ג'יימס קמרון לא ידוע כאדם שעושה דברים בקטן. כשהוא לא כורה אסטרואידים או צולל לנקודה העמוקה ביותר באוקינוס או שובר שוב את שיא הסרט המכניס ביותר בכל הזמנים, הוא מתכנן סרטי המשך. כבר שנים אנחנו יודעים של"אווטאר" צפויים להיות שני סרטי המשך, שיצולמו יחד, כפרויקט אחד, והראשון שבהם ייצא, אולי, ב-2015. תאריך מדויק מעולם לא פורסם.
אז עכשיו, סוף סוף, קצת מידע רשמי. קודם כל – כפי שניתן היה לנחש – "אווטאר 2" לא ייצא ב-2015. הוא ייצא בדצמבר 2016. הסרט השלישי בסדרה יגיע בדצמבר 2017, והרביעי – ב-2018. כן, רביעי. שני סרטי ההמשך של "אווטאר" הפכו לשלושה, והתכנית היא עדיין לצלם אותם בזה אחר זה. הצילומים יתחילו בשנה הבאה.
התסריט של שלושת הסרטים האלה עדיין לא גמור, וקמרון לא מתכוון לכתוב אותו לבד הפעם. הוא הודיע גם על גיוס של סוללת כותבים: ג'וש פרידמן ("מלחמת העולמות", והסדרה "קורות שרה קונור"), שיין סלרנו ("ארמגדון", וכמה סרטים נוראיים) והצוות ריק ג'אפה ואמנדה סילבר ("כוכב הקופים: המרד"). כמה מהשמות האלה מעוררים יותר אופטימיות מאחרים.
צילום של שלושה סרטים אפיים יחד הוא דבר שכבר נעשה (היתה איזו סדרה על טבעות, אני לא יודע אם שמעתם על זה), אבל זה היה מבוסס על חומר מקור ידוע ומוכר. צילום של שלושה סרטים מקוריים, וגדולים, בזה אחר זה – זה דבר שאני לא חושב שקרה מעולם. אבל אם כבר הזכרנו את "שר הטבעות", בפעם הקודמת שבה מה שהיה אמור להיות שני סרטים פוצל לשלושה, זה היה "ההוביט" – והפיצול הנוסף הזה היה מיותר, והפך חלק גדול מהסרט הראשון למריחה אחת ארוכה. יש לקוות שלקמרון יש סיפור שלוקח שלושה סרטים לספר, ולא רק אגו ששני סרטים לא מספיקים עבורו.
[ Comingsoon ]
מטריקס רילודד ורבולשנס - סורו הצידה
יש יורש לכתר
אני מקווה שסדרת אווטר תהיה קצת יותר טובה מטרילוגיית
מטריקס. מצפה יותר נכון. ושיהיה ברור, מאוד נהנתי מסרטי מטריקס. מכולם, אני פשוט חושב שג'יימס קמרון מסוגל ליותר מזה (לפחות מהשניים האחרונים)
ממש לא מסכים.
בניגוד למטריקס – בה הראשון היה עם עלילה מוצלחת (בנוסף למגניבות, אפקטים וקונג-פו) – באוואטר 1 לא היה שום רמז לעלילה מוצלחת. לא הופתעתי במהלך הסרט לגלות ש – מה לעשות – "פוקהונטס! IN SPACE!" לא הדבר הכי מעורר השראה ומחשבה שהיה אי פעם.
אממה, היו את האפקטים והתצוגה שעשו את העסק להו-כל-כך-מגניב. אם הוא יתמקד בזה (גדול יותר, אמיתי יותר, טוב יותר) וישקיע עוד קצת בעלילה, ההצלחה של קמרון מובטחת – וודאי שאין חשש שיפול לתהום החתחתים (או הקטקטים) אליה נפלו ההמשכים של מטריקס.
זה לא חדש
קמרון כבר אמר בעבר שהוא מתכנן שני סיקוולים ופריקוול.
