קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים
Captain America: Civil War

הצעת חוק המבקשת להסדיר את פעולתם של גיבורי על מעמתת את חברי "הנוקמים" זה עם זה, ובעיקר גורמת לקפטן אמריקה לצאת נגד טוני סטארק.

סרט מס' 3 בסדרת קפטן אמריקה
תאריך הפצה בארה"ב: 06/05/2016
תאריך הפצה בישראל: 28/04/2016

231 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. האח השלישי במשפחה שלהם הוא פורקו רוסו?

    טווידלדי

    (ל"ת)

    2
    סטיץ', nngnna ?
    • ג'ובאני רוסו*

      (ל"ת)

      2
      אנדי דופריין, lazarobbie ?
  2. מסתבר שסוני ומארבל בדיונים על הופעה של ספיידרמן בסרט הזה

    כריס סימס

    יש שמועות עקשניות בנושא. לא ברור מה הצב העדכני. כרגע, יש ממש "קמפיין" לשלב אותו.

    אה, וגם פיטרו את בריטי ההזוי מהתפקיד של ספיידי. מעולה.

    http://mashable.com/2014/12/12/spider-man-may-appear-in-captain-america-3-but-not-played-by-andrew-garfield/

  3. ברוך הבא מרטין פרימן

    yair_ca24

    ברוך הבא

    1
    ג'יזברה ?
  4. ובכן, דאם

    כבר לא נראה לי שאפשר לקרוא לזה "סרט סולו". חוץ מכריס אוונס יש פה נוקמים כמו רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, אנת'וני מאקי, פול בטאני, דון צ'ידל, ג'רמי רנר ואליזבת' אולסן, יש את ותיקי "חייל החורף" סבסטיאן סטאן, פרנק גרילו ואמילי ואן קאמפ, וגם את פול ראד, צ'אדוויק בוזמן ומרטין פרימן. אפילו הביאו את וויליאם הרט, הגנרל רוס "מהענק הירוק".

    ויש גם תקציר רשמי לסרט.

    • great minds think alike !:)!

      אנדי דופריין

      כתבנו כמעט את אותה הודעה באותו זמן….

  5. החלו צילומי הסרט + הכרזות ליהוק קיים ומשלים

    אנדי דופריין

    http://marvel.com/news/movies/24586/marvel_studios_begins_production_on_marvels_captain_america_civil_war

    ואלו שמות :

    כריס אוונס – קפטן אמריקה
    רוברט דאוני ג'וניור – איירון מן
    סקרלט ג'והנסון – נטשה רומנוף / האלמנה השחורה
    פול בטאני – ויז'ן
    ג'רמי רנר – קלינט ברטון / הוקאיי
    אנת'וני מאקי – סאם ווילסון / פאלקון
    סבסטיאן סטיין – באקי בארנס / חייל החורף
    דון צ'ידל – ג'יימס רודס / וור משין
    אליזבת' אולסן – וונדה מקסימוף / סקרלט וויץ'
    פול ראד – סקוט לאנג / אנטמן
    צ'אדוויק בוסמן – טצ'לה / הפנתר השחור
    אמילי ואנקאמפ – שרון קרטר / סוכנת 13
    דניאל ברוהל – ברון הלמוט זימו
    פרנק גרילו – ברוק רומולו / קרוסבונס
    וויליאום הארט – גנרל תדאוס רוס

    וואו, זה היה ארוך….. !:)! וזה בלי הכרזה כרגע על ספיידרמן, שיש שמועות נמרצות על הופעה קצרה בסרט.
    לא סתם אמרו שהסרט הזה יהיה הנוקמים 2.5

    • נראה יותר כמו הנוקמים 2

      mip

      ואת עידן אולטרון הייתי מגדירה יותר כ"הנוקמים 1.5"…

      3
      אור ענבר, דניאל, NS ?
    • נ.ב. לגבי התאריך

      mip

      אני לא כל כך מבינה בזמני הפקה של סרטים, אבל בשביל סרט עמוס אפקטים כמו מלחמת האזרחים (והוא חייב להיות עמוס אפקטים לפי גיבורי העל שנמצאים בו) – זה לא קצת מאוחר להתחיל צילומים?
      דובר על הפצה של הסרט באפריל 2016 – זה עוד שנה מעכשיו.
      שנה לצילומים+עריכה+אפקטים+יצירת פס קול+ עוד מליון דברים שאני בטח לא מבינה בהם נשמע לי קצת מעט…

      1
      subatoi ?
      • זה לא חריג בנוף ההוליוודי

        אנדי דופריין

        אל תשכחי שהם יכולים (ואני מניח שגם פועלים כך בדיוק ) לשלוח לאולפנים את מה שצולם עד כה – ואז לערוך, לחתוך ולתבל במקביל לצילומים על סצנות אחרות.

        • ברור שזה נעשה במקביל, ואפילו מעבר

          mip

          בהנחה שיש סצינות שהן CGI במלואן (או כמעט במלואן) סביר להניח שהם כבר התחילו לעבוד עליהן מראש. (נניח במאחורי הקלעים בדיוידי של איירון מן 1 הראו שהם התחילו לעבוד על הסצינות שאיירון מן מעופף בשמיים חצי שנה לפני שבכלל התחילו לצלם), ועדיין כשאני רואה לו"ז כזה, אני ממש לא מופתעת שג'וס ווידון יצא מהנוקמים 2 מותש לחלוטין…

    • הופעת אורח קצרה?

      עמית

      הם לא היו הלחמים עליו כל כך קשה אם זה היה להופעת אורח קצרה, יש לו תפקיד חשוב במלחמת האזרחים המקורית ואם יתנו לו במה של דקה וחצי כבר היה עדיף שלא היו מביאים אותו, לדעתי התפקיד שלו יהיה גדול יחסית.

      • זה כנראה הדבר הנכון לעשות

        yoav

        אבל אין להם מספיק זמן, הרי התסריט נכתב לפני שספיידרמן צורף ליקום הקולנועי ואין עכשיו מספיק זמן לשכתב את התסריט ולהתחיל לצלם כי הסרט צריך להיות גמור בעוד שנה בדיוק

        • זה לא בדיוק נכון

          לפי קווין פייגי הם כבר ידעו מזמן שהם יקבלו את ספיידרמן בחזרה, עוד מאוקטובר שעבר ונכתבו שני תסריטים למלחמת האזרחים, אחד אם העסקה תעבור והוא יוחזר להם והשני אם לא, כלומר יש לו תפקיד גדול בסרט.

          • מצד שני

            mip

            הצילומים התחילו ועוד לא נבחר שחקן לדמות של ספיידרמן באופן סופי (לפחות לא ראיתי שפרסמו את זה, ולדברים כאלה יש נטייה להתפרסם ממש מהר) – אז כמה גדול יכול להיות התפקיד בסרט, עבור דמות שעוד לא לוהקה בזמן הצילומים?

            • מה הסיכוי שהם מסתירים מאיתנו משהו?

              עמית

              זאת אומרת, יש כבר ספיידרמן והם שומרים את זה בסוד עד שזה יודלף להם מתישהו?!

              תנו לי לפנטז !!!

              2
              סטיץ', mip ?
              • דווקא יש מצב שהם מסתירים.

                סטיץ'

                מרטין פרימן למשל, עומד לגלם בסרט דמות, אבל הם לא מגלים מי היא. אז תמיד יש מצב שהם מסתירים קצת.
                .
                .
                .
                הפתעה! מרטין פרימן יגלם את ספיידרמן!…………………..טוב, זה יהיה מוזר.

                • יש כל מיני ספקולציות לגבי התפקיד שלו

                  דין

                  רוב הסיכויים שהוא לא יהיה סופר-גיבור. אני משער שהתפקיד יהיה די קטן, כמו של אנדי סרקיס בעידן אולטרון או של בניסיו דל-טורו בשומרי הגלקסיה.
                  לטינו רוויו טוענים כאן שהוא משחק איזשהו חוקר, ויחזור גם לפנתר השחור.

            • מה דעתכם על זה?

              עמית
              • הזוי לחלוטין - אין מצב בעולם

                אנדי דופריין

                וחוץ מזה – הייתי ממליץ להתרחק מהאתר הזה, הכל שם הנפצות.

                • לא מכיר אותו האמת

                  עמית

                  עשיתי חופש מזורז אצל חברי הטוב גוגל וזה היה אחת התוצאות, טוב נאלץ לחכות ו לראות …לפחות עד שיהיה הודעה רשמית על הליהוק של ספיידרמן.

      • הם נלחמו עליו כי הוא חשוב לטווח הארוך

        אנדי דופריין

        כלכלית ורעיונית. סרט זה לא שחזור מצולם של הקומיקס. מה היה קורה אם הם לא היו סוגרים את העסקה ? פשוט היו מלבישים את החלק שלו בעלילה על מישהו אחר, או כותבים משהו מסביב לזה. אני אישית לא חושב שהתפקיד שלו יהיה כזה גדול, בטח שלא בקאסט מפלצתי כזה, אבל נחכה ונראה.

        • נכון, אבל...

          עמית

          מארוול לא מקבלים כסף על ההכנסות של סרט הסולו שלו, אלא רק על התוספת שלו לעולם של הנוקמים, והיות ועוד לא אושר שהוא יופיע בנוקמים 3 המקום היחיד שהוא משמש למארוול זה בקפטן אמריקה 3 – אי לכך אני מאמין שהתפקיד שלו יהיה משמעותי יותר.

