרתי אז ברכותיי (או תנחומיי).
לכן אני ברגשות מעורבים כלפי הידיעה הבאה: במאי "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות" דסטין קרטון יביים את העיבוד הקולנועי של נארוטו אצל אולפני ליונסגייט. נכון שבסרט מארוול האחד שהוא ביים עד כה הוכיח קרטון שיש לו עין כלשהי לאקשן, אלא שמכאן ועד לתרגם להוליוודית את הילולת הצבעים והמוזיקה שרואים למשל פה יש לו דרך ארוכה. עזבו שמעבר לכך, אני לא סומך על ליונסגייט עם סרטים עתירי תקציב שדורשים כמות עצומה של אפקטים ויזואליים (שזה בדיוק מה שסרט אותנטי של "נארוטו" יזדקק לו), ויש לי תחושה שבסופו של יום, נקבל עוד סרט אפור כמו "משחקי הרעב".
כל זה לפני שנכנסתי לעצם הרעיון: מה סרט, מה? ההצלחה של מתחרתהּ משכבר הימים של "נארוטו", "וואן פיס", לא אותתה שזה דורש סדרה? למנגה המקורית 700 פרקים ולארק העלילתי הראשון שבה, שאני משער שהוא האחד שיזכה קודם לעיבוד קולנועי (ואם לא אז אנחנו בבעיה אחרת וחמורה יותר), 33 פרקים. לא ברור לי איך זה יידחס לשעתיים סרט אבל כרגע הסימנים לא מעודדים.
בכל אופן קחו בחשבון שמדובר בהכרזה רשמית מספר 685340843 על עיבוד קולנועי מערבי לסדרת או סרט אנימה כך שרוב הסיכויים שהוא עוד יחליף ידיים מספר פעמים בעשרים השנים הבאות.
9. ואם כבר אולפני ליונסגייט, "בלרינה", סרט הספין אוף של ג'ון וויק בכיכובה של אנה דה ארמס ובבימויו של לן וייסמן, יצולם מחדש ועל כן הוא נדחה מיוני הקרוב ליוני 2025. טוב, אם לדייק, הסרט לא יצולם מחדש במלואו, אלא במאי ארבעת סרטי ג'ון וויק צ'אד סטהלסקי יקח את המושכות כדי שיהיו בסרט עוד סצנות אקשן (תגיד לי שאתה סנוב מתנשא שחושב שאחרים לא יודעים לעשות את העבודה טוב כמוך מבלי להגיד שאתה סנוב מתנשא שחושב שאחרים לא יודעים לעשות את העבודה טוב כמוך).
המהלך מגיע כחלק מדיל חדש של סלהלסקי עם ליונסגייט שיהפוך אותו למעין קווין פייגי של כל זיכיון ג'ון וויק (וגם של "איש הנצח" שריבוט שלו בכיכובו של הנרי קאוויל מצטלם בימים אלה). כנראה בליונסגייט לא מרוצים מהכתם השחור שהותירה "קונטיננטל" והם הבינו שדברים שקשורים בג'ון וויק צריכים גם לעניין אנשים. רק אל תתנו לאיאן מקשיין להתראיין על הזיכיון, כי לא נראה שהוא מצליח לעשות את זה מבלי להעליב אנשים.
10. רק לא מזמן התלהבתי כאן מ"איש הקוף" ואמרתי שהוא בהחלט עשוי להיות סרט האקשן המטורף של השנה. ובכן, מהפינה השמאלית ועם עיניים עצבניות מגיע מתמודד חדש במשקל 90 קילו:
סליחה ליונסגייט, אולי אתם כן בחירה ראויה לנארוטו.
זה נראה מטומטם כפי שזה נראה מהנה, ויש פה את הבחור מ"הפשיטה", אז מה עוד צריך בשביל חותמת איכות? אה, במאי טוב? ובכן, יש סיבה מדוע הטריילר התעכב כל כך הרבה דווקא על המפיקים שלו: זה סרט הביכורים של הבחור, מוריץ מוהְר שמו. ולקבל כבר על הסרט הראשון שלך את ביל סקארסגרד, ג'סיקה רות', שרלטו קופלי שכל הטריילר חשבתי שזה בכלל אדריאן ברודי, מישל דוקרי, תומך ישראל ברט גלמן והבחור ההוא מהפשיטה – זה מרשים ביותר, בלשון המעטה. וליונסגייט, אם הסרט יוכיח את עצמו בביקורות אולי תפטרו את דסטין קרטון? כן? לא? תפוח אדמה?