מה עם איזה סרט המשך (או שבעה) לטיטאניק?
כי היו עוד שתי אוניות שנבנו במקביל אליה. בטוח אפשר לארגן משהו.
דאגלס אדאמס ודוקטור הו סגרו את הפינה הזו, לא?
(ל"ת)
תכלס
למרות שהייתי מעדיף מישהי אחרת מאשר קיילי מינוג
עצוב לי
אני נהניתי מאווטאר הראשון. נהניתי מאוד.
אבל אני חושב שהסיבה להנאה שלי ממנו תבוטל על ידי סרטי המשך, ולכן קיים סיכוי יותר מסביר שהם יהרסו לי את ההנאה ממנו באופן רטרואקטיבי (ממש כמו שהפרק האחרון והמזעזע של אבודים חירב לי את כל הסדרה), אבל אני גם יודע שאני לא אצליח להתאפק ואלך לראות אותם.
למה?
יש הבדל.אבודים הצטיינה בעלילה,במתח,בדמויות – תחומים בהם אווטאר מוזנח וכושל.מהסרטים הבאים אני מצפה לאפקטים מדהימים בסרט קצת מעצבן.כשהתוצאה הסופית מלהיבה מאוד,ג'יימס קמרון יכול לספק את זה.
והייתי שמח להתדיין על אבודים,אבל זה אוף-טופיק.
לא יודע
לא אהבתי את אווטאר הראשון ואני מקווה שקמרון יפתיע עם עלילה טובה ולא יתן סרט שיגיד תראו איזה אפקטים מגניבים אני יכול לעשות
כן...
אווטאר היה חביב וזה אבל האמת היא שהוא לא עלה על הבינוני מבחינת עלילה או משחק והוא באמת לא מצדיק עוד סרטים. אם ג׳יימס קמרון רוצה ליצור עוד סרטים שמעיפים את הסכך הוויזואלי אז בכיף (הוא מאוד טוב בזה) אבל שיעשה את זה עם עולמות אחרים, בשביל פנדורה מספיק לי אווטאר… מישהו פה באמת ראה באווטאר הראשון משהו מיוחד עלילתית ששווה להיתעכב עליו עוד שלושה(!) סרטים? אני אשמח שישנו לי קצת את נקודת המבט
לא מסתדר
לבנאדם לא לקח איזה 4 שנים לצלם את הראשון?אז עכשיו הוא מצלם שלושה בזמן הזה?קצת פוגם באיכות,לא?
הוא היה צריך להתמודד עם הטכנולוגיה החדשה של התלת מימד
עכשיו הטכנולוגיה כבר יחסית ישנה והוא יודע איך להתמודד איתה
התשובה היא לא.
הצילומים בפועל של "אווטאר" התחילו באפריל 2007, הסרט יצא בדצמבר 2009. שנה וחצי. אותו הדבר לגבי סרטי ההמשך – הצילומים יתחילו מתישהו בחלק הראשון של 2014, הסרט (הראשון מבין השלושה) ייצא בסוף 2016.
כמובן, העבודה על "אווטאר" התחילה הרבה הרבה לפני 2007: לקמרון לקח שנים לפתח את התסריט ואת הטכנולוגיה הדרושה בשביל הסרט. אבל שוב, אותו הדבר נכון גם עכשיו: הוא עובד על הסרטים האלה כבר שנים, הוא פשוט לא צילם אותם עדיין.
אם התסריט של אווטאר הראשון לקח לו שנים,
אני מאוד פסימית לגבי התסריטים של סרטי ההמשך.
אבל עוזרים לו ארבעה אנשים.
(ל"ת)
לא מבחינת זמן, מבחינת איכות.
הוא עבד שנים על תסריט בינוני. עכשיו יש לו שנה לעבוד על עוד 3 תסריטים שונים. אז נכון שיש אנשים שיעזרו לו, אבל אני לא אופטימית לגבי העניין.
אני מצפה לתסריט בינוני באותה רמה.
