יש לנו מקום ראשון חדש השבוע אבל זה מקום ראשון עם מספר מאכזב ביותר. פראמאונט לא הצליחו להעלות את הזיכיון של "שליחות קטלנית" על מסלול הזהב וכנראה שזה כבר לא יקרה אף פעם. נראה לי שזה כבר טרנד שג'יימס קמרון לא יכול להביא קהל לסרטים בתור מפיק. אני מקווה שזה לא משפיע על יכולות הבימוי שלו, כי אם כן אז "אווטאר 2" וכל המשכיו הולכים להוביל לפלונטר כלכלי מביך.
"שליחות קטלנית: גורל אפל" פתח במקום הראשון עם 29 מיליון דולר. בשאר העולם אהבו את הסרט קצת יותר (בדגש על הקצת), ומחוץ לצפון אמריקה הסרט הכניס עוד 94.6 מיליון דולר. אז כן, 29 זה 2 מיליון דולר יותר מהפתיחה של "שליחות קטלנית: ג'נסיס" שפתח עם 27 מיליון דולר, אבל זה לא הופך אותו להצלחה. למעשה הכישלון הכלכלי שלו מובטח. הסרט עלה כמעט 200 מיליון דולר וזה בלי תקציב פרסום ובלי משכורות העתק של ג'יימס קמרון וארנולד שוורצנגר, ככה שהוא ללא ספק הפסד כלכלי מזהיר. אולי ריאן ריינולדס ידע מה הוא עושה כשהעזיב את טים מילר, הבמאי של הסרט הראשון של "דדפול", שבסופו של דבר הגיע לביים את הכישלון הזה.
אבל החדשות המעניינות יותר הן במקום השני שלנו עם "ג'וקר", שהכניס בסוף השבוע האחרון עוד 13.5 מיליון דולר. ירידה של 30 אחוזים בלבד, הקטנה ביותר בטופ 10 וזה אחרי חמישה שבועות על המסכים. הסרט הכניס עד כה 299 מיליון דולר בארצות הברית ועוד רגע מגיע למספר הנחשק של 300 מיליון דולר הכנסות בארצות הברית בלבד. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 934 מיליון דולר ומועדון מיליארד הדולר נראה כמעט מובטח כרגע. וורנר יכולים להיות מאוד מאוד מרוצים מהביצועים של הסרט הזה ולנסות להתחיל להריץ את קמפיין האוסקר שלו, אם כי לא הייתי אומרת שמובטחות לו מועמדויות.
במקום השלישי שוב "מליפיסינט: אדונית הרשע" צמוד ל"ג'וקר", אבל הפעם מלמטה: הסרט הכניס עוד מספר לא מזהיר, 13 מיליון דולר. עד כה הסרט הכניס 385 מיליון דולר. לא סכום מנצח לסרט לייב אקשן של דיסני.
במקום הרביעי הצליח להתברג "הארייט" עם 11.6 מיליון דולר. הסרט שמספר את סיפור חייה של הארייט טאבמן אשר ברחה מעבדות בדרום ארצות הברית, ואז חזרה להבריח איתה עוד עבדים ולקחה חלק פעיל במלחמת האזרחים האמריקאית. הסרט מצליח לייצר מספר מרשים, ואולי יצליח לייצר גם מועמדויות לאוסקר – אם כי אמריקאים לא ממש אוהבים שבריטים משחקים תפקידים היסטוריים או איקוניים של אמריקאים וזה המקרה כאן עם השחקנית הראשית הבריטית סינתיה אריבו.
במקום החמישי "משפחת אדמס" מרגישה את אווירת ליל כל הקדושים עם 8.3 מיליון דולר נוספים וירידה של 29.2 אחוזים בלבד. מתחתיהם, עם עוד 7.4 מיליון דולר "זומבילנד: ירייה כפולה" ממשיך להכניס כמו סרט בינוני.
במקום השביעי ה"ספירה לאחור" הכניס עוד 5.7 מיליון דולר. ירידה של רק 35 אחוזים מסוף השבוע האחרון ומדובר בירידה קסומה לסרט אימה בסוף השבוע השני שלו. אבל לפני שממהרים להתייחס לסרט כלהיט צריך לקחת בחשבון שליל כל הקדושים נותן את הקסם שלו גם כאן. יהיה מעניין לראות מה קורה איתו בשבוע הבא. מתחתיו, "כחול ושחור" הכניס עוד 4.1 מיליון דולר וישכח כנראה במהרה בתור עוד סרט משטרה ברגע שיצא מהעשירייה .
