1. עברה קצת יותר מדקה מאז ה"מצאנו" האחרון (שנוגע לעדכוני חדשות) אבל להגנתנו, חודש ינואר הוא חודש שדל מאוד בחדשות שלא קשורות לפרסים. בגדול שתי החדשות הכי גדולות נגעו לכתבה שמרחיבה על התקיפות המיניות שמיוחסות לניל גיימן (והוא מכחיש) כאשר כרגע כמעט כל פרויקט שהוא מעורב בו מבוטל באופן כזה או אחר, וכן הבלגן הבלתי נגמר סביב בלייק לייבלי וג'סטין בלדוני שצריך איזה עשר דקות בשביל לדבר עליו אז רק אגיד את הדבר הבא: המהלך של "עשו עליי פארודיה מעליבה ולכן אני תובע, והפארודיה המעליבה היא נייספול – דמות כל כך חביבה, נחמדה, וחתיכה שהיא גורמת לכולם להתעצבן עליה" הוא מהלך שיווק גאוני, ובעצם ההיפך מאפקט ברברה סטרייסנד. "אוי לא, אני כל כך מוצלח שרוצים לעשות דמויות חמודות וחביבות בדמותי!". גאון הבלדוני הזה.
בכל מקרה, אין לי כוח להרחיב על אף אחד מאלה, אז קבלו במקום סרט אוקראיני מונפש משנת 1993 על בסיס אגדות עם יהודיות, חינם ועם כתוביות בעברית:
2. ובכל זאת, היו גם כמה הכרזות על כל מיני סרטים. למשל, שטום הולנד יככב בסרט על בסיס ספר של ג'ון גרישם כי מישהו ראה את "מושבע מספר 2" והשתכנע שאנחנו שוב בשנות התשעים. הפעם הספר הוא "השותף" ויכתוב את התסריט גרהאם מור, שמצד אחד כתב את "החליפה" ומצד שני את "משחק החיקוי", אז או שהתסריט יהיה מותחן מגניב וחלקלק או שהוא יהיה אחד מהדברים היותר קלישאתיים שאפשר לדמיין. אני מניח שנוכל לדעת יותר כשנבין מי מביים את העסק הזה.
3. עוד ליהוק משמעותי – או ליתר דיוק אולי-ליהוק – הוא ריאן גוסלינג שיככב (שוב, אולי) בסרט ביקום של "מלחמת הכוכבים". אני לא חושב שאני נגד, בגדול. גוסלינג הוא מהשחקנים הנדירים שיודעים לעבוד גם בדרמות קטנות וגם ככוכב קולנוע גדול ומוגזם, וכל עוד ייתנו לו משהו לעשות אני בטוח שהוא ימצה את הפוטנציאל גם בגלקסיה רחוקה רחוקה, בסרט שאותו יביים מה-שמו. נו, ההוא. נו, אני זוכר על מה הידיעה! לא, אני לא צריך לגגל! אוקיי, אולי אני כן צריך.
שון לוי?
אוקיי, שנייה, לא בקטע כזה, אבל אני סקפטי. לא בנוגע לליהוק – אפשרי שגוסלינג באמת יסכים לו – אלא בנוגע לסרט "מלחמת הכוכבים" של שון לוי. לוי הוא במאי שמאוד אוהב רפרנסים, ואילו "מלחמת הכוכבים" עובד הכי טוב ככל שהוא מקמץ באזכורים ומחוות אלא מספר את הסיפור האפי שלו כמו שמספרים סיפורים אפיים – ברצינות וכאילו זה הסיפור היחיד שקיים. לוי טוב באקשן קומי מודע לעצמו, אבל הוא תמיד קצת מגחך על הסצנות הבאמת מרגשות שמאפשרות לילד להיבלע פנימה כמו נגיד ב"צוות שלד". וכל זה לא משנה אם בסרט יככבו ריאן גוסלינג, ריאן ריינולדס, ריאן מרפי או גופתו המתה של ריאן אוניל.
4. טוב, אחרי הידיעה הבאה אני יכול להמשיך בנושא ליהוקים או להמשיך בנושא במאים בסדר-כזה שאני לא בטוח לגבי הפרויקט הבא שלהם. נלך על השני ואחר כך נחזור להשלים את הראשון:
אז, דיוויד לייץ' אמור לביים את "אושן 14" ואני לא בטוח בנוגע לזה. כמו לוי, גם לייץ' עשה סרט "דדפול" ואז עוד כמה סרטי אקשן הוליוודים שממש נשמעים ומרגישים כמו דדפול בכל מיני מובנים. עם זאת, לייץ' מתבלט בעיקר סביב עניין הפעלולים – האחרון שלו, "הכפיל", אמנם לא היה סרט מוצלח למדי, אבל הוא היה מכתב אהבה לאומנות ה"באמת לעשות דברים".
שזה טוב ויפה, אבל מה הקשר לסרטי "אושן"?
כאילו, נתחיל מזה שלא צריך "אושן 14". מה שצריך, עוד איזה עשור או שניים, זה רימייק ל"אושן 11" שישפריץ את כל הסטייל של מי שלא יהיו הכוכבים הכי מגניבים אז: טימותי שלמיי הוא ג'ורג' קלוני, מייק פייסט הוא בראד פיט, תשלימו את שאר הקאסט לבד. לשלוח את פיט, קלוני וכל החברים לעוד סיבוב לשדוד משהו מרגיש כמו, נו, עוד סיבוב לא נחוץ. אני בעד סרטי שודים, שלא תבינו לא נכון, אבל אתם יודעים שאפשר לעשות כאלה בלי לקרוא להם "אושן", נכון?
בכל מקרה, לא הבנתי מה ללייץ' ולסרטי שודים, ולא הבנתי מה עשינו רע שצריך "אושן 14".
5. אבל אם אנחנו בליהוקים, אז אני דווקא מעוּדד חלקית מהליהוק של בראד פיט בסרטו החדש של דייוויד אייר, "לב החיה" (Heart of the Beast). אייר הוא במאי אקשן די מטופש, אבל אהבתי מספיק את "הכוורן" בשביל להסתקרן עקרונית בייחוד שהעלילה – בראד פיט הוא מגה-חייל שצריך לשרוד אחרי שהוא והכלב שלו התרסקו איפשהו – כוללת את בראד פיט וכלב. אם מדחיקים את כל הרעש על זה שפיט הוא כנראה אדם די נוראי – מה עוד צריך?
6. נעשה הפסקה בזמן שאני הולך לשים את הילדה בחוג ואתם תראו בינתיים סרט ישראלי קצר ואז תגישו עבודה באורך פסקה שתדבר על השימוש של הסרט בצבעים ובפסקול.
