סוף השבוע שאחרי חג ההודיה לא נחשב לסוף שבוע חזק במיוחד. למעשה הוא נחשב לסוף שבוע שבו הוליווד נותנת לכולם הזדמנות נוספת לראות את הסרטים של החג אבל בינתיים נראה שאף אחד לא רץ לראות אותם.
דיסני יכולים להיות מרוצים: "אנקאנטו" שמר על המקום הראשון עם עוד 13.1 מיליון דולר. זאת רק ירידה של 51.7 אחוזים שזה ממש אחלה לסרט בסוף השבוע השני שלו. למעשה, הסרט הכניס כבר למעלה מ-50 מיליון דולר בארצות הברית מה שאומר שהוא מתקדם בקצב טוב בסך הכל. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 117 מיליון דולר. מצד אחד זה סכום די מאכזב, מצד שני הסרט יהיה זמין בחינם ללא תוספת עלות בדיסני פלוס עוד קצת פחות משלושה שבועות ככה שיש מצב שהרבה אנשים מחכים להזדמנות הזאת ומעדיפים לדלג על המסך הגדול.
"מכסחי השדים: החיים שאחרי" ממשיך להראות סימני חיים במקום השני עם עוד 10.3 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי שלו בקולנוע. זאת ירידה של 57.2 אחוזים בהכנסות שזה קצת יותר מדי לסוף שבוע שלישי על המסכים ולא סימן הכי טוב לבאות. מצד שני הסרט כבר חצה את קו ה-100 מיליון דולר בארצות הברית שזה מעולה. ההכנסות הכלליות של הסרט שעומדות על 145 מיליון דולר מאכזבות למדי ומלמדות על כך שאנשים מחוץ לארצות הברית ממש לא מתלהבים מהסרט. או שהם פשוט לא הולכים לקולנוע כי אירופה נכנסת לתקופת הגבלות וסגרים.
"בית גוצ'י" שומר על המקום השלישי עם עוד 7 מיליון דולר. ירידה של 51.5 אחוזים בהכנסות מהסוף השבוע הקודם שזה לא רע לסרט בסוף השבוע השני שלו. עדיין, עם הכנסות כלליות של 68 מיליון דולר אני יכולה להבין למה רידלי סקוט שוב מאוכזב. מצד שני, ליידי גאגא יכולה להיות שמחה כי יש באזז רציני סביב ההופעה שלה ואולי היא תצליח להוציא מפה כמה מועמדויות נחמדות בעונת הפרסים, וזאת הרי הסיבה שהיא לקחה את התפקיד הזה מלכתחילה.
במקום הרביעי יש כניסה חדשה ל-"Christmas with the Chosen: The Messengers" עם 4.1 מיליון דולר. יש סיבה למה השם הזה לא אומר לכם כלום. הסרט הזה הוא בעצם סרט מוזיקלי עם שירי חג מולד אשר נלקחו מתוך סדרת טלוויזיה אשר כולה ממומנת על ידי מימון המונים ומספרת את סיפורי חיו של ישו. ובקצרה סרט מוזיקלי לחג מולד שכנראה לא יצליח לצאת מגבולות ארצות הברית.
"נצחיים" עדיין איתנו במקום החמישי עם עוד 4 מיליון דולר. כי גם כשמארוול לא מצליחים, הם מצליחים. הסרט חצה את ההכנסות של 150 מיליון דולר בארצות הברית, וההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 384 מיליון דולר.
"האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי" ממשיך להראות שלאף אחד לא ממש אכפת מהזיכיון הזה יותר כשהוא ירד למקום השישי בסוף השבוע השני שלו. הסרט הכניס עוד 2.6 מיליון דולר, אמנם זאת רק ירידה של 49.5 אחוזים שזה חביב לסוף שבוע שני, אבל לא עם סכומים כאלה. עם הכנסות כלליות של 24 מיליון דולר אני בספק שהסרט יקבל סרט המשך.
במקןם השביעי "קליפורד הכלב האדום הגדול" הכניס עוד 1.8 מיליון דולר. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 51 מיליון דולר, שזה פחות נחמד לסרט עם תקציב של 64 מיליון דולר.
"חולית" שומר על הכבוד במקום השמיני עם הירידה הכי קטנה בעשיריה של 11.2 אחוזים בלבד והכנסות של 1.8 מיליון דולר. המספר המעודד הזה הוא תודות לעובדה שלמשך שבוע אחד הסרט חזר למסכי IMAX ולמסכי פרימיום נוספים בארצות הברית והרי זאת הדרך האידיאלית לראות אותו, אז הוא משך אליו עוד קהל. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 382 מיליון דולר.
במקום התשיעי "משפחה מנצחת" מפסיד עם הירידה הכי גדולה בעשיריה של 62.5 אחוזים שזה הכנסות של 1.2 מיליון דולר בלבד, ורק בסוף השבוע השלישי שלו בקולנוע. נראה לי שחוץ מ"גודזילה נגד קונג" אפשר להגיד שההפצה המשולבת של סרטים בקולנוע וב-HBO MAX לא עשתה חסד עם אף סרט.