בסוף העשירייה, שתי כניסות חדשות שכנראה יהיו גם שתי פרידות:במקום התשיעי "עיר יתומה" של אדוארד נורטון שנמצא בסרט בכל תפקיד חשוב לפני ומאחורי המצלמה, ושהיה אמור לצאת גם בארץ אבל נדחה ברגע האחרון ל-21.11. זה לא סימן מזהיר מבחינתנו ויש סיכוי סביר שידחה שוב ושוב עד שלפתע יעלם מלוח ההפצה – כנראה לנוכח ההכנסות המאכזבות של הסרט שמתחילות עם סוף שבוע ראשון של 3.5 מיליון דולר בלבד. להגנתו, הסרט נמצא בהפצה בינונית כרגע (1342 אולמות קולנוע).
סוגר את הרשימה "Arctic dogs" שכנראה יצא קצת מוקדם מדי לסרט מצויר של חג המולד והכניס רק 2.9 מיליון דולר.
גם מחוץ לעשיריה יש כמה התרחשויות מעניינות. "המגדלור" למרות ההתרחבות הקלה שלו במספר האולמות יצא מהעשירייה וירד למקום 13. "פרזיטים" התרחב בעוד 332 בתי קולנוע, הכניס עוד 2.5 מיליון דולר ועלה שוב למקום 11. הוא כל כך קרוב לעשירייה אבל לא מצליח להיכנס אליה. לא נורא, גם מבלי להיכנס לעשירייה הסרט כבר חצה את הגבול המיוחל של 100 מיליון והכניס 101 מיליון דולר ברחבי העולם עד כה. "ג'וג'ו ראביט" גם מתחיל להזדחל לעבר העשירייה ועלה למקום 12 כאשר הכניס בסוף השבוע האחרון 2.3 מיליון דולר.
בסוף השבוע הבא שוב יוצאים מלא סרטים. המעניין שבהם הוא "דוקטור סליפ" שמבוסס על ספר בעל אותו שם של סטיבן קינג שהוא בעצם המשך של "הניצוץ". הפעם יואן מקגרגור יכנס לנעליו המבוגרות של דני, 20 שנה אחרי אירועי הסרט הקודם; בנוסף, יוצא גם "חיים שלי" (תרגום הזוי ל"Last Christmas") שיוצא מוקדם מדי לחג המולד אבל אולי מקווה להישאר בטבלה עד אז. בסרט מככבים אמיליה קלארק (לנצח חאליסי) והנרי גולדינג (שינסה לשחזר את ההצלחה של "עשיר בהפתעה", באמת, אפילו מישל יאו מופיעה גם בסרט הזה) בקומדיה רומנטית לחג שמתובלת בשירים של ג'ורג' מייקל, שזה החלק היותר מעניין לדעתי, יותר מעניין מהסרט עצמו אולי; "הקרב על מידויי" מספר על הקרב החשוב ממלחמת העולם השנייה החל מהמתקפה על פרל הארבור ועד לקרב מידוויי, תחת ידו המיומנת [citation needed] של רולנד אמריך; ואחרון הוא "משחקים באש" – קומדיית אקשן בכיכובו של ג'ון סינה שמוצא שלושה ילדים בבית בוער וחייב לשמור עליהם עד שהרשויות ימצאו להם בית חלופי. או בקיצור: עוד קומדיה מטופשת של גברים שריריים שמנסים להיות בייביסיטר.
כמה אי דיוקים בנוגע לגורל אפל
קודם כל, ג'יימס קמרון אף פעם לא היה קופתי במיוחד כמפיק בלבד. הסרטים הבולטים שהוא הפיק הם (בסדר כרונולוגי הפוך): אליטה מלאך קרב (400 מליון מול תקציב של 170 מליון), סאנקטום (100 מליון מול תקציב של 30 מליון), סולאריס (30 מליון מול תקציב של 47 מליון), ימים משונים (7 מליון מול תקציב של 42 מליון), ונקודת פריצה (134 מליון מול תקציב של 24 מליון). הרוב זה הצלחות דחוקות או כשלונות מחפירים, עם שובר קופות רציני אחד. אנשים לא הולכים לסרט כי ג'יימס קמרון הפיק אותו, אלא כי ג'יימס קמרון ביים אותו.
