ביום שבת האחרון התקיים אירוע "DC Fandome", כנס אונליין שכלל פאנלים וירטואלים של כל השמות הגדולים באולפנים של חברת הקומיקס והצצה לסרטים העתידיים שלהם.
וונדר וומן 1984
האירוע התחיל עם פאנל של "וונדר וומן 1984", שחוץ מהבמאית פטי ג'נקינס והשחקנים כלל גם את לינדה קרטר, שגילמה את אשת חיל בסדרת הטלוויזיה בשנות השבעים. יצא גם טריילר חדש, שבעיקר נותן הצצה ראשונה לגרסה החייתית של קריסטן וויג, המגלמת את הנבלית צ'יטה. היו שמועות שהאולפנים יודיעו על דחייה נוספת של הסרט, אך נכון לעכשיו הוא עדיין עתיד לצאת בשני לאוקטובר (בלי נדר אמן בכותל חמסה חמסה חמסה).
הדבר הבולט בכל מיני טריילרים שיוצאים עכשיו זאת הכתובית בסיום של "Only in theaters", מין הבטחה שהם יוקרנו רק על מסך גדול. מצד אחד, אני בהחלט אשמח אם יהיה אפשר לחזור לקולנוע בקרוב. מצד שני, הקורונה משבשת את השגרה שלנו כבר כמה חודשים טובים, ונראה שכל שני וחמישי יש הנחיות חדשות. ואם סרט כמו "מולאן" מגיע לדיסני+, אני בטוח שהאולפנים לא פוסלים לחלוטין את האפשרות הזאת לגבי כל סרט שיש להם, גם אם הם טוענים אחרת.
יחידת המתאבדים
ב"רשת החברתית" יש סצינה שבה שון פרקר מציע לצוקרברג לוותר על ה-"The" בשם של האתר שלו ופשוט לקרוא לו "פייסבוק". נראה שבדי.סי צפו בסצנה, ואז החליטו שהטקטיקה החדשה שלהם היא לעשות ההפך, כי כנראה כשמוסיפים לסרט את ה' הידיעה הוא נהיה משהו חדש לגמרי.
סרט אחד כזה הוא "The Suicide Squad", המשך להוא מ-2016, אבל נראה יותר כמו "יחידת המתאבדים 2.0". טיזר חדש חושף את השחקנים החוזרים והחדשים בסרט שמביים הפעם ג'יימס גאן, והאמת שזה כבר פחות "יחידה" ויותר "צבא קטן".
ברצינות, איך סרט באורך סטנדרטי אמור להכיל את כל הדמויות האלו? ואפילו לא מציגים פה את כל הקאסט שרשום בסוף! כן, גאן אישר שהרבה מהם לא ישרדו, ובכל זאת – איך אפשר לעמוד בקצב הזה?
איש העטלף
סרט נוסף שקיבל פאנל הוא "The Batman", שבינתיים אתם מוזמנים לקרוא לו "איש העטלף" או "האביר העוד יותר אפל" או ""באטמן: שחר מפציע". הבמאי מאט ריבס ("קלוברפילד") אמר שהספיק לצלם רק כ-30% לפני שההפקה הושבתה בעקבות הקורונה, אבל עדיין קיבלנו הצצה ראשונה לגלגול החדש של איש העטלף:
ובכן, זה…אפל. נותן וייב קצת פינצ'רי. יש לנו הצצה ראשונה לרוברט פטינסון בחליפה החדשה, ג'פרי רייט בתור ג'ים גורדון, זואי קרביץ בתור סלינה קייל וקולין פארל בתור "הפינגווין" (כן, זה הוא שם ב-1:18). אני בהחלט מסוקרן.
ליגת הצדק
מה זה? רק באטמן אחד לא מספיק, אתם אומרים? אז אולי תשמחו לשמוע שגם באטמני העבר עושים קאמבק! בשנה הבאה, כנראה לפני "איש העטלף", יגיח לחיינו ה"סניידרקאט", החזון המקורי של הבמאי זאק סניידר ל"ליגת הצדק". נחשף טריילר שמציג כל-כך הרבה קטעים חדשים שזה נראה כמו טריילר לסרט אחר. ה"סניידרקאט" יפורק לארבעה חלקים שיועלו לשירות הסטרימינג HBO MAX, כשכל אחד מהם יהיה באורך של שעה. כלומר, גם "ליגת הצדק" המקורי הרגיש כאילו הוא ארבע שעות, אבל בסדר.