שזה די נסבל בסך הכל.חוץ מזה קשה לי להאמין שהוא ישב וכתב במשך כל התקופה הזו,היה לו רעיון כללי,אז הוא חיפש טכנולוגיה שתאפשר לו לממש את הרעיון הזה במשך כמה שנים,ואז הוא גמר את התסריט כמה שיותר מהר וכביכול לקח לו שנים.
יש ציטוט בקראקד
שאני בספק שהוא נכון, אבל משקף משהו לגבי אווטאר:
" לג'יימס קמרון לקח שנים לבנות את העולם,היצורים והשפה של פאנדורה, סוף שבוע לכתוב את הדמויות, וזמן הצפייה של פוקהונטס בשביל לכתוב את העלילה"
ספק?
איזה ספק?!
אז מה בעצם הוא עושה כל הזמן?
עשר שנים מאז טיטניק, וחמש שנים עכשיו? עובד על הסרט? לא. חושב על התסריט? לא, הוא חושב על את מי הוא ייקח כדי לכתוב את התסריט…
וגם קפץ לקרקעית האוקיינוס על הדרך.
(ל"ת)
במים.
עשה סרטים דוקומנטרים על מים, עזר לבנות צוללות וצלל לקרקעית האוקיינוס.
באמת, לבחור יש אובססיה חולנית עם מים. הוא הודה בזה בעצמו, כמה וכמה פעמים. מעניין למה.
אילולא היה מדובר בקמרון זה נראה כמו מתכון לאסון
הידיעה הזאת מדיפה ניחוח חזק של היבריס, אבל קמרון עוד מעולם לא איכזב. אני רוצה להאמין שהאיש יודע מה הוא עושה. ועדיין, חבל שהוא מפקיד את מלאכת הכתיבה בידיים אחרות ולא עושה זאת בעצמו, כמו שעשה בכל הסרטים הקודמים שלו. אני חושב שהאיש הוא תסריטאי עילוי, ואני ממש מקווה שהוא לא יזניח את אלמנט הכתיבה לטובת האספקט הטכני.
יש לי תחושה
שזה הולך להיות כשלון.
קמרון במאי מעולה אבל וואלה לי הספיק אפילו סרט אחד של אווטאר,
ואין בי תחושה אפילו קטנה של עוד.
לא רואה אנשים רצים לראות עוד שלושה חלקים של זה.
זה כן מבוסס על מותג קיים - אווטאר הראשון
אחרי שהסרט הזה היה הצלחה כל כך גדולה, יש בהחלט בסיס לצלם כמה סרטי המשך בו זמנית, בלי לקחת סיכון מטורף. כמובן, יכול להיות שכל האשליה תתנפץ ברגע שיצא אווטאר 2 והוא פתאום יהיה נורא ואיום, ואז השניים האחרים יהפכו לפלופ הסטורי. אבל לדעתי הסרט השני, לפחות, כן צריך להיות מכניס למדי – כסרט המשך לסרט מכניס במיוחד. גם אם הוא ירוויח רבע ממה שאוואטר הרוויח, זה יותר מרוב הסרטים האחרים שבטח ייצאו באותו זמן.
השאלה היא איך הוא ממשיך את הסיפור הזה? אומנם הוא השאיר סוג של סוף פתוח בראשון, אבל זה קצה חוט מזויף. הסיפור בראשון די שלם וסוגר מעגל, ואני לא רואה דרך להמשיך ממש מאותה נקודה בלי להוסיף ערימה של מידע חדש על העולם, בכך בעצם להקטין או לבטל את החשיבות של מה שקרה בסרט הראשון. אפשר להשוות את זה למלחמת הכוכבים המקורית – הסרט הראשון כלל סיפור שלם ומוכל בעצמו, עם סוף מובהק. הסרטים השני והשלישי לקחו את העולם הבנוי כבר, והוסיפו טוויסטים עלילתיים ומטרות חדשות שלא היו קיימים בראשון. במקרה ההוא, זה הצליח. במקרה הזה, מי יודע.
