אחרי שעשה הרבה כותרות עם כל השערוריות סביבו, "אל תדאגי יקירתי" פתח במקום הראשון עם 19 מיליון דולר. פעם היו אומרים 'אין דבר כזה פרסום שלילי' אבל הסרט הזה הוא הוכחה שיש דבר כזה, כי כנראה שכל השליליות סביבו השפיעה על הרצון של אנשים ללכת לראות את הסרט. גם ציון מבקרים של 38 אחוזים ברוטן טומטוז לא בדיוק הופך את הסרט לצפיית חובה. מחוץ לארצות הברית המצב של הסרט לא בהרבה יותר טוב וההכנסות הכלליות עומדות על 31 מיליון דולר.
במקום השני נמצא "לוחמת" שהכניס בסוף השבוע השני שלו בקולנוע עוד 11 מיליון דולר. זאת רק ירידה של 42.4 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם ובימינו כל מספר מתחת ל-50 אחוזים נחשב למספר מרשים בסוף שבוע שני של סרט. בינתיים ההכנסות הכלליות שלו עומדות על 38 מיליון דולר.
במקום השלישי נמצא השחרור המחודש של "אווטאר" שהכניס 10.5 מיליון דולר. הסרט יצא מחדש בעיבוד מחודש למסכי 4K ומסתבר שעדיין יש לו צופים, מה שבהחלט מהווה חדשות טובות לסרט ההמשך. גם די עוזר שדיסני עם האגרסיביות שלהם הצליחו להשיג את כל המסכים השווים והמיוחדים עבור הסרט, מה שבהחלט מקפיץ את מחיר הכרטיס. עדיין, בעולם שבו הוצאות מחודשות של סרטים לא מצליחות לעשות גלים, דווקא "אווטאר", סרט שהרבה אנשים אוהבים לשנוא, מצליח להרשים. מחוץ לארצות הברית הוא הרשים גם ופתח עם 30 מיליון דולר ברחבי העולם. "ספיידרמן: אין דרך הביתה" היה מת למספר כזה במקום התשעה מיליון דולר שהוא השיג בהוצאה המחודשת.
סרט האימה "ברברי" מצליח להחזיק מעמד יפה כשהוא יורד למקום הרביעי בסוף השבוע השלישי שלו בקולנוע עם עוד 4.8 מיליון דולר. רק ירידה של 25.6 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם, מאוד יפה לסרט בסוף השבוע השלישי שלו על המסכים. הפצת הסרט גם התרחבה בעוד 550 מסכים השבוע, וזה בהחלט מהווה גורם המשפיע לטובה. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 30 מיליון דולר. חביב.
במקום החמישי, "תראו אותם רצים" הכניס עוד 1.9 מיליון דולר בסוף השבוע השני שלו בקולנוע, ומתחתיו "פרל" שהכניס עוד 1.9 מיליון דולר. זאת ירידה של 39.2 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם שלו. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 6.6 מיליון דולר.
במקום השביעי, "רכבת הקליע" הכניס עוד 1.8 מיליון דולר. העובדה שהסרט נמצא על המסך הגדול כבר 8 שבועות היא מאוד מכובדת. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 346 מיליון דולר. מתחיל להראות כמו מספר לא רע בכלל.
במקום השמיני "ליגת סופר-פטס" הכניס עוד 1.7 מיליון דולר ו-397 מיליון דולר בסך הכול. מתחתיו, אחרי 18 (!!!) שבועות על המסך הגדול אפשר להיפרד בכבוד רב מ"אהבה בשחקים: מאווריק" שהכניס בסוף השבוע האחרון עוד 1.6 מיליון דולר. הסרט הכניס 711 מיליון דולר בארצות הברית בלבד, מספיק למקום החמישי בטבלת הסרטים הכי מכניסים אי פעם בארצות הברית בלבד, ו-1.4 מיליארד דולר ברחבי העולם, מה ששם אותו במקום 11 בטבלת הסרטים הכי מכניסים בכל העולם בכל הזמנים. סוגר את הטבלה "המיניונים: עלייתו של גרו" עם עוד מיליון דולר.