בנוסף, אפלק יכנס שוב לנעליו של העטלף בסרט הסולו של "הפלאש", שמעבד אירוע גדול מהקומיקס שנקרא "פלאש פוינט" המתעסק ביקומים מקבילים (אנשים שמבינים בזה יותר ממני כנראה ישמחו להרחיב בתגובות). ההתעסקות הזאת תביא לסרט לא רק באטמן אחד, אלא לפחות שניים – גם מייקל קיטון יחזור לעטות את הגלימה והמסיכה, וסרט הסולו של הפלאש מתחיל להשמע יותר כמו "הפלאש: אל תוך מימד העטלף". לו רק אדם ווסט עדיין היה בחיים.
חוץ מזה היו גם פאנלים לסרט ההמשך של "שהאזאם!" שלא חשף הרבה מעבר לכך שהסרט יקרא "שהאזאם!: זעם האלים", והדבר הכי מוצלח בו היה שמעל הוידאו של הקאסט הופיע הלוגו "Shazoom", ול"בלאק אדם" בכיכובו של דוויין ג'ונסון, שיעסוק באנטי-גיבור הקשור לשהאזאם (רומזים אליו בסצינה הזאת) שחשף טיזר עם קונספט ארט.
איך סקורסזה אמר...
:/
חוץ מזה שברוס וויין של פטינסון נראה כאילו הוא לא לגמרי יצא מתקופת ההערצה שלו למיי כמיקל רומנס,
נראה מצויין. אני יודע שיש אנשים שבאטמן = אפל יצא להם מכל החורים, אבל לא בשבילי. לגמרי יש ווייב פינצ'רי, ואני כבר שנים חושב שסרט באטמן פינצ'רי יעבוד נהדר.
באטמן שהוא לא אפל הוא לא באטמן
מי שרוצה צבע וצחוקים יש מספיק במארוול.
*הכנס גיף של אדם ווסט רוקד בתור באטמן
רגע, בעצם אני יכולה לשים קישור לזה:
זה או זה
אני לא מומחית באטמן, אבל זכור לי שהוא היה צבעוני ומצחיק הרבה לפני שהוא היה אפל. נראה לי.
אם כבר קישור
למה לא לזה…
אבל גם בין הבאטמן של ווסט לבאטמן ה"אפל" וה"ריאליסטי" של נולאן וריבס יש הרבה פוטנציאל לא ממומש לבאטמן קומיקסי רציני, בסגנון של הסדרה המצוירת משנות התשעים או של סרטי ה-DCU מהשנים האחרונות… ולמה אין עיבוד רציני של רובין בקולנוע?
זה שבטמן הוא דמות "אפלה" (ואני בהחלט תופס אותו ככזה - מכל הבחינות) -
לא אומר שהסרט עצמו צריך להיות מצולם בכל טווח הצבעים שבין אפור כהה לכל-כך-אפור-שזה-מכל-הבחינות-שחור. רוב הזמן יכולתי לראות שדברים קורים על המסך, אבל לראות ולהבין מה קורה – ממש לא.
כמו כן, אנחנו באמת צריכים טריילר של סניידר עם "הללויה" ברקע?
יופי, קיבלתי פלאשבקים וייטנאמיים לסצינת הסקס הקרינג'ית (שלא במתכוון) ביותר בהיסטוריה. אין מצב שהם לא ידעו מה הם עושים.
אני נדהם כל פעם מחדש כמה אנשים ראו את ווטצ'מן והוא עבר להם מעל הראש
באיזה עולם סצינת הסקס הזו היא קרינג'ית "שלא במתכוון"? ברור שזו סצנת סקס קרינג'ית! יש לנו את סילק ספקטר, שמחפשת להחיות את תהילת העבר שלה ואת הרגעים שבהם היא פיתתה את הישות החזקה ביותר ביקום, ומתפשרת על בחור עם כמה גאדג'טים ואימפוטנציה.
ובצד השני יש לנו את נייט אוול. עד עכשיו היינו בנרטיב של "הקומידיאן היה הבחור האלים, רורשאך היה המשוגע ונייט אוול הוא דווקא חנון נחמד כזה". אז הצעד הראשון בשבירה של הנראטיב הזה היה כשברגע שהוא שם מסכה, יוצאת ממנו אלימות שלא היתה מביישת את הקומידיאן, אבל בשלב הזה אנחנו יכולים להגיד לעצמנו "טוב, נו, אבל הם ניסו לשדוד אותו/הוא היה חייב להציל את החבר שלו", ואז אנחנו מקבלים את האגרוף השני – מילא שהוא שבר לאנשים האלה את העצמות, אבל זה מחרמן אותו, ולמעשה זו הדרך *היחידה* שלו להעמיד את ה***.