יש מצב שזה יעבוד כאן.
ראינו שיש שבטים שונים של נאבי בפנדורה, ואנו נחשפנו רק לאחד מהם. נאמר גם שאחד מסרטי ההמשך יתרחש מתחת למים וזה כבר נשמע מעניין. וזה נכון שאם ירחיבו את העולם זה יגרום להתרחשויות של הסרט המקורי להיות פחות חשובות, אבל אם העלילה תהיה טובה יותר זה בסדר.
גם לא בהכרח
מי יודע,אולי יהיה Round 2 עם בני האדם שפוערים חור באוקיינוס ומשם תוקפים את הנאבי עם כלבי ציד ענקיים…או שזה מסרט אחר.
פה אני לא מסכים איתך
אוואטר היה סרט ארוך משעמם ומיותר, ויופי ויזואלי לא הופך את בדרמה ליותר מעניינת הוא פשוט עוזר לך להרשם בזמן הסרט במקום שתצא החוצה ותקיא. דוגמא נוספת לסרט ארוך ובלי פואנטה היא למשל סאקר פאנץ׳, בשני המקרים הללו נרדמתי בקולנוע לרגעים אחדים. אוואטר היה יותר קשה כי גם כאבו לי העיניים כל הסרט והחלפתי ביניהן לסירוגין כל פעם השארתי אחת מהן פתוחה.
את ההוביט ראיתי פעמיים. הפעם השניה היה בHFR ובתלת והייתה נוראית לפחות כמו אוואטר רק שזה הרגיש כמו משחק מחשב גרוע ותזוזות נתנו תחושה של מהירות לא נכונה וקפיצות בשכל. לעומת זאת הפעם הראשונה שצפיתי בו הייתה בדו מימד וכלל לא הרגישה ארוכה. הסרט החזיק לכל אורכו והיה מרתק, מרגש ומצחיק ברגעים הנכונים. בצפייה בתלת הוא נמאס אחרי רבע שעה אבל הגורם הוא כמובן התלת המיותר.
ג׳יימס קמרון היה בסדר פעם לא יודע מה יש לו עכשיו
יש לסרטים האלה פוטנציאל עצום
באווטאר הראשון קמרון הקריב את העלילה לטובת הוויזאוליות, העלילה הייתה אחת העלילות הבנאליות שקמרון יצר, והבנאדם תסריטאי מוכשר עם רעיונות מקוריים שחתום על שניים מסרטי האקשן-מדע בדיוני הטובים שנוצרו, אם הוא יביא את הרעיונות הטובים שהוא מביא בדרך כלל, יחד עם התנופה התסריטאית שלו (וזה קצת מאכזב שהוא שוכר עוד אנשים כי הוא באמת תסריטאי טוב) וישלב הכל בפנדורה שראינו רק חלק קטן ממנה הוא יכול ליצור סדרת מדע בדיוני מיוחדת.
הבעיה היחידה היא שזה אומר שעד 2017 לפחות הוא לא יעסוק בשום דבר אחר חוץ מאווטאר, וכמה שזה יכול להיות טוב, הייתי שמח לראות אותו עושה משהו אחר
אז אני מבין שאת באטל אנג'ל אראה רק עם הנינים שלי.
(ל"ת)
אני מאמין בג'יימס קמרון
בתקווה שהוא לא יהיה יהיר מדי אני חושב שמצפים לנו סרטים טובים, אין לנו מושג מה הם מתכננים אז זה מאוד מוקדם לומר שזה לא יהיה טוב לפי דעתי יש עוד מה להרחיב על פנדורה ולחשוב שאווטאר הראשון מיצה את העסק זה ממש לחשוב בקטן…
אני חושב שאוותר
אווטאר היה סרט שצריך לראות, גם בגלל התלת-מימד שעוד היה פורץ דרך וגם כי זה הסרט הכי מצליח בהיסטוריה, אז רוצים לראות על מה המהומה. אווטאר גם היה עבורי סרט ארוך ומייגע. השעה הראשונה הייתה קלישאתית אבל בסדר, השניה עוד נסבלת, השלישית כבר הייתה יותר מדי (למרות שיש בה הכי הרבה התרחשויות). אין לי חשק לראות עוד סרט שעוסק ביושבי פנדורה, אז בוודאי שלא שלושה.