יש גם חדשות מעניינות שלא נכנסו לטבלה. "עולם היורה: עולם חדש" הצליח לחצות את קו מיליארד הדולר בהכנסות. חדשות מעולות לכל המעורבים בסרט אבל באופן קצת עצוב הוא רק הסרט השני השנה, לצד "אהבה בשחקים: מאווריק", שהצליח לחצות את קו המיליארד.
בסוף השבוע הבא יוצאים שני סרטים לקולנוע. אחד מהם הוא סרט אימה בשם "סמייל" שביחד עם מסע פרסום קריפי במיוחד ינסה להוציא מהאופנה את החיוכים. ו-"אין גברים כאלה" שהיא קומדיה רומנטית להט"בית שבה שני גברים עם בעיות מחויבות ואופי שונה לחלוטין מנסים לשרוד בזוגיות ביחד.
עוף סטרימינג: דאהמר בנטפליקס.
מיני סדרה מצוינת שעוקבת אחרי חייו של ג׳פרי דאהמר והיא מהווה תפנית באיך שמציגים סיפורים כאלה: הרבה זמן מסך לקורבנות, המשפחות שלהם וההשפעה של דאהמר על הקהילה.
היא גם עשויה מדהים, ומעל הכל מרחפת ההופעה המצמררת של אוון פיטרס ופס הקול המטריד של ניק קייב ושותפו הקבוע וורן אליס.
אני מבין שפסקול מצמררים של ניק קייב ווורן אליס נמצאים בכל מקום בימינו.
(ל"ת)
זאת באמת סדרה טובה והכל, אבל...
משום מה (אין לי בעיה עם Gore) לא שרדתי מעבר ל 2 הפרקים הראשונים
דווקא אני חושב שכל הכותרות השליליות והצהובות סביבו הן הסיבה היחידה שהלכו לראות אותו
התקציב שלו הוא רק 35 מיליון, הביקורות אומרות שהוא סרט סתמי לחלוטין, ועדיין הוא עשה 31 מיליון בסופ"ש הראשון שלו ובאמריקה עשה כמו לוחמת שמגיע גם עם תקציב גדול יותר וגם עם ביקורות מהללות.
נשמע כמו הצלחה ביחס לזה שמדובר במותחן פסיכולוגי לא טוב במיוחד שהיה נבלע לגמרי אם לא כל הרעש סביבו.
יש סיבה שפתיחה של 19 מיליון נחשבת לאכזבה?
זה סרט דרמה או "סרט איכות" עם תקציב צנוע יחסית (35 מיליון). 19 מיליון בסופ"ש הראשון אומר שהוא הולך לכסות את העלויות ובקלות. כוכבים גדולים אף פעם לא היו ערובה להכנסות גבוהות וההייפ האינטרנטי דווקא כן דחף את הסרט, hence ה-19 מיליון המאוד יפים האלה שאני בספק שהיה מכניס לולא אותו פרסום שלילי.
מה שכן, פרסום שלילי שקשה להתגבר עליו הוא ביקורות שליליות. אנשים (וגם מבקרים) ממש שונאים את הסרט.
אכזבה, כמו תמיד, זה עניין של ציפיות
19 מיליון דולר, נניח, זה בערך כל ההכנסות של סרטה הקודם של אוליביה ויילד.
מצד שני, השמות של פלורנס פיו, הארי סטיילס, כריס פיין, וויילד בתוך עלילה שמכוונת לקהל המד"ב-מסתורין לכאורה אמורה להוציא סכומים גדולים יותר. כלומר, הסרט התהולל זמן רב לא כלהיט אינדי צנוע אלא כשובר קופות הבא שהולך להפתיע את כולם – ואת זה הוא לא עשה.
אוקיי, כנראה שפספסתי את ההייפ לגבי זה שהוא בדרך להיות השובר קופות שהולך להפתיע
אם לזה ציפו אז הגיוני להתאכזב. פשוט אני מסתכל על הסרט ותוהה איך הוא הגיע למעמד הזה. סרטים עם שמות מפוצצים יותר הכניסו פחות (סרטי ווס אנדרסון, כדוגמה אחת. אבל באמת שלא חסר). והטריילר לא שידר לי בכלל מד"ב. לא ידעתי את זה עליו וזו הפעם הראשונה שאני שומע את זה אז זו טעות שלי. או שאולי גם רוב האנשים לא קלטו את הקונספט הזה מהטריילר בדיוק כמוני?
