1. נפתח עם החדש של סקורסזה.
ובכן, נחמד לדעת שהסרט הוא לא באמת שלוש שעות של ליאונרדו דיקפריו סמוך לשולחן. תמונת היח"צ הארורה הזו ליוותה כל כתבה על הסרט במשך שנה וכבר רציתי לזרוק נעל על המסך בכל פעם שראיתי אותה (עצרתי את עצמי רק כי חבל על המסך). ואני מודה שלא ציפיתי להתרגש ככה מטריילר עם דה נירו ודיקפריו בצוותא חדא בסרט של סקורסזה (ואני לא מחשיב את מה שזה לא יהיה), אם כי מעבר לכך הטריילר נראה בדיוק כמו שהייתי מצפה מטריילר לסרט החדש של סקורסזה להיראות: מדהים.
כעת נותר לחכות ולראות האם הסרט יקבל שם עברי רשמי כשיופץ באקרנים על ידי פורום פילם באוקטובר הקרוב על אף השנאה של אפל לתרגום שמות התכנים שלהם.
2. אז המו"מ של גילדת התסריטאים האמריקאית כשל וכל תסריטאֵי הוליווד שובתים. במקור היה כאן טקסט ארוך שמפרט מי הסדרות והסרטים שנפגעו שנפגעו מהשביתה הארוכה, רשימה שכללה, בין היתר, את תכניות האירוח הליליות (אוי לא, מה נעשה בלי הצחוק המזויף של ג'ימי פאלון?), שלוש סדרות נטפליקס שהיו באמצע העבודה על העונה האחרונה (אתם יודעים, עניין די נדיר בנטפליקס): "דברים מוזרים", "קוברה קאי" ו"פה גדול", וגם "צהובות", "ניתוק", "איש משפחה", "אבא אמריקאי", "האחרונים מבינינו" ו"סיפורה של שפחה", וגם הפקות שאומנם ממשיכות להצטלם כרגיל אך ללא נוכחות שואוראנרים על הסט, ובהן "בית הדרקון", "שר הטבעות: טבעות הכוח" ו"אנדור" כך שסביר בהחלט שגם הן יושפעו מהשביתה כך או אחרת.
אבל האמת המרה היא שאין לנו, ולא תהיה, דרך לדעת מה השפעות השביתה האמיתיות. כי מי יודע – אולי הזוכה באוסקר 2025 כבר לא יקבל אור ירוק מהאולפנים כי אין זמן והמלאכה מרובה, ואת הסדרה החדשה האהובה עליכם כבר לא תזכו להכיר כי המפיקים ירצו לצמצם עלויות. עד כמה שעצוב על הסדרות והסרטים שאנחנו יודעים עליהן, עצוב לי יותר על הסדרות והסרטים שכבר לא נזכה להכיר.
ולשאלתכם מה בעצם התסריטאים רוצים: התשובה היא בעיקר, ובכן, לעבוד כמו בני אדם: מינימום קבוע של תסריטאים בכל הפקת טלוויזיה, מספר קבוע של שבועות להפקה ולא להיות מודרים מהכנסות הסטרימינג, הכנסות שהן כיום נתח משמעותי מהתעשייה.
מעבר לכך, דורשים התסריטאים רגולציה על אינטליגנציה מלאכותית. התסריטאים מבינים שאי אפשר לעצור את מהפכת האינטליגנציה המלאכותית, אולם הם חוששים מעתיד שבו הם ועמיתיהם יישכרו לשכתב טיוטות שנכתבו על ידי צ'אט GPT וחבריו (ועל שכתובים התעריף, מן הסתם, נמוך יותר) ולכן הם דורשים לגדוע את העתיד העגום הזה על הסף, ולהגדיר תכנים שנכתבו על ידי אינטליגנציה בתור חומר שאינו מקורי. בהצלחה.
3. אם אתם לא יכולים לחכות לעונה 3 של "רק רוצחים בבניין", שזה ב-8 באוגוסט, אז ב-8 ביוני עולה הספין אוף "רק רוצחים בשכונה". סתם, לא באמת. אבל, כאילו – תראו בעצמכם.