11. כבר שני עשורים וחצי שקווין קוסטנר רודף אחרי אולפנים כדי לביים אפוס מערבון בכיכובו, ונראה שככל שחלפו השנים האובססיה גדלה וגדלה לכדי פרויקט מגלומני בן שני חלקים:
לא… לא בא לי עוד סחוג, דרדסבא… הבטחתי לאימא שנזרוק אננס מהמרפסת…
מה? אה? וואי סורי, כנראה נרדמתי.
האם אני מקצין כדי להעביר דוגמה? כן, כנראה. אבל יצאתי אדיש לחלוטין מהטריילר שהציג לא מעט אקשן ודרמה, בעיקר כי הכול בו מרגיש, איך לתאר את זה? מלאכותי? חלק מהדיאלוגים נשמעו כאילו יצאו מתוך טריילר פארודי ב"איש משפחה", ואם קווין קוסטנר יודע לשחק (ואנחנו יודעים שהוא יודע, זה קווין קוסטנר) הוא בהחלט הצניע את זה הפעם. אולי זו הסיבה שהוא היה חייב דמות אחרת שתגיד לדמות שלו "בהחלט הייתי רוצה לשבת לשתות עם מישהו שיודע לשחק".
ואם אתם חושבים שזה יעצור פה בשני החלקים האלה, אז קוסטנר כבר הספיק לצלם עוד סרט בסדרה (שני החלקים של הסרט הזה נחשבים לסרט אחד, רק שיהיה ברור) ולולא השביתה בהוליווד, הוא כבר היה מצלם את הסרט השלישי מתוך ארבעה (!) שהוא מתכנן. אני לא יודע כמה סבלנות תהיה לקהל לפרויקט שכזה, בעיקר אם כל סרט שוב יחולק לשניים.
מפליא אותי איך בוורנר נותנים לקווין קוסטנר לרכב על סוס במשך 8 סרטים אבל את וייל אי. קויוטי נ' רוד ראנר הם מבטלים בשביל החזר מס.
12. יש תמונה מ"טרון 3". רוצים לראות תמונה מ"טרון 3"? כי יש תמונה מ"טרון 3". אמרתי כבר שיש תמונה מ"טרון 3"?
הנה היא. מרתק.
את הסרט, בכיכובם של ג'ארד לטו (בע) ואוון פיטרס (יאי), מביים הבמאי של "מליפסינט 2" (בע? יאי? לא יודע, לא ראיתי). יוצא לאקרנים ב-2025.
13. ולסיום, טיפה באיחור אבל חובת צפייה: רצף פרסומות לצ'יפס/סרט אימה בהשראת לקום אתמול בבוקר.
למה ישר לחשוב שאולי לא נראה יותר סרטים טובים מדרימוורקס רק כי ההנפשה לא תהיה אצלם?
הרי ההפקה הראשית עדיין תשאר בדרימוורקס.
רק ההנפשה עצמה תהיה באולפנים אחרים, אבל לא הניהול הראשי של הפקת הסרט, שם תכל׳ס מתקבלים ההחלטות החשובות.
חוץ מזה, רק לאחרונה הם הוציאו סרט בדרך הזאת והוא נחשב לסרט טוב בהחלט.
זה לא אותו דבר
א. הביקורות על אוריון הם מעורבות במקרה הטוב .יש כאלו שאהבו יש כאלו שממש השתעממו והרוב באמצע. אני מהמגנים וחושב שהוא סרט טוב מאוד אבל אני רואה מאיפה הם באים.
