לפעמים בקופות פשוט מחכים שהזמן יעבור ויגיע סוף השבוע הבא. למשל, השבוע: כולם מחכים ל"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" ובינתיים הסרטים נהנים מהמצב הקיים כשהם מקוששים דולרים בלי תחרות משמעותית.
"לא רעים בכלל" שומר על המקום הראשון עם עוד 16.2 מיליון דולר. ירידה של 32.2 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם, מעולה לסרט בסוף השבוע השני שלו, מאז הקורונה כל מספר מתחת ל-50 אחוזים בסוף השבוע השני זה טוב יותר ממעולה. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 119 מיליון דולר, על תקציב של בערך 70 מיליון דולר.
"סוניק הסרט 2" שומר על המקום השני בסוף השבוע הרביעי שלו בקולנוע עם עוד 11 מיליון דולר. זאת ירידה של 26.3 אחוזים בלבד מסוף השבוע הקודם. להיות במקום השני אחרי חודש בקולנוע זה מרשים ביותר לכל סרט בימינו, ומחזק את המעמד של סרטים לכל המשפחה. "סוניק הסרט 2" עקף רשמית את ההכנסות של הסרט הראשון עם הכנסות כלליות של 323 מיליון דולר לעומת 306 מיליון דולר. אם כי חייו הקולנועיים של הסרט הראשון נקטעו לפני הזמן בגלל הסגר הראשון ככה שזאת לא השוואה מאוד הוגנת – אבל זה עדיין נראה טוב בכותרות.
"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור" הצליח לשמור על קצת כבוד ועל המקום השלישי עם עוד 8 מיליון דולר. ובכל זאת – זה סכום לא משהו לסרט ענק בסוף השבוע השלישי שלו, בלי קשר למקום שלו בטבלה. גם ירידה של 40.7 אחוזים זה יותר מדי לסרט בסוף השבוע השלישי שלו בקופות. עם 79 מיליון דולר בהכנסות בארצות הברית יש חשש שהסרט בכלל לא יצליח להגיע לקו ה-100 מיליון שזה די אסון וגם מראה שאי אפשר להתייחס לקו הזה בתור מובן מאליו גם עם סרטים גדולים. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 332 מיליון דולר, כי מחוץ לארצות הברית נותנים לסרט הזה יותר צ'אנס. עדיין לא ברור אם זה מספיק בשביל סרט רביעי בזיכיון.
"מלך הצפון" מצליח לשמור על המקום הרביעי עם עוד 6.3 מיליון דולר. זאת ירידה של 48.2 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם. לא התרסקות טיפוסית של סוף שבוע שני בתקופת הקורונה, אבל בהתחשב בפתיחה הדי חלשה של הסרט מדובר בכל זאת באכזבה. ההכנסות הכלליות עומדות על 41 מיליון דולר – בערך חצי מתקציב הסרט שמוערך בין 70 ל-90 מיליון דולר בלי הוצאות פרסום. אאוץ'.
אבל היי, יש גם חדשות טובות בטבלה. "הכל בכל מקום בבת אחת" הצליח לעצור את הירידה שלו ולעלות בהכנסות וגם לעלות בטבלה מהמקום השישי בחזרה למקום החמישי. הסרט הכניס 5.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון שזאת עלייה, כן, כן, עלייה של 2.2 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 38 מיליון דולר. התקציב המשוער של הסרט הוא 25 מיליון דולר ככה שהוא כבר נכנס לתחום הרווח.
במקום השישי נמצא "משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק" עם עוד 3.8 מיליון דולר. למרות שיחסי הציבור ניסו לתת פוש ענק לסרט בסוף השבוע השני שלו הוא עדיין ירד ב-45.7 אחוזים שזה יותר ממה שקיוו לו. אולי דווקא בחיים הדיגיטליים שלו הסרט ימצא את הקהל שהוא זקוק לו. מתחתיו, "העיר האבודה" שומר על המקום השביעי עם עוד 3.8 מיליון דולר. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 148 מיליון דולר. נחמד, אבל לא להיט.
יש לי חדשות קצת לא טובות לליאם ניסן וזה שלאנשים קצת נמאס מסרטי האקשן שלו או לפחות רק כמות ספציפית מאוד של אנשים רוצה לראות אותם. "נקמה ללא מעצורים" פתח במקום השמיני עם 3.1 מיליון דולר. סרטו הקודם "סוכן הצללים" פתח עם 3.5 מיליון דולר ו"הצלף" גם פתח עם 3.1 מיליון דולר ככה שנראה שהקריירה של ניסן נתקעה עם סכום הפתיחה הזה ועם 2-3 סרטי אקשן שכאלה בשנה.