מי מכם שנמצא עכשיו בעבודה ולא יכול להפעיל טריילרים אחרת אנשים חשובים ידעו שאתם לא עובדים, מדובר בקומדיית פשע שבה כריס מסינה וקלי קוקו הם זוג נשוי מהפרברים שמתחיל פודקאסט על רוצח סדרתי שמסתובב בשכונה, והשניים מערבים את הרוצח האמיתי כחלק מהפודקאסט.
על פניו, מעניין. כל פרקי "Based on a true Story" ("מבוסס על סיפור אמיתי" או "מבוססת על סיפור אמיתי?" כי מה בעצם מבוסס על סיפור אמיתי?) יעלו ב-8 ביוני ברשת פיקוק.
4. זוכרים את "לוקי"? זה בסדר אם לא, חלפו כמעט שנתיים מאז שהסתיימה. בכל אופן הסדרה תשוב לעונה נוספת ב-6 באוקטובר – שזה, שימו לב, יום שישי. האם דיסני מחזירים את יום שישי בתור יום הפרקים החדשים שלהם במקום רביעי? לא בטוח כי "אקו", סדרת הספין אוף של "הוקאיי" שתעסוק בדמותה של מיה לופז, תעלה ב-29 בנובמבר – שזה יום רביעי.
אבל עם "אקו" דיסני כן מנסים משהו חדש אחר, לפחות בכל הנוגע לסדרות מארוול ומלחמת הכוכבים: כל פרקיה יעלו בבת אחת. האם דיסני לא מאמינים מספיק בסדרה ומעדיפים לסיים אותה בבת אחת, או שלדעתם היא פשוט בנויה לבינג'? נגלה בנובמבר.
ורק למקרה ששכחתם: "פלישה סודית", ובה ניק פיורי מנסה לעצור פלישה לא-כזו-סודית, תעלה ב-21 ביוני. זה יוצא יום רביעי. ואם אתם אומרים "אבל מה עם כל 12 הסדרות שהוכרזו בשלב כלשהו? מתי הן יוצאות?" אז, ככל הנראה, מתישהו. מארוול לקחו ברצינות את הקטע של לשחרר בכל פעם רק קצת תכנים, וזה אומר שעם כמות התוכן שהם הכריזו עליו, הפעם הבאה שהם יצטרכו להכריז על סדרה חדשה תהיה רק אחרי שקאנג יצטרף לקאסט של "שושלת" או מה שזה לא יהיה שעתיד להתרחש בסרטי הנוקמים 5 ו-6.
5. ואם כבר סדרת מד"ב שעשינו עליה ביקורת מתגלגלת פה באתר וששודרה בשירות סטרימינג שעבר מיום שישי ליום רביעי ועכשיו הוא חוזר ליום שישי (אין, אני מלך המעברים): זוכרים את "המוסד"? אז גם היא תשוב לעונה נוספת ב-14 ביולי, שזה יום שישי.
שני דברים ששכחתי בזמן שהסדרה לא שודרה: כמה הסדרה הזו יפה, ואת כל העלילה.
6. נחשף סרט אנימה מקורי חדש, "קומָדה: משפחה של ויסקי" (Komada Jōryūsho e Yōkoso) והוא מגיע עם פוסטר מגניב.
עלילת הסרט עוסקת ברוּאִי, בחורה צעירה שלוקחת על עצמה לנהל את מזקקת הוויסקי של משפחתה לאחר פטירת אביה. אלא שהעבודה החדשה לא תהיה פשוטה, כי אחרת זה יהיה סרט קצר ומשעמם, וגם כי על רוּאִי להתמודד עם קשיים כלכליים, משפחה לא מתַפְקדת והשלכות של אסון טבע שהרס את המזקקה.
"משפחה של ויסקי" יעלה לאקרנים ביפן בנובמבר אך עוד לפני כן יתמודד במסגרת פסטיבל סרטי האנימציה הבינלאומי של אנסי בצרפת בחודש יוני הקרוב. יש גם טיזר בן 12 שניות.
