אמנם פה באתר "באטמן" התקבל באופן מעורב משהו, אבל בארה"ב ממש עפים על איש העטלף. כמה עפים? הוא ירד רק ב-50% משבוע שעבר, ירידה קטנה למדי בשביל סוף השבוע השני.
הסרט הרוויח בסופ"ש הזה 66.5 מיליון דולר, כאשר בארה"ב הוא כבר הרוויח 239 מיליון דולר (ובכך הפך להיות הסרט השני הכי מכניס בארה"ב מאז פרוץ המגפה), וברחבי העולם 465 מיליון דולר – כל זה לפני המספרים של סין, שם הוא צפוי לצאת בקרוב, שצריך לראות האם הם יקפיצו אותו מעלה, או אולי יותר נכון: כמה הם יקפיצו אותו מעלה.
במקום השני, "אנצ'רטד" אמנם עשה סכומים נמוכים בהרבה מ"באטמן" אבל הוא גם נהנה מירידה נמוכה בהרבה של 16% בלבד, מה שמקנה לו 9.25 מיליון דולר הסופ"ש, ובסך הכל 300 מיליון דולר ברחבי העולם. בשקט בשקט, אל תגידו לאף אחד, אבל נראה לי שאנחנו חוזרים למצב שיש ממש בלוקבאסטרים עם סכומים אמיתיים. ששש זה סוד.
אם תהיתם "מה אין סרט חדש השבוע?", אז כמובן שיש. במקום השלישי ישנו "BTS רשות לרקוד על הבמה – סיאול: שידור חי", אשר הוקרן על 803 מסכים והרוויח 6.8 מיליון דולר. אם אתם אומרים לעצמכם "זה שם קצת מוזר" אז אתם צודקים – ה"שידור חי" שם הוא לא בדיחה, באמת מדובר בהקרנה של הופעה של BTS ששודרה בשידור חי (או בדיליי קל בכמה מדינות) וההופעה הזאת הרוויחה, ברחבי העולם, 32.6 מיליון דולר. הופעה אחת, כן? זה… מאוד מרשים.
אם אתם אומרים "אבל הבטחת סרט, לא הופעה של BTS!" אז בסדר, במקום השביעי נמצא "Radhe Shyam", דרמה רומנטית הודית שמתרחשת בכלל באירופה בשנות השבעים, בכיכובו של האחד והיחיד באהובלי מצמד סרטי "באהובלי" (ואם אתם מתקטננים ואומרים, נו אבל לא קוראים לו "באהובלי מה יש לך", אז מצטער קוראים לו בכלל פרבהאס, איך יכולתי לבלבל אתכם כך?). הסרט הרוויח 1.8 מיליון דולר בצפון אמריקה ויותר מזה בהודו אבל בחיי שלא הבנתי מה זה קרור ואיך מחשבים משהו ככה.
שאר הטבלה מתאפיינת ב"ירידות קטנות ומספרים קטנים": "דוג טריפ" במקום הרביעי עם 5.2 מיליון דולר (וירידה של 14%), "ספיידרמן: אין דרך הביתה" עם 4 מיליון (וירידה של 10%), "מוות על הנילוס" עם 2.4 מיליון (וירידה של 12%). כאן כאמור יש את הסרט ההודי ואחריו נמצאים המספרים הבאמת פחות מרשימים: "לשיר 2" עם 1.6 מיליון דולר (אבל רק ירידה של 1.8%), "ג'קאס לנצח" עם מיליון דולר ו"צעקה" בדרכו החוצה מהטבלה עם 469 אלף דולר (כאשר הוא עשה 80 מיליון דולר בצפון אמריקה בסך הכל ו-140 מיליון דולר בכל העולם).
בשבוע הבא נראה שעדיין אין תחרות רצינית ל"באטמן": יוצאים שני סרטי אימה בהפצה רחבה ("X", על צילומי פורנו שמסתבכים ו"אומה" (Umma), על מהגרות קוריאניות ורוחות רשעות). מצד שני, מי יודע – אולי BTS יעשו עוד מופע בשידור חי ויקחו את כל הכסף.
