קשה לדעת מה יהיה ב-2019, אבל דבר אחד אני יכול להבטיח לכם מראש – "עין הדג" בשרתים שהוא נמצא בהם עכשיו לא יהיה. לא משהו נגד השרתים והמארחים הנפלאים שלנו – הם פשוט סוגרים את השאלטר. ולכן, את הימים הקרובים אנחנו נעביר במעבר לשרתים חדשים. ומה שזה אומר זה שאת סקר סיכום 2018 נתחיל, רחמנא לצלן, כנראה רק אחרי שהיא באמת תסתיים. עמכם הסליחה.
עוד דבר שאני יכול להבטיח זה שיש בשנה הבאה כמה סרטים מסקרנים מאוד, שכולנו מחכים להם בציפייה. אבל השאלה היא לאיזה מבין הסרטים אתם הכי מצפים?
מה הסרט לו אתם הכי מצפים ב-2019?
- המוסד - "המוסד הסגור" חוזר, והפעם עם תקציב (30%, 329 קולות)
- הנוקמים: סוף המשחק - סוף משחק. סוף פייז 3. סוף הנוקמים? (28%, 305 קולות)
- היו זמנים בהוליווד - טרנטינו. פיט. דיקפריו. פאצ'ינו. רובי. ראסל. רות'. מרסדן. להמשיך? (15%, 169 קולות)
- מלחמת הכוכבים: פרק 9 - דיסני וג'יי ג'יי סוגרים טרילוגיה (4%, 49 קולות)
- צעצוע של סיפור 4 - האם פיקסאר יצליחו ללכוד ברק בבקבוק בפעם הרביעית? (3%, 33 קולות)
- פיקאצ'ו הבלש - דדפול הוא פיקאצ'ו, ופיקאצ'ו הוא בלש (3%, 32 קולות)
- המועדפת - יורגוס לנטימוס מפתח חוש הומור בדרך למאה ה-18 (3%, 28 קולות)
- אנחנו - זה "אנחנו" נגד העולם (2%, 25 קולות)
- ג'וקר - כי אם כבר שיהיה עוד ג'וקר, אז שיהיה חואקין פיניקס (2%, 23 קולות)
- מלך האריות - יוחזר אלי גורנשטיין לאלתר! (2%, 23 קולות)
- קפטן מארוול - ברי לארסון באה להראות לMCU מאיפה משתין הסקראל (2%, 20 קולות)
- לשבור את הקרח 2 - לא הסרט החדש של רמה בורשטיין (1%, 11 קולות)
- סכינים שלופות - ריאן ג'ונסון מעדכן את ז'אנר תעלומות הבלשים (1%, 11 קולות)
- מיסטר גלאס - ספליט בננה בלתי שביר (1%, 10 קולות)
- זה: פרק שני - זה חוזר (1%, 9 קולות)
- הדרקון הראשון שלי: הממלכה הנסתרת - שום-שן חוזר! שום-שן חוזר! וגם היקאפ שם, אני מניח (1%, 8 קולות)
- הילד שיהיה מלך - האיש שהביא לכם את "השכונה נגד החייזרים" שואל: מה אם המלך ארתור היה בן 13 ולומד בחטיבה בי (1%, 7 קולות)
- המוטנטים החדשים - אחרי שנה וחצי של המתנה לסרט האימה בעולם של האקס-מן - הוא מגיע, והפעם עם הקובץ (0%, 5 קולות)
- סרט לגו 2 - הלגו חוזרים והם הביאו איתם חברים: עוד לגו (0%, 4 קולות)
- רוקטמן - כי גם לאלטון ג'ון מגיע "רפסודיה בוהמית" משל עצמו (0%, 3 קולות)
מס' מצביעים: 1,104
Loading ...
נו באמת. כאילו שיש תחרות.
תנו להצביע על המקום השני או משהו, שיהיה מעניין.
גם המקום השני נראה לי די ברור.
(ל"ת)
ודי בצדק
זה סרט שהציפייה לו נבנתה עשור. המתחרה היחיד שהיה לו, טרי גיליאם כבר הוציא השנה.
מה שיפה, זה שמכיוון שהתגובה לא נקבה בשמות
היא טכנית עדיין נכונה.
מגיע לי, אני מניח.
(ל"ת)
האמת...
