(אם אינכם בטוחים מה קורה פה: כתבת ההסבר על הסינמונדיאל)
התמונה של שלבי ההכרעה הולכת ומתבהרת: בבית' ו' יעלו כריסטופר נולאן ודייוויד פינצ'ר – והשאלה היא רק מי במקום הראשון ומי בשני, ובבית ה' ברור שווס אנדרסון הוא ראש אחד מעל כולם, ונותר רק לשאול מי יצליח להגיע לשמינית גמר: יורגוס לנטימוס או נואה באומבאך. זה, לאחר קרב צמוד למדי שכמעט והסתיים בתיקו בין פארק צ'אן ווק לבאומבאך – אך בסוף באומבאך הצליח להבקיע את הגול המיוחל והוביל את עצמו לניצחון.
בית ז' הוא באופן בלתי רשמי שכזה פגישת מחזור של 2019, ובמשחק הזה למשל אנחנו רואים את בונג ג'ון הו – מי שזכה בפרס האוסקר על תסריט מקורי באותו טקס אוסקר – מתמודד מול טאיקה וואטיטי – מי שזכה בפרס האוסקר על תסריט מעובד באותו טקס.
אז האם הדרום קוריאני יצליח לנצח את הניו זילנדי, אחרי שהחבר שלו למדינה הפסיד פעם שעברה לפליט 2019 אחר? או שמא דרום קוריאה עדיין לא בשלה לעלות למגרש של הגדולים?
בית ז' - משחק 3
מס' מצביעים: 231 Loading ...
|
רוברט אגרס, ב-2019, התמקד בשני אנשים בתוך אי קטן. ריאן ג'ונסון, לעומת זאת, התמקד בשלל דמויות שנמצאות בתוך עיירה קטנה (אם כי בעיקר באחוזה משפחתית גדולה). ב"רצח כתוב היטב", ג'ונסון גרם לקפטן אמריקה לאחל לכולם לאכול חרא, בעוד שב"מגדלור" אגרס גרם לבאטמן ולגובלין הירוק להתחרפן עד שייצא עשן (ודם). בכל מקרה, עכשיו צריך לבחור אחד.
בית ז' - משחק 4
מס' מצביעים: 215 Loading ...
|
זה לא שמנגולד הוא בדיוק ספילברג החדש, ובכל זאת אי אפשר שלא להתרגש מהסמליות שבה נמצא הבמאי של ארבעת סרטי אינדיאננה ג'ונס הראשונים מול מי שנבחר לביים את החמישי שביניהם. כן, לספילברג יש קטלוג יותר מרשים (בכל זאת הוא עובד משנות השבעים), אבל "לוגאן" היה אחד מהסרטים היותר אהובים ואהודים בחמשת השנים האחרונות – הרבה מעבר לסרטים שספילברג עשה. אז, המורה או התלמיד?
בית ח' - משחק 3
מס' מצביעים: 216 Loading ...
|
מצד אחד, רידלי סקוט הוא אחד מהבמאים שבלעדיהם אי אפשר לדבר על קולנוע בתוצרתו המודרנית. מצד שני, פיט דוקטר הוא אחד מהבמאים שבלעדיהם אי אפשר לדבר על פיקסאר כאילו… בכלל. אז האם נלך לקשיש שלא מפסיק להפתיע או לילד הפלא שהצליח עד כה להכניס 4 מתוך 4 סרטים שהוא ביים?
בית ח' - משחק 4
מס' מצביעים: 220 Loading ...
|
למי הצבעתי:
הצבעתי בכל המשחקים!הישג.
בית ז1: טאיקה , ניפרד ממנו בבתים ,עדיין בזכות ראביט הוא יקבל את קולי
בית ז2: גונסון
בית ח1: שפילברג, עם כל הכבוד מנגולד התלמיד שלו?
בית ח2: דוקטור, אני מקווה שתהפוך לבמאי האנימציה הראשון שעבור שלב , סרטים מעולים והרבה יותר טובים מסקו בעשור האחרון
נראה שבהחלט יש סיכוי שדוקטר יעלה הלאה
הקרב הבא שלו הוא נגד ג׳יימס מנגולד, שם הוא הולך כנראה לנצח בגדול.