    • קצת ניטפוק

      דין

      זו לא פעם ראשונה שאני רואה תגובה בסגנון "אז שיקראו לזה הנוקמים 3 וזהו".
      סרט מארוול שמקבץ הרבה דמויות ביחד הוא לא אוטומטית סרט "הנוקמים". סרטי הנוקמים עוסקים בנוקמים. הסרט הזה יתמקד (כנראה) בקפטן אמריקה, אז הוא נקרא קפטן אמריקה. לא משנה כמה ואילו דמויות מופיעות בו.

      • אני מסכימה איתך,

        לבה קפואה

        ולכן "הנוקמים: עידן אולטרון" עצבן אותי כל-כך. פשוט, הוא בקושי עסק בנוקמים. זה לא לדיון הזה, אני יודעת, אבל לא יכולתי להתאפק.

    • כנראה שתור והענק החליטו לצאת לחופשה

      ערעא

      הם הנוקמים היחידים שלא מופיעים בסרט הזה.

      • תגובה שמכילה ספוילר להנוקמים עידן אולטרון מאת העומר
        • תגובה שמכילה ספוילר להנוקמים 2 מאת mip
          • תגובה שמכילה ספוילר להנוקמים עידן אולטרון (אם בכלל) מאת עומר
  6. תגובה שמכילה ספוילר לסוכני ש.י.ל.ד מאת yoav
    • תגובה שמכילה ספוילר ללא באמת ספויילר לסדרה, אבל ליתר בטחון. מאת mip
      • תגובה שמכילה ספוילר לקטן לסוכני ש.י.ל.ד ואולי גם לנוקמים 2 מאת yoav
        • תגובה שמכילה ספוילר להנוקמים 2 מאת הברנש
          • תגובה שמכילה ספוילר לסוכני ש.י.ל.ד מאת yoav
        • תגובה שמכילה ספוילר לספוילר למשהו שלא קרה בנוקמים 2... מאת mip
          • אני מאוד מקווה שהבלתי אנושיים לא יהיו

            yoav

            ההשערה שלי היא שמשהו יקרה למכשפת השני וזה יגרום לשאר הבלתי אנושיים להתעצבן ואנחנו נראה את זה בדוקטור סטריינג' או ספיידרמן כי (לדעתי) כל סרט של השלב השלישי יהיה עמוס

          • כול המטרה של שלב שלוש הוא הרס מוחלט

            מישאו

            אם כך הרבה דברים מוזרים יקרו בשלב זה.

            ובקשר הסידרה אי אפשר לדעת כלום עד פרק סיום העונה שיקרה בעוד שבוע ויומיים בארץ

  7. תקוותי לתפקיד גדול לספיידרמן נמוגים מרגע לרגע

    עמית

    שילהקו כבר מישהו ! מצידי את זאק אפרון – העיקר שיקבל תפקיד משמעותי בCivil war, וכל יום שהוא לא מלוהק מרחיק אותו צעד מזה.

    1
    אדון האופל ?
  8. ארטוורק ראשון של הסרט נחשף

  9. איזה שהיא התקדמות

    עמית

    עם השחקן שיגלם את ספיידרמן?! זה לא מתחיל להיות קצת מאוחר…זה ממש מאכזב אם הוא יקבל דקה וחצי מסך.

    • כשאתה אומר מאכזב אתה מתכוון משמח, נכון?

      eclipse

      (ל"ת)

      • אמממ לא

        עמית

        אני חושב שאני אהיה מאוכזב – אני באמת מחכה לראות אם מארוול מסוגלים להציל את ספיידרמן מהמצב הנוכחי שלו, ומעניין אותי עד כמה הסיפור שלו יהיה קריטי ב"מלחמת האזרחים" כמו שהוא בקומיקס, אבל כל יום שעובר מרחיק את זה.

        • בשביל להראות מה מארבל יכולים להוציא מספיידרמן

          eclipse

          צריך להקדיש לדמות זמן. לסיביל וור יש כרגע, בספירה מהירה, 50 דמויות ראשיות ועוד 440 אלף דמויות משנה. הדבר האחרון שהם צריכים זו עוד דמות להתעסק איתה, ועוד דמות שיש לכל כך הרבה אנשים ציפיות ממנה. זה יפגע גם בספיידרמן, אבל יותר חשוב מזה (לי) – זה ייפגע בסרט.

          4
          NS, אנדי דופריין, Morin, DanielleBN ?
          • אני לא מפחד מכמות הדמויות

            עמית

            אני מאמין שחלק נכבד מהם יהיו רק על תקן "תופס צד" ובלי באמת משהו משמעותי לעשות, בניגוד לסרטי הנוקמים לדוגמא – לעומת זאת לספיידרמן יש חלק חשוב מאוד בעלילה, המקורית בכל אופן. ובהנחה שהם ילכו אפילו קצת לאותו כיוון הם צריכים להשתמש בספיידרמן, אחרת, חוץ מהיותו דמות מאוד פופאלרית של מארוול, לא היה באמת בטעם להביא אותו.

            • לספיידרמן של הסרט לא יהיה את התפקיד שלו בקומיקס, לא משנה מה.

              eclipse

              בקומיקס הוא כבר היה גיבור על סופר מוכר וסופר אהוב ששווה להלחם על כך שיהיה בצד שלך, והזהות הסודית שלו היא כל כך חלק מהותי ממנו שההירשמות או האי הירשמות שלו זה ביג דיל מטורף.
              בסרט הם בחיים לא יצליחו גם להכיר אותו וגם להפוך אותו לכל כך משמעותי שהוא יהיה game changer. אז לדעתי אין טעם אפילו לנסות לתת לספיידרמן תפקיד משמעותי, וכבר עדיף לשים אותו בתור קמאו מגניב שיפתח לאנשים תיאבון.

              ואני מאד דואגת מריבוי הדמויות בסיביל וור (למרות שגם דאגתי בטירוף מריבוי הדמויות באקס מן העתיד שהיה ואני הראשונה להודות שבסופו של דבר לא זו הייתה מפלתו של הסרט). כרגע אם לחייל החורף יהיה שתי שורות ברצף אני אהיה מופתעת. ואם לא יהיו לי, אני ככל הנראה אשב ומרר בבכי באמצע הקולנוע.

              2
              DanielleBN, לבה קפואה ?
              • אני גם ממש מקווה

                עמית

                שאיכשהו בתוך כל זה לא יזניחו את הסיפור של חייל החורף, בכלל אני חושב שקפטן 2 היה הסרט סולו הכי מוצלח של מארוול ( לא כולל שומרי הגלקסיה) אז זה יהיה ממש חבל אם יקדישו לו דקה וחצי.

                1
                eclipse ?
                • שומרי הגלקסיה לא היה ממש סולו.

                  סטיץ'

                  זה יותר הרגיש כמו הנוקמים בחלל.

                  • לי הוא הרגיש כמו סטאר וורס לדור האינסטוש

                    (ל"ת)

                    1
                    הפונז ?
                  • לכן לא החשבתי אותו

                    עמית

                    והוצאתי אותו מהמשוואה

    • טום הולנד נבחר לגלם את ספיידרמן

      סטיץ'

      לא שאני מכיר אותו, אבל כל עוד זה לא אסא משמו, אז אני מרוצה.

      מקור:
      http://marvel.com/news/movies/24758/sony_pictures_and_marvel_studios_find_their_spider-man_star_and_director

      1
      שופל ?
      • אכן, כל עוד זה לא אסא אני מרוצה

        אסא היה הבחירה הכי גרועה שהיו יכולים לעשות לתפקיד (שחקן קר וחסר חוש הומור הוא ההפך הגמור ממה שהייתי רוצה לספיידרמן), תודה לאל שהוא לא נבחר.

      • בשעה טובה!

        עמית

        בחירה מעניינת, יכול דווקא להתאים לו התפקיד, הבאי לעומת זאת מעלה בי חששות …

  10. טיזר מקומיקון

    איליה
    • כן, זה זיוף.

      קסם

      (ל"ת)

      1
      אנדי דופריין ?
      • התחלתי לחשוד כשקומיק-קון עדיין לא קרה.

        (ל"ת)

        3
        קיו, יחמור פרסי, nir ?
        • מארוול בכלל לא משתתפת השנה בקומיק-קון...

          קסם

          (ל"ת)

  11. Whose aide are you on?

    עמית

    http://www.slashfilm.com/captain-america-civil-war-teams/

    הקבוצה של איירון מן – הרבה, אבל הרבה יותר מגניבה.

    • side**

      עמית

      (ל"ת)

    • תגובה שמכילה ספוילר מאת קרקר כפול
      • היי, זה לא שאני לא מסכים עם החלוקה

        עמית

        אבל אני חושב שסקרלט שווה לפחות 2 ושעל הוקאיי צריך להוריד 1

        1
        סטיץ' ?
      • וכל זה בעיקר מגחיך את העובדה שהם קוראים לזה "מלחמה"

        חמישה אנשים מול ארבעה זה אפילו לא משחק כדורסל.

        2
        ג'יזברה, דיאנה ?
        • אני די בטוח שיהיו עוד המון ניצבים עם תחפושות

          האיש והאגדה

          נראה לי שאלה פשוט הבולטים והמוכרים.