את הטבלה סוגרים "האב סטו" במקום התשיעי עם עוד 2.2 מיליון דולר (17 מיליון דולר בסה"כ) ו"מורביוס" במקום העשירי עם 1.5 מיליון דולר נוספים (ורק 161 מיליון דולר בסך הכול) אחרי חמישה שבועות על המסך הגדול.
כמו שאמרתי, גם בסוף השבוע הקודם כולם חשבו רק על סוף השבוע הקרוב וכמה גבוה יפתח "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף". ההישג התודעתי הנדרש עבור מארוול הוא לעקוף את הפתיחה של "באטמן" (134 מיליון דולר) ואז לזכות בתואר הפתיחה הגדולה של השנה. הצלחה מטורפת תהיה לעקוף את הפתיחה של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" (260 מיליון דולר) משנה שעברה. אבל כל סכום מעל 200 מיליון דולר יחשב להישג גדול למארוול.
את רואה את סטריינג מגיע ל200? קשה לי להאמין
(ל"ת)
מישהו האמין שספיידרמן יעשה את זה?
עד שספיידרמן יצא התחושה הייתה שיש תקרת קורונה ושאי אפשר לעבור אותה, נקודה.
אבל ספיידרמן הגיע לפסגות שאי אפשר היה אפילו לחלום עליהם.
בתקופה בה אף סרט לא מגיע למיליארד, הסרט הזה הגיע לכמעט 1.9 מליארד!
בתקופה בה אף סרט לא נכנס לרשימת 50 שוברי הקופות של כל הזמנים, הסרט הזה נכנס והגיע עד למקום השישי!
ספיידרמן עשה את הלא יאומן והסרט הזה מכוון את עצמו לאותו קהל.
זה סרט מארוול הראשון מאז ספיידרמן (וכבר ראינו שאחרי להיט מטורף של מארוול אנשים ינהרו גם לסרט הבא, לא משנה מה הוא. זאת הסיבה שלמרות שלא היה דיבור מיוחד סביב ״ספיידרמן רחוק מהבית״ ב-2019, הוא בכל זאת הרוויח למעלה ממיליארד בשל העובדה שהסרט שקדם לו היה אנדגיים) ובנוסף על כך הוא גם ממשיך את העניין של המולטיוורס שהיה המרכז של עלילת ״ספיידרמן אין דרך הביתה״ כך שזה בהחלט פונה לאותו קהל שנהר בהמוניו לספיידרמן ועשה את הלא יאומן.
כך שכן, זה נראה לי מאוד הגיוני להעריך שהסרט יפתח בענק.
בא נגיד שאם הוא לא יפתח בענק זאת תהיה הפתעה מאוד גדולה, ולא להפך.
על ספיידרמן היה דיבור משמעותית יותר רחב
זה פרוייקט הקומיקס היחידי שהיה עליו שיח לא רק ב"פאנדום" אלא גם בקהל הרחב. סטריינג' לא שם.
הןא יהיה הצלחה אדירה
אבל לי נראה יותר לכיוון 150 ככה לא 200
לא מרגיש דיבור עליו כמו על ספיידי
ונראה שאין התלהבות כמו מספיידרמן
שוב יהיה הצלחה אבל לא יודע אם200
אני מרשה לעצמי להניח שהוא גם יגיע ל-2
יהיו הקרנות חוזרות, כמו מה שקרה עם אווטאר בשנה שעברה. ואם סופרים הכנסות כלליות (כלומר לא רק בקולנוע) אז בכלל מדובר בסכומים הזויים.
אף אחד לא מיתכוון לזה אלא רק לקולנוע ועכשיו
(ל"ת)
דנו בזה רבות בעבר
ספיידרמן הוא הזיכיון הכי גדול בתחום, יותר מסופרמן או באטמן, לבדו כמו כל האוונגרס יחד. הוא משחק בליגת העל, בעוד רוב סרטי האוונגרס הם ליגה א.
אני אדגים באנקדוטה: אמא שלי ראתה ספיידרמן. היא לא ראתה אף סרט אוונגרס חוץ מאלו של ספיידרמן.
