בעולם הדו"חקו, חמישה שבועות הם נצח. רוב הסרטים באים והולכים בתוך שבוע, מקסימום שבועיים, וחודש שלם מספיק בדרך כלל כדי לרוקן לחלוטין את כל העשיריה הגדולה ולמלא אותה בסרטים חדשים. מקרה שבו סרט בהפצה רחבה סטנדרטית עושה כותרות בשבוע החמישי שלו הוא נדיר ביותר, אבל זה מה שקרה השבוע ל"סקייפול". ומכיוון ששום דבר אחר ראוי לציון לא קרה השבוע, צריך להסתפק במה שיש.
אחרי שבילה שבוע אחד במקום הראשון, ואז שלושה שבועות במקום השני מתחת ל"דמדומים", "סקייפול" חזר השבוע – החמישי שלו בקולנוע – למקום הראשון בטבלת הקופות בארצות הברית. הסרט הקודם שעשה דבר דומה הוא "הדרקון הראשון שלי", משנת 2010, שחזר גם הוא למקום הראשון בטבלה אחרי היעדרות של שלושה שבועות. אמנם "סקייפול" לא היה עושה זאת בלי צירוף נסיבות ששיחק לטובתו – בעיקר מחסור מוחלט בסרטים משמעותיים בשבועיים האחרונים – ועדיין, הישג הוא הישג. 11 מיליון דולר הספיקו ל"סקייפול" כדי לתפוס את המקום הראשון השבוע, בעוד "שומרי האגדות" עולה למקום השני ו"דמדומים" נופל לשלישי.
"סקייפול" הגיע כבר ל-261 מיליון דולר בארה"ב, ויותר מ-900 מיליון דולר בעולם כולו (רק "הנוקמים" ובאטמן הכניסו יותר השנה). בבריטניה הוא כבר הסרט המצליח ביותר בכל הזמנים. אפילו הבונדיסטים האופטימיים ביותר לא חלמו שסרט בסדרה עוד יגיע לפרופורציות כאלה. בסיפור ההצלחה האדיר הזה יש גם צדדים מדאיגים, עבור מעריצי בונד: כידוע, "סקייפול" היה במובנים מסוימים שונה מכל סרטי בונד שהיו בעבר. מכיוון שזה עבד, ועבד כמו גדול, אפשר להמר שגם הסרטים הבאים בסדרה ילכו לכיוון הסקייפולי יותר, ופחות דומה לג'יימס בונד הבלתי-מנוצח וחסר הרגשות של פעם. בונד של 50 השנים הבאות לא יהיה בונד של 50 השנים הראשונות, ולא בטוח שכל מעריצי הסדרה (יניב אידלשטיין, למשל) יאהבו את זה.
ובתחום הסרטים החדשים, מה בעצם קרה השבוע? כמעט כלום. הסרט הבודד שיצא לאקרנים בהפצה רחבה, "לשחק עם הלב" ("Playing for Keeps"), הוא כשלון מכל בחינה אפשרית. זוהי קומדיה רומנטית עם ג'רארד באטלר וג'סיקה ביל, עם עוד כמה כוכבים נכבדים בהחלט בתפקידי משנה, בבימויו של גבריאל מוצ'ינו, הבמאי של "המרדף לאושר" המאוד מצליח. כל אלה לא הצילו אותו משחיטה ביקורתית שמצביעה עליו כאחד הסרטים הגרועים של השנה. הסרט השיג כ-6 מיליון דולר בלבד בקופות, מה שממקם אותו אפילו בשבוע עלוב כמו זה במקום השישי בלבד. התוצאה הזאת צריכה להדאיג במיוחד את ג'רארד באטלר, שנראה כמו כוכב אדיר בעליה אחרי ההצלחה של "300". זה הסרט הרביעי שלו בתוך שנתיים שנוחל כשלון קופתי מוחלט (הכשלון הקודם, "הגלישה הגדולה במאווריקס", הגיע רק לפני כחודש). או שבאטלר צריך ללמוד לבחור סרטים טובים יותר, או שהוא מעולם לא באמת היה כוכב קולנוע. לצעוק "ספארטנס!" כל אחד יכול.