          • אני לא בטוח בכלל

            זה פתרון זול ולא מספק, בטח למעריצי קומיקס "הנה סתם אנשים בתחפושת יאם יאם".
            יש פתרון אחד שהוא בגדר ספוקלציה ספויילרית והוא קשור לפנתר השחור-
            על פי הכתבה הוא אמור להיות נייטרלי, אבל אם הוא לא, והוא בצד של הקפטן אז בהחלט אפשרי שבזמן הקרב של חמשת/ששת הגיבורים מול הארבעה האחרים, יהיה את הצבא של הפנתר השחור מול ש.י.ל.ד או כל דבר כזה או אחר.

            בנוסף, מכיוון שהסרט הזה כבר מפוצץ עד עכשיו בכל טוב, אני ממש אשמח להצצה קטנה של דרדוויל. ואפילו אם לשנייה אחת.

            • אני מעדיף להפריד את דרדוויל המצוינת

              האיש והאגדה

              מסרטי מארבל הסבירים

              2
              יהונתן צוריה, שני אוירבך ?
      • תגובה שמכילה ספוילר לאוונג'רס 2 מאת Mad_Hatter
        • וזה יכול להיות מתכון

          עמית

          לכמה סצינות אקשן נפלאות ולכמה בדיחות מעולות. אומנם לקפטן 2 לא היה את האווירה הקומית שמלווה בעיקר את איירון מן והנוקמים (ואנטמן כמובן), אבל אני מקווה שזה הולך להשתנות הפעם, אם כי הסיפור פה רציני קצת יותר או לפחות נשמע כזה כרגע.

        • לא מאמינה שעברו חודשים ואף אחד לא טרח לנטפק שעכביש הוא לא חרק.

          Piper

          אתם קוראים לעצמכם גיקים? תעבדו קצת על הקטנוניות המרגיזה שלכם ואז נדבר!

          2
          Morin, שפן הלוח ?
  12. לפי השמועות האחרונות

    עמית

    לספיידרמן יהיה תפקיד יותר גדול מהצפוי, ובנוסף לסצנה שכבר צולמו הוא בצילומים ממש עכשיו לסצנות נוספות.

  13. סיכוי לטריילר ראשון בעוד יומיים

    עמית
  14. טריילר - ככל הנראה עם stars wars

    עמית

    היו שמועות כאלה ואחרות שטענו שהטריילר יגיע שבוע הבא – ביחד עם הסרט החדש של ג'ימס בונד, אבל כנראה שהתקווה נגוזה והוא בכל זאת יגיע רק עם star wars.

    קצת מאוחר מדי לטעמי, לא? כאילו זה פחות מחמישה חודשים לפני הסרט, ניראלי שמארוול מעולם לא שמרו על פרטים מסרט שלהם בסוד כל כך הרבה זמן

    http://www.slashfilm.com/captain-america-civil-war-trailer-release-date/

    • הם עושים בשכל.

      פנטלימון

      כל השיווק השושואיסטי הזה גורם לרמת ציפייה של 'הנוקמים' הבא מסרט שהוא לא הנוקמים הבא. הם הצליחו לעורר עניין בסדרת קפטן אמריקה הרבה מעבר לגבולות העניין של סרט-מארבל-גנרי-שהוא-לא-הנוקמים-הבא ובזה מחלקת השיווק של הסרט עושה עבודה מצוינת.

      1
      עידו הלמן ?
  15. TV spot אלוהי לסופרבול.

    ChosenOne
    • חחחחחחחח

      סליחה, זה פשוט…באמת שמעתי את זה עכשיו? זה כאילו הם לקחו את הביטוי "United we stand, divided we fall" ועשו ממנו פרודיה על ה"דשא באסה" של TDKR. אלוהים אדירים, זה כל-כך מצחיק. נראה כמו משהו שמעריץ יעשה.

      *אהמ* אבל כן, נראה מגניב.

      1
      דניאל ?
      • אהבתי דווקא. מוכרים את זה ל-200 מיליון אמריקנים וצריך להעביר רעיון.

        ChosenOne

        אני בעיקר מתרשם מהסטייל. שמח שהאחים רוסו מקבלים את המושכות. ה-VFX ברמה הכי גבוה שראיתי. בעיקר אם משווים לעידן אולטרון.

  16. שבוע לפני ארה''ב!

    מגניב.

    • גם 'עידן אולטרון' יצא אצלנו שבוע לפני ארה"ב

      זה לא כזה נדיר ומלהיב.

      • כולנו תקווה שזה יהיה יותר מלהיב

        הפונז

        מ'עידן אולטרון'.

        6
        עידו הלמן, NS, דניאל, אדון האופל, לבה קפואה, arielak ?
  17. קצת תמוהה

    עמית

    שכבר אמצע מרץ תכף, הסרט יוצא בכל מקמומות בעולם בסוף אפריל (בשאר בתחילת מאי) וכל מה שיש לנו זה טריילר מלא אחד וטיזר של הסופרבול.

    או שהם ממש מנסים למתוח אותנו, או שהם קצת חוששים מהייפ של באטמן נגד ספורמן ( שאגב במצב שלהם – חודש וחצי לפני הסרט – כבר היה להם איזה 10 טריילרים)

    • צודק.

      קסם

      יודע מה? בגלל שאמרת, מחר טריילר חדש.

      1
      אדון האופל ?
      • בדיוק עכשיו נתקלתי בזה

        עמית
        • לא רק זה אמרו שגם כנראה נראה סוף סוף את ספיידרמן!

          אין לי מושג למה אני כל כך מתרגש מהעניין הזה זה לא שלא ראיתי את ספיידרמן לפני זה…

          • ולפני זה ...

            עמית

            ולפני זה … אבל זה ספיידרמן של מארוול ושל האחים רוסו, הוא מגיע עם סט ציפיות !

            • ועם סט סדינים תואם, אני מקווה

              דין

              (ל"ת)

              2
              שופל, דיאנה ?
  18. הטריילר - עם ספיידרמן !

    עמית
    • עדין לא נראה מאוד בומבסטי

      עמית

      לפחות לא כמו באטמן נגד סופרמן, אבל ואוו איזה טריילר ! לא מגלה יותר מדי בכלל, האמת שהוא פשוט אוסף של המשכים של סצנות מהטריילר הקודם כמעט בלי שום סצנות חדשות…אני אהבתי נורא (בעיקר הקטע של אנטמן והחץ שהבנתי שנקלח מהקומיקס)

  19. פערים בתאריך

    קיפוד רדיואקטיבי

    יש איזשהי סיבה למה בארה"ב הסרט יוצר שבוע אחרי הבכורה שלו בישראל?

    • זה היה ככה גם בסרטים קודמים

      mip

      גם הנוקמים וחייל החורף יצאו קודם בארץ.
      אאל"ט – הם מוציאים את הסרט שבוע קודם באירופה כדי שיתחיל בזזז תקשורתי שיגרום לאמריקאים לרצות לראות את הסרט בסופ"ש הראשון, וככה להמשיך לשחק את משחק "הפתיחה הגדולה בסופ"ש" בארה"ב.
      אבל יש מצב שסתם המצאתי עכשיו משהו… לא בטוחה…

      1
      ?
      • המון (כמעט כל ה) סרטים יוצאים בארה''ב מאוחר יותר

        עומר

        (ל"ת)

  20. מישהו יודע מתי מתחיל מכירת הכרטיסים?

    עמית

    (ל"ת)

    • במידה ואין הזמנה מוקדמת

      מוטי

      ומכוון שהסרט יוצא לאקרנים ביום חמישי ה 28 באפריל, אז ביס פלאנט מעלים בכל שני בערב (במקרה הזה 25 באפריל) את לוח ההקרנות לחמישי ועד רביעי (ניתן להתחיל לקנות כרטיסים בחצות הלילה שבין שני לשלישי), בסינמה סיטי ובגלובוס מקס ביום שלישי בצהריים, לפעמים טיפה אחרי (26 באפריל).

      בנתיים לא הודיעו על הזמנה מוקדמת מיוחדת, אולי במהלך השבוע הזה.

      • לסרטים כאלה בדרך כלל הם פותחים הזמנה מוקדמת בשלב מוקדם יותר.

        (ל"ת)

    • יס פלאנט ענו למישהו בדף שלהם

      שעדיין לא ידוע מתי תחל המכירה.

      • תודה !

        עמית

        נחכה בסבלנות :)

    • יס פלאנט העלו כבר שעות

      Zeev123

      הסרט ייצא בארץ ב-27.4 (כבר ביום רביעי), כשהקרנת החצות הראשונה תהיה בלילה בין שלישי לרביעי.
      יהיה אפשר להזמין כרטיסים החל מחצות היום.

  21. האם זה נכון שהיתה הקרנת טרום ביס פלאנט קניון איילון לפני יומיים?

    והאם צפויה להתקיים עוד הקרנה בקרוב?

  22. השם הפרטי של באקי

    עמית

    הוא ג'יימס, וגם השם הפרטי שם רודי הוא ג'יימס … אני אמור לחשוש מהעבודה שלחבר הכי טוב של הקפטן יש את השם של החבר הכי טוב של טוני?

