מכושפת 2
Disenchanted

עשר שנים לאחר אירועי הסרט הקודם, ג'יזל מפקפקת בשמחת החיים שלה ומביעה משאלה שמשפיעה על כל האנשים מסביבה.

סרט מס' 2 בסדרת מכושפת
אורך: 1:58
תאריך הפצה בארה"ב: 18/11/2022
תאריך הפצה בישראל: 18/11/2022

2 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. בינוני

    העלילה של הסרט לא רעה דווקא אבל התסריט שכתבה בריג'ט היילס לא מממש הפוטנציאל הקיים. יש בעיות קצב נוראיות, אין היגיון פנימי, יש קצת יותר מדי קלישאות, ההומור לא עובד (צחקתי פעם אחת, אבל מבדיחה שאני דמיינתי ושחשבתי לעצמי שהייתה יכולה להתאים לסצינה) ואפילו השירים לא כל כך טובים. ב-Badder יש חלקים כיפיים, וב-Love Power אדינה מנזל מפגינה את יכולת השירה המרשימה שלה בצורה יפה אבל אין פה להיט אחד שבאלי לשמוע שוב. וחוץ משלושת השחקניות הראשיות כל השחקנים והדמויות מבוזבזות כאן (פטריק דמפסי ואיידנה מנזל היו מגוחכים בתפקידיהם ו-ג'יימס מרסדן לא מופיע מספיק).

    עם זאת היו כמה דברים שנהניתי מהם. גאבריאלה בלדצ'ינו ו-מאיה רודולף חביבות ממש בתפקידיהן, גם הסיפור מסגרת שלמרות שאינו מתפתח בכיוונים מעניינים היה מספיק טוב בשביל להחזיק את תשומת לבי לאורך הצפייה, אבל הדבר הכי טוב בסרט הוא ללא ספק איימי אדאמס שפשוט קורנת בתפקיד ג'יזל אפילו יותר מבסרט הקודם.

    מתאים לצפייה עם ילדים קטנים ופחות כמו משהו ששווה לבזבז עליו שעתיים בעצמכם (איך הסרט הזה שעתיים? לא קורה בו כמעט כלום! וגם שירים בקושי יש). 'מכושפת' המקורי היה שינוי מרענן בזמנו. 'מכושפת 2' הוא הכל חוץ מזה. המשכון מיותר ונוסחתי עם רעיון עלילתי מוצלח אחד שאף אחד לא התאמץ לכתוב כמו שצריך לפני שאישרו להפיק אותו. אבל אולי שווה לראות רק בשביל איימי.

  2. המשך חביב

    online

    סיפור המסגרת הופך את הסרט להמשך אמין ואפילו מתבקש.

    הסיפור המרכזי טעון שיפור.
    רעיון האם החורגת המלהיב מבוצע בצורה מוזרה ולא תמיד ברורה, וגם המלכה קצת.
    אבל קל להבין את הסיפור בסך הכול, ועדייין פחות קלישאות מבסרט "בית הספר לטוב ולרע" (משווה אליו כי הזיכרון מ"מכושפת" עמום).

    השירים לא משהו, והדמויות המעניינות מוזנחות חוץ מג'יזל.
    למזלנו ג'יזל היא איימי אדמס והיא נהדרת!

תגובות מקבילות

3
  תגובות נוספות בדף הביקורת של מכושפת 2
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)