נו טוב. עברנו שבועות קשים, אבל בשבוע הבא הכל (אמור) להשתנות. "ההוביט" מגיע, ואיתו גם השאלה: הרבה או הרבה מאוד? כל סרטי "שר הטבעות" יצאו, כמו "ההוביט", באמצע דצמבר, בידיעה ברורה שאת עיקר הכסף הם יעשו במהלך תקופת החגים בשבועות הבאים. "אחוות הטבעת" פתח עם 47 מיליון דולר; עד "שיבת המלך"הפתיחה כבר קפצה ל-73 מיליון. זה קרה ב-2003, ומאז הפרופורציות של פתיחה גדולה השתנו. אז מה יעשה "ההוביט" – ימשיך במסורת שר"ה? יקפוץ מעלה אל מועדון ה-100 מיליון? או יותר מזה? אין פרסים למנחשים נכונה, אבל תוכלו לתרגל את כישורי הניבוי שלכם.
שוב, כל הכבוד ל''סקייפול''!
מצליח ומגיע לו בגדול.
אבל העניין המרכזי, "ההוביט".
אני לא חושב שהוא יקבל פחות מ90 מיליון דולר, אני בטוח שהוא יעבור את ה100.
יש הרבה אנשים שאוהבים את שר הטבעות, ואני מניח שאנשים מחכים לו כמו שחיכו ל"עלייתו של" (למרות שבטח קצת פחות) וגם העובדה שהוא מיועד יותר לילדים מהטרילוגיה המקורית בטח תעזור לו בעניין.
לא אמרנו שסרט פותח בהתאם לסרט הקודם?
שיבת המלך היה סרט מאוסקר, מצליח ואהוב (לפחות עד הסוף השני או השלישי). ההוביט יוצא גם בתלת מימד וגם בתקופת יובש. אני אתן הערכה שמרנית של 110.
אני מנבאת שתהיה לסרט פתיחה טובה, אבל לא יעבור את שר"ה.
ראשית – את שר"ה מרובה הכרכים **דחסו** לשלושה סרטים בלבד. ואילו את ההוביט, ספר אחד, דל אקשן, – **מרחו** עפ"נ שלושה סרטים. זה נתון מדאיג.
שנית – אמנם אוהבי שר"ה (ואני בינהם) מצפים בכיליון עיניים, אבל כנראה שכל השאר לא. או שהטריילר קצת חלש ולא מספיק אטרקטיבי. שורה תחתונה: הזמנתי כרטיסים לבכורה מחרתיים לפני כמה ימים כבר, במחשבה שהם יאזלו מהר, אבל יש עדיין מלא מקומות.
שלישית – אין את אלמנט ה"וואו" שהיה בשר"ה. כש"אחוות הטבעת" יצא – זה היה פשוט וואו. אי אפשר היה להשוות אותו לשום דבר אחר. זה היה עיבוד גרנדיוזי ושאפתני, רחב יריעה ומוקפד. אמנם עדיין אין הרבה סרטים כאלה, שיכולים להתחרות בזה, אבל ב"ההוביט" – אנחנו כבר לא מופתעים.
רביעית – אין מספיק חתיכים, יש רק גמדים והוביטים. זה לא יכול לעבוד ככה.
למען האמת, לדעתי
"ההוביט" עתיר אקשן-פר-עמוד בהשוואה לשר הטבעות. בשר הטבעות קטעי האקשן שכן קיימים נמתחו היטב היטב כדי שימלאו את הסרטים.