    15
    דורון פישלר, אור ענבר, קלוד פרולו, תמר, inbalg, נבו, NS, שפן הלוח, DanielleBN, omer, דיאנה, מתן בכר, assafTV, mip, LittleAriel ?
  23. תגובה שמכילה ספוילר לאולי ספויילרים לCivil war מאת עמית
  24. livestream של הפרמיירה

    העומר
    • והחל מהיום גם מותר לפרסם ביקורות

      עמית

      גם מההקרנה של ה9/4… וזה שהם עושים מעשה כזה חודש לפני הבכורה המקורית שלו לפחות אומר שהם נורא מאמינים בסרט שלהם, וזה כבר משו.

      • נכון

        העומר

        הם אפילו לא מנסים למתן את ההתלהבות, לא חוששים מאפקט bvs (כמובן…) חופרים כל היום על #TeamCap #TeamIronMan ועושים מהסרט אירוע קולנועי יותר גדול אפילו מהנוקמים 1+2. אם אתם לא מאמינים תבדקו ברשתות החברתיות, תכניות אירוח, ראיונות, הפרמיירה המדוברת ואזכורים בלי סוף בכל מקום.

        מארוול פשוט קפצו על המציאה של באטמןסופרמן ופועלים באגרסיביות שיווקית מטורפת, ע"ע דוקטור סטריינג' וסדרות נוספות שמאושרות ובתהליכי אישור.

      • והנה קטע מגניב מג'ימי קימל

        העומר

        https://youtu.be/qbWHBipbm9Q

        1
        אדון האופל ?
  25. הביקורות הגיעו !

    עמית

    ובינתיים כולם פחות או יותר נעות בין טוב – מעולה !

    3
    דיאנה, , LittleAriel ?
    • אוקיי, וואו, אלה ביקורות טובות.

      (עזבו את הציון. 100% זה יפה מאוד אבל זה די חסר משמעות בפני עצמו. הטקסטים זה מה שחשוב)
      http://www.rottentomatoes.com/m/captain_america_civil_war/

      1
      ?
      • תגובה שמכילה ספוילר לקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים מאת Beetlejuice
        • זה לא ספוילר מעלי?

          Jiji

          קצת זהירות.

          • הא? לא.

            (ל"ת)

            • תגובה שמכילה ספוילר לקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים מאת העומר
            • תגובה שמכילה ספוילר לקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים מאת Jiji
              • נו טוב

                אם יש ספק – אין ספק. שיהיה ספוילר.

                2
                omer, דיאנה ?
                • אלוהים אדירים.

                  Beetlejuice

                  אנשים נהיים כבדים בכל הנוגע לספוילרים יותר ויותר עם כל יום.
                  אני לא חושב שמה שכתבתי היה ספוילר (כי זה היה בשיח שהתפתח סביב הסרט מיום הצילומים הראשון ובכללי זאת לא עובדה מפתיעה), אבל באמת שיהיה לבריאות ורק בריאות.

                  1
                  Morin ?
        • הנבל פה אמור להיות משני מאוד

          עמית

          וחלק מהביקורות גם אמרו שהסרט יכל להיות אותו סרט בדיוק גם בלעדיו …

          1
          ?
          • אז אחרי שראיתי: ממש לא.

            יצחק בארי

            הנבל משמעותי מאד לעלילה. מאד מאד.

            1
            ?
            • תגובה שמכילה ספוילר למלחמת האזרחים מאת עמית
        • ign out. tomatoes in.

          העומר

          100% אחרי 17 ביקורות. אני רגוע.

          1
          ?
          • עדכון

            העומר

            98% אחרי 45 ביקורות. חבר'ה למה אתם מצננים את הקדרה?

            1
            ?
            • כי ציפיות

              קיטיארה אות' מאטאר

              גם הביקורות השליליות פה ובכלל אומרות שהסרט עושה בדיוק את מה שהוא מתכוון לעשות ובצורה מעולה. הבעיות היחידות הן הציפיות שהסרט יהיה שונה לגמרי בטון מהיקום של מארבל. מחפשים שם את יצירת המופת כאשר הפואנטה ביקום של מארבל היא לא בסרט הבודד אלא באיך שהכל משתלב למארג כולל למרות שכל סרט עומד בפני עצמו וכיפי לצפיה.

              אמ;לק
              אנשים פה באו לסרט וציפו לראות סוג של יומרה של "האביר האפל". אין פה.חפשו אותה אצל סניידר.

      • אולי יש מישהו שמוכן לעשות לי טובה?

        יצחק בארי

        אני מחכה לסרט כמו אני-לא-יודע-מה, ומת לקרוא כל טיפת מידע עליו. אבל האנגלית שלי בקריאה נוראית עוד יותר מאשר בשמיעה: מישהו מוכן לתרגם לי מעגבניות את הרשמים העיקריים של המבקרים? באמת תודה.
        ואם יש לך זמן, מיטיבי, אשמח אם תכתוב גם מה אמרו המבקרים על שתי הנקודות דלהלן: 1. האקשן. 2. פיתוח המאבק הרגשי בין הקפטן לטוני סטארק. המון תודה!

        • אני רק אפתח את הסכר טיפה

          העומר

          באופן כללי:
          "סרט הקומיקס הטוב ביותר מאז האביר האפל"

          "…הטוב ביותר של מארוול עד כה, האקשן הטוב ביותר מצד גיבורי על שנעשה בסרט, סרט גיבורי העל "הטהור" הטוב ביותר שנעשה אי פעם"

          "…מסופקני אם הם יכולים להוציא משהו יותר טוב מזה…"

          כולם מריירים על האקשן והפאן שנעשו בצורה הטובה והמהנה ביותר, עם אזכורים לאמוציונליות של העימות בין הקפטן לאיירון-מן. לא היה לי זמן ליותר מזה..

          • לגבי האקשן אני יכול להאמין

            האחים רוסו עשו ב"חייל החורף" את האקשן הכי טוב עד כה ב MCU. העניין הוא שזה אקשן מאוד חתוך, כל שנייה השוט מתחלף. אני לא מצפה מכל סצינת אקשן להיות וואן-שוט (למרות שהייתי שמח לראות ב MCU סצינות אדירות כמו זאת של המסדרון או חדר המדרגות ב"דרדוויל") אבל הם חייבים להרגיע קצת עם העריכה הזאת.

            לגבי כל השאר, נראה בקרוב.

            1
            broken ?
            • בגלל שאתה המומחה

              יש איזו תחרות לזכות בכרטיסים לטרום בכורה?

              • "מומחה"...

                שוב, זה לא כזה בעייתי למצוא. תסתכל בכל דפי הפייסבוק הגיקיים למיניהם. יש מבצע בדף של "קומיקס וירקות" (מנסה את מזלי שם שוב, אחרי ההצלחה עם BvS ^^) וגם בדף של כנס עולמות ראיתי משהו. מניח שהם לא היחידים.

          • אתם יודעים על איזה עוד סרט אמרו שהוא הכי טוב מאז ה"אביר האפל" כאשר הוא יצא?

            רנדל

            "קפטן אמריקה: חייל החורף". עכשיו זה לא ש"חייל החורף" התגלה כסרט רע או משהו כזה, הוא אפילו היה די סבבה, אבל מהשוואה עם "האביר האפל" הוא פשוט לא יוצא טוב. עם כל הכבוד לאחים רוסו שמנערים קצת את האבק מהיקום של מארוול, הם ממש לא כריסטופר נולאן ו"חייל החורף" (וכנראה גם "מלחמת האזרחים") לא יגרדו את הציפורן בבוהן השמאלית של "האביר".

            • אני חושב שעל כל סרט שיצא מאז "האביר האפל"

              יש מישהו שאומר שהוא הסרט הטוב ביותר מאז "האביר האפל" (אני לא זוכר שאמרו את זה על "קפטן אמריקה 2", אבל מישהו בטח אמר), ולא צריך להתייחס יותר מדי לאמירות כאלה.

              • האביר האפל הוא יצירת מופת

                חייל החורף לא היה. קשה לי להאמין שמלחמת האזרחים גם יגיע לרמה הזו. צריך מבחינתי איזשהו אפקט של "וואו" כדי להגיע לסטטוס של יצירת מופת ולאף אחד מהסרטים של מארוול לא היה את זה עד עכשיו (למרות ששומרי הגלקסיה היה קרוב אבל הוא היה צריך איזשהו ערך מוסף שלא היה בו כדי לקדם אותו לרמה הזו).