אז ברור שהסקס הזה הוא קרינג'י, כי סניידר מעביר לנו פה שהאנשים האלה ממש ממש דפוקים, והעובדה שהם עושים סקס עכשיו היא דבר ממש גרוע. תשוו את זה לסצנת הסקס במועדון קרב, עם ה"לא זיינו אותי ככה מאז בית ספר יסודי". כל אחד שרואה את הסרט בעיניים פקוחות, מבין שמה שהולך בין מרלה לטיילר הוא רע, מגיע ממקום רע, וייגמר ממש ממש רע. פינצ'ר נותן לקהל שלו כנראה קצת יותר קרדיט מסניידר, אז הוא מביים את הסצנה כסקסית (וכנראה שלא בצדק, כי רוב האנשים יוצאים מצפייה ראשונה במועדון קרב עם תחושה שטיילר דרדן הוא מגניב ואמנם מבינים שהוא היה צריך להפסיד בסוף, אבל ממשיכים לצטט אותו על ימין ועל שמאל), אבל גם הוא מחפש לגרום לקהל לתחושת אי נוחות ממנה, כשהוא נותן למרלה את השורה עם ההתייחסות לפדופיליה והתעללות מינית בילדה.
הייתי מסכים איתך אלמלא
לצופה הלא מעורה מדובר בסופו של דבר בסצינת סקס חושפנית למדי בין שני שחקנים צעירים ומושכים. תסתכל איך היא מצולמת. היא *אמורה* להיות מגרה וסקסית כמו סצינת מין הוליוודית רגילה. אם אתה לא יודע כלום על הקומיקס בחיים לא היית חושב שזה מבוסס על שתי דמויות של שני אנשים בוגרים ועם טונות של אישוז מפה ועד אנטראקטיקה. סניידר לא מעביר פה ששני האנשים האלה דפוקים, או לפחות לא מצליח. זה אלן מור שעושה את זה, ואתה פשוט לא מצליח להפריד (זאת אגב, ממש לא האשמה).
רק אציין שזה ממש מוזר לפתע לחזור בפתאומיות
לטריילרים של שוברי קופות כאילו כן הכל כרגיל טרלה-לה-לה (כולל בזה גם את הטריילר ל"מוות על הנילוס"). החצי שנה הזאת הייתה כמו איזה טיהור מערכות לכל התרבות שנלוות לשוברי קופות – הדיונים המרתוניים על ליהוקים, טריילרים, ביקורות, רוטן, וכו' – ולפתע להתחיל להחזיר לזה פשוט ככה נראה כמעט ביזארי.
כמו כן: בסופו של דבר, אני כנראה אראה את "היחידה של המתאבדים" או איך שלא יקראו לזה, אבל אני באמת שעדיין לא הבנתי למה בדיוק אנחנו צריכים סרט שככל הנראה יהיה "אה, האחד הטוב, לא שזה קשה מדי" ובמקרה הטוב יהיה "כמו שומרי הגלקסיה אבל X".
ובנוגע לסניידרקאט: אני עדיין בהלם שזה אשכרה דבר שקורה.
דווקא הסניידר קאט נשמע כמו רעיון מאוד הגיוני בתקופה הזו
הפקה זולה (כי היא תוצר לוואי) אבל "יוקרתית", שלא דורשת ימי צילום בימי קורונה, שדוחפת שירות סטרימינג חדש (כשהעולם מתפוצץ מכאלו וכל האנשים בבית), יכולה לעורר הייפ מסויים ונמתחת לסדרת טלויזיה – נשמע כמו אחלה Value for money ל-HBO. אני לא אתפלא אם נראה עוד "הרחבות" כאלו של בלוקבאסטרים למיני-סדרה טלויזיונית בתקופה שלשירותי הסטרימינג פשוט יגמר מה לשדר.
אולי...
גרסאות במאי נרחבות של כל סרטי הארי פוטר?
יש כבר לשניים הראשונים שלא עניינו כמעט אף אחד.
https://www.movie-censorship.com/report.php?ID=3478
https://www.movie-censorship.com/report.php?ID=4087653
אני יודע
אני מתכוון יותר לאחרונים, שלפי השמועות חתכו מהם הרבה.
דיוויד ייטס אמר פעם שהסרט החמישי במקור היה 3 שעות, הגרסה הקולנועית היתה בערך שעתיים ורבע.