האיות הנכון הוא "אווטאר", לא "אוותר"
your'e welcome
* לא היה כאן פעם אייקון של קרש?
לפי דעתי גם לאולפנים יש קשר לזה. נכון קמרון אוהב דברים בענק, אבל לא פעם אמר שזה מה שאולפנים מצפים ממנו, אז למה לא שהתרנגולת שלהם תטיל 3 ביצי דולרים במקום 2??
ועצם העובדה שהוא מגייס עוד כותבים רק מעודדת שיכול לצאת סיפור טוב. קמרון מתייחס לכתיבה כאל מטלה בדרך לאומנות האמיתית- צילום ואפקטים.
בקיצור לא רק 2015 היא שנה של ציפיות..
הו, גאד, למה ?
אווטאר היה משעמם, כתוב רע, משוחק רע וצפוי. אבל לא ראיתי אותו בקולנוע, אז אולי זו רק העלילה. אולי באמת התלת מימד היה כל כך מדהים שהוא הפך את השעתיים וחצי האלו לנסבלות, או אפילו שוות לחזור עליהם (כשהוא הוקרן בקולנוע, רוב חבריי צפו בו 2-3 פעמים), אבל הוא בשום צורה לא מצדיק סרט המשך, בטח שלא שלושה.
תלת מימד הפסיק להרשים אנשים, הוא כבר לא הדבר הגדול הבא, וכל הגראפיקה המדהימה לא מספיקה כדי להחזיק עוד סרט כזה. מה יהיה הגימיק לסרטים הבאים בסדרה ?
ראיתי אותו פעמיים בתלת מימד
פעמיים חשבתי שהוא נוראי.
קמרון בפיגור
הדרדסים כבר בדרך לסרט שלישי.
יכול להיות, אבל לא נראה לי שזה מפריע לו
אחרי הכל – James Cameron doesn't do what James Cameron does for James Cameron.
James Cameron does what James Cameron does because James Cameron IS James Cameron!
"!It's gonna make Avatar looked Ava-tarded"
מסכים עם מה שאמרו פה. "אווטאר" היה תופעה כי הוא היה סוג-של ה"חלוץ" של התלת-מימד החדש (מצחיק אותי שיש היום ילדים שלא מכירים את מה שהיה קודם, עם הצלופן האדום והכחול). אבל זה הדבר היחיד שהיה מלהיב בו, האפקטים הויזואלים. אלא אם כן קמרון יעלה על איזה גימיק חדש ופורץ דרך גם לכל אחד מהסיקוולים, אני בספק שאנשים יתלהבו מהם כמו הראשון.
james cameron!
http://www.youtube.com/watch?v=67MRiMT9cnE
הם צריכים פשוט להוציא סרטי טבע של אוואטר...
בלי עלילת פוקהונטס בשני שקלים, בלי יומרות על-כולנו-להתחבר-לטבע מטופשות, בלי (ספויילר מאוד מינורי) האמריקאי-המפגר-ביותר-שחכם-יותר-מכל-האינדיאנים…
רק צילומי/איורי טבע פלורוסנטי והרים מעופפים בכל התצורות האפשריות, רצוי עם סאונדטרק שנכתב במיוחד על ידי רדיוהד.