                • לי לא קשה להאמין

                  העומר

                  מחמת שאין מצב שזה יקרה, טכנית, הנושאים המטופלים, אופי הסרט וכו'. ראיתי לפני קצת-הרבה זמן (מת על הצירוף מילים הזה) את ההשקה של מארוול (פייג' 3), יש שם טיזר די ארוך לנוקמים 3, ויש בו פוטנציאל ענק להפוך למשהו שידמה לאביר האפל, אבל בהיבטים אחרים (סגירת מעגל ענקית, אובדנים (הערכה שלי, ללא מקור) סרט אפי וכד')

                  • כל ההיבטים שאמרת לא מתארים דבר על איך יהיה הסרט

                    רנדל

                    ואני לא כזה רואה את הקשר בינם לבין "האביר האפל". אין נוסחה ליצירת סרט כמו "האביר האפל". צריך פשוט במאי מוכשר עם חזון ויד חופשית מהאולפנים, צוות של אנשי מקצוע שידועים את עבודתם, קאסט של שחקנים איכותיים וגם אז יש מקרים שזה לא עובד. היו הרבה ניסיונות לחקות את "האביר האפל" וזה לא עבד כי כפי שאמרתי ליצור סרט זה לא כמו ליצור עוגה ממתכון. ועוד לחזות ש"הנוקמים 3" יהיה ככה וככה על סמך איזה השקה (קווין פייג' נהיה סטיב ג'ובס מסתבר) זה כבר ממש מגוחך. בכל מקרה כמו שפישלר אמר לא צריך להתייחס לאמירות כאלה.
                    נ.ב לdaniel, לא יודע איזה אפקט וואו שה"ג השאיר אליך אבל אני הרגשתי שהוא סרט מארוול די סטנדרטי בסך הכל, רק עם קצת קישוטים שמסיחים את הדעת. זה סרט לא רע אבל אפילו לא בכיוון של להיות יותר מעוד סרט של מארוול.

                    • העומר

                      אז אנחנו לא חלוקים, האביר האפל זה לא יהיה.
                      קווין פייג' אכן עושה סטיב ג'ובס.
                      זה לא אומר שהוא לא עושה את זה נכון וטוב.
                      הנוקמים 3 זו תחושה שלי בלבד.
                      תראה את הקטע המדובר, הוא ממש נחמד.

                      • אפשר קישור לקטע המדובר?

                        נקודה

                        (ל"ת)

                      • אפשר קישור לקטע המדובר?

                        נקודה

                        (ל"ת)

                        • זה כל ה'טקס'. לנוקמים 3 תריצו ל16:30

                          העומר

                          https://youtu.be/L2VoJuVfbjI

                          איכות רעה…אבל העקרון…nothing more

                          • באמת שאני לא מבין איך קיבלת את התחושה הזאת מהקליפ הזה

                            האיש והאגדה

                            זה בסופו של דבר סדרה של שוטים דרמטיים עם קריינות של קלישאות מטופשות מהסרטים הקודמים. ובסוף יש את תאנוס עם הכפפה הזאת שלו כי, ובכן, צריך לתת משהו חדש לפאנבויז (וזה די עובד לפי כל צהלות הקהל).
                            זה לא נראה אפילו בכיוון של האביר האפל. זה נראה יותר בכיוון של הנוקמים 2 והוא היה סרט מחורבן.

                            • כנראה יש לי דמיון מפותח יתר על המידה

                              העומר

                              בכל מקרה צריך לשמור את הדיונים על הנוקמים…יש יותר מדי זמן עד אז ומספיק דברים להתעסק בהם.

            • שני דברים

              העומר

              כל סרט ביחס לאביר האפל יוצא לא טוב…בפרט קומיקס…סתם, זה רק אני.

              חייל החורף היה סרט אדיר, ראיתי אותו לאחרונה כדי לרענן את הדמויות וההתרחשויות, והוא פשוט פנטסטי עלילתית, דיאלוגית ואקשנית.

              נ.ב. בתגובה לכובען, זו נקודה קצת מעצבנת אם שמים אליה לב (אני מניח שהרסת כמה סצינות לכמה מהקוראים) אבל האקשן מצופה להיות ברמה הגבוהה ביותר, לטעמי סטייל הנוקמים, כיוון שבשני הסרטים האקשן משלב המון צדדים וסגנונות מצד כל המעורבים בדבר וזה נעשה ממש ממש טוב. דמיינו את השמות הבאים באחת מסצינות השיא – קאפ. איירון-מן. האלמנה השחורה. הוקאיי. באקי. פלקון. אנט-מן. ספיידרמן. הפנתר השחור. וור-משין. ויז'ן. סקרלט וויץ'.

              ו..הופ, קיבלתי כאב ראש.

              1
              ?
            • אני מסתפק באמירה

              עמית

              שזה הסרט הכי טוב בMCU (שאמירות כאלה לא חזר בביקורות האחרונות) כי איירון מן 1, הנוקמים 1, שומרי הגאלקסיה וקפטן 2 כן הציגו רף. אם הוא יהיה טוב יותר מהם זה מספיק טוב בשבילי גם אם הוא לא יהיה איזה יצירה קולנועית יוצאת דופן

          • תודה רבה!

            יצחק בארי

            (ל"ת)

  26. פורסמו קטעים מהסרט

    נקודה

    והם נראים טוב, למי שלא מוכן להתאפק שבועיים. אפשר למצוא אותם בחיפוש בגוגל.

    • אני מבולבל

      לא קוראים לזה טריילר?

      • אולי גם אני מבולבל

        נקודה

        מדובר בקטעים רציפים מהסרט באורך דקה.

    • אחרי הטריילר של MTV

      עמית

      ראיתי מספיק, מפה והלאה מעדיף לשמור על סקרנות

  27. הערכה מוקדמת של ההכנסות

    עמית

    http://heroichollywood.com/captain-america-civil-war-box-tracking-report-3-weeks-massive/

    אם הוא יעבור את הנוקמים הראשון, זה בהחלט יהיה מרשים.

    1
    ?
    • אחרי ההכנסות של ff7 נשרפו לי הפרופורציות במוח

      העומר

      אני עדיין עצבני מהעניין הזה

  28. איך יש כבר הקרנות בארץ?!

    העומר

    28.4 לא? חשבתי שהיום הראשון שאוכל לראות זה רק בראשון שאחרי

    • כבר בלילה שבין ה 26 ל 27

      מוטי

      אחרי חצות יש הקרנות.
      ו ב 27 לחודש החל מהבוקר.

      למה ביום ראשון ? סרטים יוצאים בכל יום חמישי.
      והסרט הזה יוצא בטרום בכורה יום לפני.

      • טוב, הבנתי

        העומר

        ויום ראשון הוא היום הפנוי הראשון אחרי החג…

        • כבר הלילה בחצות

          מוטי

          תוכל להזמין ביס פלאנט ליום ראשון.
          בסינמה סיטי וגלובוס מקס מחר בצהריים או אחר הצהריים.

    • המכירה המוקדמת נפתחה כבר בשבוע שעבר

      עמית

      אני הולך ברביעי :)

      • מלא מקומות פנויים בסינמה סיטי עדיין לשלישי בלילה לכל המעוניין

        העומר

        (ל"ת)

  29. זה לא שלא ידענו אבל...

    mip

    לטענת האחים רוסו (או לפחות לטענת האתר screen rant שטוען שזו טענת האחים רוסו), הם רצו מלכתחילה לעשות סרט שהוא שונה באופיו מהנוסחה הסטנדרטית של סרטי גיבורי העל, והציעו את סיביל וור אבל הבוס הגדול קווין פייגי הסתייג.
    מה שינה את דעתו? הודעה לעיתונות לגבי סרט קטן בשם "באטמן נגד סופרמן".

    http://screenrant.com/captain-america-civil-war-batman-v-superman-inspired/

    לא יודעת עד כמה זה מדוייק אבל זה לא יפתיע אותי, ועכשיו התפקיד של מארוול להוכיח שהם עשו משהו מעבר ללהעתיק רעיונות של דיסי. מצד שני, עם איך הביקורות של באטמן נגד סופרמ לא בטוח שזה יהיה כל כך קשה…

  30. אז... אחלה סרט

    לא יצירת המופת הגדולה ביותר של סרטי גיבורי העל מאז "האביר האפל" כפי שטענו כמה בלוגרים בחו"ל אבל עדיין סרט אקשן לא רע. הרבה יותר טוב מ"עידן אולטרון" הלא משהו.

    וספיידרמן מצוין! הדבר הכי טוב בסרט (וגם הכי מיותר, למען האמת).

    • איפה אתה שם אותו ביחס לסרטי מארוול האחרים

      עמית

      כי נשמע שלא הורשמת במיוחד, ולהיות יותר טוב מעידן אולטרון זה לא חוכמה גדולה.

      יוצר טוב נגיד מ:קפטן 2, הנוקמים, שומרי הגאלקיסה ?

      גם הביקורות דבירו על אקשן מוצלח בצורה יוצאת דופן (גם החדשות, גם הישנות ואפילו מכמה אתרים בארץ שכבר הסיפקו לפרסם ביקורת), איך ההתרשמות שלך?

      • מקום שלישי

        איירון מן הראשון ושומרי הגלקסיה מקום ראשון ושני. הייתי מציב אותו מעל הנוקמים הראשון שהיה מקום שלישי ובתיקו עם חייל החורף שהוא במקום הרביעי.

        האקשן יפה אבל כבר קשה להרשים – אותי לפחות – עם אקשן בימינו. הסרט האחרון שהאקשן שלו הצליח באמת להרשים אותי היה The Raid 2 ו… איש הפלדה, אפילו ששנאתי את הסרט.

