כמה עצוב זה שבטריילר לסרט של פיקסאר הדבר הכי מרגש הוא הפיצוצים?
בצמוד לסרט יוקרן הסרטון הקצר "צעצוע של סיפור: חופשה בהוואי", וגם לו יש סוג של טיזר.
כמה עצוב זה שבטריילר לסרט של פיקסאר הדבר הכי מרגש הוא הפיצוצים?
בצמוד לסרט יוקרן הסרטון הקצר "צעצוע של סיפור: חופשה בהוואי", וגם לו יש סוג של טיזר.
Is the popemobile catholic?
הטריילר לא כזה עצוב, למעשה הוא הצחיק אותי יותר מאלו של קונג-פו פנדה ושרק 200 יחד. כנראה שלא נקבל פה יצירת מופת אבל אולי יש סיכוי לקומדית ריגול מוצלחת, וגם זה יהיה בסדר.
אפילו בתור אחד שאהב את הסרט הראשון,
הטריילר לא ריגש אותי.
הטריילר של צעצוע בסיפור: חופשה בהאווי לעומת זאת….. נאדר*!!1
—-
*שגיאות כתיב מכוונות.
פעם ראשונה שאני לא מצפה לסרט של פיקסאר.
סרט האנימציה שאני הכי מחכה לו השנה הוא "פו הדוב".
גם "טינטין". שאגב, הוא בכלל לא יכול להיות מועמד לסרט האנימציה נכון?
רמז לפיקסאר
ספיד רייסר הוא לא בהכרח האסוציאציה שאתם רוצים לעורר בטריילר לסרט שהקהל שלכם ממילא שוקל ברצינות להדיר ממנו את רגליו.
"מכוניות 2" נראה יותר גרוע מטריילר לטריילר...
(ל"ת)
הבעיה שלי עם 'מכוניות' 2, מהטריילר,
מעבר לכל השאר היא – שזה סרט טוסטר. יש כל מיני דברים שחסרי משמעות לחלוטין עבור מכוניות (שירותים ציבוריים למכוניות? מכונת *שיקוף* וגלאי מתכות למכוניות? משאית *ביוב* למטוסים? מה, יש מכונית שצריכה החלפת שמנים בטיסה טרנס-אטלנטית?), ונראה שפשוט פיקסאר, עד כמה שלא נעים לומר את זה, התעצלו.
זה היה נכון גם בסרט הראשון.
(ל"ת)
הסרט הראשון לא היה טוסטר. הוא עסק בכביש 66 המיתולוגי, ולכן השימוש במכוניות היה יותר מהגיוני. העניין הוא שבמכוניות 2, עד כמה שאני מצליח לראות, אין שום הצדקה להיותן מכוניות אפילו ברמה התמטית. אני עדיין חושב שזה נכפה עליהם על-ידי דיסני בגלל המרצ'נדייזינג ה*מאוד* מצליח של "מכוניות" (למרות שאני באמת לא מבין למה).
הייתי מאוד רוצה להאמין בזה
אבל אני לא בטוח שדיסני באמת יכולים לכפות על פיקסאר משהו כרגע, כשפיקסאר למעשה מנהלים אותם. אד קאטמול וג'ון לאסטר, שניהם אנשי פיקסאר, עומדים בראש מחלקת האנימציה של דיסני והם אלה שמחליטים איזה סרט יופק ואיזה לא. עדיין, הם לא בראש הפירמידה, ויכול להיות ש-5 מיליארד דולר בהכנסות ממרצ'נדייז מהווים לחץ שאף אדם ואף אולפן לא היה יכול לעמוד בו.
שוב, זה הכל בגלל לאסיטר
תראה ראיונות איתו, הבחור מאוהב בקונספט הזה (אלוהים יודע למה) והוא מדבר על "מכוניות" כעל הבייבי הפרטי שלו.
זה לא טוסטרים
זה טוסטרים 2. !קרש!
מה זה, איה האמוטיקון של הקרש?
(ל"ת)
מישהו יכול להסביר את עניין מכוניות 2?
גם מכוניות וגם מכוניות 2 יוצאים במה שהוא כנראה עידן השיא היצירתי של פיקסאר, עידן שבו על הסרט-הגרוע-ביותר-שאינו-מכוניות אפשר להגיד שהוא היה "רק מצויין" (וכל מועמד לתפקיד הסרט הזה יככב במקום הראשון ברשימת "הסרטים האהובים של פיקסאר" של מישהו אחר). איך מתפלק להם פלופ-לכאורה שכזה? אלו צוותים שונים? זה פרוייקט שכופים עליהם גורמים מלמעלה? מה?