וורנר במצב לא פשוט עם הארי פוטר. קראתי שחיות הפלא 3 מוגדר סרט מקולל. יש לו מלא בעיות – הסרט הקודם, ג'וני דפ, עזרא מילר, כל סערת רולינג וכו… הם יהיו חייבים לתת משהו חיובי למעריצים כדי לשמור על יחס חיובי לזה. וייתכן שיותר משעה של חומר חדש מסרטי הארי פוטר תהיה התשובה, הרי מעריצי הארי פוטר משתוללים מכל סצנה. זה יכול להעסיק אותם לזמן רב.
במחשבה שניה, אולי מספיק להם להוציא את הסצנות הגנוזות של פיבס מהסרט הראשון שהמעריצים תמיד חפרו שהם רוצים לראות אותן… 😉
באופן מפתיע
אני דווקא חושבת שג'וני דפ היה הדבר הכי פחות גרוע בסרט השני של חיות הפלא… וזה לא מעיד טובות על איכותו.
זה לא קשור למה שnate כתב
הבעיות עם ג'וני דפ היו עם התדמית שלו כאדם, לא על המשחק שלו בסרט עצמו – אני חושב שיש סוג של קונצנזוס שההופעה שלו היתה טובה. תקפו את וורנר על הליהוק.
נכון
אני אישית מאוד נהניתי מהליהוק, ולדעתי הוא היה אחד הדברים הטובים בסרט (אם לא ההכי טוב), וההופעה הטובה ביותר של דפ בשנים האחרונות
מעניין אותי
מה אתה חושב על הטריילר של הסניידר קאט?
קשה לי קצת לנתק את זה מכל ההיסטוריה שלו
ולכן קשה לי שלא לגלגל עיניים בעודי מדמיין את סניידר כל כך מרוצה מעצמו כשהוא שם את "הללויה" כטריילר הראשון (פרט לטיזרים) לגרסה שלו, כאילו כולנו אומרים "הללויה, הנה הסרט סוף סוף כאן".
כטריילר עצמו הוא די טריילר זאק סניידר-י טיפוסי. בפעם הראשונה שראיתי טריילר כזה זה היה אדיר. בפעם המאה, זה לא רע, אבל לא כזה מעניין.
למה צריך את זה? אולי בגלל מפגש הפסגה הכל-כך מצופה בין -
ג'איי קורטני לפיט דווידסון???!!! JaPete 4EVER!!!
וברצינות: אם יתברר שלפיטר קאפאלדי ולנתן פיליון יש יותר מ-2 דקות מסך כל-אחד, יש בהחלט מצב שאני בעניין.
– לא הצלחתי לראות יותר מחצי שניה של הצ'יטה, כך שאני לא יודע האם היא באמת נראית יותר טוב מקאטס; כנראה שאצטרך פשוט לחכות לסרט ולראות…
– סרט קומיקס עם מלא דמויות שרובן כנראה לא ישרדו עד סוף הסרט? אני מחכה כבר למכסחי המתאבדים…
– באטמן יותר אפל משל נולאן? למה שלא כבר יתקעו לו R וייצרפו אותו לג'וקר? למה זה כלכך קשה ליצור גרסה רצינית של באטמן בלי שהיא תנסה להיות יותר אפלה מקודמתה?!
– לכל אלו שאומרים ש"הסניידרקאט נראה בדיוק כמו הסרט של עכשיו": מתי בדיוק ראיתם אותו פעם אחרונה? נכון, יש הרבה סצנות שקיימות שתי הגרסאות והסיפור כנראה דומה (לפחות בחלק הראשון), אבל מה שנוסף – ויותר מכך, מה שהוסר – מכניס את הסרט לקונטקסט אחר לגמרי… ואילו נוצר הסניידרקאט רק כדי לשפר את ה-CGI של סטפנוולף, דיינו. כלומר, הללויה.
בנוגע לסניידר קאט
סביר להניח שהבסיס של העלילה יהיה זהה, אך כל השאר כנראה שלא…
אני לא יודע אם סרט טוב, אבל ללא ספר הרבה יותר טוב ממה שקיבלנו.
לחשוב שמתוך ה-4 שעות האלו קיבלנו רק אחוזים בודדים…
אני מקווה שפיתוח דמויות (הם אמרו שסייבורג יהיה לב הסרט), אפקטים מלוטשים (סטפנוולף וקרב אחרון בלי השמיים האדומים שנראה שנעשו בפרימייר), פיתוחי עלילה וסופרמן עם חליפה שחורה יעזרו להפוך את זה למשהו שלפחות נחמד לצפות בו…
שאלת מיליון הדולר לא נענתה
האם וורנר בראדרס למדו מהטעויות של "קאטס" וישחררו את ה-Butthole cut של צ'יטה?
אין לי תחושה טובה לגבי יחידת המתאבדים
יותר מדי דמויות, בשביל מי זה טוב?