        1
        esh ?
      • האקשן סבבה, אבל שוב מאוד ערוך וחתוך

        אני לא ממש בטוח אם זה משהו אצלי, שכבר הורגלתי מכמה וכמה מקומות שאפשר לעשות אקשן יותר רציף וטוב, או שזו באמת בעיה אצל האחים רוסו. שוב, לא מצפה שכל סצינת אקשן תהיה וואן שוט, אבל גם פה השוט מתחלף בכל. אגרוף. ואגרוף. זה לא מבולגן ברמה שאי אפשר להבין מה קורה, אבל זה פשוט מעצבן. יש סצינה שבה נראה לי שכל מי יצפה בה יוכל להגיד בבטחה שאם ג'וס ווידון היה מאחורי המצלמה גם פה, היינו מקבלים וואן שוט שעובר מגיבור לגיבור כשהמצלמה עולה ויורדת וזזה ברצף אחיד. אבל אצל רוסו זה קאט, קאט, קאט. זה אשכרה בקצב דפוסי. אקשן מהנה, אבל לא mind-blowing או משהו.

        3
        דיאנה, אדון האופל, גיל דנינו ?
        • דווקא לא היתה לי בעיה לעקוב אחרי האקשן

          ובמקרה של ג'וס… זה העניין, יש לו בעיה הפוכה מלאחים רוסו. האקשן שלהם מהיר ושלו מאוד איטי. שילוב של שניהם יכול היה ליצור את במאי האקשן המושלם. כעיקרון במאי האקשן הכי טובים הם כאלה (ספילברג, קמרון, זה שעשה את The Raid) אבל אף אחד מהם לא עובד אצל מארוול. הכי קרוב שהם הגיעו לזה היה בסדרה "דרדוויל".

          • לא לשכוח את וושאבסקי.

            כש

            הם במאים גרועים וכותבים נוראיים, אבל האקשן במטריקס 1 ו2 מצוין.

            1
            הפונז ?
      • (-_-)

        נראה לי פספסתי משהו

        למה אתם כל כך לא אוהבים את עידן אולטרון?
        אוקיי הוא לא עמד בציפיות שלכם אבל להגיד שהוא סרט לא טוב? זה קצת מוגזם
        אתם ממש משמיצים אותו על די כלום
        האקשן בסרט היה מצוין מהיר, מספק והשילוב של הכוחות היה תענוג והרבה יותר טוב משל שאר הסרטים .

        אולטרון היה נחמד אבל הוא נגמר מהר ככה שזה קצת הוריד ממנו בסרט…

        אבל להגיד שהוא סרט לא טוב?! שהוא מאכזב??
        הוא היה מצחיק כיפי מהנה עם קטעים טובים יותר וטובים פחות

        אני ממש מתעניין מה לא אהבתם בסרט שאני לא שמתי לב עליו ואתם מוזמנים להגיב..

    • יש בהודעה הזו ספויילר ("די מיותר")

      נקודה

      וככה, אחרי לפחות 4 טריילרים מוצלחים, ורעב גובר,
      הצלחת עם ה"אחלה סרט" לאבד לי התיאבון

      • איזה ספוילר בדיוק?

        (ל"ת)

        • התכוונתי לקטע ש..

          נקודה

          שכתבת שלספיידרמן אין תפקיד חשוב,
          אני ציפיתי שהוא יעטוף בקורים את קאפ וטוני עד שיריבו בצעקות בלי להשתמש בידיים, אבל עכשיו לפחות עכשיו אני לא אתאכזב.

      • מיותר, מיותר.

        נורבוקס

        אבל נותן אחלה של בילד-אפ לקראת ההתרחבות של ה-MCU.
        עזוב את זה שהוא תורם כמה מהרגעים הכי קורעים בסרט, כן?

        ולביקורת עצמה- אחד הסרטים הטובים יותר , בכלל ושל מארוול בפרט, שייצא לי לראות בזמן האחרון. הסרט מצליח להקפיץ כל כך הרבה כדורים באוויר בו זמנית ולא לאבד מהקסם שלו לרגע. ברצינות! כל הדמויות מקבלות את הטיפול והעומק הנכון ולא מגיעות רק כדי להפגין נוכחות ולמרוח את הזמן. רואים שהאחים רוסו באו בשביל לעבוד- ומראים לנו איך עושים את זה נכון.

      • תלך, תראה

        עמית

        הוא מעולה!

        1
        ?
  31. תגובה שמכילה ספוילר לקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים מאת ChosenOne
  32. סרט אדיר.

    יצחק בארי

    אני אאריך בביקורת שתתפרסם מן הסתם אוטוטו, אבל באמת סרט ממש טוב. מארוול מראים לDC איך עושים את זה נכון. ההנמקה של הדמויות מושלמת, האקשן פנטסטי, המשחק מצוין, וספיידרמן ובלאק פנתר – הגיבורים החדשים – עושים עבודה נהדרת וגורמים לך לרצות מהם עוד.
    נקודה חשובה מאד: אין קתרזיס. קחו את זה בחשבון, כי אני עדיין בטראומה מאז שסיימתי את הצפיה. הסרט משאיר שאלות פתוחות שייענו רק בעוד שנתיים, עם צאתו של הנוקמים 3, והוא ממש לא מסתיים כמו סרט גיבורי על נורמלי. אני אפרט בביקורת לכשתתפרסם, ועד אז – טוסו לקולנוע.

    3
    arielak, , LittleAriel ?
    • האם הצפיה דורשת ידע מוקדם?

      משיחון

      (ל"ת)

      • בהחלט

        נורבוקס

        צפייה מוקדמת ב"נוקמים עידן אולטרון" וב-"קפטן אמריקה:חייל החורף" היא בגדר חובה.

        5
        דיאנה, arielak, , תמר, LittleAriel ?
  33. הסרט שהוציא את הרוח ממפרשי ה MCU בשבילי

    כמו שחשבתי, זה פשוט עוד סרט בפס הייצור של מארוול. מבדר, קליל, פרווה. וגם ההוכחה – בשבילי, לפחות – שככה גם הם ישארו בעתיד הקרוב. שזה לא בהכרח משהו רע, אבל קיוויתי שאולי מארוול באמת עושים בילד-אפ לאיזה משהו, שאולי הסרט הזה יהיה הגיים-צ'יינג'ר שההייפ עושה ממנו. אבל לא, הסרט הזה מוכיח שלמארוול הכי נוח לדרוך במקום, בלי באמת לקחת סיכונים או לעשות שינויים מהותיים כל שהם. הם רק מוציאים סרטי קומיקס מבדרים לכל המשפחה וזהו.

    האקשן וההומור סבבה והכל, אבל העלילה לא פחות אידיוטית, מגוחכת ולחלוטין מבוססת-על-צירופי-מקרים מזו של "באטמן נגד סופרמן". וזו לא נקודת הדמיון היחידה בין הסרטים. אה, והסרט הזה מבקר ביותר מדינות משתי עונות של "המירוץ למיליון". יש סצינה שבה דמות אחת מזכירה לאחרת משהו מסצינה שקרתה בויינה והייתי כזה "רגע, איזה קטע קרה בויינה שוב?"

    אז כן, מי שרוצה סרט קומיקס קליל מבדר ימצא אותו כאן. אבל זה כל מה שהוא. לא סרט רע, אבל בהחלט לא הכי טוב ב MCU. ולא כזה יותר טוב מ"באטמן נגד סופרמן". בינתיים סרט הקומיקס הטוב של השנה הוא ללא ספק "דדפול", ואני עדיין יש לי תקוות גדולות מ"יחידת המתאבדים".

    3
    הפונז, Ezio Auditure, אדון האופל ?
    • לא ראיתי (עדיין)

      העומר

      אבל ברצינות, "לא כזה יותר טוב מ-bvs"? עד כדי?

    • תגובה שמכילה ספוילר מאת יצחק בארי
      • כל עוד אתה יודע שהכל יחזור לקדמותו, וזה מה שיקרה, זה כן גנרי.

        Beetlejuice

        זה ממש לא הסרט המהפכני של מארוול ורחוק מלהיות אחד מסרטי הקומיקס הכי טובים בכל הזמנים. אבל הוא כן מבדר, וכן טוב יותר מ-BVS.

        3
        מתן בכר, דניאל, קיו ?
        • למה נראה לך שהכל יחזור "לקדמותו?"

          יצחק בארי

          ייתכן מאד שהיחסים בין הגיבורים לעולם לא ישובו להיות מה שהם. באמת, אסור לתת למארוול צ'אנס? אתה עושה בדיוק מה שטענתי נגדו: לשפוט את העתיד של מארוול בלי סיבה אמיתית.

          • רגע, וחוץ מזה,

            יצחק בארי

            גם אם נניח שבהמשך הסדרה הכל יחזור לקדמותו, זה הופך את מה שהתתרחש בסרט הזה לגנרי? מה הקשר? ההתרחשויות לכשעצמן ממש לא גנריות, וזה שההשפעה שלהן על סדרת הסרטים כולה אולי לא תהיה נצחית לא הופך אותן לכאלה.

            1
            LittleAriel ?
          • תגובה שמכילה ספוילר למלחמת האזרחים מאת נקודה
          • אנשים שופטים את העתיד של DC כל הזמן

            Beetlejuice

            למה שלמארוול נעשה הנחות?

        • עכשיו זה סתם לצאת באמירות

          עמית

          עד עכשיו מארוול לא לקחו שום צעד ששיבש להם את היקום (הכי קרוב לזה זה מה שקרה בקפטן 2), זה הפעם הראשונה שהם לוקחים צעדים כמו פה, אז למה החלטת כבר מעכשיו שהם הולכים להחזיר הכל בסרט הבא?

          • זוכרים את הסוף המהפכני והמטלטל של איירון מן 3?