את הארי סטיילס אני יכול להבין. אבל אוליביה ווילד, כריס פיין ופלורנס פיו הם שמות גדולים בימינו? אני יחסית רואה לא מעט סרטים והייתי צריך ללכת לבדוק עכשיו מי זאת פלורנס פיו ומה ראיתי עם אוליביה וויילד שהוא לא 'טרון' (מעט מאוד. ועל רובם אני מתחרט). וכריס פיין הוא שם שמרחיק קצת מסרטים יותר מאשר עושה חשק.
לא שאני אומר שאתה טועה. יכול להיות שהם שמות שהקהל מאוד אוהב. פשוט לא ידעתי את זה ואני קצת מופתע.
וויילד ופיין הם בי ליסט לגמרי, אם לא פחות. פלורנס פיו היא אולי במעבר למשהו יותר גדול.
גם לי לא היה מושג שהסרט הזה מד״ב על ההודעה של יהונתן. בכל מקרה, לי הוא שידר מההתחלה שזה כנראה יהיה בוייב של A Cure for Wellness, ו-וואלה? נראה שהוא יהיה פחות כושל.
הייתי אומרת שהקיטלוג
כמד״ב הוא ספוילר
אלא אם כן הציפיה היא שמדובר בסרט דיסטופי
איך אפשר להשוות שחרור מחדש של סרט שיצא לפני פחות משנה עם שחרור מחדש של סרט ש-13 שנה עברו מאז שהוא היה בקולנוע והוא גם סרט שחייבים לראות על המסכים הגדולים ביותר וב-3D כדי ליהנות מהחוויה המושלמת?
אני בכלל חושב שאווטאר היה צריך להיות בראש הטבלה ושעצם זה שהוא לא שם מעיד על חוסר הצלחה של ההקרנה מחדש.
אנחנו מדברים פה על שובר הקופות הגדול ביותר של כל הזמנים, שעיקר ההצלחה שלו היה בחווית התלת ממד המרשימה שהייתה בקולנוע לפני 13 שנה ומאז לא הייתה עוד דרך לחוות אותה.
זה היה אמור להריץ המוני אנשים לקולנוע, הרבה הרבה מעבר לכל שחרור מחדש אחר.
כי גם אלה שלא אוהבים את אווטאר וטוענים שזה לא מי יודע מה סרט טוב, מסכימים ברובם שחווית התלת ממד של הסרט היא באמת משהו מיוחד ומרהיב.
13 שנה אנשים נשארו רק עם הזכרונות של החוויה הזאת ולא יכלו לשחזר אותה בצפייה ביתית, והנה מגיע הרגע הגדול בו הם יכולים לחזור ל-2009 ולחוות את החוויה המדהימה הזאת. זה היה אמור להיות אירוע קולנועי, גם אם לא מדובר על סרט חדש (למרות שיש שם סצינה מהסרט החדש, ורק זה היה הגיוני שיריץ חצי עולם ללכת לראות).
בקיצור, אני דווקא לומד מפה שהמותג של אווטאר נחלש בהרבה מאז 2009 ואני מסופק כמה הסרט החדש ירוויח (סביר שיעקוף את המיליארד, אבל לדעתי עדיין לא יעקוף את טופ גאן שישאר במקום הראשון של 2022).
לא חושב שאלינה באמת התכוונה להשוות בין 'ספיידי' ל-'אווטאר'
גם אני די התאכזבתי מהביצועים של 'אווטאר'. השוואה יותר הוגנת היא אולי ההוצאה המחודשת מ-2012 של 'טיטניק', אז הוא הכניס 17 מיליון בסופ"ש הראשון שלו ו-57 מיליון סה"כ. הוא גם הכניס 300 מיליון (!) נוספים בשאר העולם. הישג ש-'אווטאר' עם ה-33 מיליון שלו מהסופ"ש לא יתקרב אליו אפילו.