7. ועוד סרט שיוקרן בפסטיבל סרטי האנימציה של אנסי הוא "נימונה" שהרבה מכם מחכים לו בקוצר רוח, ויש לו סוף סוף טיזר:
ובכן, לא קראתי את הנובלה הגרפית ואין לי תכלס מושג על מה זה מעבר לתקציר הבסיסי (משהו על מתבגרת שמסוגלת לשנות צורה ושמודיעה לנבל בשם שאלאזר שחורלב שהיא השולייה החדשה שלו) אבל הטריילר מבטיח סרט מהנה מאוד ואני בעניין. הסרט עצמו יעלה בנטפליקס ב-30 ביוני.
8. טריילר חדש ל"אופנהיימר" (ועם הופעת אורח של אלברט איינשטיין. נראה טוב יחסית למישהו שמת כמה וכמה עשורים).
מסתמן כמו סרט שנראה נהדר, עשוי נהדר, כזה שממש כדאי לראות על מסך קולנוע כמה שיותר גדול – ושכנראה לא אצפה בו יותר שוב. 20 ביולי באקרנים הקרובים אליכם. טכנית גם ברחוקים, אם אתם אוהבים לאתגר את עצמכם.
9. ואם כבר גיבור עם כובע פדורה שמתעב נאצים (אולי אני צריך העלאה בדרגה לקיסר המעברים. רק אומר), לוקאספילם הכריזו חגיגית שכל ארבעת סרטי אינדיאנה ג'ונס יעלו בדיסני+ ב-31 במאי, וזה כולל את הסדרה "אינדיאנה ג'ונס הצעיר", סדרה שרצה במקור בין 91 ל-92 ושאותה ליוו ארבעה סרטי טלוויזיה בין 94 ל-96; אלא שב-1999, ג'ורג' לוקאס עשה לסדרה את מה שג'ורג' לוקאס אוהב לעשות, ערך את כל הסדרה והסרטים מחדש ובסדר כרונולוגי, הוסיף סצנות שירדו בעריכה ויצר מכל המישמש הזה 22 סרטים תחת השם "הרפתקאות אינדיאנה ג'ונס הצעיר" – ונראה שזו הגרסה שתגיע לדיסני+. אם רציתם אי פעם לראות את אינדיאנה ג'ונס נלחם בדרקולה, צפו בסדרה.
10. הוליווד ממשיכה לנסות ולעבד משחקי וידאו למסך הגדול באופן שלא יגרום לאף צופה לדמם מהעיניים, והבא בתור, כך מסתמן, הוא "חמישה לילות אצל פרדי".
בתור סרט אימה זה נראה לא רע. אם איכשהו פספסתם את כל עשרות אלף סרטוני היוטיוב על הסדרה, המשחק הראשון בסדרה עוסק בבובות אנימטרוניות שמטילות אימה על שומר במשמרת לילה בפיצריה משפחתית; הרעיון הסך-הכול נחמד הזה הביא לשמונה משחקים נוספים, כולל מה שנראה כמו ספין אוף שמתרחש בחלל. לא שיחקתי באף אחד מהמשחקים, אני רק מנחש שמשחק בשם "Freddy in Space 2" לא מתרחש באוקלהומה.
הסרט עצמו, שמבוסס על המשחק הראשון, יעלה לאקרנים וישוחרר בו זמנית (או כמו שאומרת הבת שלי: "בזמנית") לסטרימינג ברשת פיקוק ב-27 באוקטובר, ממש בזמן להאלווין. ואם הסרט יצליח, צפו לשניים נוספים אחריו. ואם הם יצליחו, אז, כאמור, נוכל לראות מתישהו את פרדי בחלל או משהו.
11. אם אי פעם תהיתם לעצמכם "הממ, מעניין איך גל גדות קיבלה את התפקיד של וונדר וומן?" אז חדשות טובות: "אשת חיל" הוא סרט ביוגרפי עצמאי שעוסק בקשייה של השחקנית האהובה בדרכה לכבוש את הוליווד, ובעודה נלחמת באנטישמיות. סיפור אותנטי לחלוטין ורציני!
12. אוהבים סרטי המשך לא נחוצים? הוליווד מקווה שכן כי הוכרזו שניים מהם.