את המטלה יש להגיש עד 22.02.
7. רציתי להגיד "הו הנה שוב אנחנו מודיעים על זה שסקורסזה מכריז על סרט על בסיס "השטן בעיר הלבנה"" אבל מסתבר ש… אף פעם לא דיווחנו עליו? אשכרה? כאילו, כן, פעם אחת אמרנו שזה אולי יהפוך לסדרה ולא התכוונו לזה? בקיצור, סקורסזה ודיקפריו מאיימים עלינו כבר כמעט עשור – אם לא יותר – עם עיבוד של "השטן בעיר הלבנה" – עיבוד שאני בסדר איתו כל סקורסזה מלהק את דיקפריו בתפקיד הארכיטקט דניאל ברנהאם, שהוא בגיל של דיקפריו בעת מאורעות הספר, ולא הרוצח הסדרתי ה. ה. הולמס שהוא בן 30, כי סקורסזה – יקיר, חבר, כפרה, אח, רע – תפסיק ללהק את שני השחקנים האהובים עליך כילדים קטנים די כבר זה מביך את כולנו די בבקשה די.
8. פול מסקל הולך להיות פול מקרטני, ולכן ג'ייקוב אלרודי יככב בסרט החדש של רידלי סקוט, "כוכבי הכלב" (The Dog Stars. רגע, אולי זה בעצם "הכלב מככב"?) שיהיה סרט פוסט אפוקליפטי שאין בו כלב בכלל על פי התקציר מה זה החרא הזה.
לא שזה משנה, כי כנראה שהסרט הבא של סקוט יהיה בכלל הבי ג'יס, אז מה אתם בכלל מדברים על ליהוקים לסרט הבא-הבא של סקוט, כמה מהר האיש הזה עובד, מה הוא ספידי גונזלס? קוויקסילבר? מה הוא שונא עד כדי כך את המשפחה שלו שהוא מעדיף רק לצלם סרט- אוי לא, הוא מצלם את הבי ג'יס ממש מאחוריי, נכון?
9. ג'ון מ. צ'ו, הבמאי המוביל למחזות זמר בהוליווד ומי שהחלטתי שאני אשמור על כבודו בסעיף הזה ולא אתחיל במונולוג ארוך על בימוי מחזות זמר, יביים סרט על בסיס ספרו של דוקטור סוס "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים!", ו… אה, הא?
אני אשמח לראות עיבוד פסיכדלי חסר עלילה שהוא מעין אופרת רוק שכולו שיר אחר שיר באזורים מוזרים, אבל אני איכשהו בספק שהוליווד תחליט לעשות עוד סרט ניסיוני מוזיקלי אחרי "ג'וקר: טירוף בשניים". אז אני מניח שיעשו לזה עלילה אבל… מה? מה העלילה? סוג של מטאפורה לחיים? אני באמת לא רואה איך עיבוד שכזה לא יוצא יותר "טומי" מכל דבר אחר. מצד שני, זה סרט אנימציה, אז אולי האולפנים יפגינו יותר סלחנות לטריפיות.
בכל מקרה, כל הסרט הזה מסתבר כבר בתהליכי עבודה עוד מ-2021, כאשר לצד צ'ו תביים גם ג'יל קולטון, את התסריט יכתוב רוב ליבר (תסריטאי די מתחיל ודי מעפן) ואת השירים יכתבו הצמד שכתב את השירים של "אוון הנסן היקר" ו"לה לה לנד", למרות שאני לא מבין למה צריך שירים, שפשוט ישירו את "תוציא ת'אף מהבית" מאווניו קיו שוב ושוב. כל זה כאמור ישן, אבל עכשיו יש תאריך יציאה: 17 במרץ, 2028. אוי, יש לי בדיוק שיננית באותו יום, אפשר לדחות?
10. פודקאסט חדש על סרטי אימה צץ לו בארצנו, שזה מגניב כי אימה הייתה עד ממש לאחרונה ז'אנר בלי הרבה כבוד או קהל בארץ, אז כל דחיפה והערכה ביקורתית היא עניין מבורך ואני בעד ולכן שם את זה פה, ולא בשביל לעשות להם עיניים ושיבואו לארח אותי מה פתאום.
11. יש כמה וכמה סיבות לכך שסדרה על בסיס "בורות" היא די מיותרת: יש יותר מדי תוכן בדיסני פלוס אז כנראה אף אחד לא יראה אותה, אין לי כוח לכל דיוני ה"הם הפכו את הדמות הראשית לילדה? הא????", ואין שום סיבה לעשות רימייק. מצד שני… לא שבאמת צריך לעשות רימייק ל"בורות", אבל להנגיש את הסיפור לדור חדש עשרים שנה אחרי המקור זה רעיון לא רע, ואפילו לעשות מעין סיטקום או סדרה סביב הקונספט זה רעיון לא רע. לא מאוד מקורי, וגם לא רעיון טוב – אבל לא רע בכלל.
12. נראה שלי אייזק צ'אנג נוטש מאחוריו את הדרמות הקטנות והחמודות ואחרי "טוויסטרס" הוא פונה למד"ב אבל, טוב, לפחות פרויקט מד"ב שלא מבוסס על זיכיון כלשהו. הפרויקט שנקרא "המטייל" (The Traveler) הוא דרמה משפחתית, אז זה לא רחוק מאוד מ"מינארי", והספר עליו הוא מבוסס מספר על אדם שמתחיל לדלג בזמן ומנסה לעבוד עם הבן שלו על תרופה למצב הזה. אין תלונות, הסתקרנתי כהוגן.
13. אין לי מושג מה קורה בקריירה של ג'ייק ג'ילנהול בימינו, ואין לי מושג איך אמור להיראות סרט שנכתב על ידי מ. נייט שאמאלן וניקולאס ספארקס, אבל איכשהו כל השלושה נפגשים ולכל הפחות העסק הזה יהיה מעניין.
14. האם צריך רימייק ל"סיוט בחדר המורים" של רוברט רודריגז? לא. אז נקווה שהידיעה על רימייק שכזה תלך בדרכן של ידיעות מצאנו באינטרנט 100 ולא תתממש, אפילו שמוצמד אליה הבחור שכתב את "חברה מושלמת" שמקבל ביקורות נהדרות.