כרגע אף אחד מהם לא מעורר אצלי יותר מדי עניין.
אתמול נתקלתי בטריילר ל- Triple Frontier של ג'יי סי צ'נדור – הטריילר עצמו לא משהו אבל הוא במאי שלא אכזב בנתיים.
וואו, אם זה לא היה של נטפליקס, הייתי מחכה לזה הרבה יותר
(ל"ת)
"חולית"
במאי- דניס ווילנב הגאון.
שחקנים שהצטרפו לבינתיים – טימותי צ'למט, רבקה פרגוסון.
כלומר, רוב הסיכויים שזה יצא יותר לכיוון 2020, אבל עדיין – זה ללא ספק הפרויקט העתידי שהכי מסקרן אותי.
אה, זה קל
אנשים אהבו את פרק 8 (לא פותח את זה לדיון בכלל, אז בשביל לסגור את הקצוות: לכל הפחות כאן, באתר הזה, הסרט היה אחד מעשרת סרטי השנה של 2017. [ליתר דיוק: מקום שישי]. בסקר שנה שעברה היה בדיוק 14 אנשים שהצביעו לו "לא אהבתי". אז אף אחד לא הוכיח כלום, תודה) ולכן רוצים עוד מסדרת הסרטים הזאת.
לעומת זאת, פעם אחרונה שהיה ריבוט לג'וקר קיבלנו את "יחידת המתאבדים", אחד הסרטים השנואים מהשנים האחרונות (שוב, אני אצמצם את הרזולוציה – באתר. אחד הסרטים השנואים באתר. היחידה שיצאה ממנו לא פגע זו מרגו רובי. הג'וקר יצא ממנו חבול ושרוט ולא במצב שמישהו רוצה לראות עוד גרסה שלו [ מאותו אולפן הפקה] שנתיים לאחר מכן).
כמו כן, אפשר לחשוב שזה הפרש משמעותי
מדובר ב-2 קולות. יש בהחלט מצב שעוד שעתיים "ג'וקר" (בגלל שהוא בכל זאת פרוייקט מעניין) יעלה על מלחמת הכוכבים 9.
הצבעתי ל-"הילד שיהיה מלך", אם כי התחרות בינו לבין "אנחנו" היתה קשה.
עוד כמה סרטים מעניינים שאני מחכה להם השנה:
Sweetheart – סרט אימה נטול-דיאלוגים מהבמאי שסרטו הקודם Sleight היה טייק מעניין (אם כי לא תמיד מוצלח) על ז'אנר גיבורי העל.
Battle Angel – על פי הטריילרים, יכול להתברר בתור הניסיון המוצלח הראשון לעבד מנגה לסרט הוליוודי.
Captive State – עושה רושם של סרט המד"ב המרתק של השנה הקרובה (אחרי שנדחה מזו הנוכחית), מהבמאי של "עליית כוכב הקופים".
Gemini Man – עוד סרט מד"ב שנשמע מעניין, בבימויו של אנג לי, והרבה מאוד כותבים על התסריט, כולל אנדרו ניקול ודייויד בניוף.
Weathering with You – אין לי מושג מה אומר השם הזה, אבל זה הסרט החדש של מקוטו שינקאי.
טרנטינו קלל
אבל מה עם החדש של סקורסזה? האירי עם דה נירו, פאצינו ופשי.. למה הוא לא בסקר?
כי מה איתו? הוא ייצא? בקולנוע? השנה? מתי?
כי נטפליקס שומרת על שקט תעשייתי סביבו, ויש מצב שהוא ייצא רק ב-2020 בארץ (כלומר, הפצת אוסקרים), אם בכלל.
חילקתי את ההצבעה לשני קטגוריות
הסרט שאני חושב שיש לו את הסיכוי הכי טוב להיות הכי טוב – היו זמנים בהוליווד.
הסרט שאני הכי מצפה לראות – הנוקמים.
בגלל שאפשר לבחור רק אחד בחרתי בהיו זמנים, כדי שייתן קצת פייט לנוקמים.
כמוכן, מתכון למיץ פטל:
מצרכים:
* כוס פלסטיק
* מים קרים
* תרכיז פטל (מומלץ להשתמש בויטמינציק)
תהליך ההכנה:
מוזגים את התרכיז לכוס עד שימלא כשביעית מהכוס, ומוזגים את המים עד שהכוס תתמלא ושותים בהנאה. לשיפור החוויה אפשר להשתמש בקש שהרי זו הדרך האולטימטיבית לשתות את הפטל.