וכל זה כשאווטאר הוא הרבה יותר ״סרט שחייבים לראות על המסך הגדול״ מאשר טיטאניק, בעיקר הודות לתלת ממד
(ל"ת)
כן אבל לא לשכוח זה פעם הראשונה בגרסת 3D של ג'יימס קמירון
וזה בא אחרי אווטאר התלת מימד המיוחד. אז נראה לי גם כל מי שהלך לטיטאניק כבר אמר עדיף בתלת מימד מה שלא יכולת לראות בעבר וזה יביא ערך מוסף. בנוסף לטיטאניק יש זכויות הפצה ל2 חברות ככה שלדעתי כל אחת עשתה מהצד שלה למקסם את השיבה למסכים. ובנוסף מה לגבי סין? לאווטאר כבר הייתה שם הוצאה של 57 מיליון אז הוא עדיין במצב הרבה יותר טוב מההוצאות של הבאים אחריו. יהיה מעניין לראות עוד כמה שנים כשיחזירו ספיידרמן אינפיניטי וור ואנדגיים איך יגיבו לזה אחרי תקופה. אז טיטאניק עשה נדיר בפורמט חדש. ואווטאר מצויין אחריו עם פחות או יותר אותו פורמט. ואני מדבר בסך הכללי של כל הטריטוריות.
אגב שנה הבאה מתוכננים הוצאה מחודשת גם לטיטניק למרץ 2023 בגרסה מחודשת של 4K כנראה HDR ועוד.
זה לא דומה
טיטאניק לא נבנה כסרט תלת ממד והיחודיות שלו היא לא בתלת ממד.
בסך הכל מדובר על תלת שהוסף לסרט הגמור שכלל לא נבנה כסרט תלת ממד, מה שבדרך כלל לא מרשים במיוחד.
אווטאר לעומת זאת הוא סרט שנוצר כסרט תלת ממד ושהתלת ממד בו הוא הדבר שהכי משבחים כשמדברים על הסרט (אפילו יותר מהויזואליה והאפקטים).
לא מדובר סתם בתלת ממד, מדובר בתלת ממד שזכה לשבחים הגדולים ביותר אי פעם, תלת ממד שלפני 13 שנה הרעיפו עליו שבחים מכאן ועד לירח, וחרף כל הזמן שעבר לא נמצא עוד סרט שקיבל שבחים גדולים ממנו על התלת ממד.
התלת ממד הוא הדבר העיקרי שבגללו הסרט הרוויח את מה שהוא הרוויח, ו-13 שנה לא היה לעולם שום דרך לשחזר את החוויה עד היום.
להשוות את זה להוספה מלאכותית של תלת ממד לסרט שלא בנוי כסרט תלת ממד, זו לא השוואה הגיונית.
טיטאניק הוא קלאסיקה גם בצפייה במסך הקטן, כך שיש פחות עניין לשלם כסף כדי לחזור לראות את הסרט בקולנוע, בזמן שאווטאר במסך הקטן זה (לפחות ממה שאומרים אלה שראו את אווטאר בקולנוע בשעתו) כלום לעומת החוויה של ה-3D בקולנוע.
בדולרים. אפשר להשוות ביניהם בדולרים.
(ל"ת)
מניח שהם יהיו בקצרצרים ('מצאנו באינטרנט') כשהוא יפורסם
טריילר ראשון ל-'טאר'
טריילר ראשון ל-'Bones and All'
הוכרז הסרט הרביעי בסדרת 'כוכב הקופים' (Kingdom of the Planet of the Apes) מה שאומר שהגיע הזמן שאשלים את השלישי.
טוב מסתמן אווטאר 2 הולך לשבור שיאים בסינמה
ממה שלמדתי עד עכשיו:
– הסרט הראשון לצלם מתחת לבריכה ענקית
– קיינט ווינסלט משחקת מתחת למים עם נשימה של 7 דקות בלי חמצן
– סיגרוני וויבר משחקת ילדה בת 14
– הוא הראשון לצלם עם טכנולוגיה תפיסת תנועה מתחת למים
– הוא הראשון של סרט חדש עם טכנולוגיה רפרוש גבוה דינאמית.