השיווק של מארוול מנסה ליצור הייפ לסטריינג כמו שהיה למלחמת האזרחים, ואלו לדעתי הציפיות שלהם.
באמת קשה לי להעריך את מולטיוורס אוף מדנס
יש בו כל כך הרבה משתנים, שלפני ואחרי הכול. תלוי איך הוא יתקבל על ידי המעריצים, ספיידרמן NWH, היה סרט שכל מעריץ אפילו פשוט חולם עליו. כאן הביקורות חלוקות לגבי הסרט ברמה כמה הוא נותן לנו מה שרצינו. מצד שני, מי שתמך הטובים מגוויר כי הוא אוהב את מה שסם ריימי יצר ואז הוא יאהב גם מה שיש כאן. מצד שלישי יש למארוול סטודיוס בעיה של פייסינג שלא הייתה בNWH ולוקי, אבל כן הייתה גם בסדרות הטובות שלהם וונדוויז'ון ומונייט ויותר מורגש במה אם? בעיה רצינית אם תשאלו אותי, זה אומר שנקודות סיפור מסויימות מרגישות שעוברות מהר מידי ולא נותנים להם לנשום, הכול מהר מהר ולפעמים יש חלקים נמרחים שהיה או מיותרים שהיה אפשר לחתוך כדי לא להתפזר. גורם לך הרבה יותר להעריך את האחים רוסו שהיו גאונים בפייסינג שלהם.
מצד רביעי, שימו לב אני חוזר לטיעון שלי, וונדה מקסימוף – הסקרלט וויטץ', היא הדמות הנשית הכי פופולרית שהייתה למארוול אבר! וחוץ מוונדר וומן הראשון לא היה למעריצי קומיקס של גיבורות על מישהי להיות מאחוריה (ציפורי הטרף לא מדברים על זה) עכשיו יש להם! עכשיו יש לי! אני אוהב גיבורות נשיות חזקות בלבוש מלכותי (באמת תחשבו לרגע כמה הקסטום של וונדה גאונית) שיכולות לשרוף אותך מהכוח שלהם. ומצד אחרון וונדוויז'ון הייתה סופר פופולרית וזה חלק ההמשך אז טבעי שתהיה תמיכה עצומה בסרט, אבל אם תהיה מחלוקת האם טיפלו בדמות שלה טוב וייתכן ויהיה זה גם יכול לפגוע.
לסיכום, הסרט הזה יכול להיות בין מלחמת אזרחים למלחמת האינסוף. קופה מעל 200 לסופש הראשון בהחלט הגיוני. אבל הסוף שלו יכול להיות כ500-600 מיליון לדעתי בUS ובגלובלי בין 1.3 מליארד של בלאק פנתר עד למלחמת האינסוף כ2 מליארד, למרות ששוב עכשיו אין את סין, אז באופן משעשע הוא יוכל ליפול סביב NWH.
עוד פקטור חשוב לסוני אין שירות סטרימינג אז הסרט שלה יכול להתקע בקולנוע להרבה זמן ובקריסמס. לדיסני יש דיסני+ ואחרי חודש היא תצטרך להחליט מה לעשות ומתי להעלות אותו לשירות. בנוסף יש להם באמת חודש אחד שסרטי קיץ אחרים ומתחרים טובים שיבואו לשחק כמו עולם היורה החדש. ככה שבאמת יש להם חודש אחד לעשות את הרוב.
וונדה אינה ומעולם לא היתה גיבורת על
יש לוונדה שני מצבים בלבד:
1. חסרת תועלת לחלוטין
2. נבלית על רצחנית וטרוריסטית שראויה לסבל שהיא עוברת.
אני מבין מה אתה אוהב לומר ב1
אבל ב2? 'ראויה לסבל שהיא עוברת' אוי. באמת הדמות הטראגית שלה לאורך כל הסרטים מוציאה ממך יחס כזה?
אני חושב וחש בדיוק ההפך, מצידי שהיא תשמיד את היוניברס של מארוול ותרצח על ימין ועל שמאל ואני עדיין יהיה מאחוריה. וזה פשוט השיג אדיר מבחינתי. בעיניי לא משנה מה תעשה אני הסניגור שלה והיא גיבורה בעיניי ועוד בעיני רבים אחרים. לא יודע למה לאנשים כאן היא לא יורדת בגרון אבל וונדה מקבלת עדת מעריצים ענקית בעולם והרבה טוענים (לא יהונתן) שהיא הMVP של הסרט. אני חושב שמחר ארגיש אותו דבר:)
נדוש נדוש נדוש
אין כמו לתקן עוול על ידי עשיית אינסוף עוולות חמורות ממנו בהרבה. זה רק ההגיון של כל סופר נבל גנרי בקומיקס מאז שנות השישים.
