במקור: Austin Powers in Goldmember
במאי: ג'יי רוץ'
תסריט: מייק מאיירס, מייקל מק'קאלרס
שחקנים: מייק מאיירס, מייק מאיירס, מייק מאיירס, מייק מאיירס, ביונסה נולס, מייקל קיין, פרד סאבאג'
'אוסטין פאוורס' הראשון ('איש המסתורין הבינלאומי') היה פארודיה על סרטי ג'יימס בונד: מרגל, תוצר שנות השישים, שנזרק אל שנות התשעים הציניות. הוא התאפיין בצוות קומי טוב, בניצוחו של מייק מאיירס, ששיחק דמות כפולה: אוסטין, המרגל החרמן, ודוקטור רשע, אויבו המוקף תמיד באידיוטים. הצלחתו הגדולה של הסרט בספריות הווידיאו הובילה ליצירת סרט המשך: גדול יותר, ארוך יותר, והרבה יותר גס. ב'אוסטין' השני ('המרגל שתקע אותי') היו כמעט את כל השחקנים של הראשון, רוב הבדיחות שלו (ולא מעט חדשות, וולגריות יותר), ודמות נוספת שאותה שיחק מאיירס – הממזר השמן.
והמגמה ממשיכה: אוסטין השלישי ('גולדממבר') מכיל כמעט את כל השחקנים של הסרטים שקדמו לו (מלבד נערת-אוסטין, המוחלפת כל סרט). הוא מכיל את אותן בדיחות של הסרטים הקודמים – רובן קשורות לאגן הירכיים הגברי – בואריאציות חדשות, וגם בפרק הזה מאיירס מרחיב את רפרטואר הדמויות שלו בדמות נוספת: גולדממבר, ארכי-נבל מנומש, חובב דיסקו וקשקשים ובעל מבטא הולנדי עמוק (ורע. מאיירס צריך להישאר עם מבטא סקוטי).
את שני הסרטים הראשונים אהבתי: את הסרט הראשון אני מחשיב לאחת מפארודיות הבלשים הטובות ביותר, ואילו השני היה מצחיק עד דמעות, וזאת למרות כמה בדיחות שפשוט ירדו נמוך מדי. אבל הסרט השלישי? אכזבה מרה, שנגרמה כנראה מהחלטה תמוהה מצד מפיקי הסרט: את החדשנות שבסרט הראשון ואת הקומדיה הטהורה של הסרט השני החליפה, למרבה האימה, עלילה. ואוסטין פאוורס עם עלילה, זה כמו פרד סאבאג' המבוגר: זה פשוט לא זה.
הסרט נפתח בשבע דקות וחצי של סצינת פתיחה מעולה, שבדיוק בשבילה המציאו את סימן הספוילר, וכמעט שווה לבדה את הכרטיס (הייתי אומר שלא תאחרו, אבל בכל מקרה יש פרסומות קודם). אבל אחריה מתחיל הסרט: לד"ר רשע וכפילו המזערי מיני-מי ישנה תוכנית מרושעת חדשה. במסווה של פרסומת לטחורים, הם הולכים להוציא לפועל את תוכניותיו משנת 75' של גולדממבר המרושע, ולהפוך את כדור הארץ לכוכב המים (רק בלי קווין קוסטנר). על מנת להבטיח את הצלחת המבצע, הם חוטפים את אביו של אוסטין, נייג'ל פאוורס (מייקל קיין, שמנסה לשחק גרסה מבוגרת של אוסטין פאוורס – ונכשל), וכולאים אותו ב1975, גיהינום של נעלי פלטפורמה וגלגיליות. אוסטין חוזר לעבר, פוגש את העזר כנגדו לסרט זה – ביונסה נולס בתפקיד פוקסי קלאופטרה, האישה, השאזאם והאפרו – ומציל שוב את כדור הארץ ואת יפן. בין לבין, הצופים פוגשים את הממזר השמן (שהחליף חליפת שומן), חוזרים לימים בהם אוסטין ודוקטור רשע היו שותפים לחדר בבית הספר למרגלים (תענוג לחובבי הטרילוגיה), ויש עוד שירים וריקודים, הטלת גמדים ויפנים, שנאה חסרת הגיון להולנד וגם גירסת שנות השבעים של הדלוריאן – מכונית-ערס. שחקני הסרטים הקודמים חוזרים לדמויותיהם המוכרות (במיוחד סת' גרין, שמקבל – ובצדק – את המקום השלישי ברשימת הקרדיטים), ושחקנים חדשים, כמו ביונסה נולס, משחקים בצורה סבירה ביותר (דווקא כשצריך משחק מוגזם ופארודי).