במקום האחרון יש לנו כניסה חדשה ומפתיעה ל-"Sword Art Online: Progressive – Aria of a Starless Night" עם מיליון דולר שבאים מכמות מסכים די קטנה (840 מסכים). Sword Art Online היא אחת מסדרות האנימה הפופלריות ביותר של העשור האחרון וזה הסרט השני שיוצא בסדרה. הסרט מתאר אירועים שכבר סופרו בסדרה אבל מנקודת מבט אחרת. בגדול הסרט מתרחש בעולם וירטואלי בו בני נוער נלחמים אחד בשני ומנסים לא למות, כי מי שמת במשחק, מת גם בחיים האמיתיים. למי שהסתקרן, הסרט אמור להיות מוקרן גם בארץ מתישהו.
בסוף השבוע הבא יוצאים שני סרטים אבל רק על אחד מהם ידברו ממש וזה "סיפור הפרברים" של סטיבן ספילברג. העיבוד מחדש שלו לסרט הקלאסי בעל אותו שם מ-1961 של רוברט וייז שמבוסס בתורו על מחזמר שמבוסס באופן רופף על "רומיאו ויוליה". את התפקידים הראשיים משחקים אנסל אלגורט ורייצ'ל זגלר. הביקורות ממש עפות על הסרט ומבטיחות שהוא מתעלה על המקור ושהוא יצירת מופת. בסוף השבוע הבא נוכל לראות איך כל זה מתרגם לאנשים שמוכנים ללכת לקולנוע כדי לראות את הסרט וכמה כסף הוא יכניס. נראה שבכל מקרה די מובטחות לו הרבה מועמדויות בהרבה טקסי פרסים.
ויש עוד סרט קטן שהולך לצאת "National Champions". בסרט, שעות לפני האליפות שני כוכבי נבחרת פוטבול מכריזים על שביתת שחקנים עד שלא יתנו לשחקנים סטודנטים תנאים נאותים. המאמן הראשי ועוד אנשים בעלי כוח ינסו לתמרן את המערכת כדי לגרום לשחקנים לשחק. השם הכי מפורסם בסרט הוא ג'יי קיי סימונס. הסרט גם מופץ על ידי STX Entertainment והם עדיין לא מצאו את עצמם בתור מפיצים ובדרך כלל לא ממש מצליחים לדחוף סרטים קדימה, ואכן לא שמעתי מילה על הסרט בינתיים.
האמת שהמשחק החדש של רזידנט איוול שיצא השנה מכר כבר למעלה מ-5 מיליון עותקים.
הקהילה של רזי חיה ובועטת, אני פשוט חושב שאף אחד לא רץ לסרט כי הטריילרים פשוט נראו ממש ממש רע. רק תנו לנו עיבוד טוב, כמה קשה זה יכול להיות!
צודק. אבל מצד שני, האם חייבים סרט? במיוחד שמוציאים מחדש את המשחקים ישנים והם מעולים! במיוחד רזי 4.
התכוונתי לרזי 2, כמובן.
אנערף. מניח שאתה צודק ולא חייבים. אבל יהיה נחמד אם יעשו וזה יהיה טוב.
(ל"ת)
הנצחיים ממש מפתיע קרוב ל400 מליון בכל העולם
בתקופה פחות טובה משמעותית בעולם מחוץ לארצות הברית(גם שהוא יצא המצב לא היה אידאלי יחסית לתקופת החיסונים)
ועוד בלי סין(?)
לא רע בטח יחסית לאיכות שלו
ראיתי את Sword Art Online בנטפליקס. לא אהבתי
הפרק הראשון נראה מסקרן: המוני אנשים שנתקעים בתוך עולם וירטואלי ונמצאים בסכנת חיים. אבל בפרק השני מסתבר שהגיבור של הסידרה הוא די מניאק. הפסקתי לראות אחרי זה.
(הסידרה כבר לא נמצאת בנטפליקס. לא נורא).
אולי תהנה מסדרת הפרודיה!
אני גם ויתרתי על SAO מהר מאוד אחרי מצעד השגיאות והדמויות הלא אהובות, אבל לשמחתנו סדרת הפרודיה SAO Abridged מתקנת הרבה מהבעיות עם עריכה מחדש, כתיבה קורעת ומצליחה אפילו להיות מרגשת.
אפשר לצפות גם בלי לראות את המקור?
זאת אומרת, כמובן שאפשר. אבל האם עדיין מומלץ?
הנסיון שלי עם סדרות abridged הוא שכן
כלומר, אני יודע מלא דברים על יוגיהו רק בזכות הגרסה "המקוצרת" שלה ומעולם לא ראיתי פרק אחד "אמיתי" שלה, ולא היו לי פערים אף פעם. אלא אם לא הבנתי מזה אומר "עדיין מומלץ".
לעניות דעתי כן.
סדרות "abridged" הן סוגה פרודית מאוד ידועה לסדרות אנימה. הסיבה ש-SAO abridged נחשבת לאחת הסדרות הפרודיות הכי מוצלחות אם לא ה-, זה שהיא גם עומדת בפני עצמה עלילתית ואפשר להכנס אליה בלי לדעת כלום על המקור (אם כי כמובן יש ירידות ספציפיות עליו).
אני עזבתי את SAO מאוד מהר והסדרה מכסה את כל העונה הראשונה צפונה (להבנתי). לא הרגשתי אבוד או מבולבל, שוב, בעיקר לאור זה שנעשה דיבוב וכתיבה מחדש של כל הדמויות.