נכון ש
אהבתי את אוואטר בעיקר כי הוא היה ממתק לעיניים של בניית עולם יפהיפיה, והעלילה תפסה בו חלק משני ביותר ודי נדחקה הצידה. והרעיון שלך חביב אבל לדעתי הוא יעבוד ממש טוב דווקא בתור סדרת קליפים ביוטיוב, כאילו בתור "טריילרי אווירה" שרק מציגים שוטים של העולם שלו. מין אמצעי שיווקי שהוא הקדמה לסרט. באורך מלא זה לא יחזיק… (למרות שזה לא יהיה מאוד הגיוני כי כולם כבר ראו את אוואטר הראשון ולא צריכים להכיר את פנדורה. זה יהיה טוב בעיקר לספק את המעריצים שרק רוצים לבהות ביופי הזה.)
והערה לגבי הפסקול, אני בספק אם רדיוהד יסכימו לשיתוף פעולה כל-כך ממוסחר שכזה, ואפילו אם כן, אם זה בכלל ישתלב טוב. אפילו שאני מת עליהם, הם לא שידוך מצולח לפנטזיוניות הבומבסטית של אוואטר. אם כבר הייתי מציע תחליף, אז אולי אייר (אלה מהפסקול של The Virgin Suicides, ושכתבו גם פסקול לסרט האילם "מסע אל הירח").
אני מוכנה גם Air
בהחלט בחירה מוצלחת.
אבל למען האמת אני לא התכוונתי להצעה שלי ברצינות תהומית. פשוט גם בעיניי (ובעיניי רוב האנשים ששמעתי שדיברו עליו) האווירה והעולם היו הפן המוצלח ביותר של הסרט. היה יכול להיות משעשע לקבל משהו בין פנטזיה של דיסני לבין אינטרסטלה 5555 במקום פוקהונטס 2 עם אנשים כחולים, אבל כנראה לא מאוד מוצלח קופתית.
לא לא לא , ממש לא air
אם אתם עושים סרט על חייזרים דוברים שפה מסתורית שאף אחד לא מבין, אז תקחו להקה שעושה בדיוק אותו דבר
Dear god
ג'יימס קמרון וסיגור רוס באותו פתיל? באותו פורום?? באותו הקשר!?!
אי שם, מלאך סקנדינבי איבד את הכנפיים שלו.
במאי מעולה, ולהקה מעולה (עוד יותר). מה הבעיה?
(ל"ת)
באמת מה
במאי שהוא אחד מהסמלים של הוליווד השבעה, השמנה והממוסחרת (טכנוקרט מעולה, אגב) עד זרא ולהקה שהיא סמל לאמנות לא מתפשרת, לא מתחנפת, ואקספרמנטלית. מה שכן, שניהם יצרו שפת ג'יבריש.
נו טוף. במאי שיצר במו ידיו שלושה פרנצ'ייזים קולנועיים
מקוריים (תסתכל על רשימת הסרטים המרוויחים ביותר אי פעם – אינפלציה או לא אינפלציה, לגרום לקהל לראות משהו שלא מבוסס על מוצר מצליח קודם זה חתיכת הישג), שהצליח לגרום להמונים לנהור לבית הקולנוע בהמוניהם ועל אם הדרך, גם לומר משהו על העולם שבו הם חיים. קולנוע מסחרי הוא לא בהכרח מילה גסה, כמו שיאיר רווה הדגים מצוין בפוסט שלו פה, וג'יימס קמרון הוא אחד מהבמאים האלה שהצליחו לגרום לשיטה ההוליוודית, שלעתים קרובות מדי קונה את הנשמה של במאים צעירים ומוכשרים, לעבוד לטובתם, והצליח לעשות את הסרטים שהוא רוצה לעשות בלי שום פשרות. "אווטאר" הוא לא יצירת המופת המונומנטלית שנוטים לעשות ממנו, גם אם הוא סרט מאוד חשוב ומאוד סוחף – אני אישית מתחיל לחשוב ש"שליחות קטלנית: יום הדין" הוא קמרון בשיאו – אבל קמרון עצמו הוא במאי מצוין, וסיגור רוס היא לא להקה שצריכה לחשוש מאזכור שמה עם שמו של קמרון באותו משפט.