באינטרנט מאשימים את דיסני
אבל קשה לי להאמין שהם באמת יכולים לכפות את זה עליהם.
האמת היא שנראה שהכל היה רעיון של ג'ון לאסיטר שמתייחס ל"מכוניות" כאל הבייבי שלו.
כבר כמה שנים שהוא זרק את הרעיון הזה ל"מכוניות 2" ועכשיו הוא מוציא אותו לפועל. לי הוא באמת נראה מתרגש מהעניין, אני אפילו לא בטוח שזה בגלל שהסרט הפך לפרנצ'ייז כזה מצליח.
מש'א
תראה את הראיון עם ג'ון לאסיטר ב-DVD של מכוניות ותבין.
במקרה הכי גרוע תמיד נוכל לקרוא לסרט בשם "מכוניות על המטוס!".
אוי!
הסרט הזה של דרימוורקס חוזר? הא הא הא! דרימוורקס הוציאו עוד סרט שהוא בסדר מינוס!!!
(וכך אני גורם לעצמי להאמין שלפיקסאר אין סרטים גרועים)
נראה סביר
בכול מקרה, אני אישית הרבה יותר מצפה ל'קונג פו פנדה 2'. ובכלל, זה שאני מצפה יותר לסרט של דרימוורקס מאשר לסרט של פיקסאר רק מוכיח (עבורי לפחות) עד כמה המצב לא משהו.
ועוד דבר ששמתי לב אליו בפסוטר הישראלי
אנחנו על המפה, יאהו!
http://www.rav-hen.com/ComingSoonIn.aspx?ComID=214&month=6
דווקא את מוסקבה מחקו.
טוב, כנראה לא רצו להסתבך עם אף אחד אחר. עכשיו הם צריכים רק לשנות את הסטנה בסרט עצמו.
זה פוסטר מותאם לכל מדינה
נראה לך שתל אביב הייתה מקבלת כזו חשיפה?
וכמובן שזה תל אביב
ולא ירושלים, בניגוד לשאר ערי הבירה שבפוסטר.
את הפוסטר יצרו לפני סיום בניית שדה התעופה בירושלים...
(ל"ת)
אני בספק שפיקסאר יודעים את זה.
(ל"ת)
מצד שני, תחרות בין המכוניות מהסרט לרכבת הקלה נשמעת לי
כמו משהו עם פוטנציאל מדהים.
אף אחד לא יצליח לסספנד את זה.
(ל"ת)
לעומת זאת, אם נהפוך את הרכבת לרחפת קלה...
Now, where did I hear this one before?
כן, אבל מאיפה נשיג עכשיו כל כך הרבה צלופחים
(ל"ת)
פרופורציה. זה אומנם פיקסאר שמחליקים מהמצוינות אבל...
לפחות זה לא זה-
ואיזה יופי זה מתרחש בארצינו הקטנטונת.
בקרוב אצלינו?
נקווה שלא.
והנה מכוניות 2 לא נראה גרוע כל כך
חשבתי שאולי כל youtube צריך אישור
ובגלל זה הסירטון לא מופיע אבל נראה לי שפשוט לא עשיתי משהו טוב.
בכל מקרה הינה הסרט שדיברתי עליו:
http://www.youtube.com/watch?v=aCZQ_a-Xm2Y
ואם כבר אז אני ירחיב : קוראים לזה "האריה של יהודה" והוא מספר על כבש שנמלט משחיטה והם כותבים עליו:
"The first ever 3-D animated, family-friendly, faith-based movie released to theaters"
מבוסס אמונה? מה זה אמור להביע? אבל אני מניח שהם צודקים זה הסרט הראשון של משהו שמבוסס על תקופת התנ"ך בתלת מימד שמוצג בקולנוע(כניראה). אבל מצד שני למה יש פה חיות מדברות? זה הופף את זה ליותר חיקוי מחיקוי. וגם מה נראה לאנשים האלה שכל הסרטים חוץ משלהם לא היו בטוחים לילדים נו… אויש
"מבוסס אמונה" = נוצרי
(ל"ת)
כמה זה פתטי
שעצרתי את הסרטון באמצע כדי לבדוק מקרוב אם הדגם של ירושלים בימי בית שני נאמן לתפיסה הרווחת במחקר?! (שטיפת מוח העבירו אותי, אני אומרת לכם.)