ב. מצטער, בשתי הפעמים שהם עבדו עם מיקרוס זה היה כל כך ברור שמיקרוס הוא סטודיו האנימציה הראשי. ההחלטות היצרתיות שלהם וגם קונג פו פנדה שלוש שהיה בשיתוף עם pearl מרגיש שונה מאוד מאחד ושתיים. בין עם עירובי המידה של האולפן, היכולת לעבוד עם תקציב נמוך ולהוציא סרט שנראה טוב, ההומור היותר ממוסחר של האולפן ופחות שחור כמו שדרימוורקס עושים בדר"כ (אפילו ברובי, בפגוונים ובבית יש הומור יותר שחור ממיקרוס). מספיק לראות את mune כדי להבין כמה מהדנ"א של הסרטים האלו קשור יותר למיקרוס מאשר לדרימוורקס.
תסתכל בעגבניות רקובות
91% חיובי וציון ממוצע של 7.1 זה לחלוטין לא נקרא ״ביקורות מעורבות״ אלא ביקורות חיוביות לכל דבר ועניין.
וממה שאני הבנתי ההפקה הראשית היא של דרימוורקס.
מיקרוס עובדים בסרטים שלהם רק על האנימציה.
יכול להיות שאתה מוצא דמיון בין הסרטים גם בפן העלילתי והיצירתי, אבל זה לא יותר מצירוף מקרים.
אני אישית ממש לא מסכים עם האבחנות שלך בנוגע לסגנון כביכול של סרטי דרימוורקס. גם בלי להגיע לסרטים שהאנימציה שלהם נעשתה באולפן אחר, יש בהחלט שוני בין הסרטים השונים של דרימוורקס וממש לא כולם מכילים הומור שחור.
אגב, הסרט הקודם שמיקרוס הנפישו עבור דרימוורקס היה הסרט של קפטן תחתונים, ואמנם עוד לא ראיתי את אוריאון והחושך, אבל לפחות מהטריילרים נראה שמדובר בסרט שרחוק שנות אור מהסגנון של קפטן תחתונים, כך שהטיעון שלסרטים שלהם יש סגנון יחודי שנפרד מדרימוורקס הראשי פשוט לא עובד.
ראיתי את הנסיך הקטן שהם הנפישו ואין כל קשר, אפילו לא קטן, בינו לבין קפטן תחתונים.
מדובר באולפן שכל מה שהוא עושה זה מנפיש סרטים עבור אולפנים אחרים, לא מדובר בסטודיו אנימציה ששולט בכל ההפקה ועל כן הוא גם לא מקבל קרדיט ככזה.
הרבה להגיב חלק טעויות שלי חלק לא
טעות שלי:
צודק לדרימוורקס יש הומור מגוון, נסיתי למצוא סטייל ספציפי למשפט "יותר חכם ממה שנותנים לו קרדיט", אבל אין כזה יש 5 לפחות.
בנוגע לאוריון:בimdb הציון הוא 6.4 עם קצת יותר מ 1000 ביקורות שזה לא הרבה לאתר, הציון ברוטן טומטוס בגיזרת הקהל הוא 60% שזה חיובי אבל בקושי, בסריטה הביקורת חיובית אך מסוייגת ולכל וידיאו ביוטיוב שמבקר את הסרט לחיוב קיים וידיאו שמבקר אותו לשלילה, אני לא מרוצה מזה בעצמי אבל זה נקרא ביקורות מעורבות.
בנוגע ליצוא של דרימוורקס: אז אם דרימוורקס לא יהיו אחריאים יותר על האנימציה בסרטי האנימציה שלהם אז על מהם הם כן יהיו אחראים בדיוק? זה לא שמיקרוס בעצמם חפים מפשע בנוגע לנתינת קרדיט (בהצלחה בלנסות למצוא מי עשה את קטע הדו מימד במיון או את קטעי הסטופ מוטשן בנסיך הקטן תמצא מידע מועט מאוד) אבל אם הסטודיואים שעושים את האנימציה מקבלים לכל הפחות את אותה רמת חשיבות של הסטודיו המפיץ למה לא לתת להם את הקרדיט על הפוסטרים?
בנוגע למיקרוס: נצטרך שלא להסכים אני מוצא דימיון בדרכים שהם מעבדים ספרי ילדים (שכחתי מסרטי אסטריקס), עירוב שלהם עצמים דו מימדיים לתוך הסרטים שלהם, אפילו חלק מהמסרים שלהם על הארה ,גורל וילדות עוברים מסרט לסרט שלא לדבר על חוש הומור.אולי למיקרוס יש דנ"א מדרימוורקס (מעצב הדמויות במיון עבד בדרימוורקס בעבר) אבל התקציבים הנמוכים שהם מקבלים והסגנון שלהם מספיק יחודי מסגירים את זה שהם סטודיו ההנפשה בכל פעם שהם מקבלים פרוייקט.