מאחר ששנינו יודעים לאן הפתיל הזה ידרדר מפה והלאה
בוא נסכים שלא להסכים. את כל הטיעונים בעד ונגד אפשר פשוט לצטט מאחד מהפוסטים האחרים על 'אווטאר'.
אני רק אוסיף ואציין,
שזה שמשהו הוא לא מובן לאף אדם סביר, מתמשך יתר על המידה ואין בו שום חן או זיק של עניין לא הופך אותו בהכרח לאמנותי ובלתי מתפשר אלא לפעמים גם לסתם מוזיקה מעפנה שאנשים אוהבים להעמיד פנים שהם טובים יותר מאחרים כי הם מקשיבים לה.
ברור לי שגם אנחנו נסכים שלא להסכים אבל חשתי צורך לציין את העניין.
ברור
ג'יימס קמרון הרי ידוע כאדם עם אגו מרוסן לחלוטין.
וברצינות, הנאום שלו בשלמותו דווקא לא כזה מלא בעצמו, אבל לא הייתי מצפה ממנו לאיפוק בסרטים הבאים, כמו שלא הייתי מצפה מהסרטים עצמם לשום דבר. אני עוד יכול להבין את ההתלהבות מ'אוואטאר' כפורץ דרך טכנולוגי (אבל לא ככזה שראוי לפרס שאינו טכני לגמרי) אבל אין לי שום סיבה להאמין שבפרק זמן של שלוש שנים קמרון יביא עוד מספיק פריוצת דרך טכנולוגיות כדי להצדיק שלושה סרטים חדשים. מאחר שהסיפור של הסרט הראשון היה תירוץ ותו לא, זה נראה כמו תצוגת תכלית טכנולוגית משולשת ומשומשת.
לשם האיזון בתגובות
ממש אהבתי את אווטאר, בלי שום אבל, גם בדו מימד.
לגבי ההמשכים – זה אומנם נשמע מיותר על פניו, אבל קמרון יודע לספר סיפור היטב, ואם יש לו מה לספר, מעניין לדעת מה זה יהיה ולאיזה כיוון הוא יקח. אני לא מחכה בקוצר רוח, אבל זה בהחלט נשמע מסקרן.
מש"א
(ל"ת)
אווטר בהחלט זקוק לתסריט משופר
בגדול כיוון שמדובר ביצירה מקורית, אין סיבה שלא יהיו שלושה סרטים מלאים נוספים. במיוחד בהתחשב בריבויי התסריטאים הפעם, כי העלילה המקורית של אווטר היתה מאוד פשוטה ופשטנית.
לאומת זאת ההוביט היה כיפי ומעולה מתחילתו ועד סופו. גם בHFR, וגם בדו מימד רגיל. (אם כי איכות התמונה ב HFR היתה קפיצת מדרגה )
-האשף הדגול
תהיה (מכיל פרטים שעלולים להיות ניחוש מוצלח לעלילה)
כמה זמן ייקח עד שבני האדם יחזרו עם נשק גרעיני ויחרבו את פנדורה…
אחרי הכל ברוב הפעמים שבהן בני אדם קולנועיים מנסים להתמודד עם משהו מעורבת שם פצצה גרעינית אחת לפחות…
שש שנות טיסה במהירות האור לכל כיוון= הרבה פחות מדי זמן בשביל הנאבי לפתח טכנולוגיה שיכולה ליירט כלי טיס בשכבות העליונות של האטמוספרה או בחלל.
אבל יכול בכלל להיות שהשני יהיה על מלחמות בין הנאבי לבין עצמם (ויתרחש כמה שנים אחרי עלילת הסרט הראשון)
השלישי על פריצת דרך טכנולוגית ועל ההגעה לחלל (ויתרחש כמה עשרות שנים אחרי הסרט הקודם)
והרביעי על כיבוש של כוכבים זרים ולמעשה שיעור במוסר השכל- מה שניסו לעשות להם לפני כל כך הרבה שנים הם עושים עכשיו (או לכל הפחות קרב חלל עצום הכולל סצינות בסלואו מושן עם נינגות שמטפסים על צוקים בחלל וכל מיני עניינים).