אבל למרות שיש לא מעט בדיחות מוצלחות בסרט, משהו חסר. רוב הבדיחות משומשות, וולגריות מדי, או פשוט לא מצחיקות, משאירות קטעים מתים; בעיה מרכזית שחוזרת על עצמה היא שבדיחות שעבדו בסרט הראשון, ועבדו בסרט השני, הוכנסו גם לסרט השלישי מכוח האינרציה – בלי לטרוח לבדוק האם הן באמת עדיין מצחיקות. אפילו בונוסים לצופה המתמיד, כמו כרישים עם קרני לייזר מחוברות לראשיהם, לא מצליחים לספק את הסחורה. כנראה, כדי להעניק לסרט לא רק עלילה אלא גם משמעות, הוא מלא ביחסי אבות ובנים: נייג'ל ואוסטין פאוורס, דוקטור רשע, בנו סקוט ומיני מי, ואפילו אוסטין ודאגי פאוורס. חלק מההתפתחויות העלילתיות בלתי צפויות, פשוט כי קשה להאמין שהסרט יכול לרדת לרמות קיטש שכאלו; ואם זה לא גרוע מספיק, גם ג'ון טרוולטה בא לבקר.
'גולדממבר' הוא לא קומדיה רעה. יש לו לא מעט קטעים טובים, יש לו עלילה סבירה (גם אם קיטשית) ויש לו כמה הפתעות בשרוול. אבל בסופו של דבר, הסרט נראה פושר, כאילו ההתלהבות של הצוות נעלמה באמצע ההפקה והתסריט נכתב כלאחר יד, מעתיק בלי שכל מהסרטים הקודמים. מה שמציל את הסרט היא העובדה שגם בהילוך שני, מייק מאיירס עדיין מצליח להצחיק. שמועות אומרות שזה יהיה סרט אוסטין פאוורס האחרון, ואולי זה לטובה. מי שאוהב את אוסטין פאוורס בגלל שני הסרטים הראשונים, לא בטוח שייצא מסופק מ'גולדממבר'. אבל אולי דווקא מי שנרתע מהם ימצא כאן את מה שהוא מחפש.
יה בייבי, העולם סוף סוף בטוח.
- האתר הרשמי
- אתר ישראלי
- אתר מעריצים
- וורן טרויר
- מייקל קיין
- ביונסה – ?Can you handle this
- סת' גרין
- פרד סאבאג'… בערך
- שנות ה-70
- איך להשתלט על העולם
- GoldenEye
ודרך אגב
לא ראיתי את 2 וגם לא את 3
ושמעתי שהבדיחות שם בערך אותו דבר.. כלומר- אם ראית את 2 לא תהנה מ 3, ולהיפך.. אז.. גאונים, תמליצו לי איזה מהם כדאי יותר..
תודה!
ודרך אגב
עד שהגאונים יתפנו לענות, אני אמליץ לך לקחת את 2 בדוידאו וללכת ל3 בקולנוע
האמת? נהניתי נורא.
לא יודעת, אולי בגלל שציפיתי לכל כך מעט, ואולי בגלל שהדקות הראשונות, שהפילו אותי על הקרשים, הפכו את דעתי לטובה.