הראשון הוא סרט המשך ל-"שישי הפוך" שגם יכלול את חזרתן של ג'יימי לי קורטיס ולינדזי לוהן. האם הן שוב יאכלו את אותה עוגיית מזל סינית או שהחלפת הגופים הפעם תהיה עם דמויות אחרות? לא ברור. ולמה אף אחד לא יכול ללמוד ממאקוטו שינקאי וליצור החלפות גוף בין אנשים שלא מכירים או קשורים אחד לשני? מה עם סרט ובו סטודנט קולג' הולל מתעורר בגוף של לוחם מונגולי של ג'ינגיס חאן, ולוחם מונגולי של ג'ינגיס חאן מתעורר בתור סטודנט קולג' הולל?
סרט ההמשך השני הוא ל"ביטלג'וס" של טים ברטון. ברטון חוזר לכס הבימוי, ואת סרט ההמשך כותבים החבר'ה מאחורי "ונסדיי" המצליחה של נטפליקס, וגם כוכבת הסדרה ג'נה אורטגה מצטרפת לסרט בתפקיד הבת של וינונה ריידר מהסרט המקורי. לא לדאוג, גם וינונה ריידר חוזרת, לצד קתרין אוהרה וכמובן מייקל קיטון (אחרת מה הטעם לקרוא לסרט "ביטלג'וס"?). אליהם מצטרפים וילם דפו, מוניקה בלוצ'י וג'סטין ת'רו שלנצח אתבלבל בינו ובין ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו. הסרט מיועד לעלות לאקרנים ב-6 בספטמבר 2024 – תאריך השמור כרגע גם ל"בלייד" של מארוול אבל משהו אומר לי שהוא לא יישאר שם עוד זמן רב.
13. טריילר חדש לקומדיית האימה "טירה רדופה".
טוב, בלי אדי מרפי זה לא אותו דבר. אבל מי אני שאתלונן על קאסט שכולל את לקית' סטנפילד, טיפאני האדיש, דני דה ויטו ורוסריו דוסון? מה שמפתיע הוא ש"טירה רדופה" מיועד לעלות לאקרנים ולא ישירות לדיסני+, ועוד באמצע אוגוסט! כמו כן, האם לצד "רדופים בוונציה" דיסני ישחררו לאקרנים בהפרש של חודש שני סרטים שמתרחשים בלוקיישן רדוף? כן, התשובה היא כן.
14. אזהרה, כותרת קליקבייט: אנשים בשם כריסטופר נולאן ישנאו את הטריק הבא!
בשנים האחרונות כולנו מכירים את הבעיה הבאה, בעיקר אם צופים בתכנים בלי תרגום: אי. אפשר. להבין. מה. אומרים (כי לרובנו אין מערכת קולנוע ביתית וכל הסאונד מיקסינג המורכב נופל על כתפיו של רמקול מסכן אחד). ובכן, אמזון לשירותכם: פיצ'ר חדש בפריים וידאו בשם Dialogue Boost מגביר את הדיאלוגים בסרט מבלי לשנות את המוזיקה והאפקטים ברקע, וניתן אפילו לכוונן את הסאונד לשביעות רצונכם. אתם חרא חברה, אמזון, אבל לפעמים אתם עושים דברים טובים.
15. טיזר ראשון ל"יצורים מסכנים" של יורגוס לנטימוס: טיזר בן חצי דקה, אבל הוא לא חוסך בשוטים יפהפיים.
הסרט, למי שלא קורא את הפינה הזו באופן קבוע, עוסק בצעירה (אמה סטון) שמצאה את מותה בדרך טראגית, והוחזרה על ידי מדען מטורף (וילם דפו, אלא מי?) לחיים. גם מארק ראפלו פה. בארה"ב הסרט מיועד לעלות לאקרנים ב-8 בספטמבר. בארץ הוא או יצא ממש צמוד או ידחה לאיזה פברואר וייקרא בכלל "אהבה מעבר לקבר" או משהו.