15. נטפליקס שיחררו את רשימת הסרטים שיצאו אצלם השנה ואלה לכאורה חדשות, אבל בפועל אני לא חושב שממש יש שם סרטים חדשים אלא רק הרבה תאריכים להרבה סרטים, וגם את זה תכלס לא תמיד כי חלק מהסרטים רק מקבלים עונה כתאריך יציאה. ובכל זאת, הנה גרסת האמ;לק: "פלנקטון: הסרט" ייצא ב-7 במרץ, "סבתות" ("Nonnas") הוא סרט בבימוי הבמאי של "פלא" עם וינס ווהן שפותח מסעדה עם מלא סבתות וזה ייצא ב-5 במאי, ו"הרס", הסרט החדש של במאי "הפשיטה" שאנחנו שומעים עליו כבר שנים ייצא… מתישהו באביב. מעודד.
בקיץ ייצאו "משמר האלמוות 2" (אין לי עמדה, לא ראיתי את הראשון) וגם המשך לסדרת "רחוב הפחד" ו… זהו? וואו, נטפליקס באמת הידקו את החגורה השנה.
את הלהיטים הגדולים הם מפיצים בסתיו, או לפחות את הסרטים האיכותיים שלהם: "פרנקשטיין" של גיירמו דל טורו, הסרט החדש של נואה באומבאך שעכשיו קוראים לו "ג'יי קלי" ומככבים בו ג'ורג' קלוני, אדם סנדלר, לורה דרן ועוד מלא מלא שחקנים; יש גם סרט מתח בשם "Rip" שמאחד (שוב) את בן אפלק ומאט דיימון, סרט חסר שם של קתרין ביגלו, סרט בעל שם בסדרת "רצח כתוב היטב", ועוד סרט "אישה רואה משהו וכולם אומרים לה שהוא לא קרה ואז היא חוקרת" בשם "האישה בתא מספר 10" ובו מככבת קיירה נייטלי. לאף אחד מהם אין תאריך אבל זה לפחות לא גרוע כמו "בלדה לשחקן קטן" – הסרט החדש של אדוארד ברגר או כל מיני סרטים מונפשים או "מועדון הרציחות של יום חמישי" שמקבלים "מתישהו ב-2025 לא יודע" כתאריך, כאשר מניסיון עבר זה אומר שיש סיכוי טוב שנפגוש אותם רק ב-2026 והלאה.
16. יש טריילר לרימייק לסרט של אנג לי מ-1993 בשם "מסיבת נישואין", על צעיר שנאלץ להסתיר את נטייתו המינית מהמשפחה שלו על ידי נישואין לאישה, אבל עכשיו מביים אותו הבמאי של "פייר איילנד" וזה נראה מודרני יותר וחמוד יותר ועם שחקנים חמודים ויאללה אני בעד.
17. נראה שכולם אוהבים את "נוספרטו" בהוליווד אחרת קצת קשה להסביר איך אגרס הצליח להכריז על שני סרטים חדשים בהבדל של איזה יומיים אחד מהשני. הראשון הוא עוד ניסיון לעשות סרט אנשי זאב בשם Werwulf, שיתרחש במאה ה-13, כולם ידברו אנגלית עתיקה, והוא יהיה פחות טוב כי פשוט אף אחד לא יודע איך לעשות סרטי איש זאב שלמישהו באמת אכפת מהם. אבל בסדר, ניתן לזה צ'אנס אי אז בעוד כשנתיים בחג המולד 2026.
אבל זה לפחות בסך הכל תחת המטרייה הכללית של רעיונות מקוריים, כי אחרי שהוא עשה רימייק, אגרס לא מתבייש גם לעשות המשך, ולכן הוא הכריז שהוא יעשה המשך ל"לבירינת". מה זה אומר המשך? מי הוא מצפה שיכנס לנעליו של דייוויד בואי? איך הוא יתמודד עם העובדה שטכנית "לבירינת" מתרחש בעידן המודרני והוא אולי יצטרך לצלם טכנולוגיה שעל פי עדותו שלו "גורמת לו להיות חולה רק מהמחשבה של לצלם אותה"? לא יודע, ואני מקווה שהפרסנטופוביה שלו תמנע ממנו להוציא את זה לפועל כי מי לעזאזל צריך סרט המשך ל"לברינת"?
18. שני פסטיבלים גדולים הכריזו על הסרטים שיוקרנו בהם: ברלין ו-SXSW. בברלין יוקרן סרטו התיעודי החדש של תום שובל, "מכתב לדוד", וכן סרטים חדשים של ריצ'רד לינקלייטר (אחד מתוך שניים, זה נקרא "ירח כחול" וזה על ערב הפתיחה של המחזמר "אוקלוהמה!" בכיכוב איתן הוק ומרגרט קוויילי), ועוד סרטים עם שמות מסקרנים כמו "אם היו לי רגליים הייתי בועט בך", ו"מה הטבע הזה אומר עלייך". מצד שני יש שני סרטים עם השם "חלומות", אז אחד מהם נאלץ לשנות את שמו ל"חלומות (סקס אהבה)".
מעד"מ (או, נו, מערב על דרום מערב. או, נו, SXSW) יציג לעומת זאת כמה סרטים שאולי קצת יותר מסקרנים את קהל הקוראים פה כמו "מוות של חד קרן", "דייט קטלני", "רואה החשבון 2" (חחח מה, רגע מה?), ועוד מלא סרטים שנשמעים מסקרנים יותר או פחות, תקשיבו אני רק מצאנו באינטרנט אני לא יכול לפרט על כל מה שמסקרן פה.
19. לא מעט סרטים ישראלים הוכרזו או נאמר עליהם שהם "יוצאים לדרך", אז בוא נפרגן גם להם.
בסרטון "מה עולה השנה" דיברתי על שלושה פרשי אפוקליפסה של סרטים שמבוססים על סדרות ותהינו מי הרביעי. ובכן, אל תתהו עוד: "הבוזגלוס", סדרת ריאליטי שלא ראיתי, עכשיו תהיה סרט (כמו שמשה אדרי איים שיקרה). כמו "גולסטאר", גם הפעם הסרט יהיה עלילתי, ומשפחת בוזגלו תמצא את עצמה בסיבוכים עלילתיים במרדף אחר ירושה מסתורית בהונגריה. תיאור העלילה גורם לזה להישמע די ילדותי עם "ראש פשע שנראה דומה לאחד מהמשפחה מה שיוצר בלבול" וכל מיני דברים, ואני תוהה האם באמת הסרט יהיה לוני טונס-י בטבעו ואז אולי דווקא מגניב או שמא לא ולמה אני בכלל מעלה את הציפיות של עצמי, מה נסגר איתי.