יש כאן סרטון שמספר על הטכניקה של השחקנים ושהם היו צריכים 'להיכנע' לתהליך בתוך כל המסכים הירוקים https://youtu.be/95MtRAp97ZM באמת זו נשמעת עבודה דיי סיזיפית. ג'יימס קמרון גם רמז, שבפרנצ'ייז שלו יהיו אבידות כואבות.
אני מהמר שאווטאר 2 יבלה זמן יותר גדול בקולנוע לפני שהוא יגיע לדיסני+.ובכללי הייתי רוצה שעוד סרטים יהיו סרטים כמוהו.
עדכוני מארוול:
קודם כל התבהר לי שראיין קוגלר הוא המפיק של איירון הרט אז זה עוד יותר מוסיף לקו שיש במאים שהם יותר מעורבים בפרוייקטים של מארוול והסיכוי שלהם להתקדם לביום סרטי האוונג'רס יותר גבוה. כמו דסטין דניאל שביים את שאנג צ'י, מפיק את הסדרה של וונדר מן וממשיך לאוונג'רס 5 שושלת קנג. על פי השמועות הוא עדיין אמור לביים את שאנג צ'י 2 ל2024 (למרות שזה נראה לי מוגזם) ועוד סדרה בהפקתו של ארגון 10 הטבעות. ראיין במצב דומה עם בלאק פנתר 2, איירון הארט ועוד סדרה של הדורה מלאז'. ככה שאני ממשיך עם ההימור שהוא יבחר לביים את האוונג'רס 6 מלחמות סודיות.
'שושלת קנג' נבחר הכותב שלו – ג'ף לאבנס. אותו אחד שכתב גם את אנטמן והצרעה קוונטמאניה והוא אותו אחד שגם כתב את ריק ומורטי ואז אני בתגובה, חכה דקה… אני זוכר שאחד הכותבים של מארוול הוא מריק ומורטי אבל משהו לא הסתדר לי.. ואז קצת בדקתי וראיתי באמת שכותב של ריק ומורטי גם כתב את שי האלק🤦🏽♂️ ואז בררתי יותר והבנתי שיש יותר מכותב אחד לריק ומורטי ולמעשה יש להם צוות כותבים.. אז הכותב לשי-האלק היא בעצם הכותבת והיא גרועה ממש (לדעתי) לכן נבהלתי אבל יש עוד כותב ואם מארוול בחרו בו כבר לכתוב סרט אוונג'רס, זה אומר שהם ממש מרוצים מהתוצאה, מה שאומר שאנטמן 3 אמור להיות ממש טוב? אחרי 2 הדיי גרוע והראשון המאוד חמוד (מצד שלישי, הכותב של לוקי הגיע לדוקטור סטריינג' 2 ולא אהבתי אבל מצד רביעי, הסרט של דר.ס 2 היה מושפע מאוד מקורונה ובעיות בהפקה. אז מקווה שהם מהמרים נכון על אוונג'רס).
ממשיכים להפתיע, אם מאט שקמן נבחר לביים את פנטסטיק 4, מארוול בחרו לו כותבים מפתיעים, ג'ף קפלן ואיאן ספרינגר, 2 כותבים לא מוכרים אבל מסתבר ש'מאוד חמים בהוליווד' כרגע. הפרוייקט הבא שלהם הוא Wedding Disaster בהפקתו של ג'ון וואטס, הבמאי לשעבר של הפרוייקט. הם גם ישבו עם קווין פייגי על מבנה הסרטים הבא של מארוול. נראה שבנוסף לראיין קוגלר וחברו רוברט, הצוות של קוונטמאניה הם אלה שיקבלו כניסה ממארוול על בסיס לא הרבה. ואני רוצה להמר עכשיו שכל הצוות של פנטסטיק 4 יגיע גם לסרט מכשפת השני שיצא ב2025.
והנה מי שרצה הוכחה שמארוול דחוסים בפרוייקטים מידי ולכן שי-האלק מתקבלת כתוצר הכי חלק בפייס עד כה. מארשלה עלי התחיל לקרוא רק את ה90 עמודים של התסריט, למרות שהם כבר היו צריכים לצלם ממש בקרוב ואמר 'זה דיי זבל'. מסתבר שקווין לא היה מספיק סביב הסרט וכל ההפקה שלו הייתה דיי בבלבול ולפחות לשחקן היה את הדגניטי לבוא ולומר זה פשוט לא מספיק טוב. אז הבמאי בסאם טאריק יצא מהפרוייקט וגם הכותבים התחלפו. ואני אומר דיי אם משהו לא מוכן לא מוציאים לא משנה הלוחות זמנים. ואולי מישהו שם מתחיל להקשיב.