16. דייוויד מאמט הכריז על סרט חדש, "התנקשות" (Assassination) שיעסוק בהתנקשות בג'ון פ. קנדי. מאמט לא ביים סרט מזה עשור וחצי (אל תדאגו, הוא כתב מלא מחזות בזמן הזה וגם כתב המון ראנטים פוליטיים). "התנקשות" יתאר את ההתנקשות בנשיא מנקודת המבט של המאפיה שארגנה את ההתנקשות (רגע, אלה לא היו חייזרים?!) וישתתפו בו אל פצ'ינו, ויגו מורטנסן, ג'ון טרבולטה, שיה לה-באף וקורטני לאב. באף מקום באינטרנט לא כתוב מי מהם יגלם את ג'ון קנדי. אני מקווה שזו תהיה קורטני לאב.
17. "מראה שחורה" תשוב לעונה שישית מתישהו השנה, ויש גם טיזר שמראה הרבה אבל תכלס לא מראה כלום.
בניגוד לעונות הקודמות שהיו ברובן עתידניות, העונה החדשה לוקחת אותנו אל העבר עם פרק אחד, "Demon 79", שמתרחש ב-1979 ועוסק בעוזרת מכירות שנאלצת לעשות מעשה נוראי כדי למנוע טרגדיה, ופרק נוסף, "Beyond the Sea", שמתאר גרסה חלופית של הטיסה לירח, עם אהרון פול בתפקיד הראשי ("יו מיסטר ווייט אני בחלל, ביץ'").
מלבדם, נדמה שהפרקים האחרים לא קופצים רחוק קדימה ומתרחשים, כך נראה, בזמן שלנו: "Mazey Day" הוא על כוכבת רשת שמעורבת בתאונת פגע וברח, "Loch Henry" עוסק בזוג שנוסע לסקוטלנד לצלם סרט תיעודי ואז קורים דברים (אני משער שזה קשור איכשהו למפלצת מלוך-נס) ואחרון חביב, והמסקרן מכולם, הוא "Joan is Awful", אודות אישה רגילה לחלוטין שנדהמת לגלות שענקית סטרימינג יצרה דרמה יוקרתית על החיים שלה בכיכובה של סלמה הייק.
18. פרויקט חדש ב"סריטה", שהתחיל ספק כמחווה ספק כתגובת נגד לפודקאסט על נושא דומה, עוסק בהתעלמויות הגדולות ביותר של האוסקר לאורך 95 שנות קיומו: מועמדויות משחק, צילום, בימוי, מוזיקה, הסרט הטוב ביותר, עריכה ואפילו סרט זר, מועמדויות שהיו צריכות לקרות ופשוט לא קרו. מוזמנים לקרוא את החלק הראשון ולהתעצבן (על האוסקר, לא על הפרויקט. או גם וגם, אנחנו לא שופטים).
19. סדרת אנימציה חדשה של אחד מגדולי האנימטורים של ימינו, גנאדי טרטקובסקי ("קדמון"), החלה את שידוריה החודש, "Unicorn: Warriors Eternal" שמה, ואת הפרק הראשון שלה אתם מוזמנים לראות חינם ביוטיוב ובאופן חוקי. הסדרה מתרחשת בסביבה ויקטוריאנית ובה שלושה גיבורים מתגלגלים לתוך גוף של בני נוער. אבל למי אכפת מה העלילה, זו סדרה של גנאדי טרטקובסקי.
20. ונסיים עם הקליפ החדש של Tenacious D, הראשון שלהם מזה 5 שנים, והוא כולו מוקדש לאהבה של ג'ק בלאק ל… משחקי וידאו.
עכשיו, אפשר ורצוי לתהות לגבי התזמון של הקליפ עם יציאת "האחים סופר מריו – הסרט" (במיוחד כשגם "כדורת עבור מרק" עשו קאבר ל"היי מריו") אבל 30% מהקליפ (זה אומנם נשמע הרבה אבל הקליפ כולו רק בן 77 שניות) מוקדש בכלל לאהבה של בלאק ל"Red Dead Redemption 2". רנדומלי ונהדר כמו שאני מצפה מ-ד' עקשנית.
וזה זמן טוב להעלות מהאוב את הפרסומת מ-1982 למשחק "Pitfall" עבור קונסולת האטארי 2600, ובכיכובו של ג'ק בלאק בן ה-13.