לעזאזל
במשך שנים הכנתי לא נכון מיץ פטל,
תודה על המתכון.
והמהדרין מוסיפים
בסיום ההקראה של 'מיץ פטל':
"…וגם נתן להם לשתות
מיץ פטל מתוק מאד בכוסות גבוהות. עם קש
החדש של סקורסזה - The Irishman
(ל"ת)
מאלה שפה הצבעתי ל'קפטן מארוול'
למרות שהייתי מחליף כמה בסקר. איך "קורגי המלך" נשאר בחוץ אבל שאמלאן בפנים?! מבחינתי "הביקור" ו"ספליט" היו עשויים מאותו הזבל שהוא מייצר כבר כמעט שני עשורים. לצפות ל"גלאס" נראה לי מזוכיסטי משהו. כנ"ל לגבי "המוסד".
הסרט שאני הכי מצפה לו ב 2019 הוא "The Nightingale" של ג'ניפר קנט. הבעיה היא שכרגע אין לו תאריך, אבל הוא אמור להיות מוקרן בפסטיבל סאנדנס הקרוב ואני מקווה שאחר-כך יקבל מפיץ ותאריך (האם גם יגיע לפה? אולי. תנו לי לחלום).
עוד כמה שלא מוזכרים:
"מז"ל טוב 2" – כי כל-כך אהבתי את הראשון וזה נראה כמו סיקוול אימה שהשקיעו בו מחשבה! אין הרבה כאלה.
"הובס ושו" – הסצינות של דוויין ג'ונסון וג'ייסון סטיית'האם היו הדבר הכי טוב ב"מהיר ועצבני" האחרון אז ספין-אוף שמתמקד בהם בהחלט נשמע כמו משהו שאני רוצה לראות.
"פולארויד" / "משחק ילדים" – איכשהו, לבמאי שלא שמעתי עליו מעולם בשם לארס קלווברג יש שני סרטים שמסקרנים אותי ב 2019. הראשון נראה כמו זבלון אימה מהסוג המשעשע (ע"ע "מת או חובה") על נערים שמוצאים מצלמת פולארויד שכל מי שמצולם באמצעותה מוצא את מותו (די בטוח שהיה ספר "צמרמורת" כזה).
השני הוא רימייק לצ'אקי (שגם מקבל מייקאובר), וזה לא שאני איזה מעריץ גדול של המקורי אבל אני כן סקרן וגם ממש מצחיק אותי שהם קבעו את הסרט על אותו תאריך של "צעצוע של סיפור 4". מקווה שזה ישאר ככה.
"פורד נגד פרארי" – לא מכיר את הסיפור עליו זה מבוסס, אבל זה הסרט החדש של ג'יימס מאנגולד ויש בו את כריסטיאן בייל, מאט דיימון וג'ון ברנתל. זה מספיק כדי לסקרן אותי.
הניסוח קצת מבלבל, אז אוודא
לחכות ל"המוסד" זה מזוכיסטי? אם כן – למה?
כי "המוסד הסגור" הוא מהדברים הקרינג'יים ביותר שחוויתי
מן הסתם, זו דעתי בלבד. ברור לי שיש אנשים שהולכים להקרנות של זה שוב ושוב או כאלה שעדיין חושבים ששאמלאן הוא גאון. קשה לי להבין את זה, אבל אם אנשים אוהבים ומצפים לזה, שיהיה להם בכיף. באמת מקווה בשבילם שהסרטים האלה יתגלו להיות טובים. אבל כרגע אני לא אופטימי במיוחד.
שנה מסקרנת
ברייטברן: נראה כמו טייק אימה מעניין על סיפור האוריג'ין של [חייזר עם חליפה שהוא בכלל לא] סופרמן.
ג'ון וויק 3: אם יהיה חצי-מגניב כמו קודמיו אהיה מרוצה.
גודזילה: שומר על סקפטיות (לאור הסרט הקודם הבינוני), אך לפי הטריילר נראה כי הוליווד פונה לכיוון שונה: פסיפיק רים של מפלצות.