ג'סיקה ביל
בדומה לחנות הפינתית במיקום הכי מוצלח במרכז העיר הרצליה שמחליפה בעלים כל חצי שנה ואף אחד לא מבין איך, היכולת של ג'סיקה ביל להשתתף בסרטים כושלים* (ולתרום לכשלונם) מדהימה אותי במסתורין שלה. איך זה ברגע ששחקן/במאי/עוזר הפקה רביעי** שומע שהיא משתתפת בסרט שלו לא פורץ בריצת אמוק אינסטינקטיבית לכיוון השני? אנ'לא מבין.
* היוקרה הוא יוצא מהכלל שמעיד על הכלל.אל תגידו שלא החרגתי.
** בלשון זכר כי נשים לא נופלות בפח הזה, וגם אם יהיה סרט שבו הצדדים לרומן יהיו ג'סיקה ביל ואישה אחרת, אז הוא יאכל את שיא ההכנסות של אוואטר כמו לאטקע בלי מלח.
ביל לא היתה ביוקרה
היא היתה באומן האשליות, או איך שלא קראו לזה – הסרט השני על קוסמים שיצא באותה תקופה כמו היוקרה, אבל עם אדוארד נורטון.
והיה ממש גרוע,
מה שתומך בטענה של תומר.
תודה על התיקון
אני חושב שזאת כבר פעם שניה שאני עושה את הטעות הזאת.
קבלי ביטול של הערה 1, ואני מחזיר את הרקורד של ג'סיקה למצב מושלם (עד שאני אראה את היצ'קוק).
Sky High
לי אישית בכלל אין בעיה עם הכיוון החדש של בונד. עם כמה שאני אוהב את הקלאסיים, כל הקטע הזה שבונד הוא סופרמן ויוצא מכל קרב מקסימום עם שריטה אבל עדיין עם הג'ל בשיער וחליפה מסודרת נהיה מאוס באיזה שהוא שלב (זה גם הפריע לי בכל סרטי "זהות"). לעומת זאת, מספיק לראות רק את סצינת המרדף הנהדרת בהתחלה של "קזינו רויאל" כדי לדעת שבונד כבר לא מה שהיה. הוא פגיע יותר ורגיש יותר, אבל זה לא פוגם בדמות, ההפך. לדעתי זו גם אחת הסיבות ש"סקייפול", שהיה אחד מהבונדים הכי אישיים אם לא ה-, הגיע למעמד שלו. מצד אחד האתחול של הדמות הציג בונד חדש ומשופר – יש בו בדיחות, רפרנסים ומודעות עצמאית אבל הוא גם יודע להישאר עם הדברים הקלאסיים. אני אוהב את הבונד החדש, ובהחלט מצפה להמשך.
אוי, ג'רארד, ג'רארד…מתי תבין שקומדיות רומנטיות זה לא אתה? "האמת המכוערת" היה נורא, "אקסית במצור" היה מעפן. לא ראיתי את הסרט החדש, אבל אני בטוח שהוא מלא בקלישאות וצפוי כמו הנבל בסדרת משטרה בפרק עם אורח מפורסם. כנראה הוא צריך להישאר בסרטים של אס-קיקינג ולא לחלטר ברום-קומים נדושים.
לגבי ההוביט, אני בטוח שהוא יכניס המון. אבל ה-מ-ו-ן. לא רק בגלל הטולקיניסטים למיניהם, אלא גם כי בפעם האחרונה שבדקתי (אתמול) הוא מוקרן ב 5 וריאציות שונות – רגיל, 3D, HFR, איימקס ו VIP. אולי מחר יתווסף עוד משהו. כן, משהו אומר לי שהוא יצליח בקופות.
התכוונת לסרטי ג'ייסון בורן?