אני יודע שאני בדעת מיעוט אבל אני אהבתי את הסאונד מיקסינג בטנט.
כאוטי, לא תמיד נשמע ״טוב״ אבל יחד עם זאת בהחלט נשמע ״טוב״ ומכניס לאווירה ולאקשן. נולאן הפלצן אמר שהוא חושב שאנשים מאד שמרנים ביחס שלהם לעריכת סאונד ואני הפלצן נאלץ להסכים.
ואם כבר פלצנות, סרט האנימה על מזקקת הוויסקי פשוט מדהים אותי, וגם מעלה שאלות מסקרנות – בעיקר באיזה תקופה הוא מתרחש והאם תאגיד סנטורי ישתול מותגים אמיתיים בסרט, או שאולי ההקשר ההיסטורי לא מעניין את יוצרי הסרט בכלל. בכל מקרה, יהיה מעניין.
ובכן לפי הטיזר
נראה שהסרט בהווה.
מצטרף, המיקס של נולאן אדיר
את רוב סרטי נולאן ראיתי בפעם הראשונה בלי כתוביות בגלל היותי פלצן פילם וצריך לטוס לחו"ל בשביל זה, וזה אף פעם לא באמת הפריע לי. לא צריך להבין כל מילה תמיד, בטח כשזה משרת את הסרט, והרעש המוגזם מאוד מכניס לאווירה.
הקיום של הפיצ'ר הזה מפתיע אותי. לא כי הוא מסובך מבחינה טכנולוגית, כל נגן מקצועי, מערכת סטריאו ואפילו כבר חלק מהטלוויזיות מאפשרים את זה (לא תמיד בצורה הכי ידידותית, אבל זה תמיד שם), אלא כי זה בגדול להגיד לכל טכנאי הסאונד ואנשי המיקס, תפקיד שמקבלים עליו אוסקר, "אתם לא עשיתם עבודה טובה ובא לי להגביר חלק ספציפי". מה השלב הבא, הגברת בהירות לסרטים כהים? לשנות pitch לדמות מסוימת כי הקול שלה מעצבן? תנו לאנשי המקצוע לעשות את העבודה שלהם, ואם הם עשו עבודה גרועה, זה חלק מהיצירה.
(וגם אצל נולאן זה לא יעזור. הוא מכניס מלא רעש לכל הערוצים)
הגברת בהירות לסרטים כהים? אחד הנפוצים. כל צופה משחקי הכס ובית הדרקון כבר מנוסה בזה.
(ל"ת)
ולמה לא בעצם? אם זה משפר את חווית הצפייה אז למה להימנע מכך רק כדי לכבד את עבודתם של טכנאי הסאונד. נחמד שנולאן רוצה לעשוצ דברים יצירתיים בסאונד אבל אפ בפועל אנשים לא סובלים את זה אז אולי זו טעות שלו ושח טכנאי הסאונד. מה ההערך האומנותי המוסף בעצם שהוא משיג כאן?
זה מרגיש כמו תוספת קוסמטית חסרת משקל אמיתי בסרט. הוא עושה את זה לשם הלעשות את זה , איזה משמעות הוא מוסיף לסרט? כן גם אותי זה לגמרי מעצבן הסאונד בסרטים לשו, ביחןד משום שאני נמנע מצפייה עם כתוביות (מלכלך ומכער את המסך בעיניי)
למה לא?
גם אם כולנו נחזיק באותה טכנולוגיה ביתית, אנשים שונים חווים אחרת את אותו וידאו ואותו אודיו, כך שהצפייה היא ממילא לא כמו שהבמאי תכנן.
שלא לדבר על בתי קולנוע שברוב האולמות המקרנים עם נורות לקראת שביקת חיים. בבית אני מסדר לעצמי צפייה יוצר נאמנה למקור מאדר בתי קולנוע.
(ונדבר על סרטים בפלאפונים? לפטופים?במטוסים ששם משנים את הרזולוציה לגמרי כדי שהסרט יתאים למסכים האישיים? ברוך הבא לעולם הצפייה בתוכן של המאה 21.