שאזאם נראה כיפי.
untitled שובר שורות project: אמנם לטלוויזיה, אך זה סרט של שובר שורות. איך אפשר לא להתרגש?
החדש של שינקאי (Weathering with You? מה?): לא יודע לגבי הסיפור, אבל יפה זה בטוח יהיה.
הסרט של שובר שורות יצא ב2019?
רק הכריזו עליו לפני חודש. יש לך מקור?
ניחוש מושכל
מתוך ההוליווד רפורטר:
"Production is expected to begin this month in New Mexico"
(והדיווח מתחילת נובמבר).
לא מרגיש כמו סרט שייצא ב-2020, אבל אולי אני טועה.
אני הולך על הג'וקר.
לפחות מהסיבה שהסרט הזה מסקרן אותי יותר מהשאר.
אבל בתכלס, הליהוק כאן הוא האטרקציה המרכזית, למרות שחשבתי גם שג'ארד לטו היה תפור לתפקיד וזה לא היה זה. אז בהחלט מעניין.
גארד לטו
לטו הוא עדיין אחלה של בחירה לגוקר, מאוד מתאים לתפקיד ויכול לעשות אותוא אחלה אם יתנו לו פעם צאנס לשחק אותו בסרט אמיתי
מאד יכול להיות.
אהבתי חלקים מסוימים במשחק שלו, אבל הבעיה העיקרית היא עיצוב התלבושות, הקעקועים והגורמטים.
רוקטמן
ראיתי את הטריילר לפני "כוכב נולד" ולפני "רפסודיה בוהמית" וכנראה שלפני עוד סרט או שניים. הם יודעים מי הקהל שלהם, וזה אותם אנשים שהולכים לסרטים מוזיקליים, תומכים בזכויות להטב"קים שאני. אני מצפה להנות ¯\_(ツ)_/¯
הצבעתי לטרנטינו
אם כי גם הג'וקר בהחלט מעורר ציפייה.
הנוקמים כמובן שמעניין אבל קצת קשה להגיד שאני מחכה לו בקוצר רוח… יותר כמו מחכה לראות איך הם פתרו את כל מה שקרה בסרט האחרון.
כמו כן, I'm calling it- אקסמן הולך להישאר מקום אחרון. מישהו עוד מתעניין בסרטים האלה?
אציין כאן שיש מצב בהחלט שאקס מן יישאר בסוף
אבל שהסרט האחרון שהיה בתחתית הטבלה היה ספיידרמן: ממד העכביש, לפני שנתיים היה מואנה, ולפני ארבע שנים היה "נעלמת". (בין לבין היו "מהיר ועצבני" למיניהם) אז יש במקום הנ"ל מידה של כבוד.
ושנתיים לפני זה "סקייפול". המממ.
אני מתחיל לחשוב שאולי באמת המוטנטים החדשים לא יהיה משהו, אבל הסרט שיפסיד בסקר שנה הבאה – עליו יהיה כדאי לפקוח עין.
טוב המוטנטים החדשים כבר נדחה באיזה שנתיים
עוד דחיונת אחת או שתיים הוא יוכל להגיע מקום אחרון גם בסקר של 2020.
די כמה אפשר עם סרטי הקומיקס האלה?
מזל שיש את טרנטינו, סרט אחד שאפשר באמת לצפות לו.
לגמרי
והעובדה שמארבל פשוט חיסלה את התחרות שהיה לה בתחום מבטיחה לנו עוד זמן רב עם אותו סרט בשינוי אדרת
יש 4 סרטי גיבורי על ברשימה
זה לא מעט, אין ספק אבל בואו לא נגזים שזה אכל את כל הרשימה. גם מארבל השאירה סרטים בחוץ (ספיידרמן החדש), וגם שאר המתחרות וצמצמנו אותם לארבעה שבאמת יש בהם עניין אמיתי שגולש מעבר ל"זה קומיקס אז זה מעניין גיקי". קינגסמן 3, למשל, לא פה.
הבעיה היא לא ברשימה, אלא בתעשייה.
(ל"ת)
תעשייה שמנפיקה 10 סרטי גיבורי על במקסימום בשנה?
מתוך כל הסרטים שיוצאים בהוליווד ובעולם?
בסדר נו, אז אלה שוברי הקופות המובילים עכשיו. פעם היה טוב יותר?