הסרט נקרא "בוזגלוס: הקרב על הירושה", ואני מציין את זה רק כדי לדחוק בסרט "ירושה" לשנות את השם שלו, כי "ירושה" זה שם גרוע, ונמאס לי לעמוד בצד ולשתוק כשעוד סרט ישראלי זורק את הסיכויים שלו להיחרט בזכרון הקולקטיבי בגלל שם לא קיים. הסרט הוא מהבמאי של "אדמה בוערת", שלקח לי זמן להיזכר שראיתי אותו כי, שוב, שם גנרי לאללה – ואני חייב להגיד שאפילו שלא יכולתי להגיד ש"אדמה בוערת" הוא סרט טוב, הוא היה מסקרן, ואין ספק שלירן שטרית מביא קול שיש מעט ממנו בקולנוע הישראלי (כן, הקול הוא "לא לשנוא ימנים"). אבל גם בלי כל זה, "לא-ירושה" (אפילו זה שם יותר טוב, בחיי) הוא מערבון בגולן, ואחרי שהחלומות ש"היו זמנים בפלשתינה" יקרה כבו כל מערבון ישראלי יתקבל בברכה, ואפילו אם אין לי מושג מה זה לעזאזל צוות שחקנים שמורכב ממיכל ינאי, דודו ארז, הבת של מיכל ינאי ופבלו רוזנברג. אבל בחיי שאני דווקא סקרן.
עוד במאי ישראלי שחוזר הוא משה רוזנטל, הבמאי שכולם ציפו שיזכה באופיר עם "קריוקי" אבל אז "סינמה סבאיא" גנב לו את הפרסים והוא נשאר בעיקר עם ביקורות משבחות. סרטו הבא יהיה בכיכובם של אסי כהן ועידו טאקו, ואם רוזנטל יצליח להוציא מכהן מה שהוא הוציא מגבאי ב"קריוקי" אז כבר אפשר להכריז שפרס השחקן באופיר באותה שנה כבר שייך לו בטאבו. הסרט, שנקרא "עצמאות" (שם בסדר, היה יכול להיות יותר טוב) הוא על ילד שמגלה "סוד מטלטל" על אבא שלו שגרם לסילוקו של האב, ועשור לאחר מכן הילד יוצא לחפש את אביו. מקווה שהסוד הוא לא על זה שהאבא בארון כי כמו שכהן אמר בעצמו, זה האובייס.
20. טריילר ל"אופוס", סרט מלא באזז
רגע שנייה, קפצתם לפני שהספקתי לסיים: סרט מלא באזז ולא הבנתי למה, כי זה נראה כמו עוד גרסה של "צאי מזה". מצד שני, "צאי מזה" היה מלא פוטנציאל אבל עם פקשוש בביצוע, אז אולי זה יהיה יותר טוב. אולי. אולייייייי.
עדכון: הקרינו את זה בסאנדנס ולא כל כך התלהבו, אז אולי לא.
בכל מקרה, כרגע אין לזה תאריך בארץ אז לכו תדעו אם זה בכלל רלוונטי אלינו איכשהו.
21. פרסי פטל הזהב הם לא חשובים גם ביחס לפרסים אחרים, אבל זאת אנקדוטת חסרת חשיבות ומדי פעם נחמד לעשות דברים חסרי חשיבות.
אז מי המועמדים לסרט הגרוע ביותר של השנה? שמח ששאלתם:
בגדול גם השנה הראזי לא נאלצו לפתח טעם עצמאי והסתכמו בלצחוק על מה שהוסכם על ידי כולם – או רובנו – שהיו פאדיחות: "בורדרלנדס", "ג'וקר: טירוף בשניים", "מאדאם ווב", "מגלופוליס" ו"רייגן". למרות שלא התלהבתי לא מ"ג'וקר 2" ולא מ"מגלופוליס", קצת מבאס לראות אותם ברשימת "הסרטים הכי גרועים" – כאילו אנחנו מענישים סרטים שמנסים לפחות לעשות משהו אחר ותפקיד הראזי הוא לנזוף בכל מי שמנסה לקחת סיכון כלשהו. היו השנה כל כך הרבה סרטים דלוחים ומעפנים ומשעממים – אי אפשר לצחוק עליהם במקום?
עוד בעיה של הראזי היא שכמו האוסקר, נראה שגם הם ראו רק איזה עשרה סרטים השנה, ולכן חוץ מהחמישייה למעלה יש את "הקרב על הפופ-טארט" (שהשיג ארבע מועמדויות כולל בימוי ושחקן ראשי לסיינפלד), "סנטה היקר" (שהוא אחד משתי מועמדויות לג'ק בלאק), "עיפרון הקסם", "אטלס", "ארגייל", "העורב" ואף "Rebel Moon 2", "מופאסה" ו"קרייבן הצייד". יש בסך הכל 14 סרטים (אם לא מחשיבים את כל הסרטים בהם ג'ון ווייט היה השנה שהם זרקו יחד למועמדות שלו) שמועמדים בתשע קטגוריות וזה, נו, מעפן.
בכל מקרה, נאחל ברכות למועמדים ונקווה ש… יזכו? שלא יזכו? מה יותר מביך בהקשר הזה?
22. טוב, בואו נדבר על כמה שונאים את "אמיליה פרז", שעם כל השנאה כלפיו די מפתיע שהוא לא מועמד גם לפרסי הראזי.
אם חשבנו שהשילוב של בינה מלאכותית בשיפור המבטא של ברודי ב"ברוטליסט" יהיה הסערה שתהיה הסיפור הגדול העונה, אז המעטנו בשאלה כמה שונאים את "אמיליה פרז", שלמרות שהוא הסרט שהעניק את המועמדות הראשונה לשחקנית טרנסית בקטגוריות המשחק, הפך לפנים של טרנסופוביה וגזענות.
אנשים צדים כמעט כל ראיון או דבר שבו מישהו מאנשי הסרט עושה טעות כלשהי, בין אם זה הסרטון שבו סלינה גומז בוכה על גורל המהגרים הלא חוקיים שהיא מחקה כי כולם צחקו עליה (אם כי כאן הקשר לסרט רופף), הסרטון שבו קרלה סופיה גסקון מתלוננת על היחס שהיא והסרט מקבלים לעומת שחקניות אחרות שגרם לאנשים להאשים אותה בהפרת תקנון האקדמיה (אבל זה לא), בנוסף לשלל ציוצי עבר שלה שצפים שמוציאים אותה באור לא הכי משהו בהוליווד, וכן אמירות של הבמאי ש"ספרדית זאת שפה של מדינות מתפתחות ועניות".