אולי מישהו שם מתחיל להקשיב כי בהפתעה לכל צוות ההפקה שלה, ארמור וורס שודרגה לסרט ולא ברור אם זה ילך לקולנוע או ישאר בדיסני+ אבל אני מניח שזה לטובה. בהנחה שגם התסריט שלה לא מספק להימרח על 6 פרקים בסרט צריך 1/3 ממנו ותקציב של 150 מיליון יכול להתחלק לא טוב בסדרה שאמורה להציג מלחמה של איירונמנים אז גם את זה זה פותר
החיסרון היחיד שעכשיו לא יהיה לדיסני למלא יומן של 5/6 שבועות לדיסני+ ואני לגמרי בסדר עם זה. שיחפשו דברים אחרים לשים ושידבקו להצהרה שלהם של איכות על פני כמות.
גם מייקל וולדרון, היוצר של הסדרה לוקי והתסריטאי של דוקטור סטריינג׳ 2, הגיע מריק ומורטי
רק שהוא לא היה תסריטאי בריק ומורטי (טוב, למען הדיוק, הוא כן כתב תסריט לפרק אחד בלבד של ריק ומורטי, אבל אני לא יודע עד כמה פרק אחד נחשב) אלא מפיק.
יש למארוול קטע, מסתבר, עם אנשים שעבדו על ריק ומורטי.
רק דברת על קטע של מארוול לאנשים שעבדו בריק ומורטי
אז לאחר שיש לנו כותב של כותב של ריק ומורטי מקוונטמניה לשושלת קנג, עכשיו מדווח שמייקל ולדרון יכתוב את מלחמות סודיות. מצד אחד מלחיץ, כי לא אהבתי את הכתיבה של דוקטור סטריינג' 2, מצד שני הסרט הזה נראה לי הכי נפגע בקורונה והיו לו כל כך הרבה שכתובים ויכול להיות אפילו התערבות של סם ריימי בתסריט שלא הייתה מוצלחת. וממש אהבתי את לוקי עונה ראשונה והוא גם בעונה שניה, כך שיהיה אפשר לקבל עוד התרשמות. בנוסף, יצא שהוא שב שפתח את המולטיוורס והוא זה שיסגור את הסאגה הזו, אז לפחות יהיה לו סוג של ארק שם. אני מקווה שזה לא אומר שהיוניברס ילך יותר לקומדיה.
אני יכול כבר לדמיין שהם משחזרים את חדר הכותבים של ריק ומורטי לאט לאט וכולם יהיו נוכחים הכותבים משניים למלחמות סודיות. הקטע של המלחמות עצמם דווקא יכול להיות מוצלח עם כותבים כאלה, שיחפשו איך להפתיע את הצופים בשילובים שלא חשבו עליהם.
גדול!
עכשיו צריך למצוא במאי שמתאים לסגנון של ולדרון.
אפשר ללכת על קייט הרון שביימה את כל פרקי לוקי, אבל אני חושב ששווה לנסות את עאדיל אל ערבי ובילאל פלאח שביימו את הפרק הראשון והאחרון של מיס מארוול שבפירוש היו הטובים ביותר בסדרה.
ואם זה לא היה ברור משמות הבמאים שהצעתי, אז כן, הייתי שמח למלחמות סודיות באווירה קומית מגניבה ופחות באווירה רצינית.
הרי היה לנו כבר אירוע קולנועי ענק שהלך לכיוון היותר רציני (אנדגיים), אז למען הגיוון הגיע הזמן לקבל אירוע באותו סדר גודל אם לא גדול יותר שמוצג דווקא בצורה קומית / מגניבה. זה יכול להיות מרענן ולא להרגיש כמו עוד אנדגיים. גיוון זה דבר חשוב.