דבר שני, מאיפה הטענה שריאן ריינולדס העזיב את טים מילר? ומה הכוונה "הוא ידע מה הוא עושה"? להזכיר שטים מילר ביים את הסרט שבזכותו דדפול בכלל קיים בקולנוע כרגע. יכול להיות שהיו ביניהם חילוקי דעות אומנותיים, אבל מפה ועד להגיד שריינולדס נפטר ממנו מתוך איזשהו ידע מקדים שהסרט הבא שלו יהיה פלופ זה קפיצה למסקנות מוגזמת.
לגבי טענת ההעזבה
גיגול מהיר אומנם לא קובע את העניין חד משמעית (כנהוג במקרים כאלה), אבל בהחלט מריח כמשהו כזה.
לגבי האם זה היה צעד מוצלח והאם מילר במאי טוב מחוץ לדדפול הראשון – זאת שאלה מורכבת יותר.
בנוגע למליפיסנט
נכון, לסרט אין שום סיכוי להתקרב ל-750 מיליון של המקורי.
אבל למרות הכל, יש מצב שהוא בסוף לא יהיה כושל.
הוא כבר עוד רגע מגיע ל-400 מיליון, ויש דיבורים על כך שיסיים עם 450-500 ואולי יותר.
בהתחשב בפתיחה הנמוכה שלו, זה די נחמד. כשהוא יצא כולם מיהרו לצעוק שהוא נכשל לגמרי, אבל עד עכשיו הירידות שלו קטנות – יחסית.
במילים אחרות, אין לו ביצועים ברמת אליס 2, בניגוד להרבה חששות.
מצד אחד הוא לא הצלחה ברמה של הראשון ולא יגיע לשם, מצד שני הוא כלל לא הכישלון שכולם בהתחלה חשבו.
ולסיום, לדעתי אחת הסיבות לכך זה כי הוא סרט המשפחה הגדול היחיד, מה שכנראה אומר שכשלשבור את הקרח 2 ייצא, אז מליפיסנט 2 יתחיל לספוג ירידות חדות.
ותודה על הדו"ח המפורט!
השאלה היא לא (רק) מול הציפיות, אלא גם מול התקציב
הסרט ירוויח כנראה באזור ה-100 מיליון בארה"ב, וה-400 מיליון האחרים מתרגמים למעט מאוד מזומנים ממשיים עבור הסרט עצמו. התקציב המדווח הוא 185 מיליון דולר, וזה בלי הפרסום, ופשוט אין סיכוי אמיתי שהסרט הזה מחזיר את הכסף שהושקע בו. זה לא נורא, וכלפי חוץ "500 מיליון דולר ברחבי העולם" נשמע מאוד טוב, אבל הבעיה עם המגה להיטים בגודל 200 מיליון דולר היא שהם חייבים להרוויח 700 מיליון דולר ברחבי העולם כדי להתחיל להחזיר את ההשקעה, והרבה מהם, גם אצל דיסני, לא. זאת בועה שסופה להתפוצץ או, אם כולם יהיו חכמים, לקטון למימדים בהם יש בלוקבאסטרים עצומים מעטים בכל שנה והרבה בלוקבאסטרים "בינוניים" (נניח, רפסודיה בוהמית) ונחזור לאיזה מאזן סביר.
אני מודע לתקציב
היה מאמר בדדליין אם אני לא טועה, שהסרט צריך מעל 400, ומאמר בווראייטי שטוען יותר מ-470…
אי אפשר באמת לדעת… אולי אחרי כל השקלולים (מכירות וזכויות) זה כן יהיה רווחי.
אני גם לא חושב שהפרסום היה כזה גדול…
30 מיליון דולר (שזה מה שחזית לו) מעל לקו שבו הוא מפסיד
זה… לא סכום שבשבילו יפתחו את השמפניות. במקרה הטוב, ינגבו את הזיעה ויגידו "רואים? עדיין לא צריך לפטר אותנו!".
החדשות הטובות: זה ההמשך השני של רימייק לייב אקשן שנכשל, ואולי דיסני ימנעו מכאלה בהמשך.
נכון
אפשר לומר שלזה התכוונתי.
שבסופו של דבר יגידו "לא כישלון, אבל ממש לא הצלחה", וזה מצב הרבה הרבה יותר טוב מהכישלון של אליס 2.