וונדה היא סתם עוד מקרה כזה. וכם לא מקורי במיוחד. וגם לא מרשימה אותי עדת המעריצים שאתה גאה בה. סהכ מספר בינוני מינוס של מעריצים שעושים הרבה רעש על סופר נבל וטוענים שהוא הגיבור שלהם. בקצרה, עוד לוקי. וואו.
נופ
ברוב הנבלים אתה לא רואה את הסיפור שלהם בצורה טראגית כואבת וארוכה. לוקי? איזו דוגמה גרועה, עבור מה הוא נלחם בדיוק לשלוט בעולם? אתה משווה את זה לאמא שההורים שלה מתו, שעשו עליה ניסויים, שאח שלה מת, שבעלה מת כמה פעמים ועכשיו היא פשוט רוצה להציל את הילדים שלה? יאללה בוא נזרוק עוד נבלים באוויר שניסו להסביר את עצמם בסיפור של כמה רגעים על המסך.
ונמשיך לעשות רעש למען וונדה, היא ראויה לכך, היא מדהימה והיא גיבורה אמיתית. לוקי אומר לי.. פייר שיעשעת אותי, לא רואה כאן אפילו שמץ של טענה.
כן
לגמרי משווה. ולא מתרשם. אוי אוי אוי. מתה המשפחה שלה. אצל לוקי המשפחה המאמצת רוצחת את המשפחה האמיתית שלו. בנסיבות יותר טראגיות. עשו עליה ניסויים? גם על וולברין. אח שלה מת? אולי לא היה צריך לעזור להתקפה טרוריסטית. בעל וילדים? פבריקציות לא אמיתיות שהיא יצרה ועכשיו מאשימה את כל העולם על זה שיש באג במכונה. רוצה להציל ילדים? לא. רוצה לגנוב אותם מהמשפחה האוהבת שלהם.
תעשו רעש כמה שאתם רוצים. אתם עדיין בדיוק זה. קבוצה קטנה שעושה רעש. והיא סך הכל עוד לוקי. ועכשיו היא תיעלם לך לאיזה עשור בזמן שמארבל מריתים דמויות היראויות באמת של נשים ברצף מטורף שנים קדימה. ובעוד איזה עשור כשהיא תחזור לאיזה קמאו קטן ואתה ועוד עשרה אנשים בקהל תמחאו כפיים, אני אחייך עבור הרגע שאחרי אותו קמיאו. כאשר אתם תתבאסו על זה שכל מה שוונדה מקבלת זה הופעות קטנות ולא מרשימות ושהסיפור הגדול שלה היה של סופר נבל רצחני ולעולם לא של גיבורה. בעוד כל העולם המשיך קדימה.
תיהנה מהחודש הקרוב. כי זה הסוף הנראטיבי של וונדה "טרוריסטית" מקסימוף.
מתגעגע לתקופה התמימה של מלחמות בין מחנה מארוול למחנה דיסי.
לא יודע היום זה נהיה פשוט יותר מוזר. אין לי שמץ למה יש לוונדה צבא מעריצים וצבא שונאים. הסדרה חביבה ואולסן אחלה שם אבל לא ממש משהו קאלטי או מעניין באופן ששיערתי שיפתח צוהר למלחמת וונדה (ואם כבר זו אגאתה שדורשת כת מעריצים)
יש לציין שורנר ורוי הכריזו בקול רם שהם באיזשהו דו-קרב
שאינו ברור ולא מתנהל לפי חוקים כלשהם, אז אני לא חושב שזה ה"מארוול/דיסי" החדש כמו פינה חדשה באתר בכל הנוגע לתכני מארוול עד שיימאס להם (וכל עוד לא יחצו קווים אחרים במסגרת המה-שזה-לא-יהיה).
זאת קריאת ה-game on.
מהרגע שהיא הושמעה אין ברירה אלא לתת לזה להתנהל לפי חוקי המשחק.
