ההערכות היו שמרניות מלכתחילה, ודיברו על כך ש"אהבה בשחקים: מאווריק" "אולי" יצליח להגיע ל-100 מיליון דולר בסופ"ש הראשון שלו – שיא אישי לטום קרוז, שיש על שמו הרבה הצלחות קופתיות אבל אף אחת מהן לא הביאה סופ"ש ענק כמצופה מבלוקבאסטר מודרני למהדרין.
אבל קרוז הצליח לקפץ מעל הציפיות (מצטער, כל שאר העיתונים בעולם לקחו את "לנסוק" ו"לטוס", נשארתי עם מה שיש) ולהביא בצפון אמריקה סופ"ש של 126.7 מיליון דולר. מכיוון שזה טכנית סופ"ש-חג של ארבעה ימים, אז הסכום שהוא צבר מגיע ל-150 מיליון דולר.
בינתיים, ברחבי העולם הסרט צבר עוד כ-126 מיליון דולר, ובכלליות נראה שטוב בממלכת טום קרוז בימים אלה. הסרט כבר עבר את התקציב שלו (170 מיליון דולר), ועכשיו נשאר לראות איפה הוא יעצור והאם יצליח גם להצדיק את תקציב הפרסום שלו (125 מיליון דולר "או יותר").
על פי הביקורות, המשימה לא תהיה קשה: הסרט ממצב את עצמו כלהיט ביקורתי שהקהל נענה לו ועכשיו רק צריך לראות אם ההתלהבות הזאת תצליח למנוע מהסרט להתרסק בסוף השבוע השני שלו.
במקום השני, דוקטור סטריינג' בסבבה שלו. "בממדי הטירוף" מרוויח עוד 16 מיליון דולר (ירידה של כ-50%) וממשיך לבסס את מעמדו כסרט הרווחי של השנה עד כה: אם בשבוע שעבר הוא גנב את התואר הזה מ"באטמן" בכל הנוגע לרווחים בינלאומיים, הפעם הוא עשה זאת בארה"ב כשעקף את 369 המליון של "באטמן" עם 374 מיליון דולר – ובהתחשב בכך שהוא במקום השני, יש לו עוד דרך לא קצרה. בינתיים, במישור הבינלאומי הסרט נמצא עם 872 מיליון דולר, וסביר שבשבוע הבא כבר יחצה את קו ה-900.
עוד סרט חדש שיצא השבוע (ולא האחרון, אם כי כן האחרון שיש סיכוי כלשהו ששמעתם עליו לפני הכתבה) הוא "הבורגרים של בוב: הסרט" – אותו סרט שהבטיחו לנו שיצא בארץ ואז נעלם, ככל הנראה כדי לראות אם הוא מצליח להביא קהל או לא. ובכן, גם הוא, כמו קרוז, דילג בקלילות מעל הציפיות של "אולי 10???" שלו, והכניס 12.4 מיליון דולר (15 מיליון בסופ"ש הארוך) חביבים למדי. בהתחשב בכך שגם לו יש ביקורות טובות למדי, ושסרטי ילדים בכלליות נהנים מירידות קטנות – אפשרי שגם הוא יתגלה כמיני-מיני-להיט (בהנחה שהתקציב שלו הוא לא משהו מנופח יותר מהמספרים הללו).
את שאר הטבלה, עד המקום העשירי, אתם אמורים להכיר: הו שלום לך "אחוזת דאונטון: עידן חדש" (ירידה של 64%, הכנסות של 5.7 מיליון דולר, סך הכל 70 מיליון ברחבי העולם) במקום הרביעי, מה שלומך "לא רעים בכלל" (ירידה של 29%, הכנסות של 4.3, מגרד את ה-200 מליון ברחבי העולם) מתחתיו, היי – "הכל בכל מקום בבת אחת"! נראה שקצת רזית מאז הפעם האחרונה (ירידה של 21% לעומת ה-5% שהוא רגיל להן, 2.4 מיליון דולר), "סוניק הסרט 2" מה איתך (ירידה של 40%, הכנסות של 2.4 מיליון דולר), "העיר האבודה" זה רק אני או שעשית משהו בשיער? (איכשהו דווקא גידול בהכנסות של 29%, הכנסות של 2 מיליון הסופ"ש, 101 ברחבי ארה"ב), ו"רדופה", אני בכנות מופתע שמישהו אשכרה הלך לראות אותך אבל כל הכבוד לך שנאחזת עד פה (ירידה של כ-63 אחוזים לא מעודדים לסרט עם פתיחה כה קטנה, 1.2 מיליון דולר הסופ"ש, 6.2 מיליון דולר בסך הכל ברחבי העולם).