אבל מאווווד ניהיניתי :)
כרישים עם קרני ליזר! 8-)
שניהם לא יודעים לשיר
מצטער, אבל זה עשה לי אסוסיאציות מידיות.
לצפצף.
אבל הדג האדום שתלוי בסלון שלי דוקא מצפצף יופי.
''... הפגין רד נטיות אובדניות.''
פליסיטי שאגוול
הלכה עם אוסטין מהעבר, ואוסטין מהעכשיו המשיך לחפש בחורות חדשות.
ובסרט בו יש לך מכונת זמן, אל תדחה את העובדה שמישהו יכול להיות אביך רק בגלל שלמדת איתו בבית ספר…
פליסיטי שאגוול (כהל''ב)
משום מה הקטע של אוסטין וד"ר רשע כשותפים לחדר נראה לי כהעתקה של ההיסטוריה של ריד ריצ'ארדס וויקטור ון דום.
ו...?
זו פארודיה. המטרה של הסרט הייתה לגנוב ממה שאפשר. ומלבד זאת, המוטיב של שני אויבים שלמדו ביחד לפני שהיו אויבים הוא מוטיב די נפוץ.
ראה קלארק קנט ולקס לות'ר
מונח מהסרט
היי,
אני יודעת שהביקורת והתגובות ישנות מאוד, אבל מנסה את מזלי בכל זאת. האם אתה זוכר איך קראו ל-fembots בכתוביות בעברית? אני מתרגמת ספר ילדים שהמונח הזה מופיע בו, ואני רוצה לתרגם אותו כמו שתורגם בסרטים כדי לא להטעות את הקוראים. תודה!
פרפורשיין H זה שם של משחת טחורים
לא?
אכן.
איך השתרבבה המילה פרסומת לשם?
זה באמת מה שעצבן אותי בתרגום. הבדיחה הזאת חוזרת על עצמה, מילולית וויזואלית, כל כך הרבה פעמים, בוואריאציות שונות ומשונות. הבדיחה מבוססת על רפרנס תרבותי שבארץ בכלל לא קיים. אז למה המתרגמים לא טרחו להסביר אותו, פעם אחת ודי?
ואולי תסביר מה לא בסדר,
ואיך אתה היית עושה את זה טוב יותר?
צודק הקיפוד
התרגום עם הביצים היה נהדר. הבדיחה על החפרפרת פשוט לא עובדת בעברית, והמתרגם עשה את המקסימום שאפשר בלי להאכיל אותנו בכפית (כלומר להגיד מול (חפרפרת=שומה). אבל עם פריפריישן H לא הייתה לו ברירה אלא להוציא את הכפית.
מה בדיוק הסיפור עם
פרפריישן H?
(כן, ברור לי שזו בדיחה אנאלית נמוכה, אבל בכל זאת.)
לא אולי.
פרפריישן H זה משחה לטחורים, כמה שאני יודעת משתמשים בה בארה"ביה אבל לא בארץ הקודש. נדמה לי שהיא אפילו מוזכרת ב"החתול העובר דרך קירות" של היינליין.
ולמי שיש יס
בקונאן אובריין (הלייט נייט הכי שולת!!1 שיש) יש את הדמות המשעשעת 'ריימונד פרפריישן אייץ" שבא מפעם לפעם לתכנית ומחלק חמישים משחות פרפריישן אייץ' לקהל. ג'וי.
ואני בטוח
שחצי מהן לוקח טריומף, בגלל פעילות המעיים הכבדה שלו.
סביר להניח
שלא הייתי עושה את זה יותר טוב. בגלל זה לא משלמים לי בשביל לעשות את זה. מאחד שמשלמים לו על זה, הייתי מצפה ליותר, מה לעשות…
במקרים מסויימים, זה לא תירוץ.
לא בעיה להטיח רפש במתרגמים. השאלה היא אם אתה מסוגל לעמוד מאחורי אותו רפש. להסביר מה לא היה בסדר.