החלטתי לראות אותם בצורה מסודרת שוב לאחרונה (ראיתי בינתיים רק את השניים הראשונים). בכל מקרה, בשני הסרטים האלו הוא אמנם מצליח להימלט מסכנת חיים הרבה פעמים, אבל בחצי מהמקרים הוא פשוט עושה את זה באמצעות בריחה, ובאחרים הוא נלחם ביריב אחד או שניים, והמכות שהוא סופג הן די מורגשות. האינסטיקטים הסופר מהירים שלו (שנעלמים לפתע כשהוא נלחם בדמות יותר משמעותית מסתם שוטר אקראי) הם טיפה מוגזמים, אבל אף פעם לא הרגשתי שהוא מתחמק מצרה כנגד כל הסיכויים.
מצד שני באטלר הופיע בדרקון הראשון שלי
ואפילו היה לו קול מצ'ואיסטי ומלאכותי כמו זה של ליאונדס ב300
השנה 2012 עומדת להסתיים
אם אפשר בבקשה לפרסם מוקדם את הסרטים לסקר "סרט השנה", על מנת שאנשים יספיקו לעשות השלמות…
120 מיליון. ואז סוף העולם.
(ל"ת)
אני מבטיח לך שלפחות אחד מההימורים שלך שגוי.
(ל"ת)
כן, 120 מיליון זה מוגזם לגמרי.
(ל"ת)
אני חושב שאני פשוט מתרגש מדי כדי לחשוב בהיגיון
אבל יש לי הרגשה שההוביט עומד לפתוח בענק.
122 זה הניחוש שלי, רק כדי לא לנחש את אותו מספר כמו האחרים לפני.
ואין ספק ש"סקייפול" הוא סרט נהדר, בתור אחד שלא מתלהב מג'יימס בונד אני ממש אהבתי אותו ואם השאר ימשיכו כמוהו אין ספק שיש עוד מעריץ לפרנצ'ייז.
תשמע, זה לא הולך ככה
השקעתי את רוב כספי באולפני הוליווד (עשיתי את זה לפני עשור, כשנמאס לי להשקיע במניה המדשדשת של אפל), ואני מצמיד את תרומתי לעין הדג לדוחק"ו. אי לכך, ובהתאם לזאת אני מוותר על תוכניתי לקנות עשרה דפי סרט, חמש הרצאות של רדפיש, להתארח חמש פעמים בפישקסט כדי להעלות לדיון את נושא ילדי תימן החטופים ולרכוש את כל שטחי הפרסום באתר כדי להחליף את האצבעות עם הפטרת בתמונות נבחרות מארגז החול של שלושת חתולי. אולי אם ההוביט ירביץ איזה 130 אלף ומעלה, אני אשקול לקנות חולצה או משהו.
רגע, אז השקעת בהוליווד
ו……….?
הלך, לא הלך?
אי אפשר להשאיר קהל חובב סיפורי השקעות במתח.
אההה, זה סתם סיפור פיקטיבי
שנועד להציג את חוסר שבעעות רצוני מהמצב הקשה בדוחק״וים. בכל מקרה, לא הייתי ממליץ לך לקבל עצות בנוגע להשקעות מבנאדם שמחזיק במניות נוקיה (סיפור אמיתי ועצוב)
בחזרה לעבר
אתר ויראלי הקשור ל"איש הפלדה" מציג ספירה לאחור בספרות קריפטוניות לקראת…משהו.
פורסם מידע על הדמות של אליס איב ב"סטאר טרק 2".
דמות מ"ספיידרמן המופלא" חוזרת לסרט ההמשך.
הבמאי רינגאן לדוויג' ">" alt="" width="" height="" />' alt='!דלוריאן!' class='wp-smiley' /> ).
ועומד לצאת סרט ע"פ ספר עתידי לנוער הנקרא Reboot ומספר על עולם שבו בני-אדם מתים וחוזרים בתור "רובוטים" חסרי רגשות, חזקים יותר ובעלי יכולות ריפוי.
הספירה לאחור היתה כמובן אל הטריילר
והנה הוא: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KVu3gS7iJu4
היי, איילת זורר!