במקום העשירי יש לנו את הכניסה החדשה השלישית (והאחרונה), שלמרות השם שלה אינה חלק מסאגת "מהיר ועצבני" – " F3: Fun and Frustration". מדובר בהמשך ל" F2: Fun and Frustration", על שני בחורים שהמזל לא בדיוק מאיר להם פנים, או משהו, והם מסתבכים עם משפחה חמדנית כשהם מנסים להסתדר כלכלית בזמנים קשים אלה. הסרט הכניס מיליון דולר מ-400 האולמות בהם הוציג.
נראה שיש ל"מאווריק" לפחות שבועיים עד שתבוא תחרות רצינית, שכן הסרטים שיוצאים בהפצה רחבה בשבוע הבא הם לא בדיוק "גדולים". רק שני סרטים יוצאים בהפצה רחבה – "Watcher" ו-"Deep in the Heart: A Texas Wildlife Story", מותחן על אישה שעוברת לעיר בה פועל רוצח סדרתי (בלי אף שם גדול שנמצא לפני או אחרי המצלמה) וסרט טבע תיעודי על טקסס. חוץ מהם אמורים לצאת בהפצה קטנה יותר "פשעי העתיד", שבדיוק סיים סיבוב בקאן (אם כי ללא פרסים לשמו), ו"Fire Island", קומדיה רומנטית להט"בית שמדגישים שהיא מתבססת על "גאווה ודעה קדומה" ובעיקר נראה שהיא מתעקשת לצאת כמה חודשים לפני "אין גברים כאלה" כדי לעשות דווקא לסרט שמצהיר כמה פורץ דרך הוא בכל הנוגע לקומדיות רומנטיות להט"ביות.
THE INSIDE OUTTAKES - Bo Burnham
בו ברנהם משחרר פספוסים, סצינות שנמחקו ומאחורי הקלעים של "בפנים". ולא מדובר במקבץ קטן של חומרים אלא בסרט של ממש ובאורך מלא (שעה בדיוק). והוא נהדר, אני איכשהו מצליח גם להבין למה הוא הוריד מ-"בפנים" כל אחת מהסצינות ומהשירים שבסרט הזה וגם לחשוב שהסרט הזה טוב באותה מידה, אם לא יותר, מהסרט המקורי.
מרגיש לי שפה ברנהם מצליח להעביר את תחושת התסכול והדיכאון שלו בצורה עמוקה יותר וטובה יותר מבסרט המקורי. למרות ש-"בפנים" מתרחש בחדר אחד הייתה חסרה לי התחושה הקלסטורפובית הזאת שהתלוותה לסרט הזה דווקא.
עם עריכה וקצב מבריקים, כמה שירים טובים ממש (שאני בספק שישוחררו באופן רשמי אבל מחזיק אצבעות שכן), כמה עיצובים ויזואליים שמפתיע אותי שהוא ויתר עליהם לסרט הסופי ולשם שינוי גם כמה בדיחות מצחיקות מאוד מדי פעם (אני מת על ברנהם ועל הספיישלים שלו אבל הוא בקושי מצחיק אותי בד"כ) ומספר סופים שלא היה מבייש את 'שיבת המלך'. ומאחר שיש פה פחות שירים אז אנחנו זוכים ליותר מונולוגים שמעניקים לדמות שלו יותר עומק והופך אותה למעניינת וסימפטית יותר, בעיניי.
בפרמאונט יכולים להתגאות בסדרת הצלחות
למחצית הראשונה של 2022. בין "סוניק 2", "העיר האבודה", "צעקה", "ג'קאס 4" ועכשיו "טופ גאן" יש להם סיבה לפתוח שמפניה. הם אף חצו יחדיו את המיליארד בתקציב משותף של (בערך) 360 מיליון (ולטופ גאן יש עוד רגליים ארוכות לפניו).