כמו שאתה לא מותח ביקורת (אני מקווה) על ממציא שיטת פל-קל, אל תמתח ביקורת על המתרגמים אם אתה אפילו לא מסןגל להסביר מה לא בסדר.
ביונסה נולס
ביונסה נולס בהחלט לא מגיעה למרגלותיה של אליזבת הארלי, ושל השנייה ששכחתי את שמה. היא הייתה מעצבנת במיוחד והפגינה כישורי משחק שהיו מביישים אגרטל. כל סצינה שהיא הופיע בה היתה פשוט מביכה.
להפך.
כישורי המשחק שלה היו נהדרים. היא העבירה דמות בלקספויטיישן בצורה נהדרת. הבעיה היא שהיא שיחקה יותר מדי טוב- כאילו היא באמת לקחה את הדמות שלה ברצינות.
ביונסה נולס
הת'ר גרהאם
איזו דרמתיות
אני לא חושב שהסרט נופל בכלכך הרבה מהסרט ה2 בסדרה, אם בכלל (למרות שפעם אחרונה שראיתי אותו הייתה מזמן).
בכל מקרה, לנטפק אוסטין פאוורס, לא חבל ?
דווקא עם פוקסי
פוקסי אומרת בפירוש שאוסטין נעלם לה לפני 7 שנים, שזה אומר בשנה שבה הוא הוקפא.
מייק מאיירס או אדם סנדלר?
בגליון 'עכבר העיר' של השבוע שעבר, יאיר רוה שאל את מי אנחנו מעדיפים: מייק מאיירס או אדם סנדלר. רוה ענה שמבין השניים הוא מעדיף את סנדלר אשר בסרטיו יש חום, אנושיות ואהבת אדם.
אני נוטה להסכים עם רוה ולמרות שכביכול שניהם אמורים להיות שנואים ע"י המבקרים בהיותם נציגים של הומור נמוך כביכול, סנדלר באמת מביא סרטים שמנסים להביא קצת יותר מבדיחות קקה-פיפי ואילו מאיירס נשאר בתחום בדיחות הפלוצים.
בדיוק בגלל זה אני לא אוהב
את אדם סנדלר. לדעתי, כשעושים סרט קקה פיפי, שזה יהיה סרט קקה פיפי! שלא ידחפו לי רומן בין אדם סנדלר לג'ואי לורן אדאמס ומערכת יחסים עם ילד מאומץ וכל הבולשיט הזה. זה נראה לי סתם מגוחך, כמו נסיון להביא כמה שיותר אנשים לסרט. הבנות יהנו מסיפור האהבה, הזקנים יתרגשו ממערכת היחסים המרגשת עם הילד, ובני הנוער יהנו מבדיחות הפלוצים. אי אפשר לרצות את כולם.
הבעיה שלי עם מאיירס
היא לא בדיחות הפלוצים. הבעיה הינה בדיחות הפלוצים הלא מצחיקות שחוממו במיקרו לאחר שהופשרו לפני שנתיים וגם אז הן לא היו מצחיקות. סרטי אוסטין פאוורס הם לא מצחיקים כי הבדיחות שלהם עבות וצפויות. מאיירס מתחיל משפט ואני כבר יכול לנחש את הגג מראש. ואם זה לא מספיק הוא מותח את אותו גג עד אין סוף. חשבתי לעצמי שזה אולי בגלל שגדלתי על סרטי האחים צוקר וכאלה וכבר ראיתי ושמעתי את כל הבדיחות והפרודיות וכנראה שיש בזה משהו. מאיירס, כמו האחים וויינס (מת לצעוק) לוקח את הבדיחות שלהם ופשוט ממחזר אותם. אין שם משהו חדש. רק שיאי וולגריות חדשים. זה יכול להצחיק, אולי, בפעם הראשונה. אולי אולי בשניה. אבל בפעם המאה? לא, לא תודה
זאת באמת בעיה
שבאה לביטוי בעיקר בסרט השלישי, כי קשה מאד לתת וריאציה שלישית על אותה בדיחה (וחלק מהקסם של הסדרה זה שהם מאד מתכתבים אחד עם השני) ושהיא גם תצחיק.