ואז אפשר לעשות סרט חמישי (כדי לרסק קופות) על נאבי שמשתייך לשבט נאבי שמתנגד לשבט השולט והמרושע, כסיפור רקע על האירוע שגורם לראש השבט להבין שהדרך הנוכחית היא רעה רואים אותו כצעיר שמשוטט לו בעיר הגדולה ולפתע נופל לתוך בולען ושם מוצא פסל עתיק יומין בצורת אדם, ומגלה בעצם את הסיפור של הסרט הראשון מה שמביא אותו להבנה שהדרך שבה הגזע שלו הולך כעת היא לא הדרך הנכונה ואז הוא מקים מחתרת וחותר תחת הרצון הרע של השלטון ושואף להשגת הרמוניה כלל גלקטית ובדרך להשגה של המטרה לא בוחל בשימוש באלימות לא מרוסנת כלפי המשטר וכמובן סצינות בסלואו מושן ונינגות-זומבים נלחמים נגד פירטים-רובוטים.
לאחר מכן יש סרט שישי- ובו לסיים את עלילת הסרט החמישי, אפשר לבחור לסיים בניצחון השבט ששואף להרמוניה ואז לעשות סרט שבו הם חיים בשלום ומפרקים את הנשק והכל נגמר בסוף טוב, או לעשות *ואז לאחר X שנים* מגיע גזע חייזרים חזק ומתחילה מלחמה.
או אם השלטון ניצח אפשר לעשות סרט על המשך המרד או על ניסיון כיבוש של כדור הארץ (שבמהלך השנים התדרדר טכנולוגית והשתפר אקולוגית) שלמעשה יהיה כמו הסרט הראשון אבל הגזע החזק יהיה הנאבי והגזע החלש יהיה בני האדם עם הרבה קטעים דרמטיים ומשפטי תקווה כאלה.
סרט שביעי יהיה מתבקש- אם הנאבי ניצחו בסרט הקודם אז מראים קבוצה קטנה של אנשים (וגם כלב) ומראים את ההשרדות היום יומית שלהם ואז יום אחד המשטר מגלה אותם אבל בסוף מחליטים לחוס עליהם/ להרוג אותם ולהשאיר רק אחד כלקח על מה שקרה בסרט הראשון (שבמהלך השנים הסיפור הפך ליותר שואתי ופחות מתקפה ממוקדת עם כמה עשרות הרוגים בסך הכל) .
או אם הנאבי הפסידו להיכנס ללופ אין סופי של עלילות סרטים.
ישנה אפשרות שהסרט יתחיל להציג משהו פוסט אפוקליפטי כזה ממבט ראשון ואז סאם מתעורר ומגלה שכל זה היה חלום (אולי נבואי) בשינה בעת המסע לפנדורה (לפני הסרט הראשון).
יש לציין שעד שהסרט הזה יצא כנראה שבמציאות כנראה כבר נהיה טכנולוגית במצב שהאנושות מתוארת בסרט הראשון ואז סדרת הסרטים הזו בכלל תחשב כמחאה על העוולות שאנו עומדים לבצע והערצה יותר גדולה לבמאי-תסריטאי הכל כך גדול גיימס שחזה את הכל לפני כל כך הרבה זמן (-רעיון לסרט בפני עצמו)
כמובן שבכל סרט שני צריך להוסיף איזושהי טכנולוגית הצגה מסויימת למשל אולם שמציג ב 360 מעלות או שכל צופה יכול לבחור בזמן אמת מנקודת מבט של איזו דמות לראות או שכל אחד רואה חלק אחר ובעזרת אלקטרודות מיוחדות כולם חולקים את מה שראו ביניהם, ויש עוד אינספור דרכים לגרום לזה להיות "הדגמת טכנולוגיה" בצורה אפית ומיוחדת כמו הסרט הראשון.
בכבוד רב,
מישהו