אפרופו רימייקים, יש שמועות שדיסני שוקלים לשחרר את הרימייק העתידי של פינוקיו לסטרימינג ולא לקולנוע
https://thedisinsider-com.cdn.ampproject.org/v/s/thedisinsider.com/2019/10/29/disneys-live-action-pinocchio-remake-could-be-making-the-move-to-disney/amp/?amp_js_v=a2&_gsa=1&usqp=mq331AQCKAE%3D#aoh=15729694777115&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=%D7%9E%D7%90%D7%AA%20%251%24s&share=https%3A%2F%2Fthedisinsider.com%2F2019%2F10%2F29%2Fdisneys-live-action-pinocchio-remake-could-be-making-the-move-to-disney%2F
רק דבר אחד
אני כל הזמן רואה את זה שאתם אומרים שעל כל כישלון של סרט של דיסני ראשים עפים. אני ממש לא חושב שזה ככה.
אני לא יודע איך זה אבל אתם יודעים על כך שדיסני מפטרים יוצרים שלהם על ימין ועל שמאל?
חוץ מיזה המחשבה שזה יגרום לדיסני לוותר על רימקיםם נראת לי לא נכונה, לא רוצה לפרט כרגע ולעשות עלהזה שיחה אבל נראה לי שדיסני ימשיכו עם הרימקים בזמן הקרוב
הוליווד היא לא סביבה סלחנית לכשלנות
אפשרי שלא פיטרו מיידית, אבל המפיק שאחראי על כשלון אחרי תקציב שכזה הוא הרבה פחות משמח. בייחוד שלא מדובר באיזה "שם" כמו ג'רי בורקהיימר, אלא במפיק מס' 8. תמיד יכול להיות שזה מישהו שאוהבים בדרג הניהולי הגבוה והוא יישאר בכל זאת. אבל בגדול, זה רע.
לגבי להמשיך עם הרימייקים – זה אין לי ספק. השאלה היא ההמשכים של הרימייקים, שבינתיים הוכחו ככשלונות ב-2 מתוך 2 מהמקרים.
זורם איתך לגבי הפיטורים
אני מניח שלפחות מישהו יעוף על זה לא יודע מי.
לגבי ההמשכים, לדעתי אתה צודק שלא יהיו המשכים אבל דבר אחד חשוב לשים לב.לדיסני גם כך אין הרבה סרטים בשנה יחסית לחברות הגדולות(ללא פוקס שאולי יעשה שינוי במספרים), ואולי הם לפעמים מעדיפים סרט שפחות יצליח אבל ישאר אותם בתודעה. לא יודע אם זה נכון או לא סתם זורק פה .
למה סופרים באופן מיוחד את ההכנסות באמריקה ?
אני לא מבין בנושא הזה אז רציתי לשאול , למה סופרים במיוחד את ההכנסות באמריקה ?
האולפנים מקבלים יותר כסף על הכנסות באמריקה מאשר באשר העולם.
בקצרה-כשכתוב לך שסרט של דיסני הכניס 100 מליון דולר, דיסני לא באמת קיבלו 100 מליון דולר. יש בדרך את האולמות ומפיצים ועוד מלא שלוקחים נתח.
עכשיו, חוזה ההפצה משתנה מסרט לסרט, אבל ככלל אצבע אולפנים לוקחים כ50% מההכנסות של סרט בצפון אמריקה, אבל רק כ30-40% על ההכנסות בשאר העולם. לכן ההכנסות באמריקה יותר חשובות.
זו גם הסיבה אגב, שבשקלול עם תקציב הפרסום שלא כלול בדר"כ בתקציב ההפקה, ההכנסות העולמיות של שובר קופות צריכות להיות פי 3 אם לא 4 רק כדי לא להפסיד. אם הקתציב המדווח של מליפיסנט נכון, הסרט כשלון רציני.
קצת לא הבנתי את ההנחה וההסתייגות בפסקה על "הארייט" והסיכויים שלו באוסקר
כי לסרט האחרון שעסק בעבדות וגם זכה באוסקר לא רק שהיו שחקנים בריטיים (אגיופור, בנדיקט, פסבנדר) אלא גם במאי בריטי.
ההסתייגות לא של אלינה, אלא של "האינטרנט"
אני מודה שאני לא בדיוק מצליח למצוא את הרגליים והידיים בכל טורי הדעה של הסרט והבעד והנגד, אבל עניין היותה של אריבו בריטית בהחלט עלה בהקשר שלילי לפחות על ידי מישהו אחד.