מה שאמרת מאד תקף למשחקי הכס ובית הדרקון.
בעיקר ההוצאה הפיזית של בית הדרקון שנחשבת לשערורייתית כי היא נראית שונה לגמרי בטלוויזיות של סוני מטלוויזיות אחרות (ספציפית גרסת ה-4k אז כנראה זה משהו שקשור להגדרות HDR ודולבי).
מוזר, יש לך איפשהו השוואה? לא מצאתי
בכל מקרה, לכל הסדרות והסרטים היום עושים גרסאות שונות לצבע רגיל, HDR ו-Dolby Vision. זה לא שעבדו רק על Dolby וזרקו איזו המרה אוטומטית שדפקה דברים. גם אמורים לעשות בדיקות איכות לקובץ שבסטרימינג כי הוא באיכות נמוכה יותר מדיסק Bluray.
הסדרה כהה ברמה כזאת כי זה מה שהם רצו, ואם הם שינו את זה במדיה פיזית אחר כך זה כי הם בחרו לשנות את זה.
זה לא קשור להשוואה לבלו ריי, זה פשוט שגרסת ה-4k נראית שונה במסכים שונים.
פה יש ניתוח של המצב.
אני מצפה מספקים ומפיצים
שייתנו את התמונה והסאונד הכי נאמנה למה שהיוצרים התכוונו. אם אתה בוחר לשנות משהו בהגדרות של המסך/הרמקולים שלך כי אתה רואה לראות או לשמוע משהו קצת אחרת – אין בעיה, גם אני לפעמים עושה את זה. זה שונה מספק רשמי שמפיץ את היצירה בשונה מאיך שאנשי הסאונד אישרו אותה.
ששירותי הסטרימינג יחליטו אם אני הלקוחה שלהם או נולאן.
הפיצ'ר
קודם כל יש עניין של מערכות – אותם פרמטרים בסיסיים עבור מערכות שונות ישמעו (ויראו) שונה, ולכן את רוב הפרמטרים אנחנו יכולים לכוון במערות הביתיות.
מעבר לזה יש עניין של נגישות. לי באופן אישי יש בעיה באזניים שמובילה לזה שיש לי בעיה בשמיעה ספציפית בתדר של הדיבור. זה אומר שכשיש דיבור עם רעש רקע- אני שומעת את הרעש יותר חזק מהדיבור ואני כמעט ולא מצליחה להבין מה קורה שם (מה שנקרא – כיף איתי במסיבות). כתוביות זה נחמד אבל זה עדיין לא אותו הדבר כמו באמת לשמוע. מאחר וזו בעיה די נפוצה – זה פיצ'ר די חשוב בהנגשה…
למה לא ציפית מסרט של דיקפריו וסקורסזה
(ל"ת)
ראיתי את הסרט על גל גדות וכל מה שיש לי להגיד זה מה זה החרא הזה ומי אחראי לזה?!?!?
מה קרה? קמת עם הפנים אל הכרית הבוקר?
זו פרודיה. תקרא בוויקיפדיה מה זו פרודיה. סתם צחוקים.
בלאק ממש אוהב את Red Dead Redemption
יש לו ערוץ יוטיוב של עצמו משחק משחקי וידאו עם כמעט 7 מיליון עוקבים, המשחק הזה מככב בו. הוא לפעמים משחק עם ווליום נמוך ומדבב את את הדמויות תוך כדי :)
סקורסזה! איזה כיף לי
כבר חששתי ש"האירי" יהיה הסרט האחרון שלו או משהו.
מדןע? סרטו החדש צולם כבר לפני כמה חודשים
(ל"ת)
ריק דולטון נפטר
עמוד הפודקאסט של טרנטינו ואייברי, Video Archives Podcast, פרסמו בשישי ה-19 במאי על פטירתו. בן 90 במותו (אז הוא היה בן 36 בתחילת "היו זמנים בהוליווד"). משמח לשמוע שפרנצ'קסה הייתה איתו במותו, מה שאומר שהם נשארו ביחד מאז איטליה.