אפשר לראות את זה במקרים בהם מאיירס מבצע בדיחה חדשה- בחלק די נכבד מהמקרים זה מצליח לו. מאיירס הוא קומיקאי מוכשר. חלק מהחזרות הן טובות בפני עצמן (ועל השאר, הביאו את האוסמונדים).
אוסבורנים, אוסבורנים.
האוסמונדים שייכים לבדיחה אחרת.
סליחה?!
אני מסכימה שלאדם סנדלר יש כמה וכמה סרטים חביבים להפליא – אהבתי את "זמר החתונות" וגם "ביג דדי" היה חביב למדי, אבל ניסיתי לראות את שובר הקופות "נער המים" ונשברתי אחרי 20 דקות. זה היה כ"כ מטומטם, מטופש, נמוך ומביך… בחיי שרציתי לראות על מה ולמה רגשה ארה"ב, אבל הסרט היה איום ונורא!
גם "הפי גילמור" הוא עוד סרט מטופש במיוחד מבית היוצר של הנ"ל, ולמרות שלא ראיתי, שמעתי ש"שטן על הזמן" הוא לא ממש יצירת מופת (מקורותיי טענו שהוא גרוע, אם לצטט אותם).
את 2 סרטי "עולמו של וויין" אהבתי מאד בזמנו (אבל אני מודה שראיתי אותם בקולנוע והייתי יותר צעירה) אבל את כל 3 סרטי אוסטין-פאוארס ראיתי (בקולנוע) בגיל קצת בוגר יותר, ועדיין נהניתי מהם עד מאד.
את הראשון יש לי בוידאו וכבר ראיתי אותו כמה פעמים (והוא נשאר חמוד וחינני כשהיה);
את השלישי ראיתי ממש אתמול בקולנוע ונהניתי מאד, אפילו יותר מהשני. לדעתי אפשר בהחלט לראות את 2 הקודמים ולהנות מהשלישי – לטעמי הוא אפילו מוצלח יותר מהשני, וסצינת הפתיחה והסיום שלו פשוט גאוניות.
עניין של טעם, כנראה…
אני עם מייק מאיירס.
סולח
עולמו של וויין היו מוצלחים (וכן, גם אני הייתי צעיר יותר בזמנו) אבל אוסטין פאוורס לא *כזה* מצחיק. בעיני. שוב, ייתכן שסף ההומור שלי כל כך גבוה שקשה מאד להצחיק אותי (מה שנכון. אותו כנ"ל לסרטי אימה) אני מחפש חידושים ובסרטי 'אוסטין פאוורס' לא מצאתי כאלו. כן, חביב אך לא יותר. לא שאדם סנדלר הוא גאון הדור וגם לו יש נפילות אבל תודי שהוא לפחות משתדל שלא להגזים עם בדיחות הפלוצים ויש בו קסם מסוים.
זה לא שאני חובבת בדיחות פלוצים
ממש לא…
למען האמת, חלק ניכר מהבדיחות האלה אכן לא מצחיק אותי בגלל הרדידות, אבל לפחות אני מסוגלת לצפות בהן (או ברובן) *בלי* לנוע באי נוחות על הכסא, בטח שלא בתדירות שזה קורה לי בצפיה בחלק מסרטיו של סנדר.
לא סולח !
בושה וחרפה ! סנדלר ו קסם באותה שורה, מעביר בי צמרמורת.
אם כבר אפשר לתת את בן סטילר כדוגמה לאחד שמוסיף קסם וחינניות להומור הנחות (מלבד "החברים של מרי" שהתפקשש לו) בעיקר ב"זולנדר" שהוא אפילו שנון באופן מסוים ו"פגוש את ההורים" החביב.