לא רע לאולפן שהיה בקשיים עד לא מזמן.
הם גם טוענים שהסדרה של היילו היתה להיט והתעלתה על הציפיות.
מניח שהם מדברים בעיקר על כמות צפיות, כי הסדרה לא בדיוק נהנית מפרגון באינטרנט.
אבל מעניין גם לראות לאן הולך שירות הסטרימינג שלהם, בעיקר לאור העובדה שיעלו בו שתי סדרות אנימציה חדשות של אווטאר.
יוטיוב אפילו לא מציע לי סרטונים בנושא
אז אני מניח בעיקר התעלמות מהסדרה הזו. שזה, כידוע, הכי גרוע.
וילוסטון היא אחת הסדרות הפופולריות בימינו
לצד הספין אופים שלה.
מרגיש שכל השירות הזה מתבסס על טיילור שרידן.
הוא מפיק כמות עצומה של סדרות, חלקם שייכות ליקום ילוסטון וחלקן עצמאיות.
אני ראיתי את הטריילר הראשון שיצא ואמרתי שאוותר
אני ממש אוהב את המשחקים, וזה ממש הזוי בעיניי שלא ידעתי שהסדרה בכלל יצאה עד התגובה הזאת, אני עוקב אחרי הרבה עמודים וערוצים גיקיים באינטרנט.
מעניין איך הם קוראים לזה הצלחה
נראה לי שהם מובילים עד כה מבחינת הכנסות עולמיות וסרטים בטופ 20 , לא?
ובנושא סטרימניג
אני מרגיש שגם הם וגם פיקוק אמורים להצליח הרבה יותר
בסוף יש להם מותגים ותיקים מאוד וחזקים מאוד לא פחות ואולי יותר מדיסני
נראה לי שהשיווק של דיסני פשוט הפך אותם להרבה ממה שהם בעולם הזה של הסטרימינג
לדיסני יש את הזיכיונות הכי חזקים בעולם בפער.
(ל"ת)
וטבלת שוברי הקופות השנתיים רק מוכיחה את זה
כמעט כל שנה הסרט המרוויח ביותר הוא של דיסני, ואחרי שנתיים בלבד של הפסקה (לא בדיוק שנתיים, הסרט הרווחי של השנה שעברה, ספיידרמן אין דרך הביתה, הוא בחלקו של דיסני) נראה שהשנה הם חוזרים ובענק (כרגע הסרט הכי רווחי זה דוקטור סטריינג׳, אבל בהחלט יש סיכוי שמי שיהיה לבסוף בראש הרשימה זה אווטאר 2 שגם הוא של דיסני, כך שבכל מקרה זה יהיה סרט של דיסני).
פרמאונט פלוס ופיקוק מרגישים כמו שירותי הסטרימניג שהולכים להימחק או להיבלע על ידי חברות אחרות. אין לי שמץ מאיפה הרושם שהם אמורים להצליח, בקושי שמעתי את השמות שלהם מחוץ לגזרת האתר.
(ל"ת)
אני חושב שזה שהם לא מצליחים זה ההבדל בין אמור להצליח לבין להצליח
לא?
אמור להצליח זה שהייתה ציפייה להצלחה.
כלומר אם אנשים היו מזכירים כל היום את פיקוק אז הייתי מצפה להצלחה. לפי הבאזז ההמוך (והתוכן הלא מאד אטרקטיבי במבט כולל) השירותים האלו לא אמורים להצליח במיוחד.
אני באמת לא מבין מה אתה רוצה
אני אומר שלדעתי אילו שירותים שהיו אמורים להצליח (ואני מצרף אליהם גם את hbo(
והם לא מצליחים
אני די בטוח שברור שאני יודע שהם לא מצליחים
הבאזז היה מגיע אם הם היו שווים והם לא , אני מסכים שהם לא טובים, שהם לא מצליחים
אני אומר בכלל משהו אחר
(בכל מקרה החלק של הבאז שאמרת לא רלוונטי לדעתי לציפיות להצלחה, הבאז היה מגיע אם היה הגיון שיגיע זה לא קשור לציפייה להצלחה , יש עוד סיבות לציפייה)
שאני אומר שלדעתי הם היו אמורים להצליח בגלל התוכן שהם צברו במהלך השנים – במיוחד nbc פיקוק שלחברה יש את התוכניות החזקות שלהם מבחינה היסטורית
הם לא הצליחו בגלל ניהול כושל של שיווק, תוכן, ועוד וזהו
תודה היה לי כיף אבל אני ארד מהרכבת כרגע
אולי לא הבנתי את כוונתך נכון.