מזאק סניידר אני מצפה ליותר (בתחום הטריילרים), אבל זה עדיין נראה מצוין. נתראה בקיץ.
הכל איב"י בימינו, אה?...
אפילו אדם שחסין מפני כל דבר בכדור שלנו, לבוש לטקס ותחתונים (או שהורידו לו אותם, לא קלטתי) ומנופף בגלימה.
150 מיליון דולר
ולא אכפת לי אם זה לא הגיוני, כבר נפלתי בנוקמים, זה לא יקרה שוב.
(כן, אני יודע שזה לא תחרות, אני מת פעם אחת לצטט את עצמי ולהגיד: "אמרתי לכם."
נמממ
שר הטבעות (הראשון, לשאר לא הגעתי ולא אגיע לעולם) היה בעיניי משעמם בצורה בלתי רגילה, את הספר ניסיתי לקרוא והוא פעל כמו גלולת שינה טובה בכל פעם… אבל, ההוביט לעומת זאת ספר מדהים, הומוריסטי ומותח. אפילו הייתי מגדירה כספר חובה, קריא בכל גיל וגם חכם. אני דווקא מחכה לסרט הזה בגלל הספר, רק כדי לראות את העולם הדימיוני שלי קם לתחייה מזווית ראייה אדם אחר.
יאללה הוביט.
חברים,
הטריילר המלא של "איש הפלדה" נחת.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KVu3gS7iJu4
אני לא סבלתי את סופרמן. עד עכשיו. בואו נהיה פיירים: זה נראה די מדהים.
תמונות של פטריק סטיוארט
ב"לצוד פילים", עם ששון גבאי ומוני מושונוב. מסתבר שיש כאלה, הן פומביות והן לא ממש פורסמו במקומות המוכרים.
האחים סופר באד-אס
">" alt="" width="" height="" />' alt='!איכס!' class='wp-smiley' /> ).
פוסטר של Mondo ל"שר הטבעות".
תמונות חדשות מ"אוניברסיטת המפלצות".
קצת באיחור, אבל עדיין נחמד – טריילר לגו של TDKR.
לפני זמן מה פרסמתי פה (נראה לי) טריילר לפרוייקט של כמה חבר'ה, שלקחו את "האחים סופר מריו" והפכו אותו לסדרת רשת. עכשיו שוחרר הפרק הראשון. אין שם אפקטים מטורפים או שחקנים איי-ליסטרים,אבל זה עדיין awesome, והרבה יותר טוב מהסרט ההוא. קודם "מורטל קומבט", עכשיו זה…נראה שכל משחק וידאו שיצא לו סרט קולנוע מעפן מקבל גרסת רשת מגניבה. אולי שיעשו גם ל"סטריט פייטר" או "מקס פיין".
אגב, אם יש לכם יותר מדי כסף בארנק (למי אין?) יש להם גם קיק-סטארטר בתיאור הסרטון למימון הפרוייקט.
אוף טופיק שתמיד עניין אותי
האם מקורו של הסלנג העינדגי איב"י בסרט שלוש עשרה? כי לגיבורה הרעה שם קוראים איבי וכל הסרט עונה להגדרה של איב"י. תודה מראש למי שיודע ועונה.
לא, אין קשר.
אני לא ראיתי את "שלוש עשרה". אם אני לא טועה, הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש בראשי התיבות איב"י היה בביקורת על אחד מסרטי הארי פוטר.
פורסמה רשימת המועמדים לגלובוס הזהב
חמשת הסרטים המועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר (וחמשת הבמאים שלהם המועמדים לפרס הבמאי הטוב ביותר):
"ג'אנג'ו" (קוונטין טרנטינו)
"לינקולן" (סטיבן ספילברג)
"כוננות עם שחר" (קת'רין ביגלו)
"ארגו" (בן אפלק)
"חיי פיי" (אנג לי)
לצערנו, 4 מתוך החמישה האלה יוצאים פה רק בחודש הבא. הטקס יתקיים ב 13/1.