או ליתר דיוק:
או קיי גם לדעתי
אוסטין פאוארס 3 היה טוב, אבל אין סיכוי שהוא התעלה על 2.
הסרט הכי טוב של מייק מאיירס
(חוץ מעולמו של ווין הראשון, כמובן. השני היה לא רע אבל פחות טוב) הוא So I Married an Axe Murderer. שם הוא משחק משורר שמתאהב ומתחתן עם אישה שהיא כנראה לא מה שהיא נראית.
http://us.imdb.com/Title?0108174
שאלה
לאן נעלם הבחור הבלונדיני מעולמו של ווין (או שאני מחליף בינהם כרגיל)?
סתם מעניין אותי אם הוא המשיך עם מייק מאיירס, או שהוא 'זה שלא הצליח איפה שהשני כן'
דיינה קרבי
בדיוק ברגעים אלו יצא לו הסרט 'The Master of Disguise' וזה לאחר שנים רבות של… נפילה. דווקא דיינה היה זה שצפו לו גדולות מבין הזוג, אך הוא לא הצליח בקולנוע ובטלוויזיה והצטיין בעיקר בהופעות אורח בסיט-קומים ובתכניות לייט נייט.
הוא The Master of Disguise
דנה קארבי (Dana Carvey) המוכר לרובכם כגארת' שותפו של ויין מ"עולמו של ווין" ומ-Saturday Night Live, כתב ומככב בקומדיה חדשה. הוא משחק את פיסטשיו, מלצר איטלקי המגלה שהוא נצר לשושלת ארוכה של "אדוני התחפשות". עקב חטיפת הוריו הוא נדרש ללמוד בעצמו את רזי תורת ההתחפשות, ולצאת להציל את אותם ואת אוצרות האומנות של ארה"ב. דרך אגב, את הנבל בסרט הזה משחק ברנט ספינר, שהוא לא אחר מדאטה – האנדרואיד מ"מסע בין כוכבים".
הוא יצא לבתי הקולנוע (בארה"ב) בשני לאוגוסט, ועד עכשיו הוא עשה $27,124,507 (בסוף השבוע שעבר הסרט היה במקום השישי ברשימת שוברי הקופות).
האתר:
http://www.sonypictures.com/movies/masterofdisguise
הטריילר:
http://a772.g.akamai.net/5/772/51/492563e3b08296/1a1a1aaa2198c627970773d80669d84574a8d80d3cb12453c02589f25382f668c9329e0375e8177ae955ca3799026392ff60d347ac1e7dec52b1157ef158cd36a90e/MoD-tlr2_m480.mov
וואו
זה נראה כמו סרט גרוע.
סרט מסוכן.
כמו שנאמר כאן –
http://www.christiananswers.net/spotlight/movies/2002/austinpowersingoldmember.html
ומאותו אתר -
על הפווארפאף גירלז –
כמובן שאני מביא את הקיצוניים. הם יותר מצחיקים.
מה זה בדיוק סרט לנוצרים בלבד?
חוץ מקשר האופל. ושאף אחד לא יביא לי את דוגמה כדוגמא (אופס, משחק מילים גרוע), או שאני אשתמש בציניות.
אה.
אם ילדים נוצרים קטנים ופנאטיים לא אהבו את הסרט הזה, זו כל ההוכחה שצריך בשביל ללכת אליו.
תגידו
לא דובר בעקבות תביעה של אולפני שבכל הקרנה של הסרט גולדממבר יהיה גם טריילר של ג'יימס בונד החדש ?
כי בהקרנה שאני הייתי בה לא היה טריילר כזה
נראה לי
שההסכם היה תקף רק לארה"ב.
כנ''ל.
במקרים רבים מוכרז שסרט מסוים ילווה בכל הקרנותיו בטריילר מסוים, אבל זה לא בהכרח תקף גם בהקרנות בארץ.