מצד שני, לפני שאני תוקף את המתקיפים, אני מרגיש שאולי כדאי שאראה את הסרט ואצליח לחוות עליו דעה.
מצחיק שלאמריקאים מפריע שבריטית תשחק אמריקאית
אבל לא מזיז להם כשטום קרוז מלוהק בתור סמוראי, כשמיקי רוני משחק אסייתי, כשדמות הופכת משחורה ללבנה באמצע סדרת סרטי הארי פוטר, כשסינית מלוהקת לשחק גיישה יפנית, או כשבכל סרט הוליוודי שמתרחש בצרפת/רוסיה/גרמניה/וואטאבר כולם אמריקאים שמדברים ביניהם אנגלית במבטא מוקצן.
כל הדוגמאות האלה ישנות
ובהחלט היו מפריעות ל(חלק מה)אמריקאים של ימינו.
פאק
שכחתי את כל אלה. וואו נהיינו בכיינים
מי בהארי פוטר הפך משחור ללבן? 🤔
ל"ת
לדעתי לבנדר בראון
(ל"ת)
רוב הדוגמאות שלך טובות
אבל במקרה של טום קרוז הדמות שלו בסמוראי האחרון נכתבה כלבנה. הוא לא שיחק בניגוד למוצא שלו.
אם זאת אתה ככל הנראה יכול לטעון שהסרט מנציח את הנרטיב של "המושיע הלבן" בסרטים.
מה שמצחיק זה שכאן מתבטא החסרון של להיות מעצמת על. הפרובינציאליות שלך היא לא רגש שעמים קטנים יותר יקבלו בסלחנות
יש למישהו המלצות לפסטיבל אנימציה בירושלים?
מתחיל היום וכמו תמיד הלכתי לאיבוד בתוכנה.
סורי על האוף טופיק.
בגדול אין הרבה סרטים
אז כל דבר שלא אמריקאי שווה צפייה או לפחות מסקרן. מאלה שראיתי, "ארנסט וסלסטין" הוא בגדר צפיית חובה, ו"הסנונית של קאבול" הוא משהו שאפשר בקלות לוותר עליו (נעמה כתבה עליו לקראת פסטיבל ירושלים, אאל"ט). על "בונואל במבוך הצבים" רשמתי בחיפה (נחמד, אבל לא הייתי מתאבד על זה).
הכי מסקרן אותי זה This Magnificent Cake והסרט השני.
מגניב! תודה רבה!
העוגה באמת נראית מעניינת 😊
סתם הערה-ראיתם את העדכון של האתר בוקס אופיס?
מה זה??? הכל בכסף ורוצים שאני אשדרג ואעשה מנוי.
מהההה
אתר חלופי לבוקס אופיס מוג'ו
תנסה במקום את האתר הזה http://www.the-numbers.com
אהבתי את הפוסט שלהם שמדבר על הרבה יותר כניסות לאתר שלהם בימים האחרונים.
בוקס אופיס הולכים להעלם, כי אין שום סיבה בעולם, מלבד אנשים שזו העבודה שלהם, לשלם על האתר הזה כסף. פאקינג 20 דולר בחודש.
ואו!תודה רבה!!
הזויים אם הם חושבים שאני אשלם להם…
שאלה לא קשורה
אם אנחנו בעניין של הכנסות, מישהו יודע כמה כרטיסים מכר עד כה הסרט "מחילה" ? זה אמנם לא שובר קופות עולמי, אבל נראה לי שהוא כן מצליח לא רע בארץ
הפרסומים האחרונים לפני הסופ"ש דברו על 300K כרטיסים
מניח שזה סכום מעוגל ושרק אחרי הסופ"ש הוא באמת חצה אותו. זה נתון יפה שבטח יכניס אותו לעשרת הנצפים בסוף השנה (נראה כאילו הוא יסיים קרוב ל-400K בסוף המירוץ) אבל רחוק מהקודם שלהם (570K) ורחוק מאוד מהמוביל של 2019 בקופות ישראל, "מלך האריות" שחצה את המיליון.
תודה רבה, האמת חשבתי שיגיעו ליותר
הייתה לי הרגשה כאילו יש יותר באז סביב הסרט, אבל גם 400000 כרטיסים במונח של סרט ישראלי זה הצלחה לא רעה..
עולה היום דוח של השבוע?