וכדי שזה לא יהיה הכל קומי וקליל, אפשר לעשות את שושלות קאנג יותר רציני ואפל ואז משם ללכת לכיוון יותר מגניב וקומי במלחמות סודיות (אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל עם תסריט טוב אפשר יהיה להצדיק את השינוי בסגנון), וכך נקבל גם אירוע קולנועי רציני וגם אירוע קולנועי קומי ומגניב וכל אחד יוכל למצוא את הסגנון שמתאים לו.
בשלב הזה ליצירות כמו בלייד שאמורות להיות פחות או יותר מנותקות מהאוונג׳רס
לוח הזמנים באמת לא משנה, אז שידחו, ואפילו באהבה.
ובמילא מוקדם מדי לבנות על אנסמבל של מידנייט סאנס בפייזים הבאים, ואם זה משהו שאמור לקרות בקרוב אז הם באמת השתגעו שם.
כמעט לכל סדרה יש יותר מכותב אחד, למעשה לרוב הסדרות יש חדר כותבים.
(ל"ת)
עדכוני DC:
אוקיי לאט לאט מתבהרת תוכנית '10 השנים', אמרו 10 שנים רק לא אמרו איזה. חשבתם קדימה ואולי אחורה? הא! טוב קצת צפוי שהחברה לאט לאט תגבש מה היא מתכננת. ויכול להיות הבלאקלאש של באטגירל גרם לתוכניות להשתנות. בכל מקרה גם אף אחד לא רצה לקחת את הראש לנהל את DC כי אף אחד לא רצה להילחם עם המערסיצים של הסניידרוורס. לבנתיים דיוויד ג'והנסון מתנהל כמו דייויד ג'והנסון והביא את ההצעה שלו לDC וזה שינה את העתיד.
בגדול זה הביא WBD למחשבה שאולי עדיף להמשיך עם השחקנים של הDCEU ומה עם היקום של באטינסון והגו'קר זו בעיה ליום אחר. בגדול דה-רוק שיכנע את WB שהוא יכול לשכנע את הנרי קאוויל לחזור ולפי המקורות של גרייס, שנקטה הפעם בסיכויים שעומדים על 90% שדה רוק הצליח והנרי יראה נוכחות בבלאק אדם. בעיה אחת נפתרה ואז גם עשו קדימון לכל הגיבורים של DCEU כטריילר לבלאק אדם והצליחו לעצבן את מעריצי סניידר שנראה שוט מהגרסה של ליגת הצדק לא של סניידר. אבוי! אבל ג'והנסון רוצה לצלוח כל דבר והוא מיהר להביע למעריצים שזו הייתה טעות והנה הגרסה 'הנכונה', מה שהרגיע את מעריצי סניידר.
אבל כל זה לא מחייב שיש סניידר-וורס לפי ההצעה הממשיכה של דה רוק הוא חשב גם על העלילה להמשך הדרך והציע לWB. לפני זה, חשוב שתדעו לפי הדרך הזו הנרי קאוויל חוזר לבלאק אדם וכנראה גם לפלאש. וונדר וומן בשאזם 2 (ולפי הדרך הזו אין סיבה שלא גם בפלאש) בן אפלק בפלאש ובאקוומן 2. וכאן הפלאש במקום למחוק את הDCEU הוא פשוט ישנה לו כיוון אבל לא לזה של הסניידרוורס, אבל לפחות השחקנים נשארים.
אז מה ההצעה של דייויד ג'והנסון שאוהב את דייויד ג'והנסון ולמה לא? בעתיד הלא רחוק (אני מעריך כשנתיים, שלוש מהיום) יהיה סרט של ליגת הצדק ויחידת המתאבדים מאחדים כוחות נגד בלאק אדם כי כן דה רוק הוא הכי חזק כמובן. אותי אישית זה לא מדליק, קודם כל נראה בכלל שבלאק אדם יהיה טוב. אבל לפחות השחקנים נשארים שזה נחמד או לא טוב נראה בהמשך. וכנראה בדרך זו מי שיהיה אחראי על היקום של DC הוא לא אחר מדיוויד ג'והנסון, כי הוא הכי רוצה מול זה שאף אחד אחר לא רוצה לקחת סיכון. 10 שנים אחורה בייבי, איש הפלדה יצא ב2013, now you get it;)
מאד מוזר לי שדווקא אתה לא התייחסת לדיווחים לפיהם קומקסט רוצים לקנות את וורנר.