טיזר נוסף של "יחידת המתאבדים" (גם הוא מה-DC Fandome), הפעם עבור משחק ווידאו בכיכובם, עושה עבודה הרבה יותר טובה בלגרום לי לרצות לראות משהו שקשור בקבוצה הזו – ושם מסתפקים רק בארבעה חברי צוות.
משהו על מספרים
תגובה ששמאתי בוריאציות שונות היא שב"יחידת המתאבדים 2.0: נקמתו של שובו של חזרתו של בנו של מלך-הכריש" (או איך שלא יקראו לזה בארץ) יש 'יותר מידי דמויות'.
וזה מוזר לי. כאילו, סרטי אנסמבל גדולים יש מראשית ימי הקולנוע. וצוותים גדולים של דמויות אפשר לראות בסרטי אקשן וההרפתקאות זה לא מראה נדיר: שבעה סמוראים, אחד עשר לדני אושן, תריסור נועזים, 13 מתנקשים… וכל סרט מאזן את הקאסט באופן שונה, מי מוצלח יותר ומי פחות, ובכל סרט יש כמה שיקבלו פחות תשומת לב וכמה שיותר.
ויכול להיות שזה יהיה סרט טוב, או סרט רע – אבל התלונה הזו פשוט לא מובנת לי.
אני חושב שזה כמות הסלבריטאים
צוות של 15 זה סבבה, אבל רק 3 מהם הם קלוני, פיט ודיימון. אז בקלות אנחנו יודעים מי הראשיים, מי המשנה וכן הלאה.
כאן, יש הרבה סלבריטאים שכולם די באותה רמת פרסום ואהדה ובעלי מעריצים, אז לכאורה מתבקש שכולם יקבלו זמן מסך דומה.
מן הסתם, זה לא יקרה. ההשערה שלי היא שיהיה "צוות סלבריטאים" ראשון שכולו ימות ברגעים הראשונים, מה שיגרור את הזמנת הצוות השני, שירופד בכמה סלבריטאים (שגם כאן, אני אניח שיהיו כמה שימותו כדי "לשמור על ההפתעה"), וחלק מהם אולי יהיה גם בצד של הנבלים. אבל כשרואים את הסרטון ככה, עם השמות בגודל הזה, ובלי החלוקה הזאת: זה מרגיש כמו הרבה.
מהמר שאחד הסלבריטאים מהצוות הראשון ישרוד!
לפחות את הטבח הראשון
עכשיו שכתבת, הכי הגיוני בעולם.
(ל"ת)
לא ממש שתי צוותות
אני חושב יותר בכיוון של דלת מסתובבת – אחד יוצא שניים נכנסים, שניים יוצאים אחד נכנס; גם יותר דומה לקומיקס המקורי וגם פחות צפוי ונותן יותר משקל לכל סצנת אקשן, כשאין דרך לצפות כמה ימותו בין בהתחלה ובין בסוף… חוץ מהארלי קווין, הארלי קווין שורדת.
אם זאת הייתה סדרה, הייתי זורם על הכיוון הזה
וגם אם הסרט יהיה אנתלוגי במבנה שלו, אני שוקל את הנושא. אבל אם יש עלילה אחת רציפה, ההחלפה התדירה של מי כן-מי לא תהיה מעצבנת וגם קצת תמוהה ("מאיפה הבאת עוד מישהו ולמה הוא לא היה שם מלכתחילה")
ובקשר לסצינה של שהאזאם...
זו סצינה שנמחקה, ובכל מקרה אני לא חושב שאדם השחור יצטרף לשהאזאמים… אולי אתה מתכוון לסצינה הזאת.
עבדתי על זה!
עשיתי את הטקסטורות (כלומר צבעים וקמטים וכאלה) לשלוש מהדמויות שרואים ב"רול קול" של יחידת המתאבדים, כולל את ויזל וקינג שארק.
מה שהמון אנשים מפספסים זה שנתנו לג'יימס גאן אינסוף כסף פלוס יד חופשיה, כלומר לא רק הו יש פה המון דמויות, אלא הרייטינג. אם יש מישהו שישר הולך על רייטד אר וגם שווה את זה זה גאן. הולך להיות סרט כיף פלוס.
גל גדות כזו בינונית
המשחק שלה אנמי והיא נראית יותר כמו דוגמנית מסלול מאשר אמזונה חזקה.
אבל היא משלנו
לכן יש לפרגן לה
לא הבנתי למה לא רואים את מי שמשחק את THE PEACEMAKER
בטריילר של יחידה המתאבדים