אגב, הוא די נאמן בעקרונות הבסיסיים – רואים שמישהו שם ישב ובדק איך שחזרו את העיר מבחינה ארכיאולוגית ולא סתם מיקם מבנים וחומות באקראי, רק חבל שכל הסרט נראה כמו מופע אורקולי של מרכז מבקרים בשילוב עם דגם תלת-מימדי ולא כמו סרט קולנוע..
אגב 2: רואים גם שהסרט מיועד לקהל נוצרי ולא יהודי, כי השה הוא כמובן סמל לישו והעורבים ה'רעים', בפריים וחצי שרואים אותם ממריאים משכונה ירושלמית, נראים באופן די ברור כסמל ליהודים הרשעים.
"נוצרי" לא שווה ל"אנטישמי"
בסדר, אז זה סרט נוצרי עם אנימציה לא להיט. זו לא סיבה לחפש בנרות סימנים לאנטישמיות.
למה בנרות?
לחפש בנרות זה מה שעשיתי אחר כך: נכנסתי לאתר הסרט וקראתי על דמות העורב שלעיל. זה היה די מרתק האמת – מסתבר שהוא טיפוס קשוח אבל בעל לב טוב, שמפרש לא-נכון חלום שחלם (על איך להפוך מ'לא-נקי' בעיני החברה ל'נקי') ומכריז לפיכך מלחמת חורמה על הסדינים באשר הם. יש פה סמליות נוספת של מלחמת בני אור בבני חושך, רעיון נוצרי בסיסי (מה מסמל דווקא סדין? העורב שחור והסדין לבן). כשהעורב פוגש את חיות החווה – הקשורות לאותו אבוס שישו נולד בו, השור והחמור וכו' – הוא מבין את הטעות שבדרכיו ומתגייס לסייע להם ככל יכולתו.
הפרשנות שלי מבוססת על העובדה שמערכת הסמלים הנוצרית מאוד מובנית, ומטביעה את חותמה על כל יצירה נוצרית (ויש שיאמרו שגם על הרבה מאוד יצירות אחרות). לכל אישיות וסצינה בנצרות יש אטריבוטים, כך שאם למשל נראה אישה על חמור נדע תמיד שזו מריה ההרה בדרך למצרים ואם נראה זוג מתחבק – אלה תמיד אנה ויהויכין הורי מרים. כך אני יודעת שחיות החווה הן סמלים לסצינת המולד, השה הוא ישו באופן ברור (בסרט הוא חמק מלהיות קורבן בבית המקדש – ישו כקרבן זה נושא מרכזי מאוד בנצרות. אה, והסרט ייצא לאקרנים בחג הפסחא, המציין את תחייתו של ישו) והעורב הוא היהודי.
אז בעצם מוצג כאן רעיון נוצרי עתיק בלבוש עכשווי – המאבק בין סינגוגה לאקלזיה (היהדות מכוסת העיניים שמובסת ע"י הכנסייה הזקופה וגלויית העיניים) מקבל פרשנות בת זמננו, שמתאימה בדיוק לתוצאות של ועידת ותיקן 2, בה נקבע שהיהודים אינם אחראים למותו של ישו. בסרט הזה, במקום להציג את היהודים כמי שדינם לאבדון או משהו כזה, מציגים סצנריו של איחוד והשלמה, (כמובן בכך שהיהודי מבין את הטעות שבדרכיו) וכולם חברים עד עצם היום הזה.
אז לא, אני לא רואה כאן אנטישמיות כלל, אבל בהחלט מהדהדים כאן רעיונות שמאדירים את הנצרות על פני היהדות, גם אם הם 'לא התכוונו' – סרט אלגורי הוא סרט אלגורי.
את אומרת שעורב הוא סמל מקובל בנצרות ליהודי?
אף פעם לא שמעתי על זה, אבל אני לא מתמצא בתחום.