יש משהו מעניין בשבוע הבא?
(ל"ת)
X ואומה נשמעים כמו סרטים עם פונטנציאל לא רע.
כלומר, סרט אימה עם סנדרה או זה משהו שאני לא הולך לפספס (אחלה חודש בשבילה, אומה, TURNING RED ועונה חדשה של קילינג איב במקביל). וX קיבל ביקורות די חיוביות, ואומנם לא ראיתי אף סרט של טי ווסט אבל הדעות עליו בכללי די טובות אז אולי זו הזדמנות טובה לנסות משהו ממה שיש לו להציע.
קרור (crore) זה עשרה מיליון, ככה שאם הסרט הרוויח 200 קרור רופי אז זה אומר 2 מיליארד רופי, שזה 26.2 מיליון דולר.
ואפילו לא צריך לחשב את זה. אפשר ללכת לגוגל ולכתוב
200
crore rs in usd
הכוונה כמובן לסרט ההודי Radhe Shyam
מודה שכל הגיגולים הובילו אותי לאתרים שסיבכו אותי יותר משהבהירו מה המצב
(ל"ת)
אוף טופיק - סדרות על מסע בזמן
אחרי שצפיתי ב- Dark הנטפליקסית נותרתי עם רצון עז לצפות בעוד סדרות טובות על מסע בזמן. יש כאלו? מישהו מכיר?
בובה רוסית שייכת לתת ז'אנר הטיפה מאוס של לולאות זמן אבל היא עושה את זה ממש טוב.
אני יודע ש"זרה" אמור לערב במסע בזמן ומכיר כמה אנשים שאהבו אבל לא צפיתי בה בעצמי.
Future man
(ל"ת)
מצטרף להמלצה.
סדרה קורעת, עם דמויות נהדרות.
עם אזהרה אחת - מאד וולגרית ועם לא מעט אלימות סלפסטיקית.
(ל"ת)
אני מאוד אהבתי את continuum
סדרת מד"ב קנדית, לצערי היא בוטלה עונה וחצי לפני התכנון המקורי אז בעונה המסכמת סגרו הרבה חלקי עלילה בזריזות, עדיין עשויה ממש טוב לדעתי והרעיון העלילתי חכם, גם אם נופל לקלישאות לפרקים. בארץ זמינה בנטפליקס, בארה"ב לא.
travelers של נטפליקס לא רעה
בובה רוסית היא לא בדיוק מאותו ז'אנר אבל ממש אחלה, מצטרפת להמלצה של רנדל
'זרה' סדרה מזעזעת בעיני, זה חמישים גוונים של אפור עם מסע בזמן, אם התחביב שלך הוא דרמה טלנובלית שמשבצת יותר מידי התעללות מינית "מגרה" ומסע בזמן, זו אופציה.
לא לגמרי מסע בזמן אבל בערך- the OA עם עונה אחת סבבה (לא יותר אבל גם לא פחות) ועונה שניה בינונית שאחריה היא בוטלה.
אני חושבת שהיו עוד ולא מצליחה לזכור, אע"פ שניהלנו דיון כזה מתישהו בעבר, בטח היו שם עוד המלצות.
לא מצאתי את continuum בנטפליקס
יכול להיות שהורידו אותה? חבל, כי זה הדבר שהייתי צופה בו אם היה. (להוריד אין לי כוח עכשיו, עד שסוף סוף פינקתי את עצמי בנטפליקס…)
ראיתי פרק אחד של בובה רוסית ולא התחברתי, אבל אולי אנסה שוב.
