ההצלחה של "סיפור נישואין" לא עזרה לנואה באומבך ונולאן שבר אותו כאילו היה הגב של באטמן. בונג ג'ון הו כן הצליח לתת קצת יותר פייט לספילברג, אבל הגולשים אמרו את דברם ואנחנו נפרדים גם מהבמאי של "פרזיטים". משחקי שמינית הגמר הגיעו לסיומם, וכרגע זה המצב:
אם יש לכם דז'ה-וו, זה או כי יש גליץ' במטריקס או כי הייתם כאן בזמן הסינמונדיאל הקודם: טרנטינו, הזוכה של הסינמונדיאל הראשון, פגש את סקורסזה ברבע הגמר גם לפני ארבע שנים. אז זה הסתיים בניצחון של סקורסזה על חודו של קול, והוא הגיע למקום השלישי והמכובד. האם מרטי ינצח גם הפעם, ואולי אף יגיע יותר רחוק ממקום שלישי? או שטרנטינו ישיג את נקמתו וינסה לשחזר את הצלחתו מהטורניר הראשון?
רבע גמר 1
מס' מצביעים: 250 Loading ...
|
בטורניר הקודם, פינצ'ר הביס ברבע הגמר את אדגר רייט והגיע בסוף למקום הרביעי. מצד אחד, ריאן ג'ונסון הוא לא אדגר רייט, אבל פינצ'ר הוא במאי בקליבר שונה מהיריבים שהיו לג'ונסון עד כה. אז מי יקבל מקום ברבע הגמר – מאנק או בלאנק?
רבע גמר 2
מס' מצביעים: 255 Loading ...
|
מחר: גם נולאן וספילברג נפגשים שוב, ואדגר רייט פוגש את דני וילנב.
למי הצבעתי
שמינית גמר 1- מרטין סקורסזה , בעשור באחרון עשה את האירי ןהזאב, טרנטינו עשה את היו זמנים ושמונה השנואים , שניים סרטים מהטופ 10 של עין הדג ובכלל סרטים מצוינים לדעתי ושניים לא.
שמינית גמר 2-ֶלא הצבעתי
אוך, סקורסזה נגד טרנטינו זה משחק של חצי גמר
(ל"ת)
פינצ'ר וג'ונסון התחילו את הקריירה עם סרטים מאוד דומים מבחינתי. חצי ראשון יצירת מופת, חצי שני חלש. החצי הראשון של מועדון קרב קצת יותר טוב מהחצי הראשון של בריק, אבל הוא מאבד נקודות יותר בגלל שהחצי השני שלו כל כך אוברייטד. המשך הקריירה שלהם בכלל לא בר השוואה. פינצ'ר המשיך כאחד הטכנאים המדוייקים ביותר של קולנוע. פינצ'ר הוא ספילברג עם בחירת סיפורים פחות טובה. זה משנמך אותו משמעותית, אבל לא קרוב מספיק כדי לעקוף יוצר אובר מתחכם ואובר מודע לעצמו שהתפלקה לו יצירת מופת אחת בקריירה, וכפי שהוא הוכיח בסרט ההמשך, יצירת המופת הזאת היתה טעות שהוא כנראה לא ישחזר.
יכול להיות שלא הבנתי למה התכוונת
אבל פינצ'ר ממש לא התחיל את הקריירה עם מועדון קרב.
אמרתי מבחינתי, בגלל שמשום מה חשבתי שמועדון קרב יצא לפני שבעת החטאים (ולא ראיתי את הסרטים המוקדמים יותר) אבל אתה צודק. התנצלותי
רק בגלל מאנק הבינוני מינוס הצבעתי לג'ונסון
(ל"ת)
סקורסזה. פינצ'ר.
אני דווקא מחובבי 'היו זמנים בהוליווד', אבל זה לא ממש רלוונטי. עם כל הכבוד הרב שיש לי לטרנטינו, המשבצת בה הוא פועל היא רק חלק קטנטן מהמגוון המטורף של סקורסזה.
במקרה של ג'ונסון ופינצ'ר זה קצת יותר מורכב. בעקרון, לג'ונסון יש יתרון די נדיר – אף אחד מהסרטים שלו שראיתי לא היה בעיני פחות מ'טוב מאוד'. רק שיש לו גם בעיה – אף אחד מהסרטים שלו לא היה בעיני יותר מ'טוב מאוד'. זה בלט במיוחד ברצח כתוב היטב (הראשון, את השני עוד לא ראיתי) שהיה בעיני סרט טוב מאוד ותו לא, וממש הופתעתי מהאהדה האדירה שהוא קיבל.
לפינצ'ר יש אמנם כמה פלופים, בפרט מאנק, אבל את נעלמת למשל – אהבתי יותר מכל הפילמוגרפיה של ג'ונסון. וזה עוד בלי לדבר על מועדון קרב והרשת החברתית שנמצאים אצלי בראש רשימת הסרטים האהובים עלי. רק לאחרונה ראיתי שוב את הרשת, והוא פשוט אדיר באופן שג'ונסון לצערי עדיין לא חלם להתקרב אליו. אז כן, פינצ'ר.
אוי לא
יש אפשרות להחליף את ההצבעה שלי לסקורסזה במקום טרנטינו? אני כנראה טיפש כי הייתי בטוח שהצבעתי למרטי אבל שמו של קוונטין מופיע אצלי בבולד. אם זה יהיה ניצחון על חודו של קול לא אסלח לעצמי!
זה ליטרלי על חודו של קול! 😭
(ל"ת)
פשוט לא מתחבר לג'ונסון
נרדמתי כשצפיתי בבריק לפני שנים והאשמתי את עצמי (אבל לא חזרתי לסרט).
את לופר אהבתי אבל הרגשתי שהוא אובררייטד.
מאז הוא הוציא את knives out ומלחמת הכוכבים, שניהם סרטים לא מדהימים בעיניי.
אני חושב שמשהו בכתיבה של ג'ונסון פשוט לא מקליק אצלי. בקיצור, זה לא הוא זה אני (?)
לדעתי זה הוא
שוב גם את רוב סרטי פינצ'ר לא כזה אהבתי אבל גונסון ממש בינוני לדעתי
אז לקראת סוף היום (נשאר כ20-25 מצביעים)
וטרטינו עושה נמהפך על סרקסוזי(כמו שחשבתי אבל לאורך כל היום סרקסוזי דווקא הוביל במעט ).
מהצד השני פינצ'ר קצת דורס וזה מעט הפתיע אותי