הרשת שונאת את הסרט וכל דבר רק מלבה את השנאה הזאת, אם כי צריך להגיד שבאוסקרים לא רק שזה לא משנה, אפשרי שהם יחליטו לשים אצבע בעין ויתאחדו לצד היוצרים אם הם יחליטו שמה שהתחיל כביקורת הפך לבריונות וניסיונות לצנזורה של יוצר מקורי ונועז.
אבל כל זה הוא רק הפתיח למה שרציתי לפרסם ולסיים איתו והוא כוחה של הטינה. כי מסתבר שיש כמה מקסיקאים שכל כך שנאו את הסרט שהם עשו סרט קצר שמנסה לשקף כמה "אותנטי" הסרט המועמד ל-13 אוסקרים על ידי היפוך התפקידים ויצירת סרט על צרפת בשם "ז'ואן סקרבלו", שהייתי שמח לדווח על מה הוא אבל השחקנים מדברים צרפתית גרועה והכתוביות הן בספרדית. אם תהיתם, הסרט יושב על ציון של 9.9 בימד"ב.
למה הפודקסט רק בספוטיפיי?
רק אני או שהפודקסט רק בספוטיפיי?
זה לא הפעם הראשונה שמעבדים ספר של דוקטור סוס ללא עלילה של ממש
הסדרה ״לא רעב ולא אוהב״ הוכיחה שאפשר לעשות את זה בצורה מוצלחת, פשוט צריך להעז להשתמש בספר כבסיס ליצירת סיפור מקורי וחדש.
הסדרה (כלומר העונה הראשונה שלה. העונה השנייה מעבדת ספר אחר של דוקטור סוס) בנתה עלילה מקורית בסגנון של דוקטור סוס עם הדמויות הראשיות של הספר כאשר כל פרק מרפרנס לעמוד אחר בספר.
ולמען האמת, זה יצא אחלה והוכיח שאפשר לעשות דברים שכאלה באופן מוצלח.
כך שאם ״אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים״ ירשה לעצמו לבנות עלילה מקורית על בסיס הלוקיישנים הנהדרים שבספר, זה יכול דווקא להיות מוצלח ביותר.
רק דבר אחד לא ברור לי ולא הוזכר פה: איזה אולפן אנימציה עומד מאחורי הסרט?
זה אחד מאולפני האנימציה הראשיים בארה״ב או איזה אולפן קטנטן ולא מוכר?
הלורקס היה נוגע ללב, אבל גם מאוד מאכזב.
כאילו, למה לתת לזאק אפרון לדבב ילד בן 10-11 בקול של תלמיד מכללה בן 20? וכמובן שגם טיילור סוויפט משתתפת בסרט הזה כי אם היקום יכול לגרום לי לבכות על אמנדה אז זה מה שהוא יעשה.
איך זה קשור לתגובה שלי?
כלומר, דוקטור סוס וכל זה, אבל העיבוד שהזכרתי בתגובה זו הסדרה ״לא רעב ולא אוהב״ ולא הסרט הלורקס.
טכנית, לא אמרתי כלום על הלורקס.
(אגב, אם אתה שואל אותי, הסרט הטוב ביותר שיצא על פי ספר של דוקטור סוס, זה ״הורטון שומע מישהו״ של בלו סקיי. סרט פשוט מקסים וחמוד ביותר. אחד הבמאים שלו גם ביים לאחר מכן את הסרט של פינאטס שגם הוא סרט פשוט מקסים וחמוד ביותר וכעת הוא עובד על עוד סרט פינאטס שסביר שגם הוא יהיה סרט פשוט מקסים וחמוד ביותר)
אז אנחנו בעצם מסכימים לגמרי.
אגב, רק בבגרותי ומקריאה בוויקיפדיה למדתי שהספר הזה עבר הכשרה בתרגום לעברית, כמו שהיו (ואולי עדיין?) עושים בכל מיני תרגומים לכתוביות גם. תמיד חשבתי שהתרגום לא מילולי כדי לשמור על המקצב ועל המצלול, לא כדי לא לפגוע ברגשות של הציבור הדתי. (ירך-חזיר מפריעה לכם יותר מביצים ירוקות? באמת? בהחלט היה אפשר להתפשר ולכתוב "ירך" או "נקניק" או משהו כזה, אבל זה כבר בקטנה. מה שעוד יותר מפריע לי זה שלקח לי המון זמן להבין שכשמישהי בסדרת טלוויזיה אומרת "Sam-I-Am" היא מתכוונת לשמי-הוא-שב.)
אגב, אם אתה רוצה לדעת איך זה הלך בדיבוב של הסדרה בנטפליקס
שם זה היה “ביצים ונקניק ירוקים”, כך שגם במרחק השנים עדיין מסתירים את החזיר.
השם של סם הפך ל״סם זה השם״, כך שהפעם סם נשאר סם.
אגב, אני לא חושב שההחלטה של לאה נאור להעלים את המילה חזיר נבעה מהתחשבות ברגשות של דתיים.
יש פה נטו עניין שיווקי.
היות ומדובר בשם הספר, אני מניח שהם שיערו שספר ילדים על ירך חזיר ימכור פחות ספרים וזאת בשל הסלידה מאכילת חזיר ולא רק בציבור הדתי.
כדי שהספר ימכור יותר, ורק מהסיבה הזאת, שינו את זה.
כמו שאמרתי, נקניק זה תרגום נכון וסביר.
וסם-הוא-השם זה כבר נשמע הרבה יותר טוב, ממש הברקה תרגומית.
קצת פחות טוב מצבו של הבחור השני
שנקרא בדיבוב ״גיא שמי היי״
אוי ואבוי.
(אבל בעצם, איך אפשר למתוח ספר כל-כך קצר עם פואנטה כל-כך ברורה לסדרה?)
פשוט מאוד: לא מעבדים את הספר אלא משתמשים בו כמקור השראה
זאת הגדולה של הסדרה.
היוצרים הבינו שאין עלילה בספר אבל יש בו בסיס שאפשר לקחת ממנו השראה ליצירת עלילה מקורית, ואת זה הסדרה עושה מצויין.
סדרה נהדרת ומאוד מצחיקה.
ממליץ לצפות בה למי שאין לו בעייה לצפות בסדרת אנימציה לילדים.
מכל השיחה לא ענו לך על השאלה האחרונה שלך
וורנר
תודה על התשובה!
נחמד לשמוע על משהו חדש מאולפן האנימציה הקולנועי של וורנר שלא הוציא אף סרט מאז 2022 (״ליגת DC סופר פאטס״ היה סרטם האחרון).