לגבי בובה רוסית, בעונה השנייה והנהדרת היא לגמרי מצטרפת אולי אין לזאנר הזה
המלצה חמה מאד לצפות בה
ואם מרחיבים את ההמלצות לצדדים
פחות על לולאת הזמן ויותר על אפשרויות אלטרנטיביות לעולם, יש באמזון פריים שתיי סדרות טובות שלדעתי יושבות על ז'אנר קרוב לDARK:
the man in the high castle
Counterpart
היסטוריות אלטרנטיביות
(ל"ת)
לא לגמרי
בשונה מסדרות היסטוריה אלטרנטיבית שהיא פשוט שונה מזו שאנחנו מכירים, שתי הסדרות הנ"ל, כמו DARK, משתמשות בקונספט של יקומים מקבילים כדי להניע את העלילה. בכל אחת מהסדרות עושים את זה אחרת.
מתי כבר יעשו חידוש ל sliders
עם כל החידושים והריבוטים לשנות התשעים אפשר היה לחשוב שיעלו על זה כבר.
ג''רי אוקונל הוא בנאדם חכם.
(ל"ת)
ושנוא, הוא התפוטר מהסדרה כשהדם עלה לו לראש
באופן כללי היה שם קטע מאוד מוזר עם העלמות של דמויות בצורות מאוד וולגריות, ולימים הסתבר שהרבה מהתחלופות בקאסט נבעו מכאסחים מכוערים ממש, ולכן גם הדמויות נשחטו באופנים קשוחים למדי.
למשל הבחורה המקורית בקאסט הפכה לשפחת מין של החייזרים, זו היתה נקמה בשחקנית. ג'רי אוקונול הכריח אותם לקחת את אח שלו לתפקיד, ואז פתאום הבריז להפקה כי קיבל הצעה טובה יותר. לכן בעונה האחרונה פיטרו את אח שלו, מחקו את הקול שלו מהפתיח ואת שניהם הרגו באיזו דרך מקורית שלא תאפשר להם לעולם לחזור לקאסט.
רוצה לומר שבסדרה היו בעיקר מטענים קשים והמון שנאה: איזה שחקן ירצה לעבוד עם צוות הפקה/כתיבה/בימוי נקמני? איזה צוות הפקה ירצה לעבוד עם שחקנים שבשניה שיש הזדמנות מעלים דרישות לא ישימות כי הם יכולים?
נשמע שזה פשוט לא יקרה.
הוא די נעלם אחרי
פה ושם הבליח בקומדיות רומנטיות וזהו.
כמו קתלין היגל שהתפיידה.
ככה זה לרוב המטאורים: הם נשרפים.
האם צריך לעבוד עם הצוות המקורי בהכרח?
זה לא פשוט עניין של זכויות? ברוב החידושים יש אולי הופעת אורח של הקאסט הראשוני לשנייה וחצי וזהו.
לדעתי,
האם המפיק המקורי של הסדרה לא הודיע רק לאחרונה שהם עובדים על ריבוט של הסדרה? אני מקווה שהפעם יהיה לו יותר מזל עם הרשת ולא יעיפו אותו אחרי שתי עונות בשל בעיות תקשורת.
https://boundingintocomics.com/2021/07/14/sliders-co-creator-tracy-torme-says-a-reboot-is-actively-in-the-works-promises-series-will-never-be-woke/
קטע
מעניין אם זה באמת יקרה, מעניין אם יעדכנו את הפורמט למאה ה21 (מבחינת ה"מדע" וגם מבחינת ה-אישה אחת, שחור אחד מגוחך, דמות בן מוצלח, דמות אב-עיייפתם)
יכול להיות נחמד לעשות סדרה כזו, ואפילו לעשות אותה פרוצדורלית (אם זה עוד קורה בימינו). יחד עם זאת, אחרי סדרות כמו קאונטרפרט, אני חושבת שרף הציפיות שלי גבוה מהותית מזה שהיה קודם.