29 ש''ח לעשר דקות
אבל מה? עשר דקות שוות.
בשאר הסרט לא התרכזתי במיוחד ורק עשר הדקות הראשונות משכו את צומת הלב שלי.
בריטני ספירס יורה מהציצי וחוטפת מכות מאוסטין?! רק בשביל זה שווה לי לשלם 29 ש"ח
סוף
בשאר הסרט בקושי ראיתי את הסרט, ואני בספק אם אני אצפה עכשיו ב-2, בדיחות גסות לא ממש… מעניינות אותי.
ובעקבות כל אותם אנשים
שטוענים שרק הפתיחה שווה, ובתור אחד שלא ראה אף סרט מהסדרה, שווה לראות את הסרט רק בגלל הדקות הראשונות שלו? שווה לקנות כרטיס קולנוע בשביל זה? שווה לקנות כרטיס קולנוע, לראות את העשר דקות הראשונות ולצאת?
או בעצם לא. אם לא ראית את הקודמים, לא תבין על מה הרעש, וממה אתה אמור לצחוק.
מצד שני
אם יראה את הקודמים, יבין ממה צריך לצחוק אבל זה כבר לא יהיה מצחיק אלא ממוחזר ומשעמם.
זאת שאלה טובה
ז"א, גם בשאר הסרט יש לא מעט בדיחות טובות. הפתיחה היא פשוט בכמה רמות מעל. אם כבר נכנסת לראות אותה, אין סיבה לא להשאר (אא"כ לא אהבת את הקודמים. אם לא ראית את הקודמים, תפסיד בכל מקרה המון מהבדיחות הסמויות שבפתיחה).
אולי מישהו צריך להעלות את הפתיחה לרשת וזהו… הנה רעיון לסטארט-אפ: "הדקות השוות היחידות מסרטים"- כולל סצינת ההפצצה מפרל הארבור.
והשיר של ריטה הייוורת'
מ"גילדה". וגם – להבדיל – השיר של המעודדות בפתיחה של "מעודדות צמודות".
או סצינת הצניחה
בשלטון האש.
או הקרב האחרון של ניו
או הרצח הראשון הגדול של הקדושים מבון-דוק.
או הסצנה הגדולה האחרונה מכל סרט שהוא.
לא כך הבנתי את השאלה.
הרעיון היה – סרט-קקי\אחלה-סצינה.
אתה לא באמת חושב שהקדושים מבונדוק הוא קקי סרט, נכון?
אה, כן?
אני חשבתי: לא-משנה-איזה-סרט, סצינה-מצויינת-שהייתי-שוכר-את-הסרט-רק-כדי-להריץ-אותה-עוד-פעם.
ואני חושב שהסצינה המסויימת הזאת, כשהרצח האכזרי וה-Overkillי מוצג גם מצד הפושעים וגם מצד הבלש, היא אחת מהטובות בסרט.
דבר דומה לזה אני עושה כל שנה
(מזה שנתיים!) בסיום טקס דג הזהב/הדג המלוח: בחירת הדקות הטובות ביותר של השנה.
מאגר המידע הכי טוב לאתר ההוא
דבר דומה לזה אני עושה כל שנה
הקטע שבו קורגן (הרשע מ"איש הנצח") נכנס למכונית כשלצדו קשישה והוא נוסע בקצב רצחני ומנופף בידיו. ברקע יש את QUEEN עם השיר "ניו יורק" – פשוט ענק!!!
אולי צריך לעשות על זה קון.
משהו כמו The Very Best.Con שבו תקרינו רק את הסצינות היותר טובות מכל סרט.
פינת הצעצוע הביזארי
או "למה לעזאזל שמישהו ירצה דבר כזה אצלו בבית":
http://store5.yimg.com/I/pullmyfinger-storer_1715_1252455
ידעתי שבסוף גם הוא יתמסחר