צאי מזה
Blink Twice

בעבר נקרא "אי הפות" (Pussy Island) אבל המפיצים שלו השתפנו. סיפורה של בחורה שמתאהבת בבכיר בהייטק, נוסעת איתו לאי הפרטי שלו, ומשם – איך לא – דברים משתבשים.

תאריך הפצה בארה"ב: 23/08/2024
תאריך הפצה בישראל: 22/08/2024

9 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. אז בסוף אי.טי לא חזר הביתה

    אלא נשאר ונהיה תסריטאי בהוליווד. הייתי רואה את סרט ההמשך הזה.

    • והתגייר

      pingpong

      (ל"ת)

  2. אזהרת צפייה. (אזהרת קריאה אני מתאר סצינה קשה שמופיעה בסרט)

    tsahia

    הסרט 'צאי מזה' – אזהרת צפייה.
    (אזהרת קריאה אני מתאר סצינה קשה שמופיעה בסרט)
    יצאתי אתמול מהסרט 'צאי מזה' כעוס מאוד. אין לי שום טענות לזואי קרביץ או צ'אנינג טיטום, הם עשו סרט, יש להם אמירה והם בחרו להגיד אותה בדרך האומנותית שלהם. אני חושב שבישראל של אחרי 7.10 סרטים עם סצנה שבה אשה צעירה קשורה לעץ וצורחת באימה בזמן שאונסים את חברותיה לידה היא סצנה שלא אמורה להיות מוצגת בכלל, ואם כן, חובה לתת אזהרה חריפה מראש.

    רז אייזנברג שיינרמן, מנהל מכירות של טוליפ, חברת ההפצה, התלונן על כך שהכריחו אותם לכתוב אזהרת טריגר על אלימות מינית. "הסרט כצפוי 'שנוי במחלוקת'. גברים סטרייטים בני 30+ לא אהבו. כן יש בסרט אלימות, גם אלימות מינית. כן הוא בויים על ידי אישה וניכר. מוזמנים להתמודד או לקפוץ. 'צאי מזה' בקולנוע. מומלץ מאוד."
    הו, ההתנשאות, זה מפריע רק לגברים בגיל 30+. אז לא, ראיתי מספיק סרטים לאורך חיי וסצנות כאלה לא מזיזות לי, אני יודע שזה קטשופ, אבל חשבתי על שני הבנים של חברתי לעבודה שהם ניצולי נובה. הם מתקשים לחזור לחיים ורק עכשיו התחילו לעבוד. אני מדמיין אותם, חבר'ה בגילאי 30-25 יוצאים לבלות בקולנוע בחמישי בערב, בוחרים סרט קיץ מגניב עם להקת שחקנים מעולה, ואז נתקלים – ללא הכנה מוקדמת – בסצנה הזו. מה יקרה להם? האם הם יצליחו להירדם בלילה? האם הם שוב ישקעו בדיכאון ולא יסכימו לצאת מהמיטה כמו בשלושת החודשים הראשונים? אזהרת טריגר לאלימות מינית היא אמירה ריקה. זה הרבה יותר מזה. זה שחזור סצנות שהמוח האנושי כלל לא אמור לדעת שהן אפשריות.
    לא הצלחתי לקרוא את הקהל סביבי באולם. מידי פעם שמעתי צחקוקים. אולי זה רק אני? אחרי הצפייה לא מצאתי ולו ביקורת אחת שמתייחסת לזה.
    כשהולכים לסרט מסדרת סרטי "המסור", יודעים מה עומדים לפגוש. אם זה מה שעושה לכם את זה, מצוין, בחירה חופשית. אני הלכתי לסרט הזה ללא הכנה מראש (אזהרת הטריגר יצאה רק בחמישי בצהריים) ויצאתי ממנו נסער.
    בתקופה הזו, במדינת ישראל של אחרי אירועי אוקטובר, צריכה לצאת אזהרה מפורשת: אל תלכו לראות את הסרט הזה, הוא מעורר תחושות קשות כי אצלנו זה לא תסריט קולנועי, זו חלק ממציאות חיינו.

    • אויש נו באמת, זה קולנוע, אם את לא רוצה טריגרים אל תלכי.

      רנה

      לא להחליט בשביל אחרים מה מתאים ומה לא.

      • מה הטענה?

        tsahia

        תקראי טוב מה שכתבתי. כתבתי שצריכה לצאת אזהרה. שמי שלא מפריע לו שילך, אבל לא להפתיע אנשים. האזהרה שחייבו את המפיצים להוציא היא לא מספיקה. זו הטענה. אפשר להתייחס בביטול ואפשר לדון בה.

    • אגב זו לא סצנה יוצאת דופן, יש המון כאלו בהרבה סרטים.

      רנה

      (ל"ת)

      • סצינה כזו לא ראיתי באף סרט

        tsahia

        (ל"ת)

    • אני לא חשבתי שזה ספויילר

      tsahia

      בתגובה שלי לא חשבתי שזה ספויילר. אני לא מגלה על מה הסרט (למרות שרציתי) ובפירוש רציתי שאנשים לא יצטרכו עוד קליק בשביל לדעת שסצינה כזו (ואחרות) קיימת בסרט ושיבצעו בחירה מושכלת.

    • הילה

      הרגע יצאתי מהסרט ואני דווקא מסכימה איתך לגבי הסצנה. יצאתי רועדת. אבל זה היה סרט מאוד טוב.

      1
      צחי אשר ?

תגובות מקבילות

2
  תגובות נוספות בדף הביקורת של צאי מזה
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)