כן
כי אלו כל ההפקות הגדולות, בניגוד לפעם.
ממליץ לך לבדוק כמה כסף עלו סרטים כמו מהיר ועצבני.
בלייד ראנר 2049.
הרוח במעטפת.
סרטי שודדי הקריביים.
סרטי מלחמת הכוכבים.
סרטי אנימציה מקוריים כמו פלונטר.
סרטי ג'יימס בונד.
אינספשן ובין כוכבים של נולאן.
סרטי הלייב אקשן של דיסני.
הפקות של מייקל ביי\ג'רי ברוקהיימר.
סרטי ההוביט.
סרטי כוכב הקופים.
אווטאר של קמרון.
כן, בגדול אתה צודק – המצב בשנים האחרונות סופר גרוע לעומת שנות ה-90 נגיד. אבל לגמרי.
נו אז? כמות סרטי האקשן / מתח / מסתורין הגדולים בירידה מתמדת. היום יש מדי פעם נולאן וטרנטינו וכמעט כל השאר סרטי המשך לסדרות סרטים עתיקות כמו אלו שציינת (ולרובם אף אחד לא כזה מצפה חוץ מנגיד בונד ומשימה בלתי אפשרית).
אף אחד לא מצפה לסרטים האלה?
אתה לא רציני… נכון?
כל הסרטים האלה היו שוברי קופות חוץ מסרטי הסייברפאנק ברשימה (מה לעשות, ההצלחה של מטריקס היתה אנומליה בז'אנר כנראה).
רוב הפרנצ'ייזים שציינתי קמו בשנות האלפיים. חוץ מזה, נולאן הוא סוג של הקובריק של ימנו (לא מסכים אישית, אבל זאת הנחה די רווחת). כמה קובריקים היו בשנות ה-70? יוצרים כאלה תמיד היו יוצאי דופן.
וזה לא שפעם הכל היה מקורי. היו מפיקים המון סרטים, רובם מבוססים על ספרים. והסרטים האלה לא נעלמו בכלל. יש כל כך הרבה סרטים עצמאיים בתוך ארה"ב ומחוץ לה. יותר מאי פעם. אנחנו חיים בתקופת שפע תרבותית שלא נראתה עד כה בשום תקופה. זה לא אומר שאין בעיות – אבל הבעיות האלה הן לא 5-8 סרטי גיבורי על בשנה.
נולאן הוא קובריק?
מאיזה בחינה? הקולנוע של נולאן הרבה יותר בידורי ופיל גוד..
הרבה אנשים אמרו את זה ועדיין אומרים. כאמור, לא אני.
נולאן הוא ספילברג
הלוואי שהוא היה טוב כמו ספילברג בשיא שלו.
(ל"ת)
כן, גם לספילברג היו את המקוננים האלו…"הלוואי שהוא היה (הכנס שם של במאי פופולארי שמבקרים הסכימו לאהוב אותו אחרי X שנים") בשיאו
שלושה סרטים מעניינים אותמ
הצבעתי לג'וקר.
מחכה גם לקפטן מארוול, ולנוקמים.
שני סרטים שמוזר שלא נמצאים ברשימה אקס מן, ושזהאם.
המוטנטים החדשים ברשימה
במקום המכובד והאחרון כרגע, עם קול אחד- שזו גם תשובה טובה למדי לשאלה למה הפניקס האפלה לא פה.
אקס מן הפניקס האפלה
המוטנטים החדשים כנראה שזה קצת מטעה. וסביר להניח שהסרט היה מקבל יותר קולות.
Vice
למה הסרט הזה לא ברשימה? זה בפער הסרט שאני הכי מצפה לו. סיפור שנשמע מעניין רשימת שחקנים מרשימה ואחלה טריילר.