לא לא,
דווקא העורב הוא לא סמל מוסכם (לפחות לא ליהדות. עד כמה שידוע לי בכל אופן). אבל שחור זה סמל מוסכם ועוד-איך (לאו דווקא ליהדות). מלחמת בני אור בבני חושך, הניגוד בין שחור ללבן, זה רעיון מאוד בסיסי באסכטולוגיה הנוצרית – באחרית הימים יחזור ישו ויוביל את צבא האור למלחמה בצבא החושך, שבראשו יעמוד האנטיכריסטוס, שייראה בדיוק כמוהו אבל יהיה משיח שקר.
מבחינת העולם הנוצרי כל מה שאינו נוצרי הוא חשוך וצריך להאיר אותו, כמו שהעורב בסרט הזה רוצה להיות 'נקי' ומחליט שהסדינים הלבנים הם הדרך שלו להגיע לזה. מיותר לציין שגם הטלה (ישו) לבן כשלג. כשמוסיפים לזה את העולם שבו מתרחש הסרט – ירושלים היהודית של בית שני – מתקבלת המסקנה שהעורב יכול להיות רק היהודי.
אתה יודע מה, במחשבה שנייה אני מוכנה לקבל שהעורב לא מוכרח להיות יהודי – הוא יכול להיות גם רומאי (למרות שלדעתי היו מאפיינים אותו בצורה אחרת) או לסמל את כלל העמים שלא הכירו בישו ובסוף קיבלו על עצמם את הנצרות, ועדיין זה לא סותר את הנקודה שלי מקודם.
נו, בדיוק
העורבים הם "רעים", אבל אין סיבה להניח שהם יהודים.
דווקא העורבים ביחד עם הנשרים
היו מאוד מזוהים עם הנאצים.
עורבים מסמלים הרבה דברים
אבל במערכת שהסרט פועל בה, שהיא נוצרית במובהק ומכוונת לקהל דתי (קפצו לרגע לאתר ותראו את זה מיד), אין נאצים. יש ירושלים של ימי בית שני, שבה הרעים שהתנכלו לישו היו היהודים בראש ובראשונה (פונטיוס פילטוס לא מצא בו שום אשמה וניסה ככל יכולתו לנפנף את הסיפור בלי שום הוצאה להורג. לפי הברית החדשה היהודים אמרו לו – דמו עלינו ועל בנינו, ומזה התחיל הכל). אמנם האימפריה הרומית רדפה את הנוצרים בלהט רב (ואגב אימצה מאוחר יותר את הנצרות תחת סמל הנשר…) – אבל, וזה משמעותי, לא בתקופתו של ישו אלא רק אחריה. כל הנצרות מבוססת על דו שיח עם היהדות (גם האסלם, מסתבר), לכן הגיוני שהסימבוליקה הבסיסית שלה תתייחס ליהודים ולא לפלשתים או לפרסים.
זה נשמע כמו פאולוס
זאת אומרת, הרצון לעשות טוב שבא לידי ביטוי ברדיפה של הטוב האמיתי, ואז התפכחות וסיוע לטוב האמיתי.
מסכימה מאוד.
(ל"ת)
אמממ, לא נראה לי.
למרות שמהתיאור שלך הסקתי שמדובר בפאולוס, הרי שבתיאור באתר נאמר שהחבורה שהעורב מוביל היא חבורת ה"טמאים", שנקראת כך בגלל שעורבים הם חיות טמאות לפי היהדות (כך כתוב שם מפורשות). בקיצור, סביר יותר שהעורב מסמל את ענווי הארץ שלהם היהודים בזו ושאותם ישוע הילל.
בכלל, הרעים בכל הסיפור הזה, נדמה לי, הם בני האדם, לא החיות. בני האדם רוצים להקריב את יהודה, בגלל שהוא שה לבן וטהור; החיות מתגייסות כדי להציל אותו.
אה-הא!!
אז היהודים הם בני אדם!
רגע… עכשיו אני כבר לא יודעת אם זה דימוי חיובי או לא
לולא סרטי "מכוניות"
הפילמוגרפיה של פיקסר הייתי מושלמת.
עצוב לי שיש סרט של פיקסר שאני לא מחכה לו בכלל.
חוץ מטרילוגיית הצעצועים יש לפיקסאר סרט אחד בלבד שצריך המשך, וזהו "משפחת סופר-על".
וגם "מפלצות בע"מ"
(ל"ת)
את זה נקבל בקיץ הבא
http://www.imdb.com/title/tt1453405/
לא הבנתי משהו:
לפי הדף בימד"ב, הקונספט של הסרט הוא: Mike and Sully in their college days.