מה זה משנה אני מאוד אוהב את דרימוורקס ועד כמה שהם ממוסחרים לאחרונה אני מאוד אוהב את מיקרוס.
אוקי, אתה מדבר על ביקורות קהל
אני דיברתי יותר על המבקרים ושם הביקורות הם בהחלט חיוביות ברמה שאולי הסרט אפילו יהיה מועמד שנה הבאה לאוסקר לאנימציה (לא הולכת להיות הרבה תחרות, מאחר ו-2024 מסתמנת כשנה דלה בטירוף בסרטי אנימציה, לכל הפחות סרטי אנימציה אמריקאיים).
לגבי דרימוורקס ומיקרוס: דרימוורקס אחראים וימשיכו להיות אחראים על ההפקה הראשית.
כלומר ההחלטות החשובות ביותר בהפקה ישארו אצלם ולהבנתי הם גם יפקחו מרחוק על מה שקורה באולפני ההנפשה שיעבדו על ההנפשה.
יש הבדל מאוד גדול בין אולפן אנימציה ששולט בכל היבטי הסרט ולמעשה מהווה את חברת ההפקה של הסרט, לבין אולפן שעוסק אך ורק באנימציה עצמה תוך שהוא מקבל הוראות מאולפן מעליו שמנהל את ההפקה.
ממה שאני רואה, אין למיקרוס אף סרט שהם היו אולפן ההפקה הראשי שלו. כל הסרטים שלהם הם סרטים שהם הנפישו עבור אולפנים אחרים שתכל׳ס ניהלו את ההפקה הראשית.
כך שלא, הם לא אולפן אנימציה כמו דרימוורקס או פיקסאר ועל כן הם גם לא מקבלים קרדיט בהתאם, באותה המידה שאולפני אנימציה שמנפישים דמויות לסרטי לייב אקשן לא זוכים שהלוגו שלהם יופיע בתחילת הסרט מאחר והם לא חברת ההפקה הראשית.
הדעה שדרמוורקס יותר טובים אחרי המשאלה האחרונה ולא רעים בכלל דיי שחוקה
ולדעתי לא נכונה. גם אם מתעלמים מסרטי הדו מימד שלהם, חוץ מהדרקון הראשון שלי 3 או מדגסקר 3 הם לא הוציאו אף סרט שהייתי מחשיב לפיסת זבל. במקרה הכי גרוע זה יהיה סרט ממוצע פלוס עם כמה בדיחות חכמות ו/או כמה על תרבות הפופ ו/או כמה בדיחות אפלות (החתול במגפיים הראשון, מעבר ליער, מדגסקר 1ו 2, כוורת בסרט וכו') או ניסיון מביך אך חמוד להתמסחר (קרודים 1 והמתחת לממוצע חוץ מהסוף שהיה קרודים 2, משאלה אחת ודי, בית, לא רעים בכלל aka מדגסקר פלוס, טרולים וכו') וגם אז מדובר על אבולוציה (תלוי למי) איטית סרט אחר סרט ולא שינוי מיידי. דרימוורקס ניסו להוציא סרט קליל וקטן יותר עם רובי וזה לא עבד להם כי הם הוציאו סרט סטרימייניג עם תקציב של סרט קולנוע אבל זה כן היה שינוי כיוון כלשהו שלא צלח.
ממליץ מאוד על הספר של רובוטית על אי בודד
בטח למי שיש ילדים רגישים בגיל המתאים, אבל גם אני הזלתי דמעה או שתיים במהלך הקריאה. אבל פחות על ספר ההמשך שלקח כיוון חינוכי יותר.
הטריילר של רובוט פראי הוא פשוט וואו מהרגע הראשון. לא יכול לחכות.
(ל"ת)
וזה שמדובר בבמאי של לילו וסטיץ׳, הדרקון הראשון שלי, הקרודים וקול קדומים רק מוסיף
כריס סנדרס הוא בהחלט במאי טוב, ולכן לא מפתיע שטריילר לסרט הבא שלו נראה כל כך טוב.