עכשיו הם העלו את החלק הראשון של הפרק לזכרו, כולל קטעים מראיון של קוונטין איתו בשנת 99 ומלא טריוויה עליו, לדוגמא שיורם גלובוס ומנחם גולן היו מעורבים בהפקה של The Fireman 2 (משם הלהביור).
אז טרנטינו עדיין מאוהב בעולם שיצר ב"היו זמנים בהוליווד". עם הספר והפודקאסט, זה הסרט של טרנטינו עם העולם הכי רחב ושטרנטינו נשאר בו הכי הרבה זמן. יש לו הקרנה סודית ב-25.5 בפסטיבל קאן בנושא "היסטוריה חלופית של הקולנוע" ודה-קפריו בפסטיבל כרגע. מאמין שזה קשור.
תמיד אמרו שהסרטים של טרנטינו אולי מתרחשים באותו יקום. אולי The Film Critic שמתוכנן להיות הסרט הבא והאחרון שלו יהיה ממש בהוליווד של "היו זמנים בהוליווד"? בראיון עם פול שריידר (הוא כרגע ביח"צ על "הגנן" שעלה בהפצה מצומצמת באמריקה), שריידר אמר שטרנטינו ביקש ממנו אישור להשתמש ב-Rolling Thunder בסרט החדש שלו, אבל לעשות לו מין רימייק עם סוף אחר. אולי גם ריק דולטון משחק שם? בכל מקרה זה אומר ש-The Film Critic לא יהיה בהוליווד שאנחנו מכירים.
אני מבין למה תיאורטית זה אמור להיות מגניב
אבל בפועל זה מתיש לאללה.
כל החפירות האלה והוא עדיין לא מוכן לשחרר את הגרסא המורחבת של הסרט?
לא שאני מאמין שהיא תהיה טובה יותר מהגרסא הקולנועית, אבל אני כן הייתי צופה בה.
יש גרסת מעריצים ולא מאמין שנקבל יותר מזה
יש 25 דקות של סצנות שנמחקו בדיסק של הסרט. ראיתי אותן ולא ממש הייתי רוצה לראות משהו מהן ערוך לתוך הסרט. הן טובות אבל הסרט מספיק ארוך ומבחינתי מושלם ככה.
בכללי טרנטינו לא מסכים שמתערבים לו ככה שגרסא כזאת לא תהיה איזו "גרסת במאי" (הגרסא הקולנועית היא כבר גרסת הבמאי), אלא סתם גרסת "דחפנו כל מה שיש", וזה לא נשמע שזה מעניין את טרנטינו יותר מדי. בכל מקרה יש גרסא פיראטית שהכניסה את 25 הדקות האלה פנימה.
הסצינות המחוקות בבלו ריי זה לא בהכרח מה שטרנטינו היה שם בגרסא המורחבת.
(ל"ת)
עיצרו הכל! יש טריילר ראשון ל"העיר הזאת"
הסרט שהוא מחזמר ראפ בלשי שמבוסס על ההצגה בעלת אותו השם.
ובכנות, זה נראה מצוין.
https://www.youtube.com/watch?v=t3Wc-KYC9f8
זה נהדר, ואני רק רוצה לדעת מה בדיוק תוכנית ההפצה
כי אני אתבאס מאוד אם כל ההייפ יתורגם להקרנות פרטניות בקולנוע קנדה או משהו.
רגע, מי מפיץ את זה?
לא רואה את הלוגו של יונייטד, לב או Transfax. דרומה הפקות גם יפיצו את זה? סרט ראשון שהם גם מפיצים, לא? זה קטע חד פעמי או שנכנס מפיץ חדש לשוק הישראלי?
באשר ל'אינדיאנה ג'ונס הצעיר', אני כל שנה משתמש בו בשיעורים על מלחמת העולם הראשונה.
לא בגלל שהוא טוב, חלילה. ממש לא. אלא בגלל שיש שם באחד הפרקים סצנת התקפה-הגנה-התקפה שדוחסת פחות או יותר את כל ההתפתחויות הטקטיות של מלחמת העולם הראשונה לעשרים דקות, אז אפשר להראות תוך כדי הערות בלתי פוסקות של "שימו לב, הדברים האלה קרו אבל לא בבת אחת".