כרגע יש לי פייבוריטים רק בתחום המיני-סדרה – בנדיקט קמברבאץ' על "שרלוק" וג'סיקה לאנג על "אימה אמריקאית".
בנדיקט קמברבאץ'?
עבר הרבה זמן מאז העונה השנייה, והזכרון שלי קצת מטושטש, אבל מה הוא עושה בשרלוק חוץ מלהפגין זחיחות?
היה מדהים ומגניב באופן כללי.
(ל"ת)
זה בערך מה שאני חושב שקרה כשבחרו אותו כמועמד
"אנחנו חייבים לשים את בנדיקט קמברבאץ'! הוא כזה שולטטטטט!"
"אבל הוא לא שחקן כזה טוב…"
"יש לו מבטא כזה מדהים! והחיוך שלו מהמם!"
"כן, אבל זה פרס שמתייחס ליכולת משחק, ולא לכמה שהצופה רוצה להיות במיטה עם הדמות"
"אבל הוא שחקן כל כך טוב! לא ראית את הפעם ההיא שבה הוא היה אדיש ומנוכר ב'שרלוק'?"
אני מסכים שהוא ממש מגניב וכל זה, אבל המקום לקריטריונים האלה הוא במקומות אחרים (פרסי הילדים של ניקולודיאון, למשל).
ד"א, גם הבחירה בג'ים פרסונס כמועמד לפרסים האלה היא לא מוצדקת לדעתי (בלשון המעטה). תחת איזה סטנדרטים מגיע לו פרס על ההופעה הסבירה מינוס שלו בסדרה שהיא ממש גרועה עד נוראית להפליא?! (ברצינות, אם למישהו יש תשובה לדבר הזה אני אשמח לשמוע אותה)
אוקיי.
ראית את הפרק שהיה עיבוד לסקנדל בבלגרביה? הוא היה לחלוטין מעולה שם. קאמברבאץ' מגלם מעולה את שרלוק, הן מבחינת האמינות של הגאונות פורצת הגבולות, גם מבחינת המנהגים האקסצנטריים המרובים שלו וגם מבחינת העובדה שיש המון רגשות ו-issues מתחת לפני השטח של הדמות. הסדרה הזאת עשתה משהו שאפילו סר קונן דויל לא לחלוטין הצליח- היא הפכה את הולמס לדמות אמיתית לחלוטין ומאד מעוגנת במציאות- היא הפכה את הולמס לבן אדם חי ונושם, בשר ודם.
קיבלתי.
באמת שלא הצלחתי להזכר בשום דבר מיוחד במשחק שלו, אבל התגובה שלך בהחלט ריעננה את זכרוני. אני חושב שכדי לפצות על הפקפוק שלי במר קמברבאץ' אצטרך לראות שוב את העונה השנייה של שרלוק.
הו לא.
אני חושבת שיש תמימות דעים שבנדיקט שחקן מאד טוב.
אולי אתה לא מסכים איתה, או צריך צפייה שניה, אבל בהחלט לא ניתן לו פרס כי הוא מגניב.
מדובר בשחקן שהצליח לקחת דמות שבמהות שלה היא בכוונה דמות מאד מרגיזה, ולהפוך אותה לדמות אמיתית שאני יכולה להזדהות איתה או לחמול עליה.
למשל התגובה של שרלוק לילדה שצועקת בפרק האחרון, או לסבסטיאן שטוען שלא היו לו חברים באוניברסיטה בפרק השני (שם הוא רק מסיט את העיניים לרצפה לרגע) ממש מכמירי לב.
זה לא טריוויאלי, והשחקן הראשי של אלמנטרי למשל נכשל בזה לא לחלוטין (לא רק אשמתו, גם התסריט לא מסייע לו בדיוק).
שלא לדבר על זה שהאינטרקציה שלו ושל מרטין פרימן צריכה לקבל פרס משל עצמה.