כך שהשאלה היא אם הוא הולך לנצח בקרב הזה מול סקוט.
נכון לכרגע הוא מוביל אבל הפער לא כזה גדול, כך שעוד יש סיכוי (ואני מקווה שזה לא יקרה) שזה יסתיים בתיקו.
אני בהחלט אשמח לראות את פיט דוקטר בשמינית הגמר.
אם יש במאי אנימציה שיכול להתקדם בסינמונדיאל זה הוא, הבמאי שביים את סרט האנימציה היחיד אי פעם שזכה בסרט השנה (הקול בראש).
נכון, זה יהיה המשחק המכריע שלו,
נראה שיהיה מאוד צמוד נשארו מקסימום20-30 מצביעים ורק השאלה לאן הם ילכו יותר.
לדעתי דוקטור מנצח את סקוט ועולה אבל זה גבולי מאוד
אתה מכיר במקרה איזו קבוצת פייסבוק של מעריצי פיקסאר?
סתם סתם, צוחק.
אין מה לדאוג, אני לא הולך לצאת המוסד.
חחחחח הכל בשביל פיט!
(ל"ת)
אגב גם אם יש תיקו יש סיכוי לדוקטור לעלות
בהנחה שפילברג מנצח את סקוט אז זה 4 נקודות גם אל פיט גם אל רידלי ואז זה הפרש שערים.
אני לא מכיר את החוקים של המונדיאל או הסנימדואל במקרה של תיקו אבל יש לא סיכוי בכל מקרה
מאכזב שאגרס יעוף בשלב כזה מוקדם
מעניין אם בבית אחר היה לו יותר סיכוי להשיג נקודות לפחות, אחד היוצרים היותר טובים ומעניינים.
חברים, התשובה הנכונה היא אינה "טאיקה וואטיטי"
[דעה וכו' וכו']
כאילו, כן, "ג'וג'ו ראביט" סרט שאני אוהב, ו"ילד" מלא באהבה, ו"המצוד אחרי חיות הבר" חמוד ו"מה שקורה בצללים" מצחיק מאוד.
אבל בחייאת, ראיתם את הפילמוגרפיה הפסיכית של בונג ג'ון הו, במאי שאשכרה הסרט הכי חלש שלו (והראשון שלו) הוא איזה טופ 5 של רוב הבמאים האחרים פה? במאי של 7/7 לא רק יצירות טובות אלא מעולות? אני לא מבין מה בכלל ההתלבטות פה.
ששששששששששש
(ל"ת)
BASED
(ל"ת)
מסכים חלקית
הצבעתי לבונג, שבהחלט מוצלח יותר מוואטיטי, שעשה שני סרטים טובים ("WWDITS" ו"ג'וג'ו ראביט"). אבל לזכותו יאמר ששניהם טובים יותר מ"אוקג'ה".
זה כנראה לא הוגן, אבל מבין הסרטים של בונג ג'ון-הו ראיתי רק את אוקג'ה, והוא ממש לא עשה לי חשק לראות עוד סרטים אחרים. בעוד שטאיקה הוא במאי שאני תמיד ארצה לראות גם אם הרמה שלו באמת לא אחיה.
אוקג'ה לא מדהים וגם Snowpiercer אוברייטד בעיני
אבל יש לו שלוש יצירות מופת מוחלטות (זכרונות, פרזיטים ואמא האנדרייטד) ועוד כמעט יצירת מופת (המארח) – יותר מרוב הבימאים במונדיאל הזה.
וואו, הקרב בין טאיקה וואטיטי לבונג ג'ון-הו שובר שיאים של מתח
מודה שלא זכור לי אחד כזה בסינמונדיאלים הקודמים.
לא הייתי אומר
כלומר, כן, הקרב מאוד צמוד (אם כי היו קרבות צמודים יותר. הגמר בפעם הקודמת הוכרע ליטרלי על חודו של קול), אבל עצם זה שוואטיטי שומר כל הזמן על ההובלה (לפחות בכל פעם שאני נכנס לבדוק) הופך את זה לפחות מותח.