הגיע הזמן באמת שיחזרו.
גם ככה אולפן אחד נסגר לצמיתות (בלו סקיי) וזה לא שקמו אולפנים חדשים בארה״ב בשנים האחרונות, כך שרצוי שכל האולפנים הפעילים גם יהיו, נו, פעילים וישחררו כל שנה לפחות סרט אחד.
קרלה סופיה גסקון והציוצים
קצת מפתיע לראות את הנושא הזה נדחק במשפט אחד עם יתר השטויות שההייטרים של אמיליה פרז ניסו לעשות. אני יודע שעברו על הסרט אינסוף גלים והוא הצליח להרים את הראש בגאון אחרי כולם, אבל בכל זאת יש תחושה שכאן הוא הגיע לקו פרשת המים.
בניגוד לכל הקשקושים האחרים מדובר כאן בעניין רציני, שהצליח לראשונה לזעזע גם את המגינים הגדולים של הסרט. נראה שגסקון לא הניחה נושא רגיש אחד בלי לכתוב עליו את הדעה הגרועה ביותר האפשרית, כשבאופן בלתי ברור זה כולל אפילו להט"בופוביה.
הדבר המדהים בעיניי הוא שהציוצים היו שם כל הזמן, חלקם עדיין קיימים. מפתיע איך לנושאי הצלב אחוזי הטירוף שרדפו את הסרט לקח כל כך הרבה זמן למצוא אותם.
האם יהיה לעסק הזה השפעה? מסתבר שלא. אם לגסקון היו סיכויים טובים לזכות בפרס השחקנית היא הייתה מאבדת אותם כרגע, אלא שמעולם לא היו לה כאלו. מאידך, קשה לראות איך אפילו שערורייה בסדר גודל כזה תצליח לפגוע בסיכויים של הסרט בקטגוריות אחרות כמו הפרס לסלדנה או פרס השיר, אבל המומנטום לזכייה בפרס הסרט ככל הנראה אבד.
הסרט ירד ל 2.3 ב letteboxed
הייתי בסדר עם ה 3.0 שהוא קיבל זה נראה לי טיפה מוגזם כממוצע ציונים ואני אפילו לא אוהב את הסרט אבל יש לו כמה תכונות טובות (פה ושם).
נדמה לי שבשלב הזה
ההחלטה הכי חכמה שהיא והצוות שלה יכולים לקבל היא פשוט להיעדר מהטקס. גם ככה הסיכויים שלה עצמה אפסיים, ואני לא רואה סיטואציה שאינטרקציה בינה לבין עיתונאים או קולגות אחרות מהסרט (למשל, במקרה שסלדנה תעלה לנאום אם תזכה) לא תהיה מביכה ולא נעימה לצפייה.
יש חודש ארוך עד לפרס
בניגוד למם ששמתי עם ההשוואה ל"עד שיצא עשן לבן", ההצבעה היא לא עכשיו, ולצוות של אמיליה פרז יש חודש לתקן מסלול – בין אם במציאת הכפשות על הסרטים האחרים, דיבור אישי עם מצביעים, יצירת נרטיב "רודפים אותנו" או ניתוק כל קשר עם גסקון.
זה גם לא שלפני כן "פרז" היה הסרט המוביל לזכייה, אבל אני חושב שחודש זה הרבה זמן. אין ספק שהציוצים הם הנשק הכי רציני (אבל הכי משעמם. מה אנחנו, ב-2017?) נגד הסרט עד כה (אם כי… למה?) אבל גם עליהם אפשר להתגבר, במידה ואף סרט אחר לא יצבור מומנטום.
אז כלומר, עכשיו שמענו (סוג של) הסבר מורחב מאוד למה לא "אמיליה פרז". עכשיו מגיע השלב שמישהו מהסרטים האחרים צריך להציג טיעון משכנע למה כן הוא. בקרוב אני מניח שנתחיל לשמוע, ונדע יותר טוב איפה אנחנו עומדים – אבל אם המצביעים לא ישתכנעו שיש זוכה מספיק טוב, אפשרי שהם עדיין ילכו ל"פרז"… ואם לא, אז נראה לי שרשמית אפשר לחתום על "קללת נטפליקס" כדבר בכל הנוגע לאוסקרים.
קשה לי לצרף את זה ל"קללת נטפליקס"
בניגוד ל"רומא" הסופר מוערך, שהפסיד לסרט מוערך הרבה פחות שנזכר (בצדק או שלא) לאחד מזוכי האוסקר החלשים ביותר, הכשלים של אמיליה פרז הופיעו בהרבה ביקורות עוד הרבה לפני הבאז השלילי מהקהל או השערוריות. אני די משוכנע שאם הוא יזכה הוא יזכר גם הוא כזוכה חלש מאוד (בניגוד ל"אנורה", הברוטליסט או אפילו "עד שיצא עשן לבן" שלפחות יזכרו כבחירה סולידית והגיונית).
לא יודע
סרט בא בשנה לא ברורה עם הובלה ברורה ואז מתפרק (במידה וכן) בצורה כל כך קטסטרופלית? מרגיש לי יותר קללה ממה שהיה עד כה.
"הובלה ברורה" הכוונה לזכייה בפרס הסרט?
אני לא חושב שזה עמד שם בשום שלב. הוא אמנם קיבל את מספר המועמדויות הגדול ביותר, אבל לא שונה בכך מ"מאנק" או "ג'וקר" או הרבה סרטים אחרים שקיבלו את מספר המועמדויות הגדול אבל ממש לא את פרס הסרט.
אני מודה שבכל פעם התברר מחדש שהערכתי את מעמדו של הסרט בחסר, ועדיין קשה לי לראות אותו כמי שהיה המועמד המוביל לזכייה. כן מועמד אפשרי מתוך ארבעה, אבל באף נקודת זמן לא המוביל שבהם. הוא סרט שרחוק מאוד מהטייפ האהוב על האקדמיה, ולא נהנה מיתרון של גל אהדה עצום כמו "הכל בכל מקום בבת אחת".
אני כן חושב שיש כאן "קללת נטפליקס" במובן שכל סרט שהם בונים עליו חוטף מכה או אכזבה מטלטלת. זה יכול להיות "כוחו של הכלב" או "רומא" בכך שהפסידו את פרס הסרט, "האירי" בכך שלא זכה בשום פרס, או "משפע השבעה משיקגו" ו-"מאנק" שהתברר כבר בשלבים הראשונים של העונה שהם לא ממלאים את הציפיות המוקדמות. גם כאן היה צבר מכות שהגיע עם גל הייט שללא ספק אכזב מאוד את נטפליקס, אבל אני בכלל לא בטוח שיתורגם לתוצאות מבחינת פרסים.