אבל זה כל כך משעשע
(ל"ת)
אני יודע לענות לך וגם אמרתי זאת בעבר
בגדול זו הייתה הסדרה הכי מדוברת, כי הייתה הראשונה של מארוול סטודיוס לשירות דיסני+, הפרוייקט הראשון לפייז 4 ובזמן הקורונה שכולם היו משועממים בבית. כל שבוע, כולם ישבו לצפות מכיוון שהיא הייתה מבוססת מסתורין היא משכה אפילו יותר תשומת לב ותיאוריות ושיח. בנוסף זו הייתה הדמות הנשית הראשונה של מארוול עם בשר, מה שאפשר לומר באופן מלא שלכל הדמויות הנשיות האחרות לא היה אפילו קרוב. היא דמות טראגית והיא באיזשהוא מקום עינתה עיירה שלימה מול לחיות בסיטקומים שלא יכולת שלא להתאהב בדמות, אז היה צריך לקחת צד כמו שאתה רואה מהויכוח האם היא יצאה בסדר או לא. בנוסף לכולם היו תיאוריות מטורפות לגבי הגמר והצפייה שלו סגרה להם את הפינה האם זה היה שווה את כל הדרך. מי שציפה למשהו יוצא דופן קצת התאכזב או אפילו התאכזב מאוד ואז רצה להוריד מהכוח של הסדרה כי הוא השקיע בה הרבה. מי שכמוני התבאס טיפה שזה לא הלך לשם אבל הבין בסוף למה הם החליטו ללכת בקטן בשביל סיפור של אבל אהב את זה לבסוף יותר. בשלב מסויים גם דוקטור סטריינג' היה אמור להופיע כשהוא זה שניסה ליצור קשר עם וונדה דרך הפרסומות המוזרות, אך מכיוון שלא רצו שיבוא הגבר הלבן וזה שיחזיר אותה לדרך הישר זה התבטל. ואז נכנסת כאן גם שנאת נשים קצת למה לא הלכו לפי הסיפור ועשו מזה woke כביכול.
לסיום, המשפט שהיא אומרת לסטיבן "אתה עושה משהו לא בסדר ונהפך לגיבור ואני עושה משהו לא בסדר ונהפכת לנבלה" התסיס עוד יותר את הויכוח האם זה טיעון צודק או לא. לדעתי ממש כן! וזהו שוב מתחזק האם האשה צודקת מול הגבר או לא? בשורה תחתונה סוף סוף היה למעריצי גיבורות על (אין יור פייס ורנר) מארוול מישהי להצטודד מאחוריה. זה קרה גם באיזה שהוא מקום עם וונדר וומן 2 וציפורי הטרף אבל שם הייתה הסכמה דיי גורפת ועדיין היו מעריצים משוגעים שניסו להילחם ולעמוד לצד הסרטי נשים. וונדוויז'ון כמו שאמרת היא במינימום אחלה וזה מחזק את הויכוח. דבר אחרון ממש עיצבן את שונאי מארוול שוונדוויז'ון הייתה מעומדת להרבה פרסי אמי כולל עבור אליזבת אולסן שזה בכלל טירלל אותם והם איבדו את זה וכשהיא לא זכתה אני ממש התבאסתי.
בכל זה שורש הויכוח פחות או יותר ואני מניח שגם ורנר דיי יסכים (או שלא;)
*הסכמה דיי גורפת שהסרטים של וונדר וומן 2 וציפורי הטרף היו גרועים
(ל"ת)
ספויילרים אחושלוקי...
(ל"ת)
עזוב שזה טייק ממש גרוע שלך אבל
אני אצחק בקולי קולות ובמיוחד כאן באתר שסרט או סדרה של הסקרלט וויטץ' תוכרז בקרוב. כל הנבלים שהזכרת את הסבל שעברו גם זה שום דבר ביחס אליה וגם זה אוף סקרין או דקה ככה שלא באמת איכפת לי או לאף אחד. ואני מקווה מאוד שלא עשית פה ספויילר לכולם! אם כן ומי שראה את הסרט יהונתן לטיפולים, סמנו בספויילר!
הטרוריסטית המחבלת והפסיכופטית שתרצח את כולם ועדיין תהיה הגיבורה הכי מארווליסטית שיש והאמא של כולנו! Its Wanda it's all Wanda!
אני חושב שאתה נרתע יותר מידי כשהן לא מבינים את הויכוח אז לא ברור
הסברתי אותו לרנדל. בכל מקרה אני חושב שבחלק המיותר זה באמת ללכת רחוק ולהאריך על הדמות תישכח ומה מארוול יעשו איתה, זה לוקח את המשחק למקומות פחות מלחמה אינטלגנטית וסתם משאלת לב.
