אחרי שבעה שבועות רצופים יש לנו מקום ראשון חדש – "דפיקה בדלת", שמתיישב במקום הראשון עם 14.1 מיליון דולר. סכום שמספיק בשביל המקום הראשון אבל לא בדיוק סכום שאפשר להתגאות בו. סרטו הקודם של שאמאלאן "זמן" פתח עם 16 מיליון דולר ככה שהסרט הזה הוא לא שיפור מבחינת הקריירה שלו, למעשה זאת הפתיחה הכי נמוכה אי פעם לסרט שלו בהפצה רחבה.
ציון הסינמה סקור של הסרט הוא C, מה שאומר שמי שהלך לראות את הסרט הזה לא ממש אהב אותו. המבקרים גם לא בדיוק עפו עליו עם ציון של 68 ברוטן טומטוז והקהל באתר גם נתן לסרט ציון של 64 אחוזים. לא להיט בשום פרמטר. מכיוון שהסרט שייך ליוניברסל אני מניחה שהוא יגיע מאוד מהר להפצה דיגיטלית. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 21 מיליון דולר. אני מקווה בשבילו שלפחות יהיו לו רגליים, אם כי זה לא סביר במיוחד.
במקום השני יש לנו עוד כניסה חדשה: "80 עבור בריידי" שפתח עם 12.7 מיליון דולר. לילי טומלין, ג'יין פונדה, ריטה מורנו וסאלי פילד הן לא השמות הכי חמים מהתנור אבל הן שמות מספיק חמים כדי להביא צופים לקולנוע יחד עם טום בריידי, מסתבר. לסרט יש ציון מבקרים של 64 אחוזים ברוטן טומטוז, אבל נראה שהקהל קצת יותר בעדו עם ציון סינמה סקור של A- וציון הקהל של הסרט ברוטן טומטוז הוא 90 אחוזים.
"אווטאר: דרכם של המים" ירד למקום השלישי עם 11.3 מיליון דולר. ההכנסות שלו בארצות הברית עומדות על 636 מיליון דולר, מספיק כדי להיכנס למקום העשירי בטבלת הסרטים הכי מכניסים בארצות הברית אי פעם.
במקום הרביעי יש הקרנה של הופעה של להקת BTS – "צח"כ: עדיין לא באו בקולנוע" (BTS: Yet to Come in Cinemas) שפתח עם 8 מיליון דולר ומצטרף לאימפריית ההכנסות של BTS. מתחתיו, "החתול של שרק: משאלה אחת ודי" ממשיך להחזיק מעמד עם עוד 7.8 מיליון דולר. יש לו את הירידה הכי קטנה בעשיריה, רק 25 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם. הסרט גם חצה את קו ההכנסות של 150 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. סרט האנימציה השלישי שהצליח לחצות את הקו הזה מאז פרוץ הקורונה. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 368 מיליון דולר.
בחצי השני של הטבלה נמצא "איש ושמו אוטו" עם עוד 4.2 מיליון דולר וההכנסות הכלליות שלו עומדות על 83 מיליון דולר, "מייגן" עם עוד 3.8 מיליון דולר והכנסות כלליות של 158 מיליון דולר, ובמקום השמיני נמצא "נעדרת" עם עוד 3.7 מיליון דולר והכנסות כלליות של 23 מיליון דולר.
במקום התשיעי יש לנו הפתעה בדמות פרק סיום העונה השלישית של "הנבחר" (The Chosen) שהכניס 3.6 מיליון דולר. אם אתם זוכרים, שני הפרקים הראשונים של העונה גם הוקרנו בקולנוע וגם הם הצליחו להכניס כסף, ככה שזה לא רע בכלל להכנסות של הסדרה. ההכנסות הכלליות של הפרק עומדות על 5.2 מיליון דולר. ”פטאן – חי או מת?” סוגר את הטבלה עם עוד 2.6 מיליון דולר. וזאת הפעם הראשונה זה כמה שנים שכל הסרטים בטבלה מרוויחים מעל ל-2 מיליון דולר.
סוף השבוע הבא הוא סוף השבוע של הסופרבול, ככה שיהיה לנו מבול של טריילרים. מבחינת סרטים נטו יש לנו את סרט האימה "הקדשה" (Consecration) בכיכוב ג'נה מלון ודני יוסטון, את "מג'יק מייק: ריקוד אחרון", ואת "טיטניק" שחוזר לבתי הקולנוע כדי לתת לג'יימס קמרון להילחם מול עצמו.
יש דרך לדעת לאיזה סרטים יצאו טריילרים בסופרבול?
או שאין דרך לדעת וצריך פשוט להמתין שהטריילרים יצאו?
יש רשימה.
בין היתר כאן.
תודה רבה
(ל"ת)
אז איך סדרת הלייב אקשן של ספיידרמן נואר באמאזום עובדת מבחינת זכויות יוצרים? אני כבר לא עוקב איך רשת החוזים הסבוכה של הזיכיון הזה.
(ל"ת)
הזכויות ליקום המורחב הן של סוני על מלא.
תהיה גם סדרת לייב אקשן של סילק באמזון.
שזה סבבה והייתי מתלהב… אם הסדרות של סילק וספיידר נואר היו אנימציה. קשה לי לדמיין את שתי הדמויות עושות מעבר מוצלח ללייב אקשן בתור דמויות ראשיות שאמורות להחזיק סדרה ארוכה. בקומיקס הם בעיקר כיכבו במיני סדרות או בתור דמויות משנה באירועי ספיידרורס.
נראה שמלחמות הסטרימינג ממשיכות לעשות בלאגן.
דיסני מדממים מנויים בזמן שאייגר שוקל למכור רשיונות ולהוציא תכנים מחוץ לדיסני פלוס, ומקביל שוקל למכור את הולו.
רשת שואוטיים מוזגה עם פארמאונט פלוס, כמה סדרות בוטלו והוכרזה סדרה על דקסטר הצעיר.
ג׳יימס גאן מצייץ שהוא דיבר עם נטפליקס על שת״פ (ועל הדרך חושף כמה דברים מעניינים, ובהם העובדה שדיסי יהיו כפופים ישירות לזאסלב, עם הפרדה ברורה מוורנר). כנראה שהדיונים עם נטפליקס נעשו כי דיסקברי לא מוכנים להשקה עולמית של השירות שלהם עדיין.
מבחינתי המכות בכנף האלה מבשרות רק דברים טובים.
מה טוב?
התחרות טובה גם אם לא הכי נוחה.
זאסלב/גאן? אוי ואבוי. גרוע יותר מפרלמוטר/פייגי.
קונסולידציה זה טוב בעידן של מאה שירותי סטרימינג.
(ל"ת)
טובים?
קשה לומר שיש תוצאות טובות כשכדי ללכת על בטוח דיסני מוציאים פרוזן 3 וצש"ס… 5!!!
מצד אחד זה על הפנים, מצד שני דווקא בתחום האנימציה לא חסר לדיסני תכנים מקוריים.
(ל"ת)
בדיוק.
ולמרבה הצער נראה שכרגע זה הולך ופוחת לטובת עוד ועוד המשכים. ככל שדיסני נלחצים יותר, כך הם נסוגים אחורה אל האזורים הבטוחים שלהם, וכולנו מפסידים.
לא שיצירות המקור שלהם הם איזה יצירות מופת בלתי נשכחות…
(ל"ת)