מה שאני התכוונתי שמההתחלה נראה שההיצע שלהם מוגבל ואינו איכותי במיוחד ולכן הגיוני שהם לא יצליחו במיוחד.ועל פי כך שאינני שומע את שמם כמעט כנראה המצב עדיין כך (מעבר זריז על התכנים הלא מושכים שלהם מאשר זאת).
בכל מקרה ממליץ להשאיר את הטונים רגועים יותר. אף אחד לא כופה עליך ״להישאר על הרכבת״ ואם אינך מעוניין להמשיך את הדיון יש לזה פתרון מאד פשוט-אל תמשיך אותו. לא צריך להצהיר כוונות, אין לך שום מחוייבות כלפיי.
בדיוק אתמול
נרשמתי לפיקוק ואז ביטלתי תוך שלוש דקות ברגע שהבנתי שלמרות שהם מחזיקים בזכויות, הם לא משדרים את המשחק בין נולה לנדאל
זה, בעיניי, ניהול רע של נכסים
בגלל זה ירדתי ממנה (כי אני לא חייב להישאר)
לגבי ״הטונים״ אני מתנצל אבל הייתי רגוע בעיקרון גם אפ המשפט האחרון ךא נשמע הכי טוב
אבל הוא כן בא בגלל מה שהרגשתי ממך
אבל זה לא משנה לא נדבר על מה כל אחד מרגיש מכתיבה, בכתיבה אנשים לפעמים קוראים את השני כאילו הןא עצבני או משהו(כולל אני)
לגבי פיקוק ושות הכוונה שלי הייתה בעיקר שיש להם אפשרויות להצליח והם מנהלים גרוע את התוכן
כמו שאמרתם
דיסני יש להם זכיונות חזקים אבל בטלוויזיה הם היו צריכים לבנות הרבה מחדש ועדיין הם מצליחים בהרבה וזה אומר הרבה על הניהול שלהם לעומת השאר
לדיסני אין תוכן טלוויזיוני מרשים במקורות שלהם לדעתי והם עשו מהלכים חזקים על מנת להצליח (ושוק הסטרימניג עדיין מושתת על טלוויזיה יותר מקולנוע)
HBO max לא מצליחים?
כמות המנויים שלהם היא 76 מיליון.
של דיסני 87.
יש פער אבל הוא לא בשמים, והוא פער הגיוני לחלוטין. אף אחד לא יעקוף את דיסני אחרי שהם יעקפו את נטפליקס בסופו של דבר. וזאת לא חוכמה. בכל מקרה, לא הייתי ממהר להספיד את וורנר/HBO רק בגלל שאין להם סיכוי להתחרות בדיסני. כי לאף אחד אין.
עכשיו, לפארמאונט יש 40 מיליון אבל הם רק התחילו לשחרר תוכן.
לפיקוק יש 13 מיליון והם בפירוש בבעיה גדולה יותר.
אז עזוב את הייציבהו
(ל"ת)
תקן אותי אם אני טועה
אבל המחיר למנוי של hbo max הוא גבוה יותר ממנוי של דיסני פלוס נכון? אם כן זה רק יותר מרשים שהם מצליחים לעמוד מולם ככה.
אכן יקרים יותר.
זה באמת מרשים שכבר יש להם 76 מיליון מנויים.
האמת זה לא ובאמת בצורה הכי אובייקטיבית, למרות שתחשוב אחרת
הם פשוט צרפו למשקיעים את HBO הרגיל עם HBOM, לכן יצא מספר בסדר. גם יש להם מנויים עם פרסומות במחיר יותר מוזל של 10$. אתה רוצה לצרף את הולו וESPN לחגיגה של המוניים של דיסני+? תקבל כבר מעל 200 מיליון מנויים וליתר דיוק 204 מיליון. שזה פחות מ20 מיליון מנויים מאחורי נטפליקס וליתר דיוק 17 מיליון וזה עוד בלי הצעת הפרסומות שמתוכננת לסוף שנה. וורנר עושה הכול לטשטש את המספרים וכן, -כרגעק הם לא מצליחים. אפילו מלהיכנס לרשימות צפיות של נילסון הם מפחדים.