לדעתי,
כל הרעיון שמישהו יכול לבנות במרתף הבית שלו מכשיר מסע בין-ממדי מופרך מיסודו. המדע אף פעם לא היה העיקר בסדרה הזו אלא העולמות והאפשרויות שלא נלקחו לטוב ולרע. גם נראה לי שמה שחשוב ליוצר הסדרה היא שישדרו את הפרקים שלו לפי הסדר שהוא תכנן ולא בצורה אקראית לפי גחמות הרשת. סדרה כמו "מקביל" חוקרת רק עולם אחד. יש גבול לכמה אפשר לחקור עולם אחד בפרק. לגבי הרכב החבורה, גם אני משער שהיוצר ירצה לעבוד עם קבוצה חדשה לחלוטין של דמויות ודינאמיקה חדשה של דמויות. זה פותח אפשרויות חדשות לעולמות חדשים שהרי הוא לא רוצה לספר בדיוק אותו סיפור.
לא ביקשתי מדע טוב, ביקשתי עומק רעיוני בעולמות שונים
לדוגמה: גם בניינטיז, כשהמדע של הפריות היה בחיתוליו ואני אפילו עוד לא הרחבתי ביולוגיה בתיכון, לא יכולתי שלא לתהות איך זה שבעולם הנשים לא שמעו על הפריה מאיסוף זרע, שהיתה מעמידה את הגברים בסיטואציה קשה אבל אחרת.
בכללי האפשרויות שנחקרו היו די שטחיות.
אהה ודמויות פחות סטראוטיפיות.
לדעתי,
באופן ספציפי, עולם כזה אפילו לא יהיה צריך גברים עם טכנולוגיית איחוי תאי מין מאותו סוג שנמצאת בתהליכי פיתוח, ובלי שמץ של ספק, כבר תהיה זמינה באותו עולם. ברמה הכללית יותר, לתהליך הפרייה מלאכותית יש סיכוי של 50/50 (למרות שבעולם כזה יהיה לחץ לשפר את ביצועי הטכנולוגיה), וכמובן, מי שכתבו את הסדרה חשב שהאופציה שהוצגה בסדרה היא האופציה המעניינת יותר.
לגבי הדמויות, גם אני מקווה שהדמויות יהיו מוצלחות.
באמת שווה את העונה השלישית?
ראיתי פרק שניים לתוך העונה הזו וגלגלתי עיניים. העלילה מתרחבת מאוד, במקום הסיפור הקטן והלוקלי איתו התחילה. אני מפחד מאפקט "אבודים" בו קשירת קצוות העלילה כל כך לא טובה, שאני מעדיף סדרה ללא סוף.
למי ענית?
או על מה ענית? לא מצליחה לראות בתגובה למה זה נאמר ואני סקרנית.
למתחיל השרשור, על הסדרה dark
באופן חכם ביותר, יצרו כפתור "בתגובה אל" משמאל למעלה של כל הודעה בשרשור שמקפיץ להודעה לה ענו.
אולי אין את זה בגרסת המובייל. אני מעדיף את המראה המקורי של האתר (כמו במחשב), אז ככה זה גם בנייד.
תודה רבה על כל ההמלצות!
(ל"ת)
הכפתור לא עבד לי, נשבעת
כמובן שדווקא עכשיו הוא עובד לי יפה…
לשאלתך… תראה, אני כבר הייתי מושקעת מספיק בסדרה כדי לצפות בעונה השלישית, שהיא גם קצרה יחסית (8 פרקים), ומבחינתי זה היה שווה את זה, אבל להגיד שממש נהנתי מהעונה הזו… הם סגרו די יפה את העלילה בסוף, אבל זה היה במחיר של הרבה טרחנות , יומרנות ומריחה (כפי שאמר ארמלדו יפה בדף הסרט). אז בעיקרון, אני מניחה שהשאלה היא עד כמה אהבת את הסדרה, ועד כמה בוער לך לראות את קשירת כל הקצוות. אם אהבת מספיק ואתה סקרן מספיק, לך על זה. אם לא, עזוב.
אוי, התבלבלתי בשרשור... תגובה ל- esh כמובן
(ל"ת)
תודה על התגובה
כנראה לא אמשיך. אני כן ממליץ על העונה ראשונה בכללי.