(ל"ת)
לא היום
(ל"ת)
נשגב מבינתי התזמון של הדברים כאן. זכותכם, אתרכם.
אבל באמת שחבל, שככה הדברים מתנהלים. אתם משקיעים מזמנכם על הכתבות ואתם לא מבינים שאתם מפספסים תחנות זמן, שאתם מפסידים בהם קוראים ומגיבים.
זה לא מאוד קשה להסביר - אנחנו כולנו עובדים בעוד עבודה נוספת
וזה לפני שמדברים על בלת"מים אחרים בחיי היום יום שלנו שמונעים מהכותבים שלנו לספק ידיעות "בזמן".
התכנון המקורי היה להעלות את הטקסט היום, ולצערי קרו דברים שדחו אותו למחר. אף אחד כאן לא מקבל כסף, וזה אכן מבאס שדברים מתפספסים מדי פעם, אבל בהתחשב בכך שעד לפני שנה לא היה דוחק"ו בכלל, אני חושב שמצבנו בסך הכל טוב.
רגע - אנחנו לא מקבלים כסף?
אתה אומר שהאנשים שקוברים זהב ושקי כסף מוכתמים בדם כל חודש מתחת לבניין שלי הם לא הדרך של האתר להעביר לי משכורת?
תודה על התגובה הכנה
חשבתם אולי על הוספת פרסומות. זה נחמד שהן לא נמצאות, אבל הרווחיות יכולה לעזור. דבר נוסף, אני יכול להציע, אם לא הספקתי, פשוט לעלות דו"ח בייסיק בלי הרחבות, ככה הוא לפחות יהיה יותר רלוונטי בטיימינג. והמגיבים כבר ישלימו את החסר.
אבל מה הטעם בזה?
הרי ההרחבות הן מה שאנשים באים לקרוא. לא חסרים אתרים למצוא בהם רק נתונים מספריים בזמן אמת למי שמחפש. לא היית אומר "תפרסמו קצרצרים רק עם לינקים לכתבות כדי שיהיה רלוונטי בטיימינג והמגיבים כבר יכנסו לקרוא". זה בהחלט אפשרי, אבל אין ממש טעם לתחזק אתר בשביל זה. יש כל מיני דברים שעולים פה באיחור לפעמים – ביקורות (כמו "הבנים" שלי), טריילרים, חדשות – וזה קורה משלל סיבות. אנחנו רוצים להאמין שמי שגולשים באתר עושים את זה כי הם נהנים לקרוא את התוכן ויודעים שלפעמים לוקח לתוכן הזה קצת זמן לעלות, כי כמו שיהונתן אמר, יש לנו גם חיים. יש הרבה דגים בים, אבל "עין הדג" יש רק אחד.
אתם לא צריכים להאמין במה שהוא עובדה.
(ל"ת)
לא דברתי על קצרצרים או על כתבות
חשוב לדעתי שיהיה כתבה יחסית בייסיק (אם אתם לא מספיקים) על בסיס שבועי ובתאריך קבוע, שקוראי עין הדג יודעים שלא משנה מה היא עולה. צריך לשמור על איזון בין החשיבות של ההרחבות לבין הטיימינג, מצד אחד יש קוראים שנהנים מההרחבות מצד שני ברגע שהאיחור רציני אז גם כאלה שאוהבים לקרוא פשוט פחות מגיבים, כי זה כבר חדשות ישנות. חרה לי מאוד הכתבה של יונתן על אירוע דיסני, פשוט לא היה שווה לחכות חודש בשביל כתבה שלא שפכה הרבה אור על הנושא. גם עכשיו בקצרצרים לא היה סיקור מעמיק על ההכרזות של HBOM. אז נגיד זה פספוסים, הדוח לדעתי צריך להיות מתוזמן לפי שעון עם או בלי הרחבות.
ברשותך, אציג את הצד השני
אני מאוד נהנה לקרוא את התוספות. כל כך נהנה, שהפסקתי לקרוא באתרים אחרים: מה שלא בעין הדג, לא קיים. אם יש קצרצרים, מבחינתי שאלו יהיה חדשות לא טריות. אם יהיו חדשות של שורה עם לינק למקור, אין לי בכך ערך. אוכל לחזור לקרוא באתרים השונים.
חדשות הסטרימינג הן לא נושא מאוד חזק באתר, אבל עדיין קיים (אני אישית מאוד מתעניין). עם כל השינויים התכופים וההכרזות שיש, זה בסדר לעשות קצרצר רק פעם בתקופה עם סיכום ביניים והגיגים.