בוא נגיד שבמקרה של רומא זה הרגיש קללה
ופה זה מרגיש יותר כמו קארמה – כלומר, ההובלה שלו מראש הייתה תמוהה, גם בשנה לא ברורה כמו זאת.
מצד שני, יש כאן משהו מעניין שעם המתקפה החזיתית של טראמפ בנושא, זה הרגע המושלם לזכיה של סרט שעוסק בטראנסג'נדריות, ויכול להיות שבלי השערוריות "אמיליה פרז" היה מצליח בזכות זאת לזנק מעל הבינוניות ולזכות (גם אם להבנתי גם בקהילה הטראנסית הוא נתפס כמעליב)
למה אתה חושב שלגסקון לא היה סיכוי?
כלומר, לא התרשמתי ממנה בכלל, בטח ביחס לדמי מור או מייקי מדיסון (ועוד לא ראיתי את ההופעה של פרננדה טורס), אבל לפני השערוריות האקלים הפוליטי הנוכחי עבד מאוד לטובתה.
מה שכן, מעניין יהיה לראות אם המומנטום ישבר עד כדי כך שאפילו פרס הסרט הזר ילך למישהו אחר (אני עדיין כאן, מן הסתם)
היא בכלל לא היתה במשחק
שכלל מאבק גדול בין מדיסון למור וסיכוי להפתעה של טורס. עם כל הכבוד לאקלים הפוליטי, זה פשוט צפוף מידי בשביל הופעה שרבים לא הבינו למה היתה מועמדת מלכתחילה.
וכן, בהנחה שהסרט יקבל בכל מקרה את פרס השיר ושחקנית המשנה ושהפסד שלו בפרס הסרט לא יוכיח שום דבר, פרס הסרט הזר הוא כנראה הדבר הכי קרוב למבחן ההשפעה האמתית של השערוריות.
אשמח לעוד מבוך
רק בשביל התירוץ לקבל עוד קסמי בובנאות פרי ידיהם של חברת ג'ים הנסון. כן זה פרויקט מפוקפק משהו אבל לפחות אגרס זה אחד שאני די בטוח(ומקווה) שיעמוד על שימוש בכמה שיותר אפקטים פרקטיים.
סרט בובות חדש זה יכול להיות מעולה!
רק בבקשה שיהיה סרט טוב, כי אני עדיין זוכר איך ציפיתי בעבר ל״בובה של רצח״ עד שהתברר שזה הולך להיות סרט זבל, מה שלבסוף אכן קרה.
וכמובן שחסר להם אם הם יהפכו את הבובות ליצורי CGI! לגמרי חסר להם!
מנצלת את ההזדמנות
היות ועלה הנושא של סרט ג׳ים הנסן ובובות, להמליץ בחום על העונה הבודדת שהפיקו בנטפליקס לסדרת הפריקוול של The Dark Crystal.
בחיי שזה עד היום אחד הדברים המקוריים היחידים שאני ממש שמחה שנטלפיקס יצרו.
השאלה היא האם שווה לראות נוכח העובדה שזה בוטל?
כלומר, אם העונה מסתיימת באיזה ״ההמשך יבוא״, כשאנחנו יודעים שלא יבוא שום המשך, זה לא עלול לגרום לכל הצפייה להרגיש כמו בזבוז זמן?
אם מדובר בסיפור שמתחיל ולא נגמר, האם שווה בכלל להתחיל אותו?
בגלל שמדובר בפריקוול
ה״המשך״ שלו הוא בעיקרון הסרט The Dark Crystal שיצא ב-1982 ומתאר סוג של עולם פוסט אפוקליפטי. הסדרה תכלס מסבירה איך העולם הגיע למצב הזה ומה היה לפני. בעיקרון למיטב זכרוני הסדרה כן מספרת סיפור שלם ומלא, גם אם בתיאוריה יכל להיות לו המשך אם היו מחליטים לעשות עונות נוספות. אני חושבת שהם תמיד ידעו שיש סיכוי סביר שתהיה רק עונה אחת, והתנהלו בהתאם.
בשורה התחתונה; בעיני זה היה פרוייקט סופר שאפתני, מאוד נאמן לרוח המקור (עבדו עליו הרבה מהבובנאים המקוריים ודור ההמשך של חלק מהם), שלא קיבלה מספיק תשומת לב בזמן אמת. אבל היא מן הסתם תעניין רק מי שיש לו עניין בסרט בובות די מפחיד ולא ממש ידידותי לילדים מלפני 43 שנה, אז כאילו… הקהל די נישתי מלכתחילה.
יש לו גם ספר Bestiary מהמם! עצוב שהפרויקט הזה לא זכה להערכה הראויה לו
(ל"ת)
הפרויקט זכה להערכה, פשוט זה לא עזר לו לשרוד את הביטול
(ל"ת)
נדיר שזה עוזר, לצערנו
(ל"ת)
שוחרר הטריילר לארבעת המופלאים
https://www.youtube.com/watch?v=AzMo-FgRp64
נראה… בסדר? לפחות העיצובים שלהם נראים טוב. לא בטוח לגבי השאר, אבל עדיין אופטימי.
העיצוב עצמו חמוד, אבל ה-CGI של הדבר נראה ממש לא משהו. מקווה שישתפר
ובולט בהיעדרו איזשהו שוט שיראה את הכוחות של מר פנטסטיק, שגם הם בעלי פוטנציאל להיראות מזעזע. מקווה לטוב, אבל קשה לי להגיד שאני אופטימי.
נראה ממש נחמד ושונה
משב רוח מרענן ביקום הקולנועי של מארוול.
ולגבי האפקטים, נא לא לשכוח שיש עוד חודשים עד יציאת הסרט, מה שאומר שעכשיו עוד עובדים על האפקטים, כך שהאפקטים של הטריילר הם לא בהכרח מה שנראה על המסך בתוצר הסופי.
הדבר הראשון ממארוול שאני ממש מצפה לו
בהמון המון זמן.
זה אשכרה נראה שונה, ומרענן, וכיפי.
כן, באמת שונה. במקום קרן אור כחולה מהשמיים, פה יש משהו כתום בשמיים.
חוץ מזה, זה נראה בדיוק כמו כל סרט מארוול מאז 2009 בערך.