בהתחשב בעובדה שזאסלב כינס את העובדים והכריז שהם לא למכירה – נראה שאכן התקיימו מגעים כאלה.
ואם לומר את האמת, עד כה דיסקברי לא משדרים ביטחון וזה לא השתפר מאז הקניה. להיפך. פתאום קומקסט נשמעת כמו אפשרות טובה יותר למותגים האלה.
התייחסתי 2 דוחות לאחור ואף אחד לא הגיב
שערתי שאתם חושבים שזה לא הגיוני. בכל מקרה גם כתבתי שם על כל עניין התחרות מול דיסני וכו'
גם אם הן ימכרו זה הולך טוב ברעיון עם דה רוק שלפחות לנסות למקסם את מה שיש/עובד. ולכן יצטרכו לראות את התוצאות של הסרט שלו, להמשיך עם זה.
וכן יוניברסל יותר יתאימו. הם אפילו מתכננים להוציא סרטי אנימציה של אילומניישן למבוגרים תחת מיתוג 'מונייט' ואני כותב מספר שבועות שהם מאתגרים את דיסני באנימציה. ושדיסני בלי קשר לדעתי צריכה לפתוח את האפשרות לפיקסאר לעשות תוכן למבוגרים.
דוויין? דוויין ג'ונסון?!
שום דבר מזה לא נשמע רציני.
לי יש תוכנית 70 מיליון שנה: דינוזאורים! לא אמרתי לאיזה כיוון.
את רוצה להגיד לי שאני 10 פעמים כותב דייויד ג'והנסון
והשם הוא בכלל דוויין ג'ונסון?!🤣🤣
ברור ששום דבר מזה לא נשמע רציני! חחח כי זה דייויד ג'והנסון¡😭
תקשיבי שפכתי אותי מצחוק! ועוד לא הגעתי לדינוזאורים.. שעכשיו שקצת נרגעתי, אומר לך, שהתוכנית שלך התקבלה! רק רק שואל אותך האם היא כוללת את דייויד ג'והנסון (היהודי אח של סקרלט?) נלחם בדינוזאורים על נושא המפץ הגדול, או זה הדינוזאורים נלחמים בדוויין ג'ונסון? נראה לי זה משנה לכיוון👉🏼👈🏼
נ.ב ספרתי 5 פעמים דייויד ג'והנסון, 3 פעמים דה רוק, פעם אחת ג'והנסון, אז 9 שיט
דה רוק נופל לכדור הארץ
ומכחיד את הדינוזאורים.
הגיוני בסך הכל
(ל"ת)
אגרס בסוף כן הולך על נוספרטו כסרטו הבא.
לא עם אניה כפי שדובר במקור אלא לילי רוז דפ ועם סקרסגארד אבל לא זה ממלך הצפון, האח האחר. ורי נייס.
מבואס ממש שזה בלי טיילור-ג׳וי אבל מבסוט שזה קורה בסוף.
(ל"ת)
ברור שאני מעדיף שאניה תהיה בסרט אבל בתכלס אני לא ממש מכיר את לילי רוז דפ כשחקנית (ממה שידוע לי)
ואני סומך עליו שהוא יודע מה הוא עושה. אפשר גם להשתחחר מ״הקבועים״. למרות שכמובן שאשמח לראות את דפו בתפקיד כלשהו בסרט. (ואולי קידמן? היא נתנה את ההופעה הכי טובה שלה מאז the destroyer וbeguiled בסרט האחרון שלו ואשמח אם היא תצטרך לקרקס הנודד של אגרס).
ממש אהבתי את קידמן גם בהריגה של אייל קדוש של לנטימוס.
(ל"ת)
שחכתי ממנן, גם דם טובה. 2017/18 היו אדירות בשבילה.
חבל שthe undoing ו11 זרים (סדרה נשכחת של אמאזון) גרמו לי לשכוח שבעצם לרוב היא שחקנית מוצלחת.