בכללי, אני בעד שיפרסמו מתי שיש ערך: איכות עדיפה על כמות. יש להתאים את העומס על העורכים, כותבים וטכנאים לשכר שהם מקבלים – חשוב לא להגיע לשחיקה בעקבות המרדף אחר ייצור תוכן.
תודה לכולם!
כל מה שכתוב בדוח קופות בעין הדג כתוב כמעט בכל מקום אחר
לא ביקשתי כמות. ביקשתי קביעות לדו"ח שמשמו כן הוא צריך להיות דו"ח על הסופ"ש ולא לצאת יום לפני הסופ"ש החדש זה מיותר. וזה לא ישנה את כמות הלייקים כאן שיוצרים אשליה, שבפועל הכתבות האלה מקבלות הכי פחות יחס גם מהמגיבים. אני גם אוסיף שאני הוספתי הרבה עניין לכתבות האלה בתגובות ואמרתי למישהו נמשיך לשוחח בדוח שיצא ביום שני ומסתבר שאין שום דוח גם לא ביום שלישי. צריך לשמור על מאזן. לא ביקשתי להעמיס על העוסקים במלאכה אלא להקל עליהם בכתבות הדוח וגם ייתן להם תנועה בריאה באתר. כל השאר לא לא העלתי חוץ מדוגמה של כנסים גדולים שמקבלים כתבה רק אחרי חודש, שזו יריה ברגל על החדשות. וכן הייתי שמח אם היו מרחיבים יותר בסטרימינג.
מה זה "יוצרים אשליה"/ "לא משנה כמות הלייקים"?
כל אחד יכול להגיב באתר פה ולהביע את דעתו. אם את הרעיון שלך (לשים דוחק"ו נתונים יבש ואח"כ להרחיב) אף אחד לא רוצה ולא מביע שום תמיכה אליו, אני לא הולך לשקול אותו. הרבה הצעות הועלו כאן במהלך השנים, ורק אלו שנראה שאנשים רוצים הפכו למשהו שהשקעתי בו זמן, כי אם אני עושה הולך להשקיע במשהו (וכן, הפתרון שלך כרגע הוא עבודה כפולה) אז אני רוצה לדעת שיש מישהו שמעוניין בזה (במקרה וזה לא נושא שחשוב לי).
אני לא מתנגד אליו עקרונית ולא לא מוכן לשקול אותו, אבל ראבק, אם אף אחד לא רוצה אז אף אחד לא רוצה. ואם מישהו אחר חוץ ממך רוצה ורוצה שאני אשקול את הרעיון, זה זמן טוב להשמיע קול.
את הנתונים לגבי למה נכנסים ולמה לא והאם שאלת הימים משפיעה עדיף להגיד עם נתונים – דבר שלך חסר. רוב הדוחק"וים שעלו "בזמן" לא הלהיבו אנשים יותר מאלה שעלו "באיחור". על בסיס רוב הדוחק"ו עוד כה, המסקנה הדי ברורה היא שיש תגובות אם קרה משהו מעניין, לא אם דיווחנו עליו בזמן (ולרוב זה לא קשור ישירות לדוחק"ו עצמו, אלא נושא אחר שהעלו בדוחק"ו).
או ש... רוי מוזמן לכתוב דוחקו בעצמו.
היו תקופות שאני או מגיבים אחרים פרסמנו דוחקואים שבועיים בתגובות כאשר לא היה דוחקו בכלל. אם באמת מפריע לך תזמון הדוחקואים, תכתוב ותשלחי לעורכים, ואם זה עומד ברמת האתר הם ישמחו לפרסם.
בקשה אליך: בבקשה תמשיך עם תיעוד מלחמות הסטרימינג
אתה עושה עבודה נהדרת בללקט מידע ממגוון מקורות ואף מוסיף את ההערכות והפרשנות שלך.
אם רק אפשר, אז פחות להשתמש בשמות קוד בשביל מי שלא מכיר את הז'רגון.
זה דומה למה שכתב יגואר: אם חסר תוכן שאתה יודע לתרום אותו, נשמח לקבל!
אמרת בעצמך-
אם כל מה שכתוב בדוחק"ו כתוב במקומות אחרים, למה משנה לך התזמון שלו? את הנתונים היבשים תוציא ממקום אחר.