עשיתי פישלייק בלי לראות אפילו את הטריילר
(ל"ת)
חוץ מזה שכל האסתטיקה היא שנות ה-60
כן, זה עדיין גיבורי על וזה עדיין מארוול, אבל שנות השישים הם משהו שנראה אחרת לחלוטין מהסרטים האחרים של מארוול שמתרחשים בימינו, כך שרק מהבחינה הזאת זה לא נראה כמו כל סרט מארוול אחר.
כן, בעיני זה באמת נראה שונה
מצטערת, אני יודעת שהדעה הפופולרית פה כרגע היא שמארוול=רע, אבל יש פה בעיני יופי של סינמטוגרפיה, שוטים מרהיבים, צבעוניות וקונטרסט, סטים ותלבושות שמוכרים לי מצויין את הקונספט של יקום רטרו-עתידני מקביל, ושחקנים שאני אשכרה מעוניינת לראות בתור הדמויות האלה.
זה ממש סבבה שאתה שונא את זה ומבחינתך זה עוד מאותו שיט. זה לא משנה את דעתי שזה הפרוייקט הראשון של מארוול בהמון זמן שנראה מסקרן ומעורר עניין.
🤷🏻♀️
אני ממש לא חלק מהדעה הפופולרית באתר.
אני שונא את מארוול הרבה לפני שזה הפך להיות הדעה הרווחת. וכמובן שזה בכלל לא אמור לשנות את הדעה שלך שזה נראה מסקרן ומעניין.
אבל, גם את וגם אחד דיברתם על 'שונה' ו'מרענן'. אבל אם הבדיחות, העלילה, הדמויות והאווירה הן בדיוק כמו של כל סרט מארוול מ-15 השנים האחרונות, אז הסרט הזה לא שונה ומרענן.
אוקיי, אבל
זה מרגיש לי, ואולי אני טועה, שהיית מגיע למסקנה הזו בלי קשר למה יש או אין בטריילר הספציפי הזה. כמו רז שכתב שהוא עשה פישלייק בלי בכלל לצפות.
למה זה מרגיש לי ככה? כי אתה כותב ש״הבדיחות, העלילה, הדמויות והאווירה״ זהות לכל סרט מארוול אחר כשבטיזר הזה אין תכלס בדיחות, אין שום רמז מה תהיה העלילה, והדמויות מקבלות בקושי הצגה בסיסית.
הדברים שהרגישו לי רעננים פה קשורים הרבה יותר לחזון אמנותי של הבמאי, לערכי הפקה, לקאסט, ולקונספט הרטרו-עתידני, שאלה דברים שכן התרשמתי מהם בהתבסס על הטריילר.
אין בעיה שאתה שונא את מארוול ואת כל מה שהיא מייצגת, תפאדל, אבל בבקשה אל תגיד לי שהדעה שלי שגויה (שזה מה שתכלס עשית) כשתכלס לטריילר הזה מראש לא היה סיכוי אצלך, וכשהדעה שלי מבוססת על פרמטרים שונים לגמרי מאלה שאתה שופט לפיהם.
יכול להיות שאת צודקת ויכול להיות שאת טועה.
אני רק יודע איך אני הגבתי לטריילר הספציפי הזה. ולא תכלס, לא כאילו, ולא בעקיפין אמרתי לך שהדעה שלך שגויה, אלא אמרת שהוא נראה שונה, ואני הגבתי לזה. אף אחד לא מנסה לריב, זה אתר דיונים עם תגובות.
אז מבחינתי, ההומור (הדבר מדבר עם הרובוט על האוכל) היה נדוש ועצלני, העלילה (של ארבעת המופלאים, האוריג'ין שלהם, וזה שהדבר תמיד היה הסלע) צפוייה חודשיים לפני שהסרט אפילו יצא, וערכי ההפקה (שנראים מלוטשים -מדי – כמו כל סרט מארוול) לא היו מרשימים. החזון האמנותי היה משעמם, למרות שיש רגע שבו רואים רכב שמעוצב כמו בשנות השישים, כי כל ניו יורק נראית בדיוק אותו הדבר. יכול מאוד להיות שהסרט הזה באמת יהיה טוב, אבל מההיכרות שלי את חומר המקור ועם הטיפול של מארוול בקומיקסים, אני לא רואה פה משהו ששווה יותר מערב סטרימינג כשגשום בחוץ.
ויזואלית, למעט התפאורה, זה נראה כמו כל סרט אחר של מארוול.
(ל"ת)
אני לא חושב שמרוול=רע, רק שעבורי לפחות הסיפור די נמאס
אחרי "ווקאנדה נמשכת לנצח" ו-"אהבה, רעם ופיהוקים" השתכנעתי שלאנשים מאחורי המותג הזה נגמרו סופית הרעיונות (ובמקרה של "אהבה, רעם וכו'" האכזבה היתה עוד יותר גדולה, כי אהבתי מאוד את רגנרוק) והם ממשיכים מכח האינרציה. דילגתי מאז על "שומרי הגלקסיה 3" ואני לא מרגיש שהפסדתי משהו משמעותי. ראיתי את הטריילר לקפטן אמריקה החדש והוא נראה בסדר, אבל כל סצנה שם מרגישה כמו שאריות מחוממות מסרטים קודמים. ראיתי מאז ההודעה שלי גם את הטריילר לארבעת המופלאים והוא נראה… לא יודע. אין שם שום דבר שהלהיב אותי מבחינת אקשן או דיאלוגים. העיצוב רטרו היה יכול להיות מעניין, אבל לא הלכו אתו רחוק מספיק (מישהו השווה בתגובות את הטריילר הזה ליצירות ה-AI שעושות טריילרים בסגנון שנות ה50 וה60 לשוברי קופות ביוטיוב – רק שהטריילרים האלה מרגישים יצירתיים יותר מזה של ארבעת המופלאים).
שומרי הגלקסיה 3 הוא אחלה
לא אומר שפספסת משהו ,הסיפור מבולגן, אבל הוא סרט אקשן מהנה לרוב עם כמה רעיונות מעניינים בעלילה ובאקשן.
שאלה לעורכים
עד כמה שאני יודע, האתר הזה החל לפעול בשנת 2000, מה שאומר שהשנה האתר אמור לציין חצי יובל שנים.
יש איזה תכנון לציין את זה בדרך כלשהי?
בכל זאת, זה לא דבר של מה בכך לחגוג 25 שנה לאתר הזה, אני חושב ששווה לציין את זה באיזשהי דרך.
אכן תהיה חגיגה
כל הצוות טס ללאס וגאס באוקטובר, נשלח תמונות!
אם תמצא שם את תאום הידיים שלך, נא לעדכן.
(ל"ת)