אבל נחזור לטיעון שלך שוב, וונדה איתנו בסיפור לאורך כל הדרך, אתה יכול לקרוא לה חסרת תועלת אבל בסוף היא עזרה במלחמה הסופית מול אלטרון אחרי ההרצאה של הוקאיי ורצתה לעשות טוב, גם במלחמת אזרחים היא הייתה בצד של הצודקים לדעתי ושמרה על ריסון. במלחמת אזרחים היא ליטרלי מקריבה את אהובה בשביל טובת הכלל ובאנדגיים היא גם עוזרת מאוד והורסת את הנשק של ת'אנוס. אז אני לא מבין על בסיס אתה טוען שהיא הייתה חסרת תועלת? היא אולי לא הייתה דמות בולטת כמו האוונג'רס המקוריים אבל בהחלט יש לה מקום של כבוד במלחמות.
לגבי שאר הנבלים שיהיו להם אולי סיפורים טראגיים אוף סקרין! הם גם נבנו כנבלים בעיני הצופים גם אם היו להם טיעונים טובים. וונדה נבנתה כגיבורה טראגית בהתחלה וגם אם היא חוצה לצד השני אי אפשר כצופים לשכוח מה חווינו איתה עד עכשיו, הרגשות הכאב וזו הגאוניות של הבנייה שלה שאתה פשוט בעדה אפילו שהיא יכולה ללכת רחוק, לפחות אצלי והמעריצים. בשאר הנבלים אני תמיד לא הייתי מאחוריהם אז מה איכפת לי.
וחשוב לי להדגיש כמה הדמות שלה ייחודית כי אני לא עומד מאחורי נבלים ובעיקר לא מאחורי זבלים. אנשים כאן ממש אוהבים את דדפול או שומרי הגלקסיה שהם ביום יום שלהם מתנהגים כמו דושבאגים או רוצחים על ימין ועל שמאל וזה בסדר עבורם. אני לא עומד מאחורי הדמויות האלה, אני יכול לצחוק אבל לא נהנה מהם בצורה הרואית שהז'אנר גיבורי על יוצרים אצלי. וונדה זה פשוט אדיר מבחינתי שהם הצליחו לקחת אותי כצופה ולתמוך בה לא משנה מה. כי ביום יום היא מתנהגת כמו בן אדם רגיש שאפשר להתאהב בו והיא לא סתם מנסה להביא הרס וחורבן. ואם ספר הדארק הולד השחית את ליבה ומוחה והיא תעשה דברים לא הגיוניים אני עדיין אעמוד מאחוריה ואחכה ליום הגאולה של הדמות הזו.
נ.ב אני לא ראיתי את הסרט בחייאת אם ראית בלי ספויילרים. מחר אצפה ואני אוכל לעשות לך GAME OVER;)
מה דעתך
להמשיך את כל הדיונים בנושא לאחרי הצפייה, ולהעביר לעמוד הביקורת?
בהחלט זה היה התכנון המקורי
התגובה במקור, נתנה גורמים להשפעה על הקופות בסופש הקרוב ובכל הריצה של הסרט, כחלק מהגורמים הצגתי את וונדה כגורם שתלוי גם ב2 משתנים, המעריצים שלה מהסדרה שיאהבו או לא יאהבו. לכן הסרט הזה יותר מהכול חשוב לא הדעת קהל. מעניין אם הוא יהיה חלוק כמו שחלק מהמבקרים טענו או שיאהבו באופן גורף. משם זה התפתח מורנר לכיוון שוונדה הרוצחת ואין לה מעריצים, אבל שאר הביקורת אני בהחלט אשמור לאחר הצפייה ובעמוד של הסרט.
בכל מקרה, מחר אני אראה את הסרט ואני רק מצטער שאין לי את הקוספליי הזה להקרנה😭
למיטב זיכרוני, וונדה היא דור שני לשואה, אז יש לה גם את זה
(ל"ת)
היא גם רגישה לגלוטן, אז באמת אי אפשר לשפוט אותה על שום דבר.
(ל"ת)
וגם כרטיס יציאה מהכלא במונופול!
(ל"ת)
לא ביקום הקולנועי של מארוול.
(ל"ת)
אבל אולי ביקום מקביל אחר!
וגם יקום אחד בו יש לה שתי אחיות ממש דומות שחיות בבית מלא!