לצערי לא היה מקום לכולם
אבל הוא בהחלט היה כמעט ברשימה
רק פיקצ'ו יביא שלום
קראו לי נאיבי, קראו לי חולם, אבל לאחר שנים קשות בהן ייחוד לא התערבב עם פופקורן, אני מקווה שהסרט הזה ישבור את מעגל הכאב שנתקענו בו וייתן לנו משהו חדש. זה לא חייב להיות מדהים, זה לא חייב להיות יצירת מופת, רק משהו חדש וטוב, ואם אפשר על הדרך לשבור את קללת הסרטים מבוססי משחקים מה טוב
אני באמת אשמח לראות את רוב הסרטים בסקר אבל
עם כל הכבוד לפיקאצ'ו והסרט המוסד שיכולים להיות באמת סרטים טובים ומגניבים. מבחינתי כרגע על הנייר אי אפשר באמת להשוואת אותם לסרט היו זמנים בהוליווד שמי שיוצר אותו הוא גאון קולנועי עם צוות שחקנים שהופעה שלהם ביחד על אותו מסך יכול להיות פשוט דבר מדהים . לטרנטינו יש רזומה ענק ומבחינתי יצירותיו הקודמות מוכיחות שיש למה לצפות. כמובן שגם הנוקמים 4 הוא אירוע קולנועי ענק שיכול להיות מדהים אפילו יותר מסרט חדש של טרנטינו ואני מבין מאוד את אלו שבחרו בו . אך סקרים לא יכולים לנבא באמת את העתיד ויכול להיות מאוד שאחד מהסרטים שלא מקבל הרבה קולות בסופו של דבר היה פשוט סרט מעולה .
ב-BBC העלו את העשיריה שלהם, שחלק גדול מהשמות בה מופיע גם פה בסקר
עם זאת, הם מזכירים גם את "אד אסטרה" של ג'יימס גריי עם בראד פיט ואת "האשה בחלון" של ג'ו רייט.
http://www.bbc.com/culture/story/20181220-ten-films-to-watch-in-2019
יפה הפגנת הכוח של המוסד בדקה התשעים
מראה את כוחו כארגון שאין להתעסק איתו.
(לשואלים: כן, הקולות כשרים. הם הגיעו ככה פתאום בגלל שעמוד הפייסבוק של הסרט פרסם את הסקר)
זו הגדרה מעניינת של "כשרים"
אבל, היי, לא מתעסקים עם המוסד.
התלבטתי בין מלחמת הכוכבים לבין הנוקמים
בחרתי בנוקמים בסוף, אבל אני מקווה ששניהם יהיו מתגמלים.
גם הסקר מפחד מרמי.
(ל"ת)
זה אולי ״כשר״
מהבחינה שלא מדובר בקולות פיקטיביים, אבל אין שום ספק שזה יוצר הטייה שהופכת את הסקר לפחות מייצג ויוצרת מצג שווא מבחינת התוצאות.
כי עם כל הכבוד ל״המוסד״, אני לא חושבת שיש למישהו כאן ספק שלא מדובר בסרט שלו מצפים רוב קוראי עין הדג ב-2019 (כפי שהתוצאה כביכול מעידה נכון לעכשיו).
באופן אישי, בעיני פוש ״מועדוני-מעריצים״ כזה מוזיל את התוצאות. הוא הופך את הסקר ממשהו שאפשר ללמוד ממנו על העדפות הקוראים באתר לתחרות ״למי יש מעריצים יותר מסורים״. ובמקרה הזה אין פה תחרות כי לא נראה לי שיש לאף סרט אחר עדת צ׳ירלידרס שנכנסת להטות סקרים עבורו.
אז, כאילו, וו-הו על המסירות והכל, אבל זה בעיקרון פשוט גורם לי לגמרי להתעלם מ״המוסד״ בסקר הזה.
טוב מאד. תתעלם מהמוסד. nothing to see here.
(ל"ת)
אני מסכים שזה יוצר מצג שווא
ועל כן העלתי את הנושא כאן בתגובות, שלא לתת למישהו לפתע לתמוה איך סרט ישראלי בלי טריילר או תאריך יציאה לפתע ניצח את אחד מהסרטים הכי מצופים… אולי אי פעם.
אני גם מסכים שזה מוזיל את התוצאות, אבל אני לא בטוח שלמחוק את הקולות זה הפתרון. כי איך אני מבדיל בין סתם אנשים שהצביעו לאחרונה, בין המעריצים הלהוטים, ומה הקו האדום שאני יכול להגיד שמתחו? אני יכול להתריע אנשים בתגובות (כמו שעשיתי) ש"היי, אם אתם חושבים שהסיפור עם המוסד חשוד אתם צודקים", אני יכול שנה הבאה למנוע מסרטים ישראלים דומים להשתתף בסקר כזה (ואני מודה שאני חושש מראש לשאלה מה יקרה בסקר סרט השנה, למרות ששם יש מנגנון יותר מסובך ויותר קל לסינון [כלומר, אנשים שיבואו, יצביעו "המוסד" בחמישיה ויילכו זה קולות שיותר קל למצוא ולפסול]) אבל אני לא בטוח שלמחוק ייצור את התוצאה הרצויה.