יש לי הסתייגויות רבות משרלוק
אבל ההופעה של קמברבאץ' בהחלט אינה אחת מהן. הוא לא תמיד מקבל את כל מה שהוא צריך מהתסריט, אבל הוא עושה הרבה מאוד עם מה שהוא כן מקבל.
(עם זאת, אין ספק שאם צריך לתת מועמדות לאחד מהשחקנים, זה מרטין פרימן, שמחזיק את הסדרה על הכתפיים שלו.)
- Watchmen - הסרט שהיה קורה אילו
מכירים את האתרים האלה שאתם מקללים את היום שבו גיליתם אותם, כי חלק גדול ממה שאתם עושים מאז אותו יום זה לגלוש בהם בלי סוף, במיוחד על חשבון עשיית דברים חשובים יותר? alternatehistory.com הוא אתר כזה. בפורמט מיושן וחבוט של פורום דיונים מאמצע העשור הקודם, האתר הזה מכיל עשרות אם לא מאות פתילים מרתקים שדנים בקווי-זמן חלופיים. השיטה שבה הדיונים האלה עובדים: חבר פורום מציע תרחיש, מציג את ההתחלה שלו, מקבל הערות והצעות מהמשתתפים האחרים, ממשיך לפתח אותו הלאה, מקבל עוד הערות והצעות וממשיך לפתח… עד שהוא מצליח להציג קו-זמן שלם שמכסה תקופה שלמה. חלק גדול מהדיונים שם עוסקים בתקופות היסטוריות (שלא במפתיע – מלחמת העולם השניה והמלחמה הקרה מככבים), אבל יש גם דיונים על תקופות אחרות, וכמה קווי-זמן עם רעיונות מקוריים במיוחד.
אחד מאותם קווי-זמן שבו נתקלתי היום הוא דיון שעדיין לא הגיע לסופו – מי שהציג את קו-הזמן הזה נטש אותו לטובת דברים אחרים, למרות שהוא מבטיח לחזור אליו יום אחד. אבל מה שיש שם, ונפרש כרגע לאורך 25 עמודי דיונים, מבדר מספיק. נקודת המוצא היא כזו: בשנת 1991, איש הקו-קלוקס קלאן דייויד דיוק מתמודד על כהונת מושל לואיזיאנה. למרות מחאות מכל צדי הקשת הפוליטית, שילוב של אופוזיציה רופסת ושיטת-בחירות מחורבנת מביא לו את הניצחון בבחירות. הפגנה של נציגי הקהילה השחורה המקומית נגד תוצאות הבחירות הופכת לטבח כששוטרים יורים על מפגינים, ומהומות אלימות על רקע גזעי פורצות בכל רחבי ארצות הברית.
בזמן שהמערכת הפוליטית מנסה להתמודד עם המשבר בשנת-בחירות סוערת, בהוליווד מחליטים לעשות מהמשבר הזה את מה שהם עושים הכי טוב – להרוויח ממנו כסף. באולפני פוקס מבינים שסרטים על שברו של החלום האמריקאי עומדים להיות הדבר החם הבא, ומכניסים להילוך גבוה את אחד הזיכיונות שהם קנו זכויות לעיבוד שלו ולא ממש ידעו מה לעשות אתו עד עכשיו – הרומן הגרפי פורץ הדרך Watchmen, של אלן מור ודייב גיבונס. מכאן ואילך, קו-הזמן היצירתי הזה בודק איך ההפקה אדירת המימדים הזו משנה את פני הקולנוע כולו, וגם את המציאות הפוליטית שמסביבה. תוודאו שאתם יושבים לפני שאתם קוראים מי הבמאי שגויס לפרויקט, ועוד יותר – מי התסריטאי.
באמת, אחד הדברים היותר מבדרים שקראתי לאחרונה.
http://www.alternatehistory.com/discussion/showthread.php?t=226648&highlight=Glitter%21