בקיצור בהערכה האחרונה +- כנראה יש לHBOM לבד כ40 מיליון מנויים בלחץ שזה אפילו פחות ממה שיש לדיסני+ בלי הצעת פרסומות. גם הקצת מנויים שיש לפרומנט ופיקוק, זה כי הצעת פרסומות שלהם עומדת על מחיר יותר נמוך של 5$ ואפילו גם חינם.
להערכתי, HBOM תתחיל לראות צמיחה יותר טובה מהשקת בית הדרקון. אולי גם אז יעיזו להיכנס לרשימות ולהראות את פניהם בתחרות ברצינות.
למה שהם לא ישלבו את הנתונים?
הם במילא עושים פייזינג אאוט ל-HBO כמו שהוא.
בכל מקרה הכסף הולך לאותו כיס.
אגב, גם המספרים של דיסני משולבים.
(ל"ת)
אגב לדיסני פלוס יש מעל 120 מיליון בעולם, אולי דיברת רק על ארה״ב
(ל"ת)
כן, נראה שזה המצב.
כאמור, לא מפתיע. הם בדרך להיות מספר אחת בקרוב מאד ובפער גדול.
נכון בטח אם משלבים את הולו וespn
אבל יש לומר שהם זולים משמעותית מנטפליקס וההיצביהו
וספציפית האחרונים גם ככה ממותגים כמו כל ההיסטוריה שלהם כפרמיופ(ובצדק)
יש שמועות שויאקום וקומקאסט נמצאות בגישושים ראשוניים לגבי מיזוג של שירותי הסטרימינג שלהם ואולי אפילו מעבר לכך
(ל"ת)
פספסת את המזל טוב
העיר האבודה חצה בסופ"ש האחרון את רף 100 מיליון דולר הכנסות בארה"ב (102 מיליון) בעולם 181 מיליון
מזל טוב!
עד 120
אז בעידן הקולנועי הנוכחי
יש לחגוג הצלחה של קומדיית אקשן גנרית עם סנדרה בולוק כי הסרט אינו מבוססת על חוברות קומיקס של גיבורי על ולא מיועד ישר לסטרימינג. הידד?
טופ גאן בטופ
צריך לחכות לסוף השבוע אבל מה שאנחנו רואים כרגע בארה"ב ירידה רק של 50% מהסופ"ש(4 ימים) ולאחמ"כ ירידה רק של 6% מיום שלישי לרביעי בגלל הביקורות הטובות ושאנשים ממליצים עליו הוא עוד יכול לעקוף את ד"ר סטריינג שדי תקוע (יגרד את ה400) ובוודאי את באטמן
כנראה שצדקתי
טופ גאן הרוויח (לבינתיים) 86 מיליון דולר בסופ"ש וכשיו הוא משתווה לד"ר סטריינג' במקביל לסופ"ש השני למרות פתיחה הרבה יותר נמוכה כך שאת באטמן כמעט לודאי יעקוף אולי אפילו בסופ"ש הבא השאלה האם יצליח להתעלות מעל ד"ר סטריינג ולא יפול בסופי השבוע הבאים מול עולם היורה
נ.ב. זה רק בצפון אמריקה בכל העולם יהיה לו יותר קשה לעקוף את סטריינג שמתבסס יותר על העולם (57% מול 47%) אבל אולי גם שם יצליח
עלה אצלי הסבר אפשרי להצלחה של מאווריק
אני חושב שהמלחמה באוקראינה תרמה להצלחה של הסרט. יכול להיות שהיא הגבירה אצל הרבה אמריקאים את המיליטריזם ואת התחושה שיש חשיבות לכוח הצבאי האמריקאי בעולם, במיוחד הכוח האווירי הסטרילי יחסית בלי Boots on the Ground. עשיתי חיפוש עכשיו ואני רואה שגם Owen Gleiberman העלה טיעון דומה ב-Variety אתמול.