אני לא חושב שיש הרבה סרטים ישראלים שהיו יכולים למשוך גדודי פאנבויז להצביע עבורם
כך שלהוציא סרטים ישראלים באופן גורף זה לא ממש פתרון (לסרט הבא של פפושדו וקשלס או סידר יכול להיות הרבה הייפ "אורגני" באתר). בכל מקרה, אני חייב לציין שהתוצאות כמו שהן עכשיו הן בהחלט מעניינות. הן אולי לא מייצגות את גולשי האתר, אבל הן מספרות משהו הרבה יותר מעניין על התופעה שנקראת המוסד הסגור.
עצם האפשרות להצביע רק לסרט אחת יוצרת הטיה.
מסכים בהחלט
כבר בסקר תהיתי למה לא פתחו כמה אפשרויות להצבעה.
הבדיחה על חשבונם
כניראה שמישהו חושב שבזכות סקר באתר הזה אחוזי הצפיה בסרט יעלו או משהו, חוסר הבנה בסיסית של הפלטפורמה. (לא כותבים/קוראים פה מספיק אנשים, והסרט המצופה הוא לא באמת הסרט שאנשים ילכו לראות.
אפשר באיזושהי דרך להפריד אותו משאר הסקר? אני מבינה למה לא, אבל אני משערת שמה שיקרה זה שעל פוסט הסרט יכתב "הסרט המצופה ביותר באתר עין הדג" או משהו כזה. לפחות אלו לא צבי הנינג'ה.
פוסטר, לא פוסט
(ל"ת)
יותר סביר שיכתבו על הפוסטר "ביקורת מעולה בעיתון הפשפש"
אבל ברצינות לרגע, לא נראה לי שמישהו באמת מאמין שסקר בעין הדג זה מה שישווק את הסרט, והמעריצים הם לא עושי דברו השפוטים של אלון גור אריה שנשלחו בזדון להטות את ההצבעה. אנחנו פשוט קבוצה אדוקה שמחכה לסרט הזה כבר הרבה שנים.
כגולש קבוע בעין הדג אני בכל מקרה הייתי מצביע למוסד, גם בלי ההפנייה מעמוד הפייסבוק של היפופוטם. ובכל זאת גם לי זה קצת מציק ש"עיוותו" פה את תוצאות האמת. מצד שני אפשר גם להתייחס לזה כאופציה על תקן זאב רווח, מזמן לא הייתה כזאת.
ולכו לראות המוסד. יהיה מצחיק.
הצבעתי לחדש של ריאן ג'ונסון
ברור שמפתה להצביע לטרנטינו, אבל טרנטינו הוא (לדעתי) במאי/יוצר שעבר את השיא (וזה היה חתיכת שיא). "ג'נגו" ו"שמונת השנואים" היו מלאי כשרון, אבל הם ניסיון לגעת באבק הכוכבים של הסרטים שבאו לפניהם. אני חושש ש"היו זמנים בהוליווד" יהיה, כמותם, פשוט More of the same.
ריאן ג'ונסון לעומת זאת, הוא יוצר שעדיין לא גובש לחלוטין. אין ספק ש"בריק", "לופר", מלחמת הכוכבים החדש" (והנפלא), וכמובן, כמה פרקים עוצרי נשימה ב"שובר שורות" הם כשלעצמם קריירה מרשימה. אבל לדעתי, עם הכישרון שיש לבחור הזה, יצירת המופת שלו עוד לפניו.
המוסד!
בעיקר כי אני משתתף שם כניצב (בהנחה שלא נותרתי על רצפת חדר העריכה) ואני לא יכול לחכות עד שסופסוף גם אני אופיע בסרט.
אבל, כמו שאומרים בסוג'יירית, "ואחליתי ביאנצר פוס מוקשטן."
מאיפה המוסד הזה עכשיו??
דברים שקורים אחרי שמורידים רגע עיניים….