ולאור דלות סרטי האנימציה בשנה הבאה, יש מצב שאולי זה מה שיביא לו את האוסקר? מקווה שכן.
בכל מקרה, מועמדות כבר מובטחת, שכן כל שלושת סרטי האנימציה שביים עד כה היו מועמדים לאוסקר, כך שיש פה דפוס.
הטריילר למערבון של קוסטנר ערוך בצורה מזעזעת.
מצד שני, אולי הם מבינים את קהל היעד האמיתי שלהם?
אבל אני אהבתי את המערבון הקודם שקוסטנר ביים אז אני אצפה גם בחדש.
הטריילר של wild robot מדהים
עד הפריימים האחרונים, בהם רואים רשימה של מדבבים מרשימים, וברור שמה שראינו בטריילר לא יכול להיות עיקר הסרט.
כן, אין ספק רשימת המדבבים הורידה את הציפייה.
נראה שהם עשו סרט רק חצי אילם כמו וול אי.
הרובוטית הפראית זה במבי מינוס אב נוטש?
זה באמת יהיה להיט, בלי ציניות.
לטובת ציבור מאזיני הפודקאסט ״התשובה״ של פישלר
שהינם גם גולשי עין הדג קבועים ומסורים – בפרק של השבוע יש איסטר-אג מאוד ספציפי לעין הדג, שאתם בין הבודדים בעולם שתבינו בדיוק למה הוא מתייחס, וזו תחושה מאוד מוזרה לחוות בזמן האזנה לפודקאסט.
אני לא אגיד יותר מזה, כי חבל להרוס את חווית הגילוי. אני רק אומר שמרגע ששמעתי על מה הפרק, תהיתי אם זה יגיע, וזה הגיע.
לא יודע אם הייתי קורא לזה איסטר-אג
כי נשמע שדורון לא שתל את זה בכוונה, אלא באמת לא ידע על מה מדובר.
המממ כן חשבתי על זה
אבל אני לא בטוחה שיש מושג קליט שמתאר ״פרט שהוא כל כך ספציפי ואזוטרי, שאפילו האדם שהעלה את הנושא לא מודע אליו, אבל אתה וקבוצת אנשים אחרים תדעו בדיוק על מה מדובר״.
וגם… הנחתי שיש מצב שדורון יודע יותר ממה שהוא אמר בפרק. אבל אם לא, אני בטוחה שהוא יעודכן כעת.
אם לפניך כתבו תגובה שהתאמצה להסתיר את ההפתעה
אין טעם לכתוב אותה בגלוי תגובה אחר כך. לכן נוסף סימון ספוילר.
אוץ' או בפורמים של איתן ויאיר
ספאם כזה מקודד לא ראיתי בחיים שלי.
הספר החדש (יחסית) של טרנטינו תורגם לעברית, יש הנחה להזמנה מראש
רק בסטימצקי כרגע ממה שאני רואה.
(חושב שזה אחלה ספר, כנראה היה די נעלם אם לא היה של טרנטינו אבל קריאה כיפית. בעיקר אם רואים את הסרטים במקביל, אחרת יכול להיות מאוד משעמם)
אם אין לי כוח לצפות באזוטריה הזאת, הספר שלו עדיין עובד?
יש שם תובנות מעבר להדגמות מהסרטים שהוא בחר לכתוב עליהם?
אולי אם אתה מכיר מספיק קולנוע הוליווד משנות ה-70
הרעיון של הספר בגדול הוא לבחון מגמות בקולנוע מסוף שנות השישים עד תחילת שנות השמונים דרך 13 סרטים שהוא בחר (שהם לא בהכרח הכי טובים בעיניו, חלק הוא קצת קוטל, פשוט הכי מעניינים לסיפור שהוא רצה להעביר). לא כולם אזוטרים, סיכוי טוב שראית כמה כבר, ואם אתה מכיר מספיק דמויות משם כמו פקינפה, איסטווד, מקווין וכו' כנראה לא תהיה חייב לראות כל סרט וסרט. אבל זה פשוט עובד הרבה יותר טוב כשרואים תוך כדי קריאה.