            Beetlejuice

            וכמה כולם פשוט "שכחו" ממנו כשהתחיל הסרט הבא?
            אז כן, יש על מה להתבסס כשאני אומר שלמלחמת האזרחים לא יהיו השלכות רציניות מדי.

            2
            דניאל, הפונז ?
            • תגובה שמכילה ספוילר לאיירון מן 3 ומלחמת האזרחים מאת עמית
            • תגובה שמכילה ספוילר לספויילרים לאיירון מן 3 מאת mip
            • איזה סוף מהפכני?

              כל מה שהיה שם בסוף זה כי אז עוד לא היה ידוע אם RDJ ימשיך בתפקיד של איירון מן, זה הכל.

              • וזה נקרא חוסר עקביות.

                Beetlejuice

                לא משנה ממה הוא נגרם.

                1
                אדון האופל ?
      • תגובה שמכילה ספוילר למלחמת האזרחים, השומרים מאת Mad_Hatter
        • תגובה שמכילה ספוילר למלחמת האזרחים מאת עמית
        • תגובה שמכילה ספוילר לבאטמן נגד סופרמן ומלחמת האזרחים מאת Daniel
          • תחליפו את "גיבורי העל" בנאום של הנשיא, הכוונה.

            (ל"ת)

          • תגובה שמכילה ספוילר לקומיקס מלחמת האזרחים מאת קיטיארה אות' מאטאר
        • כשאני חושב על זה, אם השומרים היה משתחרר היום, הוא היה מקבל ביקורות הרבה יותר טובות.

          ChosenOne

          הוא היה מרגיש כל-כך רענן..

          בכל מקרה, אני לא מבין למה אנשים מתפלאים. העובדה שמארוול לא לוחצים חזק עם העלילה או בנקודות שיא של הסרטים שלהם היא מכוונת. זה מה שמאפשר את הטון – דבר ראשון. וזה מה שמאפשר את השירות הנפלא שהם עושים לדמויות שלהם. אין סצנה מבוזבזת במלחמת האזרחים. הכול משרת את הדמויות.
          זה מתחבר לזה שהם לא צריכים לשבור את הראש עם המעבר בין הסרטים שלהם, כמו שקרה עם איש הפלדה ובאטמן נגד סופרמן וימשיך לקרות ביקום של DC, שלוקחים סיכונים אבל יוצאים עם פחות. בכלל, אני חושב ש-DC מתקדמים לכיוון של Injustice משולב עם פלאשפוינט או שאלה יהיו שני סיפורים נפרדים. יש להם ביצים.

        • אני מרגיש שאני מדבר לקיר.

          יצחק בארי

          שוב אתה שופט את מארוול בתור מה שהתרגלת אליו מהם עד היום. תסתכל בבקשה על מלחמת האזרחים והשאלות הפוליטיות בהן הוא מטפל, בלי לחשוב רק על האקשן בסרט הבא ועל הנבל הגדול והנורא שהם יצטרכו להביס, ותקרא לזה "סרט קומיקס קליל ונחמד". רק זה הנושא? אם יהיה בסדר בעתיד או לא? הסרט הזה עצמו העלה סוגיות טעונות לדיון, והיכה איתן בפנים של הצופים ללא רחמים. אז במקום להעריך את זה אתה ישר אומר: "אבל בסרט הבא הם ישלימו!!!"
          התחושה שעליה דיברתי בקשר אליך רק התחזקה. אני משוכנע שגם אם הנוקמים 3 יפתיע וישתמש בעלילת הסרט הנוכחי בצורה מקורית ומרתקת אתה תטען שזה גנרי. אבל כעת אני גם שופט אותך על פי העבר, אז בוא ניתן לכולם צ'אנס.
          ואגב, בקשר ל'השומרים', סרט על גיבורי על זה לא היה. זה היה סרט קומיקס, כן, אבל הן הסרט עצמו והן הקומיקס עליו הוא מבוסס ציירו מראש עולם שונה ואפל שיאפשר את הדיון בשאלות שהוא הציג. החוכמה היא לקחת עולם שבו יש את הנוקמים הראשון שהיה פאן טהור ומשם להגיע לשאלות של אתיקה ומוסר, ולמאבקים כל כך אמוציונליים בין הדמויות. (ולא, עוד דוגמה, לשים אמירות פילוסופיות מטופשות בפי אחת הדמויות כדי לשכנע שהסרט מאד עמוק – ג'סי אייזנברג, בעוד סרט שיצא לאחרונה מהבמאי של השומרים).

          • תגובה שמכילה ספוילר מאת Mad_Hatter
            • דבר שכדאי לזכור:

              Beetlejuice

              הסרט הזה אכן התחיל בתור חייל החורף, חלק 2. רק בעקבות ההכרזה על באטמן נגד סופרמן, מארוול הבינו שאין להם שום סרט ב-2016 שיכול להיענות לאתגר. אז הסרט עבר שינוי די מאסיבי בסופו של דבר. שינוי מאסיבי נוסף הוא ספיידר-מן. הסרט היה בשלבי צילומים מתקדמים כשעדיין לא היה ברור אם העסקה עם סוני תתממש. טום הולנד הוטס לסט בערך חצי יום מהרגע שהליהוק הוכרז.
              למעשה, החצי הראשון של קפטן 3 מאד דומה לקפטן 2, ושונה למדי מהחצי השני של הסרט שכולל את תרחיש כולם-על-כולם. אפשר ממש לראות לפי הסרט באיזה שלב הוחלט להתעסק איתו ולהפוך אותו למשהו אחר.

              השאפו מגיע למארוול רק בזכות זה שהם לקחו את הבלאגן הזה והפכו אותו למבדר ודי קוהרנטי. סרט הקומיקס הכי טוב זה לא. סצינת הכולם-על-כולם שווה לבדה את מחיר הכרטיס אבל חוץ מזה זה בידור מארוול טיפוסי וחלול, שרק לעיתים מתעלה מעל השטיקים הקבועים שלהם.

              אה וסגנון הבימוי של האחים רוסו ממש לא מתאים לספיידר-מן. הולנד היה מעולה אבל האקשן של ספיידי עצמו היה נורא מתסכל בשבילי. את זה עשו הרבה יותר טוב באמייזינג ספיידר-מן 2 (שחוץ מהאקשן היה סרט די נוראי).

              • הבעיה שלי עם ספיידרמן הזה

                הוא שפחות הרגיש לי כמו איש אמיתי בחליפה שנמצא שם ונלחם איתם, ויותר כמו דמות CGI שנראתה קצת מוזרה בין כל האנשים האלה. אבל הולנד עצמו אכן נראה בעל פוטנציאל.

                • תגובה שמכילה ספוילר למלחמת האזרחים מאת Daniel
                  • תגובה שמכילה ספוילר למלחמת האזרחים מאת עמית
            • ובכן, הייתי מנוטרל ליומיים.

              יצחק בארי

              אני אדם דתי, כל שניה שיכלתי בערב החג קפצתי רגע לרשת כדי לבדוק אם רד פיש כבר פרסם את הביקורת שלו, וכשבסוף זה לא קרה לפני החג+שבת נאלצתי להישאר במתח. אני יעביר את הטענות שלי לטובת הסרט לפוסט של הביקורת שכבר התפרסמה בינתיים, בתגובה ארוכה ומפורטת שאני מתכנן. אני מאמין גם שהדיון שלנו מיצה את עצמו, אבל אם יהיה לך מה להגיב לי שם – אני אשמח. כיף להתווכח איתך.

  34. הכי טוב של מארוול בקלות

    עמית

    ביחד עם שומרי הגאלקסיה שתופס משבצת קצת שונה אבל קשה לי לבחור מי הטוב מבניהם. אקשן פנומנאלי הכי טוב שראיתי בקולנוע בשנים האחרונות, עם סיפור טוב ואני דווקא כן חושב שהוא לא סרט באנלי בנוף של מארוול.

    שמח שהאחים רוסו תופסים עכשיו חלק נכבד בניהול של הMCU, הנוקמים מלחמת הנצח בידיים טובות.

    2
    arielak, LittleAriel ?
  35. לא אכפת לי מביקורות

    קיטיארה אות מאטאר

    כן אכפת לי מהחיוך הבלתי נשלט שהתקבע לי על הפנים בכל פעם אבל בכל פעם שספיידרמן או פיטר פארקר היה על המסך.

    ברוך בואך, פיטר. היינו זקוקים לך.

    5
    דיאנה, הראשון מהסוף, , אור ענבר, LittleAriel ?
  36. שאלה לאדוקים שצפו בכל סרטי הקומיקס של מארוול

    מהו הסדר המומלץ לדעתכם לצפייה בכל סרטי מארוול?
    כלומר סדר המקיים שתוך כדי צפייה אני תמיד אבין את ההיסטוריה, ולא אנסה להיזכר באירועים שעוד לא צפיתי בהם ויתרחשו רק בסרטים הבאים…

    תודה

    • הסדר הוא כזה:

      עמית

      איירון מן, הענק הירוק, איירון מן 2, ת'ור, קפטן אמריקה 1, הנוקמים, איירון מן 3, ת'ור 2 (העולם האפל), קפטן 2 (חייל החורף), שומרי הגאלקסיה, הנוקמים עידן אולטרון, אנטמן, מלחמת האזרחים.