עוד לפי הדף, Boo תהיה שם. בהנחה שמייק וסאלי היו בקולג' לפני אירועי הסרט הראשון (מה שנשמע לי סביר, לעשות לזה prequel, זה הרבה יותר טוב מ-sequel במקרה זה), איך בדיוק בו קשורה?
ואתה מייחס חשיבות לדף ימד"ב של סרט שאמור לצאת עוד שנה וחצי, למה?
הידד!
(ל"ת)
ראיתי אותו ממש לפני כשעה
הח, איזה סרט כיפי, מצחיק וסוחף! הסוף שלו מרגש בדיוק כמו שזכרתי. מחכה להמשך (:
ידעת שמתוכנן לזה המשך, נכון?
אחרת, לא נראה לי מתבקש שיהיה לו…
כולם מתלוננים על הטריילר
אבל ירוצו לראות את הסרט בלי לחשוב פעמיים. נראה אחלה ביותר.
סרט הפיקסאר הראשון שמננו אמנע בכל מחיר
מצטערת, בשבילי מכוניות לא התקיים ומהטריילר הזה גם לא נראה שההמשך צריך
אני מאמין שכשהסרט יצא, כל מי שאהב את צעצוע3 יתלהב בטירוף גם מהסרט הזה. גם צעצוע של סיפור 3 נשמע מיותר (במיוחד אחרי צעצוע 2), עד שאנשים ראו אותו. הוא בטח יופיע בכל רשימות השנה בשנה הבאה (חוץ משלי, לא התלהבתי מצעצוע של סיפור 3). נראה לי שהסרט לא יעבוד על מקוריות, הוא יעבוד על תסריט "איכותי" ו"רגש", סטייל צעצוע 3. שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהב רגש בסרטים, אבל לא כזה כמו שיצרו פיקסאר בסרטם הקודם. זה היה רגש כזה נוסחתי, תבניתי, תעשייתי .
אבל הדבר שהכי מעציב אותי לגבי מכוניות 2 ובקרוב גם מפלצות בע"מ 2, זה העובדה שפיקסאר החליטו ללכת על המשכונים. מה, הם מפחדים להיכשל עם רעיון חדש? אין להם רעיונות חדשים? מאכזב.
למה כולם שונאים את מכוניות?
דווקא היה סרט סביר, אומנם לא בסטנדרטים של פיקסאר, אבל הרבה יותר טוב מרוב הסרטים של דרימוורקס.
ומותר להתעצל מדי פעם.
שתבינו, לוקח בערך 3-4 שנים לעבוד על סרט אנימציה, כלומר, פיקסאר ככל הנראה לא צפו את ההצלחה האדירה של צעצוע של סיפור 3 וגם של למעלה.
תכלס,
אני אלך לסרט כדי לראות את הסרטון לצעצוע
קצת אוף טופיק- הפרוייקט המקורי הבא של פיקסאר.
Brave- נקרא בעבר Bear and the Bow.
תסריט- ברנדה צ'פמן. בימוי- מארק אנדרוז. דיבוב של ריס ווית'רספון ואמה תומפסון.
אם הבנתי נכון זה סיפור על בת אצולה בשם מריאדה שמעדיפה לשחק בחץ וקשת.
זה מעניין, כי זה הסרט הראשון של פיקסאר שעומדת במרכזו דמות נשית. זה קצת הימור, בגלל שדמויות נשיות לא כ"כ פונות לקהל היעד של בנים. מעניין אם זה יעבוד.
למרות שאם הבנתי נכון זה לא 100% פיקסאר ומריאדה תצטרף לחבורת 'נסיכות דיסני'.
אין לי ציפיות גבוהות. נשמע כמו סיפור די נוסחתי.
התאריך המתוכנן הוא יוני 2012 [ויש כבר דף סרט! איזו זריזות].
הדמות הנשית הראשית הראשונה של פיקסאר?
ויולט והלן ישמחו לדבר איתך
ויולט והלן לא היו הדמות הראשית בסרט.
הן היו שתיים מתוך אנסמבל, ומיסטר אינקרדיבל, אם אני זוכר נכון, קיבל יותר זמן מסך.
יצא עכשיו פוסטר חדש
http://www.impawards.com/2011/cars_two_ver6_xlg.html
מהמדינות זיהיתי רק את צרפת יפן אנגליה ואיטליה נראה לי שיש עוד אחד