      את רוב סרטי הסולו של כל שלב אתה יכול לראות איך שבא לך (חוץ מאיירון מן 1-2 כמובן), על הענק אתה יכול לוותר לגמרי.

      1
      RichieRich ?
    • אז ככה, לדעתי:

      יצחק בארי

      1. איירון מן.
      2. איירון מן 2.
      3. הענק הירוק.
      4. קפטן אמריקה.
      5. תור.
      6. האוונג'רס.
      ומכאן לפי סדר יציאת הסרטים, אם כי שומרי הגלקסיה לא השפיע כלום על שאר הסרטים אז לא משנה מתי לראות אותו כרגע (כלומר, כן לפני שומרי הגלקסיה 2 שיוצא בעוד שנה ולפני הנוקמים 3 שיאחד ככל הנראה את כל הגיבורים).
      אם יש לך זמן, אני ממליץ מאד לצפות גם בסדרת הטלויזיה סוכני ש.י.ל.ד., שמשתבחת מעונה לעונה. את העונה הראשונה (מפרק 15 בערך) כדאי לראות רק אחרי חייל החורף, ובפרקים 19 ו-20 של העונה השניה יש אזכורים לעידן אולטרון אבל זה לא משנה באמת לעלילה המרכזית (בניגוד לעונה הראשונה, שמאורעות חייל החורף השפיעו עליה מאד).
      וכמובן, אם מתחשק לך מארוול אפלה ועמוקה יותר, תמצא אותה בסדרות נטפליקס – דרדוויל (יצירת מופת בעיניי – בעיקר העונה הראשונה) וג'סיקה ג'ונס (שהתחילה טוב לטעמי ונגמרה קצת פחות טוב). enjoy!

      2
      RichieRich, mip ?
    • זה פשוט: לפי הסדר בו נוצרו

      esh

      וכך מובטח שלא יהיו לך בעיות הבנה.
      (סדרות זה עניין אחר אבל בגדול, אם תראה אותן לאחר הנוקמים 1 וקפטן 2 אז אין בעיות.)

      2
      RichieRich, בן בנדו ?
  37. תגובה שמכילה ספוילר למלחמת האזרחים מאת yair_ca24
    • תגובה שמכילה ספוילר לקפטן אמריקה 3 מאת esh
    • איפה פיורי?

      שכחת מה היה בסוף של קפטן אמריקה: חייל החורף?
      פעם אחרונה שראינו אותו הוא לא היה בדיוק במצב של לצאת מהמחילה שלו אל מול העולם כולו ואל מול המצלמות.

  38. אה, זה לא היה סרט על הנוקמים?

    התחושה שלי לאורך כל הסרט היתה שאני רואה סרט על הנוקמים ולא על קפטן אמריקה (התמקדות עלילתית וכו'), ולדעתי טוב שכך.
    כי לבדו קפטן אמריקה הוא לא דמות מאוד מעניינת, בשונה מהנוקמים שהם חבורה גדולה (מאוד) ולכן עם הרבה דעות ומחשבות שונות, וכמובן סצנות אקשן שמערבות 12 גיבורים בעלי כוחות שונים הן בעלות פוטנציאל רב יותר מגיבור על אחד שרק זורק פריסבי.
    לכן שמחתי לגלות שאני צופה בנוקמים 3 יותר מאשר קפטן אמריקה 3.

    ביקורת קצת יותר מלאה:
    https://gal015.wordpress.com/2016/04/28/captain-america-civil-war/

  39. חשוב לי לציין שיש שתי סצינות שאחרי הקרדיטים

    רינת

    כדאי להשאר עד הסוף הסוף הסוף של הקרדיטים כי גם שם יש משהו קטן… למי שאוהב ת'שטויות האלו

    1
    אנדי דופריין ?
    • זה רק אני

      עמית

      או שהסצינה הראשונה מביניהם היית מספיק קריטית בשביל להיות חלק גם מהסרט עצמו? היא יכלה להיות סצנה טעונה ומרגשת, לא מבין למה בחרו לעשות אותה בצורה כזו מתומצתת.

      2
      esh, LittleAriel ?
  40. סרט מצויין - לכו לראות

    nir

    אולי לא "האביר האפל" אבל בהחלט נותן פייט ולו רק בגלל שהעולם של נולאן היה עולם ראליסטי.
    הרבה יותר קשה לשאול שאלות רציניות כמו ב"אביר" בעולם בו אנשים עפים באוויר ויכולים לעבור דרך קירות.
    ובכל זאת, הסרט מצליח לשאול את השאלות ונותן לצופים לבחור את התשובות. אני, לדוגמא, מאוד הזדהית עם סטארק ומה שהוא מנסה לעשות לאורך הסרט.

    • אין שום סרט קומיקס שמתקרב לתת פייט לאביר האפל.

      ori

      למרות שמלחמת האזרחים בהחלט נחמד.

  41. תגובה שמכילה ספוילר לקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים מאת מוטי
  42. תגובה שמכילה ספוילר למלחמת האזרחים מאת עמית
    • פףף

      Beetlejuice

      ביץ' פליז, בסרט הבא שלו הוא יחזור. פשוט יש שנתיים עד אז. האחים רוסו קצת חיים בסרט.

      1
      מתן בכר ?
    • וטוני סטארק לא יהיה יותר איירון מן.

      שלמקו GRAS

      (ל"ת)

      • טוב, גם אני סקפטי אבל יש שינוי אחד משמעותי בין שני המקרים

        שיין בלק לא ביים את הנוקמים 2 ואילו האחים רוסו *כן* מביימים את הנוקמים 3, כך שיכול להיות שהם בדקו את הנושא הזה לפני שהם סיימו את הסרט ושיחררו את ההצהרה.
        עכשיו צריך לזכור שהשינוי לא אומר שסטיב רוג'רס לא גיבור-על, אלא רק שהוא לא ספציפית קפטן אמריקה מה שנותן כן שינוי בדינימיקה הקבוצתית (אולי) אבל לא שינוי מורגש בדמות שלו ובפונקציה שהיא ממלאת.

        3
        eclipse, Jiji, ?
        • עד לרגע שטוני סטארק יתקשר אליו

          קלידיוס

          וזה יהיה הטוויסט בעלילה

    • תגובה שמכילה ספוילר מאת Mad_Hatter
      • ולי בכלל נראה

        שלמקו GRAS

        שאחרי שתגיע קפטן מארוול, סטיב רוג'רס יפעיל את השרירים הגבריים שלו ויהפוך למייג'ור אמריקה.

        • וגם סאם ווילסון לא יקרא יותר "פאלקון"

          הם יהפכו למייג'ור אמריקה והסייד-קיק שלו, Uncle Sam.

          וואו, עכשיו נזכרתי בגרסת הנוקמים של "המעבדה של דקסטר" – מייג'ור גלורי, ואן היילן וקראנק. אולי שהם יצטרפו לאוונג'רס במקום קאפ, ת'ור והאלק. זה יהיה טוויסט מעניין.

  43. Team Thor

    מארבל, שכנראה ידעו שאנשים הולכים לשאול "איפה תור היה במלחמת האזרחים" ענו על השאלה בסרטון הקצר הנהדר, החמוד והמצחיק העונה לשם "קבוצת ת'ור"

    הסרטון הזה מהווה כמה דברים במקביל:
    א. הוכחה לכך שמארבל מסרבים לקחת את ת'ור ברצינות והחליטו פשוט להפוך את ת'ור לכוכב הסיטקום שהוא תמיד היה צריך להיות
    ב. הסבר כמעט-משכנע ללמה ת'ור לא היה במלחמת האזרחים
    ג. טריילר לא מאוד משכנע ל"הנוקמים: מלחמת אינסוף"
    ד. טריילר ממש משכנע לת'ור: רגנרוק

    4
    יחמור פרסי, קיו, דיאנה, תמר ?
    • לא ממש מצחיק..

      זה נראה מאוד, מאוד מאולץ. כאילו במהלך כל הכתיבה של הקטע וואיטיטי (או מי שכתב אותו) חשב "ואז נראה את ת'ור עושה את הדבר הזה! זה יהיה קורע!". אני מקווה שהרוב של "רגנרוק" יתרחש בחלל, כי אם הוא יראה ככה, אני כנראה אצא אחרי 10 דקות. מה שמצחיק בשילוב של ת'ור בעולם של בני-אדם זה שמדי פעם יש לו "יציאות" כאלה על הדרך שבה הוא תופס דברים שלנו נראים שגרתיים. הסרטון הזה מדגיש את החשיבות שבמרווח בין ה"יציאות" האלה כי כשדוחפים 30 מהם ב 5 דקות זה פשוט נראה מאולץ ולא עובד.

      3
      אדון האופל, דיאנה, sparks ?
      • מסכימה שזה לא גרם לי להתגלגל על הרצפה מרוב צחוק

        mip

        אבל זה בהחלט חמוד וקיבל ממני כמה גיחוכים.
        הטרוניה העיקרית שלי היא שמארק ראפלו שכח שהוא צריך להיות בדמות. אני לא יודעת מי זה שהיה שם, אבל זה לא היה ברוס באנר.

        הכי הצחיק אותי " I don't have a phone, send a raven…"

        3
        דיאנה, אור ענבר, LittleAriel ?

תגובות מקבילות

554
  תגובות נוספות בדף הביקורת של קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)